لوازم جانبی خودرو

اسپری لاستیک، راهنمای خرید اینترنتی اسپری براق کننده لاستیک خودرو ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید اسپری لاستیک باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

امروز در این مقاله قصد داریم، شما را با انواع اسپری لاستیک خودرو آشنا کنیم. شستشوی لاستیک خودرو راه حل خوبی برای تمیز و براق کردن لاستیک شما انجام نمی‌دهد. درعوض، شما به محصولی نیاز دارید که به‌طور خاص طراحی شده باشد تا لاستیک‌های شما را بپوشاند. بهترین مارک اسپری لاستیک خودرو نه تنها لاستیک‌های شما را تمیز می‌کند، بلکه ظاهری زیبا و براق نیز ایجاد می کند. اگر از جزئیات ماشین یا کامیون خود لذت می برید، اگر می‌خواهید یک نتیجه صیقلی داشته باشید و نمی‌خواهید از لاستیک‌های خود غافل شوید. هنگامی که به عنوان بخشی منظم از روال تعمیر و نگهداری خود استفاده می‌شود، درخشش لاستیک نه تنها باعث می‌شود تایرهای شما بهتر به نظر برسند، بلکه می‌تواند آن‌ها را در برابر اشعه ماوراء بنفش و سایر آسیب‌ها محافظت کند.

چیزی که در مورد مجموعه‌ای از لاستیک‌های بکر و براق وجود دارد، این است که ظاهر خودروی شما را واقعاً برجسته می‌کند. اما در حالی که درخشش لاستیک مناسب می‌تواند ظاهری حرفه‌ای به وسیله نقلیه شما بدهد و از لاستیک‌ها در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت کند، اشتباه در خرید اسپری لاستیک می‌تواند به یک آشفتگی عظیم و هدر دادن پول تبدیل شود. ما اهمیت به دست آوردن اسپری لاستیک مناسب را درک می‌کنیم و به همین دلیل است که ما بهترین محصولات اسپری لاستیک موجود در بازار را ردیابی و بررسی کرده‌ایم و آن‌ها را در اینجا برای شما برجسته کرده‌ایم. بلکه ما یک راهنمای خرید جامع برای کمک به پاسخگویی به سوالاتی که ممکن است داشته باشید ارائه کرده‌ایم و برای اولین بار لیست بهترین اسپری لاستیک را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید اسپری لاستیک را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع لاستیک خودرو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اسپری لاستیک باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

اسپری لاستیک چیست و چه کاربردی دارد؟

از آنجایی که وسایل نقلیه زمان قابل توجهی را در جاده می‌گذرانند و اگر پارکینگ ندارید، لاستیک‌ها در معرض اشعه UV قرار می‌گیرند. این نه تنها رنگ لاستیک را کدر می‌کند، بلکه می‌تواند منجر به ترک خوردگی شود، به این معنی که لاستیک‌های شما باید زودتر تعویض شوند. اسپری براق کننده لاستیک‌ها مطمئناً چرخ‌های شما را کاملاً جدید نشان می‌دهد، اما در محافظت از لاستیک‌های شما به چند روش نیز مؤثر است. برای نمونه، دارای فرمول محافظتی در برابر اشعه ماوراء بنفش است که سطح تایر را می پوشاند. همچنین در دفع کثیفی و آلاینده‌ها موثر است، که در صورت شسته نشدن و نفوذ به لاستیک، حذف آن‌ها دشوار است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لاستیک خودرو

انواع براق کننده لاستیک خودرو:

  1. اسپری‌های براق کننده لاستیک خودرو: اسپری‌های براق کننده بیشتر در بطری‌های اسپری ماشه‌ای به وجود می‌آیند. استفاده از اسپری تایر گاهی اوقات نسبت به همتایان ژله‌ای خود آسان‌تر است. آن‌ها می‌توانند مانند برجستگی‌های عمیق به مناطق دور افتاده روی سطح لاستیک برسند که در دراز مدت از لاستیک‌های شما بهتر محافظت می‌کند. اسپری‌های تایر بر پایه آب هستند. با این حال، درخشش لاستیک با اسپری برای مدت طولانی ظاهر سیاه خود را حفظ نمی‌کند و باید بیشتر از براق کننده تایر ژله‌ای استفاده کنید. اسپری‌های براق کننده را نمی‌توان روی سایر قسمت‌های خودرو مانند داشبورد یا صندلی‌های وینیل اعمال کرد.
  2. ژل‌های براق کننده لاستیک خودرو: محصولات براق کننده به صورت ژل در یک بطری عرضه می‌شوند. برخلاف سایر گزینه‌ها مثل محصول اسپری تایر، ژل براق کننده لاستیک به شما امکان کنترل بیشتری بر روی جایی که می‌خواهید بیشتر بدرخشد را می‌دهد. هنگام استفاده از براق کننده تایر ژله‌ای، ریزش کمتری به قسمت‌های دیگر چرخ وجود دارد. می‌توانید محصولات ژل براق را روی سایر قسمت‌های خودرو مانند صندلی‌های وینیل و داشبورد اعمال کنید. با این حال، زمان بیشتری طول می کشد تا اعمال شود، زیرا استفاده با دست انجام می‌شود.

نحوه استفاده از اسپری لاستیک خودرو:

اگر نمی‌دانید چگونه آن را اعمال کنید، مهم نیست که بهترین محصول را دریافت کنید. به همین دلیل است که می‌خواهیم تمام کارهایی را که باید انجام دهید تا بعد از اینکه محصول عالی را تهیه کردید، انجام دهید تا درخشش کامل لاستیک‌هایتان انجام دهید، توضیح دهیم.

لاستیک و رینگ را تمیز کنید:

اگر به سادگی بیرون بروید و آن را روی لاستیک‌های خود قرار دهید، این یک اشتباه خواهد بود. در عوض، باید لاستیک‌ها را با تمیز کردن کامل آن‌ها آماده کنید. با این حال، فقط روی لاستیک تمرکز نکنید، رینگ را نیز تمیز نمائید تا پس از اتمام کار، ظاهری بکر به لاستیک‌هایتان ببخشید.

لاستیک‌ها را خشک کنید:

پس از اتمام تمیز کردن لاستیک‌ها، مهم است که برای خشک کردن آن‌ها زمان بگذارید. هر گونه رطوبت روی لاستیک مانع از چسبیدن درست براق کننده لاستیک می‌شود و به نتایجی که می‌خواهید نخواهید رسید.

درخشش را اعمال کنید:

هنگامی که لاستیک‌ها را تمیز و خشک کردید، وقت آن است که براق کننده لاستیک را اعمال کنید. دستورالعمل‌های مربوط به محصول خاصی را که انتخاب می‌کنید را برای میزان استفاده دنبال کنید. با این حال، صرف نظر از محصولی که انتخاب می کنید، فقط درخشش لاستیک را به کناره لاستیک بزنید.

اجازه دهید روی لاستیک بماند:

هنگامی که درخشش لاستیک روی لاستیک‌های شما ظاهر شد، آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که بیرون بروید و به جاده باز بروید. درخشش لاستیک به زمان نیاز دارد تا در لاستیک شما جا بیفتد، بنابراین حداقل ده تا بیست دقیقه قبل از حرکت به مرحله نهایی به آن فرصت دهید.

اضافی محلول را از روی لاستیک پاک کنید:

هنگامی که به لاستیک زمان زیادی دادید تا در لاستیک جا بیفتد، از یک پارچه میکروفیبر برای پاک کردن اضافی استفاده کنید. این ممکن است یک مرحله اضافی به نظر برسد، اما اگر درخشش بیش از حد لاستیک را روی وسیله نقلیه خود باقی بگذارید، وقتی شروع به رانندگی می‌کنید، وسیله نقلیه شما آن را به همه جا می‌چرخاند. به جای داشتن ظاهری حرفه‌ای با جزئیات، محصول براق تایر در تمام کناره‌های وسیله نقلیه شما آن را بدتر از همیشه جلوه می‌دهد. علاوه بر این، باید زمان بیشتری را برای تمیز کردن آن صرف کنید، در حالی که می توانستید از همان ابتدا به سادگی آن را پاک کنید.

مزایای استفاده از اسپری لاستیک پایه آبی:

  • محلول لاستیک بر پایه آب سازگار با محیط زیست و غیر سمی است.
  • در حالی که از آن استفاده می‌کنید، لازم نیست به اندازه محلول‌های غیرآبی نگران قرار دادن آن روی خود و لباس هایتان باشید.
  • محلول بر پایه آب به محیط زیست آسیب نمی رساند.
  • اگر مقداری محلول با پایه آب روی بدنه خودرو پاشیده شود به رنگ خودرو آسیبی نمی‌رساند.
  • محلول لاستیک بر پایه آب نچسب است، بنابراین به راحتی می‌توان از هرگونه اسپری بیش از حد استفاده کرد و کثیفی به دیواره‌های لاستیک شما نمی‌چسبد.
  • محلول مبتنی بر آب برای کارهایی که نیاز به چند لایه دارند نیز عالی است، زیرا به نرمی لایه بندی می‌شود.

چند نکته هنگام استفاده از اسپری لاستیک:

  • از اپلیکاتورهای فوم می‌توان برای درخشش لاستیک با اسپری معمولی استفاده کرد. فقط کف را اسپری کنید، سپس آن را روی لاستیک پاک نمائید. مدتی طول می‌کشد، اما نتیجه یک برنامه یکنواخت و دقیق است.
  • هنگام پاک کردن درخشش اضافی لاستیک از پاک کردن اضافی لاستیک که بر روی رنگ خودرو ریخته شده اجتناب کنید، پارچه برای این کار خوب است.
  • یک پارچه نخی برای پاک کردن هر گونه اسپری که روی چرخ‌های شما قرار می‌گیرد عالی است.
  • وقت خود را صرف کنید، اسپری کردن تایر با عجله زیاد دوام نمی‌آورد و اغلب متوجه می شود که روی رنگ و چرخ‌های شما نفوذ می‌کند.
  • برای به حداقل رساندن زمان، پس از شستن خودرو، اما قبل از اینکه جزییات داخل خودرو را انجام دهید، اسپری تایر را اعمال کنید. این به شما زمان می‌دهد تا به خوبی روی تایر خیسانده شود.

راهنمای خرید اسپری لاستیک خودرو:

صاحبان خودروهای مختلف ترجیحات متفاوتی در مورد ظاهر لاستیک‌های خودروی خود دارند. برخی به دنبال درخشش بسیار براق هستند، در حالی که برخی دیگر رنگ مشکی مات را ترجیح می‌دهند. انتخاب‌های محصول و برندهای زیادی در بازار وجود دارد و همه در حال تبلیغ هستند. دانستن محصول مناسب برای انتخاب اسپری لاستیک ماشین شما می تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا چند راهنما وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بدانید دفعه بعد که به دنبال درخشش لاستیک خودرو هستید، چه محصولی را باید انتخاب کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چادر خودرو

نکات مهم هنگام خرید اسپری لاستیک خودرو:

اکنون وقت آن است که شما را از طریق راهنمای خرید کاملاً تحقیق شده خود که شامل سنگ‌های محک مورد نیاز برای یافتن محصول مورد نظر خود برای براق شدن تایر است، راهنمایی کنیم‌:

  1. دوام و کیفیت: اگر نگران کیفیت محصول هستید، حتماً مطابقت یا گواهینامه‌های آن را بررسی کنید. داشتن گواهینامه محصول (مانند UL یا CE) تضمین می‌کند که تولید محصول از شیوه های خوبی برخوردار بوده و کیفیت آن مطابق با استانداردها کنترل می‌شود. یک محصول باکیفیت نیز دوام بیشتری دارد. شما باید یک محصول بادوام را انتخاب کنید زیرا می‌تواند شما را از دردسرهای تعمیر یا تعویض نجات دهد و می‌تواند در دراز مدت مقرون به صرفه باشد.
  2. ویژگی‌ها و مزایا: این عاملی است که شما یک محصول را برای آن خریداری می‌کنید. بنابراین در اینجا، بخش مهم این است که شما باید ویژگی‌های محصول را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که واقعاً برای شما مفید است. برخی از محصولات دارای ویژگی‌های بسیار زیادی هستند، اما بسیاری از آن‌ها ممکن است بی ارزش باشند. پس چرا پول برای چیزی بپردازید که واقعاً به نفع شما نیست؟ نیازهای خود را مشخص کنید و بر این اساس مناسب ترین محصول را پیدا نمائید. اگر فروشنده اجازه می دهد، سعی کنید آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.
  3. مقایسه هزینه: هنگام خرید بهترین محصول برای براق کننده تایر، مقایسه هزینه عامل مهمی است. ما اغلب بر نمودارهای مقایسه هزینه تأکید می‌کنیم زیرا به شما این امکان را می‌دهد تا قیمت‌های فروشندگان مختلف را مقایسه کنید. چنین نموداری می‌تواند به شما در تصمیم گیری دقیق خرید و یافتن بهترین معامله برای یک محصول کمک کند. از آنجایی که تعادل بین هزینه و سایر عوامل مانند کیفیت، ویژگی‌ها و راحتی بسیار مهم است، مقایسه هزینه‌ها می‌تواند به شما در یافتن رقابتی‌ترین گزینه کمک کند.
  4. خدمات پس از فروش: پس از خرید اولیه، ممکن است برای بسیاری از موارد به خدمات پس از فروش نیاز داشته باشید. مانند راهنمایی در مورد استفاده از محصول یا رفع مشکل. بنابراین مطمئن شوید که سازنده یا فروشنده محصول شما خدمات پس از فروش خوبی ارائه می‌دهد. اگر از پس از فروش راضی هستید، احتمالاً مشتری راضی و وفاداری خواهید بود که با تبلیغات شفاهی مثبت به افزایش ارزش برند شرکت کمک خواهید کرد. به همین دلیل است که وقتی یک شرکت یا محصول تیم خدمات پس از فروش پاسخگو و ارتباطی نداشته باشد، می‌بینید که بیشترین نقدهای منفی را دریافت می‌کند.
  5. سیاست گارانتی: اگرچه گارانتی نشانه یک محصول معتبر است، اما بسیاری از محصولات خوب مشمول سیاست گارانتی نمی‌شوند. اما اگر دو انتخاب دارید، که یکی تحت پوشش گارانتی است و دیگری نه، باید به سراغ گزینه‌ای بروید که تحت گارانتی است. گارانتی تضمین می‌کند که یک سرویس معتبر تعمیر یا تعویض محصول شما را طبق شرایط مندرج در خط مشی انجام می‌دهد. برخی از فروشندگان حتی ضمانت بازگشت پول را ارائه می‌دهند که در آن می‌توانید در صورت عدم رضایت محصول در مدت زمان معین، بازپرداخت کامل را دریافت کنید.
  6. بازخورد صادقانه مشتریان: بررسی‌های سنتی به اندازه کافی عمیق نیستند که تصویر واضحی از تجربه کاربر را ارائه دهند. آن‌ها در مورد جنبه های خوب و بی اهمیت در مورد جنبه‌های منفی صحبت می‌کنند. اگر محصولی خوب است، باید بگوئید خوب است. اما یک بررسی صادقانه باید ناراحتی‌ها را مشخص کند، حتی کوچک‌ترین مواردی که هنگام استفاده از آن به وجود می‌آیند. نکات منفی جزئی احتمالاً شما را از خرید محصول باز نمی‌دارد، اما شما را برای مقابله با آن‌ها آماده می‌کند. بنابراین همیشه بررسی‌های صادقانه‌ای را بررسی کنید که به جزئیات کوچک توجه می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید اسپری لاستیک مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اسپری لاستیک ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو نانو رین مدل ۲۵۴۴۶۷ حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو نانو رین مدل 254467 حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸ × ۸.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    ایجاد لایه‌ی براق کننده و محافظت‌کننده روی لاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اسپری واکس لاستیک براق کننده اُکتای مدل شاینر حجم ۵۵۰ میلی لیتر

اسپری واکس لاستیک براق کننده اُکتای مدل شاینر حجم 550 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۵ گرم
  • حجم
    ۵۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اسپری واکس لاستیک خودرو آزاکس مدل TWS-50 حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته دو عددی

اسپری واکس لاستیک خودرو آزاکس مدل TWS-50 حجم 500 میلی لیتر بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اسپری واکس لاستیک نانو واش مدل e3 حجم ۵۰۰ میلی لیتر

اسپری واکس لاستیک نانو واش مدل e3 حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • حجم
    ۶۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    لاستیک را توسط صفر شور شستشو داده سپس واکس را از فاصله ۳۰ سانتی اسپری نمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اسپری تمیز کننده لاستیک اس تی پی مدل Tire Shine حجم ۶۵۰ میلی لیتر

اسپری تمیز کننده لاستیک اس تی پی مدل Tire Shine حجم 650 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • حجم
    ۶۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    قسمت های پلاستیکی
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو جردن کد j5 حجم ۶۵۰ میلی لیتر بسته ۵ عددی

اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو جردن کد j5 حجم 650 میلی لیتر بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • حجم
    ۶۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اسپری واکس لاستیک دبلیو پی آی ۴۰۰ مدل w111408 حجم ۶۵۰ میلی لیتر

اسپری واکس لاستیک دبلیو پی آی 400 مدل w111408 حجم 650 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • حجم
    ۶۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اسپری واکس لاستیک و محافظ تایر خودرو سایانا مدل Shine وزن ۳۲۰ گرم

اسپری واکس لاستیک و محافظ تایر خودرو سایانا مدل Shine وزن 320 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x4x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو جردن کد r1j1 به همراه واکس داشبورد

اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو جردن کد r1j1 به همراه واکس داشبورد

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۵ گرم
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    باعث محافظت از داشبورد و کلیه سطوح چرمی و پلاستیکی اتومبیل می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اسپری واکس لاستیک روناکس مدل vL1 حجم ۵۰۰ میلی لیتر

اسپری واکس لاستیک روناکس مدل vL1 حجم ۵۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x4x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اسپری واکس لاستیک خودرو مارکو مدل MARCO-500 حجم ۵۰۰ میلی لیتر

اسپری واکس لاستیک خودرو مارکو مدل MARCO-500 حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x6x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو اس تی پی مدل Son of a Gun بسته ۵ عددی

اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو اس تی پی مدل Son of a Gun بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۵۹۵ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    ۵ عدد اسپری تمیز کننده لاستیک مناسب برای لاستیک خودرو، موتورسیکلت و دوچرخهدارای خاصیت براق کنندگیماندگاری طولانیمحافظت از لاستیک در برابر شکستگی و ترک خوردننرم کردن لاستیک و جلوگیری از ایجاد ترک روی آنسر سخت دربرابر لکه‌های سخت ولی محافظ تایرمحافظ و تمیز کننده با دوام و طولانی مدتبدون نیاز به دستمال برای تمیزکردنفرمولاسیون جدید تایر تضمین کننده برگشت رنگ تایر به نوجلوگیری از تغییر رنگ و کهنه شدن تایر، پاک کننده چرک، لکه، خاک، دوده، آزبست لنتقبل از استفاده به‌خوبی تکان داده شود و پس از آن از فاصله ۱۵ سانتی‌متری به‌صورت پیوسته روی سطح موردنظر اسپری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اسپری فوم تمیز کننده و براق کننده رینگ و لاستیک خودرو کرلوسنس مدل ۲۱AV530 حجم ۵۳۰ میلی لیتر

اسپری فوم تمیز کننده و براق کننده رینگ و لاستیک خودرو کرلوسنس مدل 21AV530 حجم 530 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x9x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • حجم
    ۵۳۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اسپری واکس لاستیک خودرو پرتو مدل T500t حجم ۵۰۰ میلی لیتر

اسپری واکس لاستیک خودرو پرتو مدل T500t حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x6x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    محافظ خوب لاستیکبراقیت عالیضد گرد و خاکماندگاری بالااسپری واکس لاستیک پرتو از مواد اولیه با کیفیت و با فرمولاسیون ویژه تولید شده است.از ویژگی های این اسپری میتوان به براقیت فوق العاده و ماندگار بالا و ضد گردو خاک بودن آن اشاره کرد.طریقه مصرف: قبل مصرف لاستیک را به خوبی تمیز کنین و اسپری را به میزان کافی روی لاستیک اسپری کنینبرای داشتن یک لاستیک همواره مشکی و براق این عمل را حداقل هفته ای یک بار تکرار کنین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو اس تی پی مدل Son of a Gun به همراه اسپری پولیش داشبورد کاسپین

اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو اس تی پی مدل Son of a Gun به همراه اسپری پولیش داشبورد کاسپین

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳ × ۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • حجم
    ۵۹۵+۳۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    رینگ
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    این پک دارای اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو اس تی پی مدل Son of a Gun و اسپری داشبورد خودرو کاسپین مدل Original مناسب برای لاستیک خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه دارای خاصیت براق کنندگی براق کردن بهبود رنگ داشبوردماندگاری طولانی دارای خاصیت آنتی استاتیک و جلوگیری از نشستن گردوغباردارای خاصیت جرم‌زدایی و تمیزکنندگی محافظت از لاستیک در برابر شکستگی و ترک خوردننرم کردن لاستیک و جلوگیری از ایجاد ترک روی آنجلوگیری از تغییر رنگ و کهنه شدن تایر، پاک کننده چرک، لکه، خاک، دوده، آزبست لنتفرمولاسیون جدید تایر تضمین کننده برگشت رنگ تایر به نوسر سخت دربرابر لکه‌های سخت ولی محافظ تایرمحافظ و تمیز کننده با دوام و طولانی مدت بدون نیاز به دستمال برای تمیزکردناسپری داشبورد کاسپین دارای رایحه مطبوع Original پس از اسپری‌شدن داشبورد کاسپین چندین مرتبه با دستمال روی آن بکشیدقبل از استفاده به‌خوبی تکان داده شود و پس از آن از فاصله ۱۵ سانتی‌متری به‌صورت پیوسته روی سطح موردنظر اسپری شود.پولیش داشبورد کاسپین سطوح پلاستیکی آسیب دیده و کدر را بدون ایجاد چربی جلا داده و براق می کند، همچنین مانع ترک خوردگی و جمع شدن گرد و غبار روی سطح داشبورد می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اسپری تمیز کننده لاستیک اس تی پی مدل Son of A Gun حجم ۵۹۵ میلی لیتر

اسپری تمیز کننده لاستیک اس تی پی مدل Son of A Gun حجم 595 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۹۶ گرم
  • حجم
    ۵۹۶ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    دارای ساختار فومیقدرت تمیزکنندگی و محافظتی بالاجلوگیری از فرسایش و ترک‌خوردگی تایر خودروبدون نیاز به دستمال برای تمیزکردناصلی و اورجینال ساخت کشور u.s.a

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اسپری لاستیک خودرو فونیکس کد ۱۲۸ حجم ۶۰۰ میلی لیتر

اسپری لاستیک خودرو فونیکس کد 128 حجم 600 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x10x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • حجم
    ۶۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو جردن کد j4 حجم ۶۵۰ میلی لیتر بسته ۴ عددی

اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو جردن کد j4 حجم 650 میلی لیتر بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • حجم
    ۶۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو اس تی پی کد stp3 حجم ۶۵۰ میلی لیتر بسته ۳ عددی

اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو اس تی پی کد stp3 حجم 650 میلی لیتر بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۵ گرم
  • حجم
    ۶۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    تمیز کننده
  • سایر توضیحات
    قبل از استفاده به‌خوبی تکان داده شود و پس از آن از فاصله ۱۵ سانتی‌متری به‌صورت پیوسته روی سطح موردنظر اسپری شود. جلوگیری از تغییر رنگ و کهنه شدن تایر، پاک کننده چرک، لکه، خاک، دوده، آزبست لنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو جردن کد r1j2 بسته ۲ عددی به همراه واکس داشبورد

اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو جردن کد r1j2 بسته 2 عددی به همراه واکس داشبورد

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • حجم
    ۶۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اسپری واکس داشبورد و لاستیک پرتو مدل D120f وزن ۴۲۰ گرم

اسپری واکس داشبورد و لاستیک پرتو مدل D120f وزن 420 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۹. ۵. ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اسپری تمیز کننده و براق کننده لاستیک جردن حجم ۶۵۰ میلی لیتر

اسپری تمیز کننده و براق کننده لاستیک جردن حجم 650 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • حجم
    ۶۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    موارد کاربرد : انواع لاستیک اتوموبیل ، انواع تسمه و قطعات لاستیک ، نحوه استفاده: ابتدا سطوح مورد نظر را از گرد و غبار پاک کنید ، قبل از مصرف اسپری را به خوبی تکان دهید ، از فاصله ۲۰ سانتی متری بر روی سطوح مورد نظر اسپری کنید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اسپری واکس لاستیک و براق کننده و محافظ تایر یاتاش کد ۴۴ حجم ۵۰۰ میلی لیتر

اسپری واکس لاستیک و براق کننده و محافظ تایر یاتاش کد 44 حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    واکس براق کننده و واکس خودرو فوق العاده تاثیر گذار و ماندگار ، مقاوم کننده لاستیک در برابر اشعه uv

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اسپری لاستیک خودرو دوپلی کالر حجم ۵۰۰ میلی لیتر

اسپری لاستیک خودرو دوپلی کالر حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ارتفاع: ۲۴، قطر: ۶.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۱۵ گرم
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    – اسپری محافظت کننده، تمیزکننده و براق کننده لاستیک- جلوگیری از تغییر رنگ و کهنه شدن لاستیک- بدون نیاز به دستمال برای تمیز کردن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اسپری فوم لاستیک خودرو جی پی ۵مدل pro حجم ۷۵۰ میلی لیتر

اسپری فوم لاستیک خودرو جی پی 5مدل pro حجم 750 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • حجم
    ۷۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ اسپری فوم لاستیک وست واش مدل TF01 حجم ۶۵۰ میلی لیتر

اسپری فوم لاستیک وست واش مدل TF01 حجم 650 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • حجم
    ۶۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    رینگ
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    افشانه را روی سطح مورد نظر اسپری کرده و پس از گذشت ۳۰ ثانیه با یک اسفنج نرم فوم را به آرامی روی سطح میکشیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اسپری واکس لاستیک خودرو سی واکس مدل CW-9806 حجم ۵۰۰ میلی لیتر

اسپری واکس لاستیک خودرو سی واکس مدل CW-9806 حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x12x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو اس تی پی کد stp3 حجم ۶۵۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو اس تی پی کد stp3 حجم 650 میلی لیتر بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • حجم
    ۶۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو جردن کد j6 حجم ۶۵۰ میلی لیتر بسته ۶ عددی

اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو جردن کد j6 حجم 650 میلی لیتر بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • حجم
    ۶۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو جردن کد j2 حجم ۶۵۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو جردن کد j2 حجم 650 میلی لیتر بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • حجم
    ۶۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اسپری لاستیک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سراگزوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا