لوازم ورزشی

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس، راهنمای خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از عواملی که باعث می‌شود، خیلی از افراد از ورزش کناره گیری کنند، عدم دسترسی به باشگاه ورزشی است. اگر شما هم با رفتن به باشگاه ورزشی مشکل دارید به شما توصیه می‌کنم، لوازم تناسب اندام تی آر ایکس را خریداری کنید. این کمپانی اقدام به تولید بسته‌های ورزشی می‌کند که شما به راحتی بدون نیاز به خارج شدن از محل کار و زندگی می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر شما ویدئو‌های ورزشی موجود در این مجموعه را یاد بگیرید، با این مجموعه ارزان قیمت می‌توانید کل حرکت‌های ورزشی که در باشگاه با وسایل ورزشی خاص انجام می‌دهید را در منزل با این مجموعه انجام دهید. لوازم تناسب اندام تی آر ایکس را به راحتی می‌توان در یک گوشه از اتاق نصب کرد و به وسیله آن بیشتر حرکت‌های ورزشی را به راحتی انجام داد و به تناسب اندام دلخواه خود رسید.

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس از چند عدد تسمه پارچه‌ای و دستگیره مخصوص ساخته شده‌اند که شما می‌توانید با اتصالات درون مجموعه آن را به سقف اتاق یا روی درب نصب کرده و حرکات ورزشی خود را با آن انجام دهید. کار با این وسیله ورزشی بسیار ساده است، فقط باید از طریق دیسک آموزشی درون مجموعه آن را به درستی نصب کنید. اگر از قبل تجربه استفاده از لوازم ورزشی باشگاه را داشته باشید، احتمالا با این وسیله هم بدون هیچ مشکلی کار خواهید کرد. لوازم تناسب اندام تی‌آر ایکس طول عمر بالایی دارند و در صورت استفاده درست و اصولی از آن‌ها سالیان سال می‌توانید از آن استفاده کنید. این محصول دارای دو نمونه تولید داخل و نمونه وارداتی می‌باشد که نمونه تولید داخل هم از کیفیت دوخت و جنس بسیار باکیفیتی برخوردار است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به تناسب اندام خود بها می‌دهید و تحت هر عنوانی توان خروج از منزل و رفتن به باشگاه ورزشی را ندارید به شما توصیه می‌کنم، لوازم تناسب اندام تی آر ایکس را خریداری کنید. ممکن است قصد خرید این وسیله را هم داشته باشید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌ باشید، اما اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع لوازم تناسب اندام تی آر ایکس آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

لوازم تناسب‌اندام تی‌آر ایکس چیست؟

تی آر ایکس یا به لاتین T.R.X مخفف Total Body Resistance نوعی رشته ورزشی است که خیلی از افراد آن را به ورزش‌های دیگر مانند بدنسازی ترجیح می‌دهند. برای انجام این ورزش شما نیاز به لوازم ورزشی TRX دارید. کسانی که به ورزش پیلاتس و یوگا علاقه دارند به حتمال زیاد به TRX هم علاقه دارند و به راحتی می‌توانند وارد این رشته ورزشی شوند. این ورزش به شما کمک می‌کند چربی‌های اضافی بدن خود را سوزانده و به ماهیچه تبدیل کنید. به تصور اشتباه برخی افراد تسمه‌های تی آر ایکس به علت نداشتن ثبات لازم ممکن است باعث آسیب دیدگی بدن شما شوند، در صورتی که اصلا این طور نیست و اگر حرکات ورزشی خود را به درستی با آن‌ها انجام دهید به هیچ عنوان به بدن شما آسیب نمی‌زنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید میز پرس

تاریخچه استفاده از لوازم تناسب‌اندام TRX:

در سال ۱۹۹۰ میلادی یک افسر نیروی دریایی ایالت متحده آمریکا به نام رندی هتریک به دلیل اینکه تجهیزات و لوازم ورزشی اصلی را به منظور حفظ آمادگی جسمانی سربازان خود در اخیار نداشت. به وسیله تعدادی تسمه که در دسترس بود ورزش تی آر ایکس را اختراع کرد. امروزه با گذشت چندین سال هنوز این ورزش برای آموزش و آماده کردن نیروهای آتش نشانی و نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین هتریک می‌خواست که سربازان او در سفرهای دریایی هم آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند و همیشه در حالت آماده باش باشند.

انواع لوازم تناسب‌اندام تی‌آر ایکس:

  1. لوازم تناسب اندام Rip TRX (باشگاهی): شاید بتوان وسیله تناسب اندام Rip را یکی از متفاوت‌ترین دستگاه‌های تناسب تی‌آر ایکس دانست. زیرا کار کردن با آن نسبت به مدل‌های دیگر اندکی تفاوت دارد و معمولا مربی‌های ورزشی در باشگاه‌های ورزشی با این مدل اقدام به آموزش دادن و تقویت گروهی اعضای تیم خود می‌شوند. اما از نظر حجم، وزن و جا‌به‌جایی با مدل‌های دیگر تفاوت خاصی ندارند.
  2. لوازم تناسب اندام Home TRX (خانگی): اگر با وجود مشغله کاری زیاد فرصت رفتن به باشگاه ورزشی را ندارید و ترجیح می‌دهید در محیط امن منزل یا محل کار خود ورزش کنید به شما این مدل را پیشنهاد می‌کنم. لوازم تی آر ایکس خانگی به دلیل استفاده از تسمه‌های محکم و مقاوم از توان وزنی لازم برخوردار است. شما به راحتی با نصب یک قطعه درون مجموعه می‌توانید روی درب آن را وصل کرده و با استفاده از یک قطعه دیگر که در مجموعه موجود است به راحتی می‌توانید آن را روی سقف یا دیوار نصب کنید.
  3. لوازم تناسب اندام Force TRX (ارتشی): این وسیله برای آموزش نیروهای نظامی در آموزشگاه‌های نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید ورزش تی آر ایکس را در سطح سنگین و حرفه‌ای انجام دهید، بدون شک بهترین گزینه همین می‌باشد. تسمه‌ها، قلاب‌ها و بندهای اتصال این مدل چند برابر قوی‌تر از مدل‌های قبلی هستند پس می‌توان نتیجه گرفت که تحمل وزنی بالایی دارند. رنگ این مجموعه ورزشی معمولا با لباس نظامی نیروها یکسان است.
  4. لوازم تناسب اندام Pro TRX (ویژه): این مدل نسبت به نمونه خانگی مقداری حرفه‌ای‌تر است اما امکانات آن‌ها در حد نمونه ارتشی نیست و مقداری کمتر می‌باشد. از هر جهت که به این مدل نگاه کنید، کیفیت آن‌ها از نمونه خانگی بالاتر بوده و قوی‌تر هم هستند. این مدل بیشتر در باشگاه‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و کسانی که ورزش را به صورت حرفه‌ای در منزل انجام می‌دهند، بهتر است از این مدل استفاده کنند.

بهترین مارک لوازم تناسب اندام تی آر ایکس:

شاید کار خیلی سختی باشد که بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک لوازم ورزشی تی آر ایکس به شما معرفی کنیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی هستند که در زمینه تولید لوازم تی آر ایکس فعالیت می‌کنند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از طرفی حق سایر برندهای باکیفیت نیز ضایع می‌شود و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای لوازم تی آر ایکس را به شما معرفی می‌کنیم.

  • لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس
  • لوازم تناسب اندام فورس پک تی آر ایکس
  • لوازم تناسب اندام رنجر تی‌ آر ایکس
  • لوازم تناسب اندام نیو پرو تی آر ایکس
  • لوازم تناسب اندام سوپر رنجر تی آر ایکس
  • لوازم تناسب اندام فری تی آر ایکس
  • لوازم تناسب اندام تاکتیکال تی آر ایکس

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید لوازم تناسب اندام وجود دارد که شما باید با توجه به سلیقه خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. در واقع می‌توان گفت این قانون و قاعده‌ای وجود ندارد که شما از طریق آن یک روش خاص را انتخاب کنید. اما از به علت اینکه دو روش از سایر روش‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد در ادامه این دو روش را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: یکی از قدیمی‌ترین روش‌های خرید در جهان می‌باشد. در این روش باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم ورزشی مراجعه کنید و از میان اندک مدل‌های موجود یکی را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: یکی از جدیدترین روش‌های خرید در ایران می‌باشد. در این روش شما نیاز به خروج از منزل و محل کار خود ندارید، فقط کافیست به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و از میان تنوع زیادی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. نگران نباشید، زیرا در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه تردمیل

نکات مهم هنگام خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس:

  1. قیمت محصول: اولین و شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید این وسیله قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد، شما قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید لوازم تناسب اندام را مشخص کنید با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع محصول: این وسیله هم مانند سایر لوازم ورزشی مدل‌های مختلفی دارد که شما باید با توجه به سبک ورزشی و نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. اگر برای استفاده در منزل می‌خواهید، نمونه Home و اگر مقداری حرفه‌ای‌تر می‌خواهید نمونه Pro و برای باشگاه هم نمونه Rip پیشنهاد می‌شود زیرا با مدل‌های دیگر متفاوت است. اگر برای آموزش نیروهای نظامی و آتش نشانی می‌خواهید هم نمونه Force یا ارتشی بهترین گزینه است.
  3. جنس تسمه‌های محصول: هرگز موقع خرید لوازم ورزشی از جنس ماده‌ای که وسایل از آن ساخته می‌شوند، غافل نشوید. شاید مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید لوازم تی آر ایکس باید به آن توجه داشته باشید، جنس‌ تسمه‌های آن باشد. بهترین جنس برای ساخت تسمه‌های این محصول نایلون می‌باشد، زیرا نسبت به نخ مقاوم‌تر بوده و تحمل وزن‌های بالاتر را نیز دارد.
  4. کیفیت قلاب: بعد از توجه به جنس تسمه‌ها بهتر است به سراغ کیفیت قلاب‌ها بروید. اگر قلاب‌هایی که تسمه‌ها به آن متصل می‌شوند، کیفیت لازم را نداشته باشند خیلی سریع دچار ضعف و شکستگی می‌شوند. شکسته شدن این قلاب خطر زیادی برای شما به همراه دارد و ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به شما وارد کند. در بهترین شکل ممکن شما فلج شده و روی ویلچر می‌‌روید.
  5. میزان تحمل وزن: حتما هنگام خرید به مشخصات محصول توجه کنید، مقدار وزن قابل تحمل هر تی آر ایکس در مشخصات آن ذکر شده است. امروزه اکثر مدل‌های تی آر ایکس قابلیت تحمل ۶۰۰ کیلوگرم وزن را دارند. البته شما به این نکته اکتفا نکنید و حتما از فروشنده در این مورد سوال کنید. البته اگر برند معروف و شناخته شده‌ای را خریداری نمائید این عدد به واقعیت بیشتر نزدیک است.
  6. قابلیت تنظیم آسان: از اینکه تمامی مدل‌های لوازم تی آر ایکس قابلیت تنظیم تسمه را دارند که شکی نیست. زیرا برای انجام هر حرکت ورزشی خاص شما نیاز به کوتاه و بلند کردن طول تسمه‌ها دارید. اگر مکانیسم کوتاه و بلند شدن تسمه‌ها ساده باشد، شما با سرعت و راحتی بیشتری این کار را انجام می‌دهید. اما اگر مکانیسم پیچیده‌ای داشته باشند باید مدت زمان زیادی از زمان ورزش خود را به کوتاه و بلند کردن تسمه اختصاص دهید.
  7. کیفیت دوخت: یکی از مهم‌ترین نکاتی که کمتر کسی هنگام خرید لوازم تی آر ایکس به آن توجه می‌کند، کیفیت دوخت تسمه می‌باشد. شما حتی اگر بهترین جنس تسمه را هم خریداری کرده باشید، اما دوخت آن کیفیت لازم را نداشته باشد، خیلی سریع از محل دوخت پاره شده و کارایی خود را از دست می‌دهد. حتما به جنس نخی هم که با آن دوخته می‌شود توجه کنید.
  8. امکانات جانبی: همیشه در کنار لوازم ورزشی تی آر ایکس یک سری لوازم جانبی قرار دارد که ممکن است، فروشنده تعدادی از آن‌ها را به شما ارائه ندهید به همین علت حتما از موجودی کل این لوازم اطمینان حاصل کنید. درون جعبه این وسایل معمولا یک کیف حمل و نگهداری لوازم، کاتالوگ، لوح آموزشی و در برخی از مدل‌ها کاغذ آموزش نصب می‌باشد. پس حتما از موجود بودن وسایل درون بسته اطمینان حاصل کنید.

روش نگهداری از لوازم تناسب اندام تی آر ایکس:

  • همیشه یک قسمت خاص را به ورزش خود اختصاص دهید، با این کار همیشه وسایل شما نصب شده و آماده استفاده هستند. باز و بسته کردن مدام این محصول باعث آسیب دیدگی قلاب‌ها می‌شود.
  • همیشه این لوازم را در جایی نصب کنید که تمام طول روز سایه باشد، نور خورشید به قسمت‌های پلاستیکی آن آسیب زده و باعث پوسیده شدن تسمه‌ها می‌شود.
  • تا حد امکان تسمه‌ها را شستشو ندهید، در صورت نیاز حتما قلاب‌ها را از تسمه خارج کرده سپس آن‌ها را شستشو دهید زیرا قلاب‌ها زنگ زده و پوسیده می‌شوند.
  • اگر وزن شخصی بالاتر از میزان تحمل وزن لوازم شما است، به این شخص اجازه استفاده ندهید، زیرا علاوه بر آسیب زدن به لوازم شما سلامت خود این شخص هم به خطر می‌افتد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید لوازم تناسب اندام TRX مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لوازم ورزشی TRX ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل Tactical 002

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل Tactical 002

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x18x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    بند تی آرایکس تاکتیکالجنس پلی استر نایلوندارای دستگیره پلاستیکی بادوامقابلیت استفاده در هر محیطدارای کیف همراهمحصول چینکیفیت عالیتضمین رضایتمندی شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل تاکتیکال

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل تاکتیکال

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x18x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۵۰ گرم
  • جنس
    جنس تسمه : از پلی استر نایلون درجه ۱کارایین از جنس فولاد دارای مغری جهت جلوگیری از شکستندسته با مغزی ABS و روکش ژلاتینی
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    تی آر ایکس تاکتیکالدارای کد کارت برای دانلود اپلیکیشن اختصاصی تمریناتبالا بودن قدرت طناببالا بودن قدرت انعطاف پذیریتحمل وزن بالاورزشی ترکیبی: هوازی، قدرتی، استقامتی، و کششیمخصوص کل بدنمناسب برای همه فضا ها ( باشگاه، خانگی، و…)دفترچه تمرینی ۱۲ هفته ایرنگ : سبز ارتشیجنس تسمه : از پلی استر نایلون درجه ۱کارایین از جنس فولاد دارای مغری جهت جلوگیری از شکستندسته با مغزی ABS و روکش ژلاتینیدارای دی وی دی آموزشیتضمین رضایتمندی شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس فورس مدل FRE 918725

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس فورس مدل FRE 918725

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x20x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۶۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    تی آرایکس فورسجنس پلی استر نایلونمحصول چینکیفیت عالیتضمین رضایتمندی شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس رنجر مدل پرو

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس رنجر مدل پرو

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x13x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    بند برزنتی
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • سایر توضیحات
    دستگیره های سیلیکونی.مقاوم در برابر پوسیدگی.متعلقات فلزی با رنگ کوره ای.تحمل وزن حداقل ۲۰۰ کیلوگرم.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس رنجر مدل Military

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس رنجر مدل Military

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x13x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    بند برزنتی
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • سایر توضیحات
    دستگیره های سیلیکونی.مقاوم در برابر پوسیدگی.متعلقات فلزی با رنگ کوره ای.تحمل وزن حداقل ۲۰۰ کیلوگرم.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس تاکتیکال مدل TR 50008

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس تاکتیکال مدل TR 50008

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x18x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۵۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    تی آر ایکس تاکتیکالدارای کد کارت برای دانلود اپلیکیشن اختصاصی تمریناتبالا بودن قدرت طناببالا بودن قدرت انعطاف پذیریتحمل وزن بالاورزشی ترکیبی: هوازی، قدرتی، استقامتی، و کششیمخصوص کل بدنمناسب برای همه فضا ها ( باشگاه، خانگی، و…)دفترچه تمرینی ۱۲ هفته ایرنگ : سبز ارتشیجنس تسمه : از پلی استر نایلون درجه ۱کارایین از جنس فولاد دارای مغری جهت جلوگیری از شکستندسته با مغزی ABS و روکش ژلاتینیدارای دی وی دی آموزشیتضمین رضایتمندی شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس پرو سیستم مدل PRO 001

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس پرو سیستم مدل PRO 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x19x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    TRX Pro SYSTEMبیش از ۲۵۰ نوع حرکت– مناسب برای مصارف خانگی و باشگاهی– محصول چینتضمین رضایتمندی شماابعاد۲۷x19x17 سانتی‌مترجنس- دارای تسمه از جنس پلی استر نایلون- جنس کارابین از فولاد درجه یککشور تولیدکنندهچیننوعتی آر ایکس پروسیستموزن۲۵۰۰ گرمتعداد در بستهیک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل smart

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل smart

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x18x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    تسمه بکسل ساخته شده از پلی استر
  • سایر توضیحات
    مقاوم ، نصب آسان ، قابل حمل ، قیمت مناسب ، ساخت ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فورس

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فورس

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    فلزی- پلی استر
  • کشور تولیدکننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل فورس TWD-1001

لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل فورس TWD-1001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x19x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • سایر توضیحات
    شماره سریال انحصاری دنیای TRXدارای کارابین آلن خوربرنامه ۱۲ هفته ایدو عدد تسمه افزایشیقطعه پشت درب۲ عدد دی وی دیکیف مخصوص حملتسمه لطیف مناسب پوستهای حساساستفاده از تسمه سه‌لایه نایلونی در حلقه مرکزی جهت استحکام بیشتررعایت تمامی استاندارهای سایزیاستفاده از دسته‌های ارگونمیک ژله‌ای با مغزی ABS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل تاکتیکال ۱

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل تاکتیکال 1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x18x185 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    تسمه چتربازی
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • سایر توضیحات
    برنامه ۱۲ هفتگی در نرم افزار موبایلمعرفی باشگاه ، مربیان ، فروشگاه TRX در نرم افزار موبایلتنظیم کننده های سبک و محکمکیف مخصوص حملبند اضافه کننده کارابین داربالشتک مخصوص نصب درببند درخت بندبند اصلیکارابین استاندارد و بسیار محکم تحمل وزن تا ۳۹۰ کیلوگرم مستقیمجنس دسته PVU بسیار قوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل POX 1258

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل POX 1258

مشخصات

  • توضیح کاور
    دارد
  • ابعاد
    ۲۰x11x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    تسمه مخصوص تی ار ایکس
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس لیوپرو مدل LP8162

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس لیوپرو مدل LP8162

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x3x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    جنس دسته : فایبر گلاسجنس سگک : فلزیجنس حلقه : جنس بند: الیاف مصنوعی ( PP ( polypropylene + alloy
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل Ranger Lady

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل Ranger Lady

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x14x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    بند برزنتی
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • سایر توضیحات
    دستگیره های سیلیکونی.مقاوم در برابر پوسیدگی.متعلقات فلزی با رنگ کوره ای.تحمل وزن حداقل ۲۰۰ کیلوگرم.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس دنیای تی آر ایکس مدل FORCE KIT

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس دنیای تی آر ایکس مدل FORCE KIT

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x18x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • جنس
    تسمه
  • کشور تولیدکننده
    با افتخار ایران
  • تعداد در بسته
    یک جفت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل GS-TRX-FORC KIT 6325

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل GS-TRX-FORC KIT 6325

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x18x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    تسمه بکسل ساخته شده از پلی استر
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    وارداتی: ساخت چین (تحت لیسانس انگلستان) DVD آموزشی حرکاتدارای کیف TRX برای حمل راحت و آساندارای دفترچه راهنمای نصبدارای دفترچه حرکات آموزشیمناسب جهت مصارف شخصی و باشگاهیهوک ۲ تکه جهت ثبات بیشتر تسمهدارای دوخت مربعی جهت استحکام بیشتربند اتصال به میلهبالشتک پشت دری (لنگرگاه پشت در برای استفاده خانگی)دسته های ژله ای آرگونومیک ضد سایشدوخته شده با ماشین آلات تمام اتوماتیکدارای تسمه افزایشیدارای افزایش دهنده طول بندتحمل وزن بالاوزن: ۴۰۰ گرمدارای بسته بندی بسیار شیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل FORCE KIT

لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل FORCE KIT

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x13x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • جنس
    تسمه
  • تعداد در بسته
    یک جفت
  • سایر توضیحات
    ۲ عدد DVD آموزش حرکات — مناسب جهت مصارف شخصی و باشگاهی — هوک ۲ تکه جهت ثبات بیشتر تسمه — دارای دوخت مربعی جهت استحکام بیشتر — کیف مخصوص حمل — بند اتصال به میله — بالشتک پشت دری — دسته های ژله ای آرگونومیک ضد سایش — دوخته شده با ماشین الات تمام اتوماتیک — دارای بسته بندی بسیار شیک — — رنگ مشکی = متشکل از دو رنگ مشکی و زرد — رنگ مشکی مات = متشکل از دو رنگ زرد و مشکی — رنگ مشکی براق = متشکل از رنگ مشکی کامل — رنگ قرمز =متشکل از دو رنگ مشکی و قرمز — رنگ ابی کاربنی =متشکل از دو رنگ مشکی و ابی کاربنی — رنگ صورتی = متشکل از دو رنگ مشکی و صورتی — رنگ طوسی = متشکل از دو رنگ طوسی و قرمز — رنگ چند رنگ = متشکل از دو رنگ مشکی و فسفری — رنگ زرد = متشکل از رنگ زرد کامل — رنگ یشمی = متشکل از رنگ یشمی کامل — رنگ کرم = متشکل از رنگ کرم کامل — رنگ فسفری = متشکل از رنگ فسفری کامل —- خریدار محترم، حتما قبل از انتخاب رنگ، به آلبوم عکس مراجعه و پس از بررسی آلبوم، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل trx Pro

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل trx Pro

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x17x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    همراه سی دی آموزشی و قلاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل تاکتیکال ۱

 لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل تاکتیکال 1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x11x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۶۰ گرم
  • جنس
    تسمه مخصوص تی ار ایکس
  • سایر توضیحات
    دارای یک عدد بند اضافیدارای کیسه‌ای مخصوص حمل TRXحاوی یک عدد کاتلوگ آموزشی برنامه ۱۲ هفته ایدارای یک عدد دی وی دی آموزشیدارای دسته پلاستیکی بادوام و ارگونومیکجنس دسته ABSدارای لنگرگاه پشت دربدارای پلاکارد برای ایمنی بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فورس

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فورس

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلز-کتان-نوار
  • کشور تولیدکننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس TRX مدل force kit

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس TRX مدل force kit

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    طناب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل PRO FIT

لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل PRO FIT

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x13x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دارای برنامه تمرینی ۱۲ هفته ایبروشور تصویری آموزش حرکات۲ عدد DVD آموزش حرکاتمناسب جهت مصارف شخصی و باشگاهیتسمه لطیف و بسیار مستحکمحلقه مرکزی با روکش ضد سایشدسته های ژله ای آرگونومیک ضد سایشقطعه پشت دربتسمه اضافه جهت نصب بر روی میله بارفیکس یا درختهوک ۲ تیکه جهت ثبات بیشتر تسمهدارای دوخت مربعی جهت استحکام بیشترکیف مخصوص حملدوخت بسیار تمیز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل TRX POWER X B

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل TRX POWER X B

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x11x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    تسمه مخصوص تی ار ایکس
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ لوازم تناسب اندام تی ار ایکس مدل GO

لوازم تناسب اندام تی ار ایکس مدل GO

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x15x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • سایر توضیحات
    دسته ژله ای تسمه ضخیم قلاب کارابین بزرگلادری همراه بامحافظ فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس تی آر ایکس مدل فورس کیت

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس تی آر ایکس مدل فورس کیت

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x13x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۷۰ گرم
  • جنس
    تسمه
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل Pro System 2017

لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل Pro System 2017

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x18x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • جنس
  • سایر توضیحات
    شماره سریال انحصاری دنیای TRX کارت ضمانت دنیای TRX کارابین فولادی ضد سرقتتسمه پلی‌استر ۳۸ میلی‌متری نیمه‌ضخیمحلقه مرکزی تقویت شدهدسته‌های آرگونمیک با مغزی ABSجای‌پا قابل تنظیمرعایت تمامی استانداردهای سایزیکیف مخصوص حمل راحتتسمه ۲ لایه مخصوص جهت اتصال به درخت و ستون‌های عمودیتسمه با قابلیت رگلاژ جهت اتصال به میله های افقیتسمه و بالشتک مخصوص جهت اتصال به دربکارت هشدار مخصوص پشت درب پوستر تمرینی جامع۱ عدد دی‌وی‌دی آموزش حرکاتدفترچه راهنمادستبند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فورس

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فورس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x19x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • سایر توضیحات
    دارای کارابین آلن خوربرنامه ۱۲ هفته ایدو عدد تسمه افزایشیقطعه پشت درب۲ عدد دی وی دیکیف مخصوص حملاستفاده از تسمه سه‌لایه نایلونی در حلقه مرکزی جهت استحکام بیشتررعایت تمامی استاندارهای سایزیاستفاده از دسته‌های ارگونومیک ژله‌ای با مغزی ABS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فیتنس قرقره دار کد ۱۰۹B

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فیتنس قرقره دار کد 109B

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x10x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    لاستیکی
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس کد ۱۴۷۵ مدل تاکتیکال

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس کد 1475 مدل تاکتیکال

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x18x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۵۰ گرم
  • جنس
    جنس تسمه : از پلی استر نایلون درجه ۱ کارایین از جنس فولاد دارای مغری جهت جلوگیری از شکستن دسته با مغزی ABS و روکش ژلاتینی
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دارای کد کارت برای دانلود اپلیکیشن اختصاصی تمرینات بالا بودن قدرت طناب بالا بودن قدرت انعطاف پذیری تحمل وزن بالا ورزشی ترکیبی: هوازی، قدرتی، استقامتی، و کششی مخصوص کل بدن مناسب برای همه فضا ها ( باشگاه، خانگی، و…) دفترچه تمرینی ۱۲ هفته ای رنگ : سبز ارتشی جنس تسمه : از پلی استر نایلون درجه ۱ کارایین از جنس فولاد دارای مغری جهت جلوگیری از شکستن دسته با مغزی ABS و روکش ژلاتینی دارای دی وی دی آموزشیمدل اصلاح شده Force Tactical

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ لوازم تناسب اندام تی آر ایکس ریپ ترینر مدل RIP 002

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس ریپ ترینر مدل RIP 002

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴x14x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    بند تی آرایکس ریپ ترینرجنس پلی استر نایلونافزایش تحرک و قدرت مفصلیدستگیره های ضد لغزشمحصول چینکیفیت عالیتضمین رضایتمندی شماابعاد۵۲x14x14 سانتی‌مترجنسپلی استر نایلونکشور تولیدکنندهچیننوعتی آرایکسوزن۲۳۰۰ گرمتعداد در بستهیک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید لوازم تناسب اندام تی‌آر ایکس در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه دیاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا