ابزار سلامتلوازم آرایشی

سوهان پا، راهنمای خرید اینترنتی بهترین سوهان پا دستی ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید سوهان پا باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

سوهان پا نقش مهمی در مراقبت از پا دارد. آن‌ها طرح‌های درشتی دارند که با هدف از بین بردن پوست مرده پاهای شما مورد استفاده قرار می‌گیرند. با اندازه‌ها، مواد و شکل‌های مختلف، انتخاب بهترین سوهان پا می‌تواند چالش برانگیز باشد. سوهان پا می‌تواند با اعمال لکه‌ها و پینه‌های زبر روی پاهای شما معجزه کند. اما سوهان پا اشتباه می‌تواند باعث ناراحتی و تحریک پوست شما شود. داشتن پینه می تواند آزاردهنده باشد و ظاهر پاهای شما را تغییر دهد. داشتن سوهان پا ضروری است تا بتوانید پینه ها را از بین ببرید و پاهای خود را دوباره جذاب کنید. اگر می‌خواهید روشی آسان و موثر برای از بین بردن پینه از پاهای خود داشته باشید، اطلاعات بیشتری را در اینجا بیابید.

راهنمای خرید سوهان پا به این دلیل ایجاد شد که بسیاری از سوهان‌های پا با اندازه‌ها، شکل‌ها و مواد مختلف در بازار موجود هستند. انتخاب بهترین گزینه برای شما ممکن است دشوار باشد. من سال‌ها صرف تحقیق و آزمایش ده‌ها سوهان پا کرده‌ام. سوهان‌های پای موجود در این مقاله به این موضوع می پردازند که از چه چیزی ساخته شده‌اند و چگونه کار می‌کنند. آن‌ها از فولاد ضد زنگ یا نیکل ساخته می‌شوند که در برابر زنگ زدگی قوی و مقاوم هستند. برخی از سوهان‌های فلزی دارای پدهای قابل جابجایی می‌باشند. اینها اغلب بیشتر از سایر سوهان‌های ذکر شده به فروش می‌رسند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سوهان پا را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع سوهان پا آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سوهان پا باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

سوهان پا چیست و چه کاربردی دارد؟

سوهان‌پا وسیله‌ای دستی است که از مواد شن و لایه بردار مانند فلز یا سنباده ساخته شده است که مانند روشی که کاغذ سنباده چوب را صاف می‌کند، پوست سخت و مرده پا را از بین می‌برد. این وسیله را می‌توان به عنوان بخشی از مراقبت منظم از پا برای کمک به صاف نگه داشتن پا، پاشنه پا و همچنین کمک به حذف پینه استفاده کرد. برخی افراد آن را بخش مهمی از مراقبت از پا می‌دانند. استفاده منظم از آن می‌تواند به صاف و دلپذیر نگه داشتن پاها کمک کند و ناراحتی ناشی از پینه‌های بزرگ را کاهش دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سوهان برقی ناخن

انواع سوهان پا به همراه مزایا و معایب:

سوهان‌های پا چوبی با سنگ طبیعی:

هنگامی که لکه‌های خشن و زخم‌ها به مشکلی تبدیل می‌شوند که سعی در رفع آن دارید، به یکی از بهترین سوهان‌های پا نیاز دارید که می‌توانید هر روز از آن استفاده کنید. این فایل پا که از چوب و سنگ طبیعی ساخته شده است، می‌تواند مجموعه مراقبت از پای شما را به راحتی تکمیل کند. سنگ پا کمک می‌کند تا به آرامی سلول‌های مرده پوست و پینه‌های پا، آرنج و حتی دست‌ها را از بین ببرید. توصیه می‌شود قبل از استفاده از سنگ پا، پوست خود را خیس کنید تا نتایج مطلوب و مرطوب کنندگی بیشتری پس از لایه برداری داشته باشید. از آنجایی که سنگ پا سفید نشده و استفاده از آن ملایم است، می‌توانید با استفاده از این سوهان به صورت روزانه لایه برداری کنید.

مزایای سوهان چوبی:

  • سنگ پوکه سفید نشده
  • دسته چوبی با قابلیت گرفتن آسان
  • اجازه پاک سازی مرطوب و خشک را می‌دهد.
  • تمیز کردن عمیق را ارائه می‌دهد.

معایب سوهان چوبی:

  • ممکن است برای از بین بردن پینه‌های ضخیم مناسب نباشد.

سوهان‌های پا دو طرفه:

اگر می‌خواهید بین انگشتانتان برسید و تکه‌های خشک روی پاهایتان را لایه‌برداری کنید، به یک پاک‌کننده پینه‌ پاشی چند جهته و براق مانند این نیاز دارید. اگر سوهان منجر به تحریک پوست شما شود، سوهان پا چندان جالب نخواهد بود. با این حال، این اسکرابر پا دارای یک روکش بدون برش است که تضمین می‌کند که فرآیند بدون درد و تحریک کننده نیست. شما می‌توانید به تمام آن نقاطی که دسترسی به آن‌ها سخت است روی پاهای خود برسید تا سلول‌های مرده را پاک کرده و پوست فوق العاده نرمی را به نمایش بگذارید. دو طرفه است، با یک طرف متوسط و یک طرف درشت که شما می‌توانید پینه ضخیم را با سمت درشت هدف قرار دهید و سپس با سمت متوسط آن را به پایان برسانید. بنابراین، این ابزار پدیکور را انتخاب کنید و پاهای خود را شاد کنید.

مزایای سوهان دو طرفه:

  • سطح فلز نیکل با ماندگاری طولانی
  • دسته صاف
  • دو طرفه
  • ضد حساسیت
  • تکمیل بدون برش

معایب سوهان دو طرفه:

  • ممکن است برای استفاده روزمره مناسب نباشد.

سوهان‌های پا برقی:

با این سوهان پدیکور الکترونیکی که پینه‌های خشکی را که از رها کردن پاهای شما امتناع می‌کنند، هدف قرار داده و از بین می‌برد، آماده شوید تا پاهای زیبا را آشکار کنید. اگر پینه‌های ضخیم دارید این پینه پاک کن الکترونیکی یک راه حل ایده آل است و سر غلتکی ۳۶۰ درجه کار را آسان و بدون دردسر می کند. این سوهان‌پا دارای ۴ باتری قلمی و یک سر غلتکی درشت معمولی بوده که قابل تعویض است و باعث می‌شود سوهان کردن قسمت خاص کمتر وقت گیر باشد. اگر یک غلتک درشت معمولی نمی‌تواند این کار را برای شما انجام دهد، می‌توانید آن را با یک غلتک درشت اضافی جایگزین کنید تا از شر ضخیم ترین پینه‌ها خلاص شوید. بنابراین، دیگر منتظر نمانید و این فایل پا را با پوست سخت تهیه کنید تا پوست صاف ابریشمی روی پاهایتان را بازیابی کنید.

مزایای سوهان برقی:

  • طراحی ارگونومیک
  • نیازی به شارژ ندارد
  • سر غلتکی قابل تعویض
  • نتایج سریع

معایب سوهان برقی:

  • روی پاهای خیس کار نمی‌کند.

سوهان‌های پای فولاد ضد زنگ:

این سوهان پای فلزی هر نقطه ناهموار روی پا را پیدا می‌کند تا با سطح سنگ زنی دو طرفه خود آن را صاف کند. در حالی که یک طرف دارای بافتی درشت است، طرف دیگر دارای ریز شیارهایی است که به شما کمک می‌کند تا سلول‌های مرده پوست را پس از از بین بردن تجمع ضخیم پینه از پاشنه‌ها از بین ببرید. کناره دارای ریز شیارها همچنین به بهبود گردش خون کمک می‌کند تا پاهای شما ظاهر و احساس سلامتی داشته باشد. فقط کافی است چند دقیقه پاهای خود را در آب گرم خیس کنید و برای داشتن پاهای صاف تر، ۳ تا ۴ بار در هفته از این سوهان را تا پنجه استفاده کنید.

مزایا سوهان فلزی:

  • بادوام
  • گردش خون را تقویت می‌کند.
  • مقرون به صرفه
  • پاک شوندگی راحت

معایب سوهان فلزی:

  • دسته ممکن است لغزنده باشد.

روش استفاده از سوهان پا:

  • اگر از سوهان برای پاهای مرطوب استفاده می کنید، ابتدا پاهای خود را به مدت پنج دقیقه در آب گرم خیس کنید. این به نرم شدن پینه‌ها برای برداشتن آسان با حداقل فشار در هنگام براده کردن کمک می‌کند. با این حال، اگر از سوهان برای پای خشک استفاده می‌کنید، از این مرحله صرف نظر کنید.
  • از پاشنه پا با خراش‌های ملایم و کمی فشار شروع کنید و ببینید چگونه کار می‌کند. بسته به اینکه فشاری که استفاده می‌کنید برای پاک کردن پینه کافی است یا خیر، می‌توانید فشار را کم یا زیاد کنید.
  • حالا به قسمت‌های مختلف پای خود بروید و بین انگشتان پا را ماساژ دهید. پس از پر کردن، پاهای خود را با آب و صابون تمیز کنید.
  • از مرطوب کننده استفاده کنید تا پاهای خود را نرم و هیدراته نگه دارید تا از تشکیل پینه مجدد جلوگیری کنید.

کاربرد سوهان پا:

  • سوهان‌های پا ابزاری مفید برای خلاص شدن از شر پینه‌های سرسخت می‌باشد که در طول ماه ها ایجاد شده‌اند.
  • هنگامی که از سوهان به طور منظم استفاده می کنید، می‌توانند از ایجاد پینه جلوگیری کنند و پاهای نرم و صافی به شما بدهند.
  • آن‌ها همچنین می‌توانند هر روز برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست و تجمع آلودگی از روی پا استفاده شوند.

بهترین مارک سوهان پا:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک این محصول به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت موجود در بازار کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اگر شخصی چنین ادعایی داشته باشد که یک برند خاص از همه بهتر است، شک نکنید که یک برند خاص را تبلیغ کرده و بابت انجام این کار پول دریافت می‌کند. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در انتهای این مقاله لیستی از بهترین برندهای سوهان ناخن را قرار داده‌ایم. شما با کلیک روی هر محصول می‌توانید اطلاعات لازم در مورد آن را بدست آورده و آن را خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید موچین ابرو

نکات مهم هنگام خرید سوهان پا:

  1. سهولت در استفاده: استفاده از سوهان‌های پا باید آسان باشد. اگر نحوه استفاده صحیح از فایل پا را درک نکنید، به پاهای خود آسیب می رسانید و آسیب خواهید دید. سوهان‌های پای برقی در مقایسه با سوهان‌های پای دستی کاربر پسند تر هستند زیرا نیازی به آموزش ندارید. محصول باید همراه با دستورالعمل نحوه استفاده از آن باشد. هنگام انتخاب، موردی را انتخاب کنید که تطبیق پذیری و سهولت در استفاده را ارائه می‌دهد.
  2. قابل حمل بودن: قابل حمل بودن هنگام انتخاب سوهان‌پا خوب ضروری است. چه سوهان‌پا برقی یا دستی بخواهید، مطمئن شوید که قابل حمل است. در قابل حمل بودن باید وزن و اندازه را بررسی کنید. اگر سایز کوچک و سبکی داشته باشد، در هنگام سفر به راحتی می‌توانید آن را در کیف خود حمل کنید. با این حال، اگر قابل توجه باشد و وزن بیشتری داشته باشد، استفاده و حمل آن در سفر دشوار خواهد بود.
  3. حساسیت پوست: اگر پوست حساسی دارید، باید در انتخاب این سوهان دقت کنید. پوست شما ممکن است تحت تاثیر برخی مواد قرار گیرد. از این رو؛ قبل از خرید باید به موادی که سوهان از آن ساخته شده توجه کنید. مطمئن شوید که سراغ موادی می‌روید که باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک در پاهای شما نمی‌شوند. مواد نامناسب ممکن است در دراز مدت به پاهای شما آسیب برساند.
  4. دسته صاف: سوهان کردن پاها ممکن است قبل از اینکه به نتایج دلخواه برسید، مدتی طول بکشد. بنابراین برای اینکه زود خسته نشوید به سوهانی با دسته‌های راحت نیاز خواهید داشت. انتخاب سوهان‌های با دسته صاف نه تنها راحتی شما را تضمین می‌کند، بلکه از دستان شما در هنگام سوهان کشیدن از پای شما محافظت می‌کند. دسته نیز باید زاویه دار باشد تا به شما امکان کنترل کامل سوهان و ارائه پشتیبانی عالی را بدهد.
  5. قیمت: قیمت سوهان‌های پا به عوامل بسیاری مانند سازنده، کیفیت، اندازه و کارایی بستگی دارد. هنگام خرید، مطمئن شوید که بودجه‌ای را برای راهنمایی خود تهیه کرده‌اید. علاوه بر این، مطمئن شوید که قیمت‌های ارائه شده توسط فروشندگان مختلف را با هم مقایسه می‌کنید تا قیمتی را که می‌توانید بخرید را پیدا کنید. هنگام انتخاب قیمت، با بررسی اینکه آیا با گذشت زمان زنگ می زند، از ماندگاری آن اطمینان حاصل کنید. زنگ زدگی سطح فلز می تواند دوره استفاده از آن را کاهش دهد.
  6. اثربخشی: باید به نتایجی که از سوهان‌های پا می‌گیرید فکر کنید. شما باید بتوانید در مدت کوتاهی به نتایج دلخواه و سالن مانند خود برسید. برای نتایج درجه یک روی پای خود، باید به سراغ سوهان‌های پا با بررسی‌های با کارایی بالا بروید.
  7. امکانات: سوهان‌های مختلف پا با ویژگی‌های مختلف ارائه می‌شوند. ویژگی‌ها باید مناسب بودن، انعطاف پذیری و راحتی سوهان را افزایش دهند. ویژگی‌هایی که باید به دنبال آن باشید عبارتند از اینکه آیا می‌توان آن را روی پای خشک یا مرطوب استفاده کرد، آیا نور LED و قطعات قابل تعویض دارد، سوهان‌پا را با مفیدترین ویژگی‌ها انتخاب کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید سوهان‌پا مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سوهان‌پا ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ سوهان و رنده پا مدل ۰۰۲

سوهان و رنده پا مدل 002

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x2 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دارای دو سطح رنده و سوهان است .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سوهان پا جویل مدل GSN-533

سوهان پا جویل مدل GSN-533

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x4x2 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    – سوهان ، رنده و سنگ پا جویل- برند : جویل- طبی- دو طرفه- ضد آب- ضد حرارت- ضد باکتری- استفاده آسان و موثر- دارای دسته جهت سهولت در استفاده- قابل استفاده به صورت خشک ومرطوب- دارای دو سطح برای پاکسازی پوست های مرده و جوان سازی پوست کف پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سوهان پا نینا پروفشنال مدل N1

سوهان پا نینا پروفشنال مدل N1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x6x1 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سوهان پا نینا پروفشنال مدل N12

سوهان پا نینا پروفشنال مدل N12

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x6x1 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سوهان پا مدل دوطرفه

سوهان پا مدل دوطرفه

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x2x10 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    مناسب استفاده ی شخصی و سالنیمقاومت بالاخوش دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سوهان پا مدل FG-111

سوهان پا مدل FG-111

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x6x26 سانتی متر سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    دارای رنده پا از جنس فولاد ضد زنگ و سوهان از جنس مقاوم با زبری بالاقابل استفاده به صورت خشک ومرطوببیخطر و نتیجه عالیاستفاده آسان و موثر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سوهان پا پدیکور مدل P & J

سوهان پا پدیکور مدل P & J

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x6x1 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    طبیدو طرفهضد آبضد حرارتضد باکتریاستفاده آسان و موثردارای دسته جهت سهولت در استفادهقابل استفاده به صورت خشک ومرطوبدارای دو سطح برای پاکسازی پوست های مرده و جوان سازی پوست کف پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سوهان پا جویل مدل GSN-533

سوهان پا جویل مدل GSN-533

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x4x1 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سوهان پا مدل لیزری دو طرفه کد ۸۲۸۰

سوهان پا مدل لیزری دو طرفه کد 8280

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    جلوگیری از ایجاد ترک پا-از بین برنده پوست‌های مرده-شاداب کننده و نرم‌کننده پوست-دارای دندانه‌های محکم و بدنه ضدزنگ-دارای قاب پلاستیکی محکم-مناسب برای: بانوان و آقایان-مخصوص: پوست کف پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سوهان پا بیوتی نیل مدل لیزری

سوهان پا بیوتی نیل مدل لیزری

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x7x20 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سوهان پا مدل SELENA PUMICE

سوهان پا مدل SELENA PUMICE

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x5x1 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سوهان پا ونوس مدل FP-150

سوهان پا ونوس مدل FP-150

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x8x1 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    کره جنوبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سوهان پا لوپینا مدل چوبی

سوهان پا لوپینا مدل چوبی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶×۵.۵×۰.۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سوهان پا پرنیان مدل P11

سوهان پا پرنیان مدل P11

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴.۵×۵.۵×۰.۶ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دو رو؛دارای دو نوع سنگ پا با زبری کمتر و بیشتر.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سوهان و رنده پا رز مدل PRO-2K مجموعه ۲ عددی

سوهان و رنده پا رز مدل PRO-2K مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x6x1 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سوهان پا مدل بالمی مدل سه در یک

سوهان پا مدل بالمی مدل سه در یک

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x7x1 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • سایر توضیحات
    سوهان پا سه کاره بالمیدارای سه صفحه سوهانیپشت رو و بالای دستهسبک و خوش دست و مقامطراحی شده توسط طراحان صنعتی با توجه به آناتومی پاپاکسازی از پوست مرده پاپای شما را صاف و ابریشمی می کندبه سخت ترین قسمت های پا می رسدمحصول ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سوهان پا مدل سلناپرو کد S11

سوهان پا مدل سلناپرو کد S11

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x5x1 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    طول عمر بسیار بالاقابل استفاده در حین حمام و پس از آنمقاوم در برابر آبتهیه شده از پلیمر بهداشتیدارای ۲ سطح زبریمناسب همه افراد در تمام سنین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سوهان پا سیل استار مدل PUMICE01

سوهان پا سیل استار مدل PUMICE01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶×۵.۵×۱ سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    فروش با بسته بندی SILSTAR مطابق تصویر ضمیمه شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سوهان و رنده پا هلنا پروفشنال مدل s61

سوهان و رنده پا هلنا پروفشنال مدل s61

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x7x2 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    کره جنوبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سوهان پا مدل WS-1

سوهان پا مدل WS-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x3x1 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    سوهان دو طرفه پایه طرف رنده و یه طرف سوهانسوهان از جنس مقاوم با زبری بالاکیفیت ساخت بالااستفاده آسان و موثر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سوهان پا مونا پروفشنال مدل M10

سوهان پا مونا پروفشنال مدل M10

مشخصات

  • ابعاد
    ۶×۲۶ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سوهان کف پا مدل ۰۱

سوهان کف پا مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سوهان و رنده پا رز مدل PRO

سوهان و رنده پا رز مدل PRO

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x6x1 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    سوهان پارنده پاسنگ پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سوهان و رنده پا رز مدل PRO-1

سوهان و رنده پا رز مدل PRO-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x6x1 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    سوهان پارنده پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سوهان پا دلگان مدل DF021

سوهان پا دلگان مدل DF021

مشخصات

  • ابعاد
    ۴ × ۷ × ۱۱ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    – مخصوص پاشنه و کف پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سوهان پا مدل w20

سوهان پا مدل w20

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x5x2 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    چوبی دو طرفهرنگ کِرِمعرض سوهان ۵ ارتفاع سوهان ۲۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سوهان پا مدل لیزری فلت دو طرفه

سوهان پا مدل لیزری فلت دو طرفه

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x4x2 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سوهان و رنده پا رز مدل PRO-2 مجموعه ۲ عددی

سوهان و رنده پا رز مدل PRO-2 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x6x1 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    رنده پاسوهان پاجایگزین مناسب سنگ پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سوهان پا دو طرفه مدل انحنا دار

سوهان پا دو طرفه مدل انحنا دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۷ سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سوهان پا مدل M621 کد ۲ مجموعه ۲ عددی

سوهان پا مدل M621 کد 2 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x12x5 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سوهان‌پا در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید باک موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا