لوازم جانبی خودرو

قفل کاپوت ضد سرقت، راهنمای خرید قفل کاپوت پراید، پژو و پیکان ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید قفل کاپوت ضد سرقت باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از مشکلاتی که دارندگان خودروهای سواری با آن مواجه هستند، سرقت محتویات درون کاپوت خودرو می‌باشد. مهم‌ترین قطعاتی که دزدیده می‌شود، کامپیوتر، باتری و چراغ‌های جلوی خودرو است، البته کوئل برخی خودروها به علت داشتن قیمت میلیونی هم به سرقت می‌رود. تنها راهی که می‌توان مانع سرقت این قطعات شد استفاده از قفل کاپوت ضد سرقت می‌باشد. سارق حتی اگر موفق به باز کردن درب خودرو هم شود و کاپوت پران را بکشد، این قفل اجازه باز شدن درب کاپوت را به سارق نمی‌دهد، زیرا روی درب کاپوت خودرو محافظ ضد سرقت نصب شده و تا زمانی که کلید آن را نداشته باشید، نمی‌توانید، درب کاپوت را باز کنید. قفل کاپوت ضد سرقت را به راحتی می‌توانید روی هر خودرویی نصب کنید و خیال خود را بابت سرقت تجهیزات داخل کاپوت خودرو آسوده کنید.

قفل کاپوت ضد سرقت علاوه بر محافظت کردن از محتویات داخل کاپوت خودرو در مواردی در یک سری خودروهای خاص از به سرقت رفتن خودرو هم جلوگیری می‌کند. بیشتر خودروهای امروزی دارای کد سویچ می‌باشند، یعنی اگر شما یکی از روی سویچ خودرو خود کلید بسازید، وارد قسمت مربوطه می‌شود، استارت می‌خورد اما خودرو روشن نمی‌شود. زیرا کد سویچ برای آن تعریف نشده، بیشتر سارق‌های این خودروها از یک کامپیوتر قفل شکسته استفاده می‌کنند که نیاز به تعریف کد ندارد. با جایگزین کردن این کامپیوتر روی خودرو آن را روشن می‌کنند. در صورتی که کاپوت خودرو شما باز نشود، امکان این کار وجود ندارد. زیرا قفل کاپوت ضد سرقت را روی خودرو خود نصب کرده‌اید. همان طور که گفته شد با نصب یک قطعه ساده و ارزان می‌توانید از سرقت خودرو جلوگیری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که خودرو شما پارکینگ ندارد و نگران به سرقت رفتن خودرو خود هستید و قصد خرید قفل کاپوت ضد سرقت را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع قفل کاپوت ضد سرقت آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قفل کاپوت ضد سرقت باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

قفل‌کاپوت‌ ضد سرقت خودرو چیست؟

قفل ضد سرقت کاپوت خودرو در واقع یک قفل سویچی است با مکانیسم خاص که روی پیچ‌های قفل کاپوت نصب می‌شود، بدون اینکه نیاز به تغییر خاصی وجود داشته باشد. زمانی که شما آن را قفل می‌کنید، یک میله فولادی قوی در قسمت انتهایی کاپوت پران قرار می‌گیرد که حتی با کشیدن سیم کاپوت پران از داخل هم اجازه باز شدن کاپوت را به شما نمی‌دهد. این قطعه ارزان قیمت از سرقت لوازم و محتویات درون کاپوت خودرو جلوگیری می‌کند. در مواردی که سارق برای سرقت خودرو اقدام به جا‌به‌جا کردن کامپیوتر می‌کند از سرقت رفتن خودرو شما جلوگیری می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مکان‌یاب خودرو

انواع قفل‌کاپوت‌ ضد سرقت خودرو:

  1. قفل ضد سرقت کاپوت پراید: این محصول به صورت فابریک بدون نیاز به هرگونه سوراخ کاری روی پیچ‌های قفل کاپوت انواع پراید نصب می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به این نکته اشاره کرد که به راحتی و بدون ایجاد تغییر روی انواع مدل‌های پراید نصب می‌شود. این قطعه از سرقت باتری و کامپیوتر شما جلوگیری می‌کند.
  2. قفل ضد سرقت کاپوت پژو ۲۰۶: پژو ۲۰۶ یکی از خودروهای مورد علاقه سارق‌ها می‌باشد زیرا کاپوت این خودرو با دو روش کاملا ساده باز می‌شود. قیمت کامپیوتر و کوئل آن نسبت به خودروهای داخلی دیگر گران قیمت‌تر است به همین علت سارق‌ها علاقه زیادی به سرقت متعلقات داخل کاپوت این خودرو دارند. اگر می‌خواهید خودرو شما مورد سرقت قرار نگیرد حتما یکی از این محافظ‌ها روی آن نصب کنید. نکته جالب توجه در مورد این خودرو سرقت در جای آن با تعویض کامپیوتر است. این قطعه از سرقت خود خودرو هم جلوگیری می‌کند.
  3. قفل ضد سرقت کاپوت پژو ۴۰۵: پژو ۴۰۵ هم یکی از خودروهای مورد علاقه سارق‌ها می‌باشد. تنها یک پیچ گوشتی دسته بلند کافی است تا کاپوت آن به راحتی باز شود. زیرا قفل کاپوت آن به راحتی در جلو پنجره دیده می‌شود. این ضعف به سارق کمک می‌کند تا با پیچ گوشتی خود قسمت کاپوت پران را فشار داده و آن را به راحتی باز کند. قیمت کامپیوتر و باتری این خودرو هم دست کمی از پژو ۲۰۶ ندارد و از قیمت بالایی برخوردار است. شما با نصب یک قفل روی کاپوت می‌توانید جلوی این اتفاقات را بگیرید.
  4. قفل ضد سرقت پرشیا و پارس: از نظر بدنه این دو خودرو در اصل یکی هستند و تفاوت عمده آن‌ها موتوری است. بنابراین برای این دو خودرو یک قفل کاپوت طراحی شده و روی هر دو مدل بدون تغییر نصب می‌شود. کامپیوتر خانواده پژو قیمت بالایی دارد به همین علت همیشه در کمین سرقت قرار دارند، شما هرگز نباید خودرو بدون قفل کاپوت را حتی برای چند ثانیه رها کنید. بهترین راه برای جلوگیری از سرقت این دو خودرو استفاده از قفل کاپوت می‌باشد.
  5. قفل ضد سرقت کاپوت پیکان: متاسفانه خیلی از دارندگان خودرو پیکان آن را بی‌ارزش می‌دانند و خیلی به آن توجه نمی‌کنند. در صورتی که کامپیوتر آن هم قیمت خانواده پژو است. همین بی‌خیالی مالکین باعث سوء استفاده سارقین برای سرقت لوازم ارزشمند آن شده است. شما با خرید یک قفل کاپوت ارزان قیمت می‌توانید یک عمر نگرانی خود را از بابت سرقت کامپیوتر خودرو و دیگر تجهیزات آن مانند باتری راحت کنید.
  6. قفل ضد سرقت کاپوت نیسان: نیسان وانت یا همان نیسان باری یکی از خودروهایی است که سرقت تجهیزات داخل کاپوت آن کار خیلی ساده‌ای است. شما حتی با یک اشاره انگشت دست هم می‌توانید، کاپوت خودرو خود را باز کنید. هیچ وقت یک سارق از خیر چنین لقمه آماده‌ای نخواهد گذشت به همین علت همیشه خطر سرقت وجود دارد. شما با خرید و نصب این قطعه روی خودرو خود می‌توانید خیال خود را از این بابت آسوده کنید.
  7. قفل ضد سرقت کاپوت آریسان: جای تعجب دارد با وجود اینکه شرکت‌های سازنده خودرو از وجود ضعف در این قسمت آگاهی دارند اما باز هم یک محصول جدید یعنی وانت آریسان باز هم این مشکل را دارد و برطرف نشده، خیلی از دارندگان این وسیله به امید جدید بودن ساخت نسبت به موضوع سرقت بی‌توجه هستند. پیشنهاد می‌کنم حتما ماشین خود را در جای امن نگهداری کنید و روی کاپوت آن قفل محافظت سرقت نصب نمائید.

مزایای قفل کاپوت ضد سرقت خودرو:

  • از باتری و متعلقات درون کاپوت خودرو مثل: کامپیوتر، کوئل و پمپ Abs خودرو شما در برابر سرقت جلوگیری می‌کند.
  • امروزه به علت بالا رفتن قیمت چراغ جلو خودروهای لوکس روزانه شاهد سرقت چراغ‌های جلو این خودروها هستیم، شما با نصب قفل ضد سرقت کاپوت می‌توانید جلوی این حوادث را بگیرید.
  • برای سرقت خیلی از خودروها که مجهز به سیستم ضد سرقت هستند باید آن‌ها را روشن کرد به همین علت با عوض کردن کامپیوتر اقدام به سرقت این خودروها می‌کنند، بهترین کار نصب یک قفل کاپوت روی خودرو است.
  • در مواردی دیده شده که فشار زیاد باد کاپوت خودرو را باز می‌کند، باز شدن کاپوت با سرعت بالا علاوه بر آسیب زدن به این قطعه باعث شکسته شدن شیشه جلو و در مواردی آسیب به پوسته سقف خودرو می‌شود. این قفل جلوی این اتفاق را خواهد گرفت.

بهترین مارک قفل کاپوت ضد سرقت خودرو:

هیچ وقت شخصی با اعتماد کامل نمی‌تواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک این محصول به شما معرفی کند، زیرا برندهای باکیفیت زیادی در این زمینه فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی با توجه به نظر کاربران در سایت‌های مختلف و تعداد فروش یک برند خاص بیشتر از برندهای دیگر با اطمینان می‌توانیم قفل کاپوت آرمین و قفل کاپوت ایمن ملک را به عنوان دو برند خیلی باکیفیت موجود در بازار به شما معرفی کنیم‌.

قفل کاپوت ضد سرقت خودرو از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارند که شما به دلخواه خود می‌توانید با یکی از آن روش‌ها این وسیله را خریداری کنید. اما با توجه به اینکه دو روش یعنی خرید حضوری و اینترنتی از همه محبوب‌تر می‌باشند این دو روش را به شما توضیح می‌دهیم.

  1. شما می‌توانید به صورت حضوری به نزدیک‌ترین فروشگاه لوازم تزئینی خودرو مراجعه کرده و از میان تعداد کمی از مدل‌ها یکی را انتخاب کرده و روی خودرو خود نصب نمائید. در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشید زیرا جنس فروخته شده تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. در روش اینترنتی شما نیازی به خروج از محل کار یا زندگی خود ندارید. می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیاد مدل‌ها یکی را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید، در صورت عدم رضایت می‌توانید، محصول مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دزدگیر خودرو

نکات مهم هنگام خرید قفل کاپوت ضد سرقت خودرو:

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید این قطعه قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما ایفا می‌کند. قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید قفل کاپوت را مشخص کنید، با مشخص کردن مقدار بودجه مدل‌هایی که در رنج قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند.
  2. نوع محصول: این قطعه هم مانند سایر قطعات خودرو انواع مختلفی دارد. شما باید با توجه به نوع خودرو خود دقیقا مدل خودرو خود را خریداری کنید. به عنوان مثال: در گروه ایران خودرو مدل‌های مختلفی وجود دارد. شما هیچ گاه قفل مربوط به پژو ۴۰۵ را نمی‌توانید روی پژو ۲۰۶ نصب کنید. پس شما هنگام سفارش باید دقیقا محصولی را انتخاب کنید که برای خودرو شما طراحی شده باشد، تا هنگام نصب روی خودرو به مشکل خاصی برخورد نکنید.
  3. جنس قفل: جنس قفل اهمیت زیادی دارد، اگر می‌خواهید با وجود نصب این قطعه باز هم وسایل خودرو شما به سرقت نرود، همیشه یک جنس باکیفیت را خریداری کنید. این مدل قفل بهتر است از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده باشد، زیرا آهن معمولی مقاومت زیادی ندارد و با اهرم کردن یک میله فولادی شکسته می‌شوند. اما شما یک قفل فولادی را به راحتی نمی‌توانید از بین ببرید. پس پرداخت مقدار بیشتری پول برای خرید قفل فولادی بهتر از سرقت خودرو شما است.
  4. روان بودن قفل: شما هنگام خرید باید چند مرتبه آن را قفل کرده و مجدد باز کنید، نباید هنگام بستن یا باز شدن گیر بزند. یک قفل کاپوت خوب و باکیفیت به راحتی و به صورت کاملا روان باز و بسته می‌شود. در مواردی مثل تصادف اگر قفل کاپوت شما گیر کرده و باز نشود، شما نمی‌توانید بست باتری را از روی آن جدا کنید و امکان منفجر شدن خودرو افزایش پیدا می‌کند. بهتر است در صورت روان بودن هم هر از گاهی آن را روغن کاری کنید.
  5. کلید کامپیوتری: همان طور که می‌دانید، باز کردن یک قفل با کلید معمولی برای یک سارق حرفه‌ای کار ساده‌ای نیست. قفل‌های کلید معمولی به راحتی به وسیله یک شاه کلید در کسری از ثانیه باز می‌شوند. به همین علت هر چه مکانیسم ساخت کلید پیچیده‌تر باشد، باز کردن آن هم برای سارق به همان اندازه دشوار است. کلید کامپیوتری گزینه مناسبی برای خرید می‌باشد زیرا با شاه کلید نمی‌توان آن را باز کرد.
  6. برند محصول: نکته‌ای که کمتر کسی آن را در نظر می‌گیرد. اگر با تمام توضیحاتی که داده شد باز هم در مورد خرید این محصول مشکل دارید، بهتر است به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار هستند. این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای ناشناخته بروید، زیرا کیفیت لازم را ندارند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می دهید.

روش نگهداری از قفل کاپوت ضد سرقت خودرو:

  • هر چند وقت یکبار آن را روغن کاری کنید، حتی اگر به صورت روان باز و بسته شود. روغن از زنگ زدن فنر و ساچمه درون قفل جلوگیری می‌کند.
  • همیشه قفل از رها کردن کاپوت اطمینان حاصل کنید که قفل کاپوت شما در وضعیت باز قرار دارد. بستن کاپوت زمان بسته بودن قفل صدمه شدیدی به قفل کاپوت وارد می‌کند.
  • تا حد امکان زمان شستشوی خودرو آب را درون قفل نریزید، زیرا به مرور باعث شسته شدن روغن درون قفل و زنگ زدن قطعات درون قفل می‌شود.
  • حتی برای کنجکاوی هم که شده با کلید‌های دیگر قفل خود را امتحان نکنید، این کار ممکن است به فنر و ساچمه‌های درون قفل آسیب وارد کند و قفل شما دیگر با کلید خودش هم باز نشود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید قفل کاپوت ضد سرقت خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای قفل کاپوت ضد سرقت خودرو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ قفل کاپوت ضد سرقت آرمین مدل RADFAR 5964 مناسب برای پژو ۲۰۶

قفل کاپوت ضد سرقت آرمین مدل RADFAR 5964 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰*۲*۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۱۰ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قفل کاپوت ضد سرقت خودرو وارون مدل GH-5 مناسب برای پراید ۱۳۲

قفل کاپوت ضد سرقت خودرو وارون مدل GH-5 مناسب برای پراید 132

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۱۱
  • ویژگی‌های قفل خودرو
    قفل در
  • ابعاد
    ۱۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    سایپا
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    همراه ۲ کلید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قفل کاپوت خودرو مدل MAMOL مناسب برای تیبا

قفل کاپوت خودرو مدل MAMOL مناسب برای تیبا

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تیبا
  • ابعاد
    ۲۰x8x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    سایپا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قفل کاپوت جلو مدل tib12 مناسب برای تیبا

قفل کاپوت جلو مدل tib12 مناسب برای تیبا

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تیبا
  • سایر توضیحات
    /قفل کاپوت تیبا ۱و۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قفل کاپوت ضد سرقت آرمین مدل RADFAR 5964 مناسب برای پیکان

قفل کاپوت ضد سرقت آرمین مدل RADFAR 5964 مناسب برای پیکان

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰*۲*۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۱۰ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قفل کاپوت ضد سرقت خودرو وارون مدل GH-1 مناسب برای پژو ۲۰۶

قفل کاپوت ضد سرقت خودرو وارون مدل GH-1 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • ویژگی‌های قفل خودرو
    قفل در
  • ابعاد
    ۱۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    ایران خودرو
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    همراه ۲ کلید و درپوش پلاستیکی سوییج

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قفل کاپوت ضد سرقت آرمین تیتان مدل ۰۲۱ مناسب برای پراید

قفل کاپوت ضد سرقت آرمین تیتان مدل 021 مناسب برای پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵×۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • جنس
    فلزی
  • نوع و تعداد کلید
    یک عدد
  • ویژگی‌های قفل فرمان، پدال و زاپاس
    قفل ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قفل کاپوت خودرو قطعه سازان کبیر مدل GHOF-PRD-298 مناسب برای پراید

قفل کاپوت خودرو قطعه سازان کبیر مدل GHOF-PRD-298 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ابعاد
    ۲x28x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    سایپا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ محافظ قفل کاپوت ثامن یدک مدل ۰۸۸ مناسب برای پژو ۲۰۶

محافظ قفل کاپوت ثامن یدک مدل 088 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • سایر توضیحات
    جلوگیری از باز شدن درب موتور ۲۰۶ توسط سارق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قفل کاپوت آرمین مدل RADFAR 5964 مناسب برای پراید ۱۳۲

قفل کاپوت آرمین مدل RADFAR 5964 مناسب برای پراید 132

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۱۰ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قفل کاپوت آرمین مدل AM 5964 T مناسب برای تیبا

قفل کاپوت آرمین مدل AM 5964 T مناسب برای تیبا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    -همراه کالا بروشور نصب نیز هست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قفل کاپوت خودرو وارون مدل GH-4 مناسب برای پراید

قفل کاپوت خودرو وارون مدل GH-4 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ویژگی‌های قفل خودرو
    قفل در
  • ابعاد
    ۱۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    سایپا
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    با توجه به افزایش قیمت خودرو و لوازم خودرو متاسفانه همه روزه شاهد افزایش سرقت خودرو ، باطری ، ecu و سایر لوازم آن هستیم ، از جمله لوازمی که برای جلوگیری از سرقت باطری و لوازم خودرو بر روی خودرو قابل نصب می باشد قفل سوییچی کاپوت می باشد .نصب قطعات ضد سرقت هر چند قطعات ساده ای هستند ولی با توجه به زمانی که از سارق محترم میگیرد باعث صرف نظر از سرقت خودرو و یا لوازم خودرو شما می گردد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دیاق قفل کاپوت خودرو یدک چی کد ۲۴۱۲۵ مناسب برای پراید ۱۱۱

دیاق قفل کاپوت خودرو  یدک چی کد 24125 مناسب برای پراید 111

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۱۱
  • سایر توضیحات
    -این قطعه در بسته بندی یدک چی با لیبل هولوگرامدار و کد کالای ۲۴۱۲۵ عرضه و مورد تایید میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قفل کاپوت خودرو دوستان مدل ۴۲۰۲ مناسب برای رانا

قفل کاپوت خودرو دوستان مدل 4202 مناسب برای رانا

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    رانا
  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    مشترک
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    ایران خودرو
  • سایر توضیحات
    قفل کاپوت مناسب برای رانا (ضد سرقت)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قفل کاپوت ضد سرقت خودرو وارون مدل GH-8 مناسب برای سمند

قفل کاپوت ضد سرقت خودرو وارون مدل GH-8 مناسب برای سمند

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سمند
  • ویژگی‌های قفل خودرو
    قفل در
  • ابعاد
    ۱۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    ایران خودرو
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ قفل در کاپوت کد ar2257 مناسب برای پراید

قفل در کاپوت کد ar2257 مناسب برای پراید

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قفل درب کاپوت مناسب برای خودروی پراید صبا و ۱۳۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ قفل کاپوت خودرو مدل MAMOL مناسب برای پژو ۴۰۵

قفل کاپوت خودرو مدل MAMOL مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • ابعاد
    ۲۰x8x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    پژو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ قفل کاپوت خودرو قطعه سازان کبیر مدل GHOF-PRD131-299 مناسب برای پراید ۱۳۱

قفل کاپوت خودرو قطعه سازان کبیر مدل GHOF-PRD131-299 مناسب برای پراید 131

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۳۱
  • ابعاد
    ۲x38x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    سایپا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ قفل کاپوت خودرو مدل MAMOL مناسب برای سمند

قفل کاپوت خودرو مدل MAMOL مناسب برای سمند

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سمند
  • ابعاد
    ۲۰x8x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    ایران خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دیاق قفل کاپوت خودرو یدک چی کد ۷۴۱۲۴ مناسب برای تیبا

دیاق قفل کاپوت خودرو یدک چی کد 74124 مناسب برای تیبا

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تیبا
  • سایر توضیحات
    -این قطعه در بسته بندی یدک چی با لیبل هولوگرامدار و کد کالای ۷۴۱۲۴ عرضه و مورد تایید میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ قفل کاپوت خودرو مدل MAMOL مناسب برای پراید

قفل کاپوت خودرو مدل MAMOL مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ابعاد
    ۶x7x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    سایپا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دیاق قفل کاپوت خودرو مدل DK-P01 مناسب برای پراید

دیاق قفل کاپوت خودرو مدل DK-P01 مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ قفل کاپوت ضد سرقت خودرو فابریک پارت مدل ۱۱۰۵۰ مناسب برای دنا

قفل کاپوت ضد سرقت خودرو فابریک پارت مدل 11050 مناسب برای دنا

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    رانا
  • ابعاد
    ۱۵x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    ایران خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دیاق قفل کاپوت خودرو یدک چی کد ۲۴۱۲۵ مناسب برای پراید ۱۳۲

دیاق قفل کاپوت خودرو  یدک چی کد 24125 مناسب برای پراید 132

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۳۲
  • سایر توضیحات
    -این قطعه در بسته بندی یدک چی با لیبل هولوگرامدار و کد کالای ۲۴۱۲۵ عرضه و مورد تایید میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ قفل کاپوت خودرو فابریک پارت مدل ۱۱۰۴۷ مناسب برای سمند

قفل کاپوت خودرو فابریک پارت مدل 11047 مناسب برای سمند

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سمند
  • ابعاد
    ۱۵x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    ایران خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ قفل کاپوت ضد سرقت خودرو وارون مدل GH-6 مناسب برای پراید ۱۱۱

قفل کاپوت ضد سرقت خودرو وارون مدل GH-6 مناسب برای پراید 111

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۱۱
  • ویژگی‌های قفل خودرو
    قفل در
  • ابعاد
    ۱۰x10x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    سایپا
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    همراه ۲ سوییچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ قفل ضدسرقت کاپوت خودرو قطعه سازان کبیر مدل GHF-SAINAS-301076 مناسب برای ساینا S

قفل ضدسرقت کاپوت خودرو قطعه سازان کبیر مدل GHF-SAINAS-301076 مناسب برای ساینا S

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    ساینا
  • ابعاد
    ۲x30x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    سایپا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ قفل کاپوت خودرو مدل ۱۱۰ مناسب برای پژو ۲۰۶

قفل کاپوت خودرو مدل 110 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۱*۱۶*۱۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    قفل ضد سرقت کاپوت مناسب ۲۰۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ قفل کاپوت خودرو چیکال مدل P-145 مناسب برای پراید ۱۳۱

قفل کاپوت خودرو چیکال مدل P-145 مناسب برای پراید 131

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • ابعاد
    ۱۵x15x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    سایپا
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ قفل کاپوت ضد سرقت خودرو فابریک پارت مدل ۱۱۰۵۵ مناسب برای پژو ۲۰۶

قفل کاپوت ضد سرقت خودرو فابریک پارت مدل 11055 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶ صندوق دار
  • ابعاد
    ۱۵x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جهت نصب
    وسط
  • محل نصب
    جلو
  • نام خودروساز
    ایران خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قفل کاپوت ضد سرقت خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید استرس بار خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا