لوازم آرایشی

کیف لوازم آرایش، راهنمای خرید کیف لوازم آرایش فانتزی دخترانه

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیف لوازم آرایش باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌های جوان وسیله‌ای برای حمل و نگهداری لوازم آرایشی است. به همین علت امروز تصمیم گرفتیم تا در این مقاله شما را با یک وسیله پرکاربرد به نام کیف لوازم آرایش آشنا کنیم. این کیف نسبت به کیف‌های دستی زنانه کوچکتر هستند و معمولا درون کیف دستی قرار می‌گیرند. علت استفاده از کیف لوازم آرایش این است که لوازم آرایشی شما درون کیف دستی یا رو دوشی شما پخش نشوند، زیرا پیدا کردن آن‌ها کار ساده‌ای نخواهد بود. از طرفی بسیاری از مواد آرایشی به گرما حساس هستند و در فصل تابستان می‌توانند درون کیف شما ریخته شوند و وسایل شما را خراب کنند، از این رو کیف لوازم آرایش از این اتفاق جلوگیری می‌کند.

مدل‌هایی از کیف لوازم آرایش وجود دارند که صندوقی هستند، این صندوق‌ها از وارد آمدن فشار و ترکیدگی لوازم آرایشی حساس مثل کرم پودر جلوگیری می‌کنند. البته فراموش نکنید که قیمت‌ آن‌ها نسبت به مدل‌های معمولی مقداری گران‌تر هستند، البته ارزش آن را دارند. زیرا با خرید یک کیف لوازم آرایش صندوقی برای همیشه از خرید یک کیف جدید بی‌نیاز می‌شوید، زیرا بدنه‌ای محکم دارند و به این راحتی‌ها خراب نمی‌شوند. اگر اهل آرایش و زیبایی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنم حتما برای نگهداری و حمل لوازم آرایشی خود یک کیف لوازم آرایش جدید و با کیفیت را خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کیف لوازم آرایشی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کیف لوازم آرایش آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کیف لوازم آرایشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

کیف لوازم آرایش چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که از نام آن مشخص است نوعی کیف که به منظور نگهداری و حمل لوازم آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد گفته می‌شود. اندازه این کیف‌ها نسبت به کیف‌های معمولی کوچک‌تر است و معمولا درون کیف اصلی قرار داده می‌شوند. مهمترین کاربرد این کیف جلوگیری از گم شدن لوازم شما درون کیف بوده و تا حد زیادی از خراب شدن و ترکیدن مواد آرایشی شما درون کیف دستی یا رو دوشی جلوگیری می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آینه آرایشی

انواع کیف لوازم آرایش:

  • کیف آرایش مسافرتی کوچک: نوعی کیف کوچک کم حجم است که وسایل آرایشی مورد نظر شما را در خود جای می‌دهد و به علت داشتن اندازه کوچکتر نسبت به مدل‌های دیگر به راحتی می‌توان آن را در هر جایی قرار داد و حمل نمود. این کیف‌ها از موادی ساخته می‌شوند که در صورت نشت مواد درون کیف به سایر وسایل مثل لباس‌های شما نشتی پیدا نکنند.
  • کیف آرایش بزرگ جادار: در واقع این کیف را می‌توان بزرگترین نمونه این کیف دانست. معمولا برای نگهداری وسایل آرایشی و بهداشتی در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما دیگر مجبور به نگهداری لوازم ضروری نیستید، بلکه به راحتی می‌توانید تمام لوازم آرایشی و بهداشتی خود را درون این کیف قرار دهید. به علت اندازه بزرگی که دارند به سختی می‌توان آن‌ها را جا‌به‌جا کرد و معمولا درون اتاق خواب در جایی مثل داخل کشو نگهداری می‌شوند.
  • کیف آرایش صندوقی: این کیف‌ها ظاهری شبیه به یک چمدان دارند به همین علت به آن‌ها کیف میکاپ صندوقی هم گفته می‌شود. چون همانند یک صندوق درب آن‌ها قابلیت باز و بسته شدن دارد. جنس بدنه آن‌ها نسبت به مدل‌های دیگر محکم‌تر است به همین علت می‌توانید نگران له شدن وسایل داخل کیف نباشید. شما ممکن است کرم‌های گران قیمتی داشته باشید و نگران خراب شدن آن‌ها به وسیله فشار وارد آمده باشید به همین دلیل باید از کیف صندوقی استفاده کنید.
  • کیف لوازم آرایش عروس: کیف‌های آرایش از قبل آماده شده‌ای هستند که معمولا لوازم مورد نیاز برای میکاپ را در خود جای می‌دهند. شما برای سرعت بخشیدن به خرید خود می‌توانید کیف‌های عروس را با تمام لوازم آرایشی به صورت کامل و آماده خریداری کنید. لازم به ذکر است این کیف‌ها از نظر قیمت اقتصادی‌تر هستند، زیرا به منظور همین کار طراحی شده‌اند. اگر به دنبال خرید لوازم میکاپ با برندهای خاص خود هستید این کیف مناسب شما نیست.
  • کیف لوازم آرایشی مردانه: آقایان هم برای اصلاح موی سر و صورت خود به یک سری وسایل نیاز دارند که همیشه هنگام رفتن به آرایشگاه آن‌ها را با خود حمل می‌کنند، بهترین وسیله برای حمل این وسایل این کیف مردانه است که تمام وسایل مورد نیاز شما را در خود جای می‌دهد. برای داماد‌ها هم یک کیف با تمام وسایل آرایشی از قبل آماده وجود دارد که به کیف آرایشی داماد معروف است. شما برای تسریع در عملیات خرید می‌توانید یکی از این کیف‌ها را با وسایل کامل خریداری کنید.

بهترین کیف لوازم آرایش:

این بستگی به سلیقه و نوع نیاز شما دارد. در واقع یک نوع کیف که برای شما بهترین مدل‌ است، ممکن است برای دیگری یک کیف ایده‌آل نباشد. شما باید به تعداد و اندازه لوازم آرایش خود توجه کنید. کیفی که تمام وسایل شما را در خود جای می‌دهد به نظر بهترین کیف موجود در بازار است. البته اندازه‌ای که به راحتی بتوان آن را حمل نمود و جنس آن هم به گونه‌ای باشد که بتواند مدت‌ها برای شما دوام بیاورد به نظر یک کیف ایده‌آل به نظر می‌رسد. شما می‌توانید برندهای معروف و شناخته شده بازار را هم انتخاب و خریداری کنید در ادامه لیستی از بهترین برندهای این محصول را برای شما فهرست کرده‌ایم.

  • کیف ویکتوریا
  • کیف آواک
  • کیف امیتیس
  • کیف نیوآ
  • کیف گوچی
  • کیف یونیک

مزایای استفاده از کیف لوازم آرایش:

  • این محصول باید می‌شود، لوازم شما یکجا شوند و دسترسی به لوازم مورد نیاز آسان شود. پیدا کردن یک وسیله خاص درون یک کیف پر از وسیله کار ساده‌ای نخواهد بود.
  • همان طور که می‌دانید مواد موجود در برخی لوازم میکاپ با گرم شدن هوا از داخل بسته سرریز می‌کنند، اگر وسایل شما در کنار این لوازم باشند روی آن‌ها لکه می‌افتد، کیف از این اتفاق جلوگیری می‌کند.
  • کیف‌های موجود در بازار تنها به منظور نگهداری از این وسایل ساخته نشده‌اند، بلکه به حمل و جا‌به‌جایی آسان وسایل شما هم کمک می‌کنند.
  • پیدا کردن وسایل مورد نیاز در منزل را هم آسان می‌کنند، شما هنگام نیاز به وسایل سریع به سراغ این کیف می‌روید و به تمام لوازم خود دسترسی دارید.
  • قیمت آن‌ها بسیار ارزان است، بنابراین ارزش آن را دارد تا لوازم آرایشی گران قیمتی را که خریداری می‌کنید، درون آن‌ها قرار دهید و از آسیب به آن‌ها جلوگیری کنید.

کیف لوازم آرایش از کجا بخریم؟

این کار بسیار ساده است، زیرا فروشگاه‌های لوازم آرایش فروشی موجود در سطح کشور همگی مدل‌های مختلفی از این محصول را برای فروش ارائه می‌کنند. شما تنها کافی است که به یکی از این فردشگاه‌ها مراجعه کنید و کیف مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. البته اگر حوصله بیرون رفتن از منزل را ندارید این کار را می‌توانید به صورت اینترنتی انجام دهید. برای این کار به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و کیف مورد نظر خود را از میان هزاران مدل انتخاب و خریداری کنید. در این روش هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول می‌توانید آن را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید.

راهنمای خرید کیف لوازم آرایش:

شاید در نگاه اول خرید چنین کیفی کاری ساده به نظر برسد، اما زمانی که برای خرید این محصول به بازار مراجعه می‌کنید و با تنوع وسیعی از مدل‌ها برخورد می‌کنید، تازه متوجه می‌شوید که این کار چندان هم ساده و پیش‌ و پا افتاده نیست و برای خرید این محصول به یک راهنمای خرید جامع نیاز دارید. نگران نباشید ما در وب سایت کیمیک کنار شما هستیم و به شما عزیزان نکاتی را آموزش می‌دهیم که هر شخصی قبل از خرید این محصول باید به ان‌ها توجه داشته باشد. با مرور این نکات شما به راحتی می‌توانید کیف مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست براش آرایشی

نکات مهمی که هنگام خرید کیف لوازم آرایش باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

  1. قیمت کیف: قبل از انجام هر کاری بهتر است، میزان بودجه برای خرید این محصول را در نظر بگیرید. با این کار خود به خود کیف‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، از انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب برای شما آسان می‌شود. بهتر است قید اجناس خیلی ارزان را بزنید و کلا دور آن‌ها را خط بکشید، زیرا معمولا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید آن‌ها سرمایه خود را هدر می‌دهید.
  2. اندازه کیف: این موضوع بستگی به سلیقه و نیاز شما به یک کیف دارد، اگر کیف را برای مسافرت می‌خواهید، مطمئنا باید به دنبال اندازه‌های کوچک باشید، زیرا به راحتی درون چمدان و کیف دستی شما جا می‌شوند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را به هر نقطه‌ای حمل کنید. اما اگر برای استفاده روزمره خود می‌خواهید مطمئنا باید به سراغ اندازه‌های بزرگ باشید، زیرا تمام لوازم آرایشی را که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید را در خود جای می‌دهد. البته باز هم یک موضوع کاملا شخصی است و به سلیقه شما بستگی دارد.
  3. نوع کیف: همان طور که در قسمت‌های ابتدایی همین مقاله به آن پرداخته شد، کیف‌های آرایشی مدل‌های مختلفی دارند که تفاوت عمده آن‌ها در اندازه و نوع استفاده از آن‌ها می‌باشد. برخی که اندازه کوچک‌تری دارند به عنوان کیف سفری و کیف‌های بزرگ و جادار برای داخل منزل کارایی دارند. کیف‌هایی هم وجود دارند که با لوازم عرضه می‌شوند که خود در دو نوع کیف عروس و کیف داماد عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است که قیمت این کیف‌ها نسبت به کیف‌های دیگر مقداری ارزان‌تر است و به کیف‌های اقتصادی معروف می‌باشند.
  4. نوع استفاده: شاید مهمترین نکته در مورد خرید این محصول نوع استفاده از آن باشد. شما ممکن است کیف را برای نگهداری کلی وسایل آرایشی بخواهید و قصد استفاده از آن‌ها را نداشته باشید، یا اینکه ممکن است کیف‌آرایشی را بخواهید که فقط وسایل ضروری خود را درون آن نگهداری کنید و مدام نیاز به استفاده از آن‌ها داشته باشید. در این مورد باید جنس و زیپ باکیفیت نیز داشته باشد تا در مقابل استفاده زیاد بتواند مقاومت کند.
  5. داشتن محفظه‌های مختلف: بهتر است کیف‌هایی را خریداری کنید که دارای چندین قسمت مجزا از هم هستند، با این کار می‌توانید لوازم خود را دسته بندی کنید و هر مورد را در قفسه خواص خود نگهداری کنید. در هر جایی نظم از اهمیت زیادی برخوردار است. شما لوازم آرایش دسته بندی شده خود را راحت‌تر و سریع‌تر از نمونه‌های درهم پیدا خواهید کرد. از طرفی وقتی وسایل جدا از هم باشند فشار کمتری به هم وارد می‌کنند و امکان نشتی و ترکیدگی آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.
  6. ویژگی ضد آب بودن: کیف‌های لوازم آرایش معمولا با موادی مثل لاک، رژ لب انواع کرم و لوسین در ارتباط مستقیم هستند. نشت هر یک از این مواد می‌تواند فضای داخلی کیف شما را آلوده کند. خوبی این کیف‌ها این است که این مواد به بیرون درز پیدا نمی‌کنند و به راحتی می‌توانید چند بار در هفته آن‌ها را شستشو دهید. مزیت جنس ضد آب این است که با شستشوی زیاد تغییر رنگ نمی‌دهد و خیلی سریع تر از جنس‌های دیگر خشک و آماده شروع به کار می‌شود.
  7. داشتن آستر داخلی: با اینکه فقط تعدادی از کیف‌های لوازم آرایش دارای یک پارچه به عنوان آستر داخلی هستند، اما اگر چنین مدل‌هایی وجود دارند آن‌ها را خریداری کنید. در این مدل‌ها معمولا آستر کثیف می‌شود و نیاز به شستن کیف اصلی نیست. آستر به راحتی جدا می‌شود و به راحتی می‌توانید آن را شستشو دهید. البته نگران نباشید، اگر کیف مورد نظر شما فاقد آستر بود می‌توانید از یک کفاش یا خیاط بخواهید که برای داخل کیف شما یک آستری بدوزد و آن را آستر دار کنید.

روش نگهداری از کیف لوازم آرایش:

  • کیف خود را در جاهای گرم و مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید، گرما می‌تواند باعث نشت لوازم شما به داخل کیف شود.
  • همیشه با توجه به اندازه کیف خود درون آن لوازم قرار دهید، قرار دادن وسایل بیشتر درون کیف سبب می‌شود زیپ آن به سختی بسته شود و امکان پاره شدن کیف یا زیپ آن به دور از انتظار نیست.
  • کیف خود را با آب سرد و صابون شستشو دهید و در هوای آزاد آن را خشک کنید. استفاده از برخی مواد شوینده خاص و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و گرمای بخاری می‌تواند به کیف شما آسیب جدی وارد کند.
  • اگر زیپ کیف شما دارای گیر است و به سختی باز و بسته می‌شود، می‌توانید یک صابون جامد را روی زیپ خود بکشید و آن را روان‌کاری کنید. انجام چند مرحله‌ای سبب روان شدن زیپ می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کیف آرایش مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیف آرایش ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کیف لوازم آرایش زنانه مدل N36

کیف لوازم آرایش زنانه مدل N36

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۱ × ۱۰ × ۱۷ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیف لوازم آرایش زنانه سیی مدل طلقی کد ۱۴۷۷

کیف لوازم آرایش زنانه سیی مدل طلقی کد 1477

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۱x13x5 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیف لوازم آرایش زنانه مدل WASHBAG

کیف لوازم آرایش زنانه مدل WASHBAG

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۵x14x20 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیف لوازم آرایش و گریم زنانه مدل کاشت ناخن تتو میکاپ طبقاتی

کیف لوازم آرایش و گریم زنانه مدل کاشت ناخن تتو میکاپ طبقاتی

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۴۰x25x28 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دارای ۳ طبقه متحرک و ۱ طبقه ثابت میباشدداخل کار از ام دی اف ۶ میلیمتر مقاوم ساخته شدهابعاد۲ طبقه هایه سمت راست طول ۳۸ عرض ۱۲ عمق ۳ سانتابعاد تک طبقه سمت چپ طول ۳۸ عرض ۱۲ عمق ۶ سانتابعاد داخلی طول ۳۸ عرض ۲۳ عمق ۱۵ سانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیف لوازم آرایش زنانه مدل K9T

کیف لوازم آرایش زنانه مدل K9T

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۸*۱۶*۲۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیف لوازم آرایش و گریم زنانه مدل M2

کیف لوازم آرایش و گریم زنانه مدل M2

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۳۰x22x26 سانتی‌متر
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیف لوازم آرایش زنانه مدل ۰۰۶ مجموعه ۳ عددی

کیف لوازم آرایش زنانه مدل 006 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۰x9x6 سانتی‌متر
  • جزئیات
    ست هدیه شامل کیف لوازم آرایش – کیف پد بهداشتی بانوان – جاکارتی ابعاد کیف لوازم آرایش :۲۰x9x6 ابعاد کیف پد بهداشتی: ۱۲x12x5 ( قابلیت نگهداری میانگین ۵ عدد پد بهداشتی) ابعاد جاکارتی: ۹×۶.۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیف لوازم آرایش زنانه مدل Sponge Holder

کیف لوازم آرایش زنانه مدل Sponge Holder

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    ساده
  • ابعاد
    ۵.۵x6x7.3 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیف لوازم آرایش زنانه امیتیس مدل A551

کیف لوازم آرایش زنانه امیتیس مدل A551

مشخصات

  • جنس
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۱۱×۱۱×۲۱ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیف لوازم آرایش زنانه مدل SH-600

کیف لوازم آرایش زنانه مدل SH-600

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۱x15x16 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیف لوازم آرایش زنانه مدل wb

کیف لوازم آرایش زنانه مدل wb

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۵.۵x15x8 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    کیف لوازم ضد آبمسافرتی قابلیت حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیف لوازم آرایش زنانه الکساندر مک کویین مدل PRO

کیف لوازم آرایش زنانه الکساندر مک کویین مدل PRO

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۱x7x12 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیف لوازم آرایش زنانه لاوی لوکس مدل مسافرتی

کیف لوازم آرایش زنانه لاوی لوکس مدل مسافرتی

مشخصات

  • جنس
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۱۷x23x13 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    مقاوم در برابر آب و دارای فضای مناسب و کافی جهت به همراه داشتن در سفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیف لوازم آرایش زنانه مدل J-49

کیف لوازم آرایش زنانه مدل J-49

مشخصات

  • جنس
    TPU (ترموپلاستیک پلی اورتان)
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۱۲x14x22 سانتی‌متر
  • جزئیات
    – دارای فضای مناسب و کافیدارای محل نگهداری براشدارای دسته روی کیف
  • نگهداری
    قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیف لوازم آرایش زنانه مدل SH-J40

کیف لوازم آرایش زنانه مدل SH-J40

مشخصات

  • جنس
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۱۳x24x17 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    مقاوم در برابر آبدارای فضای مناسب و کافیمناسب برای سفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیف لوازم آرایش زنانه مدل MB-01

کیف لوازم آرایش زنانه مدل MB-01

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۱۷.۵ × ۷.۵ × ۷.۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیف لوازم آرایش زنانه کد IDM 218

کیف لوازم آرایش زنانه کد IDM 218

مشخصات

  • جنس
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۳x12x5 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دارای بند و قلاب جدا شونده
  • نگهداری
    قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیف لوازم آرایش زنانه مدل DNZ01

کیف لوازم آرایش زنانه مدل DNZ01

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    ساده
  • ابعاد
    ۲۱x4x4 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیف لوازم آرایش زنانه مدل ۴۰۶۰-BN

کیف لوازم آرایش زنانه مدل 4060-BN

مشخصات

  • جنس
    جیر مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۰x15x10 سانتی‌متر
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیف لوازم آرایش زنانه مدل RS41

کیف لوازم آرایش زنانه مدل RS41

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۱x13x15 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    قابل شست و شو در ماشین لباسشوییدارای آینه در داخل کیفجنس کیف: پارچه
  • جزئیات
    دارای فضای کافی جهت نگهداری لوازم آرایش
  • نگهداری
    قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیف لوازم آرایش زنانه مدل لمه بسته ۳ عددی

کیف لوازم آرایش زنانه مدل لمه بسته 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    لمه
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۰x18x10 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دارای سه کیف به ابعاد :۲۰x18x1015x10x5x12x9x3

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کیف لوازم آرایش زنانه مدل wash bag کد ۲۰۲۳B

کیف لوازم آرایش زنانه مدل wash bag کد 2023B

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۶×۱۵×۱۰ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    ضد آب قابل شستشو مناسب برای استخر و کنار دریا و سفر
  • جزئیات
    دارای دو بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیف لوازم آرایش زنانه مستر راد مدل گربه کیوت کد ۲۲۸۵ به همراه کیف پد و کیف پول مجموعه ۳ عددی

 کیف لوازم آرایش زنانه مستر راد مدل گربه کیوت کد 2285 به همراه کیف پد و کیف پول مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۰×۷.۵×۷.۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیف لوازم آرایش زنانه مدل AZ-01

کیف لوازم آرایش زنانه مدل AZ-01

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۰ × ۱۰ × ۱۴ سانتی‌متر
  • جزئیات
    دارای فرم شیشه‌ایدارای یک دسته روی کیف جهت حمل راحت‌تر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیف لوازم آرایش زنانه لاوی لوکس مدل حصیری

کیف لوازم آرایش زنانه لاوی لوکس مدل حصیری

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۱۸x25x15 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    مقاوم در برابر آب و دارای فضای مناسب و کافی جهت به همراه داشتن در سفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کیف لوازم آرایش زنانه مدل ۰۰۸۶

کیف لوازم آرایش زنانه مدل 0086

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۸*۲۰*۱۶ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیف لوازم آرایش زنانه مدل ۰۰۸۷

کیف لوازم آرایش زنانه مدل 0087

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۸*۲۰*۱۶ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کیف لوازم آرایش زنانه کد A131

کیف لوازم آرایش زنانه کد A131

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۰x7x11 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    قابل شستشو با ماشین لباسشویی در دمای پایین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کیف لوازم آرایش زنانه مدل H-S530

کیف لوازم آرایش زنانه مدل H-S530

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۱۳x12x21 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کیف لوازم آرایش زنانه مدل تمام زیپ

کیف لوازم آرایش زنانه مدل تمام زیپ

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۳×۱۰×۱ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    این کیف تمام از زیپ ساخته شده که در رنگ بندی های بسیار زیبا ارایه شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیف ابزار آرایش در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه یادآور دارو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا