لوازم آرایشی

پیش بند آرایشگری، راهنمای خرید اینترنتی پیشبند آرایشگری ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید پیش بند آرایشگری باید در نظر بگیرید.

قبل از خرید بهترین پیش بند آرایشگری باید تصمیم بگیرید که چه عواملی را باید در نظر بگیرید. شما باید بدانید که یک محصول چگونه کار می‌کند، تفاوت آن با سایر محصولات را درک کنید و از یک چک لیست برای کمک به تصمیم گیری عاقلانه در مورد خرید خود استفاده کنید. بسیاری از انواع پیش بند آرایشگری بسیار متفاوت هستند. قیمت‌ها، ویژگی‌ها و مهمتر از همه کاربردهای متفاوتی دارند. در انتخاب پیش بند آرایشگاهی باید به چند نکته توجه کنید. با این حال، می‌توانید با شروع ایده‌ای واضح از اینکه محصول را برای چه چیزی نیاز دارید و چگونه می‌خواهید از آن استفاده کنید، این کار را بسیار آسان‌تر کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، این عوامل می‌توانند به محدود کردن لیست به چند مدل که برای نیازهای شما ایده آل هستند کمک کنند. شما باید مناطقی را که هر محصول در آن بهترین است را بدانید تا به شما بگوئیم کدام یک را باید خریداری کنید.

یکی از چالش‌های رایج برای افرادی که به دنبال بهترین پیش بند آرایشگری هستند، دانستن این است که آیا این محصول مطابق با تبلیغ عمل می‌کند یا خیر. این می‌تواند به ویژه هنگام تحقیق در مورد محصولی که به شما کمک می‌کند تا سریعتر به اهداف خود برسید چالش برانگیز باشد. هنگامی که به دنبال محصولی هستید که به شما کمک کند به اهداف خود برسید، انجام تحقیقات کامل بسیار مهم است. این به شما ایده می‌دهد که محصول چقدر خوب کار می‌کند و آیا ارزش امتحان کردن را دارد یا خیر. اما یافتن اطلاعات مناسب زمان بر و اغلب دشوار است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید پیش بند آرایشگری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پیش بند آرایشگری موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پیش بند آرایشگری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

پیش بند آرایشگری چیست؟

پیشبند آرایشگاهی دارای مواد مقاوم در برابر آب و ضد سفید کننده است که از لباس‌‌ آرایشگر در برابر ریختن و ریزش مو محافظت می‌کند. جیب‌های متعدد امکان ذخیره‌سازی چند ابزار را فراهم می‌کنند و سیستم گردنی قابل تنظیم راحتی بیشتری را برای ساعات طولانی در سالن فراهم می‌کند. این محصول در یک تناسب استاندارد و مناسب بسیار گسترده برای پوشش بیشتر موجود است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماشین ریش‌تراش

پیشبند آرایشگری برای چه مواردی استفاده می شود؟

پیش بند آرایشگاهی به عنوان یک سد محافظ در برابر برش مو، آب و محصولات موی مایع عمل می‌کند. همچنین دارای جیب‌های داخلی است که امکان دسترسی سریع به ابزار آرایشگاه را در حین خدمات مو فراهم می‌کند.

بهترین جنس پیش بند آرایشگری چیست؟

بهترین مواد برای پیش بند آرایشگاهی باید سبک و مقاوم در برابر آب باشد. شما می‌توانید از پارچه‌های طبیعی مانند جین و کتان تا زمانی که روکش دارند استفاده کنید. چرم، لاستیک، نایلون و وینیل نیز گزینه‌های عالی هستند.

انواع پیش بند آرایشگری:

پارچه مناسب پیش بند شما را درست می‌کند یا می شکند که برای شما کار کند یا نه. نه تنها باید بادوام باشد، بلکه باید بتواند به مو اجازه دهد تا از روی آن به راحتی سر بخورد. بزرگترین دلیل برای پوشیدن پیش بند این است که در طول روز پوشیده از مو نباشید.

  • پیش بند آرایشگاهی پنبه یا کتان: از هر یک از این پارچه‌ها باید اجتناب شود. آن‌ها نه تنها در برابر سختی‌های کار در آرایشگاه ناکام خواهند ماند، بلکه فقط برای جمع آوری موها خدمت خواهند کرد. نه تنها این، بلکه مستعد لکه هستند. هر محصول مویی که روی آن‌ها بریزد، یا روغن گیره یا چربی به درستی جذب می‌شود و نمی‌خواهد پاک شود. برخی از انواع پارچه‌های پنبه‌ای جین، پارچه جناغی و برزنتی هستند، اگرچه برخی از پارچه‌های نخی با موم کار می‌کنند که قطعاً خوب می‌باشند.
  • پیش بند آرایشگاهی پارچه مصنوعی: بسته به نوع مواد مصنوعی، مطمئناً می‌توانید یک پیش بند خوب و بادوام از این مواد پیدا کنید. نایلون، وینیل و سایر مواد مشابه به آب و مو اجازه می‌دهند تا درست از روی پیش بند بریزند و شما و پیشبندتان را تمیز و خشک نگه دارند. نکته منفی این است که آن‌ها تنفس ندارند و می‌توانند گرمای بدن شما را به دام بیندازند و باعث ناراحتی در کار شوند. آن‌ها کاملا بادوام هستند و مستعد پارگی یا فرسودگی نیستند.
  • پیش بندهای آرایشگاهی روکش‌دار: این‌ها از پارچه‌هایی ساخته شده‌اند که به شما گفته شد از آن‌ها اجتناب کنید، اما این استثناست. هنگامی که بوم، پنبه یا کتانی را با یک نوع لاک یا موم پارافین می‌پوشانید، الیاف آن را جذب می‌کنند و روی پارچه واقعی مهر و موم ایجاد می‌کند. این باعث می‌شود موها ضد آب و ضد لک باشند و به موها اجازه می‌دهد به درستی سر بخورند و شما را راحت نگه می‌دارد. آن‌ها تمایل دارند مقداری از گرمای بدن شما را به دام بیندازند، اما در حفظ گرمای بیش از حد شما بسیار بهتر از نایلون هستند.
  • پیش بند آرایشگاهی چرمی: مگر اینکه گیاهخوار نباشید، چرم انتخاب بسیار خوبی برای پیش بند آرایشگاه شما است. بسیار بادوام است و هیچ موی بریده شده‌ای را روی سطح خود به دام نمی‌اندازد. با گذشت زمان یک پتینه زیبا ایجاد می‌کند که به شیک بودن طرح اصلی پیش بند می‌افزاید. آن را مانند یک جفت چکمه چرمی مورد علاقه خود در نظر بگیرید که برای سال‌ها داشته‌اید که بسیار زیبا شکسته‌اند و نسبت به زمانی که آن‌ها را خریده‌اید بهتر به نظر می‌رسند. تنها نقطه ضعف آن‌ها این است که بسیار سنگین هستند و می‌توانند منجر به گرم شدن بیش از حد شما شوند.

بهترین راهنمای خرید پیش بند آرایشگری:

بهترین پیش بند آرایشگری آن‌هایی هستند که از مواد خوب ساخته شده‌اند. شما همچنین باید به دنبال محصولاتی با کاربردهای مختلف باشید، بنابراین برای داشتن اثر یکسان مجبور به خرید محصولات مختلف نخواهید بود. با این حال، پیدا کردن محصول مناسب برای شما دشوار است. در این مقاله نکاتی را برای خرید بهترین محصول به شما ارائه می‌دهیم.

  • نیازهای خود را بشناسید: این مهم است که بدانید به دنبال چه هستید و چه کاری باید انجام دهید. به این ترتیب، بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که پیشبند آرایشگاهی برای شما بهترین است. هر چه نیازهای شما خاص‌تر باشد، پیدا کردن محصولی که آن‌ها را برآورده می‌کند آسان‌تر خواهد بود.
  • خرید از یک شرکت معتبر: وب سایت شرکت را بررسی کنید و نظرات مشتریان را بخوانید. آیا آن‌ها گواهینامه یا جوایز دارند؟ آیا آن‌ها تضمین می‌دهند؟ اینها همه چیزهایی هستند که به نشان دادن اینکه آیا یک شرکت معتبر و قابل اعتماد است یا خیر کمک می‌کند.
  • قیمت در مقابل ارزش: در حالی که وسوسه انگیز است که به سراغ ارزان ترین گزینه بروید، گاهی اوقات پرداخت بیشتر برای پیش بند آرایشگری به دلیل کیفیت بالاتر یا طول عمر بیشتر آن می‌تواند در دراز مدت ارزش آن را داشته باشد. همچنین، به یاد داشته باشید که اگر چیزی زودتر از حد انتظار خراب شود، ممکن است هزینه تعمیر آن بیشتر از زمانی باشد که در وهله اول برای چیزی با کیفیت بالاتر پول بیشتری پرداخت کرده باشید.
  • نوع آن را بشناسید: باید بدانید چه نوع پیش بند آرایشگری را می‌خواهید. انواع مختلفی از پیشبند آرایشگاهی در بازار وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارند. اگر نمی‌دانید چه نوع پیش‌بند آرایشگاهی با نیازهای شما مطابقت دارد، به راحتی می‌توانید هنگام خرید آن گیج شوید.
  • به دنبال نظرات کاربران باشید: بخش مهمی از خرید هر محصول، خواندن نظرات سایر کاربران است. یک راه خوب برای سنجش قابل اعتماد بودن یا نبودن یک محصول، خواندن نظرات افرادی است که قبلاً آن را خریداری و استفاده کرده‌اند.
  • سیاست بازگشت را بشناسید: قبل از خرید هر چیزی به صورت آنلاین، در مورد خط مشی بازگشت سوال بپرسید. بسیاری از خرده‌فروشان سیاست‌های بازگشت سخاوتمندانه‌ای را ارائه می‌کنند که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا در صورت بروز مشکل پس از خرید، محصولات را برای بازپرداخت یا تعویض بازگردانند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پودر دکلره

نکات مهمی که هنگام خرید پیش بند آرایشگری باید در نظر بگیرید:

اگر به دنبال جدیدترین و بهترین پیشبند آرایشگری هستید، می‌تواند یک کار گیج کننده باشد. مدل‌ها و برندهای زیادی در بازار وجود دارد که نمی‌توان فهمید از کجا شروع کنید. در خرید پیش بند آرایشگاهی باید به چه نکاتی توجه کنید:

کیفیت پیش بند:

کیفیت یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید پیش بند آرایشگاهی است. شما می‌خواهید محصولی را خریداری کنید که سال‌ها برای شما دوام بیاورد، بنابراین نیازی به تعویض آن ندارید. اگر به دنبال یک مدل سطح پایه یا چیزی ارزان قیمت هستید، ممکن است بتوانید از خرید چیزی که از مواد باکیفیت ساخته نشده است خلاص شوید. با این حال، اگر چیزی بادوام و ماندگار برای سال‌ها می‌خواهید، باید همیشه با بهترین کیفیت ممکن پیش بروید.

هزینه:

هزینه پیش بند آرایشگاهی بسته به اینکه چه فردی به آن نیاز دارد و چه ویژگی‌هایی در هر مدل وجود دارد، بسیار متفاوت است. قیمت یک پیش بند آرایشگری باکیفیت خوب بالا است، اما این مقدار بسته به میزان پشتیبانی فنی و سفارشی سازی مورد نیاز می‌تواند بسیار متفاوت باشد. اگر فقط چیزی اساسی می‌خواهید، باید بتوانید چیزی را پیدا کنید که مقرون به صرفه باشد. با این حال، اگر به دنبال چیزی هستید که گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار دهد و به طرق مختلف قابل سفارشی سازی باشد، ممکن است قیمت بالاتر از حد انتظار داشته باشد.

بودجه:

بودجه یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید پیش بند آرایشگاهی است. شما باید در مورد آنچه که می توانید بپردازید و نیاز دارید واقع بین باشید. اگر بودجه کمی دارید، ممکن است نتوانید فوراً دقیقاً به آنچه می‌خواهید برسید. به‌جای خرید ارزان‌ترین پیش‌بند آرایشگری موجود، مقداری پول پس انداز کنید تا گزینه‌های بیشتری در آینده داشته باشید.

نام تجاری:

برند نام، اصطلاح، طرح، نماد یا ویژگی دیگری است که محصول یک فروشنده را از دیگران متمایز می‌کند. از برندها در تجارت، بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود. آن‌ها ممکن است برای تبلیغ محصولات یا خدمات به اشخاص ثالث مجوز داشته باشند. نام‌های تجاری اغلب با قیمت و کیفیت برتر مرتبط هستند. برندها به مصرف کنندگان کمک می کنند تا از خرید محصولات ضعیف با مرتبط کردن آن‌ها با برندهای موفق اجتناب کنند. بنابراین یک نام تجاری یک وعده در مورد کیفیت، عملکرد و قابلیت اطمینان است.

کارایی:

عملکرد پیشبند آرایشگاهی بستگی به موادی دارد که از آن ساخته شده است و چقدر خوب ساخته شده است. برخی از مواد رطوبت بیشتری را نسبت به سایرین جذب می‌کنند، در حالی که برخی دیگر بیشتر در معرض آسیب هستند. قبل از انتخاب پیش بند آرایشگاهی جایگزین، باید به مواد با دقت نگاه کنید. همچنین مهم است که در نظر داشته باشید که هر روز روی آن نشستن چقدر احساس راحتی می کنید، زیرا اگر یک مورد ناراحت کننده خریداری کنید، این به طور مستقیم بر روحیه شما در محل کار و سطح بهره وری شما تأثیر می‌گذارد.

راحتی:

شما برای مدت طولانی از این محصول استفاده خواهید کرد، بنابراین راحتی یک ویژگی مهم است که باید در هر محصولی که خریداری می‌کنید به دنبال آن باشید. شما باید به دنبال چیزی سبک وزن باشید، اما به اندازه کافی مستحکم باشد تا در برابر استفاده‌های سنگین بدون شکستگی یا آسیب به دلیل ویژگی‌های طراحی ضعیف یا مواد مورد استفاده در ساخت، مقاومت کند.

سیاست گارانتی:

سیاست گارانتی پیش بند آرایشگاهی شما باید حداقل یک سال پس از خرید دوام داشته باشد تا هرگونه نقصی بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی برطرف یا جایگزین شود. اکثر تولیدکنندگان محصولات خود را ضمانت می‌کنند، اما برخی از آن‌ها گارانتی نمی‌کنند، زیرا می‌خواهند اگر بعداً در خط تولید با آن‌ها مشکلی داشتند، دوباره محصولاتشان را خریداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید پیش بند آرایشگری مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پیش بند آرایشگری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پیشبند آرایشگری مدل Waterproof

پیشبند آرایشگری مدل Waterproof

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پیش بند آرایشگری مدل beauty salon

پیش بند آرایشگری مدل beauty salon

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    بند قابلیت تنظیم
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • سایر مشخصات
    بند قابلیت تنظیم دارای جیب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پیش بند آرایشگری مدل بیتا

پیش بند آرایشگری مدل بیتا

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پیشبند آرایشگری فیبروز مدل Fi

پیشبند آرایشگری فیبروز مدل Fi

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پیشبند آرایشگری فیبروز
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    دارای جیبقابلیت تنظیم بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پیش بند آرایشگری تونی اند گای مدل P1

پیش بند آرایشگری تونی اند گای مدل P1

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پیش بند مخصوص آرایشگری
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    دارای جیبقابلیت تنظیم بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پیش بند آرایشگری مدل hair salon

پیش بند آرایشگری مدل hair salon

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • سایر مشخصات
    بند قابلیت تنظیم دارای جیب
  • سایر توضیحات
    این پیشبند هیج گونه حساسیتی ایجاد نکرده و دارای بند قابل تنظیم است در جلوی پیشبند یک عدد جیب وجود دارد که در صورت نیاز می توان از آن استفاده کرد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پیشبند آرایشگری فیبروز مدل FI01

پیشبند آرایشگری فیبروز مدل FI01

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پیشبند آرایشگری فیبروز
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    دادی جیبقابلیت تنظیم بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پیشبند اصلاح آرایشگری مدل فانتزی کد ۱

پیشبند اصلاح آرایشگری مدل فانتزی کد 1

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پیشبند اصلاح
  • مشخصات ویژه
    ضد‌آلودگی
  • سایر مشخصات
    پیش بند اصلاح آرایشگاهی
  • سایر توضیحات
    وارداتی/ سایز ۱۲۰×۱۴۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پیش بند آرایشگری تونی اند گای مدل barber

 پیش بند آرایشگری تونی اند گای مدل barber

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    ضد‌آلودگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پیش بند آرایشگری مدل beard king

پیش بند آرایشگری مدل beard king

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    ضد‌آلودگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پیش بند آرایشگری باربر شاپ مدل p14

پیش بند آرایشگری باربر شاپ مدل p14

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    بند قابلیت تنظیم
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    این پیشبند هیج گونه حساسیتی ایجاد نکرده و دارای بند قابل تنظیم است در جلوی پیشبند یک عدد جیب وجود دارد که در صورت نیاز می توان از آن استفاده کرد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پیشبند آرایشگری کد ۳۰۴۰

پیشبند آرایشگری کد 3040

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پیش بند آرایشگری شادکس مدل ۰۰۱

پیش بند آرایشگری شادکس مدل 001

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پیش بند
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    بند قابلیت تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پیشبند آرایشگری بهتک مدل ۰۳ بسته ۳۶ عددی

پیشبند آرایشگری بهتک مدل 03 بسته 36 عددی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    طول ۱۳۰عرض ۱۰۰جنس نایلونرنگ صورتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پیش بند آرایشگری مدل speed

پیش بند آرایشگری مدل  speed

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    مناسب جهت آرایشگری
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پیش بند آرایشگری جی کات مدل G-85

پیش بند آرایشگری جی کات مدل G-85

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پیش بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پیش بند آرایشگری مدل ۱۰۰

پیش بند آرایشگری مدل 100

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    بندی
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • سایر مشخصات
    ضد آب
  • سایر توضیحات
    قابلیت تنظیم سایز با بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ هدبند و پیشبند آرایشگری مدل ۰۱ بسته ۱۰۰ عددی

هدبند و پیشبند آرایشگری مدل 01 بسته 100 عددی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ۱۰۰ عدد پیشبند سفید کوتاه۵۰ عدد هد سفید۵۰ عدد هد صورتیجنس پارچه یکبار مصرف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پیشبند آرایشگری مدل ۰۰۱

پیشبند آرایشگری مدل 001

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پیشبند استاد کار
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پیش بند آرایشگری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید الکترود جوشکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا