زنانه

پیراهن ساحلی زنانه، راهنمای خرید پیراهن ساحلی زنانه جدید، کوتاه، بلند و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پیراهن ساحلی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

فصل ساحل رفتن یک بار دیگر در راه است و آماده سازی قبل از رسیدن به ساحل کلیدی می‌باشد. شما به یک عینک آفتابی جالب، یک مایو زیبا، یک جفت صندل، مقدار زیادی کرم ضد آفتاب و یک پیراهن ساحلی زنانه شیک نیاز دارید که بتوانید به سرعت از آن استفاده کنید، چه در حال گشت و گذار در پیاده رو باشید یا فقط بخواهید خود را کمی بیشتر از آفتاب بپوشانید. به نظر ما، پیراهن ساحلی زنانه باید همیشه جذاب، راحت و شیک باشد. ما کلاسیک‌ها را دوست داریم. شما می‌توانید با یک سارافون با چاپ پررنگ خلاقیت به خرج دهید و هر بار که روی شن‌ها می‌روید، راه‌های مختلفی برای بستن آن پیدا کنید.

یک پیراهن ساحلی زنانه نخی بامزه یا یک لباس ماکسی روان در رنگ‌های پر جنب و جوش بسیار راحت پوشیده می‌شوند و ظاهری شیک و مناسب برای تعطیلات خواهید داشت. اگر هنگام پوشیدن مانتوهای جلو باز زیاده از حد معذب هستید می‌توانید از پیراهن ساحلی زنانه برای مهمانی‌های خود استفاده کنید. توجه داشته باشید، همان طور که از نام این لباس پیداست، نوعی پوشش زنانه برای استفاده روی مایو شنا در کنار ساحل می‌باشد. اگر به تعطیلات ساحلی می روید، به احتمال زیاد مدتی را در ساحل می گذرانید. بنابراین واقعاً سه نوع لباس و سه سبک لباس برای شما وجود دارد که برای تعطیلات ساحلی باید آن‌ها را در چمدان خود قرار دهید، یکی از این لباس‌ها پیراهن ساحلی زنانه است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید پیراهن ساحلی زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پیراهن ساحلی زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پیراهن ساحلی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

پیراهن ساحلی زنانه چیست و چه کاربردی دارد؟

پیراهن ساحلی یک لباس همه کاره است که شما می‌توانید آن را روی مایو شنا خود بپوشید و با پوشش کامل کنار دریا قدم بزنید، البته لباس ساحلی کاربردهای دیگری هم دارد. یعنی شما برای بهبود پوشش می‌توانید آن‌ها را زیر مانتو جلوباز خود استفاده کنید. لباس ساحلی به شما کمک می‌کند تا سریع و راحت به مکان‌های دیگری بروید که ممکن است به چیزی بیشتر از یک بیکینی یا لباس شنا نیاز داشته باشند. اگر لباس ساحلی مورد علاقه شما نیست، چند جایگزین عالی برای شما وجود دارد. آن‌ها شامل پوشش ساحل، کیمونو، سارافون یا لباس ماکسی هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مایو شنا زنانه

چرا به پیراهن ساحلی زنانه نیاز داریم؟

  • پوشش‌های ساحلی از شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کنند. در حالی که بسیاری از ما به ساحل می‌رویم تا درخشش آفتاب‌پسند را دریافت کنیم، قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب چیز بدی است. قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید باعث ایجاد چین و چروک، لکه های پیری، تسریع اثرات پیری و افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست می‌شود. یک راه شیک برای محافظت از خود در برابر نور خورشید، پوشش ساحلی است. اگر قصد دارید یک روز کامل را در ساحل بگذرانید، احتمالاً به همین دلیل است که در وهله اول به بهشتی باشکوه پرواز کرده‌اید، حداقل برای بخشی از زمان از پوشش ساحلی استفاده کنید.
  • هنگامی که زمان مناسبی را زیر نور خورشید سپری کردید، پوشش ساحلی خود را بپوشانید تا بقیه زمان را در امان بمانید، می‌توانید هر چند ساعت یک بار بین بیکینی و پوشش ساحلی خود به طور متناوب تغییر دهید. ضرورت پوشیدن پیراهن ساحلی به محافظت در برابر آفتاب ختم نمی‌شود، بلکه یک مورد بسیار مفید است. وقتی در حال پیاده روی به سمت ساحل هستید و از آن بر می‌گردید، می‌خواهید لباسی بپوشید که ادامه مسیر را با آن طی کنید و کاملا پوشیده باشد. به‌ویژه زمانی که در مناطق مشترک مانند لابی قدم می‌زنید. در بیشتر استراحتگاه ها، استخر شما ممکن است کمی پیاده روی داشته باشد، اگر دوست ندارید فقط با بیکینی راه بروید، پوشیدن لباس ساحلی ضروری است.

انواع پیراهن ساحلی زنانه:

بیایید نگاهی به انواع مختلف پوشش‌های ساحلی بیندازیم که هم شیک هستند و هم محافظت در برابر آفتاب دارند.

  1. پوشش‌های تونیک ساحلی: پوشش ساحلی تونیک تقریباً شبیه یک پیراهن سایز بزرگ است. این یک لباس گشاد است که کمی بالاتر از زانو به پایان می‌رسد و معمولاً آستین کوتاه است. تونیک‌های ساحلی از پارچه‌های سبک مانند: پارچه ابریشمی، پنبه، پلی استر، ابریشم یا ابریشم مصنوعی ساخته می‌شوند. آن‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شوند. بسیاری از تونیک‌ها دارای یقه V شیب دار هستند که لباس شنای شما را در زیر نمایان می کند. تونیک‌ها آزاد هستند و معمولاً با کمربند بسته نمی شوند، اگرچه برخی از آن‌ها دارای کمرهای کشی می‌باشند.
  2. پوشش‌های ساحلی CAFTAN: پوشش ساحلی کافتان یک لباس آزاد است که تا مچ پا بلند و آستین کوتاه دارد. این یکی از انواع تونیک است، به همین دلیل است که می‌بینید بسیاری از خرده فروشان آنچه را که به نظر می رسد یک تونیک به عنوان کتان علامت گذاری می‌کنند. اگر به دنبال یک گزینه آستین بلند تا مچ پا هستید که پوشش بیشتری در برابر نور خورشید ارائه می‌دهد، کافتان یک گزینه عالی است. بسته به استایل، حتی می‌توانید از پوشیدن آن برای شام هم دوری کنید. کافتان‌ها حس بسیار لوکسی دارند، می‌توانم بگویم که از همه پوشش‌های ساحلی جذاب تر هستند. آن‌ها همچنین در انواع پارچه‌ها، رنگ‌ها و طرح‌ها عرضه می‌شوند. برای یافتن لباسی که با بیکینی و استایل شخصی شما مطابقت داشته باشد، مشکلی ندارید.
  3. پوشش‌های ساحلی سارونگ: پوشش ساحلی سارافون از همه گزینه‌ها همه کاره تر است. سارافون یک پارچه بلند است که با بسته بندی و گره زدن می‌توان به عنوان دامن، لباس هالتر، لباس بدون بند (کوتاه یا بلند)، لباس یک شانه و … آن را استفاده کرد. بسته به نوع پارچه، حتی می‌توانید از آن به عنوان حوله استفاده کنید و در حین برنزه کردن، مستقیماً آن را روی ماسه قرار دهید.
  4. پیراهن‌های ساحلی: پوشش های ساحلی همان طور هستند که به نظر می‌رسند. آن‌ها لباس هستند آن‌ها می‌توانند ماکسی، کوتاه، بدون بند، بند اسپاگتی، هالتر، در انواع پارچه، شکل و تناسب باشند. آن‌ها لباس‌هایی برای ساحل هستند، بنابراین پارچه‌ای سبک‌تر و اغلب نمایان‌تر از لباس‌های معمولی دارند، زیرا فرض می‌شود زیر آن لباس شنا دارید. آیا در تصمیم گیری برای پوشش ساحلی لباس مشکل دارید زیرا گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد. فقط مدل لباس مورد علاقه خود را که هر روز می پوشید انتخاب کنید و مدلی مشابه به عنوان پوشش ساحلی پیدا کنید.
  5. لباس ساحلی کت کش باف پشمی بلند: این همان چیزی است که من در این لباس ساحلی می پوشم. این سبک از پوشش ساحلی دارای یک جلوی باز، بلند یا کوتاه است و از پارچه‌های سبک تر نسبت به کت‌های کش باف پشمی سنتی ساخته شده است. آن‌ها همچنین می توانند آستین‌های بلند یا کوتاه داشته باشند. این پوشش‌های ساحلی عالی هستند اگر فقط به ساحل می‌روید و به رستوران نمی‌روید یا در اطراف شهر ساحلی قدم نمی‌زنید. از آنجایی که بیکینی خود را در معرض دید قرار می‌دهید، آن‌ها راحت و کمی جذاب تر هستند. من عاشق کت‌های کشباف ساحلی هستم که کمی بلندتر از تونیک هستند و آستین‌های بلندی دارند.

انواع دیگر پوشش‌های ساحلی:

پوشش‌های ساحلی که در بالا ذکر شد، سبک‌های سنتی هستند، اما سبک‌های دیگری نیز وجود دارد که باید به آن‌ها اشاره کنیم. رومپر، کت و شلوار، دامن، شورت و حتی شلوار وجود دارد. رومپرها بسیار بامزه هستند و گاهی اوقات می‌توانند به عنوان یک لباس استفاده شوند. همین امر در مورد لباس‌های سرپوشیده نیز صدق می‌کند. لباس‌هایی مانند شلوار، شورت، دامن، تاپ، چیزی است که من به عنوان لباس استراحت طبقه‌بندی می‌کنم. آن‌ها برای آویزان شدن در اطراف استراحتگاه‌هایی که کدهای لباس ویژه استراحتگاه دارند عالی هستند.

برخی از مزایای پوشیدن پیراهن ساحلی زنانه:

  • یک هدیه عالی هستند: لباس ساحلی را می توان به خانم‌هایی که دوست دارند مرتب به ساحل بروند هدیه داد. همچنین می‌توان آن را به عنوان هدیه ماه عسل به همسرتان یا یکی از اعضای خانواده که می‌دانید به زودی به تعطیلات و سرگرمی می‌رود، تقدیم کنید.
  • ویژگی‌های کلیدی بدن را برجسته می‌کند: پوشش ساحلی مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا قسمت‌هایی از بدنتان را که می‌خواهید نشان دهید برجسته کنید یا کاری کنید تا هر قسمتی را که می‌خواهید تا زمانی که وارد آب شوید، مخفی نگه دارید، پنهان کنید. یک پوشش عالی برای ساحل می‌تواند به همان اندازه که لباس شنا را به درستی می پوشید، یک عامل برجسته کننده باشد.
  • ظاهر ساحل را بهبود می‌بخشد: پوشیدن لباس ساحلی به اندازه مایو شما مهم است، و پوشیدن لباسی که مطابق با ترجیحات شما باشد و به شما کمک کند در ساحل احساس اعتماد به نفس داشته باشید، می‌تواند شما را مثل همیشه باکلاس، جذاب، شیک و شیک نشان دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شلوارک ورزشی زنانه

نکاتی که قبل از خرید پیراهن ساحلی زنانه باید به آن‌ها توجه کنید:

بلند یا کوتاه، ساده یا طرح‌دار، تعداد زیادی لباس ساحل زیبا برای انتخاب وجود دارد. قبل از خرید پیراهن ساحلی خود، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. قیمت لباس ساحلی: اگر همیشه قبل از خرید، ضریب قیمت را در نظر داشته باشید، مفید خواهد بود. هر محصول دارای محدوده قیمت متفاوتی است و این پوشش‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ما دلیل معتبر و قوی برای این انتخاب قیمت در محصولات مورد علاقه شما داریم. بهتر است جایی بین پوشش‌های با قیمت متوسط تا گران بمانید. به این دلیل که مدل‌های ارزان قیمت از مواد بی‌کیفیت ساخته شده‌اند و پس از شستن آن‌ها یا پوشیدن آن برای بیش از چند سفر، پوشش پاره می‌شود. پوشش‌هایی مانند این معمولاً بسیار گران نیستند، حتی در بخش گران‌تر بهتر است یک خرید خوب انجام دهید تا چند خرید بد.
  2. نوع پارچه لباس ساحلی: پوشش ساحلی شما باید سبک و لطیف باشد. در عین حال به پوست شما اجازه تنفس بدهد. پارچه‌هایی مانند پارچه ابریشمی یا پلی استر معمولاً محبوب تر هستند زیرا نه تنها سبک وزن و ضد چروک می‌باشند، بلکه می‌توانند برای نگهداری در کیف ساحلی شما بسیار کوچک تا شوند. پنبه نازک خواص خنک کنندگی و محافظت بیشتری از پوست شما ارائه می‌دهد، اما این نوع پوشش‌ها در صورت تا شدن می‌توانند حجیم باشند و ممکن است در حین حمل و نقل چروک شوند.
  3. طول یا ارتفاع لباس ساحلی: برخی از عاشقان ساحل، پوشش‌های ساحلی بلندتر را ترجیح می‌دهند که هنگام پیاده‌روی در هنگام وزش باد بالا نمی‌روند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند مدل کوتاه‌تری را انتخاب کنند که نیمه پایینی لباس شنای شما را بپوشاند. در اینجا هیچ درست یا غلطی وجود ندارد، اما پوششی را انتخاب کنید که مناسب محیط اطراف شما باشد. به عنوان مثال، اگر قرار است ناهار را در یک بار یا کافه بخورید، ممکن است ترجیح دهند که پوشش بلندتری بپوشید که بیشتر شبیه لباس‌های معمولی است. پوشش‌های بلندتر همچنین پوشش بیشتری برای پاهای شما ایجاد می‌کند که می‌تواند به محافظت از آن‌ها در برابر نور خورشید کمک کند.
  4. طرح لباس ساحلی: برخی از لباس‌های ساحلی در واقع چیزی بیش از یک پارچه همه کاره و با کاربرد آسان نیستند که می‌توان آن را به هر شکلی که دوست دارید به دور خود ببندید یا بپوشانید. برخی دیگر ممکن است کمربند و بند کراوات اختصاصی برای نشستن دور کمر شما داشته باشند، و برخی حتی با گیره‌هایی همراه هستند تا بتوانید آن‌ها را محکم ببندید.
  5. سایز لباس ساحلی: بسیاری از لباس‌های ساحلی فقط با یک گزینه برای همه عرضه می‌شوند، به عبارت بهتر فری سایز هستند. در حالی که بقیه در اندازه‌های مختلف در دسترس می‌باشند. هر نوعی که ترجیح می‌دهید، اطمینان حاصل کنید که اندازه‌ها و ابعاد به اندازه کافی بزرگ هستند تا مواد کافی برای بستن دور بدن شما ارائه شود و طول آن نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد که این کار عملی باشد.
  6. سبک لباس ساحلی: چه طراحی ساده و یک رنگ را انتخاب کنید و چه مدلی با طرح‌های واضح، لباس شما می‌تواند مکمل لباس شنای شما باشد یا به خودی خود ظاهری شیک ایجاد کند. با استفاده از منگوله‌ها، ژله‌ها، رنگ‌های کراواتی و سایر سبک‌ها که همگی به راحتی در دسترس هستند، می‌توانید انتخاب کنید که در امتداد ساحل با یک دامن پارچه ابریشمی ساده راه بروید یا با طرحی جسورانه که می‌توان آن را هم در روز و هم در شب پوشید.
  7. محافظت در برابر آفتاب: ایمن ماندن در زیر نور خورشید بسیار مهم است، اگرچه لباس ساحلی به دور نگه داشتن پوست برهنه شما از نور مستقیم خورشید کمک می‌کند، اکثر آن‌ها هیچ گونه محافظت UPF را ارائه نمی‌دهند. بنابراین وقتی پوشش کامل خود را پیدا کردید، فراموش نکنید که قبل از اینکه خود را در اکسسوری ساحلی شناور مورد علاقه خود بپوشانید، کرم ضد آفتاب بزنید.
  8. کیفیت لباس ساحلی: کیفیت به اندازه طراحی یک لباس مهم است. کیفیت پارچه نه تنها به ظاهر لباس پوشیده بلکه برای احساس شما در آن نیز ضروری است. اگر لباس از مواد باکیفیت ساخته شده باشد، دوام بیشتری خواهد داشت، روی پوست شما زیباتر می‌شود و به شما کمک می‌کند هنگام پوشیدن آن احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. از سوی دیگر، اگر کیفیت آن در حد مطلوب نباشد، آن‌طور که می‌خواهید باکلاس و جذاب به نظر نمی‌رسد. مطمئن شوید که روی مواد با کیفیت عالی مانند پنبه و اسپندکس مخلوط سرمایه گذاری کنید.
  9. ماندگاری لباس ساحلی: اهمیت ماندگاری یک محصول یا لباس چیزی است که ما نیازی به توضیح آن برای شما نداریم. این چیزی است که همه می‌دانند و همه قصد دارند لباس‌هایی بخرند که برای مدت طولانی در کنارشان بماند. هیچ کس نمی‌خواهد یک لباس بخرد و آن را فقط برای یک گردش بپوشد. دوام پوشش را می توان با نگاهی به نظرات خریداران فعلی آن مقاله خاص تجزیه و تحلیل کرد. اگر لباس مورد نظر خود را پیدا کردید و نظرات آن مثبت بود، آن را خریداری کنید. در غیر این صورت به مواد توجه کنید و به دنبال الگوهایی باشید که می توانند شما را به سمت محصول مناسب راهنمایی کنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید پیراهن ساحلی زنانه مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پیراهن ساحلی زنانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پیراهن ساحلی زنانه کد ۶۷۴

 پیراهن ساحلی زنانه کد 674

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • یقه
    خشتی
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    قد ۱۴۵ سانت است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل ۸۰۹۳۶۹۶

پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل 8093696

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • یقه
    باز
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل ian 729

پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل ian 729

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل Rt2022

پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل Rt2022

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    بلند
  • یقه
    باز
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پیراهن ساحلی زنانه مدل M2525

پیراهن ساحلی زنانه مدل M2525

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    خشتی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پیراهن ساحلی زنانه مدل تابستانی رنگ سبز

پیراهن ساحلی زنانه مدل تابستانی رنگ سبز

مشخصات

  • جنس
    ابر و بادی
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • یقه
    دکلته
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع پایین تنه
    دامن
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کد کالای محصول
    I

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل دو طرف یقه

پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل دو طرف یقه

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    ساده
  • قد
    ماکسی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع پایین تنه
    دامن
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پیراهن ساحلی زنانه مدل تابستانی رنگ خردلی

پیراهن ساحلی زنانه مدل تابستانی رنگ خردلی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • یقه
    دلبری
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پیراهن ساحلی زنانه مدل نخی کد ۵۷۶۴

پیراهن ساحلی زنانه مدل نخی کد 5764

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    گل‌دار
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    پیراهن بلند نخی زنانه وارداتی گلدارجنس نخ خالص درجه یک کیفیت عالی بدون آبرفتتن پوش خنک و راحتفری سایزدور سینه ۱۱۰ سانت.طول ۱۴۰ سانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پیراهن ساحلی زنانه مدل ۳۵۸۰۹۹۵۱۰ نخ پنبه رنگ زرد

پیراهن ساحلی زنانه مدل 358099510 نخ پنبه رنگ زرد

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • یقه
    گرد
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع پایین تنه
    دامن
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پیراهن ساحلی زنانهجنس نخ فلامنتآستین حلقه اییقه گردکمر کشیطرح پارچه برگ و گل رنگیقواره آژادمناسب استفاده روزمره و مهمانی
  • نگهداری
    در دمای ۳۰ درجه و با دست شست و شو دهید. از مواد سفید کننده قوی برای شست و شو استفاده نشود. اتوکشی نشود.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پیراهن ساحلی زنانه مدل ۰۰۱۱

پیراهن ساحلی زنانه مدل 0011

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    چهارخانه
  • یقه
    باز
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پیراهن ساحلی زنانه کد ۶۹۷

 پیراهن ساحلی زنانه کد 697

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • یقه
    خشتی
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    قد ۱۴۰ سانت است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پیراهن ساحلی زنانه مدل تابستانی رنگ قرمز

پیراهن ساحلی زنانه مدل تابستانی رنگ قرمز

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • یقه
    دلبری
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پیراهن ساحلی زنانه کد ۶۸۱

پیراهن ساحلی زنانه کد 681

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • یقه
    خشتی
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    قد ۱۴۵ سانت است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پیراهن ساحلی زنانه مدل M2582

پیراهن ساحلی زنانه مدل M2582

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    گل‌دار
  • قد
    بلند
  • یقه
    گرد
  • آستین
    سه ربع
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پیراهن ساحلی زنانه مدل ساحل رنگ مشکی

پیراهن ساحلی  زنانه مدل ساحل رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    ابر و بادی
  • قد
    کوتاه
  • یقه
    دکلته
  • آستین
    سه ربع
  • نوع پایین تنه
    دامن
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پیراهن ساحلی زنانه جورج مدل flower-print

پیراهن ساحلی زنانه جورج مدل flower-print

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • یقه
    خشتی
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    جنس نخی در ناحیه کمر کشداریقه باز مربعی
  • کشور مبدا برند
    انگلستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل ۸۱۱۲۲۱۰

پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل 8112210

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • یقه
    بندی
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل پشت باز

پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل پشت باز

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    گل‌دار
  • قد
    بلند
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع پایین تنه
    دامن
  • نوع لباس
    راسته
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    لباس فقط از یک طرف چاک داردپشت لباس گره ای است
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پیراهن ساحلی زنانه مدل تابستانی رنگ آبی

پیراهن ساحلی زنانه مدل تابستانی رنگ آبی

مشخصات

  • جنس
    ابر و بادی
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • یقه
    دکلته
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع پایین تنه
    دامن
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل ۸۰۹۳۵۳۷

پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل 8093537

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پیراهن ساحلی زنانه مدل تابستانی رنگ کالباسی

پیراهن ساحلی زنانه مدل تابستانی رنگ کالباسی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • یقه
    دلبری
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پیراهن ساحلی زنانه کد B10010140z

 پیراهن ساحلی زنانه کد B10010140z

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پیراهن ساحلی زنانه کد ۶۸۰

پیراهن ساحلی زنانه کد 680

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • یقه
    خشتی
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    قد ۱۴۵ سانت است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پیراهن ساحلی زنانه کد ۶۹۷

پیراهن ساحلی زنانه کد 697

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • یقه
    خشتی
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    قد ۱۴۰ سانت است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پیراهن ساحلی زنانه مدل ۹۵۶

پیراهن ساحلی زنانه مدل 956

مشخصات

  • جنس
    کرپ حریر
  • طرح
    گل‌دار
  • یقه
    گرد
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پیراهن ساحلی زنانه کد ۹۳۳

پیراهن ساحلی زنانه کد 933

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    بلند
  • یقه
    خشتی
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    قد پیراهن ۱۴۰ سانت است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل DIGI378-2022

پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل DIGI378-2022

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    ماکسی
  • یقه
    بندی
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع پایین تنه
    دامن
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل ۴۰۴۰-۹۹

پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل 4040-99

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    ساده
  • قد
    ماکسی
  • یقه
    بندی
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل هاوایی

پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل هاوایی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    هاوایی
  • قد
    ماکسی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کد کالای محصول
    ۵۷
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پیراهن ساحلی زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فایل اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا