دوچرخه

قفل دوچرخه، راهنمای خرید بهترین قفل دوچرخه زنجیری و هوشمند ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید قفل دوچرخه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

مهم نیست چه نوع دوچرخه‌ای سوار می‌شوید، اگر یک دزد دوچرخه آن را بدزدد، به شدت عصبانی می شوید. بنابراین، اگر قصد دوچرخه سواری دارید و آن را تقریباً در هر مکانی پارک می‌کنید، داشتن یک قفل دوچرخه ضروری است. سرقت دوچرخه مشکلی است که به این زودی برطرف نمی‌شود، بنابراین عاقلانه است که همیشه از دوچرخه خود محافظت کنید. بارها و بارها تکرار شده است، اما ما آن را به منزل می‌بریم. هر قفل دوچرخه را می‌توان برید. مهم این است که یک دزد چه ابزاری در اختیار دارد و چقدر زمان برای انجام این کار کثیف دارد. با این حال، برخی از قفل‌ها برای از بین بردن زمان و تلاش بیشتری نیاز دارند، که باعث می‌شود سارقان دو بار در مورد خطر گرفتار شدن فکر کنند.

تست قفل دوچرخه ما جنبه‌های مختلف عملکرد را ارزیابی کرد و ما فکر می‌کنیم راز خرید قفل دوچرخه شناسایی میزان امنیت مناسب برای محیطی که در آن زندگی می‌کنید و دوچرخه‌سواری، همراه با ملاحظاتی برای کاربرپسند بودن و قابل حمل بودن آن است. در این مقاله، ما بر اساس تجربه خود به عنوان تست کننده قفل دوچرخه به دوچرخه سواران مشتاق و دوستداران دوچرخه یک سری نکات مهم هنگام خرید قفل دوچرخه را توصیه می‌کنیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قفل دوچرخه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع قفل دوچرخه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قفل دوچرخه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

قفل دوچرخه چیست و چه کاربردی دارد؟

محافظ ضد سرقت دوچرخه یک وسیله امنیتی است که برای جلوگیری از سرقت دوچرخه مورد استفاده قرار می‌گیرد، این محصول با قفل کردن یکی از چرخ‌ها یا با بستن دوچرخه به یک جسم ثابت، به عنوان مثال، قفسه دوچرخه، اهرم‌های بازشدن سریع دوچرخه را با مشکل مواجه می‌کند. مدل‌هایی که در برخی از دوچرخه‌ها روی چرخ‌های دوچرخه و بست‌های پایه صندلی استفاده می‌شود، یک آسیب امنیتی دارند، زیرا اجازه می‌دهند چرخ‌ها و زین به راحتی جدا شوند. استراتژی‌های قفل معقول با قفل کردن این قطعات علاوه بر قاب، یا با دور کردن اجزای آسیب‌پذیر مانند چرخ‌های جلویی با باز شدن سریع از دوچرخه، این مشکل را برطرف می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چادر دوچرخه

انواع قفل دوچرخه موجود در بازار:

تعداد زیادی قفل محافظ سرقت دوچرخه در بازار موجود است، و با توجه به اینکه قفل‌های جدید هر ماه منتشر می‌شوند، ادامه دادن به آن سخت است. در زیر به شما در مورد مزایایی که هر قفل ارائه می دهد و همچنین نقاط ضعف آن‌ها و مناسب بودن هر یک صحبت خواهیم کرد.

  1. قفل‌های دوچرخه D/U: قفل‌های D که همچنین به عنوان قفل U نیز شناخته می‌شوند رایج ترین نوع قفل‌دوچرخه هستند. آن‌ها نام خود را از شکل D/U خود گرفته‌اند و به دلیل طراحی ساده و سهولت در استفاده، به قفل یک دوچرخه برای اکثر دوچرخه سواران تبدیل شده اند. قفل‌های D در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند. برخی مانند میسون ۸۵ و Seatylock سبک وزن و جمع و جور هستند، در حالی که برخی دیگر فضای بیشتری را برای ایمن کردن چندین دوچرخه ارائه می‌دهند. قلاب های فلزی جامد آن‌ها به این معنی است که آن‌ها به اندازه نمونه قفل تاشو یا قفل زنجیر همه کاره نیستند. اگر می‌خواهید تعداد بیشتری از گزینه‌های قفل را داشته باشید اما خوشحال هستید که کمی در مورد امنیت فداکاری کنید، قفل‌های تاشو انتخاب خوبی برای شما هستند. قفل‌های D معمولاً با پایه‌ای عرضه می‌شوند که به شما این امکان را می‌دهند تا آن‌ها را به قاب دوچرخه خود وصل کنید. در مقایسه با سایر انواع قفل، قفل‌های D تمایل دارند امنیت و قابلیت استفاده همه جانبه بهتری را ارائه دهند.
  2. قفل‌های دوچرخه زنجیری: قفل‌های زنجیر دوچرخه یکی دیگر از کلاسیک‌های ایمنی دوچرخه هستند. قفل‌های زنجیر دوچرخه به طور قابل توجهی بیشتر از انواع قفل‌های دیگر وزن دارند، بنابراین اگر به دنبال چیزی قابل حمل و سبک وزن هستید، یک قفل D یا یک قفل دوچرخه تاشو گزینه بهتری خواهد بود. در حالی که آن‌ها بسیار سنگین‌تر از قفل معمولی شما هستند، قفل‌های زنجیری به دلیل افزایش سطح قفل آن‌ها تعداد زیادی گزینه قفل را ارائه می دهند. این باعث می‌شود که بیشتر زنجیر دوچرخه برای ایمن کردن چندین دوچرخه مناسب باشد. برخی از قفل‌های زنجیر دوچرخه وجود دارند که امنیت سطح بالایی را فراهم می‌کنند و در عین حال قابل حمل باقی می مانند. در غیر این صورت، قفل‌های زنجیری درشت برای حمل بسیار سنگین هستند و بهتر است به عنوان قفل‌های ثابتی که در مقصد رها می‌شوند استفاده شوند. همچنین، قفل‌های زنجیری با پایه‌هایی مانند قفل‌های D یا قفل‌های تاشو ارائه نمی‌شوند، بنابراین باید این را در نظر داشته باشید.
  3. قفل‌های دوچرخه تاشو: قفل تاشو یک محصول نسبتاً جدید در بازار است. در حال حاضر طیف وسیعی از قفل‌های تاشو برای انتخاب وجود ندارد، با این حال تعداد انگشت شماری وجود دارد که رتبه‌های امنیتی قابل احترامی را دریافت کرده‌اند. اگر می‌خواهید گزینه‌های قفل افزایش یافته‌ای را که یک قفل زنجیره‌ای ارائه می‌دهد، با قابلیت حمل و امنیت قفل D دارید، یک قفل‌دوچرخه تاشو یک انتخاب عالی خواهد بود. قفل‌های تاشو قابل حمل ترین قفل‌های موجود در بازار هستند و در یک بسته کوچک جمع می‌شوند و حمل و نقل آن‌ها را بسیار آسان می‌کند. برای جمع و جور و قابل حمل ماندن، قوی‌ترین قفل‌های دوچرخه تاشو از صفحات فولادی سخت شده ۵.۵ میلی متری استفاده می کنند. به دلیل کاهش ضخامت، این صفحات به اندازه قفل، قفل‌های D امنیت زیادی ندارند، اما به دلیل شکل پهن و مسطح خود در برابر اکثر اشکال حمله مقاوم هستند. اگر دوست دارید در حین دوچرخه سواری حداقل وزن را حمل کنید و یک قفل همه کاره می‌خواهید که بتواند دوچرخه شما را تقریباً روی هر جسم غیرقابل حرکتی محکم کند، بهتر است قفل‌های دوچرخه تاشو را بررسی کنید.
  4. قفل‌های دوچرخه کابلی: قفل‌های کابلی قفل هایی هستند که از چند رشته کابل فلزی بافته شده ساخته می‌شوند. اکثر قفل‌های کابلی سطوح بسیار حداقلی از امنیت را ارائه می‌کنند و فقط باید برای قفل‌های کوتاه‌مدت که در آن دوچرخه‌تان را بدون حضور رها نمی‌کنید ایست‌های کافه و غیره استفاده شوند. از طرف دیگر، قفل‌های کابلی می‌توانند راه خوبی برای ایمن سازی اجزای دوچرخه شما باشند و در کنار قفل‌های D و قفل‌های دوچرخه تاشو به خوبی کار کنند. من استفاده از قفل کابلی را به عنوان قفل اصلی خود توصیه نمی‌کنم، در عوض از آن می‌توانید برای ایمن کردن لوازم جانبی دوچرخه خود استفاده کنید. شما باید همیشه سعی کنید گران ترین اجزای دوچرخه خود را ایمن کنید. از قفل کابلی برای محکم کردن چرخ جلوی خود استفاده کنید، در حالی که از قفل D یا قفل تاشو برای محکم کردن چرخ و قاب عقب خود استفاده کنید. من به شدت توصیه می کنم از قفل کابلی به عنوان تنها قفل‌دوچرخه خود استفاده نکنید. در حالی که آن‌ها انعطاف پذیر و سبک هستند، رشته‌های فلزی داخل آن را می توان در عرض چند ثانیه با یک جفت سیم برش ارزان شکست داد.
  5. قفلهای دوچرخه هوشمند: اگر مدام متوجه می‌شوید که کلیدهایتان را گم می‌کنید، یک قفل‌دوچرخه ترکیبی ممکن است برای شما مناسب باشد. قفل‌های ترکیبی از کلید استفاده نمی کنند. آن‌ها با وارد کردن یک رمز عبور با استفاده از تعدادی شماره گیری چرخان کار می‌کنند. اکثر قفل‌های دوچرخه ترکیبی که امروزه پیدا می‌کنید از کابل مارپیچ برای محکم کردن دوچرخه استفاده می‌کنند. فقط در صورتی که از آن برای ایمن سازی لوازم جانبی استفاده می کنید، به شما توصیه می‌کنم از یکی از این موارد استفاده کنید. همانطور که در بالا گفته شد کابل ها امنیت بسیار کمی را ارائه می‌دهند. در غیر این صورت، چند قفل ترکیبی D در بازار وجود دارد که به رتبه نقره‌ای امن فروخته شده دست یافته‌اند. متأسفانه، اکثر قفل‌های ترکیبی به اندازه قفل D یا قفل زنجیره‌ای دوام نمی‌آورند و اغلب با استفاده از مواد با کیفیت پایین ساخته می‌شوند. من یک بررسی گردآوری کرده ام که بهترین قفل‌های ترکیبی موجود در بازار را پوشش می‌دهد.

چگونه دوچرخه خود را قفل کنیم؟

تا جایی که امکان دارد دوچرخه را روی شی غیر متحرک محکم کنید. در صورت امکان، هر دو چرخ و قاب را محکم نمائید. یکی از گزینه‌ها این است که چرخ جلو را بردارید و آن را به همراه چرخ عقب و قاب روی یک سازه غیرقابل حرکت محکم کنید. با این حال، اگر قفل شما اجازه این سطح از امنیت را نمی‌دهد، ارزش هر قسمت از دوچرخه خود را در نظر بگیرید و ابتدا بالاترین ارزش را قفل کنید. همیشه ابتدا قاب، سپس چرخ عقب و سپس چرخ جلو را محکم کنید. هرگز فقط با قفل کردن چرخ روی قفسه قانع نشوید، زیرا می‌توان آن‌ها را به سرعت جدا کرد. به شما اجازه می‌دهم تا به شدت در گوگل جستجو کنید، “چگونه چرخ دوچرخه را می‌توان به یک چرخ تبدیل کرد”.

دوچرخه خود را کجا قفل کنیم؟

دوچرخه خود را همیشه در برابر اشیاء یا سازه‌های غیرقابل حرکت محکم کنید. قفسه‌های دوچرخه، پایه‌های چراغ و درختان نمونه‌های خوبی هستند، زیرا در زمین یا بتن ثابت می‌شوند. برخی از قفسه های سقف دوچرخه نیز در صورت استفاده صحیح، اشیاء غیرقابل حرکت محسوب می‌شوند. از استفاده از سازه‌هایی که فقط با چند پیچ در جای خود ثابت می‌شوند، مانند تابلوهای “پارک ممنوع” خودداری کنید. با چند چرخش سریع آچار ضامن دار، علامت حذف می‌شود و به سارق اجازه می‌دهد دوچرخه به بالا و روی میله بلغزد. همچنین قفل کردن به نرده‌های چوبی، نرده‌های زنجیره‌ای، یا هر چیزی که به راحتی قابل برش است را توصیه نمی‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید زین دوچرخه

نکات مهمی که هنگام قفل کردن دوچرخه باید در نظر بگیرید:

حتی اگر قفل محکمی دارید، کارهایی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا دوچرخه خود را برای یک فرصت طلب کمتر جذاب کنید.

به یاد داشته باشید، هیچ قفل دوچرخه‌ای نشکن نیست:

با ابزار و اراده هر قفل‌‌دوچرخه را می‌توان شکست. بنابراین، ریسک‌های غیرضروری را انجام ندهید. دوچرخه خود را در یک منطقه با جرم و جنایت شناخته شده قفل نکنید. اگر مجبورید دوچرخه خود را ترک کنید، سریع این کار را انجام دهید. اگر مکانی امن در محل کار برای نگهداری دوچرخه شما وجود دارد، این مکان ایده آل است. دوچرخه خود را در داخل منزل خانه یا گاراژ خود قفل کنید نه در داخل کوچه.

از دو قفل استفاده کنید:

با یک قفل می‌توانید قاب و چرخ‌های عقب خود را روی یک شی غیر متحرک محکم کنید. اما اجزائی که سریع جدا می‌شوند چطور؟ شما یک قفل دوم می‌خواهید، اغلب یک قفل کابلی یا زنجیر سبک. اگر اجزائی که سریع جدا می‌شوند، مثل چرخ‌ها، چراغ ها، زین و گیره‌ها دارید، نمی‌توانید به درستی آن را ایمن کنید، آن‌ها را با خود ببرید. سرقت چرخ‌ها نیز رایج است.

مکان خود را هوشمندانه انتخاب کنید:

همه مکان‌ها امن نیستند. وسیله نقلیه خود را در یک منطقه شلوغ با پوشش دوربین مدار بسته زیاد قفل کنید. وسیله خود را در نزدیکی دیگران قفل نمائید، امنیت در اعداد وجود دارد و احتمالاً سرقت راحت تری نسبت به دوچرخه شما وجود دارد.

دوچرخه خود را به درستی ایمن کنید:

فضای زیادی را در یک قفل D و قاب باقی نگذارید. دزد شما می‌تواند از یک اهرم برای شکستن قفل استفاده کند. هنگام استفاده از قفل‌های زنجیری و کابلی هیچ گونه سستی باقی نگذارید زیرا می‌تواند علیه شما نیز استفاده شود.

راهنمای خرید قفل دوچرخه:

یک قفل‌دوچرخه خوب تهیه کنید و دوچرخه خود را ایمن نگه دارید. دزدیده شدن دوچرخه شما یک خطر واقعی است که باید از آن آگاه باشید و اقدامات لازم را برای جلوگیری از آن انجام دهید. دوچرخه‌ها هدف سارقان قرار می‌گیرند زیرا سرقت و فروش آن‌ها نسبتاً آسان است. این عمدتاً به این دلیل است که بسیاری از مردم نمی‌دانند دوچرخه‌ها مطلوب هستند بنابراین آنطور که باید از آن‌ها محافظت نمی‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید

نکات مهم هنگام خرید قفل دوچرخه:

  1. کلید: انواع مختلفی از کلیدها وجود دارد، اما همه آن‌ها با حرکت دادن پین‌ها یا دیسک‌ها به سمت هم تراز با مکانیزم قفل کار می‌کنند تا امکان چرخاندن دوشاخه قفل و باز کردن قفل فراهم شود.
  2. غل: ما غل را به عنوان قسمت D شکل قفل یا شکل U قفل می‌شناسیم. ‌که دو چیز را به هم گره می‌زند. در مورد ما، دوچرخه‌های ما به چیزی محکم مربوط می‌شوند.
  3. پیوندها: زنجیره‌ها از پیوندها تشکیل شده‌اند. حلقه‌ها به هم متصل شده‌اند هرچه قطر داخلی پیوندها کمتر باشد، بهتر است، زیرا فضای کمتری برای اهرمی که می‌تواند برای شکستن پیوند مورد استفاده قرار گیرد، فراهم می‌کند.
  4. محافظت: هیچ کس نمی‌خواهد قفل فلزی بدون روکش را به وسیله خود وصل کند. روکش پارچه‌ای یا اسفنجی برای حفظ غرور و شادی شما و جلوگیری از خوردگی قفل مفید است.
  5. بشکه قفل: سازندگان مکانیسم قفل را در مرکز بشکه قرار می‌دهند. وزن بشکه را بررسی کنید، زیرا اگر سنگین باشد، این علامت مطمئنی است که زره پوش می‌باشد.
  6. کلیدهای چندگانه: کلیدهای متعدد ضروری هستند، تولیدکنندگانی مانند OnGuard تا پنج کلید را با قفل ارائه می‌دهند. یکی را در منزل، یکی را در محل کار و یکی را روی جا کلیدی خود می‌توانید نگهداری کنید.
  7. تعمیر و نگهداری: عملکرد مکانیزم را بررسی کنید، زیرا قفل‌ها بیشتر عمر خود را در فضای باز می‌گذرانند، بنابراین خوردگی می‌تواند مشکل ساز باشد. از یک روان کننده سبک یا دافع آب (GT-85 یا WD-40) به طور گسترده استفاده کنید و به طور دوره‌ای آن را شارژ کنید.
  8. گارانتی: گارانتی تمدید شده همیشه خوب است. قرار نیست شما را در برابر دزدی بپوشاند، اما باید نشانه‌ای از این باشد که قفل از هم نمی‌پاشد و خیلی زود خراب نمی‌شود.
  9. ضمانت ضد سرقت: این گارانتی نوعی بیمه است که توسط کریپتونیت پیشگام شده است. قیمت را بالا می‌برد، اما مطمئناً آرامش را به بسته اضافه می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید قفل‌دوچرخه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه قفل‌دوچرخه ارزان، زیبا و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ قفل دوچرخه کد NS123

قفل دوچرخه کد NS123

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قفل دوچرخه مدل TGR 12-1200 ضد برش

قفل دوچرخه مدل TGR 12-1200 ضد برش

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x12x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قفل دوچرخه مدل دیسکی NM

قفل دوچرخه مدل دیسکی NM

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    ضد آب قابلیت تعویض باتری ضخامت پین ۷ میلی متر بلندی آلارم ۱۱۰ دسیبل فولاد سخت با روکش نیکل و مس دو کلید یدک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قفل دوچرخه مارال مدل A 1500-12

قفل دوچرخه مارال مدل A 1500-12

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x21x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    ۱۲×۱۵۰۰ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قفل دوچرخه مدل ۱۵.۱۵۰۰

قفل دوچرخه مدل 15.1500

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    قطر ۱۵ میلی متر و طول آن یک متر و نیم میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قفل دوچرخه مدل دیسکی ALA45

قفل دوچرخه مدل دیسکی ALA45

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    ضد آب قابلیت تعویض باتری ضخامت پین ۷ میلی متر بلندی آلارم ۱۱۰ دسیبل فولاد سخت با روکش نیکل و مس دو کلید یدک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قفل دوچرخه فیکس تاپ مدل FX_ST

قفل دوچرخه فیکس تاپ  مدل FX_ST

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x18x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    دارای دو عدد کلید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قفل دوچرخه کد ۱۲.۸۵۰

قفل دوچرخه کد 12.850

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    قطر قفل ۸۵ و طول آن ۸۵۰ میلی سانت میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قفل دوچرخه مدل Sch-110

قفل دوچرخه مدل Sch-110

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    طول زنجیر ۱۱۰ cm

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قفل دوچرخه مدل ۸

قفل دوچرخه مدل 8

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۱x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۷ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قفل دوچرخه اوکی مدل ۹۰۳T

قفل دوچرخه اوکی مدل 903T

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰×۱.۵×۱.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قفل دوچرخه اوکی مدل ضداسید ۱۲-۱۰۰ کد ۹۹۷

قفل دوچرخه اوکی مدل ضداسید 12-100 کد 997

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x12x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    قفل موتور و دوچرخه برند اوکی – دارای روکش پی وی سی و ضد سایش – به طول ۱ متر (یک متر) و ضخامت ۱۲ میل می باشد. دارای دو عدد کلید کامپیوتری در داخل بسته بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قفل دوچرخه کد ۱۲.۱۵۰۰

قفل دوچرخه کد 12.1500

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قفل دوچرخه مدل ECO-85

قفل دوچرخه مدل ECO-85

مشخصات

  • ابعاد
    ۳*۳.۵*۸۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۸ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    – تعداد کلید : ۲عدد- جنس مغزی کابل : فولاد- انعطاف پذیری مناسب- وزن بسیار عالی- ساخته شده از سیم های به هم بافته شده (سیم بکسل)- داری روکش پلاستیکی برای جلوگیری از خش انداختن به بدنه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قفل دوچرخه سان مکس کد ۱۲۰-۱۲

قفل دوچرخه سان مکس کد 120-12

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰×۱.۲×۱.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ قفل دوچرخه ماکسیم مدل maxxx-3 بسته ۳ عددی

 قفل دوچرخه ماکسیم مدل maxxx-3 بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰×۱.۵×۱.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    عرض کابل: ۱.۵ سانتی‌مترمقاوم در برابر برشطول کابل: ۸۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ قفل دوچرخه دبلیو استاندارد مدل ۱۵۰۰-۱۲

قفل دوچرخه دبلیو استاندارد مدل 1500-12

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x14x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۵ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    طول سیم ۱.۵ متر و قطر آن ۱.۲ سانتی‌متر است / دارای بست / دارای دو عدد کلید / قفل دوچرخه ۱۵۰۰-۱۲ مدل کلیددار W-STANDARD

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ قفل دوچرخه کد ۱۸.۱۵۰۰

قفل دوچرخه کد 18.1500

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰۰x18x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    طول قفل ۱۵۰ سانتی متر میباشد و قطر آن ۱۸ میلی سانت میباشد همچنین فولاد استفاده شده در آن ضد برش میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ قفل دوچرخه اوکی مدل ۱۵۰۰-۱۲

قفل دوچرخه اوکی مدل 1500-12

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵×۱.۲×۱.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    کیفیت خوبدارای ۲ کلید می‌باشد، که یکی از کلید ها دارای LED آبی می‌باشد تا در تاریکی بتوان به راحتی قفل را باز کرد.طول قفل ۱.۵ متر و قطر آن ۱۲ میلی‌متر می‌باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ قفل دوچرخه مدل AS100

قفل دوچرخه مدل AS100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x12x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    – طول ۸۰ سانتی متر – دارای دوکیلید – جنس سیم بکسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ قفل دوچرخه مدل کابلی ارتگا

قفل دوچرخه مدل کابلی ارتگا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ قفل دوچرخه مدل دیسکی کد ES_20

قفل دوچرخه مدل دیسکی کد ES_20

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    فاقد قفل
  • سایر توضیحات
    قفل‌های دیسکی بدلیل ابعاد کوچک، امکان حمل آسان و در عین حال امنیت بالا توسط موتورسیکلت سواران، کاربرد روزافزونی پیداکرده‌است. بدنه محصول بصورت یکپارچه از جنس فولاد تولید گردیده و با مس و نیکل آبکاری شده‌ است. قفل محصول نیز دارای میله امنیتی سختکاری شده به ضخامت ده میلیمتر و مجهز به فنر است. دو کلید امنیتی جهت بازگشایی این قفل در نظر گرفته شده که میتواند پاسخگوی کلیه نیازهای امنیتی شما باشد. همچنین این قفل همراه با یک نگه دارنده عرضه شده است که هنگام حرکت میتوانید قفل را به آن متصل نمایید. این نگهدارنده به راحتی به هر قسمتی از موتور که شما دوست داشته باشید متصل میگردد.تعداد کلید: ۲کلید کامپیوتریجنس بدنه کالا: فولاد سختجنس روکش: فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ قفل دوچرخه مدل ASL80

قفل دوچرخه مدل ASL80

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x12x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ قفل دوچرخه مدل رینبو ۱۰۳

قفل دوچرخه مدل رینبو 103

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x14x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    دارای بست برای پشت زین برای سهولت استفادهدارای جنس محکم و کابل ضخیمدارای کلید کامپیوتری ضد سرقت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ قفل دوچرخه مدل NS

قفل دوچرخه مدل NS

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x20x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ قفل دوچرخه مریدا مدل rotary cipher2018

قفل دوچرخه مریدا مدل rotary cipher2018

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۵x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    ساخت تایواندارای یک روکش لاستیکی شفاف بر روی کابل – قفل رمزی چهار رقمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ قفل دوچرخه اوکی مدل ۹۰۳T

قفل دوچرخه اوکی مدل 903T

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰×۱.۲×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ قفل دوچرخه مدل آهنی

قفل دوچرخه مدل آهنی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    فاقد قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ قفل دوچرخه راکس مدل ۱۰-۱۰۰۰ ضد اسید کد ۷۷۸

قفل دوچرخه راکس مدل 10-1000 ضد اسید کد 778

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ قفل دوچرخه اوکی مدل ۱۲-۱۵۰ کد ۹۹۶

قفل دوچرخه اوکی مدل 12-150 کد 996

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x12x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • قفل دوچرخه
    کابلی
  • سایر توضیحات
    قفل موتور و دوچرخه برند اوکی – دارای روکش پی وی سی و ضد سایش – به طول ۱.۵ متر (یک و نیم متر) و ضخامت ۱۲ میل می باشد. دارای دو عدد کلید کامپیوتری در داخل بسته بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قفل‌دوچرخه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چادر موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا