کامپیوتر و تجهیزات جانبی

شارژر باتری، راهنمای خرید انواع شارژر باطری قلمی، نیم قلم و کتابی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شارژر باتری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

شارژر باتری باکیفیت مهمترین عامل در به دست آوردن حداکثر طول عمر و عملکرد از باتری‌های قابل شارژ شما است. شارژرهای ارزان می‌توانند بیش از حد شارژ شوند و در نتیجه باتری‌های شما را بیش از حد گرم کنند، چرخه شارژ یا شارژ مجدد و ماندگاری را که برای آن هزینه پرداخت کرده‌اید و ممکن است در مواقع اضطراری به آن بستگی داشته باشد، از بین برود. شارژر باتری نه تنها بخش مهمی است، بلکه یک دستگاه الکترونیکی نسبتا شکننده است که برای استفاده سخت در مواقع اضطراری طراحی نشده است. ما این مشکل را با داشتن بیش از یک شارژر باتری در مجموع تجهیزات اضطراری خود و طبیعتاً با داشتن انواع باتری‌ها و ابزارهای دیگر از جمله راه‌هایی برای زنده ماندن بدون هیچ باتری، حل می‌کنیم.

یک راه خوب برای صرف هزینه کمتر برای کنترل تلویزیون، دی وی دی یا سیستم صوتی، خرید باتری هایی است که بتوانیم آن‌ها را شارژ کنیم. اما اکنون این سوال بزرگ پیش می‌آید که چه چیزی بخرم؟ خوب، بیائید تلاش کنیم توضیح دهیم که چگونه می توان بهترین مورد را برای شما پیدا کرد. جنبه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم هنگام خرید شارژر باتری به آن‌ها نگاه کنیم، سیستمی که می‌تواند در دراز مدت پول خوبی برای ما صرفه جویی کند. امکانات و دستگاه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند با باتری کار کنند. اگر باتری‌هایی را انتخاب کنیم که در صورت تمام شدن بتوانیم آن‌ها را دوباره شارژ کنیم، این هزینه می‌تواند به میزان قابل توجهی کاهش یابد، و این نیز کمک می‌کند تا کمی با توجه به محیط زیست پیش برویم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید شارژر باتری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع شارژر باتری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شارژر باتری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

شارژر باتری چیست؟

  • یک شارژر باتری دستی باتری‌های NiMH را به طور مداوم شارژ می‌کند و زمانی که باتری‌ها کاملاً شارژ شوند خاموش می‌شوند. جریان شارژ معمولی برای باتری‌های AA باید حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلی آمپر باشد تا از شارژ بیش از حد در زمان روشن ماندن برای مدتی جلوگیری شود. معمولاً این شارژرها دارای یک نشانگر LED برای نشان دادن شارژ شدن باتری‌ها هستند، اما این نشانگرها در زمان شارژ کامل باتری تغییر نمی‌کنند، بنابراین باید زمان مورد نیاز را با تقسیم ظرفیت باتری با آن محاسبه کنید. این شارژرها شارژ آهسته و ثابتی را ارائه می‌دهند و اغلب می‌توانند به عنوان شارژرهای «یک شبه» تبلیغ شوند.
  • مزیت اصلی این نوع شارژرها قیمت مناسب است. آن‌ها معمولاً در پایین‌ترین محدوده قیمت قرار دارند و اگر به شارژر سریع نیاز ندارید، می‌توانند سازش خوبی باشند. معایب آن این است که نمی‌دانید دقیقا چه زمانی باتری‌های شما به طور کامل شارژ شده است. این ممکن است به این معنی باشد که باتری‌ها کمتر از حد لازم شارژ می‌شوند یا بیشتر از حد لازم در حالت شارژ باقی می‌مانند که منجر به یک عنصر حدس زدن با زمان‌های شارژ می‌شود. به‌ویژه اگر باتری شما هنگام شارژ مجدد به طور کامل تخلیه نشده باشد. این شارژرها معمولاً برای تکمیل مدار و شارژ مجدد باتری‌ها نیاز دارند که باتری‌ها به صورت جفتی وارد شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شارژر فندکی

شارژر باتری هوشمند چیست؟

  • این نوع شارژر که به عنوان شارژرهای هوشمند نیز شناخته می‌شود، معمولاً دارای یک صفحه نمایش LCD است که میزان شارژ باتری را نشان می‌دهد. به عنوان مثال اگر باتری نیمه شارژ باشد، کاملاً شارژ شده باشد و غیره. وقتی باتری کاملاً شارژ شود این نشان داده می‌شود. بر روی صفحه نمایش LCD و شارژر شارژ را متوقف می‌کند یا به شارژ قطره‌ای برمی‌گردد تا باتری شارژ شود. این امر با استفاده از یک تراشه کامپیوتری یا ریزپردازنده در شارژر به دست می‌آید که جنبه‌های مختلف شارژ را کنترل می کند و معمولاً می‌تواند باتری‌های معیوب را نیز تشخیص دهد.
  • مزایای شارژر هوشمند این است که میزان شارژ صحیح تحویل داده می‌شود، بنابراین شارژ مجدد یا کم شارژ نمی‌شود. از آنجایی که شارژرهای هوشمند دارای خاموش شدن خودکار هستند، این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا توان خروجی بالاتری داشته باشند، بنابراین بسته به ظرفیت و اندازه باتری، شارژ سریع‌تری نسبت به شارژر دستی ارائه می‌کنند. آن‌ها همچنین معمولاً شارژ کانال جداگانه را ارائه می‌دهند، زیرا یک ریزپردازنده شارژ هر باتری را کنترل می کند. این اجازه می‌دهد تا تعداد فرد باتری شارژ شود، برای مثال یک یا سه، در حالی که اکثر شارژرهای دستی برای رقابت با مدار شارژ، به باتری‌ها نیاز دارند که به صورت جفت شارژ شوند. همچنین به این معنی است که برخلاف شارژرهای دستی که برای شارژ موثر به ظرفیت و سطوح شارژ مشابهی نیاز دارند، مشکلی در شارژ ظرفیت‌های مختلف باتری یا سطوح مختلف شارژ وجود ندارد.
  • نقطه ضعف شارژرهای هوشمند این است که کمی گرانتر از یک شارژر دستی هستند، با این حال ارزش آن را دارد که سرمایه گذاری در یک شارژر خوب را با سرمایه گذاری در باتری‌های قابل شارژ مقایسه کنیم. همچنین توجه داشته باشید که باتری‌های قابل شارژ ۹ ولت PP3 به دلیل ولتاژ بالاتر باتری معمولاً با سرعت شارژ سریع شارژ نمی‌شوند.

شارژر باتری سریع و فوق سریع چیست؟

  • تقریباً همه شارژرهای هوشمند “سریع” در نظر گرفته با زمان‌های شارژ معمولی ۱ تا ۴ ساعت بسته به ظرفیت و اندازه باتری شارژ می‌شوند. با این نرخ شارژ نباید هیچ اثر مضری روی باتری‌های قابل شارژ شما داشته باشد. در مقایسه با یک شارژر فوق سریع معمولاً یک باتری قابل شارژ NiMH را در ۱۵ تا ۳۰ دقیقه شارژ می‌کند. این امر راحتی زیادی را ارائه می‌دهد، به خصوص اگر باتری جایگزینی نداشته باشید که مزیت بزرگ این نوع شارژر است. با این حال جریان‌های بسیار زیاد ارسالی می‌تواند باتری قابل شارژ را گرم کرده و باعث خراب شدن سریع آن شود. تخمین زده می‌شود که یک باتری قابل شارژ NiMH در صورتی که عمدتاً در یک شارژر فوق سریع شارژ شود، به جای متوسط ۵۰۰ چرخه شارژ که به طور معمول به دست می‌آید، تنها ۵۰ تا ۷۵ چرخه شارژ دوام بیآورد.
  • بنابراین ما توصیه می‌کنیم که این نوع شارژر فوق سریع باید فقط گاهی اوقات استفاده شود و در فواصل زمانی معین با شارژ معمولی مخلوط شود. استفاده از یک شارژر فوق سریع را به عنوان پشتیبان برای شارژر معمولی در نظر بگیرید، نه به عنوان جایگزینی برای شارژر معمولی یا هوشمند، این به شما امکان می‌دهد حداکثر استفاده را از باتری‌های قابل شارژ خود ببرید.

انواع شارژر باتری:

شارژرهای زیادی در بازار وجود دارد، این یک واقعیت است، زیرا فقط باید به هر فروشگاه آنلاینی که آن‌ها را می‌فروشد نگاهی بیندازید.

شارژرهای هوشمند:

ما در مورد شارژرهای هوشمند صحبت می‌کنیم. برای کسانی که قادر به دانستن سطح ولتاژ باتری هستند، می‌توانند در صورت لزوم بار را متوقف کنند و حتی پیکربندی و سرعت را تغییر دهند تا عمر باتری را تا حد امکان حفظ کنند. در حال حاضر آن‌ها بیشترین تقاضا را دارند، زیرا آن‌ها دستگاهی هستند که بهترین مراقبت را از باتری‌ها انجام می‌دهند، نه تنها برای دوام بیشتر، بلکه از آن‌ها در برابر افزایش برق احتمالی در هنگام شارژ محافظت می‌کنند. این شارژرها دلتا وی نیز نامیده می‌شوند.

شارژرهای قطره‌ای:

این نوع شارژرها آن‌هایی هستند که باتری را ظرف مدت زمان کوتاهی از طریق شارژ کم شارژ می‌کنند. اگر بخواهیم باتری‌ها را برای مدت طولانی در جای خود نگه داریم یا برای باتری‌هایی که کمی تخلیه شده‌اند، اما می‌خواهیم آن‌ها را کاملاً شارژ کنیم، ایده آل است.

ارزان ترین شارژرها:

شارژرهای زیادی هستند که فقط شارژ می‌کنند، یعنی نگران چیز دیگری نیستند. به محض قرار دادن باتری‌ها، آن‌ها به طور مداوم شروع به شارژ شدن می‌کنند، همیشه با همان سرعت و حتی زمانی که باتری پر است به شارژ شدن ادامه می‌دهند، زیرا آن‌ها راهی برای اندازه گیری شارژ ندارند. آنها شارژرهای ارزان‌تری هستند، اما کسانی که کمتر از باتری مراقبت می‌کنند و در نتیجه آن‌هایی هستند که عمر مفید کمتری دارند. باتری‌های لیتیومی یکی از مهم ترین عناصر برای بسیاری از دستگاه‌ها هستند. اکنون صنعت با مشکل بازیافت باتری خودروهای برقی مواجه است.

چه نوع و اندازه‌ای از باتری‌ را می توان شارژ کرد؟

اکثر شارژرهای باتری، باتری‌های قابل شارژ AA و AAA را بدون در نظر گرفتن شارژرهای هوشمند یا دستی شارژ می‌کنند. برخی نیز باتری‌های ۹ ولتی را شارژ می‌کنند. اما توجه داشته باشید که زمان شارژ باتری‌های ۹ ولتی در مقایسه با آن‌ها بسیار طولانی‌تر خواهد بود. شارژرهای جهانی طیفی از اندازه‌های باتری را شارژ می‌کنند که معمولاً شامل باتری‌های قابل شارژ AA، AAA، C، D و ۹ ولتی است، اما همیشه جزئیات محصول را بررسی کنید یا با تیم خدمات مشتریان ما تماس بگیرید تا مطمئن شوید که مناسب‌ترین شارژر برای باتری‌های خود را پیدا می‌کنید.

چقدر طول می‌کشد تا باتری‌های من شارژ شود؟

اگر از یک شارژر دستی معمولی استفاده می‌کنید که به‌طور خودکار خاموش نمی‌شود یا زمان شارژ کامل باتری‌ها را نشان نمی‌دهد، باید زمان شارژ را تخمین بزنید تا مطمئن شوید که باتری‌های قابل شارژ خود را به طور کامل شارژ می‌کنید. یک فرمول مستقیم وجود دارد که می‌توان آن را با تقسیم ظرفیت باتری بر توان خروجی شارژر، محاسبه کرد. این اطلاعات باید در وب‌سایت ما در جزئیات محصول یا روی بسته‌بندی شارژر ذکر شود. به عنوان مثال، اگر شارژر شما دارای خروجی ۱۸۰ میلی آمپر باشد، ۱۱.۶ ساعت طول می‌کشد تا یک باتری قابل شارژ ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعتی به طور کامل شارژ شود (۲۱۰۰ میلی آمپر ساعت ÷ ۱۸۰ میلی آمپر = ۱۱.۶ ساعت). اگر مطمئن نیستید که خروجی شارژر شما چیست، می‌توانید برای مشاوره بیشتر با تیم خدمات مشتریان ما تماس بگیرید.

آیا می‌توان باتری‌های یکبار مصرف را شارژ کرد؟

برای اکثریت قریب به اتفاق شارژرها، پاسخ به این سوال “خیر” است و شما نباید هیچ باتری یک بار مصرف را در یک شارژر باتری استاندارد NiMH شارژ کنید. با این حال، برخی استثناها وجود دارد که در آن‌ها شارژرها به طور خاص برای شارژ باتری های قلیایی برای تعداد محدودی از چرخه‌های شارژ (معمولاً ۶ تا ۱۰) با ارائه جریان شارژ بسیار کم طراحی شده‌اند. یک مثال می‌تواند شارژر سریع Lloytron باشد که می‌تواند هم باتری‌های قابل شارژ NiMH و هم باتری های قلیایی یک بار مصرف را شارژ کند. با این حال، این شارژرها بسیار استثنا هستند، بنابراین لطفاً به شما توصیه می‌شود که سعی نکنید باتری‌های یکبار مصرف مانند قلیایی یا لیتیومی را در یک شارژر باتری استاندارد NiMH شارژ کنید، مگر اینکه شارژر به وضوح بیان کند که این امکان وجود دارد. انواع دیگر باتری‌های قابل شارژ مانند باتری‌های نیکل کادمیوم (NiCd) و لیتیوم یون (Li-ion) نیاز به شارژرهای تخصصی طراحی شده برای هر نوع باتری دارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شارژر همراه پاور بانک

نکات مهم هنگام خرید شارژر باتری

سرعت بارگذاری:

  • همان‌طور که عادی است، راحت‌ترین چیزهایی هستند که با سرعت بالاتری بارگیری می‌شوند، زیرا آن‌هایی هستند که کمترین انتظار را داریم تا باتری‌ها کاملاً کار کنند.
  • در این مورد یک قانون مستقیم وجود دارد، اینکه چقدر سریعتر شارژر، پول بیشتری باید برای آن خرج کنیم.
  • شارژرهایی وجود دارند که می‌توانند یک چرخه شارژ را در ۱ تا ۲ ساعت کامل کنند، برخی از آن‌ها قول می‌دهند صددرصد باتری را تنها در ۱۵ تا ۳۰ دقیقه داشته باشند.
  • به هر حال، این نسبی است، زیرا بستگی زیادی به میلی‌آمپر ساعت باتری‌ها خواهد داشت.

ظرفیت بارگیری:

  • نکته دیگری که باید به آن توجه کنیم ظرفیت شارژر است. این یعنی نوع باتری‌ها می‌توانند شارژ شوند و تا حد مجاز میلی آمپر ساعت قادر به پذیرش باشد.
  • اگر شارژر فقط برای باتری‌های قلمی داشته باشیم، مشخص است که نمی‌توانیم چیز دیگری را شارژ کنیم یا اگر فقط از باتری‌های ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند و باتری‌های ما ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند، واضح است که این شارژر برای آن‌ها کار نمی‌کند.
  • یک شارژر برای ۴ باتری AA ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و ۴ باتری AA ۱۱۰۰ میلی آمپر ساعتی EBL ۸۰۸ است.

اندازه و تعداد باتری:

  • باتری‌ها باتری‌های قابل شارژ از عناصر شیمیایی مختلفی مانند نیکل – کادمیوم (NiCd)، لیتیوم – کادمیوم (LiCd)، نیکل – هیدرید فلز (NiMH)، یون لیتیوم (Li-ion) و در نهایت پلیمر یون لیتیوم ساخته می‌شوند.
  • همه آن‌ها فقط دو نوع را به عنوان اساسی باقی گذاشته‌اند که امروزه لیتیوم یا NiMH چگونه است، زیرا هیچ یک از آن‌ها اثر حافظه ندارند و می توان آن‌ها را با آرامش بیشتری بارگذاری کرد که ماندگاری بیشتری خواهند داشت.
  • شارژرهایی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند برای شارژ باتری های AA و AAA هستند.
  • بنابراین، بسته به نیاز خود، می‌توانیم شارژرهایی پیدا کنیم که قادر به شارژ همزمان ۴، ۶، ۸ یا حتی بیشتر باتری باشند. این در حال حاضر انتخاب همه است.

امنیت دستگاه:

  • شکی نیست که ما با دستگاه هایی سروکار داریم که در شبکه برق هستند و باید در برابر مشکلات احتمالی که ممکن است به وجود بیایند، محافظت کنند.
  • به عنوان مثال، در برابر افزایش ناگهانی ولتاژ، محافظت در برابر اتصال کوتاه، قطبیت معکوس در صورتی که باتری‌ها را به سمت عقب قرار دهیم، تایمر به طوری که آن‌ها تا زمانی که ما بخواهیم شارژ شوند یا حتی با کنترل‌هایی که دما را نشان می‌دهند.
  • شارژ بی سیم در سال ۲۰۲۱ رایج شده است و این یک امر لوکس نیست. موبایل‌هایی را به شما نشان می‌دهیم که شارژ بی سیم دارند و هزینه زیادی ندارند.

ما باید ویژگی‌های دیگری را نیز در نظر بگیریم که بسیار جالب هستند و در هر زمان می توانند کمک بزرگی باشند:

  • نشانگرها: اگر بتوانیم شارژری داشته باشیم که پارامترهای مختلفی مانند شارژ هر باتری، قدرت، دما و غیره را نشان دهد همیشه بسیار مفید خواهد بود.
  • آداپتور USB: این جالب است، زیرا به عنوان مثال می‌توان از آن برای شارژ باتری‌های ماشین استفاده کرد.
  • بار مستقل: باید در نظر داشته باشیم که شارژر قادر است باتری‌ها را به طور مستقل حداقل دو به دو شارژ کند. برخی فقط در صورتی شارژ می کنند که تمام خلأهایشان پر شده باشد و این اصلاً عملی نیست.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شارژر باتری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۳۰ نمونه شارژر باتری ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شارژر باتری اکستار مدل SC1

شارژر باتری اکستار مدل SC1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۴×۳.۴×۲.۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸ گرم
  • شارژر سازگار
    شارژر USB
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۱
  • نوع باتری
    لیتیومی (قابل شارژ)
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    نشانگر LED
  • توضیحات نشانگر LED
    نشانگر میزان شارژ
  • دستگاه‌های سازگار
    باتری سازگار: ۱۸۶۵۰-۱۸۷۰۰-۲۰۷۰۰-۲۱۷۰۰-۲۲۶۵۰-۲۵۵۰۰-۲۶۶۵۰
  • سایر توضیحات
    به همراه کابل میکرو یو اس بی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شارژر باتری اکستار مدل Dragon VP4 Plus

شارژر باتری اکستار مدل Dragon VP4 Plus

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x15x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۴۵ گرم
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۴
  • دستگاه‌های سازگار
    ۱۰۴۴۰ , ۱۴۵۰۰ , ۱۴۶۵۰ , ۱۶۳۴۰ , ۱۷۵۰۰ , ۱۷۶۷۰ , ۱۸۳۵۰ , ۱۸۹۴۰ , ۱۸۵۰۰۱۸۶۵۰ , ۱۸۷۰۰ , ۲۰۷۰۰ , ۲۱۷۰۰ , ۲۲۶۵۰ , ۲۵۵۰۰ , ۲۶۶۵۰ , ۳۲۶۵۰AAAA / AAA / AA / A / SC / C / D11.1V 3S

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شارژر باتری لیتیومی مدل ۱۸۶۵۰ کد musb_1a

شارژر باتری لیتیومی مدل 18650 کد musb_1a

مشخصات

  • ابعاد
    ۸×۲.۵×۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۴.۲
  • ظرفیت
    ۱ باتری سایز ۱۸۶۵۰
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۱
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    ۱ باتری
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای ال ای دی دو رنگ برای نمایش وضعیت شارژ
  • دستگاه‌های سازگار
    باتری های لیتیوم یون سر تخت سایز ۱۸۶۵۰
  • سایر توضیحات
    مناسب برای شارژ باتری های لیتیوم یون ۱۸۶۵۰ سر تخت (بدون برآمدگی قطب مثبت)جریان شارژ حداکثر ۱ آمپرقطع خودکار بعد از اتمام شارژدارای ال ای دی دو رنگ برای نمایش وضعیت شارژدارای سوکت ورودی میکرو یو اس بیبرای شارژ باتری با این وسیله، به شارژر تلفن همراه و کابل میکرو یو اس بی (کابل شارژ اندروید مدل قدیمی) نیاز خواهید داشت (در بسته بندی موجود نیست)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شارژر باتری ۱۶.۸ ولت ۲ آمپر لکسوس مدل IR-72

شارژر باتری 16.8 ولت 2 آمپر لکسوس مدل IR-72

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۵ گرم
  • شارژر سازگار
    باتری‌های لیتیوم-یون و لیتیوم-پلیمر ۴-سلولی
  • ولتاژ دستگاه
    ۱۶.۸ ولت
  • ظرفیت
    ۴ سلول
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۴
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    ۴ باتری
  • توضیحات نشانگر LED
    قرمز: در حال شارژ — سبز: شارژ کامل / قطع اتصال
  • دستگاه‌های سازگار
    ابزارآلات، تجهیزات پزشکی و کلیه ادوات قابل شارژ مجهز به باتری لیتیومی ۴ سلولی
  • سایر توضیحات
    نقاط قوت: Fast-Charge (شارژ سریع)، دارای قطع‌کن خودکار – مجهز به تکنولوژی Op-Amp و Feedback (فیدبک اپتوکوپلری) – دارای سوکت عمومی ۵.۵mmx2.1mm – این کالا به همراه سیم برق دو چاک (رادیویی) ارائه می‌گردد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شارژر اتوماتیک باتری مدل HD-0688

شارژر اتوماتیک باتری مدل HD-0688

مشخصات

  • ابعاد
    ۳×۳×۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۳.۷
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۱
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    نشانگر LED
  • توضیحات نشانگر LED
    در حین شارژ چراغ ال ای دی به رنگ قرمزبعد از شارژ کامل تغییر رنگ چراغ از قرمز به سبز
  • سایر توضیحات
    جریان شارژ : ۵۰۰ میلی آمپرقطع خودکار جریان بعد از شارژ کامل باتریدارای دوشاخه تا شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شارژر باتری لیتیومی مدل ۱۸۶۵۰ کد TC_1a

شارژر باتری لیتیومی مدل 18650 کد TC_1a

مشخصات

  • ابعاد
    ۸×۲.۵×۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۴.۲
  • ظرفیت
    ۱ باتری سایز ۱۸۶۵۰
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۱
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    ۱ باتری
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای ال ای دی دو رنگ برای نمایش وضعیت شارژ
  • دستگاه‌های سازگار
    باتری های لیتیوم یون سر تخت سایز ۱۸۶۵۰
  • سایر توضیحات
    مناسب برای شارژ باتری های لیتیوم یون ۱۸۶۵۰ سر تخت (بدون برآمدگی قطب مثبت)جریان شارژ حداکثر ۱ آمپرقطع خودکار بعد از اتمام شارژدارای ال ای دی دو رنگ برای نمایش وضعیت شارژماژول سه چیپ و دارای محافظ دشارژ (در صورت اتصال مصرف کننده به پایه های خروجی ماژول، حداکثر جریان خروجی ۱ آمپر)هنگام قرار دادن باتری به جهت مثبت و منفی دقت نمایید (قطب منفی باتری به سمت فنر). در صورت برعکس قرار دادن باتری آی سی شارژ از کار می‌افتد.دارای سوکت ورودی تایپ سیبرای شارژ باتری با این وسیله، به شارژر تلفن همراه و کابل تایپ سی (کابل شارژ اندروید) نیاز خواهید داشت (در بسته بندی موجود نیست)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شارژر باتری ۱۶.۸ ولت مدل XH1680-1000

شارژر باتری 16.8 ولت مدل XH1680-1000

مشخصات

  • ابعاد
    ۹.۸×۴.۳×۳.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۱ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۱۶.۸
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۴
  • نوع باتری
    لیتیومی (قابل شارژ)
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    باتری لیتیوم-یون
  • دستگاه‌های سازگار
    مناسب شارژ باتری با ۴ سلول لیتیومی سری شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شارژر باتری دیجیتال سی اف ال مدل HA-805

شارژر باتری دیجیتال سی اف ال مدل HA-805

مشخصات

  • ولتاژ دستگاه
    ۱.۴ و ۹
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۴
  • نوع باتری
    کتابی ۹ ولت
  • سایر توضیحات
    سامانه‌ی قطع خودکار شارژ پس از ۱۲ ساعتولتاژ ورودی ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولتولتاژ خروجی ۱.۴ ولت برای باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر و ۹ ولت برای ۲۵ میلی‌آمپر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شارژر باتری دیجیتال سی اف ال مدل AAA

شارژر باتری دیجیتال  سی اف ال مدل AAA

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵ گرم
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۴
  • دستگاه‌های سازگار
    نیکل-کادمیومقلمی (AA)نیم قلمی (AAA)کتابی ۹ ولتنیکل-متال هیدرید
  • سایر توضیحات
    قابلیت شارژ همزمان تا ۴ باتری قلمی یا نیم قلمیدارای چراغ LED نشانگر عملیات شارژدارای قابلیت قطع خودکار شارژسبک و قابل حملولتاژ ورودی: ۱۰۰ الی ۲۲۰ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شارژر باتری جنرال پاور مدل GC-404

 شارژر باتری جنرال پاور مدل GC-404

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۱۰۰ تا ۲۴۰
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۴
  • نوع باتری
    نیم قلمی (AAA)
  • دستگاه‌های سازگار
    نیمه قلمی AAAقلمی AA9 ولت کتابی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شارژر باتری اکستار مدل VC8

شارژر باتری اکستار مدل VC8

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹.۲×۱۳.۷×۳.۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۶۴ گرم
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۴
  • نوع باتری
    نیم قلمی (AAA)
  • دستگاه‌های سازگار
    باتری سازگار لیتیومی۳.۶و۳.۷ ولتی: ۱۰۴۴۰-۱۴۵۰۰-۱۴۶۵۰-۱۶۳۴۰-۱۷۳۳۵-۱۷۵۰۰-۱۷۶۷۰-۱۸۳۵۰-۱۸۴۹۰-۱۸۵۰۰-۱۸۷۰۰-۲۲۶۵۰-۲۵۵۰۰-۲۶۶۵۰باتری سازگار نیکلی ۱.۲ ولتی: قلم-نیم قلمی-متوسط
  • سایر توضیحات
    درگاه شارژ : USB-TYP-Cپشتیبانی از QC3

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شارژر باتری دیجیتال سی اف ال مدل DET-105P

شارژر باتری دیجیتال سی اف ال مدل DET-105P

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x4x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شارژر باتری مدل cm18650

شارژر باتری مدل cm18650

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x4x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۱ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۱۰
  • سایر توضیحات
    مناسب برای باتری های ۱۸۶۵۰ یا باتری شارژی چراغ قوه پلیسینامناسب برای باتری قلمی یا نیم قلمی معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شارژر جیابائو مدل JB-212 به همراه ۴ باتری شارژی قلمی

شارژر جیابائو مدل JB-212 به همراه 4 باتری شارژی قلمی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲×۶۷×۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۱.۲
  • ظرفیت
    ۰.۶
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۴
  • نوع باتری
    نیکل-کادمیوم
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    نشانگر LED
  • توضیحات نشانگر LED
    – نشانگر LED برای اطمینان از اتصال شارژ برای هر باتری
  • سایر توضیحات
    – فاقد قطع اتوماتیک شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شارژر باتری هامان مدل CFL-105P

شارژر باتری هامان مدل CFL-105P

مشخصات

  • ابعاد
    ۸×۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • شارژر سازگار
    دارای دو شاخه سازگار با پریزهای برق در ایران
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۴۰
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۲
  • سایر توضیحات
    -پیشتیبانی برای شارژ باتری قلمی ونیم قلمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شارژر باتری اکستار مدل PB2C

شارژر باتری اکستار مدل PB2C

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۹×۵.۱×۲.۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۹ گرم
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۲
  • نوع باتری
    لیتیومی (قابل شارژ)
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    ۲ باتری
  • دستگاه‌های سازگار
    مناسب شارژ ۲ عدد باتری ۱۸۶۵۰
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده به عنوان پاور بانکورودی : USB-TYP-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شارژر باتری سی اف ال مدل ۸۰۰T

شارژر باتری سی اف ال مدل 800T

مشخصات

  • ابعاد
    ۸×۱۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۱۰۰ الی ۲۴۰
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۴
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    نشانگر LED
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای ۲ نشانگر LED
  • سایر توضیحات
    – دارای ظرفیت شارژ چهار باتری قلمی قابل شارژ – دارای ظرفیت شارژ چهار باتری نیم قلمی قابل شارژ – دارای ظرفیت شارژ دو باتری کتابی (۹ ولت) – شدت جریان شارژ ۲ یا ۴ باتری قلمی: ۴۰۰ میلی آمپر – شدت جریان شارژ ۲ یا ۴ باتری نیم قلمی: ۴۰۰ میلی آمپر – شدت جریان شارژ ۱ یا ۲ باتری کتابی: ۴۰ میلی آمپر – دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت شارژ – قابلیت شارژ باتری های NiMH و Ni-CD -مدت زمان شارژ باتری متناسب با نوع، تعداد و ظرفیت باتری ها: بین ۳ تا ۵ ساعت متغیر – قابلیت تشخیص قطب های باتری – قابلیت تشخیص باتری های نامناسب – دارای تایمر کنترل برای جلوگیری از شارژ بیش از حد (خاموش شدن LED هنگامی که تکمیل شارژ)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شارژر باتری لیتیومی مکسل مدل ۵cell_21v کد ۱a

شارژر باتری لیتیومی مکسل مدل 5cell_21v کد 1a

مشخصات

  • ابعاد
    ۷.۵x4x6.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۱ الی ۲۲.۵
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۱
  • نوع باتری
    لیتیومی (قابل شارژ)
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    نشانگر LED
  • توضیحات نشانگر LED
    در زمان شارژ به رنگ قرمزعدم اتصال و اتمام شارژ به رنگ سبز
  • دستگاه‌های سازگار
    دستگاه های دارای باتری لیتیومی (لیتیوم یون – لیتیوم پلیمر) ۵ سل
  • سایر توضیحات
    مناسب برای باتری های لیتیومی ۵ سلولتاژ خروجی ۲۱ الی ۲۲.۵ ولتجریان خروجی اسمی ۱ آمپرجریان واقعی ۵۰۰ میلی آمپردارای چراغ نشانگر شارژ و اتمام شارژدارای سوکت آداپتوری استاندارد (۵.۵ میلی متر)طول سیم: حدود ۸۵ سانتیمتراین شارژر جایگزین ماژول محافظ شارژ (BMS) نیست و در کنار آن استفاده می‌شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شارژر باتری جنرال پاور مدل GC-407LCD

 شارژر باتری جنرال پاور مدل GC-407LCD

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x7x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۵ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۱۰۰ تا ۲۴۰
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۴
  • نوع باتری
    نیم قلمی (AAA)
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    نشانگر LED
  • دستگاه‌های سازگار
    نیمه قلمی AAAقلمی AA

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شارژر باتری ۱۲.۶ ولت ۲ آمپر لکسوس مدل ۱۲۶۲۰

شارژر باتری 12.6 ولت 2 آمپر لکسوس مدل 12620

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۵x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • شارژر سازگار
    باتری‌های لیتیوم-یون و لیتیوم-پلیمر ۳-سلولی
  • ولتاژ دستگاه
    ۱۲.۶ ولت
  • ظرفیت
    ۳ سلول
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۳
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    ۳ باتری
  • توضیحات نشانگر LED
    قرمز: در حال شارژ — سبز: شارژ کامل / قطع اتصال
  • دستگاه‌های سازگار
    ابزارآلات، تجهیزات پزشکی و کلیه ادوات قابل شارژ مجهز به باتری لیتیومی ۳ سلولی
  • سایر توضیحات
    نقاط قوت: Fast-Charge (شارژ سریع)، دارای قطع‌کن خودکار – مجهز به تکنولوژی Op-Amp و Feedback (فیدبک اپتوکوپلری) – دارای سوکت عمومی ۵.۵mmx2.1mm

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شارژر باتری بستون مدل BST-C704

شارژر باتری بستون مدل BST-C704

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x5x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۱.۲
  • نوع باتری
    نیکل-کادمیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شارژر باتری لیتیومی مدل ۱۸۶۵۰ کد TC_1a بسته ۴ عددی

شارژر باتری لیتیومی مدل 18650 کد TC_1a بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸×۲.۵×۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۶ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۴.۲
  • ظرفیت
    ۱ باتری سایز ۱۸۶۵۰
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۱
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    ۱ باتری
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای ال ای دی دو رنگ برای نمایش وضعیت شارژ
  • دستگاه‌های سازگار
    باتری های لیتیوم یون سر تخت سایز ۱۸۶۵۰
  • سایر توضیحات
    بسته شامل ۴ عدد شارژر با مشخصات زیر:مناسب برای شارژ باتری های لیتیوم یون ۱۸۶۵۰ سر تخت (بدون برآمدگی قطب مثبت)جریان شارژ حداکثر ۱ آمپرقطع خودکار بعد از اتمام شارژدارای ال ای دی دو رنگ برای نمایش وضعیت شارژماژول سه چیپ و دارای محافظ دشارژ (در صورت اتصال مصرف کننده به پایه های خروجی ماژول، حداکثر جریان خروجی ۱ آمپر)هنگام قرار دادن باتری به جهت مثبت و منفی دقت نمایید (قطب منفی باتری به سمت فنر). در صورت برعکس قرار دادن باتری آی سی شارژ از کار می‌افتد.دارای سوکت ورودی تایپ سیبرای شارژ باتری با این وسیله، به شارژر تلفن همراه و کابل تایپ سی (کابل شارژ اندروید) نیاز خواهید داشت (در بسته بندی موجود نیست)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شارژر باتری اکستار مدل VC4

شارژر باتری اکستار مدل VC4

مشخصات

  • ابعاد
    ۳×۱۱×۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • شارژر سازگار
    سازگار با باتری های نیکل کادمیوم، نیکل متال، لیتیوم یون، ۱۸۶۵۰، ۱۶۳۴۱، ۱۸۵۰۰، ۲۶۵۰۰
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۴
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    نشانگر LED
  • سایر توضیحات
    نمایش ولتاژ و میزان شارژ باتریمنبع تغذیه ۵ ولت ، ۲.۱ آمپر (micro USB)قابلیت قطع خودکار هنگام پر شدن شارژ باتریقابلیت شارژ باتری های با ظرفیت ۰ (باتری های مرده)نمایش میزان ظرفیت شارژ شده باتری ها به صورت مجزامحافظت در برابر جاگذاری اشتباه قطب ها ، شارژ بیش از ظرفیت و اتصال کوتاهقابلیت شارژ باتری های استاندارد با سایز : نیم قلم (AAA)، قلمی (AA)، متوسط (C)، بزرگ (D)قابلیت شارژ باتری های لیتیومی با سایز : ۱۰۴۴۰, ۱۴۵۰۰, ۱۴۶۵۰, ۱۶۳۴۰, ۱۷۵۰۰, ۱۷۶۷۰, ۱۸۳۵۰, ۱۸۵۰۰, ۱۸۶۵۰, ۱۸۷۰۰, ۲۲۶۵۰, ۲۵۵۰۰,۳.۶/۳.۷V

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شارژر باتری دیجیتال سی اف ال DET-105P

شارژر باتری دیجیتال سی اف ال DET-105P

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x3x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۴۰
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۲
  • نوع باتری
    نیم قلمی (AAA)
  • دستگاه‌های سازگار
    دارای دو شاخه سازگار با پریزهای برق در ایران
  • سایر توضیحات
    -پیشتیبانی برای شارژ باتری قلمی ونیم قلمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شارژر باتری لیتیومی مدل ۱۸۶۵۰ کد TC_1A تایپ C دارای نشان دهنده حالت شارژ

شارژر باتری لیتیومی مدل 18650 کد TC_1A تایپ C دارای نشان دهنده حالت شارژ

مشخصات

  • ابعاد
    ۸×۲.۵×۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۱
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    ۱ باتری
  • توضیحات نشانگر LED
    ال ای دی قرمز حالت شارژال ای دی بی شارژ کامل
  • دستگاه‌های سازگار
    پاوربانک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شارژر باتری جنرال پاور مدل GC-406W

 شارژر باتری جنرال پاور مدل GC-406W

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۵ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۱۰۰ تا ۲۴۰
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۴
  • نوع باتری
    نیم قلمی (AAA)
  • دستگاه‌های سازگار
    نیمه قلمی AAAقلمی AA9 ولت کتابی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شارژر باتری لیتیومی اکستار مدل MC2-PLUS-N

شارژر باتری لیتیومی اکستار مدل MC2-PLUS-N

مشخصات

  • ابعاد
    ۹.۵×۴.۶×۲.۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۹ گرم
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۲
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    باتری لیتیوم-یون
  • دستگاه‌های سازگار
    باتری لیتیوم یون مدل های : ۱۰۴۴۰-۱۴۵۰۰-۱۴۶۵۰-۱۶۳۴۰-۱۷۳۳۵-۱۷۵۰۰-۱۷۶۷۰-۱۸۳۵۰-۱۸۵۰۰-۱۸۶۵۰-۱۸۷۰۰-۲۰۷۰۰-۲۱۷۰۰
  • سایر توضیحات
    نوع ورودی : میکرو یو اس بی ۵ ولت ۲.۱ آمپر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شارژر باتری سیلد اسید پاور شارژر مدل ۱۴.۴V – 4A for 12V

شارژر باتری سیلد اسید پاور شارژر مدل 14.4V - 4A for 12V

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x67x37 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۱۴.۴V
  • ظرفیت
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۱
  • نوع باتری
    سیلید اسید
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    نشانگر LED
  • توضیحات نشانگر LED
    چهار LEVEL پر شدن میزان باتری
  • دستگاه‌های سازگار
    باتری سیلد اسید ۱۲ ولتی یا ۴عدد باتری لیتیومی سری شده ۳.۲ ولتی از نوع لیتیوم آهن فسفات
  • سایر توضیحات
    حداکثر جریان خروجی : ۴آمپرولتاژ خروجی : ۴.۴ ولتولتاژ ورودی ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شارژر باتری لیتیومی مدل ۱۲.۶V-1A-3CELL

شارژر باتری لیتیومی مدل 12.6V-1A-3CELL

مشخصات

  • ابعاد
    ۷.۵×۲.۷×۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • شارژر سازگار
    باتری لیتیوم-یون و لیتیوم-پلیمر ۳-سلولی
  • ولتاژ دستگاه
    ۱۲.۶V
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۳
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    نشانگر LED
  • توضیحات نشانگر LED
    قرمز: در حال شارژ — سبز: شارژ کامل / قطع اتصال
  • دستگاه‌های سازگار
    ابزارآلات، تجهیزات پزشکی و کلیه ادوات قابل شارژ مجهز به باتری لیتیومی ۳-سلولی
  • سایر توضیحات
    نقاط قوت: دارای قطع‌کن خودکار – مجهز به تکنولوژی Op-Amp – دارای سوکت عمومی ۵.۵mmx2.1mm – قیمت مقرون به صرفه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شارژر باتری بیستون مدل BST Pro کد C819W

شارژر باتری بیستون مدل BST Pro کد C819W

مشخصات

  • ابعاد
    ۴×۷×۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • ولتاژ دستگاه
    ۱۰۰ تا ۲۴۰
  • ظرفیت
    باتری قلمی: ۱۵۰
  • تعداد باتری قابل پشتیبانی
    ۴
  • نوع باتری
    لیتیومی (قابل شارژ)
  • ویژگی‌های باتری و شارژر
    نشانگر LED
  • سایر توضیحات
    – دارای ظرفیت شارژ چهار باتری قلمی قابل شارژ – دارای ظرفیت شارژ چهار باتری نیم قلمی قابل شارژ – دارای ظرفیت شارژ دو باتری کتابی (۹ ولت)- شدت جریان شارژ ۲ یا ۴ باتری قلمی: ۶۰۰ میلی آمپر – شدت جریان شارژ ۲ یا ۴ باتری نیم قلمی: ۳۰۰ میلی آمپر – شدت جریان شارژ ۱ یا ۲ باتری کتابی: ۶۰ میلی آمپر – دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت شارژ – قابلیت شارژ باتری های NiMH و Ni-CD-مدت زمان شارژ باتری متناسب با نوع، تعداد و ظرفیت باتری ها: بین ۳ تا ۵ ساعت متغیر – قابلیت تشخیص قطب های باتری – قابلیت تشخیص باتری های نامناسب – دارای تایمر کنترل برای جلوگیری از شارژ بیش از حد- دارای کابل جهت اتصال به دستگاه شارژر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شارژر باتری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جلیقه مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا