لوازم جانبی خودرو

بکسل خودرو، راهنمای خرید انواع تسمه، سیم و طناب بکسل خودرو قوی و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید بکسل خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری که در هر خودرویی باید وجود داشته باشد، بکسل خودرو می‌باشد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که خودرو شما در جایی خاموش شود و قادر به روشن کردن آن نباشید، در این شرایط یا باید با یدک‌کش تماس بگیرید و بابت یک جا‌به‌جایی ساده مبلغ سنگینی از شما دریافت کند یا به وسیله بکسل خودرو با یک وسیله نقلیه دیگر خودرو خود را تا تعمیرگاه بکسل نمائید. بکسل خودرو هم قانون و مقرراتی دارد که اگر ان‌ها را رعایت نکنید، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازید. خیلی از خودروهای آفرود که در راه و بی راه رانندگی می‌کنند، درون شن یا گل ممکن است گیر کنند به همین دلیل باید یک بکسل خودرو داشته باشند تا با ماشین دیگر خودرو خود را خارج کنند.

قدرت موتور خودرویی که قرار است شما را بکسل کند یا باید برابر خودرو شما یا مقداری بالاتر باشد، در غیر این صورت به خودرویی که قرار است خودرو شما را بکسل کند، فشار زیادی وارد می‌شود. جنس بکسل خودرو هم اهمیت زیادی دارد اگر جنس آن متناسب با وزن خودرو شما نباشد در ابتدای کار یا در حین حرکت پاره شده و عواقب خطرناکی را به همراه خواهد داشت. بنابراین قبل از خرید بکسل‌خودرو شما باید اطلاعات کافی در زمینه خرید بکسل را داشته باشید تا به سلامت خود و دیگران آسیب وارد نکنید. یک خودرو سنگین مثل کامیون را شما هیچ وقت با یک طناب معمولی نمی‌توانید بکسل کنید بلکه شما نیاز به یک سیم بکسل فلزی محکم دارید تا حین انجام کار پاره نشود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که زیاد سفر می‌کنند. امکان خراب شدن خودرو شما به دور از انتظار نیست پس باید برای خود یک بکسل خودرو خریداری کنید. اگر شما هم به دلیل تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ضروری به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع بکسل‌خودرو آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید بکسل‌خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

بکسل‌خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

بکسل کردن معمولا عبارت است از جا‌به‌جا کردن یک خودرو معیوب به وسیله طناب، تسمه یا سیم با خودرو دیگر و انتقال خودرو خراب به قسمت دیگر را بکسل کردن خودرو می‌گویند. در مواردی برای خارج کردن یک خودرو که درون ماسه یا گل گیر کرده از بکسل‌خودرو استفاده می‌شود. این وسیله بی‌دردسر و ارزان‌تر وسایل دیگر مانند یدک کش می‌باشد. اگر بخواهید خودرو خود را به وسیله یک یدک کش به یک مکان نزدیک هم جا‌به‌جا کنید هزینه قابل قبولی را باید پرداخت کنید اما شما با بکسل کردن خودرو می‌توانید، بدون پرداخت هزینه خودرو خود را به راحتی جا‌به‌جا نمائید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چادر خودرو

انواع مدل‌های بکسل‌خودرو:

  1. طناب‌ بکسل‌خودرو: یکی از قدیمی‌ترین روش‌های بکسل‌کردن خودرو به وسیله طناب پلاستیکی یا نخی می‌باشد. در این روش قسمت بکسل خودروها را به وسیله طناب گره زده و به هم وصل می‌کنند. به دلیل مقاومت پایین طناب ممکن است حین بکسل کردن پاره شده و شما را به خطر بیاندازد به همین علت کمتر کسی برای بکسل کردن از طناب استفاده می‌کند، زیرا ایمنی لازم را ندارد.
  2. تسمه بکسل‌خودرو: تسمه از طناب خیلی محکم‌تر است به همین علت نسبت به طناب بیشتر استفاده می‌شود. تسمه‌ها اکثرا نخی هستند که این امر سبب شده فشار را تا یک حد مشخص تحمل کنند. همان طور که می‌دانید، زمانی که خودرو شما در قسمتی گیر کند با یک فشار متناسب از چاله خارج می‌شود. اگر امکان خارج شدن خودرو وجود نداشته باشد تسمه پاره خواهد شد، در صورتی که سیم باشد به راحتی پاره نمی‌شود در نتیجه قسمت بکسل از روی شاسی خودرو کنده می‌شود.
  3. سیم بکسل‌خودرو: از این مدل برای بکسل‌کردن خودروهای سنگین وزن استفاده می‌شود. در صورتی که وزن خودرو شما زیاد باشد و بخواهید آن را با یک طناب یا تسمه بکسل کنید با همان فشار یا ضربه اول پاره می‌شود به همین دلیل برای این خودروها باید از یک بکسل محکم‌تر استفاده کرد. سیم بکسل بسیار محکم می‌باشد و به راحتی پاره نمی شود، بنابراین اگر به دنبال یک وسیله بکسل مطمئن هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما از سیم بکسل استفاده کنید.
  4. میله بکسل‌خودرو: میله یکی از مطمئن‌ترین وسایل برای بکسل کردن خودرو می‌باشد. بکسل کردن با تمام وسایل بالا به دلیل وارد کردن ضربه ناشی از حرکت اولیه به هر دو خودرو ضربه وارد می‌کند. همچنین به علت ضعیف شدن ترمز خودرو خاموش امکان برخورد جلو به عقب به دور از انتظار نیست به همین علت میله بکسل می‌تواند جلوی خیلی از تصادفات رانندگی را بگیرد. با این قطعه خودرویی که بکسل می‌شود مانند یک کاروان به خودرو جلویی متصل می‌شود.

مزایای بکسل‌کردن خودرو:

  • نسبت به وسایل مشابه مثل یدک کش قیمت ارزان‌تری دارد و شما با یک بار خرید این وسیله همیشه می‌توانید بدون نیاز به یدک‌کش آن را بکسل کنید.
  • با این وسیله به راحتی می‌توانید یک خودرو خاموش را که قادر به حرکت نیست به وسیله خودرو دیگر جا‌به‌جا کنید.
  • معطلی ندارد و هر زمان که خودرو شما خراب شود بدون نیاز به تماس با یدک‌کش و انتظار برای رسیدن آن می‌توانید خودرو خود را بکسل کنید.
  • اندازه این وسیله به حدی کوچک است که ان را به راحتی می‌توانید درون صندوق عقب خودرو یا حتی درون داشبورد خودرو نگهداری کنید.
  • استفاده از این وسیله نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارد و شما با هر سطح از دانش و اطلاعات می‌توانید از آن به درستی استفاده کنید.

بهترین مارک سیم بکسل خودرو:

اینکه بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک بکسل‌خودرو به شما معرفی کنیم، یک کار اشتباه است زیرا معرفی یک محصول خاص در بین حجم زیادی از برندهای باکیفیت یک شیوه تبلیغاتی است و حق سایر برندهای باکیفیت نیز ضایع می‌شود و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای سیم بکسل را به شما معرفی می‌کنیم.

  • بکسل‌خودرو پی‌اند‌سی
  • بکسل‌خودرو اسپارکو
  • بکسل‌خودرو ام پی
  • بکسل‌خودرو بیلگین
  • بکسل‌خودرو استحکام
  • بکسل‌خودرو وست تول
  • بکسل‌خودرو مومو
  • بکسل‌خودرو جی اس
  • بکسل‌خودرو کارفو

حتما بخوانید: راهنمای خرید روکش صندلی

نکات مهم هنگام خرید بکسل خودرو:

  1. قیمت بکسل: شاید اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید بکسل که باید به آن توجه داشته باشید قیمت آن می‌باشد. در واقع شما با توجه به میزان بودجه است که می‌توانید یک مدل خاص را انتخاب کنید. با مشخص کردن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند.
  2. نوع بکسل: این بستگی به نوع خودرو و میزان بودجه شما دارد که چه نوع بکسلی را انتخاب کنید. اگر به دنبال یک بکسل ارزان هستید، پیشنهاد می‌کنم از طناب استفاده کنید، البته ایمنی لازم را ندارد، پس شما برای ایمنی بیشتر می‌توانید از تسمه استفاده نمائید. البته مدل‌هایی هم وجود دارند که سیم فلزی می‌باشند، این مدل به هیچ عنوان بریده نمی‌شود. پس اگر خودرو شما گیر کرده باشد، امکان شکستن سپر خودرو و کنده شدن پایه بکسل از روی شاسی وجود دارد.
  3. نحوه اتصال به خودرو: برخی مدل‌ها را باید از داخل قسمت‌بکسل رد کرد و گره زد، این مدل به سختی باز و بسته می‌شود و امکان باز شدن در بین راه خیلی زیاد است. نمونه دیگر به وسیله یک گیره فنری به خودرو متصل و باز می‌شود که باعث افزایش سرعت باز و بسته شدن بکسل می‌شود. نمونه دیگری وجود دارد که پیچ و مهره دارد و شما باید به وسیله اچار آن‌ها را باز و بسته کنید. شاید مدت زمان زیادی را صرف باز و بسته کردن آن‌ها کنید، اما در عوض ایمنی بالایی دارند.
  4. طول بکسل: یکی از نکات مهم هنگام خرید بکسل توجه به طول آن می‌باشد. اگر طول آن خیلی کوتاه باشد، شما فاصله طولی خود با خودرو جلویی را به خوبی نمی‌توانید حفظ کنید در این شرایط اگر خودرو خاموش باشد و سیستم ترمز شما ضعیف شده باشد به احتمال خیلی زیاد از ناحیه عقب با خودرو جلویی تصادف خواهید کرد. اگر طول آن خیلی بلند باشد خودروهای اطراف متوجه بکسل شدن شما نمی‌شوند و ممکن است با شما برخورد کنند. در مواردی دیده شده طول زیاد بکسل زیر چرخ جلو خودرو گیر کرده و هنگام حرکت در رفته و خطرات جدی ایجاد می‌کند.
  5. وزن خودرو: به وزن خودرویی که قرار است بکسل‌شود توجه داشته باشید، اگر خودرو شما سبک وزن باشد بهتر است به سراغ نمونه‌های نخی و تسمه‌ای بروید، زیرا هنگام بکسل‌کردن خسارت کمتری به خودرو شما وارد می‌کنند. اما اگر خودرو شما سنگین وزن باشد اگر از این مدل‌ها استفاده کنید، هنگام کشش پاره می‌شوند پس برای خودروهای سنگین وزن باید از سیم‌بکسل و برای خودروهای خیلی سنگین از میله‌بکسل استفاده کنید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.
  6. برند محصول: همیشه محصولاتی را خریداری کنید که معروف و شناخته شده هستند. این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و سرمایه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از بکسل خودرو:

  • همیشه بعد از پایان عملیات بکسل کردن اطمینان حاصل کنید که تسمه طناب یا سیم شما خشک باشد. در صورتی که خشک نیست به آن اجازه دهید تا به خوبی خشک شود زیرا رطوبت باعث پوسیده شدن بکسل می‌شود.
  • همیشه از بکسل برای یدک کردن خودرو با وزن متناسب استفاده کنید، اگر یک خودرو سنگین را بکسل کنید امکان پاره شدن بکسل شما به دور از انتظار نیست، زیرا فشار زیادی به آن وارد می‌شود.
  • بکسل را همیشه داخل خودرو نگهداری کنید چون مشخص نیست که چه زمانی باید از آن استفاده کنید. در صورت نگهداری در منزل آن را جلوی نور مستقیم خورشید قرار ندهید زیرا آفتاب آن را پوسیده می‌کند.
  • بکسل را از قسمت‌هایی که دارای گیره است به خودرو متصل کنید، کم و زیاد کردن طول‌بکسل سبب کاهش مقاومت آن و در نتیجه پاره شدن در نواحی می‌شود که شما به اشتباه وصل کرده‌اید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید بکسل‌خودرو مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه بکسل‌خودرو پرفروش و ارزان موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تسمه بکسل خودرو مدل ۵Ton-Mhr کد GS347

تسمه بکسل خودرو مدل 5Ton-Mhr کد GS347

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    دوخت پر تراکم اطراف قلابقلاب فولادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تسمه بکسل خودرو مدل بلک بول کد YP-SOR-05CM

تسمه بکسل خودرو مدل بلک بول کد YP-SOR-05CM

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    خودروهای سواری
  • سایر توضیحات
    – تسمه بکسل دو قلاب مدل بلک بول- مناسب برای کشیدن خودروهای سبک – دارای ۲ عدد قلاب فولادی جهت سهولت کار- طول : ۳ متر – عرض : ۵ سانتی‌متر – وزن : ۳۸۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تسمه بکسل خودرو پی اند سی مدل ۲۰۵-S

تسمه بکسل خودرو پی اند سی مدل 205-S

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – وزن: ۳۵۰ گرم- قدرت کشش: ۳.۵ تن- طول: ۲.۷ متر- دارای ۲ قلاب کارابین فلزی- پهنای تسمه: ۴ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سیم بکسل خودرو مدل ROKESHDAR-10MM طول ۲.۶۰ متر

سیم بکسل خودرو مدل ROKESHDAR-10MM طول 2.60 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    کیف برزنت مقاوم برای حمل و نقل اسان
  • سایر توضیحات
    – سیم بکسل مدل -DRIM ROKESHDAR-10MM – تحمل وزن : ۳ تن ( وانت و سواری ) – دارای روکش شفاف برای جلوگیری از خط و خش شدن بدنه خودرو – قطر سیم بکسل : ۱۰ میلی متر بسیار مستحکم و مقاوم – طول کابل : ۲.۶۰ متر با دو قلاب بزرگ – دارای قلاب فولادی قفل دار در هر دو سر سیم – دارای کیف اختصاصی برای راحتی حمل و نقل – وزن : ۱۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ بکسل خودرو مدل HJ-YLW طول ۳.۵ متر

بکسل خودرو مدل HJ-YLW طول 3.5 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    خودروهای سواری
  • سایر توضیحات
    بکسل تسمه ای مناسب برای خودرو های سواریبا تحمل وزن ۲ تا ۵ تنهمراه با دو قلاب فلزی محکم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سیم بکسل خودرو مدل BL 2 کد ۲ طول ۸ متر

سیم بکسل خودرو مدل BL 2 کد 2 طول 8 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سیم بکسل خودرو مدل BR-3

سیم بکسل خودرو مدل BR-3

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    دارای قلاب‌های قفل دارظرفیت کشش ۳ تنطول سیم ۳ مترقطر سیم ۸ میلیمتر روکش دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سیم بکسل خودرو مدل M کد ۲ طول ۱ متر

سیم بکسل خودرو مدل M کد 2 طول 1 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    سیم بکسل با قطر۲ میلی متر و طول ۱متربسیار محکم و مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ بکسل بند خودرو مدل chasb_red

بکسل بند خودرو مدل chasb_red

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سیم بکسل خودرو مدل ۳m

سیم بکسل خودرو مدل 3m

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    – قطر سیم بکسل: ۱ سانتی‌متر- طول: ۳ متر- قابلیت تحمل ۵۰۰۰ کیلوگرم- مجهز به قلاب فلزی در دو سر سیم بکسل- وزن: ۷۵۰ گرم- مناسب برای تمام خودروهای سواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سیم بکسل خودرو مدل btools طول ۴ متر

سیم بکسل خودرو مدل btools طول 4 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سیم بکسل خودرو مدل R6 کد ۶ طول ۴ متر

سیم بکسل خودرو مدل R6 کد 6 طول 4 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سیم بکسل خودرو مدل گوریلا کد YP-ROKESHDAR-8MM طول ۴ متر

  سیم بکسل خودرو مدل گوریلا کد YP-ROKESHDAR-8MM طول 4 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    خودروهای سواری
  • سایر توضیحات
    – سیم بکسل مدل گوریلا- تحمل وزن : ۳ تن ( وانت و سواری )- دارای روکش شفاف برای جلوگیری از خط و خش شدن بدنه خودرو- قطر سیم بکسل : ۸ میلی متر بسیار مستحکم و مقاوم- طول کابل : ۴ متر با دو قلاب (۴۰۰ سانتیمتر )- دارای قلاب فولادی قفل دار در هر دو سر سیم- دارای کیف اختصاصی برای راحتی حمل و نقل- وزن : ۱۲۷۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ بکسل بند خودرو مدل GERCHASB-SIVE

بکسل بند خودرو مدل GERCHASB-SIVE

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سیم بکسل خودرو اس کای مدل ۳۰۰۰K

سیم بکسل خودرو اس کای مدل 3000K

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کلیه خودروهای سواری و شاسی بلندظرفیت کشش ۳ تن طول سیم بکسل ۳ متر قطر سیم بکسل ۱۲ میلیمتر روکش داردارای قلاب های قفل دار دارای کیف دسته دار مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تسمه بکسل خودرو مدل HJ-RE طول ۳ متر

تسمه بکسل خودرو مدل HJ-RE طول 3 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    خودروهای سواری
  • سایر توضیحات
    بکسل تسمه ای ۳ متردارای دو قلاب فلزیمناسب برای بکسل خودرو های سواریبا تحمل وزن ۱ تا ۴ تن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سیم بکسل خودرو مدل btools طول ۳ متر

سیم بکسل خودرو مدل btools طول 3 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تسمه بکسل خودرو مدل گوریلا کد YPAB-05CM طول ۳ متر

تسمه بکسل خودرو مدل گوریلا کد YPAB-05CM طول 3 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    خودروهای سواری
  • سایر توضیحات
    – تسمه بکسل دو قلاب مدل گوریلا- مناسب برای کشیدن خودروهای سبک – دارای ۲ عدد قلاب فولادی جهت سهولت کار- جنس تسمه : برزنتی بسیار مقاوم و مستحکم- طول : ۳ متر – عرض : ۵ سانتی‌متر – وزن : ۳۸۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تسمه بکسل خودرو مدل گوریلا کد YPN-05CM طول ۳ متر

تسمه بکسل خودرو مدل گوریلا کد YPN-05CM طول 3 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    خودروهای سواری
  • سایر توضیحات
    – تسمه بکسل دو قلاب مدل گوریلا- مناسب برای کشیدن خودروهای سبک – دارای ۲ عدد قلاب فولادی جهت سهولت کار- جنس تسمه : برزنتی بسیار مقاوم و مستحکم- طول : ۳ متر – عرض : ۵ سانتی‌متر – وزن : ۳۸۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سیم بکسل خودرو آریا مدل ARYA-ROKESHDAR-8MM طول ۳ متر

سیم بکسل خودرو آریا مدل ARYA-ROKESHDAR-8MM طول 3 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    – سیم بکسل مدل STN01-ROKESHDAR-8MM- تحمل وزن : ۳ تن ( وانت و سواری ) – دارای روکش شفاف برای جلوگیری از خط و خش شدن بدنه خودرو – قطر سیم بکسل : ۸ میلی متر بسیار مستحکم و مقاوم – طول کابل : ۳ متر با دو قلاب (۳۰۰ سانتیمتر ) – دارای قلاب فولادی قفل دار در هر دو سر سیم – دارای کیف اختصاصی برای راحتی حمل و نقل – وزن : ۸۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سیم بکسل خودرو مدا آفرود ۱۰m4000k

سیم بکسل خودرو مدا آفرود 10m4000k

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۰۸
  • روش استفاده
    سیم بکسل را از کاور نمدی بیرون آورده و قلاب های ضامن دار را در محل اتصال بکسل خودرو قرار دهید کاور نمدی به صورت سفارشی برای این محصول دوخته شده تا در کمترین فضا جای بگیرد لطفا در هنگام جمع کردن سیم بکسل قسمت نرم چسب پارچه به سمت بیرون رو قرار گیرد تا به راحتی داخل کاور وارد شود .
  • اقلام همراه
    کاور نمدی
  • سایر توضیحات
    طول این محصول از نوک قلاب دقیقا ۴ متر میباشد . این محصول در نهایت استحکام و اطمینان با سیم سایز ۱۰ گالوانیزه و قلاب های بسیار باکیفیت مشکی سنگین ساخته شده .گوشواره ها از بهترین و قدرتمند ترین نمونه موجود میباشد . کرپی ها یا همان بست ها به صورت دوبل و از نمونه درجه یک فولادی استفاده شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تسمه بکسل خودرو مدل گوریلا کد YPAB-05CM طول ۳ متر

تسمه بکسل خودرو مدل گوریلا کد YPAB-05CM طول 3 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    – تسمه بکسل دو قلاب مدل گوریلا- مناسب برای کشیدن خودروهای سبک – دارای ۲ عدد قلاب فولادی جهت سهولت کار- جنس تسمه : برزنتی بسیار مقاوم و مستحکم- طول : ۳ متر – عرض : ۵ سانتی‌متر – وزن : ۳۸۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سیم بکسل خودرو مدل STN-ROKESHDAR-8MM طول ۳ متر

سیم بکسل خودرو مدل  STN-ROKESHDAR-8MM طول 3 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    کیف
  • سایر توضیحات
    – سیم بکسل مدل STN-ROKESHDAR-8MM- تحمل وزن : ۳ تن ( وانت و سواری ) – دارای روکش شفاف برای جلوگیری از خط و خش شدن بدنه خودرو – قطر سیم بکسل : ۸ میلی متر بسیار مستحکم و مقاوم – طول کابل : ۳ متر با دو قلاب (۳۰۰ سانتیمتر ) – دارای قلاب فولادی قفل دار در هر دو سر سیم – دارای کیف اختصاصی برای راحتی حمل و نقل – وزن : ۸۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سیم بکسل خودرو مدل ۴m/10mm

سیم بکسل خودرو مدل 4m/10mm

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۰۸
  • روش استفاده
    مونتاژ : دو طرف سیم بکسل را به اندازه دلخواه از داخل قلاب ها رد کرده و توسط کرپی ها به خود سیم بکسل بست کنید و پیچ های کرپی را تا حد ممکن سفت نمایید .بکسل کردن : ۱- پیچ قلاب را با دست باز کنید پین را در بیاورید ۲- قلاب را از داخل حلقه رد کنید ۳ – پین را مجدد وارد قلاب کرده و با دست پیچ را سفت کنید ۴- این کار را در هر دو خودرو انجام دهید
  • اقلام همراه
    ۲ عدد کرپی۲ عدد قلاپ شگل پیچی
  • سایر توضیحات
    این پک به صورت حرفه ای عرضه می گردد و نسبت به بکسل های آماده بسیار باکیفیت و مقاوم است و تمامی قطعات ضد زنگ میباشد.. ما این بکسل را برای خودرو سواری و وانت و کامیونت پیشنهاد می دهیم اما کامیون های بزرگ را نیز میتوان بکسل کرد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ بکسل بند خودرو مدل GERCHASB-D

بکسل بند خودرو مدل GERCHASB-D

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سیم بکسل خودرو مدل ۶MM طول ۲.۹۰ متر

سیم بکسل خودرو مدل 6MM طول 2.90 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۰۸
  • سایر توضیحات
    قطر سیم بکسل : ۶ میلی متر بسیار مستحکم و مقاوم – طول کابل : ۲.۹۰متر با دو قلاب – دارای قلاب فولادی قفل دار در هر دو سر سیم- وزن : ۶۰۰ گرم-ضخامت بدون روکش ۶ میلیمتر-ضخامت با روکش ۸ میلیمتر-مناسب انواع خودرو سواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سیم بکسل خودرو مدل روکشدار R8 کد ۰۰۲۰ طول ۱۰۰ متر

سیم بکسل خودرو مدل روکشدار R8 کد 0020 طول 100 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • سایر توضیحات
    سیم بکسل سایز ۸ می باشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سیم بکسل خودرو مدل کمل کد YP-280CM طول ۲.۸ متر

سیم بکسل خودرو مدل کمل کد YP-280CM طول 2.8 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    – سیم بکسل مدل کمل- تحمل وزن : ۳ تن- قطر سیم بکسل : ۸ میلی متر بسیار مستحکم و مقاوم- طول کابل : ۲.۸۰ متر با دو قلاب- دارای قلاب فولادی قفل دار در هر دو سر سیم- دارای کیف اختصاصی برای راحتی حمل و نقل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ تسمه بکسل خودرو مدل ۵ طول ۳ متر

تسمه بکسل خودرو مدل 5 طول 3 متر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    – دارای قلاب‌های قفل دار- ظرفیت کشش ۵ تن- طول تسمه ۳ متر- عرض تسمه ۵ سانتی‌متر- دارای بافت مخصوص انتقال نیرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ بکسل بند خودرو مدل GERCHASLU

بکسل بند خودرو مدل GERCHASLU

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید بکسل‌خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چراغ سقفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا