لباس ورزشی مردانه

راهنمای خرید اینترنتی شلوارک دوچرخه سواری مردانه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شلوارک دوچرخه سواری مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از پوشاک مهم و ضروری که آقایان هنگام ورزش دوچرخه سواری به آن نیاز دارند، شلوارک دوچرخه سواری مردانه است. شما در هنگام انجام این فعالیت ورزشی به لباسی احتیاج دارید که مانع از رکاب زدن شما نشود و آزادی عمل بالایی حین دوچرخه‌سواری داشته باشید. شلوارک دوچرخه‌ سواری مردانه علاوه بر ایجاد احساس راحتی در دوچرخه سوار از تعریق زیاد هم جلوگیری می‌کند، زیرا خاصیت تنفس پذیری بالایی دارد. عضله سازی یکی از مهترین مباحثی است که دوچرخه سواران حرفه‌ای معمولا به دنبال به دست آوردن آن هستند. شلوارک دوچرخه‌ سواری مردانه تنگ علاوه بر اینکه به شما حس راحتی می‌دهد بلکه باعث تسریع در عملیات ماهیچه سازی می‌شود.

انتخاب شلوارک دوچرخه‌ سواری مردانه بستگی به سبک دوچرخه سواری شما دارد. کسانی که در سبک دوچرخه‌سواری جاده‌ای فعالیت می‌کنند به شلوارکی نیاز دارند که کاملا جذب و چسبیده باشد، این امر به راحتی شما حین رکاب زدن منجر می‌شود. کسانی هم که در دل کوهستان دوچرخه‌سواری می‌کنند به شلوارکی نیاز دارند، که حالت بگی یا گشاد داشته باشد، و جنس پارچه آن به گونه‌ای باشد که با برخورد به صخره تیز و خار و خاشاک از پاهای دوچرخه سوار به خوبی محافظت کند. کسانی که در مسابقات دوچرخه سواری شرکت می‌کنند به شلوارک دوچرخه سواری مردانه‌ای نیاز دارند که سرعت بگیرند از این رو نمونه‌های بنددار برای آن‌ها بهترین گزینه است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید شلوارک دوچرخه سواری مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله پوشاک ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع شلوارک دوچرخه سواری مردانه موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شلوارک دوچرخه سواری مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

شلوارک دوچرخه سواری مردانه چیست و چه کاربردی دارد؟

شلوارک دوچرخه سواری را نوعی شلوارک ورزشی مردانه می‌توان دانست، چون به منظور انجام فعالیت ورزشی دوچرخه سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این شلوارک راحتی، مقاوم بودن و تنفس پذیری در اولویت قرار دارند. در شلوارک‌های دوچرخه سواری مسابقه‌ای دو عدد بند وجود دارد که روی شانه قرار می‌گیرند. این نمونه به ثبات لباس حین ورزش و راحتی دوچرخه‌سوار کمک می‌کنند، زیرا در این مدل خبری از کمربند نیست و به وسیله بندها روی کمر نگه داشته می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شلوارک دوچرخه‌سواری زنانه

انواع شلوارک دوچرخه‌ سواری مردانه:

زمانی که شما برای خرید این محصول ورزشی به بازار مراجعه می‌کنید، با تعداد زیادی از مدل‌ها رو به رو می‌شوید، شاید همه آن‌ها یک کار را انجام دهند، اما با هم تفاوت‌هایی نیز دارند به همین علت در ادامه تک تک مدل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

  • شلوارک دوچرخه‌سواری چسبیده: اگر به دنبال یک شلوارک ورزشی بای دوچرخه سواری در جاده هستید، شلوارک‌هایی را خریداری کنید که از نایلون دوخته شده‌اند، این شلوارک‌ها معمولا چسبیده هستند و به شما حین دوچرخه سواری راحتی و آزادی عمل بیشتری را ارائه می‌دهند. پلی‌آمید ماده اصلی نایلون را تشکیل می‌هد و میزان پارچه در آن‌ها کمتر است به همین علت حالت کشی دارند و به ماهیچه سازی کمک می‌کنند.
  • شلوارک دوچرخه‌سواری گشاد: اگر در مناطق کوهستانی دوچرخه سواری می‌کنید به یک شلوارک بگی یا گشاد نیاز دارید. شلوارک‌های بگی گشاد و راحت هستند و دارای یک پارچه محکم و قوی می‌باشند که دوچرخه سواری در کوهستان را برای شما لذت بخش می‌کند، زیرا دیگر نگران آسیب دیدگی پاهای خود نخواهید بود. در مناطق کوهستانی صخره‌های تیز، سنگ ریزه و خار و خاشاک زیادی وجود دارد، که ممکن است با شلوارک شما برخورد داشته باشند و اگر شلوارک مقاومت نکند به پاهای شما آسیب جدی وارد می‌شود. این مدل دارای دو عدد جیب می‌باشد که می‌توانید وسایل گران قیمت خود را درون آن‌ها نگهداری کنید.
  • شلوارک‌های دوچرخه‌سواری اسپینینگ: جنس این شلوارک‌ها معمولا از پلی استر و پنبه می‌باشد که این شلوارک‌ها را برای انجام حرکات اسپینینگ به بهترین گزینه تبدیل می‌کند. هرگز شما نباید از این شلوارک‌ها در سبک دوچرخه‌سواری جاده‌ای و دوچرخه‌سواری کوهستان استفاده کنید، زیرا آن‌ها برای آموزش دوچرخه سواری و تمرین در باشگاه ورزشی طراحی شده‌اند. بهترین مدل‌های شلوارک اسپینینگ از پنه خالص تهیه شده‌اند، زیرا علاوه بر نرمی و راحتی فوق العاده بالا تنفس پذیری بالایی نیز دارند. به علت اینکه جذب هستند، می‌توان آن‌ها را در دسته شلوارک جاده‌ای قرار داد، چون یک وجه مشترک دارند، عمل ماهیچه سازی را بهبود می‌بخشند.
  • شلوارک‌های دوچرخه‌سواری بند‌دار: شاید دلیل نامگذاری آن‌ها داشتن دو عدد بند باشد وه تا بالای شانه امتداد دارند. اگر می‌خواهید شلوارک سما صاف بایستد و حالت آیرودینامیکی خود را بهتر حفظ کنید به شما توصیه می‌کنم، از شلوارک‌های ورزشی بنددار استفاده کنید. به علت اینکه این شلوارک‌ها فاقد کمربند هستند، در نتیجه شما فشار کمتری را روی کمر خود احساس می‌کنید، در نتیجه راحتی فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهند. تمامی متخصصان و کارشناسان ورزش دوچرخه سواری برای رسیدن به سرعت‌های بالا این شلوارک‌های ورزشی را پیشنهاد می‌کنند.

شلوارک دوچرخه‌ سواری از کجا بخریم؟

با اینکه شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه لوازم ورزشی فروشی مراجعه کنید و این پوشاک ورزشی را برای خود انتخاب و خریداری نمائید. اما اگر وقت بیرون رفتن از منزل یا محل کار خود را ندارید، به راحتی می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها بهترین شلوارک دوچرخه‌سواری مردانه را برای خود خریداری کنید. یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی این است که در صورت عدم رضایت از پوشاک مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید. البته قبل از خرید در مورد شرایط مرجوعی فروشگاه مورد نظر خود مطالعه کنید.

مزایای استفاده از شلوارک دوچرخه سواری مردانه:

  • این شلوارک‌ها به شما کمک می‌کنند تا هنگام دوچرخه سواری راحتی و آزادی عمل بیشتری داشته باشید.
  • خاصیت تنفس پذیری بالایی دارند، این ویژگی سبب می‌شود که کمتر عرق کنید، در نتیجه لباس ورزشی شما بوی نامطبوع کمتری به خود بگیرد.
  • اکثر شلوارک‌های دوچرخه سواری حالت کشی و جذب دارند که علاوه بر ایجاد راحتی در شما به بهبود عمل ماهیچه سازی هم کمک می‌کنند.
  • در کمک به بهبود حالت آیرودینامیکی به دوچرخه سوار این امکان را می‌دهند که به سرعت‌های بالاتری دست پیدا کنند.

بهترین شلوارک دوچرخه‌ سواری مردانه:

بهترین شلوارک ورزشی مردانه باید سایز استانداردی داشته باشد، یعنی دقیقا فیت بدن شما باشد، نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد. همچنین باید نرمی و راحتی فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه دهد و از خاصیت تنفس پذیری بالایی هم برخوردار باشد. این ویژگی سبب می‌شود، لباس ورزشی شما سریع تر خشک شود و هنگام فعالیت ورزشی کمتر عرق کنید که همین امر در عدم ایجاد بوی نامطبوع در لباس نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند. در واقع شما برای خرید بهترین شلوارک دوچرخه‌سواری موجود در بازار باید شلوارکی را انتخاب کنید که متناسب با سبک ورزشی شما باشد. طبق تحقیقات انجام شده محصولات برند کریویت تمام این ویژگی‌ها را دارند.

تفاوت شلوارک دوچرخه سواری با شلوارک ورزشی:

اگر به طور دقیق هر دو شلوارک را مورد بررسی قرار دهیم، متوجه خواهیم شد که شلوار دوچرخه سواری هم به نوعی یک شلوار ورزشی محسوب می‌شود و عمده تفاوت اصلی این دو در جنس پارچه و سبک کاربری آن‌ها است. در واقع یک شلوارک ورزشی را نمی‌توان برای دوچرخه سواری استفاده کرد و برعکس زیرا هر لباس به منظور خاصی طراحی شده است. شلوارک‌های دوچرخه‌سواری تنفس پذیری بالایی دارند و جنس آن‌ها طوری است که از آسیب دیدگی پا جلوگیری می‌کنند. از نظر ظاهری هم شلوارک‌های بند دار دارای دو عدد بند روی شانه هستند که آن‌ها را از شلوارک‌های ورزشی متمایز می‌کند.

راهنمای خرید شلوارک دوچرخه‌ سواری مردانه:

خرید پوشاک ورزشی نسبت به سایر لوازم ورزشی از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا شما باید لباسی را خریداری کنید که دقیقا سایز شما باشد. یعنی نه خیلی تنگ و نه خیلی آزاد بلکه دقیقآ فیت بدن شما باشد. اگر خیلی تنگ باشد، هنگام ورزش با آن احساس راحتی نخواهید داشت و اگر خیلی گشاد باشد، شاید درون آن راحت باشید اما حالت آیرودینامیک خود را از دست می‌دهید و رکاب زدن دشوار می‌شود. علاوه بر سایز مناسب باید فاکتورهای دیگری را هم مد نظر داشته باشید که در ادامه این فاکتورهای مهم را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شلوار موتور سواری

نکات مهمی که هنگام خرید شلوارک دوچرخه‌ سواری مردانه باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. اندازه شلوارک: اولین و مهمترین نکته‌ای که در مورد خرید این شلوارک‌ها باید در نظر بگیرید، اندازه آن‌هاست. شما باید شلوارکی را انتخاب کنید که دقیقا فیکس بدن شما باشد، یعنی نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگتر از سایز اصلی شما، در صورت تنگ بودن شما احساس راحتی در آن ندارید و در انجام برخی حرکات ورزشی هم ممکن است با مشکل مواجه شوید. شلوارک گشاد هم سبب برهم خوردن حالت آیرودینامیکی شما می‌شود.
  2. سبک دوچرخه سواری: همان طور که گفته شد، دوچرخه سواری سبک‌های مختلفی دارد، برای هر رشته ورزشی یک شلوارک مخصوص ساخته شده که شما باید دقیقا از همان شلوارک استفاده کنید. به عنوان مثال برای دوچرخه سواری در جاده شما به یک شلوارک تنگ از جنس پلی آمید نیاز دارید. برای دوچرخه سواری در کوهستان برعکس این جاده به یک شلوارک گشاد یا بگی احتیاج دارید که به راحتی پرش و حرکات ورزشی دیگر را با دوچرخه خود انجام دهید البته باید مقاوم هم باشد. برای مسابقه هم به شلوارک بند دار نیاز دارید تا با بالا بردم آیرودینامیک سرعت خود را بالا ببرید.
  3. ظاهر زیبا و جذاب: نکته‌ای که خیلی مهم است و معمولا همه به سادگی در کنار آن عبور می‌کنند، ظاهری زیبا و جذاب است. شما می‌بایست در کنار راحتی و آزادی عمل حین دوچرخه سواری به رنگ و شکل ظاهری شلوارک هم توجه داشته باشید. داشتن یک طرح و رنگ زیبا در شما یک اعتماد به نفس خاص ایجاد می‌کند که سبب می‌شود، در رشته ورزشی خود موفقیت بیشتری کسب کنید. اگر با شستشوی لباس خود مشکل دارید، رنگ‌هایی را انتخاب کنید که هنگام کثیف شدن و لکه زدن کمتر نمایان می‌شوند، از طرفی رنگی را انتخاب کنید که به خوبی توسط وسایل نقلیه کناری دیده شوید.
  4. انعطاف پذیری بالا: همیشه شلوارک‌هایی را انتخاب کنید که علاوه بر تنفس پذیری بالا انعطاف‌پذیری نیز داشته باشند. رکاب زدن با یک شلوارک انعطاف‌پذیر خیلی ساده‌تر از رکاب زدن با یک شلوارک معمولی است. هر چند که تمامی شلوارک‌های ورزشی موجود در بازار خاصیت انعطاف پذیری دارند اما شلوارک‌های دوچرخه سواری به منظور انجام بک سری حرکات خاص به انعطاف بیشتری نیاز دارند. پس همیشه قبل از نهایی کردن خرید خود در مورد انعطاف پذیری پارچه از فروشنده سوال کنید.
  5. جیب‌دار بودن: یکی از دغدغه‌های اصلی دوچرخه سواران مکانی برای نگهداری وسایل ضروری مثل تلفن همراه، پول، کارت بانکی و سایر اشیا قیمتی است. مطمئنا همراه داشتن یک کیف یا کوله پشتی فقط سرعت شما را کم می‌کند و دست و پا گیر می‌باشد. قطعا بهترین راه برای حل کردن این مشکل داشتن دو عدد جیب در شلوارک است. البته پیشنهاد می‌کنم که جیب شلوارک خود را خیلی پر نکنید، زیرا رکاب زدن شما را با مشکل مواجه می‌کند. پس حتما فقط وسایل خیلی ضروری را در جیب خود نگهداری کنید.
  6. عرق‌گیر بودن: آیا برای شما هم اتفاق افتاده که لباس ورزشی شما خیلی زود به زود بوی نامطبوع بگیرد. علت این موضوع عرق گیر نبودن پارچه لباس است. پس حتما هنگام خرید شلوارک‌های ورزشی آن‌هایی را خریداری کنید که پارچه آن‌ها عرق گیر می‌باشد. یکی از ویژگی مهم پارچه‌های عرق گیر خشک شدن خیلی سریع آن‌ها می‌باشد. لباس‌های ورزشی نسبت به لباس‌های معمولی سریع‌تر نیاز به شستشو پیدا می‌کنند، به همین علت خشک شدن سریع یک ویزگی خوب برای این لباس‌ها می‌باشد.

روش نگهداری از شلوارک ورزشی مردانه:

  • بهتر است بعد از هر بار فعالیت ورزشی شلوارک ورزشی خود را با آب سرد و صابون شستشو دهید.
  • از قرار دادن لباس‌های شسته شدن در خشک کن لباس یا روی بخاری خودداری کنید، حرارت مستقیم به این پوشاک آسیب وارد می‌کند.
  • هرگز لباس ورزشی خود را با مواد شیمیایی اسیدی شستشو ندهید و از اتو کشیدن آن‌ها اجتناب کنید.
  • شما فقط زمانی مجاز به استفاده از خشک کن لباس و ماشین لباسشویی هستید که روی برچسب آن‌ها استفاده از این وسایل مجاز باشد.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید شلوارک دوچرخه‌سواری مردانه مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شلوارک دوچرخه‌سواری مردانه زیبا، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شلوارک ورزشی مردانه آی تمر مدل دوچرخه سواری کد ۱۱۷

شلوارک ورزشی مردانه آی تمر مدل دوچرخه سواری کد 117

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    چاپ
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شلوارک دوچرخه سواری مردانه مدل ۴۹۲۷۱۲۸

شلوارک دوچرخه سواری مردانه مدل 4927128

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر زانو
  • نوع لباس
    جذب
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شلوارک ورزشی مردانه آی تمر مدل دوچرخه سوار کد ۱۲۶

شلوارک ورزشی مردانه آی تمر مدل دوچرخه سوار کد 126

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    چاپ
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    کشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید لوارک دوچرخه‌سواری مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید زین دوچرخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا