لوازم خانگی برقی

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس، راهنمای خرید و قیمت روز

نکات مهم هنگام خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس

در دنیایی که علم و فناوری دیجیتال روز به روز در حال پیشرفت است، خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس که متناسب با نیاز روز خانواده شما باشد، قطعاً کار ساده‌ای نخواهد بود. با وجود تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها و اینکه هر یک از نظر امکانات با دیگری متفاوت هستند، شما بدون داشتن یک راهنمای خرید جامع با یک چالش بزرگ مواجه خواهید بود.

ما در این مقاله شما را در مورد خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس راهنمایی خواهیم کرد. برای این کار شما باید با تمام مدل‌های این برند، ویژگی‌های هر مدل و ویژگی‌های فنی آن‌ها آشنا شوید. بررسی مواردی نظیر ویژگی‌های صوتی، امکانات اتصال و کیفیت صدا و تصویر فوق العاده بالا تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس را به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل می‌کند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند چیست؟

تلویزیون هوشمند ال ای دی یا به لاتین Smart LED TV در واقع نوعی از نمایشگر است که برای روشنایی صفحه از لامپ‌های ال ای دی بهره می‌برد. از آنجایی که این تلویزیون‌ها دارای ویژگی‌های هوشمند برای اتصال به شبکه جهانی اینترنت و سایر سرویس‌های آنلاین می‌باشند به آن‌ها تلویزیون هوشمند گفته می‌شود. این تلویزیون‌ها معمولا دارای سیستم عامل داخلی و قابل ارتقا هستند که شما می‌توانید انواع اپلیکیشن‌ها را روی آن‌ها نصب کنید و به مرور در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی معروف پخش ویدئو و موزیک به صورت آنلاین بپردازید. لامپ‌های ال ای دی به کار رفته در این تلویزیون‌ها سبب افزایش کیفیت تصویر، کاهش ضخامت تلویزیون و صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آنتن تلویزیون ال ای دی

انواع تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس:

جی پلاس یک شرکت پیشرو در زمینه تولید تلویزیون‌های هوشمند در جهان می‌باشد که به تکنولوژی‌های پیشرفته روز دنیا مجهز هستند، در ادامه شما را با معروف‌ترین مدل‌های این برند آشنا می‌کنیم:

  1. سری متوسط یا فشرده: سایز صفحه نمایش در این مدل‌ها معمولا از ۳۲ تا ۵۵ اینچ می‌باشد. قابلیت‌های متوسط یک تلویزیون هوشمند نظیر یوتیوب، نت فلیکس، آمازون پرایم ویدئو را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  2. سری‌های بزرگ یا پیشرفته: تلویزیون‌های جی پلاس که اندازه صفحه نمایش ان‌ها از ۵۵ اینچ بزرگتر هستند، بزرگ و پیشرفته محسوب می‌شوند. این مدل‌ها از قابلیت‌های هوشمند بالاتری مثل کیفیت و وضوح تصویر بیشتر، پردازنده قوی و امکانات بیشتر برای اتصال به دستگاه‌های مختلف برخوردار هستند.
  3. سری نانوسل: این مدل‌ها به طراحی زیبا در بدنه و باریک بودن معروف هستند. این مدل معمولا در سایزهای کوچک یعنی ۳۲ تا ۴۳ اینچ ارائه می‌شوند. امکانات هوشمند این تلویزیون‌ها در حد متوسط می‌باشد و نباید انتظار یک تلویزیون پیشرفته را ار این مدل‌ها داشت.

این مدل‌ها فقط چند سری معروف از تلویزیون‌های ال ای دی هوشمند جی پلاس هستند، با توجه به اینکه روزانه مدل‌های مختلفی از این برند روانه بازار می‌شود، آن‌ها را در همین صفحه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس ساخت کجاست؟

کشورهایی نظیر ژاپن، چین و کره جنوبی در زمینه تولید تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس فعالیت می‌کنند. این سه کشور دارای فناوری‌های پیشرفته در زمینه تولید تلویزیون هوشمند هستند، پس تفاوتی نمی‌کند که تلویزیون جی پلاس خریداری شده شما ساخت کدام یک از این کشورها باشد. اما با توجه به پیشینه کشور ژاپن در زمینه لوازم الکترونیکی باکیفیت بهتر است که نمونه ژاپنی آن را خریداری کنید.

بهترین مدل‌ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس:

بهترین مدل‌ تلویزیون جی پلاس ممکن است با توجه به ترجیحات و نیاز شما از یک تلویزیون هوشمند کاملا متفاوت باشد. اما یک سری مدل‌ها مثل OLED و QLED نسبت به سایر مدل‌ها محبوب‌تر هستند. به طور کلی مدل‌هایی که از کیفیت صدا و تصویر فوق العاده بالا، امکانات هوشمند پیشرفته و اندازه صفحه بزرگتری برخوردار هستند، جزو بهترین مدل‌های ال ای دی هوشمند جی پلاس به حساب می‌آیند.

قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس:

چندین عامل می‌تواند روی قیمت تلویزیون جی پلاس شما تاثیر گذار باشد که در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • اندازه صفحه نمایش: مهمترین فاکتوری که روی قیمت تلویزیون شما تاثیر به سزایی دارد، اندازه صفحه نمایش تلویزیون شما می‌باشد. مسلم است که هر چه اندازه صفحه نمایش تلویزیون بزرگتر باشد، قیمت آن هم بیشتر است.
  • قابلیت‌های هوشمند: داشتن سیستم‌ عامل‌های مختلف، ویژگی‌های اتصال مختلف و همچنین نوع دسترسی به اینترنت و اپلیکیشن‌های مختلف می‌تواند، روی قیمت تلویزیون شما تاثیر گذار باشد.
  • کیفیت تصویر: وضوح یا همان کیفیت تصویر نقش به سزایی بر روی قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس شما داشته باشد. از این رو تلویزیون‌های با کیفیت تصویر بالا مثل ۸K, 4K و همچنین ویژگی نور HDR از قیمت بالاتری برخوردار هستند.
  • برند تلویزیون: برخی تلویزیون‌ها با یک برند خاص ممکن است از قیمت‌های بالاتری برخوردار باشند. خوشبختانه برند جی پلاس که می‌توان آن را کپی همان برند معروف و گران قیمت ال جی کره دانست از قیمت مناسب‌تری با امکانات بیشتر برخوردار است.
  • سال تولید: اگر به دنبال تکنولوژی‌های جدید و به روز هستید باید تلویزیون‌‌های همان سال را خریداری کنید، زیرا از امکانات جدیدتری برخوردار هستند به همین علت قیمت آن‌ها نیز بیشتر از مدل‌های قدیمی‌تر است.

مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، نقش مهمی در قیمت تلویزیون شما ایفا خواهند کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی

نکات مهمی که هنگام خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

هنگام خرید یک تلویزیون ال ای دی هوشمند پیشرفته بد نیست نگاهی به نکات زیر بیاندازید:

  1. قیمت و میزان بودجه: قیمت و میزان بودجه اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید تلویزیون هوشمند جی پلاس باید به آن توجه داشته باشید. در واقع شما باید مدل‌هایی را انتخاب کنید که با نقدینگی شما بیشترین میزان هماهنگی را داشته باشد.
  2. سایز صفحه تلویزیون: شما باید بر اساس اندازه اتاق و فاصله مخاطبان با تلویزیون اندازه مناسب صفحه نمایش تلویزیون خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال یک تلویزیون هوشمند با صفحه بزرگ اصلا مناسب یک اتاق کوچک و یک تلویزیون هوشمند با صفحه کوچک مناسب یک اتاق بزرگ نخواهد بود.
  3. رزولیشن یا کیفیت تصویر: بعد از انتخاب اندازه مناسب هیچ چیز مثل داشتن یک تصویر با کیفیت بالا نمی‌تواند تجربه یک تماشای لذت بخش را به شما هدیه کند. تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر ۴K و ۸K با قابلیت تنظیم نور HDR می‌تواند این حس خوب را در شما زنده نگه دارد.
  4. نوع و تعداد ورودی‌ها: اطمینان حاصل کنید که تلویزیون خریداری شده شما دارای ورودهایی نظیر یو اس بی، اچ دی ام آی و سایز ورودی‌های صدا و تصویر به میزان لازم باشد. تا بتواند نیاز‌های شما و خانواده‌تان را به خوبی پوشش دهد.
  5. ویژگی‌های هوشمندی: مطمئن شوید که تلویزیون خریداری شده قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد. همچنین دارای یک یا چند سیستم عامل و قابلیت نصب برنامه‌ها و امکان گشت و گذار در اینترنت را داشته باشد.
  6. طراحی و کیفیت ساخت: داشتن یک طراحی زیبا و عامه پسند می‌تواند تغییر زیادی در دکوراسیون داخلی منزل شما ایجاد کند. کیفیت ساخت بالا هم سبب می‌شود تا تلویزیون هوشمند شما مدت زمان بیشتری برای شما کار کند.
  7. مقایسه قیمت: بهتر است قبل از نهایی کردن سفارش خود قیمت آن را با سایر محصولات مشابه مقایسه کنید. برای این منظور شما می‌توانید از سایت‌های مقایسه قیمت محصول و نظرات خریداران قبلی بهره ببرید.
  8. خدمات پس از فروش: همیشه محصولی را انتخاب و خریداری کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. داشتن خدمات پس از فروش می‌تواند شانس یک خرید موفقیت آمیز را افزایش دهد.

با به کارگیری این نکات قبل از خرید تلویزیون هوشمند جی پلاس می‌توانید یک خرید موفق‌تر را تجربه کنید.

روش مراقبت و نگهداری از تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس:

جهت نگهداری از تلویزیون هوشمند جی پلاس و افزایش طول عمر دستگاه می‌توانید، روش‌های زیر را به کار ببرید:

  • نظافت منظم تلویزیون: مهم است که صفحه نمایش و بدنه تلویزیون هوشمند خود را با یک پارچه خشک از وجود گرد و خاک و اثر انگشت پاک کنید. فراموش نکنید که شیشه پاک کن، الکل و سایر محلول‌ها می‌تواند به بدنه و صفحه نمایش شما آسیب جدی وارد کند.
  • نصب محافظ صفحه نمایش: همیشه تلویزیون هوشمند خود را در محلی به دور از نور مستقیم خورشید و حرارت نگهداری کنید. اگر کودک در منزل خود دارید بهتر است جهت محافظت از صفحه نمایش آن روی آن محافظ صفحه نمایش نصب کنید.
  • استفاده از برق مناسب: همان طور که می‌دانید جریان برق شهری متناوب است و مدام در حال تغییر می‌باشد. اگر ولتاژ برق زیر ۱۸۰ ولت یا بالای ۲۵۰ ولت باشد، به سلامت تلویزیون شما آسیب وارد می‌کند. بنابراین شما باید از محافظ ولتاژ تلویزیون استفاده کنید.
  • بروزرسانی سیستم عامل: هر چند وقت یکبار چک کنید که سیستم عامل تلویزیون شما آخرین نسخه را دارد. با هر بار بروز رسانی باگ‌های قبلی حذف می‌شوند. توجه کنید که این کار را از سایت‌های متفرقه دانلود و نصب نکنید، هر گونه اشتباه سبب آسیب جدی به دستگاه می‌شود.
  • تنظیمات پیشرفته: همیشه رنگ و صدای تلویزیون خود را روی بهترین حالت‌ها تنظیم کنید. به عنوان مثال زیاد بودن حجم صدا به سیستم آمپلی فایر و روشنایی بالای صفحه نمایش می‌تواند به بکلایت تلویزیون شما آسیب جدی وارد کند.
  • استفاده معقولانه: شما می‌توانید با استفاده معمولی از تلویزیون خود طول عمر آن را افزایش دهید. یعنی زمانی که تلویزیون مشاهده نمی‌کنید آن را خاموش کنید و هم در مصرف برق صرفه جویی کرده و هم طول عمر آن را افزایش دهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55PU722CN سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55PU722CN سایز 55 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم عامل: اندروید ۱۱ / گیرنده دیجیتال / پردازنده چهار هسته‌ای / نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring / قابلیت Live Play Back- بر روی حافظه خارجی / حالت صرفه‌جویی انرژی / قابلیت Time Shift / گرید انرژی A / پنل IPS /قابلیت اتصال به اینترنت دارد /دارای قابلیت ARC /قابلیت Digital Recording /تکنولوژی صفحه نمایش Direct LED / شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) دارد / مجهز به پنل IPS LED با درجه کیفی +A /زاویه دید گسترده /سیستم Simplink- HDMI CEC
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۷۶۷x274x1226 میلی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۷۷۴x1226x89 میلی‌متر میلی‌متر
  • سایر توضیحات صدا
    قابلیت کنترل تطبیقی صدا
  • سایر توضیحات تصویر
    پشتیبانی از ویژگی HDR / قابلیت کاهش دهنده نویز تصاویر
  • سایر توضیحات درگاه‌های ارتباطی
    ورودی آنتن (RF) /خروجی دیجیتال صدا- اپتیکال /سیستم صوتی ARC- Audio Return Channel
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۷۸۰
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • مشخصات کیفی تصویر
    پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH622N سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH622N سایز 43 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • اندازه صفحه نمایش
    ۴۳ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • رزولوشن
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    نوع پنل: IPS /نور پس زمینه: LED / سیستم عامل: Android 11 /مرورگر وب /حافظه داخلی: ۸ گیگابایت /Mobile Connection /نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون Mirroring /گیرنده دیجیتال تلویزیون /Digital Recording / قابلیت Simplink- HDMI CEC /حالت صرفه‌جویی انرژی / پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC)
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۵۶۱x81x963 میلی متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۶۱۱x227x963 میلی متر میلی‌متر
  • سایر توضیحات تصویر
    قابلیت کاهش دهنده نویز تصاویر
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۹۱۹
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • مشخصات کیفی تصویر
    پشتیبانی از شبکه های HD صداوسیما
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40RH614N سایز ۴۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40RH614N سایز 40 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – کاهش دهنده نویز تصاویر – کنترل تطبیقی صدا – Mobile Connection – نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring – Digital Recording – خروجی هدفون/Line Out – Live Play Back- روی حافظه خارجی – Simplink- HDMI CEC – پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC) – ARC- Audio Return Channel
  • اندازه صفحه نمایش
    ۴۰ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • رزولوشن
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – نوع پنل: IPS- نور پس زمینه : Direct-LED – سیستم عامل: اندروید ۹- حافظه داخلی: ۸ گیگابایت
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۵۱۴x87x898 میلی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۵۶۰x180x898 میلی‌متر میلی‌متر
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۸۷۲
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH618N-IND سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH618N-IND سایز 43 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • رزولوشن
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۴۳ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    -Digital Recording – Live Play Back- بر روی حافظه خارجی – Simplink- HDMI CEC – حالت صرفه‌جویی انرژی – پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC) – Mobile Connection – نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۷۲۸
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55PU720N سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55PU720N سایز 55 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    گیرنده دیجیتالی- گرید انرژی B- قابلیت اتصال به اینترنت دارد- پشتیبانی از شبکه های HD صداوسیما
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – پنل IPS- پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴k- HDR
  • نوع دیکودر آنلاین
    HEVC
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۴۹۰
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • استانداردهای صوتی
    Dolby
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع پایه
    رومیزی
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • عمق بیتی
    ۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ752S سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ752S سایز 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – گرید انرژی B- پنل VA- خروجی صدای دیجیتال- قابلیت اتصال به اینترنت دارد- ضبط برنامه ها (PVR)- تکنولوژی HDR10
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – سیستم عامل: Android 11.0-مقدار حافظه رم: ۲GB- مقدارحافظه داخلی: ۱۶GB- مرورگر وب: دارد- کانال‌های شخصی:دارد- حالت صرفه جویی انرژی : دارد- فناوری‌های ارتباطی :بلوتوث، Wi-Fi، پورت LAN- نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون(Mirroring): دارد
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    QLED
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۹×۱۱۱.۱×۶۴.۲ سانتی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۲۱.۱×۱۱۱.۱×۶۹.۹ سانتی‌متر میلی‌متر
  • سایر توضیحات تصویر
    – کاهش دهنده نویز تصویر، دارای نور پس زمینه Direct-LED
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۹۲۶
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40PH616N سایز ۴۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40PH616N سایز 40 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -سیستم عامل: اندروید ۹.۰- حافظه داخلی: ۸ گیگابایت
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • رزولوشن
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
  • اندازه صفحه نمایش
    ۴۰ اینچ
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – گیرنده دیجیتالی- گرید انرژی A- پنل VA- قابلیت اتصال به اینترنت دارد- قابلیت Quick Mirror- امکان پخش محتوای عکس، ویدیو و موزیک از گوشی به‌صورت انتخابی روی تلویزیون- امکان پخش شبکه های دیجیتال HEVC2 DVBT2- خروجی صوتی دیجیتال optical و HDMI ARC
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۳۲۲
  • نوع پایه
    رومیزی
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55RU722N سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55RU722N سایز 55 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم عامل: اندروید ۱۱ / گیرنده دیجیتال / پردازنده چهار هسته‌ای / نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring / قابلیت Live Play Back- بر روی حافظه خارجی / حالت صرفه‌جویی انرژی / قابلیت Time Shift / گرید انرژی A / پنل IPS /قابلیت اتصال به اینترنت دارد /دارای قابلیت ARC /قابلیت Digital Recording /تکنولوژی صفحه نمایش Direct LED / شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) دارد / مجهز به پنل IPS LED با درجه کیفی +A /زاویه دید گسترده /سیستم Simplink- HDMI CEC
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۷۶۷x274x1226 میلی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۷۷۴x1226x89 میلی‌متر میلی‌متر
  • سایر توضیحات صدا
    قابلیت کنترل تطبیقی صدا
  • سایر توضیحات تصویر
    پشتیبانی از ویژگی HDR / قابلیت کاهش دهنده نویز تصاویر
  • سایر توضیحات درگاه‌های ارتباطی
    ورودی آنتن (RF) /خروجی دیجیتال صدا- اپتیکال /سیستم صوتی ARC- Audio Return Channel
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۷۸۰
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • مشخصات کیفی تصویر
    پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PU748N سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PU748N سایز 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ظرفیت حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایتظرفیت حافظه رم: ۴ گیگابایتAndroid 11
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • منبع انرژی
    AC 100~240V
  • امکانات و قابلیت‌ها
    Live Play Back- بر روی حافظه خارجی, حالت صرفه‌جویی انرژی, زاویه دید گسترده, قابلیت نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring, مرورگر وب, پخش کننده موسیقی, پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC), کانال‌های شخصی, کاهش دهنده نویز تصاویر, کنترل تطبیقی صدا, گیرنده دیجیتال تلویزیون
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۹۳۳
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RU762S سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RU762S سایز 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ظرفیت حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایتظرفیت حافظه رم: ۴ گیگابایتAndroid 11
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • منبع انرژی
    AC 100~240V
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • امکانات و قابلیت‌ها
    Live Play Back- بر روی حافظه خارجی, حالت صرفه‌جویی انرژی, زاویه دید گسترده, قابلیت نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring, مرورگر وب, پخش کننده موسیقی, پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC), کانال‌های شخصی, کاهش دهنده نویز تصاویر, کنترل تطبیقی صدا, گیرنده دیجیتال تلویزیون
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۹.۱×۱۱۱.۱×۶۴.۲ سانتی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۲۴.۶×۱۱۱.۱×۶۹.۹ سانتی‌متر میلی‌متر
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۹۳۳
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RU744N سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RU744N سایز 65 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • اندازه صفحه نمایش
    ۶۵ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پنل IPS /قابلیت Quick Mirror گوشی‌های هوشمند روی تلویزیون /امکان پخش محتوای عکس، ویدیو و موزیک از گوشی‌ به صورت انتخابی بر روی تلویزیون
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • سایر توضیحات صدا
    خروجی صوتی دیجیتال Optical و HDMI ARC /امکان Bluetooth جهت انتقال صدا به تجهیزات صوتی
  • سایر توضیحات تصویر
    فناوری HDR10
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۲۵۳۴
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • مشخصات کیفی تصویر
    پخش ۴K
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40PH620N سایز ۴۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40PH620N سایز 40 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – کاهش دهنده نویز تصاویر – کنترل تطبیقی صدا – Mobile Connection – نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring – Digital Recording – خروجی هدفون/Line Out – Live Play Back- روی حافظه خارجی – Simplink- HDMI CEC – پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC) – ARC- Audio Return Channel
  • اندازه صفحه نمایش
    ۴۰ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • رزولوشن
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – نوع پنل: IPS- نور پس زمینه : Direct-LED – سیستم عامل: اندروید ۹- حافظه داخلی: ۸ گیگابایت
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۵۱۴x87x898 میلی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۵۶۰x180x898 میلی‌متر میلی‌متر
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۸۷۲
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • نوع پایه
    رومیزی
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU741S سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU741S سایز 65 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Color Rich Billion- قابلیت Mirror Quick گوشیهای هوشمند بر روی تلویزیون- امکان پخش محتوای عکس، ویدیو و موزیک از گوشی بصورت انتخابی بر روی تلویزیون- امکان Bluetooth جهت انتقال صدا به تجهیزات صوتی- پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴k- امکان پخش شبکه های دیجیتالHEVC2 DVBT2- خروجی صوتی دیجیتال Optical و ARC HDMI –
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۶۵ اینچ
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – HDR10- سیستم عامل اندروید ۱۱- حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت
  • نوع دیکودر آنلاین
    mpeg4
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۴۸۳
  • استانداردهای صوتی
    Dolby
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع پایه
    رومیزی
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ754N سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ754N سایز 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – گرید انرژی B- پنل VA- خروجی صدای دیجیتال- قابلیت اتصال به اینترنت دارد- ضبط برنامه ها (PVR)- تکنولوژی HDR10
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – سیستم عامل: Android 11.0-مقدار حافظه رم: ۲GB- مقدارحافظه داخلی: ۱۶GB- مرورگر وب: دارد- کانال‌های شخصی:دارد- حالت صرفه جویی انرژی : دارد- فناوری‌های ارتباطی :بلوتوث، Wi-Fi، پورت LAN- نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون(Mirroring): دارد
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    QLED
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۹۰x1111x642 میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۲۱۱x1111x699 میلی‌متر
  • سایر توضیحات تصویر
    – کاهش دهنده نویز تصویر، دارای نور پس زمینه Direct-LED
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۲۸۳۱
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RU764S سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RU764S سایز 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ظرفیت حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایتظرفیت حافظه رم: ۴ گیگابایتAndroid 11
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • منبع انرژی
    AC 100~240V
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • امکانات و قابلیت‌ها
    Live Play Back- بر روی حافظه خارجی, حالت صرفه‌جویی انرژی, زاویه دید گسترده, قابلیت نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring, مرورگر وب, پخش کننده موسیقی, پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC), کانال‌های شخصی, کاهش دهنده نویز تصاویر, کنترل تطبیقی صدا, گیرنده دیجیتال تلویزیون
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۹.۱×۱۱۱.۱×۶۴.۲ سانتی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۲۴.۶×۱۱۱.۱×۶۹.۹ سانتی‌متر میلی‌متر
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۲۸۹۳
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RQM922S سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RQM922S سایز 65 اینچ

مشخصات

  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۲۳۳۶
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • اندازه صفحه نمایش
    ۶۵ اینچ
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    QLED
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PU746N سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PU746N سایز 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – گرید انرژی B- پنل VA- قابلیت اتصال به اینترنت دارد- زاویه دید گسترده – میلیاردها رنگ غنی – نور پس زمینه LED- کاهش دهنده نویز تصاویر – HDR10- کنترل تطبیقی صدا – امکانات هوشمند – پخش کننده موسیقی- کانال‌های شخصی- مرورگر وب – Mobile Connection- نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring – گیرنده دیجیتال تلویزیون- Digital Recording- Live Play Back- بر روی حافظه خارجی- Simplink- HDMI CEC- حالت صرفه‌جویی انرژی- Time Shift- پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC)
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم عامل: اندروید ۱۱ /حافظه داخلی : ۱۶ گیگابایت
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۹۱x642x91x1111 میلی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۶۹۹x212x1111 میلی‌متر میلی‌متر
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۵۰۶
  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58PU726N سایز ۵۸ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58PU726N سایز 58 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    سیستم عامل اندروید ۱۱- حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایتمقدار رم: ۲ گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۸ اینچ
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    گرید انرژی B پنل VAمرورگر اینترنت هوشمندی دارد قابلیت اتصال به اینترنت داردماشین زمان (Time Shift) امکان ضبط برنامه‌های تلویزیونی (PVR) نمایش راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها EPG امکان اطلاع از برنامه‌های آینده هر شبکه (در صورت پشتیبانی شبکه تلویزیونی)
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۷۵۰x84x1293 میلی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۸۰۶x213x1293 میلی‌متر میلی‌متر
  • توان خروجی کلی صدا
    ۲۰
  • سایر توضیحات تصویر
    زاویه دید بسیار بالا، توانایی نمایش طیف رنگی گسترده
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۵۲۰
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RU742N سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RU742N سایز 65 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    گرید انرژی A- پنل IPS- قابلیت اتصال به اینترنت دارد
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • اندازه صفحه نمایش
    ۶۵ اینچ
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Billion Rich Colors- HDR10 جهت تولید تصاویر با وضوح و جزییات بیشتر- سیستم عامل: اندروید ۱۱- حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت- قابلیت Quick Mirror های هوشمند بر روی تلویزیونگوشی
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۲۲۶۸
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PQ738CS سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PQ738CS سایز 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – گرید انرژی B- پنل VA- خروجی صدای دیجیتال- قابلیت اتصال به اینترنت دارد
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – سیستم عامل: Android 11.0-مقدار حافظه رم: ۲GB- مقدارحافظه داخلی: ۱۶GB- مرورگر وب: دارد- کانال‌های شخصی:دارد- نور پس زمینه: Direct-LED- حالت صرفه جویی انرژی : دارد- فناوری‌های ارتباطی :بلوتوث، Wi-Fi، پورت LAN- نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون(Mirroring): دارد
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۹۲۶
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    QLED
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55RQ754N سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55RQ754N سایز 55 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – گرید انرژی B- پنل VA- خروجی صدای دیجیتال- قابلیت اتصال به اینترنت دارد
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – سیستم عامل: Android 11.0-مقدار حافظه رم: ۲GB- مقدارحافظه داخلی: ۱۶GB- مرورگر وب: دارد- کانال‌های شخصی:دارد- نور پس زمینه: Direct-LED- حالت صرفه جویی انرژی : دارد- فناوری‌های ارتباطی :بلوتوث، Wi-Fi، پورت LAN- نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون(Mirroring): دارد
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۸.۹×۱۲۲.۶×۷۰.۹ سانتی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۲۱.۲×۱۲۲.۶×۷۶.۶ سانتی‌متر میلی‌متر
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۲۸۰۰
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    QLED
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-75RU834S سایز ۷۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-75RU834S سایز 75 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    گرید انرژی A- پنل VA- قابلیت اتصال به اینترنت دارد- قابلیت Mirror Quick گوشیهای هوشمند بر روی تلویزیون- امکان پخش محتوای عکس، ویدیو و موزیک از گوشیبصورت انتخابی بر روی تلویزیون- امکان Bluetooth جهت انتقال صدا به تجهیزات صوتی- امکان پخش شبکه های دیجیتالHEVC2 DVBT2- خروجی صوتی دیجیتال Optical و ARC HDMI
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۷۵ اینچ
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – سیستم عامل اندروید ۱۱- حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت- پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Color Rich Billion- HDR10 جهت تولید تصاویر با وضوح و جزییات بیشتر –
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۲۷۸۷
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58PU728N سایز ۵۸ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58PU728N سایز 58 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    AC 100~240V
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۸ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پنل VA /سیستم عامل Android 11.0 / دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی / قابلیت Time Shift / قابلیت Live Play Back- بر روی حافظه خارجی /Simplink- HDMI CEC /حالت صرفه‌جویی انرژی /مرورگر وب / پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC)
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۷۵۰x84x1293 میلی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۸۰۶x213x1293 میلی‌متر میلی‌متر
  • سایر توضیحات ریموت کنترل
    کنترل جادویی
  • توان خروجی کلی صدا
    ۲۰ وات
  • سایر توضیحات صدا
    ARC- Audio Return Channel
  • سایر توضیحات تصویر
    پشتیبانی از HDR10
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۸۸۹
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • مشخصات کیفی تصویر
    پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55RU724N سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55RU724N سایز 55 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم عامل: اندروید ۱۱ / گیرنده دیجیتال / پردازنده چهار هسته‌ای / نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring / قابلیت Live Play Back- بر روی حافظه خارجی / حالت صرفه‌جویی انرژی / قابلیت Time Shift / گرید انرژی A / پنل IPS /قابلیت اتصال به اینترنت دارد /دارای قابلیت ARC /قابلیت Digital Recording /تکنولوژی صفحه نمایش Direct LED / شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) دارد / مجهز به پنل IPS LED با درجه کیفی +A /زاویه دید گسترده /سیستم Simplink- HDMI CEC
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۷۶۷x274x1226 میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۷۷۴x1226x89 میلی‌متر
  • سایر توضیحات صدا
    قابلیت کنترل تطبیقی صدا
  • سایر توضیحات تصویر
    پشتیبانی از ویژگی HDR / قابلیت کاهش دهنده نویز تصاویر
  • سایر توضیحات درگاه‌های ارتباطی
    ورودی آنتن (RF) /خروجی دیجیتال صدا- اپتیکال /سیستم صوتی ARC- Audio Return Channel
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۲۸۱۷
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • مشخصات کیفی تصویر
    پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58RU732N سایز ۵۸ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58RU732N سایز 58 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    AC 100~240V
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۸ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پنل VA /سیستم عامل Android 11.0 / دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی / قابلیت Time Shift / قابلیت Live Play Back- بر روی حافظه خارجی /Simplink- HDMI CEC /حالت صرفه‌جویی انرژی /مرورگر وب / پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC)
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۷۵۰x84x1293 میلی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۸۰۶x213x1293 میلی‌متر میلی‌متر
  • سایر توضیحات ریموت کنترل
    کنترل جادویی
  • توان خروجی کلی صدا
    ۲۰ وات
  • سایر توضیحات صدا
    ARC- Audio Return Channel
  • سایر توضیحات تصویر
    پشتیبانی از HDR10
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۸۸۹
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • مشخصات کیفی تصویر
    پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-32RD616N سایز ۳۲ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-32RD616N سایز 32 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – کاهش دهنده نویز تصاویر – کنترل تطبیقی صدا – Mobile Connection – نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring – Digital Recording – Live Play Back- روی حافظه خارجی – Simplink- HDMI CEC – پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC) – ARC- Audio Return Channel –
  • اندازه صفحه نمایش
    ۳۲ اینچ
  • کیفیت تصویر
    HD
  • رزولوشن
    ۱۳۶۶ × ۷۶۸
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – نوع پنل: IPS- نور پس زمینه : Direct-LED – سیستم عامل: اندروید ۹- حافظه داخلی: ۸ گیگابایت
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • توضیحات درگاه‌های USB
    USB 2.0
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۴۲۵x84x724 میلی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۴۸۰x179x724 میلی‌متر میلی‌متر
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۲۸۷۹
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58RU734N سایز ۵۸ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58RU734N سایز 58 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    AC 100~240V
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۸ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پنل VA /سیستم عامل Android 11.0 / دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی / قابلیت Time Shift / قابلیت Live Play Back- بر روی حافظه خارجی /Simplink- HDMI CEC /حالت صرفه‌جویی انرژی /مرورگر وب / پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC)
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۷۵۰x84x1293 میلی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۸۰۶x213x1293 میلی‌متر میلی‌متر
  • سایر توضیحات ریموت کنترل
    کنترل جادویی
  • توان خروجی کلی صدا
    ۲۰ وات
  • سایر توضیحات صدا
    ARC- Audio Return Channel
  • سایر توضیحات تصویر
    پشتیبانی از HDR10
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۲۸۵۵
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • مشخصات کیفی تصویر
    پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH614N سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH614N سایز 43 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – کاهش دهنده نویز تصاویر – پخش کننده موسیقی – مرورگر وب – Mobile Connection- نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring – گیرنده دیجیتال تلویزیون – Digital Recording- Live Play Back- بر روی حافظه خارجی- Simplink- HDMI CEC- حالت صرفه‌جویی انرژی- پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC) – ARC- Audio Return Channel
  • اندازه صفحه نمایش
    ۴۳ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • رزولوشن
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – گرید انرژی A- پنل IPS- سیستم عامل: اندروید ۹:۰حافظه داخلی : ۸ گیگابایت- قابلیت اتصال به اینترنت دارد
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۵۶۱x81x963 میلی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۶۱۱x227x963 میلی‌متر میلی‌متر
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۳۴۶
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • نوع پایه
    رومیزی
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RQ754N سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RQ754N سایز 65 اینچ

مشخصات

  • امکانات و قابلیت‌ها
    پنل VA /اندروید ۱۱ /دو گیگابایت حافظه RAM و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی
  • اندازه صفحه نمایش
    ۶۵ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۸۳۱x78x1446 میلی‌متر
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    DLED
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۸۹۴x244x1446 میلی‌متر
  • سایر توضیحات ریموت کنترل
    دارای ریموت جادویی
  • سایر توضیحات تصویر
    کاهش دهنده نویز تصویر
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۲۷۶۳
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سایه ابرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا