لباس ورزشی مردانهلوازم ورزشی

تیشرت ورزشی مردانه، راهنمای خرید اینترنتی جدیدترین و ارزان‌ترین مدل‌ها

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تیشرت ورزشی مردانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از راحت‌ترین لباس‌های ورزشی تیشرت ورزشی مردانه می‌باشد. برای ورزش کردن در فصل زمستان شما از ست گرمکن و شلوار ورزشی استفاده می‌کنید. اما برای فصل تابستان گرمای هوا اجازه استفاده از گرمکن را به شما نمی‌دهد و شما نیاز به تیشرت ورزشی مردانه خواهید داشت. تی‌شرت همان لباس مردانه است که فاقد آستین می‌باشد و معمولا آستین آن کوتاه است. تیشرت ورزشی مردانه علاقه‌مندان زیادی دارد، زیرا ورزشکار درون این پوشش بیشترین میزان راحتی را هنگام ورزش کردن دارد. همچنین آستین کوتاه بودن آن باعث می‌شود، شما درون تیشرت ورزشی مردانه کمتر عرق کرده و احساس بهتری هنگام ورزش داشته باشید.

تیشرت ورزشی مردانه نسبت به سایر پوشاک ورزشی مانند گرمکن و شلوار قیمت کمتری دارد. بنابراین شما با هر میزان بودجه‌ای که داشته باشید، می‌توانید برای خود یک تیشرت ورزشی مردانه را خریداری نمائید. برای ورزش‌های سرعتی مثل فوتبال و فوتسال که بدن میزان بیشتری عرق می‌کند، شما باید از تیشرت ورزشی مردانه استفاده کنید. زیرا خنک‌تر بوده و بدن با این لباس کمتر عرق می‌کند. این لباس را هم با شورت ورزشی و هم با شلوار ورزشی می‌توان پوشید و به دلیل اینکه مشخص نیست که قرار است، تیشرت ورزشی مردانه را با شورت ورزشی بپوشید یا شلوار پیشنهاد می‌کنم حتما به جای خرید ست تیشرت را به صورت تکی خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل زیادی به پوشیدن لباس ورزشی ندارید و قصد خرید تیشرت ورزشی مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لباس به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع تیشرت ورزشی مردانه آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید تیشرت ورزشی مردانه باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از تی‌شرت ورزشی مردانه چیست؟

نوعی پیراهن مردانه که به منظور انجام حرکات ورزشی برای پوشاندن بالا تنه مورد استفاده قرار می‌گیرد. T shirt به انگلیسی به پیراهنی گفته می‌شود که آستین آن کوتاه است. تی‌شرت معمولا از پارچه نازک دوخته می‌شود بنابراین بیشتر مناسب فصل گرم سال می‌باشد. تی‌شرت فاقد دکمه و یقه است بنابراین به راحتی می‌توان این لباس را پوشید و از تن بیرون آورد. یکی از مزیت‌های مهم تیشرت ورزشی شستشوی آسان آن است و به راحتی طی مدت زمان کوتاهی خشک می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلاه ایمنی دوچرخه

دلیل نام گذاری لباس آستین کوتاه به تی‌شرت:

جالب است بدانید این لباس به دلیل اینکه از نظر ظاهری شباهت زیادی به حرف T انگلیسی داشت و آستین آن هم کوتاه بود، تی‌شرت نامگذاری شد. کلمه تی‌شرت در سال ۱۹۱۳ به طور رسمی در فرهنگ لغت جای گرفت و رسما به این اسم شناخته می‌شود.

تاریخچه استفاده از تی‌شرت ورزشی مردانه:

قبل از اینکه به سراغ تاریخچه استفاده از تی‌شرت ورزشی برویم نگاهی به تاریخچه پیدایش تی‌شرت در جهان می‌اندازیم. اولین بار در سال ۱۸۹۸ تا ۱۹۱۳ این لباس در جنگ میان آمریکا و اسپانیا به عنوان لباس زیر برای ارتش نیروی دریایی آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. جالب است بدانید این پوشاک فاقد یقه و دکمه بود و به صورت تک رنگ سفید از جنس پنبه دوخته می‌شد‌. این لباس خیلی راحت و سبک بود به همین دلیل کشاورزان، معدن‌چی‌ها و کارگران سایر صنایع از آن استفاده کرده و به یک لباس محبوب میان جوانان مبدل شد. این لباس سریع وارد صنعت مد و پوشاک شد و به یک لباس ورزشی جوان پسند تبدیل شد.

انواع مدل‌های تیشرت ورزشی مردانه:

  1. تیشرت ورزشی مردانه نایلون: یکی از پارچه‌های معروف در زمینه تولید لباس ورزشی است. زیرا کشسان‌ترین نوع پارچه در جهان و به عنوان دومین پارچه معروف در دنیا شناخته می‌شود. نایلون با داشتن استحکام بالا و خاصیت ضد آب بیشتر برای ورزش‌هایی به کار می‌رود که در فضای باز انجام می‌شوند. زیرا به سختی آب را به خود گرفته و دیرتر خشک می‌شوند.
  2. تیشرت ورزشی مردانه پلی‌استر: بعد از نایلون پلی‌ایتر یکی از بهترین الیاف‌های مصنوعی برای تولید لباس ورزشی می‌باشد. این الیاف مقاومت خیلی بالایی دارد و در برابر گرفتن لکه به خود بسیار مقاوم هستند. این مدل تی‌شرت برخلاف نمونه قبلی به راحتی و خیلی سریع خشک می‌شوند. اگر به دنبال یک جنس عرق‌گیر مناسب هستید بدون شک این جنس بهترین گزینه برای شما است. شما به راحتی و بدون نگرانی از خراب شدن می‌توانید آن را با ماشین لباسشویی شستشو دهید.
  3. تیشرت ورزشی مردانه اسپندکس: اگر ورزشی شما به گونه‌ای است که لباس شما نیاز به کشش بالا و مقاومت زیاد دارد باید حتما تی‌شرت‌های ورزشی اسپندکس استفاده کنید. Spandex پارچه‌ای است که رکورد بیشترین مقدار کشش یعنی شش برابر اندازه اولیه خود را در جهان دارد بدون اینکه فرم خود را از دست بدهد. این پارچه رطوبت را از بین می‌برد و خیلی سریع‌تر از پارچه‌های دیگر خشک می‌شود. این محصول در برابر سایش مقاومت بالایی ندارد و از شستشوی آن با ماشین لباسشویی باید خودداری کنید.
  4. تیشرت ورزشی مردانه بامبو: همان طور که از نام این لباس پیدا است از الیاف طبیعی بامبو تهیه می‌شود و برخلاف نمونه‌‌های قبلی که از الیاف مصنوعی ساخته می‌شدند، این پارچه از الیاف طبیعی بدست می‌آید. به دلیل استفاده از الیاف طبیعی بیشترین میزان سازگاری با محیط زیست را داشته و خیلی سریع خشک می‌شود. مهم‌ترین ویژگی تی‌شرت بامبو آنتی باکتریال بودن آن است که باعث می‌شود کمتر آن را شستشو دهید و طول عمر بیشتری داشته باشد.
  5. تیشرت ورزشی مردانه پلی‌پروپیلن: این مدل تی‌شرت هم از پارچه پلاستیکی دوخته می‌شود. این مدل کاملا ضد آب است، یعنی آب را از بافت خود عبور داده و به لایه بیرونی هدایت می‌کند که این باعث می‌شود زودتر خشک شوند. زمانی که شما عرق می‌کنید، عرق با دست روی پارچه احساس نمی‌شود. این پارچه بدون تغییر در رنگ به راحتی شسته می‌شود یعنی شما بدون نگرانی از تغییر رنگ پارچه می‌توانید آن را با مواد شیمیایی شستشو دهید.

یک تی‌شرت ورزشی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • جنس پارچه: یک تیشرت ورزشی مردانه خوب باید از پارچه‌ای دوخته شده باشد که آب را به خود جذب نکند و خیلی سریع هم خشک شود. همچنین نباید لکه را به خود جذب کند و به راحتی بدون تغییر در رنگ و اندازه بتوانید آن را شستشو دهید.
  • دوام پارچه: یکی از بهترین ویژگی‌های یک تی‌شرت ورزشی خوب و با کیفیت دوام پارچه است. پارچه این تی‌شرت‌ها باید دوام و مقاومت بالایی داشته باشند. همچنین باید مقداری حالت کشی داشته باشند تا در صورت وارد شدن فشار پارچه آن‌ها کش آمده و دچار پارگی نشود. عرق را از روی پوست از بین برده و سبب شوند، احساس خنکی بیشتری داشته باشید.
  • قیمت مناسب: تی‌شرت ورزشی مردانه باید از قیمت مناسبی برخوردار باشد تا شما به راحتی بتوانید آن را خریداری نمائید. این پوشاک نسبت به سایر لباس‌های ورزشی با عرق بدن بیشتر در تماس است و زودتر پاره می‌شود. اگر قیمت مناسبی داشته باشد، به راحتی می‌توانید آن را دور انداخته و یک نمونه جدید را خریداری کنید.

بهترین مارک تی‌شرت ورزشی مردانه:

کمپانی‌های تولید کننده بزرگی در جهان وجود دارند که در زمینه تولید تیشرت ورزشی مردانه فعالیت می‌کنند و محصولات تولیدی آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند به همین جهت نمی‌توان تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک تی‌شرت ورزشی مردانه به شما معرفی کرد. در ادامه لیستی از بهترین تولید کننده‌های تیشرت ورزشی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • تی‌شرت ورزشی آلشپرت
  • تی‌شرت ورزشی بی فور ران
  • تی‌شرت ورزشی استارت
  • تی‌شرت ورزشی نایکی
  • تی‌شرت ورزشی یونی پرو
  • تی‌شرت ورزشی لینینگ
  • تی‌شرت ورزشی جردن
  • تی‌شرت ورزشی ویلسون
  • تی‌شرت ورزشی مل اند موژ
  • تی‌شرت ورزشی پانیل
  • تی‌شرت ورزشی هالیدی

حتما بخوانید: راهنمای خرید کاپشن اسکی زنانه

نکات مهم هنگام خرید تیشرت ورزشی مردانه:

  1. قیمت تی‌شرت: فاکتورهای زیادی روی قیمت تیشرت ورزشی مردانه تاثیر می‌گذارند، یکی از این فاکتورها جنس پارچه است. هر چه تیشرت شما از پارچه بهتری دوخته شده باشد مثل بامبو قیمت آن هم گران‌تر خواهد بود. همچنین برند محصول هم روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. برندهای باکیفیت مانند نایکی و چند نمونه بالا از قیمت بیشتری برخوردار هستند.
  2. جنس تی‌شرت: همان طور که در ابتدای مطلب توضیح داده شد، تیشرت ورزشی از دو نوع پارچه که شامل الیاف مصنوعی و طبیعی است ساخته می‌شوند. از بهترین پارچه‌های الیاف مصنوعی می‌توان به نایلون، پلی‌استر، اسپندکس و پلی‌پروپیلن اشاره کرد و از پارچه‌های الیاف طبیعی پارچه بامبو را به عنوان بهترین جنس تی‌شرت ورزشی می‌توان معرفی کرد.
  3. سایز تی‌شرت: همان طور که می‌دانید تیشرت ورزشی مردانه هم مانند سایر البسه ورزشی دارای سایز‌ بندی می‌باشد. شما برای اینکه فعالیت ورزشی خود را به راحتی انجام دهید باید تی‌شرت مورد نظر را دقیقا سایز خود انتخاب کنید. یعنی نباید خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک، بلکه کاملا سایز بدن شما باشد. به این نکته هم توجه داشته باشید که سایز بندی شرکت‌های تولید کننده تی‌شرت با یکدیگر متفاوت است. پس اگر سایز تی‌شرتی را که الان پوشیده‌اید، لارج باشد دلیل بر این نیست که تی‌شرت‌های دیگر هم لارج سایز شما باشد.
  4. قابلیت تنفس پذیری: تیشرت ورزشی مردانه مورد نظر شما باید قابلیت گردش هوا داشته باشد، یعنی هوا به خوبی درون آن گردش پیدا کند تا زمانی که فعالیت ورزشی سبک و سنگین انجام می‌دهید، هوا درون آن گردش کرده و عرق شما را خشک کند. اگر لباس شما تنفس پذیر باشد شما عرق نخواهید کرد در نتیجه دیگر نیازی نیست که منتظر خشک شدن آن بمانید. البته همیشه جنسی را انتخاب کنید که به راحتی عرق روی آن خشک شود.
  5. رنگ تی‌شرت: انتخاب رنگ و طرح تیشرت ورزشی مردانه یک موضوع کاملا شخصی است و هیچ قاعده خاصی برای انتخاب رنگ آن وجود ندارد. البته باید برای فصل سرد سال از رنگ‌های تیره مانند: قهوه‌ای، مشکی و سرمه‌ای استفاده کنید و برای فصل‌هایی که هوا گرم می‌شود از تیشرت‌های رنگ روشن مانند: سفید، کرم، صورتی و زرد استفاده کنید. زیرا گرما را به خوبی به خود جذب نمی‌کنند و نسبت به رنگ‌های دیگر خنک‌تر هستند.
  6. نوع آستین: تیشرت ورزشی مردانه در سه نوع آستین تولید می‌شوند. تی‌شرت آستین بلند، تی‌شرت آستین کوتاه و تی‌شرت آستین رکابی که شما با توجه به دمای هوا، نوع رشته ورزشی و شرایط استفاده نوع آن را مشخص کنید. اما معروف‌ترین نمونه آن آستین کوتاه می‌باشد که در این مطلب بیشتر به توضیح درباره این مدل پرداخته شد.
  7. نوع یقه لباس: تیشرت‌های ورزشی معمولا دارای دو نمونه یقه گرد و هفتی هستند. برای کسانی که قد آن‌ها کوتاه است و دارای بالا ‌تنه کوتاه می‌باشند یقه گرد مناسب‌تر است، زیرا قد شما را بلندتر نشان می‌دهد و اگر شما قد بلند هستید و بالا تنه بلندتری دارید، پوشیدن تی‌شرت یقه هفت باعث می‌شود که بالا تنه شما مقداری کوتاه‌تر به نظر برسد.
  8. نوع دوخت: به کیفیت دوخت تیشرت ورزشی مردانه هم توجه داشته باشید. اگر تیشرت شما از بهترین پارچه هم دوخته شده باشد، اگر دوخت آن از کیفیت لازم برخوردار نباشد، خیلی سریع از ناحیه دوخت پاره شده و کارایی لازم را نخواهد داشت. پس حتما موقع خرید تی‌شرت ورزشی به کیفیت دوخت پارچه هم دقت کنید.

روش نگهداری از تی‌شرت ورزشی مردانه:

  • همیشه بعد از فعالیت ورزشی تیشرت ورزشی مردانه خود را با آب سرد و مایع غیر اسیدی شستشو دهید این کار سبب افزایش طول عمر تیشرت شما می‌شود.
  • هرگز برای خشک کردن تی‌شرت ورزشی خود از بخاری و لوازم گرمایشی دیگر استفاده نکنید، زیرا جنس پارچه اکثر آن‌ها از الیاف مصنوعی است و این الیاف میانه خوبی با گرمای مستقیم ندارند.
  • برای شستشوی تیشرت‌های ورزشی که از الیاف طبیعی مانند بامبو ساخته شده‌اند به هیچ عنوان نباید از محلول سفید کننده استفاده کنید زیرا باعث تغییر رنگ تی‌شرت می‌شود.
  • همان طور که گفته شد،تیشرت ورزشی مردانه بیشتر از الیاف مصنوعی ساخته می‌شود و میانه خوبی با گرمای مستقیم ندارد، بنابراین هرگز نباید آن را اتو بکشید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تیشرت ورزشی مردانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای تیشرت ورزشی مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تی شرت ورزشی مردانه مدل کیت جام جهانی پلیری ژاپن ۲۰۲۳

تی شرت ورزشی مردانه مدل کیت جام جهانی پلیری ژاپن 2023

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • کد کالای محصول
    ۱
  • کشور تولید کننده
    تایلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تی شرت ورزشی مردانه مدل هواداری تیم ملی ایران ۲۰۲۳

تی شرت ورزشی مردانه مدل هواداری تیم ملی ایران 2023

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • قد
    روی کمر
  • یقه
    هفت
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    طرح‌دار
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • نوع لباس
    معمولی
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تی شرت ورزشی مردانه نوزده نودیک مدل TS1971 GG

تی شرت ورزشی مردانه نوزده نودیک مدل TS1971 GG

مشخصات

  • جنس
    ریون
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    بلند
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تی شرت ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل TS1943 W

تی شرت ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل TS1943 W

مشخصات

  • جنس
    ریون
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    هفت
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    طرح‌دار
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا
  • نوع لباس
    معمولی
  • جزئیات
    تی شرت ورزشی آستین کوتاه مردانهیقه هفتدارای چاپ sublimantion در طرف جلوی تی شرت و روی آستینمناسب برای استفاده ورزشی و روزمرهدارای قابلیت گردش هوا
  • نگهداری
    شستشو با ماشین لباسشویی با ماکزیمم دمای ۳۰ درجه سانتی گراداز خشک کن استفاده نشوداز تماس با مواد سفید کننده اجتناب شودخشک شویی نشوداتو کشی با ماکزیمم دمای ۱۱۰ درجه سانتی گراد
  • کد کالای محصول
    TS1943
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تی شرت ورزشی مردانه مدل آرژانتین Home WC 2022

تی شرت ورزشی مردانه مدل آرژانتین Home WC 2022

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    چاپ
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن
  • جزئیات
    تهیه شده از الیاف مصنوعی – فلامنت نخ خارجی – برند و لوگو گلدوزی – کیفیت هواداری – همراه تگ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ (برجسته)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تی شرت ورزشی مردانه مدل منچستر سیتی Home 2023

تی شرت ورزشی مردانه مدل منچستر سیتی Home 2023

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    چاپ
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تی شرت ورزشی مردانه طرح تیم بارسلونا مدل ۲۰۱۸-۲

تی شرت ورزشی مردانه طرح تیم بارسلونا مدل 2018-2

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • یقه
    هفت
  • آستین
    کوتاه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تی شرت ورزشی مردانه سارزی مدل ZS

تی شرت ورزشی مردانه سارزی مدل ZS

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • قد
    میدی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    سه نوار روی سرشانه تیشرت دارد که طرح ورزشی این پولوشرت حس اسپورت خوبی میدهد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تی شرت ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل Base Layer Long Printed TS1927

تی شرت ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل Base Layer Long Printed TS1927

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • طرح
    طرح‌دار
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن
  • نوع لباس
    آزاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تی شرت ورزشی مردانه پانیل مدل PA111wh

تی شرت ورزشی مردانه پانیل مدل PA111wh

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا
  • نوع لباس
    معمولی
  • جزئیات
    – یقه گرد- آستین کوتاه- پارچه ساده- دارای نوشته چاپی و دوخت در قسمت جلو و سرشانه
  • نگهداری
    – از سفید کننده استفاده نشود- شستشو با ماکزیمم دمای ۳۰ درجه سانتی گراد در ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تی شرت ورزشی مردانه مدل تیم پاری سن ژرمن کد ۱۸-۲۰۱۷ کیت ۲

تی شرت ورزشی مردانه مدل تیم پاری سن ژرمن کد 18-2017 کیت 2

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • جزئیات
    پارچه ۱۰۰% پلی استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تیشرت ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل POL1913 W

تیشرت ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل POL1913 W

مشخصات

  • جنس
    اسپاندکس
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    چاپ
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • نوع لباس
    معمولی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تی شرت ورزشی مردانه مدل رئال مادرید بنزما

تی شرت ورزشی مردانه مدل رئال مادرید بنزما

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    چاپ
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن
  • جزئیات
    تهیه شده از الیاف مصنوعی – فلامنت نخ خارجی – برند و لوگو گلدوزی – تیشرت هواداری کیفیت A+

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تی شرت ورزشی مردانه مدل آرسنال کد Home 2024

تی شرت ورزشی مردانه مدل آرسنال کد Home 2024

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    چاپ
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن
  • جزئیات
    تهیه شده از الیاف مصنوعی – فلامنت نخ خارجی – برند و لوگو گلدوزی – کیفیت هواداری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تی شرت ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل TS1943

تی شرت ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل TS1943

مشخصات

  • جنس
    ریون
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    هفت
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    طرح‌دار
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا
  • نوع لباس
    معمولی
  • جزئیات
    تی شرت ورزشی آستین کوتاه مردانهیقه هفتدارای چاپ sublimantion در طرف جلوی تی شرت و روی آستینمناسب برای استفاده ورزشی و روزمرهدارای قابلیت گردش هوا
  • نگهداری
    شستشو با ماشین لباسشویی با ماکزیمم دمای ۳۰ درجه سانتی گراداز خشک کن استفاده نشوداز تماس با مواد سفید کننده اجتناب شودخشک شویی نشوداتو کشی با ماکزیمم دمای ۱۱۰ درجه سانتی گراد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تیشرت ورزشی مردانه پانیل کد ۱۰۵BK

تیشرت ورزشی مردانه پانیل کد 105BK

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تی شرت ورزشی مردانه مروژ مدل تیم ملی ایران جام جهانی قطر کد ۲۰۲۲ HOME

تی شرت ورزشی مردانه مروژ مدل تیم ملی ایران جام جهانی قطر کد 2022 HOME

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • قد
    روی کمر
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    طرح‌دار
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • نوع لباس
    معمولی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تی شرت ورزشی مردانه مدل لیورپول کد lw65

تی شرت ورزشی مردانه مدل لیورپول کد lw65

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی
    بدون ویژگی تخصصی
  • نوع لباس
    معمولی
  • جزئیات
    تیشرت مشکی مردانهدارای سایز بندیمناسب چهار فصل
  • نگهداری
    با آب سرد شسته شود.هنگام شستشو لباس پشت و رو شود.از تماس اتو با لوگو خودداری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تی شرت ورزشی مردانه مدل تیم بارسلونا کد ۱۸-۲۰۱۷ home

تی شرت ورزشی مردانه مدل تیم بارسلونا کد 18-2017 home

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • جزئیات
    کشور تولید کننده تایلند – پارچه ۱۰۰% پلی استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تی شرت ورزشی مردانه مدل تیم رئال مادرید کد ۱۸-۲۰۱۷ home

تی شرت ورزشی مردانه مدل تیم رئال مادرید کد 18-2017 home

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • یقه
    هفت
  • آستین
    کوتاه
  • جزئیات
    کشور تولید کننده تایلند – پارچه ۱۰۰% پلی استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تی شرت ورزشی مردانه مدل بایرن مونیخ ۳rd 2024

تی شرت ورزشی مردانه مدل بایرن مونیخ 3rd 2024

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    طرح‌دار
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن
  • جزئیات
    تهیه شده از الیاف مصنوعی – فلامنت نخ خارجی – برند و لوگو گلدوزی – کیفیت هواداری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تی شرت ورزشی مردانه ویلسون مدل سیترا کد ۰۹

تی شرت ورزشی مردانه ویلسون مدل سیترا کد 09

مشخصات

  • جنس
    فیلامنت
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تیشرت ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل POL1913 BL

تیشرت ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل POL1913 BL

مشخصات

  • جنس
    اسپاندکس
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    چاپ
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • نوع لباس
    معمولی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ تی شرت ورزشی مردانه مدل رئال مادرید کد Re59

تی شرت ورزشی مردانه مدل رئال مادرید کد Re59

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی
    بدون ویژگی تخصصی
  • نوع لباس
    آزاد
  • جزئیات
    تیشرت مشکی مردانهدارای سایز بندیمناسب چهار فصل
  • نگهداری
    با آب سرد شسته شود.هنگام شستشو لباس پشت و رو شود.از تماس اتو با لوگو خودداری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ تی شرت ورزشی مردانه مدل منچستر سیتی Home 2024

تی شرت ورزشی مردانه مدل منچستر سیتی Home 2024

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    هفت
  • آستین
    کوتاه
  • طرح
    طرح‌دار
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن
  • نوع لباس
    معمولی
  • جزئیات
    تهیه شده از الیاف مصنوعی – فلامنت نخ خارجی – برند و لوگو گلدوزی – کیفیت هواداری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تیشرت ورزشی مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کاپشن اسکی مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا