لوازم جانبی خودرو

راهنمای خرید پاور ویندوز سوکت فابریک ارزان+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پاور ویندوز باید به آن ها توجه داشته باشید.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که موقع قفل کردن درب خودرو شیشه های شما پایین مانده باشد. اگر خیلی خوش شانس باشید تا زمانی که بر می گردید اتفاقی برای خودرو شما نخواهد افتاد، اما همیشه شانس با شما یار نیست و امکان سرقت خودرو یا تجهیزات درون آن وجود دارد. همیشه سارق ها به دنبال چنین خودروهایی هستند تا کار را بدون دردسر انجام دهند. شاید با خود فکر کرده باشید که چاره کار چیست؟ پاسخ خیلی ساده است شما با نصب پاور ویندوز می توانید جلوی این اتفاق ها را بگیرید.

در واقع با نصب پاور ویندوز زمانی که درب خودرو خود را قفل می کنید خود به خود شیشه های شما بالا می آیند و این اتفاق برای شما نمی افتد. پس اگر شما هم جزو این دسته از افراد فراموش کار هستید بهتر است این وسیله را خریداری کنید. پاور ویندوز قیمت نسبتا مناسبی دارد و نسبت به کاری که برای شما انجام می دهد ارزش خرید دارد. پاور ویندوز نصب نسبتا راحتی دارد پس اگر مقداری فنی باشید برای نصب آن هم نیاز به پرداخت هزینه ندارید.

اگر شما هم قصد خرید پاور ویندوز دارید اما در مورد خرید این قطعه شک دارید و دچار مشکل شده اید مطالعه این مطلب به شما کمک می کند تا با انواع پاور ویندوز و نکات مهمی که موقع خرید پاور ویندوز باید به آن ها توجه داشته باشید آشنا شوید و با خیالی آسوده به خرید این قطعه بپردازید.

پاور ویندوز چیست؟ چه وظیفه ای دارد؟

در واقع یک برد الکترونیکی است که در بیشتر خودروهای روز دنیا به صورت پیش فرض روی خودرو نصب است اما متاسفانه در کشور ایران بیشتر خودرو سازهای داخلی این قطعه را حذف کرده و به عنوان آپشن جداگانه به فروش می رسانند. در واقع این برد در مسیر برق ورودی کلیدهای شیشه بالابر نصب می شود. زمانی که شما درب خودرو را قفل می کنید، به صورت خودکار اقدام به بالا آوردن شیشه ها می کند.

انواع پاور ویندوز خودرو:

  • پاور ویندوز دوکاناله: این نوع از پاور ویندوز برای خودروهایی به کار می رود که فقط شیشه جلو برقی دارند. یعنی فقط دو شیشه جلو خودرو را بالا می برد و هزینه اضافی بابت شیشه های عقب که به صورت دستی پایین و بالا می شوند را نمی کنید.
  • پاور ویندوز چهار‌ کاناله: قیمت این نوع پاور ویندوز از مدل های دوکاناله اندکی بیشتر است زیرا به وسیله آن چهار شیشه خودرو بعد از قفل کردن درب ها به صورت خودکار بالا می رود. این مدل برای خودروهایی استفاده می شود که هر چهار شیشه آن ها به صورت برقی پایین و بالا می شود.
  • پاور سانروف: برای خودروهایی که سانروف دارند هم نوعی پاور در بازار موجود است که باید به صورت جداگانه روی خودرو نصب شود که موقع قفل کردن درب خودرو اگر سانروف باز باشد به صورت خودکار بسته شود. پس اگر خودرو شما سانروف دارد علاوه بر پاور ویندوز یک پاور سانروف هم نیاز دارید.

مزایای استفاده از پاور ویندوز:

  • قیمت بسیار مناسبی دارد، یعنی در واقع نسبت به کاری که برای شما انجام می دهد ارزش خرید دارد.
  • با نصب این قطعه موقع پارک نمودن خودرو دیگر نگران پایین ماندن شیشه های خودرو خود نباشید زیرا بعد از قفل کردن درب شیشه ها به طور اتوماتیک بالا می آیند.
  • نصب این وسیله زمان زیادی نمی برد یعنی در کمتر از سی دقیقه روی خودرو شما نصب می شود.
  • نصب آسانی دارد یعنی اگر مقداری فنی باشید، یعنی مقداری دست به آچار داشته باشید بدون هزینه می توانید خودتان اقدام به نصب آن کنید.
  • با نصب این قطعه امکان پایین ماندن شیشه ها موقع پارک کردن به صفر می رسد، یعنی هیچ وقت بعد از قفل نمودن درب خودرو شیشه شما پایین نمی ماند.

معایب استفاده پاور ویندوز:

  • اگر سویچ روی خودرو شما باشد و بخواهید چیزی را از پنجره خودرو بیاورید، در صورتی که دست شما با پمپ قفل مرکزی برخورد کند و درب خودرو شما قفل شود شیشه ها بالا آمده و سویچ داخل خودرو می ماند.
  • اگر کودک شما از پنجره به بیرون نگاه می کند اگر دست او با پمپ قفل مرکزی برخورد داشته باشد. شیشه بالا می آید و ممکن است دست یا سر کودک شما بین شیشه بماند و کودک شما آسیب دیده یا حتی دچار خفگی شود.
  • اعتماد ایجاد شده توسط پاور باعث می شود که دیگر منتظر بالا آمدن شیشه ها نمانید و درب را قفل کنید و بروید، ممکن است این دستگاه خراب شود و شیشه ها را بالا نیاورد، شما هم به این امید که شیشه ها بالا می آیند خودرو را رها کرده و به سراغ کارتان بروید.

قیمت پاور ویندوز:

قیمت این وسیله با توجه به اینکه دو کاناله باشد یا چهار کاناله متفاوت است اما معمولا قیمت آن زیاد بالا هم نیست. شما می توانید با قیمت ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان این قطعه را روی خودرو خود نصب نمایید البته برای مشاهده قیمت ها روی مشاهده قیمت و خرید کلید کنید. زیرا قیمت ها با توجه به نرخ تورم روزانه آپدیت می شوند.

آیا برای نصب پاور ویندوز سیم کشی خودرو تغییر می کند؟

این موضوع بستگی به نوع پاور ویندوزی دارد که شما خریداری می کنید. در برخی مدل ها حتما باید در سیم کشی خودرو تغییر ایجاد کنید اما مدل‌هایی که به قول معروف سوکت فابریک هستند نیازی به این کار وجود ندارد و به صورت فابریکی شما می توانید آن را بدون دستکاری خاصی روی خودرو خود نصب نمایید.

نکات مهم هنگام خرید پاور ویندوز:

  • قیمت: قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد پس قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید پاور ویندوز را مشخص کنید. با مشخص کردن میزان بودجه محصولاتی که در محدوده قیمت شما قرار ندارند خود به خود حذف می شوند و انتخاب برای شما آسان می شود.
  • نوع پاور: با توجه به اینکه همه شیشه‌های خودرو شما برقی هستند یا فقط شیشه های جلو یا اینکه خودرو شما سانروف دارد یا خیر بهترین گزینه را برای خودرو خود انتخاب کنید. اگر خودرو شما سانروف دارد بهتر است یک پاور سانروف هم خریداری کنید.
  • نوع سوکت: اگر مدل‌هایی را خریداری می کنید که سوکت فابریک هستند، حتما به نوع سوکت دقت کنید زیرا دو نوع دوکت در بازار موجود است تا مدل ۹۱ و مدل‌های ۹۱ به بالا که هر کدام نوع خاصی سوکت دارند. در غیر این صورت شما باید سیم کشی خودرو را تغییر دهید.
  • برند: همیشه محصولات باکیفیت بخرید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید. نوعی از برندهای چینی وارد بازار شده‌اند که بعد از چند روز استفاده کارایی خود را از دست می دهند پس خواهشا به خاطر مقداری ارزان بودن خود را قربانی این اجناس تقلبی نکنید.
  • نوع خودرو: پاور ویندوز هر خودرویی به خودرو دیگر متفاوت است یعنی شما هیچ وقت نمی توانید پاور سمند را روی پراید نصب کنید پس همیشه پاور مخصوص به خودروی خود را خریداری کنید تا با مشکل مواجه نشوید.
  • از فروشگاه معتبر بخرید: اگر می خواهید یک جنس بدل را به عنوان جنس اصلی به شما واگذار نکنند، بهتر است از فروشگاه معتبر خرید کنید. یک فروشگاه معتبر هیچ گاه اعتبار خود را فدای فروش جنس بی کیفیت به جای جنس اصلی نمی کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید پاور ویندوز مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پاور ویندوز ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پاور ویندوز مدل ۴w

پاور ویندوز مدل 4w

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    مناسب برای ۴ شیشه اتومبیلبسته شدن خودکار شیشه ها بلافاصله پس از قفل کردن درب ها(با دزدگیر یا ریموت فابریک)چک کردن مجدد شیشه‌ها پس از بسته شدن – مناسب برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجینصب آسان و سریع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پاور ویندوز چیتا مدل ۴w

 پاور ویندوز چیتا مدل 4w

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    مناسب برای ۴ شیشه اتومبیلبسته شدن خودکار شیشه ها بلافاصله پس از قفل کردن درب ها (با دزدگیر یا ریموت فابریک)چک کردن مجدد شیشه‌ها پس از بسته شدنمناسب برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجینصب آسان و سریع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پاور ویندوز مدل ۱۸۶B-4

پاور ویندوز مدل 186B-4

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    کیت پاور و سیم کشیبسته شدن شبشه های اتومبیل بلافاصله بعد از بسته شدن درب ها با دزدگیر یا ریموت فابریک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پاور ویندوز اتوماتیک مدل ۲ شیشه

پاور ویندوز اتوماتیک مدل 2 شیشه

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای ۴ شیشه اتومبیل- بسته شدن خودکار شیشه ها بلافاصله پس از قفل کردن درب ها(با دزدگیر یا ریموت فابریک)- چک کردن مجدد شیشه‌ها پس از بسته شدن – مناسب برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی- نصب آسان و سریع- دارای دفترچه راهنمای نصب فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پاور ویندوز مدل ۲w

پاور ویندوز مدل 2w

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    مناسب برای ۲ شیشه اتومبیلبسته شدن خودکار شیشه ها بلافاصله پس از قفل کردن درب ها (با دزدگیر یا ریموت فابریک)چک کردن مجدد شیشه‌ها پس از بسته شدنمناسب برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجینصب آسان و سریع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پاور ویندوز خودرو چیتا مدل ۱۸۶B-4

پاور ویندوز خودرو چیتا مدل 186B-4

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    ۴ شیشهبسته شدن خودکار شیشه ها بلافاصله پس از قفل کردن درب ها(با دزدگیر یا ریموت فابریک)چک کردن مجدد شیشه‌ها پس از بسته شدن – مناسب برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجینصب آسان و سریعدارای نقشه نصب فارسیسیم اتصال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پاور ویندوز اتوماتیک چیتا مدل ۴ شیشه

پاور ویندوز اتوماتیک چیتا مدل 4 شیشه

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای ۴ شیشه اتومبیل- بسته شدن خودکار شیشه ها بلافاصله پس از قفل کردن درب ها(با دزدگیر یا ریموت فابریک)- چک کردن مجدد شیشه‌ها پس از بسته شدن- مناسب برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی- نصب آسان و سریع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پاور ویندوز خودرو کد ۵۵-۰۲۶-۱۱۰ مناسب برای تیبا۲ مجموعه ۳ عددی

پاور ویندوز خودرو کد 55-026-110 مناسب برای تیبا2 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تیبا ۲
  • اقلام همراه
    این مجموعه شاما یک یونیت مرکزی همراه با دو دسته سیم سوکت فابریک می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پاور ویندوز مدل ۱۸۶b-4

پاور ویندوز مدل 186b-4

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجیبسته شدن خودکار شیشه ها بلافاصله پس از قفل کردن درب ها(با دزدگیر یا ریموت فابریک)مناسب برای ۴ شیشهنصب آسان و سریع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پاور ویندوز خودرو مگلاکار پرو مدل ۱۸۶B-4

پاور ویندوز خودرو مگلاکار پرو مدل 186B-4

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    ۴ شیشه بسته شدن خودکار شیشه ها بلافاصله پس از قفل کردن درب ها(با دزدگیر یا ریموت فابریک)چک کردن مجدد شیشه‌ها پس از بسته شدن – مناسب برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجینصب آسان و سریعدارای نقشه نصب فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پاور ویندوز مدل ۱۸۶B-4 چیتا

پاور ویندوز مدل 186B-4 چیتا

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    بسته شدن ۴ شیشه اتومبیل بلافاصله پس از قفل کردن درب ها با دزدگیر یا ریموت فابریکاقلام همراه : کیت پاور،سیم کشی و راهنمای نصب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پاور ویندوز سوکت فابریک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کروز کنترل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا