لباس ورزشی مردانهمردانه

شال گردن مردانه، راهنمای خرید انواع شال گردن مردانه بافتنی مشکی جدید و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شال گردن مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از پوشاک مهم و ضروری برای آقایان بعد از کاپشن شال گردن مردانه می‌باشد. این پوشش در فصل‌های سرد سال مانند پاییز و زمستان از گردن و صورت شما در مقابل سرمای هوا محافظت می‌کند. این لباس مردانه از دو جنس پشم و بافتنی تولید می‌شود که هر یک معایب و مزایای خاص خود را دارند. شال گردن مردانه را می‌توان با انواع لباس رسمی، روزمره و حتی لباس کار پوشید و استفاده کرد. در واقع این پوشاک را روی هر مدل و لباسی می‌توان استفاده کرد و هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. علاوه بر گرم کردن گردن و صورت خیلی از افراد از این لباس به منظور زیبایی خاصی که به تیپ و استایل آن‌ها می‌دهد استفاده می‌کنند. با توجه به جنس محصول شما باید با توجه به سرمای منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، نوع شال گردن مردانه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شال گردن مردانه شاید کامل کننده پوشاک زمستانی شما باشد. در واقع اگر شما از بهترین و گرم‌ترین نوع کاپشن جهان هم استفاده کنید، اما این لباس را در کنار آن نداشته باشید، به هیچ عنوان گرم نخواهید شد و از ناحیه صورت و گردن احساس سرما خواهید کرد. از زمان‌های گذشته تا به امروز این وسیله برای گرم نگهداشتن قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد، حتی اسنادی وجود دارد که از شال گردن مردانه برای گرم نگه‌داشتن کمر و درمان کمردرد استفاده می‌شده اما امروزه بیشتر به عنوان وسیله‌ای برای گرم کردن نواحی مختلف صورت و گردن استفاده می‌شود. این وسیله به دو صورت دست بافت و ماشین بافت تولید می‌شود که نمونه دست بافت آن کیفیت و قیمت بالاتری دارد. خوشبختانه تنوع رنگ و طرح در آن‌ها به حدی زیاد است که شما آن را می‌توانید با هر رنگ و نوع لباسی ست کنید.

شال‌گردن مردانه چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی پوشیدنی است که از جنس پشم یا بافتنی تهیه می‌شود. این پوشاک معمولا دور کمر و گردن بسته می‌شود و برای گرم نگه‌داشتن این قسمت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زمان‌های گذشته در شهرهایی مثل: مشهد، خلخال و کرمان با یک پارچه پشمی یا کرکی بافته می‌شد و به آن شال گفته می‌شد. این پوشش معمولا با لباس‌های زمستانی مانند پالتو مورد استفاده قرار می‌گرفت. در واقع به شالی که آقایان به دور گردن می‌اندازند، شال گردن مردانه گفته می‌شود و از آن به منظور گرم نگهداشتن نواحی صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تاریخچه استفاده از این وسیله به حدود ۲۰۰۰ سال قبل بر می‌گردد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کاپشن مردانه

علت استفاده از شال گردن مردانه:

پاسخ این سوال خیلی ساده است، چون از شما در برابر سرما در فصل زمستان حفاظت می‌کند. شما از یک شال گردن نازک می‌توانید برای محافظت از موست صورت و نواحی گردن در مقابل نور خورشید محافظت کنید و از یک نمونه پشمی و ضخیم آن برای محافظت در برابر سرما استفاده کنید. کسانی که در مناطق کویری زندگی می‌کنند از این لباس برای جلوگیری از ورود شن به چشم و سیستم تنفسی خود استفاده می‌کنند. البته کسانی هم پیدا می‌شوند که از این وسیله برای بهتر شدن تیپ و استایل خود استفاده کرده و آن را صرفا به منظور زیبایی و خوش استایل شدن به کار می‌برند. در برخی مناطق هم به عنوان لباس محلی و آیین سنتی خاص استفاده می‌شود.

انواع شال‌گردن مردانه بر اساس جنس:

  1. شال‌گردن مردانه بافتنی: اینشال‌ها بسیار گرم هستند و بیشتر برای مناطق خیلی سردسیر به کار می‌روند. جنس آن‌ها اغلب از الیاف مصنوعی، ابریشم، موی خرگوش و یا کتان می‌باشد. برای انتخاب این مدل بهتر است، الیافی را خریداری کنید که بیشترین میزان گرم کنندگی را برای شما داشته باشد. زیرا شما به دنبال یک شال زمستانی هستید.
  2. شال گردن مردانه پارچه‌ای: اگر شال را فقط جهت زیبایی می‌خواهید یا برای فصل پاییز یا بهار قرار است از آن استفاده کنید که هوا زیاد سرد نیست، به شما مدل‌های پارچه‌ای را پیشنهاد می‌کنم. قیمت شال‌های پارچه‌ای از نمونه‌های بافتنی ارزان‌تر است به همین علت بیشتر این جنس را خریداری می‌کنند. باید توجه داشته باشید که این مدل اصلا برای فصل زمستان مناسب نیست. زیرا شما را زیاد گرم نگهداری نمی‌کنند و صرفا جنبه زیبایی دارند.

طول و عرض شال‌گردن مردانه:

طبق یک استاندارد از زمان گذشته تا به امروز عرض شال‌های مردانه چیزی در حدود ۱۵ تا ۳۵ سانتی‌متر می‌باشد و طول آن چیزی در حدود ۱۲۷ سانتی‌متر تا ۲۳۰ سانتی‌متر است. طول شال گردن‌‌های متوسط چیزی در حدود یک متر و پنجاه سانتی‌متر بوده و برای آقایانی که قد آن‌ها بلند‌تر است این مقدار به یک متر و هشتاد سانتی‌متر هم می‌رسد. پس طول و عرض شال مردانه یک موضوع دلخواه است که با توجه به قد شخص مورد نطر مشخص می‌شود.

روش تشخیص شال گردن مردانه از زنانه:

اگر به صورت اینترنتی خرید می‌کنید، احتمالا فروشگاه مورد نظر در توضیحات محصول مشخص کرده است که شال مورد نظر شما مردانه یا زنانه می‌باشد. این موضوع بیشتر برای خرید حضوری اهمیت دارد، البته می‌توان از فروشنده هم این سوال را پرسید. به طور کلی رنگ‌هایی مثل: قرمز، صورتی، نارنجی، زرد و بنفش که دارای طرح‌های گل و حیوانات می‌باشند برای آقایان مناسب نیستند. شال‌های بافت زنانه معمولا عرض بیشتری نسبت به مدل‌های مردانه دارند و این یک روش تشخیص ساده است.

بهترین مارک شال گردن مردانه:

شاید کار ساده‌ای نیست که بتوانیم به شما یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک شال‌گردن مردانه معرفی کنیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و معرفی یکی از آن‌عا به عنوان بهترین مارک شال‌گردن بیشتر یک کار تبلیغاتی است و نه معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای شال‌گردن مردانه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • شال‌گردن مردانه لیورجی
  • شال‌گردن مردانه کوتون
  • شال‌گردن مردانه سام
  • شال‌گردن مردانه دفکتو
  • شال‌گردن مردانه آرمانی اکسچنج
  • شال‌گردن مردانه امپریو آرمانی
  • شال‌گردن مردانه جی تی هوگرو
  • شال‌گردن مردانه مانگو

شال گردن مردانه از کجا بخریم؟

روش‌های مختلفی برای خرید این پوشاک مردانه وجود دارد و هیچ تفاوتی نمی‌کند که آن را از کدام روش خریداری کنیم. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم مستلزم صبر و حوصله زیادی است و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد به همین جهت دو روش را که بیشتر از همه مورد استفاده قرار می‌گیرند، یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری شال‌گردن: یک روش سنتی که برای خرید باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لباس فروشی مردانه مراجعه کنید و از میان تنوع کم محصولات یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی شال گردن: یک روش خرید جدید که در این روش نیازی به خروج از منزل و محل کار نیست و تنها نیاز به یک اینترنت و فروشگاه اینترنتی معتبر دارید تا از میان انبوهی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پلیور مردانه

نکات مهم هنگام خرید شال گردن مردانه:

  1. قیمت شال‌گردن: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید شال‌گردن باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. قبل از شروع کار میزان بودجه را مشخص کنید با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. دمای هوا: شما قبل از خرید این محصول باید به شرایط آب و هوایی محل زندگی خود و فصلی که قرار است آن را استفاده کنید، توجه داشته باشید. اگر شال را برای یک منطقه سردسیر و فصل زمستان می‌خواهید به شما پیشنهاد می‌کنم، نمونه بافتنی و ضخیم را انتخاب کنید. زیرا این مدل‌ها از سرمای شدید هوا جلوگیری می‌کنند.
  3. طول و عرض شال: معمولا هر چه شال شما پهنای بیشتری داشته باشد، قسمت‌های بیشتری از گردن و صورت شما را پوشش می‌دهد به عنوان مقال با یک شال پهن به خوبی می‌توان حتی بینی خود را پوشاند و از سرما محافظت کرد. طول شال هم اهمیت زیادی دارد، هر چه طول آن بیشتر باشد بهتر می‌توان آن را روی دوش انداخت و حتی به مدل‌های مختلف پوشید. یک شال کوتاه مدام باز شده و باید مدام آن را بالا بیاندازید.
  4. رنگ و طرح شال: در نگاه اول شاید این مورد برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد، اما معمولا بعد از خرید شال متوجه می‌شوید که به چه نکته مهمی توجه نکرده‌اید. زیرا با هیچ لباسی آن را نمی‌توان ست کرد. اینجا است که باید قبل از خرید این محصول آن را با لباس خود هماهنگ کنید. هر چه تناسب رنگ و طرح شال به لباس شما نزدیک‌تر باشد، شما تیپ و استایل زیباتری پیدا می‌کنید. نا گفته نماند که شما با انتخاب یک شال خوش رنگ و هماهنگ با لباس خود می‌توانید ظاهر خود را به کلی متحول کنید.
  5. شستشوی آسان: به علت اینکه این شال معمولا دور گردن و صورت انداخته می‌شود، مدام با پوست این نواحی در تماس است و اگر شما مسافت زیادی را راه بروید و عرق کنید، شال شما زودتر از کاپشن کثیف می‌شود. بنابراین شما باید این وسیله را بیشتر از سایر پوشاک خود شستشو دهید. معمولا شال‌های بافت را نمی‌توان با ماشین لباسشویی شستشو داد. پس اگر با شستن این لباس با دست مشکل دارید و می‌خواهید آن را با ماشین لباسشویی شستشو دهید، توجه داشته باشید که شال شما حتما این قابلیت را داشته باشد.
  6. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم با خرید این لباس مشکل دارید و احساس می‌کنید، هنوز اطلاعات کافی در مورد خرید این محصول را به دست نیاورده‌اید، نگران نباشید. شما می‌توانید به سراغ برندهای شناخته شده بازار بروید زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک جنس معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از شال گردن مردانه:

  • هرگز برای شستشوی این شال‌های بافتنی از ماشین لباسشویی استفاده نکنید، زیرا با‌ این کار بافت شال شل شده و حالت خود را از دست می‌دهد.
  • بعد از شستشو نباید برای خشک کردن شال خود از گرمای بخاری استفاده کنید، زیرا ممکن است در رنگ آن تغییر ایجاد شود و یا به طول کامل سوخته شوند.
  • بعد از هر چند بار استفاده با آب سرد و مقداری پودر شوینده شال خود را شستشو دهید، در صورتی که شال شما خیلی کثیف شود، لکه آن به راحتی از بین نمی‌رود.
  • از شستشو دادن این لباس با مایع سفید کننده جدا خودداری کنید… حتی اگر رنگ آن سفید باشد، زیرا باعث پوسیدگی جنس آن می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شال گردن مردانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شال گردن مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ شال گردن مردانه دفکتو مدل BAROSH

شال گردن مردانه دفکتو مدل BAROSH

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شال گردن مردانه مدل آنتی باکتریال کد ۲۴

شال گردن مردانه مدل آنتی باکتریال کد 24

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    _جنس شال گردن رینگی از اکریلیک ضد تعریق است ابعاد شال گردن ۲۴×۵۰ _ساخت ترکیه _طرح Baft
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شال گردن مردانه مدل S43

شال گردن مردانه مدل S43

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شال گردن مردانه دفکتو مدل ضد تعریق چارخونه

شال گردن مردانه دفکتو مدل ضد تعریق چارخونه

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    _جنس شال گردن مردانه از اکریلیک ضد تعریق است_دارای کد قابل استعلام و اصالت از سایت اصلی_طرح چارخونه_ساخت ترکیه
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شال گردن مردانه مدل S45

شال گردن مردانه مدل S45

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شال گردن مردانه مدل S42

شال گردن مردانه مدل S42

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شال گردن مردانه ال سی وایکیکی مدل ضد تعریق ول سافت

شال گردن مردانه ال سی وایکیکی مدل ضد تعریق ول سافت

مشخصات

  • جنس
    پلار
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    _دارای کد قابل استعلام و اصالت از سایت اصلی
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شال گردن بافتنی مردانه سام کد ۲۲۲

شال گردن بافتنی مردانه سام کد 222

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    دولایهکیفیت عالیفری سایزدارای رنگبندی متنوع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شال گردن مردانه دفکتو مدل KRMKH

شال گردن مردانه دفکتو مدل KRMKH

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شال گردن مردانه دفکتو مدل fantastic

شال گردن مردانه دفکتو مدل fantastic

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شال گردن مردانه مدل SHB9

شال گردن مردانه مدل SHB9

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    – طول شال : ۱۵۰ سانتی متر- عرض شال : ۲۰ سانتی متر- بافت منسجم و محکم
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شال گردن بافتنی مردانه مدل ول سافت ترمال

شال گردن بافتنی مردانه مدل ول سافت ترمال

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    _ساخت ترکیه -استر داخلی از پلی استر ضد تعریق کرک دار می باشد -جنس شال گردن از اکریلیک آنتی باکتریال است
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شال گردن مردانه دفکتو مدل wonder 2

شال گردن مردانه دفکتو مدل wonder 2

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شال گردن مردانه دفکتو مدل BLRAH

شال گردن مردانه دفکتو مدل BLRAH

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شال گردن بافتنی مردانه مدل ۰۴۵۶۰۴

شال گردن بافتنی مردانه مدل 045604

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    طول این شال زیبا ۱۳۰ سانتیمتر است و ارتفاع آن ۲۵ سانتیمتر است و از رنگ های مختلف بافته شده است.
  • نگهداری
    شتشو با آب سرد توصیه میشود
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شال گردن بافتنی مردانه کد BV543

شال گردن بافتنی مردانه کد BV543

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    شال گردن جنس پارچه ای ۱۰۰ ٪ اکریلیک _ جنس آستر ۱۰۰ ٪ پلی استر _ ساخت ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شال گردن بافتنی مردانه مدل D2

شال گردن بافتنی مردانه مدل D2

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    طول شال گردن ۱۵۰ سانتی مترعرض شال گردن ۱۱ سانتی متر
  • نگهداری
    شستشو با آب دمای کمتر از ۴۰ درجه سانتیگرادمحصول با کیفیت ایرانی
  • کد کالای محصول
    ِِ
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شال گردن مردانه سام کد ۲۱۸

شال گردن مردانه سام کد 218

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    دولایهکیفیت عالیفری سایزدارای رنگبندی متنوع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شال گردن بافتنی مردانه مدل D1

شال گردن بافتنی مردانه مدل D1

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    طول شال گردن ۱۵۰ سانتی مترعرض شال گردن ۱۱ سانتی متر
  • نگهداری
    شستشو با آب دمای کمتر از ۴۰ درجه سانتیگرادمحصول با کیفیت ایرانی
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شال گردن مردانه مدل ول سافت

شال گردن مردانه مدل ول سافت

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    جنس اکریلیک ضد تعریق است
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شال گردن مردانه مدل Koton 32 ول سافت

شال گردن مردانه مدل Koton 32 ول سافت

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    _جنس شال گردن مردانه از اکریلیک است
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شال گردن بافتنی مردانه مدل ۰۰۱۴

شال گردن بافتنی مردانه مدل 0014

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شال گردن مردانه مدل چارخونه ضد تعریق

شال گردن مردانه مدل چارخونه ضد تعریق

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    _جنس شال گردن مردانه از اکریلیک است_یکی از برند های محبوب ترکیه_ساخت ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شال گردن بافتنی مردانه ال سی وایکیکی مدل ضد تعریق کد V2

شال گردن بافتنی مردانه ال سی وایکیکی مدل ضد تعریق کد V2

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شال گردن مردانه مدل H46

شال گردن مردانه مدل H46

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شال گردن مردانه دفکتو مدل stylish 1

شال گردن مردانه دفکتو مدل stylish 1

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شال گردن بافتنی مردانه کد S47

شال گردن بافتنی مردانه کد S47

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شال گردن مردانه ال سی وایکیکی مدل ORKD

شال گردن مردانه ال سی وایکیکی مدل ORKD

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شال گردن مردانه کد CX23

شال گردن مردانه کد CX23

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    -استر داخلی از پلی استر ضد تعریق کرک دار می باشد -جنس شال گردن از اکریلیک آنتی باکتریال است-ساخت ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شال گردن مردانه برنو بنانی مدل ۹۷۶۶۷۰۴

شال گردن مردانه برنو بنانی مدل 9766704

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شال گردن مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: ست کلاه و شال گردن دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا