لوازم جانبی موتور سیکلت

راهنمای خرید انواع عینک موتور سواری زیبا و ارزان+قیمت روز

بهترین راهنمای خرید انواع مدل‌های عینک موتور سواری به همراه نکات مهم هنگام خرید.

عینک موتور سواری وسیله‌ای است که از چشم شما هنگام حرکت با موتور سیکلت مراقبت می‌کند. تصور کنید با سرعت زیاد در حال حرکت هستید، در این شرایط گرد و خاک یا یک حشره کوچک وارد چشم شما شود. به احتمال زیاد دست و پای خود را گم می‌کنید و احتمال زمین خوردن و تصادف افزایش می‌یابد. یک سهل انگاری کافی است تا تعادل وسیله نقلیه شما به هم خورده و با وسیله نقلیه دیگر یا زمین برخورد کنید. عینک موتور سواری می‌تواند جلوی وقوع حادثه را بگیرد.

موتور سیکلت یکی از پرطرفدارترین وسایل نقلیه موتوری در جهان می‌باشد. روزانه آمار زیادی از تصادفات مربوط به موتور سیکلت‌‌هاست. شما برای استفاده از موتور سیکلت نیاز به یک سری لوازم و تجهیزات دارید. عدم استفاده از هر یک از این وسایل می‌تواند شما را به استقبال حادثه ببرد. یکی از این تجهیزات مهم که معمولا در کنار کلاه کاسکت و دستکش موتور سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد، عینک موتور سواری است. متاسفانه این وسیله مهم توسط خیلی از موتور سوارها نادیده گرفته می‌شود.‌ زیرا با این وسیله و نوع کار آن آشنایی ندارند.

شما برای اینکه در هر کار و زمینه‌ای موفقیت کسب کنید، باید در مورد آن کار تجربه و مهارت کافی را کسب نمایید. بعد از آموختن نحوه حرکت با موتور سیکلت و دریافت گواهی نامه رانندگی با آن بهتر است با وسایلی که حین حرکت با موتور سیکلت به آن احتیاج دارید، آشنایی پیدا کنید. عینک موتور سواری هم یکی از وسایلی است که متاسفانه بیشتر مردم با آن آشنایی ندارند. اگر شما هم قصد خرید عینک موتور سواری دارید، اما با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید. اصلا نگران نباشید.

ما در این مقاله شما را با انواع عینک موتور سواری آشنا می‌کنیم و به شما عزیزان یک سری نکات مهم را که هنگام خرید عینک موتور سواری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم. پس در ادامه با ما همراه شوید تا این نکات مهم را به صورت کاملا رایگان از سایت کیمیک بیاموزید.

عینک موتورسواری چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی از عینک ایمنی که برای محافظت از چشم در برابر باد، گرد و غبار و حشرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید موتور سواری با سرعت بالا بدون عینک موتور سواری امکان پذیر نیست. زیرا فشار هوا مانع از باز کردن پلک‌ها می‌شود در صورتی هم که بتوانید چشم خود را باز نگهداری کنید. فشار هوا به چشم شما آسیب جدی وارد می‌کند. این وسیله به منظور محافظت و گرم نگهداشتن چشم و صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستکش موتور سواری

انواع عینک موتورسواری:

  1. عینک موتور سواری ساده: این عینک در ظاهر شباهت زیادی به عینک اسکی دارد. تنها قادر به پوشاندن چشم و ابرو می‌باشند. دارای یک کش نگهدارنده جهت قرار گرفتن روی چشم هستند، وظیفه اصلی این کش فیکس کردن عینک روی صورت شما می‌باشد، همچنین از زمین افتادن عینک از روی چشم جلوگیری می‌کند. در واقع این عینک را می‌توان علاوه بر موتور سواری برای دوچرخه سواری و اسکی هم استفاده کرد.
  2. عینک موتور سواری هد دار: این مدل عینک قادر به پوشاندن کل نقاط صورت است و علاوه بر موتور سواری در ورزش اسکی و اسکیت هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. دارای فیلتر نور آبی می‌باشند زیرا نور آبی چشم را خیلی زودتر خسته می‌کند. همچنین برخی از آن‌ها دارای ماسک تنفسی می‌باشند. دارای محفظه داخلی نرم و راحتی هستند و با کلاه کاسکت‌های بدون شیشه و چانه استفاده می‌شوند. برخی از معروف‌ترین مدل‌های آن عینک موتور سواری Google و گاگل هستند.

مزایای استفاده از عینک موتورسواری:

  • عینک‌های موتور سواری معمولا دارای فیلتر نور آبی هستند، همان طور که می‌دانید، نور آبی هنگام موتور سواری می‌تواند چشم شما را زودتر خسته کند که فیلتر نور آبی از خستگی چشم جلوگیری می‌کند.
  • عینک موتور سیکلت از ورود آلودگی هوا و گرد و خاک به چشم شما جلوگیری می‌کند. آلودگی هوا می‌تواند به چشم‌های شما آسیب جدی وارد کند و حتی سلامتی شما حین موتور سواری را به خطر بیاندازد.
  • اگر با سرعت زیاد موتور سواری کنید، شدت وزش باد اجازه باز شدن چشم‌های شما را نمی‌دهد. بنابراین بدون عینک با مشکل جدی مواجه می‌شوید.
  • اگر از عینک‌های طبی استفاده می‌کنید، عینک موتور سواری مانع آن نمی‌شود و شما می‌توانید به راحتی از عینک موتور سیکلت روی عینک طبی خود استفاده کنید.
  • مدل‌های گاگل می‌توانند علاوه بر گرم نگهداشتن چشم تمام قسمت‌های صورت را پوشانده و گرم نگهداری کنند. برای کسانی که مشکل سینوزیت دارند، بهترین گزینه هستند.
  • قیمت آن‌ها در مقایسه با سایر لوازم موتور سواری ارزان‌تر است، یعنی شما با پرداخت هزینه کمی می‌توانید، سلامتی خود را تضمین کنید.

بهترین مارک عینک موتور سواری:

برندهای با کیفیت زیادی در زمینه تولید عینک موتور سواری فعالیت می‌کنند. اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک عینک موتور سواری به شما معرفی کنیم شاید بیشتر تبلیغ یک برند خاص را کرده باشیم و در حق سایر برندهای باکیفیت مقداری کم لطفی کرده باشیم. به همین علت به شما لیستی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای عینک موتور سواری را معرفی می‌کنیم.

  • عینک‌موتور سواری هارمن
  • عینک‌موتور سواری کارتینگ
  • عینک‌موتور سواری گاگل
  • عینک‌موتور سواری کواستلا
  • عینک‌موتور سواری Google
  • عینک‌موتور سواری ردلاین
  • عینک‌موتور سواری وگا
  • عینک‌موتور سواری جنیوس
  • عینک‌موتور سواری بی اس دی دی پی

آیا می‌توان از عینک اسکی به عنوان عینک موتور سواری استفاده کرد؟

پاسخ سوال شما مثبت است. هر دو ورزش سرعتی هستند و ورزشکار برای محافظت از چشم در برابر نور خورشید سرما و آلودگی هوا از عینک استفاده می‌کنند. هر دو عینک دارای یک کش برای تثبیت روی صورت می‌باشند به همین دلیل می‌توان از عینک اسکی به منظور موتور سواری و از عینک مخصوص موتور سواری برای ورزش اسکی استفاده کرد.

قیمت عینک موتور سواری:

فاکتورهای زیادی هستند که قیمت عینک موتور سواری را مشخص می‌کنند. معمولا قیمت عینک‌های معمولی بیشتر از مدل‌های هد دار است که کل صورت را پوشش می‌دهند. عینک‌های حرفه‌ای که دارای فیلتر رنگ آبی هستند معمولا گران‌تر از مدل‌های بدون فیلتر می‌باشند. جنس و برند عینک هم در قیمت آن تاثیر گذار است. طبیعی به نظر می‌رسد که شما یک عینک حرفه‌ای با برند معروف را مقداری گران‌تر از نمونه‌های معمولی خریداری کنید. جهت اطلاع از قیمت دقیق محصولات به ادامه مطلب مراجعه کنید و با کلیک روی هر محصول از قیمت روزانه آن اطلاع حاصل کنید.

عینک موتور سواری از کجا بخریم؟

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که عینک موتور سواری را از کجا می‌توان تهیه کرد. در کل از دو راه بیشتر نمی‌توان این کار را انجام داد.

  1. به صورت حضوری به فروشگاه‌های فروشنده لوازم موتور سیکلت مراجعه کنید و با دیدن محصول از نزدیک آن را خریداری نمایید. متاسفانه تنوع محصولات آن‌ها زیاد نیست و به دلیل اینکه مغازه اکثر آن‌ها اجاره‌ای است عینک را مقداری گران‌تر می‌فروشند.
  2. شما می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید، و از میان انبوه زیادی از مدل‌ها و قیمت‌ها یکی را برای خود انتخاب و خریداری کنید. خوشبختانه به دلیل اینکه کرایه مغازه‌ای در کار نیست جنس را ارزان‌تر از حضوری خرید می‌کنید. در صورت عدم رضایت می‌توانید جنس خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلاه کاسکت 

نکات مهم هنگام خرید عینک موتور سواری:

  1. قیمت عینک: در واقع قیمت عینک است که به خرید شما جهت می‌دهد. شما قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید عینک را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه مدل‌هایی که با بودجه شما تناسب ندارند از انتخاب شما حذف شده و جهت حرکت شما به طرف محدوده قیمتی مشخص شده می‌رود.
  2. نوع عینک: عینک موتورسواری انواع مختلفی دارد که دو نوع آن از همه شناخته شده‌تر است. یکی عینک معمولی که شباهت زیادی به عینک‌های اسکی دارد و دیگری عینک هدبند دار که علاوه بر محافظت از چشم صورت شما را هم گرم نگهداری می‌کنند. بسته به نوع استفاده و نوع لنز عینک شما می‌توانید برای خود یکی را انتخاب و خریداری نمایید.
  3. وزن و اندازه: نکته بعدی که هنگام خرید عینک موتور سیکلت باید به آن توجه داشته باشید، اندازه و وزن عینک است. عینک شما باید دقیقا اندازه صورت شما باشد در غیر این صورت با جا‌به‌جایی سری سر و گردن از صورت شما خواهد افتاد. همچنین وزن عینک نباید خیلی سبک یا سنگین باشد، وزن عینک می‌تواند بینی شما را حین حرکت ناراحت کند.
  4. نوع فیلتر عینک: عینک موتورسیکلت باید به راحتی اشعه ماورای بنفش خورشید را فیلتر کند. همچنین در مقابل قطره‌های آب خاصیت آب‌گریز داشته باشد. در مواقعی که هوا مه آلود است نباید شیشه عینک شما بخار کند، زیرا باعث کاهش دید می‌شود. فیلتر کردن نور آبی هم اهمیت زیادی دارد زیرا نور آبی چشم شما را حین حرکت بیشتر خسته می‌کند.
  5. جنس فریم: عینک‌های موتور سواری معمولا از پلاستیک شفاف و مقاوم ساخته می‌شوند و از سایر جنس‌هایی که عینک‌های دیگر از آن ساخته می‌شوند تبعیت نمی‌کنند. به نوع فریم هم توجه داشته باشید. همان طور که می‌دانید عینک‌ها یا تمام فریم و نیمه فریم هستند یا کلا فاقد فریم هستند که انتخاب هر کدام از آن‌ها به سلیقه شما برمی‌گردد.
  6. جنس و رنگ لنز: در کل لنز عینک‌های موتور سواری از دو ماده شیشه و پلاستیک ساخته می‌شود. جنس شیشه مقداری از پلاستیک گران‌تر است. همچنین همانند عینک‌های آفتابی لنزهای عینک از رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند که هر رنگ ویژگی خاص خود را دارد. به عنوان مثال: رنگ قرمز نور آبی محیط را خنثی می‌کند و چشم را کمتر خسته می‌کند. انتخاب رنگ لنز عینک هم به سلیقه شما ارتباط مستقیم دارد.
  7. برند عینک: به سراغ برندهای معروف و باکیفیت بروید. تجربه ثابت کرده تا زمانی که برندهای ارزان و باکیفیت در بازار وجود دارند نباید جنس‌های ارزان و بدون کیفیت را خریداری کرد. زیرا برندهای معروف امتحان خود را در بازار پس داده‌اند. پس می‌توان نتیجه گرفت تست کردن یک برند شناخته نشده با وجود برندهای معروف کار منطقی نخواهد بود.
  8. از فروشگاه معتبر خرید کنید: متاسفانه روزانه حجم زیادی کالای تقلبی وارد بازار می شود که از نظر ظاهری کاملا شبیه به جنس اصلی هستند و تنها راه تشخیص آن تجربه و مهارت بالا در این زمینه است. پس اگر در زمینه خرید عینک اصل تجربه و مهرت لازم را ندارید حتما از فروشگاه معتبر خرید کنید. زیرا این فروشگاه‌ها اعتبار چندین ساله خود را فدای فروش جنس تقلبی نخواهند کرد.

روش نگهداری از عینک موتور سواری:

  • عینک خود را بعد از پارک کردن موتور به فرمان آویزان نکنید، زیرا امکان افتادن و ترک برداشتن شیشه آن به دور از انتظار نیست.
  • هرگز عینک خود را با مواد شیمیایی شستشو ندهید. زیرا باعث تغییر رنگ عدسی‌ و کدر شدن آن‌ها می‌شود.
  • عینک را همیشه با یک پارچه نرم و تمیز پاک کنید. پاک کردن شیشه عینک با پارچه زبر باعث ایجاد خط و خش روی عدسی‌های عینک می‌شود.
  • هرگز عینک خود را مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید، همان طور که می‌دانید جنس این عینک‌ها از پلاستیک فشرده است و در اثر تابش نور خورشید تغییر شکل داده و رنگ آن‌ها به زرد و قهوه‌ای تغییر پیدا می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید عینک موتور سواری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های عینک موتور سواری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ عینک موتور سواری مدل Goggles

عینک موتور سواری مدل Goggles

مشخصات

  • سایر توضیحات
    عینک هفت رنگ است قسمت عینک از قسمت ماسک جدا میشودو عینک قابلیت استفاده جداگانه داردمناسب برای موتور سواری ، اسکی و اسکیت است
  • ابعاد
    ۱۸x17x18 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آنتی رفلکت
  • رنگ شیشه
    آبی
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ عینک موتور سواری مدل نقاب

عینک موتور سواری مدل نقاب

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x18x4 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    فرابنفش
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ عینک موتور سواری مدل RACING UV400

عینک موتور سواری مدل RACING UV400

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – قبل از خرید، حتما رنگ عدسی عینک را انتخاب کنید و در رنگ انتخاب شده توجه کنید (.رنگ انتخاب شده مربوط به رنگ عدسی است و رنگ فریم در همه مدل ها مشکی می باشد)-برای حفظ و افزایش زیبایی استفاده از عینک ، حتما عینک را به همراه کلاه کاسکت استفاده نمایید- به جهت ایمنی و جلوگیری از شکستن عینک و عدسی و اسیب به چشم موتور سوار در مواقع حادثه ، جنس فریم و عدسی پلاستیک و طلقی و مقاوم در برابر ضربه است-دارای بند کشی تنظیم شونده، لنز ضد خش طلقی ، دارای تهویه، اطراف فریم دارای اسفنج ابری،جنس فریم پلاستیک
  • ابعاد
    ۱۸x9x9 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آینه‌ای
  • وزن
    ۶۸ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ عینک موتور سواری ۱۰۰ درصد مدل Racecraft

عینک موتور سواری 100 درصد مدل Racecraft

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x11x11 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آنتی رفلکت
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ عینک موتور سواری مدل کراسی

عینک موتور سواری مدل کراسی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – طراحی آیرودینامیکی برای محافظت استثنایی باد و گرد و غبار- تسمه های الاستیک دور فریم با کیفیت بالا قابل تنظیم، تناسب راحت و ایمن را تضمین می کند- لنزهای پلی کربنات با ضخامت ۲ میلی‌متر نشکن با پوشش ضد مه و ضد خش دو طرفه، نمای شفافی از جاده پیش رو را تضمین می‌کنند.- عینک‌ها استانداردهای ایمنی ANSI Z87.1+ را برای حداکثر ایمنی و محافظت برآورده می‌کنند یا از آن فراتر می‌روند- لنزها ۱۰۰% UVA و UVB را در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کنند
  • ابعاد
    ۱۹x9x9 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آنتی رفلکت
  • رنگ شیشه
    دودی
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ عینک موتور سواری مدل دید در شب کد DA_YEL

عینک موتور سواری مدل دید در شب کد DA_YEL

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مقاوم در برابر باد و گرد و غبار | پلاریزه یو وی ۴۰۰ | لنز آنتی رفلکت مناسب آفتاب | دید در شب و بادگیر | دارای دید عالی | کیفیت ساخت بالا | دارای لبه بادگیر
  • ابعاد
    ۱۸x7x3 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آنتی رفلکت
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ عینک موتور سواری مدل org 01

عینک موتور سواری مدل org 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x5 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آنتی رفلکت
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ عینک موتور سواری مدل goggles کد HT-09

عینک موتور سواری مدل goggles کد HT-09

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ✅مناسب برای موتور سواران و اسکی بازان  ✅ساخته شده از متریال با کیفیت  ✅ضد باد و طوفان  ✅عینک ضد آفتاب با لنز واید✅دارای شیشه ضد خش و UV دار✅با قابلیت جدا شدن عینک
  • ابعاد
    ۱۸x18x18 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آنتی رفلکت
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    مقاومت دربرابر ضربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ عینک موتور سواری مدل Goggles-09

عینک موتور سواری مدل Goggles-09

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای فک جدا شونده و پد محافظ صورت می باشدمناسب برای موتور سواری ، اسکی و اسکیت استعدسی عینک به طوری است که با فیلتر کردن رنگ آبی از خستگی چشم در پیست اسکی و کوهستان های برفی جلوگیری میکند.
  • ابعاد
    ۱۷x8x4 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    فرابنفش
  • رنگ شیشه
    آبی
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    مقاومت دربرابر ضربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ عینک موتور سواری مدل ۱۰۵۰

عینک موتور سواری مدل 1050

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای فک جدا شونده و پد محافظ صورت می باشدمناسب برای موتور سواری ، اسکی و اسکیت است
  • ابعاد
    ۲۰x17x6 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    فرابنفش
  • رنگ شیشه
    دودی
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    مقاومت دربرابر ضربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ عینک موتور سواری مدل ۱۰۴۰

عینک موتور سواری مدل 1040

مشخصات

  • سایر توضیحات
    طلق جیوه ایدارای فک جدا شونده و پد محافظ صورت می باشدمناسب برای موتور سواری ، اسکی و اسکیت است
  • ابعاد
    ۲۰x17x5 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    فرابنفش
  • رنگ شیشه
    بی‌رنگ
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    مقاومت دربرابر ضربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ عینک موتور سواری مدل BL_RD_WH

عینک موتور سواری مدل BL_RD_WH

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای موتور سواری ، اسکی و اسکیتدارای فک جدا شوندهدارای پد محافظ صورت
  • ابعاد
    ۲۰x5x20 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    فرابنفش
  • رنگ شیشه
    دودی
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ عینک موتور سواری جنیوس مدل Night Mode

عینک موتور سواری جنیوس مدل Night Mode

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای موتور سواری ، اسکی و اسکیترنگ شیشه : بی رنگ
  • ابعاد
    ۲۰*۱۰*۳ سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    ضدخش
  • رنگ شیشه
    آبی
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ عینک موتور سواری مدل اسپرت کد۲۰۲۳

عینک موتور سواری مدل اسپرت کد2023

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x5 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    ضدخش
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ عینک موتور سواری مدل ۱۰۷۰

عینک موتور سواری مدل 1070

مشخصات

  • سایر توضیحات
    طلق ۷ رنگدارای فک جدا شونده و پد محافظ صورت می باشدمناسب برای موتور سواری ، اسکی و اسکیت است
  • ابعاد
    ۲۰x17x6 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    فرابنفش
  • رنگ شیشه
    بی‌رنگ
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    مقاومت دربرابر ضربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ عینک موتور سواری مدل YEL_BLK

عینک موتور سواری مدل YEL_BLK

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای موتور سواری ، اسکی و اسکیتدارای فک جدا شوندهدارای پد محافظ صورت
  • ابعاد
    ۲۰x5x20 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    فرابنفش
  • رنگ شیشه
    دودی
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ عینک موتور سواری مدل Goggles Skull

عینک موتور سواری مدل Goggles Skull

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x12x18 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آینه‌ای
  • رنگ شیشه
    آبی
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    مقاومت دربرابر ضربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ عینک موتور سواری طرح GOOGLE

عینک موتور سواری طرح GOOGLE

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای موتور سواری ، اسکی و اسکیتدارای فک جدا شوندهدارای پد محافظ صورت
  • ابعاد
    ۱۸.۵*۱۸*۴ سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    فرابنفش
  • رنگ شیشه
    دودی
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ عینک موتور سواری مدل MODEL 901

عینک موتور سواری مدل MODEL 901

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x12x18 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آینه‌ای
  • رنگ شیشه
    قرمز
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ عینک موتور سواری هارمن مدل Goggles-009

عینک موتور سواری هارمن مدل Goggles-009

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای فک جدا شونده و پد محافظ صورت می باشدمناسب برای موتور سواری ، اسکی و اسکیت است
  • ابعاد
    ۱۷x8x4 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    پلارایزد
  • رنگ شیشه
    دودی
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    مقاومت دربرابر ضربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ عینک موتور سواری مدل BLK01

عینک موتور سواری مدل BLK01

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای موتور سواری ، اسکی و اسکیتدارای فک جدا شوندهدارای پد محافظ صورت
  • ابعاد
    ۲۰x5x20 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    فرابنفش
  • رنگ شیشه
    دودی
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ عینک موتور سواری مدل GRE

عینک موتور سواری مدل GRE

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x1 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آنتی رفلکت
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ عینک موتور سواری مدل yell

عینک موتور سواری مدل yell

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x18x5 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آنتی رفلکت
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ عینک موتور سواری جنیوس مدل ۰۱

عینک موتور سواری جنیوس مدل 01

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای موتور سواری ، اسکی و اسکیت رنگ شیشه : بی رنگدارای بند قابل تنظیم و رگلاژ در پشت سر
  • ابعاد
    ۲۰x10x5 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    ضدخش
  • رنگ شیشه
    بی‌رنگ
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ عینک موتور سواری مدل مولتی کالر

عینک موتور سواری مدل مولتی کالر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای بند کشی تنظیم شونده، لنز ضد خش طلقی مواتی کالر، دارای تهویه، اطراف فریم دارای اسفنج ابری،جنس فریم پلاستیک(به جهت ایمنی و جلوگیری از شکستن عینک و عدسی و اسیب به چشم موتور سوار در مواقع حادثه ، جنس فریم و عدسی پلاستیک و طلقی و مقاوم در برابر ضربه است)
  • ابعاد
    ۱۸x9x8 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آینه‌ای
  • وزن
    ۶۸ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    فریم پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ عینک موتور سواری مدل Goggless-Mirror20

عینک موتور سواری مدل Goggless-Mirror20

مشخصات

  • سایر توضیحات
    رنگ شیشه این مدل نقره ای (آینه ایی)(جیوه ایی ) میباشد
  • ابعاد
    ۱۷x8x4 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آینه‌ای
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    لنز پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ عینک موتور سواری مدل Goggles-007

عینک موتور سواری مدل Goggles-007

مشخصات

  • سایر توضیحات
    شیشه عینک هفت رنگ استعینک از ماسک جدا میشودقابلیت استفاده جداگانه عینک
  • ابعاد
    ۱۸x18x18 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آنتی رفلکت
  • رنگ شیشه
    آبی
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های عینک موتور سواری
    مقاومت دربرابر ضربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ عینک موتور سواری مدل Goggles-Mask

عینک موتور سواری مدل Goggles-Mask

مشخصات

  • سایر توضیحات
    عینک هفت رنگ ساخت کشور مالزی .دارای فک جدا شونده و پد محافظ صورت می باشدمناسب برای موتور سواری ، اسکی و اسکیت استعدسی عینک به طوری است که با فیلتر کردن رنگ آبی از خستگی چشم در پیست اسکی و کوهستان های برفی جلوگیری میکند.این محصول به همراه جعبه می باشد.
  • ابعاد
    ۱۸x18x17 سانتی‌متر
  • پوشش عدسی
    آینه‌ای
  • رنگ شیشه
    آبی
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید عینک موتور سواری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چراغ موتور سیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا