آشپزخانهلوازم جانبی خودرو

دستمال نظافت، راهنمای خرید انواع دستمال جادویی نظافت آشپزخانه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستمال نظافت باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در آشپزخانه منازل دستمال نظافت است. در واقع یک وسیله همه کاره که بیشتر کارهای درون منزل با آن انجام می‌شود. از خشک کردن آب روی کابینت و سینگ ظرفشویی گرفته تا خشک کردن ظروف شسته شده به عهده دستمال نظافت است. هیچ خانم خانه‌داری پیدا نمی‌شود که هر چند وقت یک بار گرد و غبار روی وسایل منزل را دستمال کشی نکند، حتی اگر اعتقادی به این کار هم نداشته باشید، مجبور می‌شوید صفحه تلویزیون خود را تمیز کنید، برای این کار اگر کیت تمیز کننده در اختیار نداشته باشید، بهترین کار استفاده از دستمال نظافت است. به طور کلی شما برای انجام هر کاری که به نظافت مربوط می‌شود به این دستمال نیاز دارید.

دستمال نظافت با یک دستمال معمولی متفاوت است، این دستمال باید به راحتی شسته شده و خیلی سریع خشک و آماده کار مجدد شود. این دستمال نباید روی وسایل شما پرز به جای بگذارد. تجربه ثابت کرده استفاده از یک دستمال نظافت که قیمت زیادی هم ندارد، بهتر از دوباره کاری تمیز کردن یک قسمت خاص با یک دستمال معمولی است. شما از این دستمال بی نظیر می‌توانید برای پاک کردن شیشه‌های منزل هم استفاده کنید، البته یا از یک دستمال جداگانه استفاده نمائید یا قبل از این کار دستمال مورد نظر خود را به خوبی با مایع شستشو دهید تا چربی احتمالی روی دستمال از بین برود. شما از دستمال نظافت می‌توانید برای تمیز کردن قسمت‌های مختلف خودرو مثل شیشه و داشبورد هم استفاده کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید دستمال نظافت را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع دستمال نظافت آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستمال نظافت باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

دستمال‌نظافت چیست و چه کاربردی دارد؟

دیگر روش‌های سنتی برای نظافت منزل را فراموش کنید، وقت آن رسیده تا شما را با دستمال‌های نظافت با خواص جادویی آشنا کنیم. تصور کنید بخواهید با یک پارچه نخی و با چند قطره مایع ظرفشویی شیشه‌های منزل خود را تمیز کنید، شاید خیلی خوب سطح مورد نظر شما را تمیز نماید، اما بعد از آن شما باید زمان زیادی را صرف پاک کردن پرزهای باقی مانده روی سطح مورد نظر خود کنید. به همین علت نسل جدیدی از دستمال ساخته شده که بدون نیاز به هر ماده اضافی و بدون اینکه روی سطح پرز بر جای گذارد، هر سطحی را به خوبی تمیز ‌می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فرچه نطافت خودرو

انواع دستمال‌نظافت موجود در بازار:

  1. دستمال میکرو فایبر: این دستمال از ترکیب پلی استر و پلی آمید ساخته می‌شود، قطر الیاف این ماده تقریبا بیست برابر از الیاف ابریشم کوچکتر بوده و صد برابر کوچک‌تر از یک تار موی انسان است. دلیل پاک کنندگی بالای این دستمال در حالت خیس خاصیت الکترو استاتیک و در حالت خشک ایجاد شکست کششی روغن و مایعات است.
  2. دستمال آشپزخانه: از این دستمال برای خشک کردن کابینت و سینگ ظرفشویی استفاده می‌شود. همچنین شما برای خشک کردن ظروف خود هم می‌توانید از این دستمال بهره ببرید. زیرا از پشم گوسفند مرجانی فاقد پرز تهیه می‌شوند که قادر به جذب آب ۳ برابر بیشتر از پنبه و و سرعت جذب آن ۷ برابر دستمال از جنس پنبه می‌باشد. سایز استاندارد این دستمال‌ها معمولا ۴۰ در ۴۰ است.
  3. دستمال جادویی: همیشه دستمالی مورد توجه همه قرار می‌گیرد، که دارای الیاف با کیفیت بوده و آب را به خوبی جذب کند. طرفداران چنین دستمال‌هایی کسانی هستند که می‌خواهند سطوح خیس و کثیف را با یک با دستمال کشی تمیز کنند. داشتن خاصیت جذب بالای آب تا حد اشباع و جذب فوق‌العاده بالای کثیفی‌ها این دستمال را از یک دستمال معمولی به جادویی تبدیل می‌کند.
  4. دستمال حوله‌ای نانو: حوله وسیله‌ای برای خشک کردن آب روی قسمت‌های مختلف بدن است. زیرا جذب فوق العاده بالایی دارند. به دلیل شباهت زیادی که این دستمال‌ها با حوله حمام دارند به آن‌ها دستمال حوله‌ای گفته می‌شود. تنها تفاوت اصلی این مدل با حوله در نانویی بودن آن است. نانو به جذب بالای آب کمک می‌کند و هنگام شستشو کثیفی‌های روی دستمال راحت‌تر از یک دستمال معمولی تمیز می‌شوند.

مزایای استفاده از دستمال نظافت:

  • این دستمال‌ها به علت جذب بالای آب و عدم ایجاد پرز روی سطوح سرعت تمیز کاری را بالا می‌برند.
  • استفاده از الیاف میکرو فایبر سبب می‌شود تا کثیفی‌ها به جای جمع شدن روی دستمال به اعماق رشته‌های دستمال نفوذ کرده و تا زمان شستشو خارج نشوند.
  • این دستمال‌ها به حدی نرم و لطیف هستند که روی سطوح حساس مانند صفحه تلویزیون خط و خش به جا نمی‌گذارند.
  • با انواع مایع پاک کننده مثل شیشه پاک کن سازگاری دارند به طوری که استفاده مداوم از این مواد سبب پوسیده شدن و از بین رفتن دستمال نمی‌شود.

بهترین مارک دستمال نطافت منزل و خودرو:

به هیچ عنوان شخصی نمی‌تواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک یک دستمال به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای دستمال‌نظافت را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دستمال نانوکلین
  • دستمال وایت اند وایت
  • دستمال تن تاب
  • دستمال بی بافت
  • دستمال ناژه
  • دستمال اکتیوا
  • دستمال پاکیزان
  • دستمال اریکس
  • دستمال میکرو فایبر

دستمال نظافت از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید دستمال نظافت وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها نمی‌توانید دستمال مورد نظر خود را خریداری کنید. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم یک پروسه زمان‌بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. از آنجایی که دو روش یعنی خرید حضوری و اینترنتی بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند این دو روش‌ را به شما معرفی می‌کنیم.

  • خرید حضوری: قدیمی‌ترین روش خرید که برای این روش باید حتما از منزل و محل کار خارج شده و به یک فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید و از میان مدل‌هایی که موجود هستند یکی را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  • خرید اینترنتی: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید و فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از برندها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مینی واش

نکات مهم برای خرید دستمال نظافت:

  1. قیمت دستمال: فاکتورهای زیادی روی قیمت دستمال تاثیر گذار هستند، از جنس آن گرفته تا اندازه و ضخامت آن به همین علت شما قبل از خرید باید میزان بودجه برای خرید دستمال را مشخص کنید. پیشنهاد می‌کنم از خرید اجناس خیلی ارزان خودداری کنید، زیرا کیفیت لازم را ندارند.
  2. نوع دستمال: مدل‌های مختلفی از دستمال ‌تنظیف وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس نیاز و نوع استفاده از آن‌ها یکی را انتخاب کنید. دستمال‌های آشپزخانه معمولا ابعاد بزرگتری دارند و به علت اینکه کار آن‌ها بیشتر خشک کردن است و نه تمیز کاری به همین علت قدرت جذب بالاتری دارند. توجه داشته باشید که این دستمال‌‌ها باید دیر خیس شده و سریع هم خشک شوند.
  3. جنس دستمال: مهمترین نکته در مورد خرید دستمال توجه به جنس آن است. همیشه باید به سراغ جنس‌های مرغوب و باکیفیت بروید، زیرا طول عمر بالایی دارند و سال‌ها به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بهترین جنس دستمال میکروفایبر یعنی ترکیبی از پلی استر و پلی آمید است که قدرت جذب آب و تمیز کنندگی بالایی دارد.
  4. ابعاد دستمال: همان طور که می‌دانید دستمال‌های نظافت از نظر سایز بندی با هم تفاوت دارند. اگر برای پاک کردن سطوح کوچک می‌خواهید دستمال‌های کوچک مناسب هستند چون به راحتی شسته می‌شوند. اما برای پاک کردن محیط‌های بزرگ و به خصوص خشک کردن شما به یک دستمال بزرگ نیاز دارید تا مدت زمان بیشتری طول بکشد که بخواهید آن را مجدد خشک کنید.
  5. ضخامت دستمال‌: برای کارهایی که دستمال زود به زود کثیف شده و مدام باید آن را شستشو دهید مدل‌های نازک گزینه مناسبی هستند، زیرا خیلی سریع خشک و آماده به کار می‌شوند. اما برای خشک کردن قسمت خاص هر چه ضخامت دستمال بیشتر باشد، بهتر است. زیرا میزان آب بیشتری را به خود جذب می‌کنند و دیرتر به نقطه اشباع می‌رسند. البته به این نکته هم توجه کنید که خشک کردن آن‌ها هم به زمان بیشتری نیاز دارد.
  6. برند محصول: اگر با توجه به همه نکاتی که گفته شد باز هم احساس می‌کنید برای خرید این محصول اطمینان لازم را حاصل نکرده‌اید، بهتر است به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بروید. این محصولات معمولا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نیاید به سراغ برندهای نا شناخته بازار بروید زیرا با خرید آن‌ها وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید دستمال نظافت مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند مدل دستمال نظافت ارزان، زیبا و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ دستمال میکروفایبر ناژه مخصوص سطوح

دستمال میکروفایبر ناژه مخصوص سطوح

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰ × ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۳ گرم
  • جنس
    میکروفایبر
  • سایر توضیحات
    – دارای خاصیت الکترواستاتیک، بدون نیاز به مواد شوینده- قدرت فوق‌العاده جذب کثیفی، غبار، دوده، روغن و گریس فقط با آب- بدون ایجاد حساسیت و بیماری‌های پوستی- کمترین نیاز به مواد شیمیایی و کمک به حفظ محیط زیست- توانایی جذب آب تا هفت برابر وزن خود- بدون ایجاد خط و خش روی سطوح- به همراه یک عدد پد لاک پاک کن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دستمال نظافت تمیز۸.۵ کد ۱۳

دستمال نظافت تمیز8.5 کد 13

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵×۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • جنس
    ویسکوز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستمال رطوبت گیر مدل نانو جادویی بسته ۳ عددی

دستمال رطوبت گیر مدل نانو جادویی بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    قابلیت استفاده برای پاک کردن شیشه و قطعات مختلف اتومبیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستمال آشپزخانه تن تاب مدل حوله ای مجموعه ۴ عددی

دستمال آشپزخانه تن تاب مدل حوله ای مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹ گرم
  • جنس
    حوله‌ای
  • سایر توضیحات
    برای تضمین کیفیت لطفا به مارک تن تاب توجه فرمایید توانایی جذب آب تا ۷ برابر وزن خودبدون ایجاد خط و خشکمترین نیاز به مواد شویندهبسته شامل ۴ عددی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دستمال نظافت رولی ویژه کنکورد مدل ۰۱

دستمال نظافت رولی ویژه کنکورد مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷ * ۲۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۵ گرم
  • جنس
    ویسکوز-کتان
  • سایر توضیحات
    – شامل ۲۰ برگ با ابعاد ۲۷ × ۲۷ سانتی‌متر- قابلیت استفاده‌ی چندین باره- مناسب برای گردگیری و نظافت آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام- دارای پرفراژ برای جدا کردن آسان- با قدرت جذب بالای آب- رول ۲۰ عددی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دستمال مرطوب پانو مخصوص گاز و مایکروفر بسته ۳۶ عددی

دستمال مرطوب پانو مخصوص گاز و مایکروفر بسته 36 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    – حاوی ۳۶ عدد دستمال در سایز : ۲۰×۲۰ سانتی متر- آنتی باکتریال- پاک کننده گردوغبار و آلودگی- پاک کننده چربی و رسوبات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دستمال جادویی نظافت پاک پاک مدل Magic

دستمال جادویی نظافت پاک پاک مدل Magic

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰×۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • جنس
    میکروفایبر
  • سایر توضیحات
    بدون برجا گذاشتن لک، پرز، رد آب و خشبدون نیاز به استفاده از مواد پاک کننده شیمیاییاستفاده آسان فقط با آبقابلیت بالای جذب آلودگی و عدم انتقال آن از نقطه ای به نقطه دیگرقابلیت شستشوی مکرر با ماشین لباسشوییقابلیت جذب آلودگی حتی در حالت خشکعمر طولانی دستمال و عدم تغییر ابعاد پس از شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دستمال نظافت تن تاب مدل حوله ای بسته ۱۲ عددی

دستمال نظافت تن تاب مدل حوله ای بسته 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹ گرم
  • جنس
    حوله‌ای
  • سایر توضیحات
    برای تضمین کیفیت لطفا به مارک تن تاب توجه فرمایید توانایی جذب آب تا ۷ برابر وزن خودبدون ایجاد خط و خشکمترین نیاز به مواد شویندهبسته شامل ۱۲ عددی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دستمال مرطوب پانو مخصوص شیشه و سطوح صیقلی بسته ۳۶ عددی

دستمال مرطوب پانو مخصوص شیشه و سطوح صیقلی بسته 36 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    – حاوی ۵ عدد دستمال مرطوب کوچک – ابعاد بسته بندی : ۶×۹ سانتی متر- واکس فوری کیف و کفش- آنتی استاتیک و ضد غبار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دستمال نظافت ناژه مدل شیشه

دستمال نظافت ناژه مدل شیشه

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    میکروفایبر
  • سایر توضیحات
    دستمال مکروفایبر ناژه مخصوص شیشهلطفا توجه داشته باشید جعبه دستمالهای میکرو فایبر فاقد سلفون و نوار آسان باز شو (ایزی اپن) تقلبی هستند و خاصیت الکترواستاتیک و جذب آب ندارند.کالای اصلی دارای سلفون و نوار آسان بازشو و هولوگرام و بارکد اصالت کالا بر روی جعبه میباشد.مزایاالیاف میکروفایبر ترکیبی از پلی استر و پلی آمید هستند قطر یک رشته از الیاف میکروفایبر تقریباً ۲۰ برابر کوچکتر است الیاف ابریشم و ۱۰۰ برابر کوچکتر از موی انسان می باشد.علت پاک کنندگی آنها در حالت خشک خاصیت الکترواستاتیک و در حالت تر شکست کششی سطحی مایعات و روغن می باشد.در الیاف پنبه ای هنگام حرکت دستمال روی سطوح جامع کثیفی ها و مایعات فقط به سطح الیاف متصل می‌شوند ولی در الیاف میکروفایبر کثیفی ها و مایعات داخل شکاف های کوچک الیاف آن جذب می گردند و تا هنگام شستشو از آن خارج نمی شوند.مزایابدون ایجاد حساسیت و بیماریهای پوستیتوانایی جذب آب تا ۷ برابر وزن خود بدون ایجاد خط و خش روی سطوحقدرت فوق‌العاده جذب کثیفی غبار و دوده روغن و گریس فقط با آبکمترین نیاز به مواد شیمیایی و کمک به حفظ محیط زیست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دستمال مرطوب پانو مدل همه کاره ۲ بسته ۳۶ عددی

دستمال مرطوب پانو مدل همه کاره 2 بسته 36 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵×۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دستمال مرطوب پانو مدل Multifunctional مجموعه ۴ عددی

دستمال مرطوب پانو مدل Multifunctional مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۲۰×۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    بسته حاوی : دستمال مرطوب پانو مخصوص گاز و مایکروفر بسته ۳۶ عددیدستمال مرطوب پانو مخصوص لوازم منزل بسته ۳۶ عددیدستمال مرطوب پانو مخصوص سرویس بهداشتی بسته ۳۶ عددیدستمال مرطوب پانو مخصوص شیشه و سطوح صیقلی بسته ۳۶ عددی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دستمال آشپزخانه ناژه مدل میکروفایبر شیشه

دستمال آشپزخانه ناژه مدل میکروفایبر شیشه

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • جنس
    میکروفایبر
  • سایر توضیحات
    – قابل استفاده برای سطوح شیشه ای- بدون نیاز به مواد شوینده- بدون ایجاد خط و خش- بدون جای گذاری پرز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دستمال جادویی مدل اسپان مجموعه ۴ عددی

دستمال جادویی مدل اسپان مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۶ گرم
  • جنس
    حوله‌ای
  • سایر توضیحات
    قدرت جذب بالامناسب برای تمیز کردن سطوحبدون ایجاد خط و خش بروی سطوحدر ۴ رنگ متنوع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دستمال مرطوب پانو مخصوص لوازم منزل بسته ۳۶ عددی

دستمال مرطوب پانو مخصوص لوازم منزل بسته 36 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    – حاوی ۳۶ عدد دستمال در سایز : ۲۰×۲۰ سانتی متر- آنتی باکتریال- پاک کننده گردوغبار و آلودگی- قابل استفاده برای تمام سطوح به‌جز سطوح شیشه‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دستمال جادویی پاک پاک کد ۰۲۴۵

دستمال جادویی پاک پاک کد 0245

مشخصات

  • ابعاد
    ۱*۳۰*۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دستمال نظافت حوله ای مایکروفایبر راشین مدل sl4 بسته ۴ عددی

دستمال نظافت حوله ای مایکروفایبر راشین مدل sl4 بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    شستشوی راحت و آسان قابلیت جذب بالا مقاوم و باکیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دستمال نظافت مهسان مدل سوپر میکروفایبر بسته ۲ عددی

دستمال نظافت مهسان مدل سوپر میکروفایبر بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲×۳۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    میکروفایبر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دستمال آشپزخانه ناژه مدل سطوح

دستمال آشپزخانه ناژه مدل سطوح

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    میکروفایبر
  • سایر توضیحات
    دستمال مکروفایبر ناژه مخصوص سطوحلطفا توجه داشته باشید جعبه دستمالهای میکرو فایبر فاقد سلفون و نوار آسان باز شو (ایزی اپن) تقلبی هستند و خاصیت الکترواستاتیک و جذب آب ندارند.کالای اصلی دارای سلفون و نوار آسان بازشو و هولوگرام و بارکد اصالت کالا بر روی جعبه میباشد.مزایاالیاف میکروفایبر ترکیبی از پلی استر و پلی آمید هستند قطر یک رشته از الیاف میکروفایبر تقریباً ۲۰ برابر کوچکتر است الیاف ابریشم و ۱۰۰ برابر کوچکتر از موی انسان می باشد.علت پاک کنندگی آنها در حالت خشک خاصیت الکترواستاتیک و در حالت تر شکست کششی سطحی مایعات و روغن می باشد.در الیاف پنبه ای هنگام حرکت دستمال روی سطوح جامع کثیفی ها و مایعات فقط به سطح الیاف متصل می‌شوند ولی در الیاف میکروفایبر کثیفی ها و مایعات داخل شکاف های کوچک الیاف آن جذب می گردند و تا هنگام شستشو از آن خارج نمی شوند.مزایابدون ایجاد حساسیت و بیماریهای پوستیتوانایی جذب آب تا ۷ برابر وزن خود بدون ایجاد خط و خش روی سطوحقدرت فوق‌العاده جذب کثیفی غبار و دوده روغن و گریس فقط با آبکمترین نیاز به مواد شیمیایی و کمک به حفظ محیط زیست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دستمال میکروفایبر مدل ۱۰۱ بسته هفت عددی

دستمال میکروفایبر مدل 101 بسته هفت عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    حوله‌ای
  • سایر توضیحات
    ویژه سطوح

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دستمال نظافت آذر اسپان ریس مدل نانو مجموعه ۴ عددی

دستمال نظافت  آذر اسپان ریس مدل نانو مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۵ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    پکیج ۴ عددی دستمال آذر اسپان ریس محصول جدید و کاربردی و تهیه شده از مواد انتی باکتریال نانو میباشد.سایز این محصول ۳۰ سانت عرض۴۰ سانت طول میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دستمال آشپزخانه ابراهیمی یزد مدل R06 مجموعه ۴ عددی

دستمال آشپزخانه ابراهیمی یزد مدل R06 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۱ گرم
  • جنس
    ویسکوز
  • سایر توضیحات
    الیاف ویسکوز یا همان الیاف طبیعی، از عصاره پنبه و مواد سلولزی به دست می آیند و ضد الکتریسیته ساکن هستند و به هیچ عنوان حساسیت پوستی یا فصلی را تحریک نمیکنند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دستمال جادوئی مدل White & White

دستمال جادوئی مدل White & White

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    بر طرف کننده معجره گر جهت بر طرف کنندگی هر گونه لک از روی استیل ، شیشه و موارد مشابههمچنین اصالت این محصول از طریق سیستم SMS قابل پیگیری است .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دستمال آشپزخانه ناژه مدل میکروفایبر ظروف

دستمال آشپزخانه ناژه مدل میکروفایبر ظروف

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    میکروفایبر
  • سایر توضیحات
    – قابل استفاده برای تمامی ظروف-قدرت جذب آب بالا-بدون ایجاد خط و خش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دستمال میکروفایبر ناژه مخصوص شیشه کد ۰۱

دستمال میکروفایبر ناژه مخصوص شیشه کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    میکروفایبر
  • سایر توضیحات
    دستمال میکروفایبر ناژه مخصوص شیشه – دارای خاصیت الکترواستاتیک، بدون نیاز به مواد شوینده- قدرت فوق‌العاده جذب کثیفی، غبار، دوده، روغن و گریس فقط با آب- بدون ایجاد حساسیت و بیماری‌های پوستی- کمترین نیاز به مواد شیمیایی و کمک به حفظ محیط زیست- توانایی جذب آب تا هفت برابر وزن خود- بدون ایجاد خط و خش روی سطوح

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دستمال نظافت مدل جادویی

دستمال نظافت مدل جادویی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    میکروفایبر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستمال نظافت در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ماسک ایفای نقش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا