مردانه

بارانی مردانه، راهنمای خرید اینترنتی بارانی مردانه اسپورت کوتاه و بلند

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید بارانی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

در تمام پست‌های قبلی‌مان، در مورد گرایش‌های مختلف مد برای مردان و زنان، الهام‌گیری از استایل و همچنین چندین انتخاب پیشنهادی لباس و پوشاک بحث کرده‌ایم. اما امروز تصمیم گرفتیم کاری فراتر از مد و البته با شدت گرفتن باران انجام دهیم، چه بهتر از این که یک راهنمای ساده و جامع در مورد خرید یک کت یا پالتو بارانی مردانه عالی به شما ارائه دهیم. اگر قصد خرید یک بارانی را دارید، بهتر است همیشه به دنبال یک بارانی مردانه بادوام و باکیفیت باشید که برای مدت طولانی از شما محافظت کند. همچنین عواملی وجود دارد که باید هنگام خرید بارانی مردانه در نظر بگیرید. برای کمک به شما در انتخاب بهترین مورد، تحقیقی را برای شما انجام داده‌ایم و این راهنمای خرید را آماده کرده‌ایم تا به شما در فرآیند انتخاب کمک کنیم.

اگر می‌خواهید در هنگام بارندگی حتی برای خرید مواد غذایی خود از منزل بیرون بروید، به یک بارانی مردانه نیاز دارید که شما را خشک و راحت نگه دارد. بله، درست است که چتر یک گزینه در دسترس است، اما سطح محافظت آن از یک بارانی مردانه احتمالاً بیشتر نیست. اگر در فضای باز هستید، احتمالاً اهمیت سرمایه گذاری روی یک بارانی مردانه خوب را می‌دانید. علاوه بر این، برای سفرهای طولانی، پیاده روی تعطیلات در هنگام باران، یک بارانی مردانه با کیفیت خوب بهترین شریک سفر شما خواهد بود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید بارانی مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع بارانی مردانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید بارانی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

بارانی مردانه چیست و چه کاربردی دارد؟

بارانی در واقع یک کاپشن یا پالتو مردانه است که ضد باد و باران بوده و یا در مقابل باد و باران مقاوم می‌باشد. این پوشاک در دو نوع پاییزه و زمستانه موجود است و نمی‌توان آن را به یک فصل خاص نسبت داد. شما با خرید یک بارانی می‌توانید بدون نیاز به چتر و بدون نگرانی در مورد خیس شدن با خیال راحت از منزل خارج شوید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چتر

انواع بارانی مردانه ضد آب:

هر بارانی سطحی از مقاومت در برابر آب را ارائه می‌دهد. درک اصطلاحات به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید یک بارانی خاص چه درجه‌ای از محافظت را ارائه می‌کند.

  1. بارانی ضد آب: زمانی یک بارانی را «ضد آب» می‌نامیم که مقاومت آن در برابر آب کافی باشد تا از ورود باران به داخل لباس جلوگیری کند. اگرچه شرکت‌ها در مورد استانداردهای آزمایش اختلاف نظر دارند، می‌توانید اعتماد کنید که هر وسیله‌ای که یک برند بزرگ آن را به عنوان «ضدآب» معرفی می‌کند، می‌تواند در برابر یک غوغا جدی مقاومت کند.
  2. بارانی مقاوم در برابر آب: همچنین قابل تنفس، این نمونه است که می‌تواند باران خفیف را برای مدت کوتاهی تحمل کند، برای مثال بادشکن‌ها و کاپشن‌های پر وزن، اگر بارندگی ادامه پیدا کند یا از یک طرف شروع به پایین آمدن کند، اینها در این حد‌ نمی‌توانند مقاومت کنند.
  3. بارانی ضد آب قابل تنفس: این نوع لباس‌های بارانی عملکردی از نفوذ باران به پوست شما جلوگیری می‌کنند و در عین حال عرق را به دنیای بیرون باز می‌گردانند. اگر در حال برنامه ریزی برای فعالیتی هستید که باعث پمپاژ اندام‌ها و ریه‌ها شود، این وسیله شماست زیرا هم بارش و هم تعریق می‌توانند شما را خیس کنند.
  4. بارانی ضد آب غیر قابل تنفس: پانچوی بارانی یا اضطراری را در نظر بگیرید. اگر به سادگی نیاز دارید هنگام نشستن یا ایستادن از باران جلوگیری کنید، این وسیله به خوبی عمل می‌کند و هزینه بسیار کمی دارد. با این حال، اگر هر گونه تلاشی انجام دهید، بارانی شما نیز در داخل نرم خواهد بود. برای اینکه یک پانچو تا حد زیادی بی اثر شود، باد زیادی لازم نیست.
  5. بارانی ضد باد: هر بارانی ضد آبی ضد باد نیز هست. وقتی در نظر بگیرید که مانعی برای جلوگیری از بارش باران طراحی شده است، بادی را که باران را فشار می‌دهد را نیز مسدود می‌کند، منطقی است. همچنین بارانی‌هایی با فناوری ضد باد پیدا خواهید کرد که معمولاً نوعی لمینت هستند که فقط در برابر آب مقاوم هستند.
  6. بارانی مقاوم در برابر باد: اساساً مانند یک کاپشن مقاوم در برابر آب عمل می‌کند، این لباس اغلب یک لباس فوق سبک است که به راحتی در جیب قرار می‌گیرد. ساخته شده برای سفرهای کوتاه و پیش بینی‌های خوش بینانه است که در یک طوفان تمام عیار محافظت زیادی ارائه نمی‌دهد.

تفاوت بین بارانی ضد آب و مقاوم در برابر آب چیست؟

بارانی‌های ضد آب صد درصد در برابر باران محافظت می‌کنند و از انواع پارچه‌های بیرونی اختصاصی، لمینت‌های با تکنولوژی بالا و سایر پوشش‌ها استفاده می‌کنند تا از بارانی بدون شکست آب بریزد. در عین حال، بارانی‌های مقاوم در برابر آب، معمولاً با استفاده از پارچه بیرونی قابل تنفس تر که با پوشش DWR پوشانده شده است، محافظت کمتری ارائه می‌دهند، که باعث می‌شود آب بر روی بارانی بچرخد تا رطوبت را مسدود کند. مواد DWR می‌توانند فرسوده شوند، اما می‌توان در صورت لزوم دوباره از آن‌ها استفاده کرد. در برخی موارد که باران دوره‌ای بیشتر واقعیت دارد تا یک بارندگی مداوم، یک بارانی مقاوم در برابر آب می‌تواند راه حلی ارزان‌تر و سبک‌تر نسبت به بارانی‌های ضدآب با تنفس کامل داشته باشد.

کدام بارانی مردانه برای باران شدید بهتر است؟

دنیای بارانی‌های زمستانی مملو از گزینه‌های مثبت است. از کاپشن‌ها و پالتوهایتان گرفته تا پافرها و کت‌های مومی‌تان، چیزهای زیادی برای انتخاب وجود دارد. با این حال، وقتی نوبت به انتخاب گزینه‌ای می‌رسد که شما را مهم‌تر از آن، لباس‌تان را در طوفان‌های شدید خشک نگه می‌دارد، پیشنهاد ما این است که به سراغ برندهای متخصص در این زمینه بروید.

بهترین بارانی مردانه:

یک بارانی سخت کوش و بادوام، بخش جدایی ناپذیر هر کمد لباسی است که به شما این امکان را می‌دهد تا در عین شیک به نظر رسیدن عناصر را شجاع کنید و همچنین از نیاز به چتر نیز اجتناب کنید. چه برای پیاده‌روی در فضای باز به یک بارانی مقاوم در برابر باران و باد نیاز داشته باشید، چه به یک بارانی مینیمالیستی برای زندگی در شهر، یا فقط به یک Mac بسته‌بندی‌شده که می‌توانید در صندوق عقب ماشین بگذارید، یک گزینه برای همه وجود دارد. ما از ۱۸ فرد شیک، از جمله استایلیست‌های مشهور، نوازندگان، مدل‌ها و نویسندگان خواستیم تا بهترین بارانی‌های مردانه را با هر بودجه‌ای به ما معرفی کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پافر مردانه

نکات مهمی که هنگام خرید بارانی مردانه باید در نظر بگیرید:

قطعاً نمی‌خواهید باران تمام روز شما را خراب کند. بنابراین چگونه می‌توان مطمئن شد که لباس بارانی مناسب را می‌توان خریداری کرد، نکاتی را که باید هنگام خرید بارانی‌های مردانه در نظر داشته باشید، را بررسی کنید.

  1. مواد: معمولاً دو نوع ماده برای دوخت بارانی استفاده می‌شود: ضد آب و مواد مقاوم در برابر آب، معمولاً ماده‌ای مانند نایلون یا پلی استر است که با پوشش ضد آب پوشانده شده است که می‌تواند مقدار محدودی از بارندگی را تحمل کند. اما برای بارندگی‌های شدید مناسب نیست و اگر برای مدت طولانی در باران بمانید، در نهایت آب به داخل نفوذ می‌کند. از طرف دیگر، مواد ضد آب به این معنی است که آب به داخل نفوذ نمی‌کند. اینها دارای پوشش غشایی مانند GORE-TEX، eVent، Tyvek، Hyvent و غیره هستند.
  2. هدف: در حالت ایده آل، بهتر است مواد ضد آب را برای بارانی خود انتخاب کنید، اما درجه یا نوع لایه بندی را باید انتخاب کنید تا حد زیادی به هدفی که قصد استفاده از آن‌ را دارید بستگی دارد. معمولاً انواع مختلفی مانند بارانی‌های ۲، ۲.۵ و ۳ لایه وجود دارد. این بارانی‌ها دارای یک لایه لمینت استاندارد و همچنین لایه غشایی هستند و برای ۳ لایه، لایه سوم معمولاً یک لایه پارچه است که درجه حفاظت بسیار بالایی را در برابر باران به شما ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید آن را به عنوان یک بارانی برای استفاده معمولی برای مسافرت در شهر استفاده کنید، می‌توانید یک بارانی ۲ لایه را انتخاب کنید. ۲.۵ یا ۳ لایه به ترتیب برای فعالیت های پرفشار و بسیار پرفشار مناسب تر هستند و نسبت به معمولی گران‌تر هستند.
  3. تناسب و طول: وقتی نوبت به انتخاب اندازه مناسب بارانی می‌رسد، به یاد داشته باشید که آن را روی لایه‌های لباس می‌پوشید. اندازه‌ای را انتخاب کنید که خیلی راحت یا خیلی شل نباشد. بارانی را امتحان کنید و ببینید که آیا می‌توانید تیغه‌های شانه‌های مخالف را لمس کنید، (مثل اینکه خودتان را در آغوش بگیرید). بازوی خود را دراز کنید و ببینید چقدر بالا می‌رود. به طور مشابه، یک قد آستین را انتخاب کنید که خیلی کوتاه یا خیلی بلند نباشد. بارانی‌های کوتاه‌تر و سایز کمر، شیک‌تر به نظر می‌رسند، اما طول بارانی معمولاً به هدف یا نحوه استفاده از آن بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر شما دوچرخه سوار هستید، یکی را انتخاب کنید که سایز کمر به همراه یک شلوار بارانی باشد. اما اگر فردی هستید که بیشتر در اطراف راه می‌روید، به‌طور ایده‌آل یکی را انتخاب کنید که قد میان ران یا ساق پا باشد.
  4. اندازه کلاه: تصور کنید که هر از چند گاهی وقتی بیرون زیر باران هستید، باید کلاه را روی سر قرار دهید یا دوباره آن را تنظیم کنید. اگر به دنبال یکی برای پوشیدن در هنگام دوچرخه‌سواری هستید، یکی را انتخاب کنید که کلاه مناسبی دارد و کاملاً با سر شما متناسب است.
  5. جیب‌ها: مطمئناً ارزش سرمایه گذاری روی کت یا بارانی را دارد که یک یا چند جیب داخلی دارد تا گوشی، کیف پول و کلیدهای شما را ایمن نگه دارد بدون اینکه نگران خیس شدن آن‌ها باشید.
  6. سبک و جمع و جور: در طول فصل بارانی یا زمانی که در حال پیاده روی هستید، اغلب تمایل دارید بارانی‌های خود را در کیف یا کوله پشتی خود قرار دهید. تصور کنید مجبور هستید یک بارانی حجیم و سنگین را حمل کنید. از این رو توصیه می‌شود یک بارانی سبک و جمع و جور انتخاب کنید.
  7. بستن مچ و زیپ: برای اطمینان از محافظت کامل در برابر باران، بارانی‌ای را انتخاب کنید که مچ‌تان بسته شود تا از ورود آب به مچ‌تان جلوگیری کند، مخصوصاً هنگام دوچرخه‌سواری یا موتورسواری. به همین ترتیب، مطمئن شوید که بارانی‌هایی با زیپ‌های چند لایه و با کیفیت انتخاب می‌کنید تا پوشنده را خشک نگه دارید.
  8. دریچه‌های زیر بغل: هنگام انتخاب یک بارانی برای فعالیت‌های با شدت بالا، ترجیحاً یک بارانی با تهویه عالی برای اطمینان از گردش بهتر هوا تهیه کنید. این به ویژه در مورد ۲.۵ لایه یا بیشتر است. مدل‌های مختلفی وجود دارد که با دریچه‌های زیر بغل زیپ‌دار عرضه می‌شوند.
  9. رنگ: وقتی صحبت از کت یا پالتو بارانی می‌شود، بهتر است سایه‌های خنثی مانند مشکی، خاکستری و بژ را انتخاب کنید زیرا با اکثر لباس‌ها به خوبی ست می‌شوند و رنگ‌های بسیار کاربردی هستند. اما اگر به دنبال چیزی شیک‌تر هستید، سایه‌هایی مانند آبی تیره، قرمز و غیره را انتخاب کنید.
  10. کیفیت و دوام: همیشه توصیه می‌شود که روی یک بارانی با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید که بادوام باشد، به خصوص اگر اغلب از آن استفاده می‌کنید.

نحوه شستشوی بارانی مردانه:‏

  • همیشه قبل از شستن کت بارانی در ماشین لباسشویی دستورالعمل‌های مراقبت از لباس خود را بررسی کنید.
  • برخی از مواد شوینده می‌توانند به محافظ ضد آب یا مقاوم در برابر آب آسیب برسانند.
  • برای کثیفی و کثیفی جزئی، معمولاً می‌توانید آن را با آب، مقدار کمی صابون و یک دستمال شستشو دهید.
  • بعد از شستشو فقط آن را در هوای آزاد خشک کنید.
  • برای تمیز کردن کامل.تر، به شرط اینکه سازنده بگوید استفاده از ماشین لباسشویی اشکالی ندارد، بارانی را با چرخه ملایم بشویید و از مقدار کمتر از حد متوسط مواد شوینده حساس استفاده کنید.
  • مثل همیشه پس از شستشو آن را در هوا خشک کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید بارانی مردانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه بارانی مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ بارانی مردانه برانگو مدل ۷۱۵۶۵

بارانی مردانه برانگو مدل 71565

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    هفت
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    شستشوی این بارانی را حتماً به خشکشویی بسپارید.
  • کد کالای محصول
    ۷۱۵۶۵۰۰۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ بارانی مردانه مدل شمعی

بارانی مردانه مدل شمعی

مشخصات

  • جنس
    پلی اورتان
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    آزاد
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    هفت
  • آستر
    بدون آستر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ بارانی مردانه برانگو مدل کتان رنگ سبز یشمی

بارانی مردانه برانگو مدل کتان رنگ سبز یشمی

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    شستشوی این بارانی را حتماً به خشکشویی بسپارید.
  • کد کالای محصول
    ۷۱۵۶۹۸۸۰
  • کشور مبدا برند
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ بارانی مردانه مدل Santana

بارانی مردانه مدل Santana

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    میدی
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پارچه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    تمام کلاسیک‌های یک بارانی زیبا و ایدئال در طراحی این لباس دیده می‌شود. یقه این لباس فرم ایستاده و حالت دو لبه دارد و روی لبه داخلی آن از پارچه کشبافت هم‌رنگ با لباس دوخته شده است که علاوه بر زیبایی، باعث فرم بهتر آن شده است. دو جیبی که در طرفین این بارانی وجود دارد هم دارای دوخت‌هایی هماهنگ با یقه است. آستین‌های لباس فرم نیمه آزادی دارد و در قسمت سر آستین‌ها از بند استفاده شده است. وجود کمربندی از جنس لباس، فرم کلی لباس را دستخوش تغییر می‌کند و فرم متفاوتی به آن می‌دهد. آستر داخلی بارانی از پارچه نرمی به رنگ هماهنگ با لباس دوخته شده است. نحوه بسته شدن این بارانی مردانه به وسیله زیپ است که توسط یک لبه تزیینی دیگر در جلوی آن پوشانده شده است. در لبه بیرونی یک بند کوچک در قسمت یقه دوخته شده که با بستن آن، یقه لباس حالت جمع‌تری پیدا کرده و فرم مناسب‌تری پیدا می‌کند. دوخت دقیق و تمیز و برش‌های پارچه، باعث فرم مناسب‌ و زیبای این بارانی روی تن می‌شود. پارچه بارانی از جنس پلی استر مقاوم در برابر آب است و به صورت تک‌رنگ طراحی شده است. با همراهی این لباس با انواع شلوار، پلیور و بوت‌هایی به رنگ‌های قهوه‌ای، خردلی، سرمه‌ای و… می‌توان یک استایل زمستانی گرم و زیبا خلق کرد.
  • کد کالای محصول
    بارانی مردانه سانتانا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ بارانی مردانه اورست مدل ev2024

بارانی مردانه اورست مدل ev2024

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    دکمه دار
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    بسیار با کیفیت ، اورجینال و زیبا
  • کد کالای محصول
    ev2024
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ بارانی مردانه الفردو مدل نیم

بارانی مردانه الفردو مدل نیم

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    نیم تنه
  • یقه
    ایستاده
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ بارانی مردانه برانگو مدل کتان رنگ مشکی

بارانی مردانه برانگو مدل کتان رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    شستشوی این بارانی را حتماً به خشکشویی بسپارید.
  • کد کالای محصول
    ۷۱۵۶۹۰۰۱
  • کشور مبدا برند
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ بارانی بلند مردانه مدل ۰۱

بارانی بلند مردانه مدل  01

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    دولایه با قابلیت جداسازی آستر و استفاده جداگانه از بارانی
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ بارانی مردانه برانگو مدل ۷۱۵۶۵

بارانی مردانه برانگو مدل 71565

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    هفت
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • نگهداری
    شستشوی این بارانی را حتماً به خشکشویی بسپارید.
  • کد کالای محصول
    ۷۱۵۶۵۰۰۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ بارانی مردانه مدل ۰۱

بارانی مردانه مدل 01

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    میدی
  • یقه
    برگردان
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ بارانی مردانه برانگو مدل کتان رنگ کرم

بارانی مردانه برانگو مدل کتان رنگ کرم

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    شستشوی این بارانی را حتماً به خشکشویی بسپارید.
  • کد کالای محصول
    ۷۱۵۶۹۱۸۰
  • کشور مبدا برند
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ بارانی مردانه مدل MOD550

بارانی مردانه مدل MOD550

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    آزاد
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    دکمه دار
  • آستر
    الیاف نخی
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ بارانی مردانه مدل سانتانا

بارانی مردانه مدل سانتانا

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    زیر زانو
  • یقه
    انگلیسی
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    جنس این بارانی از سانتانای مرغوب بوده و در طی چند سال استفاده اصلا برق نمی افتد و ضعیف نمیشود.قد این بارانی تا زیر زانو است
  • نگهداری
    بهتر است شست و شوی این محصول را به خشک شویی بسپارید تا بتوانید حداقل ۱۰ سال از ن استفاده کنید
  • کد کالای محصول
    بارانی
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید بارانی مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مجموعه مته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا