لوازم جانبی خودروویژه

ضبط ماشین، راهنمای خرید بهترین ضبط ماشین بلوتوث‌دار ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید ضبط ماشین باید در نظر بگیرید.

آیا به دنبال یک ضبط ماشین جدید هستید؟ دانستن اینکه از کجا شروع کنید، به دنبال چه ویژگی‌هایی باشید و چقدر باید هزینه کنید می‌تواند مشکل باشد. در این راهنما، همه چیزهایی را که در هنگام خرید یک ضبط ماشین جدید باید بدانید را به شما آموزش می‌دهیم. ما با بحث در مورد انواع مختلف ضبط و آنچه که هر کدام ارائه می‌دهد شروع می‌کنیم، سپس به قیمت و نصب می‌پردازیم. در پایان این پست، می‌توانید با اطمینان کامل ضبط ماشین را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

ارتقای ضبط ماشین راه فوق العاده‌ای برای ترکیب ویژگی‌های اضافی و داشتن ظاهر بهتر رابط خودرو است، ناگفته نماند که کیفیت صدای بهتر و تجربه رانندگی لذت بخش‌تری خواهید داشت. این تصمیم آنقدرها هم که فکر می‌کنید ساده نیست، زیرا گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اجازه دهید فرآیند را ساده‌تر کنیم تا هنگام خرید ماشین اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ضبط ماشین را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ضبط ماشین موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ضبط ماشین باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

ضبط ماشین چیست و چه کاربردی دارد؟

ضبط صوت یا همان دستگاه پخش خودرو وسیله‌ای است که درون خودرو نصب می‌شود و امکان پخش فیلم و موسیقی را برای راننده و سایر سرنشین‌ها فراهم می‌کند. برخی از مدل‌‌های جدید دارای صفحه لمسی هستند و مکان یاب یا جی پی اس ماهواره‌ای روی ان‌ها نصب می‌شود و شما از طریق آن می‌توانید جهت یابی کنید و نزدیک ترین مسیر را روی نقشه دنبال نمائید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آمپلی فایر خودرو

انواع ضبط ماشین موجود در بازار:

وقتی صحبت از ضبط خودرو می‌شود، سه نوع اصلی برای انتخاب وجود دارد که در ادامه تک تک آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

  1. ضبط‌ ماشین تک DIN: رایج ترین نوع ضبط خودرو پس از فروش هستند. آن‌ها را “سینگل DIN” می‌نامند، زیرا اندازه آن‌ها تقریباً به اندازه یک دسته کارت است (۷ اینچ در ۲ اینچ) می‌باشد که یک اندازه استاندارد برای استریوهای اتومبیل است. اکثر استریوهای تک DIN در هر خودرویی جا می‌شوند، اما اگر خودروی شما دارای دهانه استریو با اندازه استاندارد نباشد، ممکن است لازم باشد تغییراتی در داشبورد خودرو خود ایجاد کنید.
  2. ضبط‌ ماشین دوبل DIN: دو برابر بلندتر از استریوهای تک DIN (۷ اینچ در ۴ اینچ) هستند، بنابراین فضای بیشتری برای کنترل‌ها و نمایشگر بزرگ‌تر ارائه می‌دهند. آن‌ها در اتومبیل های جدید رایج تر هستند، اما نصب آن‌ها در وسایل نقلیه قدیمی می‌تواند دشوار باشد. ممکن است لازم باشد برای نصب استریو DIN دوتایی تغییراتی در داشبورد خود ایجاد کنید.
  3. ضبط‌ ماشین یونیورسال: به عنوان استریو صفحه لمسی تک دین نیز شناخته می‌شود، نوعی پخش خودرو است که می‌تواند برای هر خودرویی نصب شود. این استریوها معمولاً دارای صفحه نمایش لمسی و سیستم ناوبری هستند. برای نصب آن‌ها، باید کیت داشبورد مخصوص وسیله نقلیه خود را خریداری کنید.

نکات مهمی که هنگام خرید ضبط ماشین باید در نظر بگیرید:

منابع صوتی:

اولین چیزی که باید قبل از سرمایه گذاری بر روی دستگاه پخش خودرو به آن توجه کنید این است که مطمئن شوید که از انواع فرمت‌های پخش پشتیبانی می‌کند. این روزها انواع مختلفی از فرمت‌ها وجود دارد که فایل‌های صوتی در آن‌ها کدگذاری می‌شوند. نوع فرمت کیفیت فایل صوتی را تعیین می‌کند. در حالی که فرمت‌هایی مانند MP3 و AAC کیفیت معمولی را ارائه می‌دهند، فرمت‌های دیگر مانند ALAC، WAV و FLAC و غیره وضوح بالا و کیفیت صدای بهتری را ارائه می‌دهند. بنابراین، مطمئن شوید که استریوی ماشینی که انتخاب می‌کنید از تمام فرمت‌های پخش پشتیبانی می‌کند. همچنین، مطمئن شوید که استریو ماشین شما دارای انواع مختلف منابع صوتی، اعم از CD/DVD، رادیو، USB، AUX، بلوتوث، کارت SD یا تلفن هوشمند است.

ادغام اپلیکیشن و گوشی هوشمند:

امروزه هر مشتری به دنبال واحدی است که بتواند با گوشی هوشمند خود یکپارچه شود و بتواند همزمان با آن کار کند. بنابراین مهم است که مطمئن شوید استریویی که خریداری می‌کنید دارای این ویژگی باشد. یکی از بزرگترین چیزهای اخیر ادغام تلفن هوشمند با Apple CarPlay و Android auto است. این امر رانندگی را بسیار ساده می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا تلفن هوشمند خود را از طریق هد یونیت به راحتی مدیریت کنید تا تجربه رانندگی یکپارچه و ایمن تری داشته باشید. پایونیر اولین برندی بود که این فناوری انقلابی را در ایران راه‌اندازی کرد و اکنون روی Wireless Apple CarPlay و Wireless Android Mirroring تمرکز کرده است تا همه چیز را به سطح بعدی برساند.

ماهواره و رادیو محلی:

بسیاری از مردم دوست دارند هنگام رانندگی به رادیو گوش دهند. رادیو همچنین یک منبع عالی برای دریافت اخبار سریع و به روز ماندن از امور جاری است. امروزه رادیوهای سنتی به سرعت با رادیوهای دیجیتال جایگزین می‌شوند. این رادیوها نه تنها کیفیت صدای واضح‌تری را ارائه می‌دهند، بلکه عملکردهای بسیار مفیدی مانند قابلیت پخش آهنگ‌ها به طور مستقیم از کتابخانه دیجیتال Spotify را نیز ارائه می‌دهند، به طوری که می‌توانید از موسیقی متناسب با سلیقه خود لذت ببرید بدون اینکه نیازی به تغییر تمرکز از رانندگی داشته باشید.

ناوبری GPS:

یک سیستم GPS به شما این امکان را می‌دهد تا هر زمان که در یک منطقه جدید هستید بر روی جاده تمرکز کنید و می‌توانید بدون نیاز به توقف در هر گوشه خیابان و پرسیدن مسیر از یک محلی به مقصد خود بروید. بسیاری از استریوهای پس از فروش با سیستم‌های GPS یکپارچه عرضه می‌شوند، اما لزوماً مجبور نیستید برای آن پول اضافی خرج کنید. با توجه به روند ادغام تلفن‌های هوشمند، می‌توانید از طریق Apple CarPlay یا Android Auto از ناوبری GPS در استریو اتومبیل خود استفاده کنید.

ابعاد و کنترل‌های فیزیکی:

رادیوهای بازار معمولاً در دو اندازه استاندارد عرضه می شوند که به عنوان تک دین (۲ اینچ ۷ اینچ) و دابل دین (۴ اینچ در ۷ اینچ) شناخته می‌شوند. به طور سنتی، رادیوهای تک دین دکمه‌هایی دارند و ظاهر و احساسی ساده دارند. با این حال، آن‌ها را می‌توان از نظر عملکرد و قابلیت افزودنی پر از ویژگی‌ها کرد. از طرف دیگر، یک دابل داین معمولاً دارای ویژگی صفحه نمایش لمسی است و از عملکردهایی مانند GPS، پخش DVD و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

در برخی موارد، یک رادیو تک دین یا دو دینه ممکن است جایگزینی مستقیم برای وسیله نقلیه شما باشد، در حالی که در موارد دیگر ممکن است به کیت داشبورد مخصوص خودرو نیاز داشته باشید تا امکان نصب بدون درز را فراهم کند. امروزه، هد یونیت‌هایی به وجود آمده است که به عنوان تبلت‌های اندرویدی قابل جدا شدن عمل می‌کنند. اینها را می‌توان نه تنها در داخل خودرو برای ایجاد یک تجربه رانندگی بدون درز استفاده کرد، بلکه می‌توان از آن‌ها در خارج از آن مانند یک تبلت هوشمند معمولی نیز استفاده کرد. تبلت اندرویدی ۸ اینچی چند منظوره SDA-835TAB+SPH-T20BT پایونیر که به راحتی قابل جدا شدن است یکی از این نمونه‌ها است.

این تبلت دارای سیستم عامل AndroidTM اصلی است و دارای یک اکولایزر ۱۳ بانده است که به شما این امکان را می‌دهد تا موسیقی خود را به خوبی تنظیم کنید. همچنین در برابر دما و ارتعاشات شدید مقاوم است و قابلیت جدا شدن آن نیز به عنوان یک ویژگی ضد سرقت عمل می‌کند. این تبلت همچنین می‌تواند به صورت خودکار با تعویض دنده عقب خودرو به دوربین عقب خودرو متصل شود و همچنین می‌تواند با سنسور پارک اختیاری متصل شود.

همچنین می‌توانید با کیفیت صدای پایونیر از موسیقی و فیلم‌های مورد علاقه خود لذت ببرید. اگر بچه‌هایتان خسته می‌شوند، می‌توانید برگه را جدا کرده و به آن‌ها بدهید تا از محتوای مورد علاقه‌شان نیز لذت ببرند. چه نیازهای تجاری داشته باشید که نیاز به توجه داشته باشید یا فقط می‌خواهید از یک فیلم یا سریال تلویزیونی لذت ببرید، یا می‌خواهید یادگیری آنلاین آسان را برای فرزندان خود تسهیل کنید، همه کارها را می‌توان با یک دستگاه ساده انجام داد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسپیکر خودرو

قدرت دستگاه:

در حالی که گرفتن ورودی از منابع صوتی یکی از عملکردهای یونیت اصلی است. یکی دیگر از عملکردهای مهم آن این است که صدا را از طریق آمپلی فایر داخلی به بلندگوهای خودروی شما ارسال کند. این آمپلی فایر دارای دو درجه قدرت حداکثر توان و RMS است. حداکثر توان حداکثر توانی است که تقویت کننده شما قادر به تولید آن است در حالی که توان RMS مقدار توانی است که تقویت کننده به طور مداوم با استفاده منظم تولید می‌کند. مگر اینکه فردی باشید که دوست دارد بلندگوی خود را همیشه با صدای کامل پخش کند، بهتر است بیشتر روی امتیاز RMS تمرکز کنید.

به طور کلی، داشتن قدرت RMS بالا خوب است زیرا به شما آزادی عمل بیشتری از نظر حجم را می‌دهد بدون اینکه به محدودیت توانایی تقویت کننده برسد که ممکن است منجر به اعوجاج شود. اگرچه وات بیشتر همیشه به معنای کیفیت صدای بهتر نیست. این توسط عوامل زیادی مانند کیفیت منبع صوتی شما، پردازش سیگنال دیجیتال، مبدل دیجیتال آنالوگ، یکسان سازی، و در نهایت، بلندگوهای ماشین شما تعیین می‌شود.

اکثر هد یونیت‌های مدرن دارای ویژگی‌های تنظیم صدا هستند که به شما این امکان را می‌دهد که بافت و کیفیت خروجی را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. به عنوان مثال، از ویژگی «تقویت بیس» می‌توان برای شارپ‌تر کردن پایین‌ترین فرکانس‌های صدا، «Band-Equalizer» برای کنترل صحنه‌های صوتی کلی استفاده کرد و از ویژگی «Time Alignment» می‌توان برای تصحیح مسیر در مورد موسیقی که از ریتم خارج شده استفاده کرد.

علاوه بر این، اگر به دنبال ارتقای سیستم صوتی خودرو خود با افزودن آمپلی‌فایر، ساب ووفر یا سایر لوازم جانبی هستید، باید مطمئن شوید که استریوی خودرویی که روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید قابلیت ارتقاء را دارد. این را می‌توان با بررسی تعداد خروجی‌های پیش تقویت کننده در انتهای پشتی استریو تعیین کرد. بنابراین قبل از خرید استریو مطمئن شوید که تعداد خروجی‌های پری آمپ کافی دارید. این خروجی‌های پیش تقویت‌کننده همچنین دارای برچسب‌های ولتاژ خط خاصی هستند (۲ ولت، ۴ ولت، و حتی ۸ ولت و ۱۶ ولت) در برخی مدل‌ها هر چه ولتاژ خط بیشتر باشد، نویز خروجی از بلندگوی شما کمتر می‌شود. به همین دلیل است که باید یک استریو با پریوت‌های RCA ولتاژ بالا را در نظر بگیرید.

میزان بودجه:

مثل اینکه می‌گویند، هر چیزی بهایی دارد. شما باید تعادلی بین آنچه می‌خواهید و مقداری که می خواهید برای آن هزینه نمائید پیدا کنید. برخی از پخش کننده‌های ماشین بسیار مناسب وجود دارند که پول زیادی از جیب شما را هدر نمی‌دهند، اما اگر واقعاً می‌خواهید چیزها را به سطح بعدی ببرید، ممکن است مجبور شوید کمی جیب خود را شل کنید. بنابراین، قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه کاری انجام می‌دهید و چه نمی‌خواهید، باید در مورد بودجه تصمیم بگیرید. به این ترتیب، تصویر واضح تری خواهید داشت و سپس می‌توانید گزینه‌های خود را بسنجید. پس از حذف استریوهایی که نمی‌توانند با بودجه شما مناسب باشند، می‌توانید شروع به کار بر روی یافتن بهترین استریو با بودجه خود کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید ضبط ماشین مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ضبط ماشین ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ پخش کننده خودرو شروود مدل SH-222

پخش کننده خودرو شروود مدل SH-222

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x6x13 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    رادیو
  • بیشینه صدای خروجی
    ۴×۶۰ وات
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سایر توضیحات
    پنل ثابتبلوتوث دارآیسی بزرگدو پورت USBپورت AUX و کارت حافظه
  • سیستم عامل سازگار
    iOS
  • مشخصات صفحه نمایش
    مولتی کالر (چندرنگ)
  • نور پس زمینه
    متغیر
  • وزن
    ۳۷۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    دارای بلوتوث
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    صفحه نمایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پخش کننده خودرو جی وی سی مدل KD-X168M

پخش کننده خودرو جی وی سی مدل KD-X168M

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۰x110x600.7 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    رادیو
  • بیشینه صدای خروجی
    ۲.۵۰ ولت وات
  • دستگاه پخش خودرو
    MP3 WMA WAV FLAC
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • نور پس زمینه
    قابل انتخاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پخش کننده خودرو دنای مدل DE_8012D

پخش کننده خودرو دنای مدل DE_8012D

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x15x5.5 سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۲×۲×۸
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سایر توضیحات
    ۴ خروجی مجزا و تفکیک شده RCA
  • سیستم عامل سازگار
    بدون پشتیبانی از سیستم‌عامل
  • مشخصات صفحه نمایش
    ۸ کاراکتری مولتی کالر
  • نور پس زمینه
    قابل انتخاب
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۱ پورت USB
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    امکان جدا شدن پنل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-A110U

پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-A110U

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x7 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    کنترل
  • بیشینه صدای خروجی
    ۵۵ وات وات
  • دستگاه پخش خودرو
    MP3/FLAC/WMA/
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    اندروید
  • مشخصات صفحه نمایش
    ماتریکس
  • نور پس زمینه
    سفید
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۱ پورت USB
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    کیفیت صدا ۲۴ بیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پخش کننده خودرو شروود مدل SH-222BT

پخش کننده خودرو شروود مدل SH-222BT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x120x50 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    آچار
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سایر توضیحات
    پنل ثابت – دارای ۲ پورت USB و شارژ – ۱۸ ایستگاه رادیو (۱۸FM) – IC بزرگ (۷۳۸۸) – مولتی کالر – سوکت ایزویی
  • سیستم عامل سازگار
    iOS
  • نور پس زمینه
    متغیر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۲ پورت USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پخش کننده خودرو پایونیر مدل MVH-S125UI

پخش کننده خودرو پایونیر مدل MVH-S125UI

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x115x501 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    رادیو
  • بیشینه صدای خروجی
    MOSFET 50W x 4 وات
  • دستگاه پخش خودرو
    WAVWMAMP3
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    اندروید
  • مشخصات صفحه نمایش
    نمایشگر LCD
  • نور پس زمینه
    قرمز
  • وزن
    قابلیت میکس ترکس (Mixtrax)2 جفت خروجی RCASuper Tuner 3dاکولایزر گرافیک ۵ باندیساپورت برنامه ARCکنترل صدای چرخشیساپورت دو موج رادیو FM / AM گرم
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    کیفیت صدا ۲۴ بیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-A416BT

پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-A416BT

مشخصات

  • اقلام همراه کالا
    رادیو
  • بیشینه صدای خروجی
    ۵۵ وات وات
  • دستگاه پخش خودرو
    MP3, WMA, FLAC
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    اندروید
  • نور پس زمینه
    قابل انتخاب
  • وزن
    پخش فرمت FLACقابلیت انتخاب رنگ دلخواه ۳ جفت ( ۶عدد ) خروجی آمپلی فایر گرم
  • ویژگی‌های پورت
    خروجی مستقیم ساب ووفر
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    کیفیت صدا ۲۴ بیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-A410BT

پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-A410BT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۰x130x50 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما
  • بیشینه صدای خروجی
    ۲۴۰ وات
  • دستگاه پخش خودرو
    APE, MP3, WAV, WMA
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    iOS
  • نور پس زمینه
    متغیر
  • وزن
    ۶۲۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۱ پورت USB
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    امکان جدا شدن پنل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پخش کننده خودرو پاناتک مدل CP-213

پخش کننده خودرو پاناتک مدل CP-213

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x22x6 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    بدون پشتیبانی از سیستم‌عامل
  • نور پس زمینه
    متغیر
  • وزن
    ۶۸۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۱ پورت USB
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۳۰۴۴۱۸۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پخش کننده خودرو مکسیدر مدل MX_DLF2928U2

پخش کننده خودرو مکسیدر مدل MX_DLF2928U2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x11x5.5 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    آچار
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    بدون پشتیبانی از سیستم‌عامل
  • نور پس زمینه
    قرمز
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۲ پورت USB
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۳۶۷۱۹۲۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پخش کننده خودرو ناکامیچی مدل NQ723 BD پنل جدا

پخش کننده خودرو ناکامیچی مدل NQ723 BD پنل جدا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x14x5 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سایر توضیحات
    توان خروجی ۵۰×۴ واتتعداد خروجی RCA ۳ جفتخروجی مستقیم سابووفر داردقابلیت جدا شدن پنل داردقابلیت پشتیبانی از ANDROID/IOSفرمت های قابل پخش MP3/WMA/AMقابلیت تغییر رنگ داردTIME ALIGMENT داردبولوتوث (BT) دارداپلیکیشن داردکراس اوور (hpf ) داردولتاژ خروجی RCA ۴ ولتکراس اوور (Lpf) داردقابلیت پخش CD نداردامکان شارژ گوشی داردامکان مکالمه از راه دور داردامکان اتصال دو گوشی داردپشتیبانی از حافظه رم TF CARD
  • سیستم عامل سازگار
    بدون پشتیبانی از سیستم‌عامل
  • نور پس زمینه
    متغیر
  • وزن
    ۵۳۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۲ پورت USB
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    امکان جدا شدن پنل
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۳۰۵۶۹۱۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S5250BT

پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S5250BT

مشخصات

  • بیشینه صدای خروجی
    ۵۰×۴ وات وات
  • دستگاه پخش خودرو
    MP3/WMA/AAC/WAV/FLAC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پخش کننده خودرو مکسیدر مدل ۸۸۰۵

پخش کننده خودرو مکسیدر مدل 8805

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x20x5 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    اندروید
  • نور پس زمینه
    متغیر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۲ پورت USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-A410BT

پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-A410BT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۸x50x1190.7 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    رادیو
  • بیشینه صدای خروجی
    ۵۵ وات وات
  • دستگاه پخش خودرو
    MP3, WMA, FLAC,SBC, AAC
  • سیستم عامل سازگار
    اندروید
  • مشخصات صفحه نمایش
    LCD (with Acryl)
  • میزان صدای تولیدی
    ۴x55W دسی‌بل
  • نور پس زمینه
    متغیر
  • ویژگی‌های پورت
    خروجی مستقیم ساب ووفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پخش کننده خودرو ساج الکتریک مدل SA-912

پخش کننده خودرو ساج الکتریک مدل SA-912

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x13x6 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    آچار
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سایر توضیحات
    پنل ثابت ۱۸ ایستگاه رادیو ۲ عدد پورت USB (یک عدد برای شارژ) پورت AUX پورت SD دارای میکروفون داخلی مولتی کالر ۲ جفت خروجی RCA دارای Bass / Treble / Fader / Balance دارای SHIFTING FOLDER سوکت ایزو
  • سیستم عامل سازگار
    بدون پشتیبانی از سیستم‌عامل
  • نور پس زمینه
    متغیر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۲ پورت USB
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۵۵۹۷۷۰۱۰۳۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پخش کننده خودرو مکسیدر مدل ۸۸۰۵

پخش کننده خودرو مکسیدر مدل 8805

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x20x5 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    اندروید
  • نور پس زمینه
    متغیر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۲ پورت USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پخش کننده خودرو مکسیدر مدل ۸۸۰۶

پخش کننده خودرو مکسیدر مدل 8806

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x5 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    رادیو
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    اندروید
  • نور پس زمینه
    متغیر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    دارای بلوتوث

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پخش کننده خودرو استیلاک مدل ۵۲۵۸

پخش کننده خودرو استیلاک مدل 5258

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x13x8 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما
  • بیشینه صدای خروجی
    ۶۰ وات وات
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سایر توضیحات
    دارای ریموت کنترلپورت AUXپنل ثابتیک پورت USB آی سی بزرگ ۷۳۸۸ ۴ خروجی RCAکابل ایزوهیت سینگ بزرگصفحه نمایش رنگیاپلیکیشن اندروید و iOSدارای بلوتوثدارای پورت Micro SD
  • سیستم عامل سازگار
    iOS
  • مشخصات صفحه نمایش
    پنل ثابتنمایش ساعت
  • نور پس زمینه
    متغیر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۱ پورت USB
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    صفحه نمایش
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۳۵۴۴۹۲۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پخش کننده خودرو دنای مدل DE_7012F

پخش کننده خودرو دنای مدل DE_7012F

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x15x5.5 سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۲×۲×۸
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سایر توضیحات
    آیسی ۷۳۸۸ ۴ خروجی مجزای RCA
  • سیستم عامل سازگار
    بدون پشتیبانی از سیستم‌عامل
  • مشخصات صفحه نمایش
    ۸ کاراکتری مولتی کالر
  • نور پس زمینه
    قابل انتخاب
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۱ پورت USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پخش کننده خودرو پایونیر مدل MVH_S125UI

پخش کننده خودرو پایونیر مدل MVH_S125UI

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x115x501 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    رادیو
  • بیشینه صدای خروجی
    MOSFET 50W×۴ وات
  • دستگاه پخش خودرو
    WAVWMAMP3
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    اندروید
  • مشخصات صفحه نمایش
    نمایشگر LCD
  • نور پس زمینه
    قرمز
  • وزن
    – ساپورت USB و AUX  ( این پخش CD ساپورت نمی کند)- قابلیت میکس ترکس (Mixtrax) دی جی کردن خودکار آهنگها قابلیت پخش WAV/WMA/MP3  از USB- 2 جفت خروجی آمپلی فایر- نمایشگر LCD-نور زمینه LED- کنترل مستقیم USB برای iPhone/iPod (درگاه USB روشن)- ورودی کمکی (جلو)- MOSFET 50W x 4- Super Tuner 3d- ساپورت دو موج رادیو FM / AM-RDS-اکولایزر گرافیک ۵ باندی ( به شما امکان می دهد تنظیمات اکوستیک و حالت دلخواه را بهبود بخشید)-  ساپورت برنامه ARC- ورودی راه دور سیم دار- کنترل صدای چرخشی- پنل جداشدنی گرم
  • ویژگی‌های پورت
    خروجی مستقیم ساب ووفر
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    کیفیت صدا ۲۴ بیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-GS80

پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-GS80

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x17x5 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما
  • بیشینه صدای خروجی
    ۱۰۰W x 4 وات
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سایر توضیحات
    ۴ عدد خروجی صدای ۱۰۰ وات ، ۳ جفت ( ۶ عدد ) خروجی RCA های ولتاژ ( ۵ ولتی ) ، اکولایزر گرافیکی ۱۰ باندی ، ۲ عدد پورت USB (جلو و عقب)
  • سیستم عامل سازگار
    iOS
  • نور پس زمینه
    قابل انتخاب – ۲۱۰۰۰۰ رنگ
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۲ پورت USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پخش کننده خودرو استیلاک مدل ۸۲۵۲

پخش کننده خودرو استیلاک مدل 8252

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x13x8 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما
  • بیشینه صدای خروجی
    ۶۰ وات وات
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سایر توضیحات
    دارای ریموت کنترلپورت AUXپنل ثابتیک پورت USB آی سی بزرگ ۷۳۸۸ ۴ خروجی RCAکابل ایزوهیت سینگ بزرگصفحه نمایش رنگیاپلیکیشن اندروید و iOSدارای بلوتوثدارای پورت Micro SD
  • سیستم عامل سازگار
    iOS
  • مشخصات صفحه نمایش
    پنل ثابتنمایش ساعت
  • نور پس زمینه
    متغیر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۱ پورت USB
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    صفحه نمایش
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۳۵۴۵۱۷۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S4250BT

پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S4250BT

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x18x16 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما
  • بیشینه صدای خروجی
    ۵۰ وات
  • دستگاه پخش خودرو
    WAV/WMA/MP3/FLAC/AAC
  • دیسک قابل پخش
    CD
  • سیستم عامل سازگار
    iOS
  • نور پس زمینه
    آبی
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    دارای بلوتوث
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    امکان جدا شدن پنل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پخش کننده خودرو جی وی سی مدل X482BT

پخش کننده خودرو جی وی سی مدل X482BT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x5 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    کنترل
  • بیشینه صدای خروجی
    MOSFET 50W x 4 وات وات
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سایر توضیحات
    ۳ جفت خروجی ۴ ولت جهت آمپلی فایر و ساب ووفر ، اکولایزر گرافیک ۱۳ باندی ، بلوتوث برای تماس با هندزفری و صدای بی سیم ، قابلیت اتصال به ۵ گوشی همزمان
  • سیستم عامل سازگار
    iOS
  • نور پس زمینه
    قابل انتخاب – ۲۱۰۰۰۰ رنگ
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۱ پورت USB
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    امکان جدا شدن پنل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پخش کننده خودرو مکسیدر مدل ۸۸۲۳BT

پخش کننده خودرو مکسیدر مدل 8823BT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x8x4 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    رادیو
  • دستگاه پخش خودرو
    صوتی
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    iOS
  • نور پس زمینه
    متغیر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    دارای بلوتوث
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    امکان جدا شدن پنل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پخش کننده خودرو راک استریم مدل RS-920

پخش کننده خودرو راک استریم مدل RS-920

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x12x6 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    بدون پشتیبانی از سیستم‌عامل
  • نور پس زمینه
    قابل انتخاب
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۲ پورت USB
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    کیفیت صدا ۱۶ بیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-A110U

پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-A110U

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x7 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    کنترل
  • بیشینه صدای خروجی
    ۵۵ وات وات
  • دستگاه پخش خودرو
    MP3/FLAC/WMA/
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    اندروید
  • مشخصات صفحه نمایش
    ماتریکس
  • نور پس زمینه
    سفید
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۱ پورت USB
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    کیفیت صدا ۲۴ بیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پخش کننده خودرو پایونیر مدل MVH-S215BT

پخش کننده خودرو پایونیر مدل MVH-S215BT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سایر توضیحات
    پخش‌کننده‌ی خودروی « MVH-S215BT» از محصولات کمپانی «پایونیر» (Pioneer) در سال ۲۰۲۰ است. این محصول با امکانات و ویژگی‌های جالبی طراحی شده است. MVH-S215BT به یک عدد پورت USB مجهز است که از طریق آن می‌توانید فلش‌مموری خود را به آن متصل کرده و از فایل‌های دلخواهتان در خودرو استفاده کنید. برای راحتی کاربران، این پورت در قسمت جلویی بدنه‌ تعبیه شده است؛ همچنین در صورتی که مایل باشید فایل‌های موجود در MP3 Player خود را از ضبط خودرو بشنوید، می‌توانید با استفاده از پورت AUX این مدل، پخش‌کننده‌ی موسیقی‌ تان را به آن متصل کنید. گفتنی است که سیستم‌عامل سازگار با این دستگاه، اندروید و iOS هستند که می‌توانید با اتصال تلفن همراه از طریق کابل، بلوتوث و اپلیکیشن پایونیر فایل‌های صوتی موجود در آن را به پخش بگذارید. فرمت‌های صوتی MP3 / WMA / AAC / WAV / FLAC در این مدل پشتیبانی می‌شوند تا کاربران به‌راحتی از فایل‌های موردنظر خود استفاده کنند. بیشینه‌ توان خروجی این دستگاه ۴ × ۵۰ وات می باشد.
  • سیستم عامل سازگار
    iOS
  • نور پس زمینه
    قرمز
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۱ پورت USB
  • ویژگی‌های دستگاه پخش خودرو
    امکان جدا شدن پنل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پخش کننده خودرو کارینا مدل KA-2500BT

پخش کننده خودرو کارینا مدل KA-2500BT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x8x7 سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه نمایش
    ۲ اینچ
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    اندروید
  • مشخصات صفحه نمایش
    ۲ اینچی
  • نور پس زمینه
    قابل انتخاب
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های پورت
    ۱ پورت USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پخش کننده خودرو کنوود مدل KMM-105M

 پخش کننده خودرو کنوود مدل KMM-105M

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۳x100x532 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا
    رادیو
  • بیشینه صدای خروجی
    ۵۰ وات وات
  • دیسک قابل پخش
    بدون امکان پخش دیسک
  • سیستم عامل سازگار
    اندروید
  • نور پس زمینه
    سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ضبط ماشین در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید روکش فرمان خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا