مردانه

پافر مردانه، راهنمای خرید اینترنتی پافر مردانه آستین دار ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پافر مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اگر به دنبال گرم‌ترین لباس ممکن برای پوشیدن در زمستان هستید، بدانید که این یک پافر مردانه است که باید آن را در دست داشته باشید. بله، درست خواندید، پافرهای مردانه منحصربه‌فرد هستند و هیچ شباهتی به کاپشن‌های معمولی ندارند که وقتی هوا سرد است آن‌ها را خریداری می‌کنید. برای کسانی که نمی‌دانند، کاپشن‌های پفی را به کاپشن‌های لحافی نیز می‌شناسند و خوب، این نام را روی این کاپشن‌ها گذاشته‌اند، زیرا در واقع شبیه یک لحاف با بخش‌های کوسن‌دار و تمام پف‌دار هستند.

حال، اگر شما فردی هستید که برای اولین بار قصد خرید یک پافر مردانه را دارید، باید چند نکته را رعایت کنید. شما نمی‌خواهید در نهایت پول خود را خرج یک پافر مردانه بی‌کیفیت کنید، به همین دلیل است که باید تا پایان مقاله با ما همراه باشید زیرا امروز می‌خواهیم چند نکته را درست در جلوی آن یادداشت کنیم. زیرا شما قرار است قبل از خرید آن‌ها را در نظر بگیرید. از طرف دیگر، می‌توانید یک کاپشن بارانی را خریداری کنید. آنچه را که می‌خواهیم به شما بگوییم یادداشت کنید زیرا این مقاله در واقع می‌تواند به شما در خرید یک پافر مردانه با کیفیت بالا آن هم با قیمت مناسب کمک کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید پافر مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک زمستانی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پافر مردانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پافر مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

پافر مردانه چیست؟

پافر یا همان کاپشن پف‌دار مردانه در واقع نوعی لباس زمستانی است که به گونه‌ای دوخته می‌شود که الیاف داخل لباس آن را به صورت بالشتک‌های منظم پف‌دار نمایش می‌دهد شاید به همین دلیل هم به پافر معروف شده است. پافرها اغلب سبک‌تر از کاپشن‌های مردانه هستند و به علت جنس ضد آب آن‌ها را می‌توان در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. این جلیقه معمولا روی پلیور و پیراهن مردانه پوشیده می‌شود و به خوبی با آن‌ها ست می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پافر زنانه

مزایای استفاده از پافر مردانه:

  • داشتن یک پافر کلاهدار مزایای زیادی دارد. یکی از بارزترین مزایای آن این است که یک جلیقه پفی می‌تواند شما را در هوای سرد گرم نگه دارد. علاوه بر این، یک جلیقه پفی را می‌توان در مراسمات مختلف پوشید و آن را به یک لباس همه کاره تبدیل می‌کند.
  • کاپشن‌های پف دار اغلب با عایق پایین ساخته می‌شوند که به دلیل موثر بودن در به دام انداختن گرما شناخته شده است. این بدان معناست که حتی اگر دمای بیرون زیر صفر باشد، می‌توانید در حین پوشیدن کاپشن پفی خود گرم بمانید.
  • یکی دیگر از مزایای بزرگ کاپشن پفی این است که بسیار سبک وزن است و به راحتی می‌توان آن را بسته بندی کرد. این باعث می‌شود آن را برای سفر عالی کنید، زیرا می‌توانید به راحتی آن را در سفرها با خود بیاورید بدون اینکه فضای زیادی اشغال کنید.
  • کاپشن‌های پفی علاوه بر گرم و سبک بودن، بسیار شیک نیز هستند. آن‌ها در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف عرضه می‌شوند، بنابراین می‌توانید یکی را پیدا کنید که مناسب استایل شخصی شما باشد. کاپشن‌های پف دار برای لایه بندی نیز عالی هستند، بنابراین می‌توانید در صورت نیاز آن‌ها را روی لباس‌های دیگر بپوشید.
  • به طور کلی، داشتن یک پافر کلاهدار مزایای زیادی دارد. این یک لباس ضروری برای هوای سرد است و می‌توان آن را در شرایط مختلف پوشید. همچنین بسیار شیک و همه کاره است و برای هر کسی که به دنبال یک پافر جدید است، آن را به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند.

راهنمای خرید پافر مردانه کلاهدار:

  • روزهای اولیه اینترنت دوران وحشی بود. برای اولین بار، مردم از سرتاسر جهان توانستند به روش‌هایی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. زمان شگفت انگیزی برای زنده بودن بود، و پتانسیل چیزی که اینترنت می‌توانست به آن تبدیل شود، شگفت انگیز بود.
  • با گذشت سالها، پتانسیل اینترنت به تدریج به واقعیت تبدیل شد. مردم اکنون می‌توانستند هر چیزی را که می‌خواهند به صورت آنلاین خریداری کنند و به فروش برسانند و هیچ محدودیتی برای انجام آن وجود نداشت.
  • با این حال، مانند هر چیزی که بیش از حد خوب است که واقعیت داشته باشد، برخی از جنبه‌های منفی نیز در ظهور اینترنت وجود داشت. به عنوان مثال، جرایم سایبری به یک معضل بزرگ تبدیل شد، زیرا مجرمان توانستند از ناشناس بودن اینترنت برای ارتکاب جنایات خود بدون کشف سوء استفاده کنند.
  • یکی دیگر از نقاط ضعف اینترنت این بود که به مردم اجازه می‌داد از دنیای واقعی منزوی شوند. مردم اکنون می‌توانند ساعت‌ها هر روز را به صورت آنلاین سپری کنند بدون اینکه مجبور باشند خانه خود را ترک کنند یا با شخص دیگری صحبت کنند. این امر منجر به منزوی شدن بسیاری از افراد از نظر اجتماعی و قطع ارتباط با جامعه شد.
  • با وجود این نکات منفی، من معتقدم که اینترنت در کل نیروی مثبتی در دنیای ما بوده است. این به ما این امکان را می‌دهد که مانند قبل با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم و به ما بیشتر از آنچه تصور می‌کردیم به دانش دسترسی پیدا کنیم. من برای همه چیزهایی که اینترنت به زندگی ما آورده است سپاسگزارم و مشتاقانه منتظرم ببینم چه چیز دیگری در سال‌های آینده به ارمغان خواهد آورد.

بهترین پافر مردانه موجود در بازار:

  • کاپشن پف دار گرم ترین لباس بیرونی زمستانی است که هر مردی می‌تواند در کمد لباس خود داشته باشد. در آب و هوای مناسب، یک پف شیک و خوش ساخت، افزودنی قوی برای هر لباس زمستانی است. اما مانند هر لباس دیگری، سبک، زیبایی شناسی و حتی نام تجاری لزوماً به کیفیت ترجمه نمی‌شود.
  • به طور خاص برای کاپشن‌های پف‌دار مردانه، تفاوت‌های فاحشی بین آن دسته از کت‌هایی که حاوی «الیاف پایین» هستند و کت‌هایی که لایه‌های آن از پلی استر ساخته شده‌اند، وجود دارد. به طور خلاصه، کاپشن‌های پایین کیفیت و گرما را برتر ارائه می‌دهند.
  • پس دقیقاً «الیاف پایین» چیست؟ این پر نرم و ظریفی است که در نزدیکترین فاصله به پوست پرنده یافت می‌شود. اگر می‌خواهید بین غاز و اردک واقعاً مشخص باشید، ماده اول ماده عایق برتر است. صرف نظر از این، بهترین این کاپشن‌ها تقریبا همیشه به عنوان عایق حرارتی استفاده می‌شود.
  • ناظران مشتاق می‌توانند کیفیت را با بررسی سریع برچسب یا با مشاهده توضیحات آنلاین برای نسبت پایین به پر تعیین کنند. به عنوان مثال، نسبت ۹۰ درصد پایین و ۱۰ درصد پر یکی از گرم ترین درجه بندی‌های عایق است که می‌توانید دریافت کنید و از آنجا کاهش می‌یابد.
  • اگر نسبت پایین به پر وجود نداشته باشد، مارک کاپشن پف دار باید آن را به عنوان پلی استر مشخص کند. این کاپشن‌ها حجیم‌تر و کیفیت پایین‌تری دارند و طول عمر یک کاپشن واقعی را ندارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پالتو مردانه

نکات مهمی که هنگام خرید پافر مردانه باید در نظر بگیرید:

  1. مناسب بودن برای شرایط آب و هوایی: صرفاً به این دلیل که یک لباس فنی به نظر می‌رسد، به این معنی نیست که چنین است. کاپشن‌های پف‌دار مردانه، علی‌رغم اینکه اغلب به نظر می‌رسند که می‌توانند همه چیز را از پیاده‌روی تا مغازه‌ها تا مأموریت اورست به رهبری شرپا انجام دهند، همه کارها را انجام نمی‌دهند. هنگام انتخاب یک کاپشن پف دار مهم است که مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر باد، ضد آب بودن و محدودیت دما را بررسی کنید. برخی از برندها به شما یک تفکیک کامل از این موضوع می‌دهند، در حالی که برخی دیگر این را مختصر می‌کنند.
  2. جنس پافر: در حالی که لایه‌های بیرونی اغلب دارای نسخه‌های فنی پلی‌استر و نایلون می‌باشند، در هنگام خرید یک پف‌کننده باید به آن‌ها توجه کرد. بسیاری از برندهای موجود در این لیست اکنون از مواد بازیافتی، پایدار و سازگار با محیط زیست و جایگزین‌هایی برای پر کردن کاپشن استفاده می‌کنند و این باید هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد. در حالی که پر یکی از لوازم اصلی صنعت بوده است، ارزش آن را دارد که در صورت امکان از پرهای استفاده مجدد یا مواد بازیافتی تهیه کنید.
  3. قابلیت بسته‌بندی: این به این می‌پردازد که یک لباس چقدر سنگین است. کاپشن‌های پف دار عالی هستند و طبیعتاً سنگین می‌باشند. اما بسته به استفاده‌تان، اگر در موقعیت‌هایی هستید که مجبور به درآوردن کاپشن خود هستید، ممکن است حمل کردن پافرتان به یک کار سخت تبدیل شود. به همین ترتیب، در هنگام سفر برخی از ویژگی‌های عالی طراحی شده در این لیست وجود دارد که نه تنها کاپشن‌های بسیار گرم و راحت را در یک بسته بندی سبک وزن ایجاد می‌کند، بلکه نگهداری و حمل را نیز بسیار ساده می‌کند. مراقب آن ویژگی‌ها باشید.
  4. اندازه‌ها و سبک‌ها: کاپشن‌های پفی تمام قد برای افرادی که می‌خواهند بیشتر بدنشان در برابر عوامل محافظت شود، فوق‌العاده است. فکر می‌کنند والدین باید در کنار تماشای ورزش بچه‌هایشان گرم بمانند یا سگ را برای پیاده‌روی روزانه در زمستان‌های پایانی بیرون ببرند.برای کسانی که به فضای بیشتری برای جابجایی نیاز دارند، اما هنوز هم می‌خواهند از اثرات خشن عناصر زمستانی در هنگام پیاده‌روی یا کمپینگ اجتناب کنند، یک کاپشن پفی تا کمر همراه با لایه‌های حرارتی خوب این کار را به زیبایی انجام می‌دهد. جلیقه‌های پفکی به دلیل تطبیق پذیری در مناطق شهری محبوب هستند، زمانی که آب و هوا می‌تواند متغیر باشد مانند اواخر پاییز و اوایل بهار. آن‌ها برای راحت ماندن در هنگام معاشرت برای افرادی که به نظر می‌رسد فقط در قسمت بالای بدن خود احساس سرما می‌کنند عالی هستند.
  5. پافر الیاف مصنوعی یا پر: کت‌های پف دار پر آنقدر سبک هستند که به سختی متوجه می‌شوید که آن‌ها را پوشیده‌اید و می‌توانند تا کسری از اندازه کامل خود بسته شوند. با این حال، اگر به مکانی مرطوب و همچنین سرد می‌روید، کاپشن‌های مصنوعی یا ضد آب بهترین انتخاب هستند. علاوه بر عایق کاری بسیار مورد نیاز، کاپشن‌های پرشده مصنوعی سریع‌تر از پرها خشک می‌شوند، بنابراین برای مدت طولانی‌تری در برابر عناصر راحت‌تر می‌مانید.
  6. پر کردن وزن و پر کردن قدرت: کاپشن‌های پف دار دارای وزن پر کردن و قدرت پر شدن هستند. وزن پر کردن کاملاً توضیحی است، وزن پر کردن (کمیت) را نشان می‌دهد، در حالی که قدرت پر کردن نشان دهنده حجم پایین داخل کاپشن و تأثیر آن در به دام انداختن هوا (کیفیت) است. به زبان ساده، هرچه قدرت پر شدن بیشتر باشد، کاپشن پفی شما گرمتر خواهد بود، در حالی که وزن پر کردن تعیین می‌کند که کت چقدر سنگین خواهد بود. اگر می‌خواهید در آب و هوای سردتر سفری سبک داشته باشید، به دنبال نسبت توان بالا در برابر پر شدن باشید. می‌توانید قدرت پر کردن را در دستورالعمل‌های مراقبت سازنده یا برچسب فروش پیدا کنید.

روش مراقبت و نگهداری از پافر مردانه:

مراقبت صحیح از کاپشن پفی بسیار مهم است. شستشوی منظم نسبت کاپشن گرما به وزن آن را حفظ می‌کند و عمر کاپشن شما را افزایش می‌دهد. در حالی که همیشه باید دستورالعمل‌های مراقبت سازنده را برای برند خاص لباس خود دنبال کنید، در اینجا چند توصیه کلی در مورد نگهداری وجود دارد:

  • همیشه از مواد شوینده مخصوص استفاده کنید. انجام این کار بهترین نتیجه را برای بازگرداندن زیره کت به دست می‌دهد. شما می‌توانید از مایع لباسشویی خارج از سوپرمارکت استفاده کنید، اما شوینده‌های خاص کمک زیادی به حفظ کاپشن پفی شما در شرایط عالی می‌کنند. هرگز از نرم کننده استفاده نکنید و هرگز جلیقه پفی را خشک نکنید.
  • یک ماشین بارگیری از جلو در چرخه ملایم گزینه ایده آل شستشو است. همزن در تاپ لودر ممکن است به سمت پایین خیلی زبر باشد و به احتمال زیاد باعث انباشتگی شود. در صورتی که شستن دست‌ها گزینه مناسبی نباشد، می‌توان از تاپ لودری که همزن ندارد استفاده کرد. قسمت چرخشی خشک کردن یا آبکشی چرخشی را نادیده بگیرید.
  • هنگام شستن کاپشن پف دار خود، آن را با استفاده از مواد شوینده مخصوص یک ساعت خیس کنید. کاپشن را با فشار دادن کمی آب به بیرون بشویید. کاپشن را چروک نکنید، زیرا احتمالاً منجر به جمع شدن می‌شود.
  • پافر خود را با حرارت ملایم به مدت تقریباً یک ساعت یا تا زمانی که وسایل شما خشک شود خشک کنید، مگر اینکه دستورالعمل مراقبت چیز دیگری مشخص کرده باشد. توپ‌های شستشوی پایین یا توپ‌های تنیس تمیز به پف کردن مجدد کاپشن کمک می‌کند و احتمال جمع شدن آن را کاهش می‌دهد.
  • اگر خشک کن ندارید یا اگر آب و هوا اجازه می‌دهد، می‌توانید اجازه دهید ظرف ۱۲ تا ۴۸ ساعت خشک شوند. پافر را صاف بخوابانید و هر نیم ساعت یکبار کاپشن را تکان دهید یا “کرک” کنید تا کاملا خشک شود تا از جمع شدن پرها جلوگیری شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید پافر مردانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پافر مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ پافر مردانه پاتن جامه مدل شمعی ۳۰۶۰۲۱۰۲۰۰۰۴۹۹۹ رنگ کرم

پافر مردانه پاتن جامه مدل شمعی 306021020004999 رنگ کرم

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    دارای کلاه جداشونده (زیپ) / نسبتاً ضخیم حالت پُفی / قد تا روی باسن / مدل معمولی / رنگ کرم براق (طلایی)
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • زمان تولید
    تولید مداوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پافر مردانه پاتن جامه مدل شمعی ۳۰۶۰۲۱۰۲۰۰۰۴۹۹۹ رنگ طوسی روشن

پافر مردانه پاتن جامه مدل شمعی 306021020004999 رنگ طوسی روشن

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    دارای کلاه جداشونده (زیپ) / نسبتاً ضخیم حالت پُفی / قد تا روی باسن / مدل معمولی / رنگ طوسی روشن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • زمان تولید
    تولید مداوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پافر مردانه مدل ۴۱۱۲۰

پافر مردانه مدل 41120

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • طرح
    ساده
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پافر مردانه مدل MDSS-CF7047

پافر مردانه مدل MDSS-CF7047

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • طرح
    چهارخانه
  • جزئیات
    رنگ شتری سبزتولید شده در ایرانمدل یقه ایستادهطرح طرح‌دارنوع آستین حلقه ایتن خور Slim Fitمناسب فصل پاییز- زمستاننوع پافرجنسیت مردانهرده سنی بزرگسالنحوه بسته شدن دکمهجنس پشمیتوضیحات تکمیلی آسترداردارای دو جیب
  • جنس
    پشم
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    ملاحظات نگهداری شستشو در دمای ۳۰ درجه انجام شود.
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ جلیقه مردانه مدل پافر SB-SS-1300

جلیقه مردانه مدل پافر SB-SS-1300

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    این پافر، ضد آب می باشد. به طور معمول کاپشن های تولیدی با پارچه ی پلی استر، یک انتخاب مناسب محسوب می شوند. جنس این کاپشن پافر مردانه نیز از جنس پلی استر است که همین امر آن را به گزینه ای مناسب تبدیل میکند. پلی استر، از جمله موادی است که آب از آن عبور نمی کند و به راحتی از خیس شدن شما در روز های برفی و بارانی جلوگیری میکند.دو جیب خارجی, یک جیب داخلی
  • جنس
    پلی استر
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    قبل از اقدام به شستشو لیبل لباس را مطالعه فرمایید.توصیه می کنیم اگر لباس را با دست می شویید، آن را چنگ نزنید.بهترین دما برای شستشوی این نوع لباس۳۰ درجه سانتیگراد است.بهتر است از شوینده های قوی برای شستشوی کاپشن استفاده نکنید.برای خشک کردن لباس از خشک کن استفاده نفرمایید.برای تغییر رنگ ندادن لباس را بصورت جداگانه بشویید.کاپشن را اتو نکنید.
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پافر مردانه مدل L

پافر مردانه مدل L

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • طرح
    ساده
  • جنس
    برزنت
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ جلیقه مردانه سرزمین چرم مدل پافر رنگ مشکی

جلیقه مردانه سرزمین چرم مدل پافر رنگ مشکی

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • طرح
    راه‌راه
  • جنس
    چرم طبیعی
  • کد کالای محصول
    ۱۵۱۰۶۲
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پافر مردانه اس.اولیور مدل ۱۳۰.۱۲.۲۰۹.۱۶.۱۵۵.۲۱۱۵۳۳۶

پافر مردانه اس.اولیور مدل 130.12.209.16.155.2115336

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    ابعاد لباس از روی آن برای سایز L برابر است با: عرض شانه ۴۵، عرض سینه ۶۲، قد لباس ۷۰ سانتی متر
  • جنس
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ جلیقه مردانه مدل پافر SB-SS-1300

جلیقه مردانه مدل پافر SB-SS-1300

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    دو جیب خارجی, یک جیب داخلیآستین حلقه‌ ای
  • جنس
    پلی استر
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    قبل از اقدام به شستشو لیبل لباس را مطالعه فرمایید.توصیه می کنیم اگر لباس را با دست می شویید، آن را چنگ نزنید.بهترین دما برای شستشوی این نوع لباس۳۰ درجه سانتیگراد است.بهتر است از شوینده های قوی برای شستشوی کاپشن استفاده نکنید.برای خشک کردن لباس از خشک کن استفاده نفرمایید.برای تغییر رنگ ندادن لباس را بصورت جداگانه بشویید.کاپشن را اتو نکنید.
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پافر مردانه مدل Brsh

پافر مردانه مدل Brsh

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • طرح
    ساده
  • جنس
    برزنت
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پافر مردانه مدل ۲۰۲۴

پافر مردانه مدل 2024

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • طرح
    ساده
  • جنس
    الیاف گیاهی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پافر مردانه مدل ka1212

پافر مردانه مدل ka1212

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • طرح
    ساده
  • جنس
    شمعی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مورد استفاده
    روزمره
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پافر مردانه مدل M3903

پافر مردانه مدل M3903

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • طرح
    ساده
  • جنس
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نوع لباس
    آزاد
  • یقه
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پافر مردانه مدل پر لایت

پافر مردانه مدل پر لایت

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    روی کمر
  • یقه
    ایستاده
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پافر مردانه سبک و راحت با لایه داخلی و مقاوم در برابر باد.
  • نگهداری
    خشکشویی شود.
  • کشور تولید کننده
    چین
  • زمان تولید
    پاییز / زمستان ۲۰۲۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پافر مردانه مدل ka6877

پافر مردانه مدل ka6877

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    کلاه
  • طرح
    ساده
  • جنس
    شمعی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پافر مردانه مدل MDSS-CF7049

پافر مردانه مدل MDSS-CF7049

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • طرح
    چهارخانه
  • جزئیات
    رنگ قرمز مشکیتولید شده در ایرانمدل یقه ایستادهطرح طرح‌دارنوع آستین حلقه ایتن خور Slim Fitملاحظات نگهداری شستشو در دمای ۳۰ درجه انجام شود.مناسب فصل پاییز- زمستاننوع پافرجنسیت مردانهرده سنی بزرگسالنحوه بسته شدن دکمهجنس پشمیتوضیحات تکمیلی آسترداردارای دو جیب
  • جنس
    پشم
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    ملاحظات نگهداری شستشو در دمای ۳۰ درجه انجام شود.
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ جلیقه مردانه سرزمین چرم مدل پافر کد ۱۵۱۰۶۴

جلیقه مردانه سرزمین چرم مدل پافر کد 151064

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • طرح
    راه‌راه
  • جنس
    چرم طبیعی
  • کد کالای محصول
    ۱۵۱۰۶۴
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    – برای پاک کردن چرم از هیچگونه حلال و مواد شیمیایی استفاده نکنید.- از اسپری کردن عطر و ادکلن و الکل روی چرم خودداری فرمایید زیرا باعث تغییر رنگ چرم میشود.- جهت تمیز شدن محصول از واکس معمولی یا بی رنگ استفاده شود.
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پافر مردانه مدل MDSS-CF7045

پافر مردانه مدل MDSS-CF7045

مشخصات

  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    رنگ مشکی نارنجیتولید شده در ایرانمدل یقه ایستادهطرح طرح‌دارنوع آستین حلقه ایتن خور Slim Fitمناسب فصل پاییز- زمستاننوع پافرجنسیت مردانهرده سنی بزرگسالنحوه بسته شدن دکمهجنس پشمیتوضیحات تکمیلی آسترداردارای دو جیب
  • جنس
    پشم
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    ملاحظات نگهداری شستشو در دمای ۳۰ درجه انجام شود.
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پافر مردانه پاتن جامه مدل شمعی ۳۰۶۰۲۱۰۲۰۰۰۴۹۹۹ رنگ سرمه ایی

پافر مردانه پاتن جامه مدل شمعی 306021020004999 رنگ سرمه ایی

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    معمولی
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    دارای کلاه جداشونده (زیپ) / نسبتاً ضخیم حالت پُفی / قد تا روی باسن / مدل معمولی / رنگ سرمه ای
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • زمان تولید
    تولید مداوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پافر مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هودی مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا