دوربینکامپیوتر و تجهیزات جانبی

فلش مموری، راهنمای خرید بهترین مارک فلش مموری ۶۴ گیگ اصلی و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید فلش مموری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

فلش مموری وسیله ذخیره‌سازی داده است که برای رایانه و سایر دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌شود. برخلاف شکل‌های قبلی ذخیره‌سازی داده‌ها، حافظه فلش یک EEPROM یا حافظه فقط خواندنی قابل برنامه‌ریزی با قابلیت پاک کردن الکترونیکی از حافظه رایانه است، بنابراین برای نگهداری داده‌ها به منبع انرژی نیاز ندارد. فلش مموری در اوایل دهه ۱۹۸۰ توسط مهندس ژاپنی ماسوکا فوجیو اختراع شد که در آن زمان در شرکت توشیبا کار می‌کرد و به دنبال فناوری بود که جایگزین رسانه‌های ذخیره سازی داده‌های موجود مانند نوارهای مغناطیسی، فلاپی دیسک و دسترسی تصادفی پویا شود. فلش مموری شامل یک شبکه است که دارای دو ترانزیستور، دروازه شناور و گیت کنترل، در هر تقاطع است که توسط یک لایه اکسید که دروازه شناور را عایق می‌کند، از هم جدا شده اند.

هنگامی که دروازه شناور به گیت کنترل متصل می شود، سلول دو ترانزیستوری دارای مقدار یک است. برای تغییر مقدار سلول به عدد صفر، ولتاژی به گیت کنترل اعمال می‌شود که الکترون‌ها را از طریق لایه اکسید به داخل شناور فشار می‌دهد. دروازه ذخیره الکترون‌ها در دروازه شناور به حافظه فلش مموری اجازه می‌دهد تا داده‌های خود را در صورت قطع برق حفظ کند. یک ولتاژ به سلول اعمال می‌شود تا مقدار را به عدد صفر تغییر دهد. حافظه فلش مموری به گونه ای پیکربندی شده است که بخش های بزرگی از یک تراشه به نام بلوک‌ها یا حتی کل تراشه را می توان در یک زمان پاک کرد. دستگاه های قابل حمل مانند دوربین‌های دیجیتال، گوشی‌های هوشمند و پخش کننده های MP3 معمولاً از حافظه فلش مموری استفاده می‌کنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید فلش مموری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع فلش مموری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید فلش مموری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

فلش مموری چیست و چه کاربردی دارد؟

فلش مموری نوعی حافظه فقط خواندنی قابل برنامه ریزی با قابلیت پاک شدن الکترونیکی است. این یک تراشه حافظه کامپیوتری است که داده‌ها را بدون نیاز به منبع تغذیه ذخیره می‌کند. حافظه فلش مزیتی نسبت به حافظه EEPROM دارد زیرا EEPROM داده‌‌های خود را هر بار یک بایت پاک می‌کند و همین امر باعث کندی به روز رسانی آن می شود. با این حال، فلش یو اس بی توانایی پاک کردن اطلاعات خود را در بلوک‌های کامل دارد. این باعث می شود فلش یو اس بی برای برنامه‌هایی که نیاز به به روز رسانی مکرر داده دارند، مانند کارت حافظه، مناسب‌تر باشد. اطلاعات در سلول‌های داخل تراشه حافظه فلش ذخیره می‌شود، جایی که یک ترانزیستور دروازه شناور از داده‌های هر سلول محافظت می‌کند. فلش مموری نام خود را به این دلیل گرفته است که تراشه حافظه طوری طراحی شده که بخشی از سلول‌های حافظه در یک عمل یا “در یک فلش” پاک می‌شود، بنابراین سلول از محتویات آن پاک می‌شود تا بتوان داده‌ها را روی آن بازنویسی کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید هارد اینترنال

فلش مموری چگونه کار می‌کند؟

  • ما انواع فایل‌ها نظیر عکس‌های دیجیتال، فایل‌های موسیقی، اسناد پردازش، فایل‌های PDF و شکل‌های بی‌شمار دیگر از رسانه‌ها را در رایانه‌ خود ذخیره و انتقال می‌دهیم. اما گاهی اوقات هارد دیسک کامپیوتر شما دقیقاً جایی نیست که به اطلاعات خود بر روی آن نیاز دارید. چه بخواهید از فایل‌هایی که بر روی سیستم‌ شما وجود دارند استفاده کنید و نسخه پشتیبان تهیه نمائید یا نگران امنیت داده‌های خود باشید، می‌توانید از دستگاه‌های ذخیره‌سازی قابل حمل از نوع حافظه الکترونیکی به نام حافظه فلش استفاده ‌کنید.
  • حافظه الکترونیکی در اشکال مختلف برای اهداف مختلف وجود دارد. فلش مموری برای ذخیره آسان و سریع اطلاعات در رایانه‌ها، دوربین‌های دیجیتال و کنسول‌های بازی ویدیویی خانگی استفاده می‌شود. بیشتر شبیه هارد دیسک استفاده می‌شود تا رم. در واقع، فلش یو اس بی به عنوان یک دستگاه ذخیره سازی حالت جامد شناخته می‌شود، به این معنی که هیچ قطعه متحرکی وجود ندارد، همه چیز به جای مکانیکی، الکترونیکی است.

انواع فلش مموری:

  • فلش USB 2.0: از رایانه‌ها گرفته تا تلویزیون‌های هوشمند و دستگاه‌های قابل حمل، این پورت‌ها به‌طور گسترده برای اتصال آسان در دسترس هستند. سرعت داده تا ۴۸۰ مگابیت در ثانیه می‌رسد تا به سرعت بیشتر فایل‌ها را ذخیره و انتقال دهد.
  • فلش USB 3.0: این فناوری نسل بعدی به عنوان رایج ترین رابط برای هارد دیسک‌های اکسترنال و رایانه‌های امروزی از نسل قبلی خود پیشی گرفته است. وقتی هم درایو و هم رایانه از USB 3.0 پشتیبانی می‌کنند، سرعت می تواند تا ۵ گیگابیت در ثانیه برسد که ۱۰ برابر سریعتر از USB 2.0 است. این فناوری همچنان با پورت‌های USB 2.0 (فقط با سرعت ۲.۰) کار می‌کند، بنابراین هنگام انتقال فایل‌ها بین رایانه‌ها و دستگاه‌ها، هیچ گونه سازگاری را از دست نمی‌دهید.
  • فلش USB 3.1 (USB-C): جدیدترین تکرار استاندارد USB، USB 3.1 است که سرعت انتقال داده را تا ۱۰ گیگابیت در ثانیه امکان پذیر می‌کند و پیشرفت‌های قبلی USB 3.0 را دو برابر می‌کند. این فناوری تنها از طریق کانکتور USB Type-C در دسترس است که در همان زمان عرضه شد. به این ترتیب، در حالی که فناوری زیربنایی با USB 3.0 و ۲.۰ در سرعت های مربوطه آن‌ها سازگار است، استفاده از آداپتور USB Type-C به Type-A برای پورت های USB قدیمی مورد نیاز است.
  • فلش‌های دارای اتصال Thunderbolt: این فناوری که توسط اینتل و با همکاری اپل توسعه یافته است، داده ها و سیگنال‌های نمایشگر را همزمان با استفاده از کابل یکسان در هر دو جهت انتقال می‌دهد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا شش دستگاه مجهز به Thunderbolt شامل یک مانیتور را به صورت زنجیره ای متصل کنید. پورت اصلی تاندربولت از نوع اتصال Mini DisplayPort استفاده می‌کند و به سرعت انتقال تا ۱۰ گیگابیت در ثانیه می رسد.
  • فلش‌های دارای اتصال Thunderbolt 2: همچنین از نوع Mini DisplayPort استفاده می کند، اما نرخ انتقال تا ۲۰ گیگابیت بر ثانیه را امکان پذیر می‌کند. با این حال، تاندربولت ۳ به نوع اتصال USB-C متصل می‌شود. این آخرین تکرار از سرعت انتقال تا ۲۰ گیگابیت در ثانیه در هنگام استفاده با کابل غیرفعال یا طولانی تر از ۳.۲ اینچ (یک متر) پشتیبانی می‌کند، اما در صورت استفاده با کابل فعال تغذیه شده یا کوتاه تر از آن، به سرعت حیرت آور ۴۰ گیگابیت در ثانیه می رسد.
  • فلش‌های دارای اتصال Thunderbolt 3: همچنان با نسل‌های قدیمی سازگار است، اما بین انواع مختلف کانکتور یک آداپتور لازم است. توجه: در حالی که کابل‌های Thunderbolt 3 و USB-C تا حد زیادی قابل تعویض هستند، درایوها و دستگاه‌های Thunderbolt 3 در صورت وصل شدن به پورت USB-C به دلیل تراشه مجزای Thunderbolt، کار نمی‌کنند.
  • فلش‌های دارای اتصالات چندگانه: برخی از درایوهای خارجی دارای چندین رابط داخلی هستند. با گزینه‌های موجود، می‌توانید از سریع‌ترین پورت در هر رایانه‌ای استفاده کنید، اتصال را بین رایانه‌های مختلف حفظ نمائید و از جدا کردن سایر درایوها یا لوازم جانبی در حال استفاده خودداری کنید.

مزایای استفاده از فلش مموری:

مزایای فلش درایو برای شمارش بسیار زیاد است و در این عصر دیجیتال نقشی حیاتی برای مشاغل، دانشجویان، شرکت‌ها و موارد دیگر ایفا می‌کند، بنابراین در اینجا فهرستی از برخی از مزایای فلش یو اس بی آورده شده است:

  • دوام: از آنجایی که درایوهای فلش دارای قطعات متحرکی نیستند که در داخل محفظه خود قرار دارند، احتمال کمتری دارد که در اثر آسیب فیزیکی یا منبع تغذیه ناکافی آسیب ببینند یا از بین بروند. این باعث می‌شود آن‌ها در مقایسه با سایر دستگاه‌های ذخیره سازی موجود در بازار مانند درایوهای دیسک سخت، درایوهای حالت جامد و غیره بادوام تر شوند.
  • قابل حمل بودن: نام “درایو فلش یو اس بی” بسیار مناسب است، زیرا یک درایو USB تنها چند اینچ طول دارد و باعث می‌شود به جای جا انداختن هزاران سند، فایل، رایانه شخصی و موارد دیگر، حمل آن در حین حرکت بسیار قابل حمل باشد.
  • ظرفیت بزرگتر: انواع مختلف درایوهای USB و اندازه ذخیره سازی، آن‌ها را به گزینه‌ای مقرون به صرفه در مقایسه با هارد دیسک خارجی تبدیل می‌کند. می‌توانید تعداد زیادی داده را روی این مموری قرار دهید که تا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارند.
  • مقرون به صرفه و با کیفیت بالا: با قابلیت حمل، اندازه فضای ذخیره سازی و سبک‌های مختلف آن‌ها، خرید فلش یو اس بی مقرون به صرفه و با کیفیت را واقعاً ارزان می‌کند و برای کیف پول شما سنگینی نمی‌کند.
  • سرعت انتقال سریع: برخی از جدیدترین درایوهای USB سرعت انتقال ۴.۸ گیگابیت در ثانیه را ارائه می‌دهند که سریع ترین سرعت انتقال موجود را برای هر دستگاه ذخیره سازی خارجی موجود در بازار به آن‌ها می‌دهد.
  • سازگاری: شما می‌توانید از درایو USB فلش تقریباً با هر نوع دستگاهی از رایانه‌های شخصی گرفته تا لپ‌تاپ، کنسول‌های بازی و تلویزیون‌های هوشمند و غیره استفاده کنید. گزینه ها بسیار زیاد هستند و تنها چیزی که نیاز دارید یک پورت USB 2.0 یا پورت USB 3.0 است. از آنجایی که این درگاه‌های USB در انواع دستگاه‌هایی که عرضه می‌شوند با سهولت بیشتری در دسترس قرار می‌گیرند، اتصال درایوهای فلش یو اس بی شما به چنین دستگاه‌هایی دیگر دردسرساز نیست.

تفاوت بین USB Flash Drive و USB Thumb Drive؟

اگرچه افراد از نام‌های درایوهای فلش USB و درایوهای انگشت شست به جای یکدیگر استفاده می‌کنند، هر دوی آن‌ها تفاوت‌های فاحشی دارند. برخی از تفاوت‌های درایو USB و درایو فلش عبارتند از:

  • درایو شست یک اصطلاح عمومی برای USB، درایو قلم، مموری استیک و موارد دیگر است. در حالی که یک درایو فلش مانند نام نشان می‌دهد که از حافظه غیر فرار برای ذخیره داده‌ها استفاده می‌کند.
  • درایوهای شست از نظر ظاهری شبیه به انگشت شست نامگذاری شده‌اند و می‌توانند مستقیماً به رایانه متصل شوند. درایوهای فلش از قطعات غیر متحرک استفاده می‌کنند که نام آن از آن‌ها گرفته شده است.
  • تفاوت دیگر بین درایو فلش USB و درایو انگشت شست در ظرفیت ذخیره سازی نهفته است که درایوهای انگشت شست محدوده‌ای بین ۶۴ مگابایت تا ۲۵۶ گیگابایت دارند. در حالی که حافظه های فلش از ۵۱۲ گیگابایت تا تقریبا ۲ ترابایت متغیر است.
  • در نهایت، یکی دیگر از تفاوت‌های درایو فلش USB و درایو انگشت شست، استفاده از آن‌ها است، جایی که اولی در دوربین‌های دیجیتال، کنسول‌های بازی، پخش‌کننده‌های موسیقی و موارد دیگر استفاده می‌شود، در حالی که از درایوهای انگشت شست می‌توان برای انتقال فایل بین رایانه‌های شخصی استفاده کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید هارد اکسترنال SSD

نکاتی که قبل از خرید فلش مموری باید در نظر بگیرید:

در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از خرید درایو فلش یو اس بی در نظر بگیرید:

  1. سرعت انتقال: برخی از آخرین ویژگی‌های درایو فلش یو اس بی شامل سرعت‌های مختلف انتقال است. برخی از انواع درایوهای فلش یو اس بی دارای اتصال USB 2.0 هستند که داده ها را با سرعت ۶۰ مگابایت بر ثانیه انتقال می دهند در حالی که درایوهای فلش یو اس بی با اتصال USB 3.0 داده‌ها را با سرعت ۶۴۰ مگابایت بر ثانیه انتقال می دهند. مهم نیست که چه نوع درایو فلش یو اس بی را خریداری می کنید، در صورتی که کارهای حساس به زمان دارید، انتقال سرعت مهم است.
  2. ظرفیت ذخیره سازی: مجموعه دیگری از مواردی که قبل از خرید درایو USB فلش باید در نظر بگیرید اندازه فضای ذخیره سازی است. همان‌طور که اطلاعات در بایت ذخیره می‌شود، یک بایت برابر با هشت بیت است. به همین ترتیب، یک مگابایت برابر با ۱۰۰ هزار بایت و یک گیگابایت برابر با ۱۰۰۰ مگابایت می‌باشد. این روزها می‌توانید انواع درایوهای USB را پیدا کنید که ظرفیت ذخیره سازی آن از ۶۴ مگابایت تا ۲ ترابایت متغیر است.
  3. سازگاری با نوع وسیله: جدیدترین ویژگی‌ها، درایوهای فلش یو اس بی را به یک دستگاه ذخیره‌سازی عالی تبدیل می‌کند، با این حال، مطمئن شوید که هنگام خرید یک دستگاه برای خود، به خاطر داشته باشید که آیا با رایانه شخصی یا لپ‌تاپ شما سازگار است یا خیر. زیرا شما اغلب از آن استفاده خواهید کرد و بهتر است قبل از خرید از این اشتباهات کوچک اجتناب کنید. برخی از کامپیوترهای قدیمی ممکن است پورت USB 3.0 را نداشته باشند، به این معنی که درایو USB با اتصال ۳.۰ ممکن است با ظرفیت کامل خود کار نکند و کمتر مورد استفاده قرار گیرد.
  4. نوع استفاده از فلش : مهم است که مشخص کنید استفاده اصلی شما از درایو یو اس بی چیست، از انواع مختلف درایوهای USB استفاده‌های زیادی می‌شود، مانند: هدیه دادن آن‌ها به کارمندان، یا بدون کاغذ در دفتر می‌توانید از آن‌ها به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده کنید. استفاده از درایو یو اس بی فلش به شما کمک می‌کند سبکی را که مناسب‌تر با نیازهایتان است پیدا کنید.
  5. ابزار بازاریابی: یکی از مزایای درایو فلش یو اس بی که چندان محبوب نیست، استفاده از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی است، که در آن یک درایو فلش مموری را از قبل با داک بازاریابی بارگذاری می‌کنید و آن را به گونه‌ای پیکربندی می‌کنید که هر زمان که به رایانه متصل است، به طور خودکار اجرا شود. بنابراین، لازم نیست در مورد یافتن جایگاه ارائه‌تان در آن جستجو کنید.
  6. سبک‌های USB: از آنجایی که درایوهای فلش یو اس بی بسیار محبوب و متداول هستند، سبک‌های مختلفی از آن وجود دارد که همه می‌توانند از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنند. درب بازکن‌های قوطی بطری، کیف پول، کارت‌های اعتباری، انواع سبک‌های فلش یو اس بی در دسترس هستند و قبل از اینکه با این گزینه اشتباه گرفته شوید، از قبل بدانید که چه می خواهید. بنابراین، به سبک USB که دوست ندارید، نخواهید رسید.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید فلش مموری مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند مدل فلش مموری ارزان، زیبا و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ فلش مموری کوئین تک مدل G.MARVEL ظرفیت ۱۶ گیگابایت

فلش مموری کوئین تک مدل G.MARVEL ظرفیت 16 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۸x19x8 میلی‌متر
  • وزن
    ۱ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۱۶ گیگابایت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۲۰x90x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۹ گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • رابط‌ها
    USB 3.1
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • سرعت خواندن اطلاعات
    ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ فلش مموری کیوکسیا مدل U202 ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری کیوکسیا مدل U202 ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۱.۴×۲۱.۴×۸.۴ میلی‌متر
  • وزن
    ۸ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک مقاوم
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    بدون قابلیت خاص
  • سرعت خواندن اطلاعات
    USB 2.0 high speed
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    OS X v10.11 ، macOS v10.12 – v10.15 ، ویندوز ۸.۱ ، ویندوز ۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ فلش مموری میکروسونیک مدل mini drive ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری میکروسونیک مدل  mini drive ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد
    طول ۴ عرض ۱۲ ارتفاع ۲ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلزی
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    مقاومت در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ فلش مموری گلکسبیت مدل S1 ظرفیت ۱۶ گیگابایت

فلش مموری گلکسبیت مدل S1 ظرفیت 16 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x13x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۴ گرم
  • جنس بدنه
    فلزی
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۱۶ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    مقاومت در برابر ضربه
  • سرعت خواندن اطلاعات
    ۲۷
  • سرعت نوشتن اطلاعات
    ۱۰
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows 2000, Mac OS 10.3 and above

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ فلش مموری سیویت مدل SEGO ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری سیویت مدل SEGO ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۹x9x4.5 میلی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • جنس بدنه
    فلزی
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    مقاومت در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱.۷ × ۲۵.۴ × ۳۰.۲ میلی‌متر
  • وزن
    ۵.۲ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • رابط‌ها
    microUSB
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • سرعت استاندارد انتقال اطلاعات
    با رابط USB 3.0 تا ۵ گیگابیت بر ثانیه
  • سرعت خواندن اطلاعات
    تا ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows Vista, 7, 8, 10, Mac OS X v10.6 and higher
  • سایر قابلیت‌ها
    پشتیبانی از اپلیکیشن SanDisk Memory Zone

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ فلش مموری کداک مدل k102 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

فلش مموری کداک مدل k102 ظرفیت 128 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد:
    L54xW12xD6mm میلی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۱۲۸ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    مقاومت در برابر شوک و لرزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ فلش مموری کوئین تک مدل MARVEL ROSE ظرفیت ۳۲ گیگابایت

فلش مموری کوئین تک مدل MARVEL ROSE ظرفیت 32 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x19x8 میلی‌متر
  • وزن
    ۱ گرم
  • جنس بدنه
    فلزی
  • رابط‌ها
    USB
  • ظرفیت
    ۳۲ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    مقاومت در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ فلش مموری اچ پی مدل V222W ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری اچ پی مدل V222W ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴.۵ × ۱۲ × ۱۷.۹ میلی‌متر
  • جنس بدنه
    فلزی
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • ولتاژ مورد نیاز
    ۵ ولت
  • منبع تغذیه
    درگاه USB رایانه
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ فلش مموری کوئین تک مدل NANO ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری کوئین تک مدل NANO ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد
    ۴.۵x9x19 میلی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • جنس بدنه
    فلزی
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    مقاومت در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ فلش مموری کوئین تک مدل MARVEL ROSE ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری کوئین تک مدل MARVEL ROSE ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۸x19x8 میلی‌متر
  • وزن
    ۱ گرم
  • جنس بدنه
    فلزی
  • رابط‌ها
    USB
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    مقاومت در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive GO USB Type-C ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive GO USB Type-C ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۰x10x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • رابط‌ها
    USB 3.0
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive GO USB Type-C ظرفیت ۱۲۸گیگابایت

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive GO USB Type-C ظرفیت 128گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد:
    ۵۰x10x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • رابط‌ها
    USB 3.1
  • ظرفیت
    ۱۲۸ گیگابایت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ فلش مموری ایکس انرژی مدل ELEGANT ظرفیت ۳۲ گیگابایت

فلش مموری ایکس انرژی مدل ELEGANT ظرفیت 32 گیگابایت

مشخصات

  • وزن
    ۱ گرم
  • رابط‌ها
    USB
  • ظرفیت
    ۳۲ گیگابایت
  • منبع تغذیه
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد
    ۷.۴ × ۱۷.۶ × ۴۱.۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۲.۵ گرم
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • سرعت استاندارد انتقال اطلاعات
    حداکثر ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
  • ولتاژ مورد نیاز
    ۵ ولت
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X 10.5 or later

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ فلش مموری کوئین تک مدل STEEL ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری کوئین تک مدل STEEL ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x9x4.5 میلی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • جنس بدنه
    فلزی
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    مقاومت در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ فلش مموری ای دیتا مدل DashDrive UV150 ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری ای دیتا مدل DashDrive UV150 ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد:
    ۵۸x18x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۹ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • رابط‌ها
    USB 3.0
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    بدون قابلیت خاص
  • سرعت خواندن اطلاعات
    ۹۰ مگابیت بر ثانیه
  • سرعت نوشتن اطلاعات
    ۴۰ مگابیت بر ثانیه
  • ولتاژ مورد نیاز
    ۵ ولت
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Mac OSX 10.5 or later, Linux Kernel 2.6 or later

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ فلش مموری اچ‌پی مدل V212W ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری اچ‌پی مدل V212W ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۶.۶×۲۰.۴×۶.۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۱ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    ضد اثر انگشت و لک
  • سرعت خواندن اطلاعات
    ۱۴ MB/s
  • سرعت نوشتن اطلاعات
    ۴ MB/s

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ فلش مموری گلکسبیت مدل Link ظرفیت ۳۲ گیگابایت

فلش مموری گلکسبیت مدل Link ظرفیت 32 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۰۰x10x13 میلی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • جنس بدنه
    فلزی
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۳۲ گیگابایت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ فلش مموری ایکس-انرژی مدل TILE- USB 2.0 ظرفیت ۱۶ گیگابایت

فلش مموری ایکس-انرژی مدل TILE- USB 2.0 ظرفیت 16 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x2x12 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    فلزی
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۱۶ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    مقاومت در برابر ضربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ فلش مموری ای دیتا مدل ROYAL UR340 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

فلش مموری ای دیتا مدل  ROYAL UR340  ظرفیت 128 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x10x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۷ گرم
  • جنس بدنه
    فلزی
  • رابط‌ها
    USB 3.2
  • ظرفیت
    ۱۲۸ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    مقاومت در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ فلش مموری کوئین تک مدل UNIQUE C-PLUS ظرفیت ۶۴ گیگابایت به همراه مبدل USB-C OTG

فلش مموری کوئین تک مدل UNIQUE C-PLUS ظرفیت 64 گیگابایت به همراه مبدل USB-C OTG

مشخصات

  • وزن
    ۲ گرم
  • رابط‌ها
    USB
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • منبع تغذیه
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ فلش مموری سیویت مدل SILK ظرفیت ۳۲ گیگابایت

فلش مموری سیویت مدل SILK ظرفیت 32 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴.۵x9x19 میلی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • جنس بدنه
    فلزی
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۳۲ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    مقاومت در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ فلش مموری USB 2.0 اچ پی مدل V150w ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری USB 2.0 اچ پی مدل V150w ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • وزن
    ۸ گرم
  • رابط‌ها
    USB
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • سرعت خواندن اطلاعات
    ۱۴
  • سرعت نوشتن اطلاعات
    ۴
  • منبع تغذیه
    کامپیوتر لپ تاپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ فلش مموری سیلیکون پاور مدل Touch T07 ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Touch T07 ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد
    ۹.۷ × ۱۷.۱ × ۲۵.۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۵.۵۸ گرم
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • سرعت استاندارد انتقال اطلاعات
    ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
  • ولتاژ مورد نیاز
    ۵ ولت
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows 2000, Mac OS 10.3.x, Linux 2.6.x

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ فلش مموری کوئین تک مدل marvel-G ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری کوئین تک مدل marvel-G ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۸x19x8 میلی‌متر
  • وزن
    ۱ گرم
  • جنس بدنه
    فلزی
  • رابط‌ها
    USB 2.0
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ فلش مموری کوئین تک مدل QUICK C-PLUS ظرفیت ۶۴ گیگا بایت به همراه مبدل usb-c otg

فلش مموری کوئین تک مدل QUICK C-PLUS ظرفیت 64 گیگا بایت به همراه مبدل usb-c otg

مشخصات

  • وزن
    ۲ گرم
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • منبع تغذیه
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 ظرفیت 32 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۱.۷ × ۲۵.۴ × ۳۰.۲ میلی‌متر
  • وزن
    ۵.۲ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • رابط‌ها
    microUSB
  • ظرفیت
    ۳۲ گیگابایت
  • سرعت استاندارد انتقال اطلاعات
    با رابط USB 3.0 تا ۵ گیگابیت بر ثانیه
  • سرعت خواندن اطلاعات
    تا ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows Vista, 7, 8, 10, Mac OS X v10.6 and higher
  • سایر قابلیت‌ها
    پشتیبانی از اپلیکیشن SanDisk Memory Zone

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ فلش مموری اچ‌پی مدل X796W ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فلش مموری اچ‌پی مدل X796W ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۳.۳ × ۱۷.۶ × ۷.۲ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۳.۹ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • رابط‌ها
    USB 3.1
  • ظرفیت
    ۶۴ گیگابایت
  • قابلیت‌های فلش مموری
    ضد اثر انگشت و لک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید فلش مموری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تبلت لنوو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا