لوازم جانبی موتور سیکلت

باک موتورسیکلت، راهنمای خرید اینترنتی بهترین باک بنرین موتورسیکلت+قیمت

نکات مهمی که هنگام خرید باک بنرین موتورسیکلت باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

در این مقاله، ما می‌خواهیم در مورد باک موتورسیکلت صحبت کنیم، بخشی که توسط بسیاری از دوستداران موتورسیکلت به عنوان باک بنزین شناخته می‌شود. این جزء مهم اغلب به عنوان “چهره” موتورسیکلت در نظر گرفته می‌شود و شکل، اندازه و رنگ آن اغلب عوامل تعیین کننده در اولین برداشت از طراحی موتور سیکلت در نظر گرفته می‌شود. البته وظیفه اصلی باک موتورسیکلت صرفاً نگهداری سوخت است. با این حال، همچنین یک منطقه امن برای قرار گرفتن زانوها در هنگام سواری فراهم می‌کند و به عنوان یک نقطه تماس مهم بین وسیله و موتور سوار عمل می‌کند. هنگام تمیز کردن و صیقل دادن آن در روزهایی که از موتور استفاده نمی‌کنید، باک موتورسیکلت نیز می‌تواند مورد محبت قرار گیرد، زیرا رابطه نزدیک موتور سوار را با موتور خود تقویت می‌کند.

وقتی به باک موتورسیکلت فکر می‌کنم، مطمئن هستم که تنها کسی نیستم که مجذوب انعکاس‌های دیده‌ شده در سطح خمیده آن شده‌ام یا از آن‌ها عکس گرفته‌ام. چنین خاطراتی مانند لذت‌های زودگذری که زندگی یک موتورسوار را غنی می‌کند، تأثیری پاک نشدنی بر جای می‌گذارد. برخی از باک‌های موتورسیکلت، به ویژه مخازن اسکوترها، در زیر تخته‌های کف قرار دارند. برخی دیگر، مانند سوپر کاب، و حتی بال طلایی، زیر صندلی قرار دارند، با این حال، امروز ما بر روی مخازن سوخت نصب شده روی موتور سیکلت‌های اسپرت تمرکز خواهیم کرد، که باک موتورسیکلت در قسمت بالا نزدیک فرمان نصب می‌شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید باک موتورسیکلت را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع باک موتورسیکلت آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید باک موتورسیکلت باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

باک موتورسیکلت چیست و در کجا قرار دارد؟

مخزن بنزین موتور‌سیکلت ظرفی است که برای نگهداری بنزین درون موتورسیکلت طراحی شده است که سپس توسط مقداری لوله سوخت مورد نیاز برای حرکت موتورسیکلت را تامین می‌کند. مخازن بنزین موتورسیکلت به راحتی قابل تشخیص هستند، زیرا به هیچ وجه پنهان نیستند و نسبتاً بزرگ می‌باشند. یک هدیه خوب این است که یک درپوش سوخت مشخص در بالای باک بنزین وجود دارد که می‌تواند برای سوخت گیری باک بنزین باز شود. مخزن بنزین موتورسیکلت بالای موتور بین صندلی و داشبورد موتور سیکلت قرار دارد. اغلب هنگام صحبت در مورد مخازن بنزین موتورسیکلت، ممکن است افراد در مورد مخزن اصلی بنزین موتورسیکلت و مخزن بنزین ذخیره صحبت کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لنت ترمز موتورسیکلت

انواع باک بنزین موتورسیکلت:

موتورسیکلت‌ها دو نوع مخزن بنزین متفاوت دارند که در ادامه به توضیح هر یک می‌پردازیم. مخزن بنزین اصلی و ذخیره که هر دو مخزن یک نکته مشترک دارند. این ممکن است در ابتدا برای موتورسواران مبتدی بسیار گیج کننده باشد. پس بیایید نگاه عمیق‌تری به هر یک از آن‌ها داشته باشیم.

  1. باک بنزین اصلی موتورسیکلت: این باک بنزین به طور پیش فرض به وسیله کمپانی سازنده بر روی موتورسیکلت شما نصب می‌شود. بسته به حجم موتور، شما حجم سوخت این باک متفاوت است. اگر از موتور سیکلت خود استفاده معمولی دارید، احتمالا این حجم از سوخت جوابگوی نیاز شما خواهد بود.
  2. باک بنزین ذخیره موتورسیکلت: اگر شما هم مثل من جزو آن دسته از افرادی هستید که با موتورسیکلت خود مدام در حال گردش و ماجراجویی هستید، به احتمال زیاد حجم باک اصلی موتورسیکلت شما جوابگوی نیاز شما نخواهد بود. پس اگر می‌خواهید به خاطر تمام شدن بنزین در راه نمانید، نیاز به یک باک بنزین کمکی یا ذخیره دارید که بر روی باک اصلی نصب می‌شود و زمان تمام شدن سوخت شیر ون را باز می‌کنید و از بنزین آن استفاده می‌کنید.

آیا پر کردن بیش از حد باک بنزین موتورسیکلت اشکال دارد؟

وقتی مخزن بنزین موتورسیکلت را به صورت دستی پر می‌کنید، به راحتی می‌توانید از حجم استاندارد آن عبور کنید. با این حال، چیزی است که اصلاً توسط موتورسوان توصیه نمی‌شود. اگر موتورسیکلت را بیش از حد پر کنید، ممکن است آسیب زیادی به آن وارد شود.

حجم باک موتورسیکلت چند لیتر است؟

به طور کلی، مخزن موتور سیکلت به طور متوسط می‌تواند ۱۱ تا ۲۲ لیتر بنزین را در خود جای دهد. شما می‌توانید کوچکترین مخازن سوخت ۵ تا ۱۵ لیتر را در موتورسیکلت های ۵۰ سی سی تا ۲۵۰ سی سی بیابید در حالی که موتورسیکلت‌های سنگین ماجراجویی و رزمناو بیشترین ظرفیت سوخت را در بازار دارند. اندازه مخزن این موتورسیکلت‌ها از ۱۸ تا ۳۲ لیتر متغیر است که محدوده سوخت بسیار خوبی را به آن‌ها می‌دهد.

راهنمای خرید باک موتورسیکلت:

ما باک‌های بنزین موتورسیکلت با رتبه برتر را که به صورت آنلاین موجود است مرتب کردیم، گزینه‌های برتر را انتخاب کرده و آن‌ها را تجزیه و تحلیل کردیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام یک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. ما یک طرح آزمایشی گسترده ایجاد کردیم و هر باک بنزین را برای موتورسیکلت درجه بندی کردیم که چگونه آن‌ها هر کار خود را به خوبی انجام می‌دهند. قبل از شروع به تجزیه و تحلیل، فهرستی از بهترین و باکیفیت‌ترین باک‌های بنزین موتورسیکلت را تهیه کردیم و از آن عناصر برای تدوین برنامه آزمایشی خود استفاده کردیم. ما تحقیق کردیم تا رقابت را بر اساس معیارهای مختلف ارزیابی کنیم. به طور کلی مدل‌های دارای امتیاز برتر بهترین تعادل را از این کیفیت‌ها دارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لاستیک موتورسیکلت

نکات مهم هنگام خرید باک موتورسیکلت:

  1. کیفیت باک بنزین: کیفیت محصول شما حیاتی است زیرا تعیین می‌کند که چه مدت دوام داشته باشد. اگر محصولی بی کیفیت خریداری کنید که به هدف خود نرسد، در واقع زمان و هزینه خود را تلف کرده‌اید. خرید محصولاتی که مواد باکیفیت دارند بسیار مهم است زیرا می توانند سال‌ها بدون خراب شدن به هدف خود عمل کنند. بهترین راه برای تعیین کیفیت یک محصول، خواندن نظرات مشتریان قبلی است. اگر می‌بینید که بسیاری از افراد تجربیات خوبی با این محصول داشته‌اند، احتمالاً شما نیز خواهید داشت.
  2. تطبیق پذیری: گاهی اوقات ما چیزهایی را فقط به دلیل ارزان بودن یا به دلیل ویژگی‌هایشان خریداری می‌کنیم، اما گاهی اوقات این باک‌های بنزین موتورسیکلت ممکن است آنقدر که فکر می‌کردیم همه کاره نباشند. بنابراین بعداً وقتی متوجه می‌شویم که آن‌ها نمی‌توانند کاری را که ما از اول می‌خواستیم انجام دهند، از تصمیم خود پشیمان می‌شویم. بنابراین قبل از خرید باک بنزین برای موتورسیکلت، مطمئن شوید که تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما را در خود دارد تا بعداً وقتی متوجه شدید که محصول نمی‌تواند عملکرد خود را به درستی انجام دهد یا اصلاً نمی‌تواند کار خود را انجام دهد، می‌تواند ناامید کننده نباشد.
  3. قیمت باک بنزین: مدل‌های مختلفی در بازار موجود است که هر کدام دارای برچسب قیمتی متفاوتی هستند. ویژگی‌های ارائه شده توسط آن‌ها از مدلی به مدل دیگر متفاوت است و همچنین محدوده قیمت آن‌ها نیز متفاوت است. قیمت محصول به ویژگی‌ها، برند و کیفیت آن بستگی دارد. اگر به دنبال یک مدل با کیفیت خوب با تمام ویژگی های اولیه مورد نیاز خود هستید، می‌توانید به راحتی آن را با قیمتی مقرون به صرفه پیدا کنید. با این حال، اگر یک مدل رده بالا با ویژگی‌های پیشرفته می خواهید، هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. اطمینان حاصل کنید که محصول تمام ویژگی های مورد نیاز را دارد و در حد بودجه شما است. اگر بودجه کمی دارید، به دنبال مدل‌هایی باشید که دارای ویژگی‌های اولیه و مقرون به صرفه هستند. همچنین می‌توانید برای صرفه جویی در هزینه، یک باک بنزین دست دوم خریداری کنید.
  4. کارایی باک بنزین: عملکرد باک بنزین برای موتور سیکلت عامل دیگری است که قبل از تصمیم گیری برای خرید باید در نظر گرفته شود. عملکرد به این موضوع اشاره دارد که چگونه می‌توان بنزین موتور سیکلت را به خوبی استفاده کرد و چگونه عملکرد خود را به طور موثر انجام می‌دهد. مهم است که اطمینان حاصل شود که باک بنزین موتورسیکلت می تواند کار خود را به درستی انجام دهد تا نگران آسیب دیدن یا خراب شدن آن در حین استفاده نباشید. هنگام نگاه کردن به باک‌های بنزین مختلف برای مدل‌ها و برندهای موتورسیکلت، باید به این نکته توجه کنید. موارد زیادی می تواند بر عملکرد یک باک بنزین برای موتور سیکلت تأثیر بگذارد، مانند کیفیت مواد به کار رفته در ساخت آن و تلاشی که برای طراحی آن انجام می‌شود.
  5. سهولت در استفاده: مهمترین چیزی که باید در یک محصول به دنبال آن باشید این است که چقدر استفاده از آن برای شما آسان خواهد بود. اگر یک محصول خیلی پیچیده باشد، ممکن است برای شما کار نکند. شما باید به دنبال محصولی باشید که استفاده از آن آسان باشد، به خصوص اگر تازه وارد دنیای باک بنزین موتور سیکلت شده‌اید. بهترین راه برای یافتن محصولی که استفاده از آن آسان باشد، خواندن نظرات است. اگر مردم می‌گویند که محصول خیلی پیچیده است، احتمالاً برای شما مناسب نیست. استفاده از بهترین محصولات آسان است و برای رسیدن به نتایج دلخواه نیازی به زمان یا تلاش زیادی ندارید. هرچه استفاده از باک بنزین برای موتور سیکلت برای شما آسان‌تر باشد، شانس موفقیت شما بیشتر است.
  6. برند محصول: اگر برند شناخته شده باشد و سال‌ها در کار باشد، به این معنی است که آن‌ها محصولات باکیفیتی ارائه کرده‌اند. اما اگر آن‌ها در بازار جدید هستند، باید در مورد محصولات آن‌ها محتاط باشید زیرا ممکن است مشکلاتی نیز داشته باشند. مهم است که به یاد داشته باشید که مارک‌های جدید نیز می‌توانند با محصولات خوب عرضه شوند، بنابراین مهم است که تحقیقات خود را با دقت انجام دهید. با این حال، اگر در مورد برند مطمئن نیستید و می خواهید در مورد آن‌ها بیشتر بدانید، باید وب سایت آن را بررسی کنید. اگر آن‌ها یکی دارند، به این معنی است که آن‌ها در تجارت خود جدی هستند و می‌خواهند محصولات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهند. همچنین می‌توانید از طریق بررسی‌هایی که توسط سایر افرادی که قبلاً محصولات خود را خریداری کرده‌اند مرور کنید.
  7. نظرات مشتریان: یکی از مهم ترین مواردی که باید قبل از خرید باک بنزین برای موتورسیکلت در نظر بگیرید، نظرات مشتریان است. اگر بسیاری از افراد باک بنزین را برای موتور سیکلت خریداری کرده باشند و بازخورد مثبتی در مورد تجربه خود از آن داشته باشند، این احتمال وجود دارد که محصول ارزش پول شما را داشته باشد. با این حال، اگر نظرات منفی بیشتر از نظرات مثبت است، باید در مورد خرید آن باک بنزین برای موتور سیکلت فکر کنید. این بدان معنا نیست که شما نباید هیچ محصولی را با نظرات منفی خریداری کنید. فقط مطمئن شوید که آن‌ها به هیچ وجه بیش از حد انتقادی یا مغرضانه نیستند تا بتوانند توسط خریداران بالقوه جدی گرفته شوند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید باک موتورسیکلت مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه باک بنزین ارزان، باکیفیت، و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ باک موتورسیکلت تیزرو کد MF2000111

باک موتورسیکلت تیزرو کد MF2000111

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x26x25 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع موتورسیکلت هوندا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ باک موتور سیکلت مدل tizro1 مناسب برای هوندا همراه با قاب بغل

باک موتور سیکلت مدل tizro1 مناسب برای هوندا همراه با قاب بغل

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۰۰ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ درب باک موتور سیکلت مدل ABC125

درب باک موتور سیکلت مدل ABC125

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x8 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع هوندا ۱۲۵ ۱۵۰ ۲۰۰درب باک استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ درب باک موتور سیکلت کد۱ مناسب برای سی جی ال

درب باک موتور سیکلت کد1 مناسب برای سی جی ال

مشخصات

  • سایر توضیحات
    طرح اصلی (فابریک)
  • ابعاد
    ۱۱x7x3.5 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۵۰ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • مناسب برای
    شکاری و سی جی ال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ باک موتورسیکلت تیزرو کد MF2000129

باک موتورسیکلت تیزرو کد MF2000129

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x26x23 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع موتورسیکلت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ در باک موتور سیکلت مدل PULS180 مناسب برای پالس

در باک موتور سیکلت مدل PULS180 مناسب برای پالس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x6x5 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور
    ۱۸۰ سی‌سی
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مناسب برای
    پالس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ باک موتور سیکلت تیزرو پارت مدل کاستوم ۸۴ RD مناسب برای هوندا CDI به همراه قاب بغل

باک موتور سیکلت تیزرو پارت مدل کاستوم 84 RD مناسب برای هوندا CDI به همراه قاب بغل

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x35x25 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    HONDA 125150200

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ باک موتور سیکلت مکث مدل mrz12 مناسب برای هوندا

باک موتور سیکلت مکث مدل mrz12 مناسب برای هوندا

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۰۰ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ باک موتور سیکلت مکث مدل ۰۱ مناسب برای هوندا

باک موتور سیکلت مکث مدل 01 مناسب برای هوندا

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۰۰ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ باک موتور سیکلت تیزرو پارت مدل کارنت ۷۴ blc مناسب برای هوندا CDI به همراه قاب بغل

باک موتور سیکلت تیزرو پارت مدل کارنت 74 blc مناسب برای هوندا CDI به همراه قاب بغل

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x35x25 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    ۱۲۵۱۵۰۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ باک موتور سیکلت مدل kvr123

باک موتور سیکلت مدل kvr123

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حجم باک ۹.۵ لیترورق بیرونی دارای ضخامت ۸۰ میلی مترورق داخلی دارای ضخامت ۸۰ میلی متردرب وسط باکرنگ: مشکیبه همراه قاب بغل
  • ابعاد
    ۵۵x25x20 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • مناسب برای
    موتور سیکلت های هوندا و طرح هوندا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ باک موتورسیکلت تیزرو مدل کارنت ۷۴ مناسب برای هوندا ۱۲۵

باک موتورسیکلت تیزرو مدل کارنت 74 مناسب برای هوندا 125

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x25x17 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۲۸۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع هوندا ۱۲۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ درب باک موتور سیکلت مدل ۷پیچ مناسب برای هوندا ۱۲۵

درب باک موتور سیکلت مدل 7پیچ مناسب برای هوندا 125

مشخصات

  • سایر توضیحات
    درب باک مدل ۷ پیچ
  • ابعاد
    ۸x8x4 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور
    ۱۵۰ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع موتور سیکلت ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ باک موتور سیکلت تیزپر مدل کاستوم مناسب برای هوندا CDI به همراه قاب بغل

باک موتور سیکلت تیزپر مدل کاستوم مناسب برای هوندا CDI به همراه قاب بغل

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x35x35 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    HONDA 125150200

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ درب باک موتور سیکلت پازل کد ۰۴۳ مناسب برای هوندا CDI

درب باک موتور سیکلت پازل کد 043 مناسب برای هوندا CDI

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x5 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    سوییچ
  • وزن
    ۱۸۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ درب باک موتور سیکلت مدل H-SteeL مناسب برای هوندا

درب باک موتور سیکلت مدل H-SteeL مناسب برای هوندا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    در باک هوندا استیل
  • ابعاد
    ۸x8x5 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • مناسب برای
    هوندا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ باک موتورسیکلت مدل GRJ1

باک موتورسیکلت مدل GRJ1

مشخصات

  • سایر توضیحات
    شستشو و چربی گیری باک ، دارای بسته بندی اصولیرنگ : سبز یشمیمدل : GRJ1ضخامت ورق رویه و زیره : ۸۰ میلی مترظرفیت : ۱۰ لیتررنگ و کیلر : کوره ای مایع درجه ۱جایگاه درب بنزین : درب وسطهمراه قاب بغل جنس ABS2
  • ابعاد
    ۵۰x25x20 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • وزن
    ۲۸۵۰ گرم
  • مناسب برای
    مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور: ۱۲۵، ۱۵۰ ، ۲۰۰ ( کاربراتور )

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ باک موتورسیکلت تیزرو کد MF2000122

باک موتورسیکلت تیزرو کد MF2000122

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x23x20 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع موتورسیکلت هوندا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ باک موتور سیکلت تیزرو پارت مدل کاستوم ۸۴ YEL مناسب برای هوندا CDI به همراه قاب بغل

باک موتور سیکلت تیزرو پارت مدل کاستوم 84 YEL مناسب برای هوندا CDI به همراه قاب بغل

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x35x25 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    HONDA 125150200

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ باک موتور سیکلت تیزرو پارت مدل عصایی blu مناسب برای هوندا CDI به همراه قاب بغل

باک موتور سیکلت تیزرو پارت مدل عصایی blu مناسب برای هوندا CDI به همراه قاب بغل

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x35x25 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    HONDA 125150200

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ باک موتورسیکلت مدل WH5

باک موتورسیکلت مدل WH5

مشخصات

  • سایر توضیحات
    شستشو و چربی گیری باک ، دارای بسته بندی اصولیرنگ : سفیدمدل : WH5ضخامت ورق رویه و زیره : ۸۰ میلی مترظرفیت : ۱۰ لیتررنگ و کیلر : کوره ای مایع درجه ۱جایگاه درب بنزین : درب وسطهمراه قاب بغل جنس ABS2
  • ابعاد
    ۵۰x25x20 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • وزن
    ۲۸۵۰ گرم
  • مناسب برای
    مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور: ۱۲۵، ۱۵۰ ، ۲۰۰ ( کاربراتور )

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ باک موتورسیکلت گستر نوین مدل مکس کد ۸۲۸۶ مناسب برای هندا به همراه قاب بغل

باک موتورسیکلت گستر نوین مدل مکس کد 8286 مناسب برای هندا به همراه قاب بغل

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حجم باک ۹.۵ لیترورق بیرونی دارای ضخامت ۸۰ میلی مترورق داخلی دارای ضخامت ۷۰ میلی متردارای کاور پارچه ایدرب بغل باکرنگ: قرمز آگزایتر
  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • مناسب برای
    هندا ۱۲۵ CDI , CG

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ باک موتورسیکلت تیزرو کد MF2000126

باک موتورسیکلت تیزرو کد MF2000126

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x23x20 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع موتورسیکلت هوندا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ باک موتورسیکلت گستر نوین مدل مکس کد ۲۸۶ مناسب برای هندا به همراه قاب بغل

باک موتورسیکلت گستر نوین مدل مکس کد 286 مناسب برای هندا به همراه قاب بغل

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حجم باک ۹.۵ لیترورق بیرونی دارای ضخامت ۸۰ میلی مترورق داخلی دارای ضخامت ۷۰ میلی متردارای کاور پارچه ایدرب بغل باکرنگ:آبی آگزایتر
  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • مناسب برای
    هندا ۱۲۵ CDI , CG

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ باک موتور سیکلت تیزرو مدل ۸۱ سیلور مناسب برای هوندا به همراه قاب بغل

باک موتور سیکلت تیزرو مدل 81 سیلور مناسب برای هوندا به همراه قاب بغل

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x35x30 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    هوندا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ باک موتورسیکلت مدل PUR5

باک موتورسیکلت مدل PUR5

مشخصات

  • سایر توضیحات
    شستشو و چربی گیری باک ، دارای بسته بندی اصولیرنگ : زرشکیمدل : PUR5ضخامت ورق رویه و زیره : ۸۰ میلی مترظرفیت : ۱۰ لیتررنگ و کیلر : کوره ای مایع درجه ۱جایگاه درب بنزین : درب وسطهمراه قاب بغل جنس ABS2
  • ابعاد
    ۵۰x25x20 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • وزن
    ۲۸۵۰ گرم
  • مناسب برای
    مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور: ۱۲۵، ۱۵۰ ، ۲۰۰ ( کاربراتور )

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ باک موتورسیکلت هندا نوین مدل مکس کد ۲۸۰ مناسب برای هندا به همراه قاب بغل

باک موتورسیکلت هندا نوین مدل مکس کد 280 مناسب برای هندا به همراه قاب بغل

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حجم باک ۹.۵ لیترورق بیرونی دارای ضخامت ۸۰ میلی مترورق داخلی دارای ضخامت ۷۰ میلی متردارای کاور پارچه ایدرب بغل باکرنگ: مشکی آگزایتر
  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • مناسب برای
    هندا ۱۲۵ CDI , CG

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ باک موتور سیکلت تیزرو پارت مدل کاستوم ۸۴ GRE مناسب برای هوندا CDI به همراه قاب بغل

باک موتور سیکلت تیزرو پارت مدل کاستوم 84 GRE مناسب برای هوندا CDI به همراه قاب بغل

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x35x25 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    هوندا ۱۲۵۱۵۰۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ باک موتورسیکلت تیزرو کد MF2000141

باک موتورسیکلت تیزرو کد MF2000141

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x25x25 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتور سیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع موتورسیکلت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ باک موتورسیکلت گستر نوین مدل مکس کد ۲۸۲ مناسب برای هندا به همراه قاب بغل

باک موتورسیکلت گستر نوین مدل مکس کد 282 مناسب برای هندا به همراه قاب بغل

مشخصات

  • سایر توضیحات
    حجم باک ۹.۵ لیترورق بیرونی دارای ضخامت ۸۰ میلی مترورق داخلی دارای ضخامت ۷۰ میلی متردارای کاور پارچه ایدرب بغل باکرنگ: زرشکی آگزایتر
  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • مناسب برای موتورسیکلت با حجم موتور
    ۱۲۵ سی‌سی
  • نوع لوازم یدکی موتور سیکلت
    باک سوخت
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • مناسب برای
    هندا ۱۲۵ CDI , CG

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید باک موتورسیکلت در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قفل دوچرخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا