لباس ورزشی مردانه

شلوارک ورزشی مردانه، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع شلوارک ورزشی مردانه

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شلوارک ورزشی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

برای انجام هر رشته ورزشی شما نیاز به یک سری لباس و وسایل ورزشی مرتبط با رشته ورزشی مورد نظر خود دارید، شلوارک ورزشی مردانه یکی از پوشاک ورزشی راحت است که برای بیشتر فعالیت‌های ورزشی مناسب می‌باشد. ورزش بدن سازی یکی از رشته‌های ورزشی پر طرفدار در کشور ایران است‌ که‌ برای‌ انجام دادن این رشته ورزشی شما نیاز به یک شلوارک ورزشی مردانه دارید. شلوارک از راحتی بالایی برخوردار است به همین علت شما به راحتی می‌توانید، فعالیت‌های ورزشی سنگین را هم با این لباس ورزشی انجام دهید.

شما برای خرید شلوارک ورزشی مردانه مثل هر لباس ورزشی دیگر نیاز به یک راهنمای خرید کامل دارید، تا به وسیله آن بتوانید برای خود بهترین لباس ورزشی را خریداری کنید. قبل از اینکه اقدام به خرید هر لباس ورزشی نمائید، بهتر است مشخص کنید که لباس را برای انجام چه فعالیت ورزشی می‌خواهید. برخی رشته‌های ورزشی مثل دوچرخه سواری نیاز به یک شلوارک ورزشی مردانه جذب دارند، تا به ماهیچه سازی کمک کند و برخی رشته‌های ورزشی مثل ورزش‌های رزمی نیاز به یک شلوارک راحت و گشاد دارند، تا هنگام تمرین آزادی عمل کامل را داشته باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید شلوارک ورزشی مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع شلوارک ورزشی مردانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شلوارک ورزشی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

شلوارک ورزشی مردانه چیست؟

نوعی شلوار کوتاه ورزشی است که قسمتی از پایین تنه ورزشکار را پوشش می‌دهد. شلوارک از شلوار راحت‌تر و خنک‌تر است به همین علت آقایان از این پوشاک ورزشی برای بیشتر رشته‌های ورزشی استفاده می‌کنند. به شلوارک ورزشی شلوار کوتاه هم گفته می‌شود، شلوارک‌ها معمولا از شورت پادار به پایین شروع می‌شوند و تا پایین زانوها امتداد دارند. شلوارک‌های ورزشی معمولا از پارچه کشی ساخته می‌شوند، به همین علت هنگام فعالیت ورزشی راحت‌تر و نرم‌تر هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شلوارک ورزشی زنانه

انواع شلوارک ورزشی مردانه:

شلوارک‌های ورزشی از نظر جنس پارچه با یکدیگر متفاوت هستند، زیرا هر پارچه مزایا و معایب خاص خود را دارد و برای یک رشته ورزشی خاص طراحی شده است. پس در ادامه شما را با جنس‌های مختلف این پوشاک ورزشی آشنا می‌کنیم.

  • شلوارک‌های ورزشی مردانه پنبه‌ای: نخ پنبه یکی از طبیعی‌ترین پارچه‌های موجود در بازار است، اگر شما هم به پارچه‌های مختلف حساسیت دارید به شما جنس نخ یا همان پنبه را پیشنهاد می‌کنم. در کنار این ویژگی تنفس پذیری فوق‌العاده بالایی دارند، به همین علت بهترین گزینه برای ورزش هستند. تنها مشکلی که به آن‌ها وارد می‌شود، خشک شدن دیر‌تر آن‌‌ها است.
  • شلوارک‌های ورزشی مردانه نایلون: نایلون یا همان پلاستیک پارچه‌ای است که از الیاف مصنوعی و مواد نفتی تولید می‌شود. قبل از خرید مطمئن شوید که به این جنس حساسیت نداشته باشید. شلوارک‌های نایلونی معمولا خاصیت کشی دارند و علاوه بر سبک بودن خیلی سریع خشک می‌شوند، بنابراین برای ورزش بهترین گزینه هستند. تنها مشکلی که به آن‌ها وارد می‌شود تنفس پذیری کمتر نسبت به پنه است که داشتن یک آستری توری مشکل را برطرف می‌کند.

بهترین شلوارک ورزشی مردانه:

شاید پاسخ به این سوال بسته به نوع شخص متفاوت باشد، زیرا هر فردی سلیقه متفاوتی دارد، اما به طور کلی یک سری موارد وجود دارد که در مورد پوشاک ورزشی در مورد همه صدق می‌کند. به عنوان مثال شلوارک ورزشی باید راحت و خنک باشد به عبارت بهتر تنفس پذیری بالایی داشته باشد. این مورد از تعریق بیش از اندازه جلوگیری می‌کند و از طرفی خیلی سریع خشک می‌شود. یک شلوارک ورزشی خوب باید دوام بالایی هم داشته باشد تا در برابر فشار ناشی از فعالیت‌های بدنی شدید به خوبی مقاومت کند. گشاد و راحت بودن یک فاکتور مهم است که به راحتی بیشتر حین ورزش کمک می‌کند.

راهنمای خرید شلوارک ورزشی مردانه:

برای خرید یک شلوارک خوب و راحت شما علاوه بر خرید یک برند مطرح باید یک سری ویژگی‌ها را در نظر بگیرید که در صورت داشتن این ویژگی‌ها می‌توان مطمئن شد که شلوارک مناسبی را خریداری کرده‌ایم.

  • قابلیت خشک شدن سریع: بدن انسان هنگام انجام فعالیت ورزشی به میزان قابل توجهی عرق می‌کند، که در صورت خشک نشدن سبب چسبیدن شلوارک به بدن می‌شود. همیشه شلوارک‌هایی را خریداری کنید که دارای ویژگی خشک شدن سریع هستند. عرق روی این لباس‌ها سریع خشک شده و به شما این امکان را می‌دهد که فعالیت ورزشی طولانی‌تری داشته باشید. از طرفی بعد از هر بار تمرین و شستشو سریع خشک شده و آماده ورزش مجدد می‌شود.
  • دوام شلوارک: شما قرار نیست که برای یک شلوارک یک بار مصرف هزینه پرداخت کنید، زیرا ممکن است بخواهید مدت زمان زیادی با این لباس به ورزش بپردازید. پس برای لباسی هزینه کنید که دوام لازم را داشته باشد و شما مدت زمان زیادی بدون استرس خرید مجدد لباس ورزشی بتوانید از آن استفاده کنید. پس اگر برای یک جنس باکیفیت مقدار بیشتری بپردازید، ارزش آن را دارد که از خرید مجدد یک شلوارک معاف شوید.
  • داشتن آستری توری: لباس‌های ورزشی به دلیل اینکه زیاد عرق می‌کنید، درون خود دارای یک آستر توری هستند که تنفس پذیری لباس را افزایش می‌دهد. این باعث می‌شود که کمتر عرق کنید و در صورتی که دچار تعریق شدید، می‌شوید لبای به بدن شما نچسبد و راحت‌تر خشک شود. پس همیشه شلوارک‌های ورزشی را خریداری کنید که دارای آستری و آن هم از نوع توری هستند، زیرا همان طور که گفته شد، علاوه بر تنفس پذیری بالا خیلی سریع‌تر خشک می‌شوند.
  • فیت بدن شما باشد: بسته به نوع رشته ورزشی شما شلوارک باید دقیقا سایز بدن شما باشد. برخی فعالیت‌ها همانند دوچرخه سواری به شلوارک‌های کشی یا همان چسبیده نیاز دارند و برخی رشته‌های ورزشی مثل بدنسازی به یک شلوارک گشاد نیاز دارند که تنفس ماهیچه‌ای را بهبود می‌بخشند. این موضوع به فعال نگهداشتن ماهیچه‌ها حین انجام فعالیت ورزشی کمک می‌کند.
  • وزن سبک شلوارک: اگر به یک جلسه تمرین لذت بخش احتیاج دارید، باید شلوارک شما سبک وزن باشد. یعنی شما دیگر نگران این نیستید که وزن شلوارک آن را به سمت پایین بکشد و شما بخواهید مدام نگران پایین آمدن شلوارک خود باشید. به خصوص زمانی که شلوارک شما خیس می‌شود، این مشکل خود را بیشتر نشان می‌دهد، زیرا وزن شلوارک چند برابر می‌شود.
  • قابلیت تنفس پذیری: ترکیب نوع پارچه مشخص می‌کند که شلوارک شما تا چه میزان تنفس پذیر است. این موضوع مهمترین نکته در مورد ورود و خروج هوا به درون شلوارک است. همان طور که می‌دانید رسیدن هوای تازه به عضلات به عضله سازی بیشتر کمتر می‌کند به همین جهت شما باید روی قابلیت تنفس پذیری شلوارک ورزشی تمرکز بیشتری داشته باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شلوارک دوچرخه سواری مردانه

نکات مهمی که هنگام خرید شلوارک ورزشی مردانه باید در نظر بگیرید:

  1. طول و اندازه: شلوارک‌های ورزشی در اندازه‌های استاندارد مختلف تولید می‌شوند. شما اگر به صورت آنلاین خرید خود را انجام می‌دهید باید به جدول سایز بندی در فروشگاه مورد نظر مراجعه کنید و سایز مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در کنار سایز مناسب باید به طول شلوارک هم توجه داشته باشید، طول شلوارک‌های شرکت‌های مختلف با هم متفاوت است، پس حتما در مشخصات محصول به طول شلوارک هم توجه کنید.
  2. نوع و طراحی بند کمر: به طور کلی دو نوع بند برای شلوارک وجود دارد، یک مدل بند کشی و دیگری بند کشسان می‌باشد. برخی شلوارک‌های ورزشی دارای هر دو بند هستند، که سبب نگه داشتن شلوارک روی کمر می‌شود و از پایین آمدن شلوارک جلوگیری می‌کند. تلاش کنید، شلوارک‌هایی را خریداری کنید که دارای هر دو بند هستند، با این شرایط شما داخل شلوارک راحت می‌باشید و هر وقت نیاز به محکم کردن شلوارک دارید، می‌توانید بند آن را محکم کنید.
  3. جنس شلوارک: نوع و جنس پارچه‌ای که شلوارک مورد نظر شما از آن دوخته می‌شود، مشخص می‌کند که طول عمر شلوارک شما چگونه باشد. شلوارک‌های نخی معمولا سنگین هستند و طول عمر کمتری نسبت به شلوارک‌های نایلون دارند. شلوارک‌هایی که در صدی نایلون یا پلاستیک درون پارچه آن‌‌ها وجود دارد، علاوه بر سبک وزن بودن طول عمر بیشتری هم دارند. خشک شدن یک شلوارک نایلونی چند برابر سبک‌تر از نمونه نخی است، البته چون هنگام ورزش بدن تعریق زیادی دارد مبحث تنفس پذیری را هم مد نظر قرار دهید.
  4. تعداد جیب: شلوارک‌های ورزشی مردانه در دو نوع جیب‌دار و بدون جیب تولید می‌شوند. اگر هنگام ورزش نیاز به نگهداری جواهرات، ساعت یا تلفن همراه خود را دارید به شما پیشنهاد می‌کنم، شلوارک‌های جیب‌دار را انتخاب کنید. داشتن جیب نه تنها ضرری برای شما ندارد، بلکه برای شما مفید هم هست و از جیب‌های شلوارک خود به عنوان کیف نگهداری وسایل هم می‌توانید استفاده کنید. البته به شرط اینکه جیب‌های خود را خیلی پر نکنید. زیرا ممکن است فعالیت ورزشی شما را مختل کند.
  5. قیمت شلوارک: شاید مهمترین نکته در مورد خرید این محصول قیمت آن باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است با توجه به میزان بودجه خود خرید کنید. البته اگر مقداری بیشتر هزینه کنید، ضرر نخواهید کرد. زیرا اجناس باکیفیت از قیمت بیشتری برخوردار هستند و برای شما مدت زمان بیشتری کار خواهند کرد و شما دیگر نگران خرید مجدد این پوشاک ورزشی نخواهید بود.
  6. طرح و رنگ شلوارک: آخرین نکته‌ای که شاید کمتر کسی به آن توجه می‌کند، طرح و رنگ شلوارک است. شاید در نگاه اول این نکته برای شما بی اهمیت به نظر برسد، اما تازه بعد از خرید و استفاده از این لباس تازه متوجه می‌شوید که چه موضوع با اهمیتی را از دست داده‌اید. همیشه رنگ‌های جیغ را انتخاب کنید، زیرا در صورتی که اتفاقی برای شما بیافتد، پیدا کردن شما ساده‌تر خواهد شد. برخی با شلوارک ورزشی درون دریا شنا می‌کنند، در صورتی که غرق شوید، رنگ جیغ امداد رسانی را ساده‌تر می‌کند.

روش نگهداری از شلوارک ورزشی مردانه:

  • همیشه بعد از پایان تمرینات ورزشی خود شلوارک ورزشی را شستشو دهید، این کار از گرفتن بوی نامطبوع و پوسیده شدن لباس با عرق اسیدی شما جلوگیری می‌کند.
  • به دلیل اینکه جنس اکثر شلوارک‌های ورزشی از پارچه نایلون است، از شستشو دادن آن‌ها با ماشین لباسشویی و خشک کردن آن‌ها با دستگاه خشک کن خودداری کنید.
  • بهترین شوینده برای این لباس صابون و آب سرد است، البته به شرط اینکه این کار را با دست انجام دهید و در مجاور هوای آزاد آن را خشک کنید.
  • در صورت خیس بودن شلوارک آن را خشک کنید و درون ساک ورزشی یا کمد لباس خود نگهداری کنید. نگهداری کردن لباس مرطوب سبب پوسیده شدن آن و کاهش طول عمر لباس شما می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شلوارک ورزشی مردانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های شلوارک ورزشی مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شلوارک ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل SH1936 BW

شلوارک ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل SH1936 BW

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا
  • جزئیات
    دارای دو جیب زیپی waterproof در طرفینبند قابل تنظیم سایز
  • نگهداری
    شستشو با ماشین لباسشویی با ماکزیمم دمای ۳۰ درجه سانتی گراداز تماس با مواد سفید کننده اجتناب شوداتو کشی با ماکزیمم دمای ۱۱۰ درجه سانتی گراد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شلوارک ورزشی مردانه مدل پاریس He-2023

شلوارک ورزشی مردانه مدل پاریس He-2023

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شلوارک ورزشی مردانه مدل تمام نخی

شلوارک ورزشی مردانه مدل تمام نخی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    چاپ
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • نگهداری
    شستشو با دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و اتو با دمای کم
  • کد کالای محصول
    B1
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شلوارک ورزشی مردانه مدل ۳۱۲۱۰NF

شلوارک ورزشی مردانه مدل 31210NF

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    چاپ
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • کد کالای محصول
    ۳۱۲۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شلوارک ورزشی مردانه ویلسون مدل Sitra طرح چریکی کد ۳

شلوارک ورزشی مردانه ویلسون مدل Sitra طرح چریکی کد 3

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی کمر
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    طرح پارچه : چریکیلوگو : طوسی شبرنگمناسب : فعالیت ورزشی و روزمره و خانگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شلوارک ورزشی مردانه نوزده نودیک مدل SH1936 NBW

شلوارک ورزشی مردانه نوزده نودیک مدل SH1936 NBW

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا
  • جزئیات
    دارای دو جیب زیپی waterproof در طرفینبند قابل تنظیم سایز
  • نگهداری
    شستشو با ماشین لباسشویی با ماکزیمم دمای ۳۰ درجه سانتی گراداز تماس با مواد سفید کننده اجتناب شوداتو کشی با ماکزیمم دمای ۱۱۰ درجه سانتی گراد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شلوارک ورزشی مردانه مدل ۳۱۲۱۰NB

شلوارک ورزشی مردانه مدل 31210NB

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    چاپ
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • کد کالای محصول
    ۳۱۲۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شلوارک ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل SH1939 BL

شلوارک ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل SH1939 BL

مشخصات

  • جنس
    ریون
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شلوارک ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل SH1906 BGr

شلوارک ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل SH1906 BGr

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شلوارک ورزشی مردانه مدل ۳۱۲۱۰NR

شلوارک ورزشی مردانه مدل 31210NR

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    چاپ
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • کد کالای محصول
    ۳۱۲۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شلوارک ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل SH1939 W

شلوارک ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل SH1939 W

مشخصات

  • جنس
    ریون
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شلوارک ورزشی مردانه مدل D-GYM

شلوارک ورزشی مردانه مدل D-GYM

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن
  • جزئیات
    تهیه شده از مواد اولیه باکیفیتسبکمقاومراحتانعطاف پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شلوارک ورزشی مردانه مدل D-STI 33

شلوارک ورزشی مردانه مدل D-STI 33

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    بادگیر
  • جزئیات
    تهیه شده از مواد اولیه باکیفیتسبکمقاومراحتانعطاف پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شلوارک ورزشی مردانه کد NK

شلوارک ورزشی مردانه کد NK

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شلوارک ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل SH1929 BW

شلوارک ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل SH1929 BW

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود.با دمای کم اتوکشی شود.خشکشویی نشود.از خشک کن استفاده نشود.از سفید کننده استفاده نشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شلوارک ورزشی مردانه مکرون مدل پلیس رنگ سرمه ای

شلوارک ورزشی مردانه مکرون مدل پلیس رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شلوارک ورزشی مردانه مدل D-STI 55

شلوارک ورزشی مردانه مدل D-STI 55

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    میدی
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    تهیه شده از مواد اولیه باکیفیتسبکمقاومراحتانعطاف پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شلوارک ورزشی مردانه مدل D-sti

شلوارک ورزشی مردانه مدل D-sti

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • جزئیات
    تهیه شده از مواد اولیه باکیفیتسبکمقاومراحت انعطاف پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شلوارک ورزشی مردانه مدل B31210

شلوارک ورزشی مردانه مدل B31210

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    چاپ
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شلوارک ورزشی مردانه مدل D-STI 33

شلوارک ورزشی مردانه مدل D-STI 33

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    بادگیر
  • جزئیات
    تهیه شده از مواد اولیه باکیفیتسبکمقاومراحتانعطاف پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شلوارک ورزشی مردانه تکنیک+۰۷ مدل SH-128-ME

شلوارک ورزشی مردانه تکنیک+07 مدل SH-128-ME

مشخصات

  • جنس
    فیلامنت
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شلوارک ورزشی مردانه ویلسون مدل HIRO کد ۱۱

شلوارک ورزشی مردانه ویلسون مدل HIRO کد 11

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شلوارک ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل SH1906 BO

شلوارک ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل SH1906 BO

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شلوارک ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل SH1906 BY

شلوارک ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل SH1906 BY

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شلوارک ورزشی مردانه مدل D-GYMI

شلوارک ورزشی مردانه مدل D-GYMI

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن
  • جزئیات
    تهیه شده از مواد اولیه باکیفیتمناسب برای انواع ورزش هاسبکمقاومراحت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شلوارک ورزشی مردانه مدل D-STI 22

شلوارک ورزشی مردانه مدل D-STI 22

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    تهیه شده از مواد اولیه باکیفیتسبکمقاومراحتانعطاف پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شلوارک ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل SH1906 BL

شلوارک ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل SH1906 BL

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شلوارک ورزشی مردانه مدل ۳۱۲۱۰A

شلوارک ورزشی مردانه مدل  31210A

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    چاپ
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شلوارک ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل SH1939 R

شلوارک ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل SH1939 R

مشخصات

  • جنس
    ریون
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شلوارک ورزشی مردانه تکنیک+۰۷ مدل SH-111-SO-FI

شلوارک ورزشی مردانه تکنیک+07 مدل SH-111-SO-FI

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • جزئیات
    دارای جیب میباشد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شلوارک ورزشی مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: علت سوختن سیم کشی برق ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا