لوازم جانبی موتور سیکلت

چادر موتورسیکلت، راهنمای خرید بهترین چادر موتورسیکلت ضد آب ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید چادر موتورسیکلت باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

همه موتورسواران این تجمل را ندارند که گاراژ خود را برای نگهداری موتورسیکلت مورد علاقه خود داشته باشند و احتمالاً می‌دانید که باز گذاشتن موتورسیکلت در فضای باز مطمئناً منجر به آسیب دیدگی آن می‌شود، بنابراین چادر موتور‌سیکلت یکی از موارد ضروری در منزل یا محل کار شما است. ما این تحقیق را انجام داده‌ایم و بازخورد کاربران را برای تعیین بهترین چادر موتورسیکلت برای کشور ایران و سایر موتورسواران در سراسر جهان انجام داده‌ایم. در راهنمای ما توضیح داده شده که هنگام خرید چادر موتورسیکلت به چه چیزی باید توجه کنید. در زیر آن، خلاصه‌ای از برترین چادرهای موتورسیکلت موجود در حال حاضر را خواهید دید.

هرکسی که صاحب موتورسیکلت است یا می‌خواهد روزی صاحب آن شود، می‌داند که یک موتورسیکلت به تعمیر و نگهداری اولیه نیاز دارد. مراقبت خوب از موتورسیکلت به این معنی است که شما از وسیله نقلیه خود به خوبی مراقبت کنید. با این حال، بسیاری از مردم تعجب می‌کنند که آیا چادر موتورسیکلت ارزش خرید را دارد یا خیر. ماشین‌ها در هر شرایط آب و هوایی بیرون می‌نشینند و به نظر می‌رسد خوب عمل می‌کنند، بنابراین منطقی است که موتورسیکلت بدون روکش نیز پیدا شود. خرید یک چادر موتورسیکلت با کیفیت و خوب برای موتورسیکلت چه در داخل منزل و چه در خارج از خانه ارزش خریدن دارد. چادر موتورسیکلت مفید است زیرا موتورسیکلت را در برابر آسیب آب، اشعه ماوراء بنفش خورشید و گرد و غبار محافظت می کند و آن را برای سارقان احتمالی نامحسوس نگه می‌دارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید چادر موتورسیکلت را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع چادر موتورسیکلت آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید چادر موتورسیکلت باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

چادر موتورسیکلت چیست و چه کاربردی دارد؟

چادر در واقع نوعی پوشش از جنس پلی‌استر یا پلی یورتان است که به منظور جلوگیری از ورود آب، گرد و غبار و اشعه ماوراء بنفش خورشید، موتورسیکلت شما را ایمن نگه می‌دارد. هر چه پارچه چادر شما ضخیم‌تر باشد، در برابر این عوامل نفوذ ناپذیرتر است و طول عمر بیشتری دارد. در ادامه شما را با انواع روکش موتورسیکلت موجود در بازار آشنا می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قفل موتورسیکلت

انواع چادر موتورسیکلت موجود در بازار:

  • چادر موتور سیکلت ضد آب: اگر قصد دارید موتور سیکلت خود را بیرون از منزل نگهداری کنید، باید روی روکش موتورسیکلت بسیار مقاوم در برابر آب یا ضد آب سرمایه گذاری کنید. به دنبال پارچه‌هایی با پوشش پلی یورتان باشید یا از پلی استر سنگین ساخته شده‌ باشند. هنگامی که به مقاومت در برابر آب فکر می کنید، در مواد پایه متوقف نمی‌شود. بهترین روکش‌های موتورسیکلت دارای درزهای تقویت‌شده یا دو دور دوخته شده هستند تا از نشت آب مطمئن شوند.
  • چادر موتور سیکلت مقاوم در برابر حرارت: اگر قصد دارید پوشش موتورسیکلت خود را بلافاصله پس از سواری بپوشانید، مطمئن شوید که چادر شما از مواد مقاوم در برابر حرارت یا محافظ حرارتی ساخته شده باشد. این پارچه معمولا در قسمت پایین روکش موتور سیکلت قرار دارد و از ذوب شدن روکش به وسیله اگزوز داغ موتورسیکلت شما جلوگیری می‌کند.
  • چادر موتور سیکلت با آستر داخلی نرم: برای محافظت از رنگ و کروم دوچرخه خود می‌توانید روکشی با آستر داخلی نخی یا پشمی پیدا کنید.
  • چادر موتور سیکلت ضد اشعه ماوراء بنفش: بهترین پوشش‌های موتورسیکلت از دوچرخه شما نه تنها در برابر باد و باران بلکه همه عوامل محافظت می‌کنند. به دنبال پوشش‌های شیمیایی برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش یا با لایه بیرونی آلومینیوم باشید.

راهنمای خرید چادر موتورسیکلت بر اساس اندازه:

در ابتدا، مهم است که توجه داشته باشید که پوشش موتورسیکلت مناسب برای شما مستقیماً به اندازه وسیله شما بستگی دارد. هر چه موتورسیکلت شما بزرگتر باشد، به پوشش بزرگتری نیاز خواهید داشت. اگر تغییرات یا الحاقات خاصی در موتورسیکلت خود ایجاد کرده‌اید، به عنوان مثال، لوله‌های اگزوز جلو و غیره، به سادگی اندازه آن را افزایش داده‌اید و باید در هنگام انتخاب روکش به این موضوع توجه کنید. گفته می‌شود، این روکش‌ها به سه اندازه اصلی متوسط، بزرگ و فوق العاده بزرگ طبقه بندی می‌شوند. این طبقه بندی انتخاب پوشش مناسب را برای شما آسان تر می‌کند.

بیایید به طور مختصر در مورد هر یک از این اندازه ها و نمونه مدل‌های موتورسیکلتی که با آن‌ها کار می کنند صحبت کنیم:

روکش موتور سیکلت متوسط (M):

این نو روکش‌ها برای کوچک‌ترین مدل‌های موتورسیکلت در کلاس متوسط ایده‌آل هستند. برخی از موتورسیکلت‌هایی که با روکش‌های متوسط کار می‌کنند عبارتند از Buell، هوندا ST 1300، Honda 250 Rebel، Honda VFR، VTR، KTM و همه موتورسیکلت‌های دیگر با اندازه مشابه. به خاطر داشته باشید که اگر کیسه‌های زین را روی موتورسیکلت‌ خود وصل کرده باشید یا لوازم جانبی مانند لوله‌های اگزوز، شیشه جلو و هر قسمت دیگری که حجیم شدن موتورسیکلت شما را افزایش می‌دهد، روی آن‌ها قرار بگیرد، ممکن است پوشش برای شما مناسب نباشد. در این مورد، شما می خواهید به سراغ یک پوشش بزرگ‌تر بروید.

روکش موتور سیکلت بزرگ (L):

بیشتر دوچرخه‌های موجود در بازار با روکش‌های این دسته به خوبی کار می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان به مدل‌های هوندا مانند CR، CBR، و VTX، بیشتر موتورسیکلت‌های دوکاتی و بیشتر مدل‌های سوزوکی (به جز مدل‌های بولوار)، بیشتر مدل‌های کاوازاکی (به‌جز ولکان)، اسب آهنی، مدل‌های BMW F800 و ۶۵۰، بیشتر مدل‌های Triumph، و مدل‌های یاماها FJR و FZ اشاره کرد.

روکش موتورسیکلت بسیار بزرگ (XL):

اینها بزرگترین پوشش‌هایی هستند که می‌توانید در بازار پیدا کنید. موتورسیکلت‌هایی که با روکش‌های متوسط یا بزرگ پوشیده نمی‌شوند، مطمئناً با روکش‌های بسیار بزرگ پوشیده می‌شوند. همچنین، تمام موتور سیکلت‌هایی که در دسته‌های سایز قبلی در بالا ذکر نکردیم، در این دسته قرار می‌گیرند. نمونه‌هایی از مدل‌های موتور سیکلت که یک پوشش بزرگ می‌تواند روی آن‌ها قرار بگیرد، از جمله تمام مدل‌های هارلی دیویدسون، مدل‌های سوزوکی بلوار، کاوازاکی ولکان، برخی سوزوکی‌ها و برخی یاماها به وسیله این اندازه پوشیده می‌شوند.

بهترین چادر موتورسیکلت:

مواد، اندازه پایه و اساس بهترین روکش‌های موتورسیکلت را تشکیل می‌دهند، اما ویژگی‌های طراحی اضافی می‌تواند فرد را در برابر رقبا متمایز کند. به دنبال موارد زیر باشید:

  • مواد یا دریچه‌های تنفسی: رطوبت محبوس می‌تواند باعث کپک زدن موتورسیکلت شما شود، بنابراین مطمئن شوید که پوششی با لایه های قابل تنفس یا یک سیستم تهویه برای خشک نگه داشتن وسایل پیدا می‌کنید.
  • سجاف الاستیک: روکش‌های کامل موتور سیکلت باید به یک سجاف الاستیک یا حداقل کشسان جلو و عقب مجهز شوند تا از تناسب راحت اطمینان حاصل شود.
  • گرومت‌ها: به جای یک سجاف الاستیک، گیره های تقویت شده می‌توانند به ایمن کردن پوشش در برابر بادهای شدید و سرقت کمک کنند.
  • بندهای شکمی: این تسمه‌ها زیر موتورسیکلت بسته و سگک می‌شوند تا پوشش شما در جای خود ثابت بماند.
  • سوراخ‌های قفل: این ویژگی اضافه شده با اجازه دادن به راکب برای قفل کردن روکش به چرخ‌های جلو و یا عقب موتورسیکلت از سرقت جلوگیری می‌کند.
  • لهجه‌های انعکاسی: این ویژگی طراحی باعث می‌شود موتورسیکلت شما در شرایط کم نور قابل مشاهده باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستکش موتورسیکلت

نکات مهم هنگام خرید چادر موتورسیکلت:

  1. مقاومت پارچه در برابر آب: پارچه روکش موتورسیکلت باید یکی از اولین مواردی باشد که قبل از انتخاب مدل مناسب برای خود در نظر می‌گیرید. اگر می‌خواهید روکشی داشته باشید که تست زمان را تحمل کند و موتور سیکلت شما را در شرایط آب و هوایی سخت محافظت کند، به عنوان مثال به یک پارچه سنگین مانند پلی استر ۳۰۰ دنیر نیاز دارید. اما اگر به دنبال یک گزینه قابل حمل و سبک وزن هستید، باید پارچه دنیر پایین‌تری را در نظر بگیرید. برخی از روکش‌ها برای ضدآب کردن آن‌ها پردازش می‌شوند، در حالی که برخی دیگر فقط در برابر آب مقاوم هستند. اگر می‌خواهید از نظر ضد آب بیشتر پیش بروید، به دنبال پوشش‌هایی باشید که درزهای مهر و موم دارند. پوشش‌های مقاوم در برابر آب برای بارش‌های سبک مناسب هستند اما برای باران‌های شدید مناسب نیستند.
  2. محافظت در برابر اشعه فرا بنفش: برخی از روکش‌ها دارای محافظ UV هستند که از آن و موتورسیکلت شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. این ویژگی برای هر کسی که موتورسیکلت خود را به طور مکرر زیر نور مستقیم خورشید بیرون می‌گذارد بسیار مهم است. اگر پوششی خریداری کنید که در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم نباشد، اشعه خورشید می‌تواند به مرور زمان به موتورسیکلت و پوشش شما آسیب برساند.
  3. تهویه روکش موتورسیکلت: قرار دادن یک پوشش سنگین روی موتورسیکلت خود بدون تهویه باعث ایجاد تراکم در زیر پوشش می شود. اگر تراکم نتواند از بین برود، باعث رشد کپک روی دوچرخه شما می‌شود. به دنبال روکش‌هایی با منافذ تهویه باشید، اما مطمئن شوید که رو به پایین هستند، تا هنگام بارندگی، آب از آن‌ها نشت نکند.
  4. امنیت روکش موتورسیکلت: اگر می‌خواهید عناصر را بیرون نگه دارید، پوشش موتورسیکلت شما باید محکم بسته شود. اولین ویژگی که باید به آن توجه کرد، یک سجاف الاستیک است که در امتداد پایین پوشش قرار دارد، اما این به تنهایی آن را در شرایط باد ایمن نگه نمی‌دارد. اگر بتوانید پوششی با بند شکمی یا توری پیدا کنید، این کار برای بستن آن بسیار بهتر است. اگر روکشی با گرومت دارید، می‌توانید آن را با کابل به دوچرخه‌تان ببندید: این بهترین نوع اتصال است و برای هرکسی که موتورسیکلتش به طور منظم در هوای شدید باد می‌آید، ضروری است. اگر از قفل زنجیر استفاده می‌کنید، به دنبال پوششی با سوراخ دوخته شده در اطراف چرخ جلو باشید. برخی از کاورها حتی دارای یک جیب برای قرار دادن سیستم هشدار هستند.
  5. حفاظت داخلی: هرکسی که نگران خراشیدن شیشه جلو، رنگ یا کروم خود است، باید پوششی با آستر پشمی نرم در داخل آن انتخاب کند. برخی از روکش‌ها فقط در اطراف جلوپنجره این ویژگی را دارند، اما اگر گزینه ممتازتری را انتخاب کنید، می‌توانید روکش پشمی داشته باشید که عملاً تمام دوچرخه شما را پوشش می‌دهد. اگر لازم باشد در مقابل لوله های اگزوز داغ مقاومت کند، یک پوشش دوام زیادی نخواهد داشت. بنابراین، اگر وقت ندارید که موتورسیکلت خود را قبل از پیچیدن خنک کنید، پوششی خریداری کنید که دارای مواد آلومینیومی مقاوم در برابر حرارت در طرفین باشد.
  6. قیمت چادر موتورسیکلت: شما می‌توانید یک روکش موتورسیکلت را با قیمتی بین ۲۰ تا ۴۰ دلار انتخاب کنید که محافظت در برابر عناصر را ارائه می‌دهد، اما احتمالاً بسیار نازک و نه چندان بادوام است. اگر قصد دارید بین ۴۰ تا ۸۰ دلار هزینه کنید، روکش‌های سنگین بیشتری پیدا خواهید کرد، که برخی از آن‌ها برای ضد آب شدن و محافظت در برابر لوله‌های داغ درمان می‌شوند. هر کسی که مایل به هزینه بیش از ۸۰ دلار است می‌تواند یک پوشش عالی در طول سال یا آب و هوای خاص انتخاب کند، که بسیاری از آن‌ها دارای یک فضای داخلی پشمی برای محافظت از موتورسیکلت شما هستند. همه پوشش‌های این محدوده قیمت باید حداقل با ضمانت پنج ساله ارائه شوند و برخی از آن‌ها دارای ضمانت مادام العمر محدود هستند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید چادر موتورسیکلت مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چادر موتورسیکلت پرفروش و ارزان موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ چادر موتور سیکلت کد ۱۵۰ مناسب برای هوندا

چادر موتور سیکلت کد 150 مناسب برای هوندا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور سیکلتهوندا کلیک ۱۵۰ بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۰۰x65x120 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    هوندا کلیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ چادر موتورسیکلت ۱۸۰ مناسب برای گلکسیNA

چادر موتورسیکلت 180 مناسب برای گلکسیNA

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور گلکسی NA 180 بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۲۰x80x120 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    گلکسی NA 180

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ چادر موتور سیکلت مدل ۱۲۵

چادر موتور سیکلت مدل 125

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور سیکلت طرح تی وی اس بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۰۵x70x125 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    طرح تی وی اس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ چادر موتور سیکلت مدل ۱۵۰ مناسب برای بنلی ۱۵

چادر موتور سیکلت مدل 150 مناسب برای بنلی 15

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور سیکلت بنلی ۱۵۰ بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۰۶x80x120 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    موتور سیکلت بنلی ۱۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ چادر موتورسیکلت مدل T1120

چادر موتورسیکلت مدل T1120

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲۵x140x1 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    برای همه موتورهای بزرگ و کوچک انواع هوندا ۷۰ تا ۷۵۰- پالس – انواع بنلی – انواع تی وی اس – تریل – دی تی – آپاچی – کلیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ چادر موتور سیکلت مدل HP کد HP08مناسب برای یاماها آیروکس

چادر موتور سیکلت مدل HP کد HP08مناسب برای یاماها آیروکس

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲۰x90x115 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • مناسب برای
    موتور سیکلت یاماها آیروکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ چادر موتورسیکلت مدل Z2 200 مناسب برای دینو

چادر موتورسیکلت مدل Z2 200 مناسب برای دینو

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور دینو z2 200 بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۱۰x80x130 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    DINO Z2 200

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ چادر موتور سیکلت مدل ۲۰۰ مناسب برای آپاچی

چادر موتور سیکلت مدل 200 مناسب برای آپاچی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور آپاچی ۲۰۰ بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۰۵x70x130 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    آپاچی ۲۰۰ بدون طلق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ چادر موتور سیکلت مدل ۱۸۰ مناسب برای بنلی

چادر موتور سیکلت مدل 180 مناسب برای بنلی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور بنلی ۱۸۰ بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۱۰x80x125 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    بنلی ۱۸۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ چادر موتور سیکلت مدل ns مناسب برای پالس

چادر موتور سیکلت مدل ns مناسب برای پالس

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مخصوص موتورسیکلت ns(بدون طلق)چادر موتور ضدآب . ضد گرد و خاک . ضدآفتاب و ضد خش میباشدقابل شست و شو در ماشین لباسشوییسبک و قابل حملدارای کاور
  • ابعاد
    ۲۱۰x78x130 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    مناسب موتور سیکلت ns (بدون طلق)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ چادر موتور سیکلت مدل ۱۸۰ NA

چادر موتور سیکلت مدل 180 NA

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور گلکسی NA 180 بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۱۰x80x130 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    گلکسی ۱۸۰ NA

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ چادر موتورسیکلت مدل ۱۵۰i مناسب برای هوندا کلیک

چادر موتورسیکلت مدل 150i مناسب برای هوندا کلیک

مشخصات

  • سایر توضیحات
    xxxتولید توسط پارس چادرxxxجنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور سیکلت هوندا کلیک بدون طلق بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۱۰x70x120 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    هوندا کلیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ چادر موتورسیکلت مدل ۲۵۰ مناسب برای بنلی

چادر موتورسیکلت مدل 250 مناسب برای بنلی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور سیکلت بنلی ۲۵۰ بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۱۵x80x130 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    موتور سیکلت بنلی ۲۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ چادر موتورسیکلت مدل ۱۶۰ مناسب برای واریو ۱۶۰

چادر موتورسیکلت مدل 160 مناسب برای واریو 160

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای جای آینه…… دارای کش نگهدارنده مخصوص …دارای کاور مخصوص ….سبک و قابل حمل ….ضد گرد و غبار جای آینه دورنگ هماننده تصاویر میباشد
  • ابعاد
    ۲۰۰x75x110 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • مناسب برای
    هوندا واریو ۱۶۰ بدون طلق….vario160

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ چادر موتور سیکلت مدل ۱۱۱

چادر موتور سیکلت مدل 111

مشخصات

  • سایر توضیحات
    محافظ در برابر باران ، گرد و خاک، نور خورشید، ضد آب، خط و خش و صدمات محیطیقابل استفاده برای انواع موتور سیکلت های شهری تلق دار و آیینه دارجلو و عقب چادر کش دارد جنس شمعی و سبک
  • ابعاد
    ۲۴۰x75x125 سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک
  • وزن
    ۳۱۰ گرم
  • مناسب برای
    هندا، آپاچی، تی وی اس، پالس، باجاج و موتورهای سایز مدیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ چادر موتورسیکلت مدل ۱۵۰ مناسب برای وسپا اسپرینت

چادر  موتورسیکلت مدل 150 مناسب برای وسپا اسپرینت

مشخصات

  • سایر توضیحات
    xxxتولید توسط پارس چادرxxxجنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور سیکلت وسپا اسپرینت بدون طلق و بدون باکس میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۰۰x70x110 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    وسپا اسپرینت بدون طلق و باکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ چادر موتور سیکلت مدل RZ-01

چادر موتور سیکلت مدل RZ-01

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مدل پشت و رو ارتشی و نقره ایبرزنتیضد آباین کاور تمام موتور سیکلت را پوشش می دهد.
  • ابعاد
    ۱۵x10x10 سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک
  • وزن
    ۳۱۵ گرم
  • مناسب برای
    انواع موتور سیکلت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ چادر موتورسیکلت کد ۲۵۰NF

چادر موتورسیکلت کد 250NF

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور بنلی ۲۵۰ تک سیلندر نیوفیس بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۱۰x70x130 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    بنلی۲۵۰ تک سیلندر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ چادر موتورسیکلت ۲۵ مناسب برای بنلی

چادر موتورسیکلت 25 مناسب برای بنلی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور بنلی ۲۵۰ تک سیلندر نیوفیس بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۱۰x75x130 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    بنلی ۲۵۰ تک سیلندر ​

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ چادر موتورسیکلت کد VXL150 مناسب برای وسپا

چادر موتورسیکلت کد VXL150 مناسب برای وسپا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    xxxتولید توسط پارس چادرxxxجنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور سیکلت وسپا وی ایکس ال ۱۵۰ بدون طلق و بدون باکس میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۰۰x70x110 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    وسپا وی ایکس ال ۱۵۰ بدون باکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ چادر موتور سیکلت مدل KJ150 مناسب برای آپاچی نیوفیس

چادر موتور سیکلت مدل KJ150 مناسب برای آپاچی نیوفیس

مشخصات

  • سایر توضیحات
    تولید شده توسط (پارس چادر)جنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشددارای کش در جلو و عقبقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور آپاچی ۱۵۰ نیوفیس بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۱۰x80x120 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    اپاچی نیو فیس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ چادر موتورسیکلت کد TNT300 مناسب برای بنلی

چادر موتورسیکلت کد TNT300 مناسب برای بنلی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    xxxتولید توسط پارس چادرxxxجنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور سیکلت بنلی ۲۵۰ دو سیلند بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۲۰x75x120 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    بنلی دوسلندر ۲۴۹S

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ چادر موتورسیکلت مدل ۱۵۰ مناسب برای هوندا ۱۵۰I

چادر موتورسیکلت مدل 150 مناسب برای هوندا 150I

مشخصات

  • سایر توضیحات
    xxxتولید توسط پارس چادرxxxجنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور سیکلت هوندا کلیک بدون طلق بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۰۰x75x100 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    کلیک بدون طلق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ چادر موتور سیکلت کد Msh

چادر موتور سیکلت کد Msh

مشخصات

  • سایر توضیحات
    چادر شمعی پلاستیکی پوشش کامل موتور سیکلت هایی که در معرض نورخورشید،گردوخاک،باران و برف قرار دارنداین چادرها از نفوذ آب به سیستم برقی و الکترونیکی موتور،خیس شدن زین موتور و یا تغییر رنگ موتور بدلیل آفتاب خوردگی جلوگیری می کندچادر ضد آب بوده و دارای قفلی زیر چادر می باشد
  • ابعاد
    ۲۳۰x68x120 سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • مناسب برای
    موتورهای سایز هوندا،پالس،بنلی،آپاچی،ان اس و…

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ چادر موتورسیکلت مدل ۱۵۰ مناسب برای کلیک S2

چادر موتورسیکلت مدل 150 مناسب برای کلیک S2

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای جای آینه…… دارای کش نگهدارنده مخصوص …دارای کاور مخصوص ….سبک و قابل حمل ….ضد گرد و غبار جای آینه دورنگ هماننده تصاویر میباشد
  • ابعاد
    ۲۰۰x75x110 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • مناسب برای
    طرح کلیک S2

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ چادر موتورسیکلت مدل ۲۵۰ مناسب برای بنلی نیوفیس

چادر موتورسیکلت مدل 250 مناسب برای بنلی نیوفیس

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای جای آینه دورنگ(مشکی و نقره ای) دارای کاور دورنگxx ضدآب xx ضدآفتابxx ضد خشxx دارای طراحی نقره ای در قسمت عقب چادر جهت دید بهتر در تاریکی xxxمحصول اصلی هماننده تصاویر میباشد در غیر این صورت مرجوع شودxxx
  • ابعاد
    ۲۲۰x75x110 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • مناسب برای
    TNT 25N

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ چادر موتورسیکلت مدل ۱۵۰ مناسب برای وسپا اسپرینت

چادر  موتورسیکلت مدل 150 مناسب برای وسپا اسپرینت

مشخصات

  • سایر توضیحات
    xxxتولید توسط پارس چادرxxxجنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور سیکلت وسپا اسپرینت بدون طلق و بدون باکس میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۰۰x70x110 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    وسپا اسپرینت بدون طلق و باکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ چادر موتور سیکلت ان اس تی سی مدل NC-M

چادر موتور سیکلت ان اس تی سی مدل NC-M

مشخصات

  • سایر توضیحات
    سایز M، قابل نصب بروی موتور های سایز بزرگ- قابل نصب در موتور هایی که تلق دار هستند نیز میباشد.
  • ابعاد
    ۲۵x20x10 سانتی‌متر
  • جنس
    چرم
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • مناسب برای
    پالس، پولسار، آپاچی، بنلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ چادر موتور سیکلت مدل ۱۸۰s مناسب برای بنلی

چادر موتور سیکلت مدل 180s مناسب برای بنلی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور بنلی ۱۸۰ اس بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۱۰x80x130 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    beneli 180 S

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ چادر موتورسیکلت مدل ۲۵۰ مناسب برای بنلی تک سیلندر نیوفیس

چادر موتورسیکلت مدل 250 مناسب برای بنلی تک سیلندر نیوفیس

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس این چادر شمعی پشت نقره میباشداین چادر سبک و ضدخش میباشدقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داردضد آب و آفتاب میباشدضد گرد و غبارپوشش دهی تمام قسمت های موتور سیکلتدارای جای آینه دارد و مناسب موتور بنلی ۲۵۰ تک سیلندر نیوفیس بدون طلق میباشددارای یک عدد کاوردوخت زیبا و قالب موتور سیکلتسبک و قابل حمل(۵۰۰گرم)
  • ابعاد
    ۲۰۸x70x135 سانتی‌متر
  • جنس
    شمعی
  • مناسب برای
    بنلی ۲۵۰ تک سیلندر نیوفیس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید چادر موتورسیکلت در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چادر دوچرخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا