لوازم خانگی برقی

تلویزیون ال ای دی، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع تلویزیون ال ای دی

همه ی نکاتی که هنگام خرید ال ای دی، باید به آن ها توجه کنیم.

همانطور که همه می دانیم تلویزیون یکی از وسایل ارتباط جمعی است و باعث می شود افراد در هر کجای جهان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در گذشته تلویزیون ها حالت ابتدایی داشتند و تصویر زمینه‌ی آنها سیاه و سفید بود. بعد‌ها تصویر این وسیله به حالت رنگی تبدیل شد. ابعاد صفحه هم در مقایسه با تلویزیون‌های امروزی بسیار کوچک بود. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی صاحبان برندهای مطرح در جهان اقدام به تولید تلویزیون‌هایی با ابعاد بزرگ و کیفیت صفحه‌ی بسیار بالایی کرده اند که به آن ها تلویزیون ال ای دی گفته می شود. به گونه‌ای که در حال حاضر کمتر خانه‌ای را مشاهده می کنید که در آن تلویزیون‌های قدیمی وجود داشته باشد. با توجه به تنوع بسیار بالای تلویزیون های موجود در بازار و تفاوت زیادی که در کیفیت صفحه و طراحی ساخت آنها وجود دارد، انتخاب کمی مشکل می شود. اما نگران نباشید. کیمیک در این مطلب شما را با انواع خصوصیاتی که هنگام خرید تلویزیون لازم است بدانید، آشنا می کند. پس ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا تلویزیونی مقرون به صرفه و بادوام خریداری کنید.

تلویزیون‌ ال ای دی چیست؟

تلویزیون در لغت به معنای وسیله‌ای است که تصویر افراد و اشیا مختلف را از فاصله‌ی دور از طریق امواج الکتریکی نشان می دهد. نام دیگر تلویزیون، دورنما می باشد. به عبارت دیگر می توان گفت تلویزیون یک وسیله‌ی ارتباطی است که تصاویر متحرک افراد و اشیا را از مسافت‌های خیلی دور پخش می‌کند. اولین فردی که این وسیله را اختراع کرد، جان لوگی برد اهل اسکاتلند بوده است، که بعد‌ها دانشمندان دیگری یکسری فناوری‌های تکمیل کننده به آن اضافه کردند.

آشنایی با انواع‌ تلویزیون LED:

  • تلویزیون پلاسما: در این تلویزیون‌ها لامپ فلور سنت وجود دارد، هرکدام از این لامپ ها اجزای شیشه‌ای مختلفی دارند. دو صفحه بین این لامپ ها است که گاز نئون و زنون به آن تزریق می شود. در اینجاست که پلاسما اقدام به تولید سلول ها می کند و وقتی تلویزیون به برق وصل می شود، تصویر پدید می‌آید. این مدل از تلویزیون‌ها ۲۰ الی ۶۰ هزار ساعت عمر می کنند.
  • تلویزیون LCD: در این مدل دو لایه شفاف بین صفحات آن به کار رفته است‌ و خیلی محکم به یکدیگر متصل شده اند.‌ درون یکی از این صفحات کریستال وجود دارد. بدیهی است که این کریستال‌ها به خودی خود نور ندارند و باید از یک منبع دیگری مانند: لامپ فلورسنت نور بگیرند. در نتیجه این تلویزیون‌ها قابلیت کم یا زیاد کردن نور صفحه را دارا می باشند. LCD ها ۶۰ هزار ساعت عمر مفید دارند، چیزی معادل ۷ سال است.
  • تلویزیون LED: در این تلویزیون‌ها دیودهایی به کار رفته است که وظیفه‌ی پخش کردن نور را بر عهده دارند. این قابلیت باعث شفاف نشان دادن رنگ مشکی و کنتراست بالای آن می شود. می توان گفت LED ها همان تلویزیون‌های LCD هستند که نور زمینه‌ی آنها LED است.
  • تلویزیون OLED: در طراحی این تلویزیون ظرافت خاصی به کار رفته است و ضخامت آن خیلی باریک شده است. تصویری که به مخاطب نشان می دهد FULL HD است و کیفیت آن به مراتب بهتر از پلاسما و LCD می باشد. در ساخت این مدل، میلیون‌ها لامپ LED کوچک به کار رفته است. کنتراست این نوع هم بسیار بالاست و رنگ مشکی را بسیار واضح نشان می دهد‌.
  • تلویزیون QLED: در سال ۲۰۱۸ شرکت سامسونگ این ویژگی را در تلویزیون‌ها پدید آورد. در نتیجه باعث شد کیفیت تصویر بسیار طبیعی و واضح باشد و شکل ظاهری آن هم خیلی شکیل و زیباست. این قابلیت باعث می شود که تصاویر را با جزئیات بیشتری ببینید و طول عمر خیلی بالایی دارد به گونه ای که با گذشت سالها دچار خدشه و مشکل نمی شود.

بهترین مارک تلویزیون ال ای دی:

در کشور ایران برندهای محبوب زیادی وجود دارند که شامل پاناسونیک، جی پلاس و دوو می شوند. این برندها از نظر کیفیت تصویر فوق العاده هستند و برخی مدل‌های آنها دارای سیستم صوتی پیشرفته هستند که تجربه یک تماشای لذت بخش را به شما هدیه می کنند. همچنین از امکانات هوشمندی نظیر اتصال به اینترنت و قابلیت مرور صفحات وب، نصب انواع نرم افزارهای کاربردی و تماشای فیلم و سریال از وب سایت‌های نت فلیکس و فیلیمو بدون نیاز به یک دستگاه ثانویه را دارند. در ادامه راهنمای خرید هر یک از این برندها را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک: تلویزیون‌های هوشمند پاناسونیک با داشتن کیفیت تصویر و صدای فوق العاده بالا مشهور شده‌اند. همچنین علاوه بر داشتن قابلیت‌های هوشمندی دارای طراحی شیک و همه پسند می باشند که این برند را به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل کرده است. در حالی که بازار رقابت در بین تلویزیون‌های هوشمند خیلی زیاد است، اما پاناسونیک در زمینه تولید محصولات مطابق با علم روز همیشه پیشتاز است به همین علت تصمیم گرفتیم این برند محبوب را اول از همه به شما معرفی کنیم.

تلویزیون هوشمند LED پاناسونیک
تلویزیون هوشمند LED پاناسونیک

راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو: دوو یکی از تلویزیون هوشمند جذاب برای کسانی است که کیفیت تصویر و قابلیت‌های هوشمندی مثل داشتن دو سیستم عامل محبوب برای آن‌ها در اولویت است. داشتن قیمت مقرون به صرفه و قابلیت‌های پیشرفته مطابق روز یکی از ویژگی‌هایی است که برند دوو را از سایر برندهای موجود در بازار متفاوت می‌کند. همچنین امکانات جذاب دیگر مثل نصب برنامه‌های کاربردی مختلف و داشتن ورودی‌های بالا سبب شده که اشخاص زیادی این برند را به سایرین ترجیح دهند.

تلویزیون‌های هوشمند QLED دوو
تلویزیون‌های هوشمند QLED دوو

راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس: بعد از خروج دو شرکت سامسونگ و ال جی از کشور ایران برند جی پلاس توانست جایگاه خوبی در بازار به دست آورد. در واقع شرکت مادیران این محصول را جایگزین برند ال جی کرد و با توجه به اینکه محصولات این شرکت از نظر کیفیت تصویر و صدا در حد ال جی و شاید بالاتر بود، جایگاه مناسبی در ایران کسب کرد. امروز در این مقاله تصمیم گرفتیم که این برند باکیفیت را به شما معرفی کنیم. زیرا از خدمات پس از فروش خوبی هم برخوردار است و در صورت بروز هر مشکل می‌توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

تلویزیون هوشمند جی پلاس
تلویزیون هوشمند جی پلاس

راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تلویزیون باید به آنها توجه نمایید:

  • اولین اصلی که در خرید هر وسیله باید به آن توجه کنید، قیمت آن است. بودجه‌ی خود را در نظر بگیرید و اینکه چه مقدار می خواهید هزینه کنید. عواملی چون: برند، سایز صفحه، کیفیت تصویر، ضخامت صفحه و… از جمله مهم ترین موارد تاثیر گذار بر قیمت تلویزیون هستند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و سلیقه خود اقدام به خرید تلویزیون مدنظرتان کنید.
  • به سراغ خرید تلویزیونی با برندهای مطرح و باکیفیت بروید. هیچ گاه فقط به دلیل ارزانی کالا اقدام به خرید آن ننمایید. از قدیم گفته اند هیچ ارزانی بی علت نیست. برندی را خریداری کنید که چند سالی مهمان خانه تان باشد.
  • حتما به متراژ محیطی که قرار است تلویزیون در آن قرار گیرد، توجه کنید. قرار دادن تلویزیون ۶۵ اینچی در اتاق ۱۲ متری خیلی عاقلانه با نظر نمی رسد. چون اتاق کوچک است، مجبور می شوید که خیلی نزدیک به تلویزیون بنشینید و همین امر به چشمان شما آسیب می زند. پس حتما به متراژ اتاق مدنظرتان دقت کنید تا در انتخاب تلویزیون به شما کمک کند.
  • به دقت و کیفیت تصویر، رزولوشن می گویند. در واقع رزولوشن تعداد پیکسل های موجود در صفحه نمایش می باشد. همین پیکسل ها هستند که کیفیت صفحه را شفاف و واضح می کنند. اگر پیکسل ها زیاد باشند، طبیعی است که کیفبت صفحه هم بالا می رود و صفحه به اصطلاح شارپ تر است. پس شما عزیزان حتما هنگام خرید تلویزیون باید به دقت تصویر توجه کنید. تلویزیون های رده پایین دقت تصویرشان ۷۲۰ پیکسل، رده‌ی متوسط ۱۰۸۰ پیکسل و رده بالا و پیشرفته ۴k می باشد. پس به سراغ خرید تلویزیونی با رزولوشن بالا بروید.
  • اگر می خواهید تلویزیونی با قیمت مناسب بخرید پیشنهاد ما به شما FULL HD ۱۰۸۰ است. اگر هم به کارایی و طول عمر اهمیت می دهید، به سراغ تلویزیون ۴k بروید.
  • قبل از خرید تلویزیون مشخص نمایید که آیا به تلویزیون های خمیده علاقه دارید یا خیر. این مدل ها زیبایی فوق العاده به خانه شما می بخشند. صفحه‌ی تلویزیون‌های خمیده به گونه ای است که اصلا چشم ها را اذیت نمی کند و خمیدگی آن در راستای انحنای چشم است. تنها ایراد این مدل ها، قیمت بالای آن است.
  • حتما به تعداد تجهیزاتی که قرار است به تلویزیون وصل نمایید توجه کنید. تلویزیون انتخابی شما باید تمامی ورودی های مدنظر شما از قبیل: سینمای خانگی یا ساندبار، کنسول بازی و… را دارا باشد تا بعدا به مشکل بر نخورید.
  • حتما به هوشمند بودن یا نبودن تلویزیون توجه کنید. اگر تلویزیون، بدون سیم به اینترنت وصل شود، هوشمند نامیده می شود، در غیر این صورت هوشمند نیست.
  • حتما به کیفیت صدا توجه داشته باشید. برخی از تلویزیون ها با وجود اینکه بسیار باریک هستند و کیفیت تصویر خوبی هم دارند. اما صدای واضح و باکیفیتی ندارند و لزوما باید از سینمای خانگی یا ساندبار استفاده کنید.
  • اگر اهل بازی کردن و یا تماشای زیاد فیلم هستید، پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیونی با نرخ به‌روز‌رسانی، حداقل ۱۲۰ هرتز می باشد.

روش‌های نگهداری از تلویزیون ال ای دی:

  • تلویزیون را در مکانی از خانه که جلوی نور مستقیم خورشید است، قرار ندهید.
  • حتما بعد از خرید تلویزیون، گارد محافظ صفحه را هم متناسب با اینچ تلویزیون انتخابی تان خریداری کنید، تا صفحه‌ی وسیله تان دچار آسیب نشود.
  • برای تمیز کردن آن از اسپری مخصوص LED که در بازار موجود است، استفاده نمایید. هیچ گاه از شیشه پاک کن برای پاک کردن صفحه‌ی دستگاه، بهره نبرید.
  • اگر می خواهید تلویزیون را بر روی پایه‌ی دیواری آن نصب کنید، مراقب باشید به صفحه‌ی آن فشاری وارد نشود.
  • سعی کنید نصب تلویزیون بر روی دیوار را به افراد کار بلد و ماهر بسپارید.
  • تلویزیون را دور از دسترس کودکان نگه دارید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تلویزیون ال ای دی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۰ نمونه تلویزیون ال ای دی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55RQ754N سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55RQ754N سایز 55 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – گرید انرژی B- پنل VA- خروجی صدای دیجیتال- قابلیت اتصال به اینترنت دارد
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – سیستم عامل: Android 11.0-مقدار حافظه رم: ۲GB- مقدارحافظه داخلی: ۱۶GB- مرورگر وب: دارد- کانال‌های شخصی:دارد- نور پس زمینه: Direct-LED- حالت صرفه جویی انرژی : دارد- فناوری‌های ارتباطی :بلوتوث، Wi-Fi، پورت LAN- نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون(Mirroring): دارد
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۸.۹×۱۲۲.۶×۷۰.۹ سانتی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۲۱.۲×۱۲۲.۶×۷۶.۶ سانتی‌متر میلی‌متر
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۲۸۰۰
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    QLED
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تلویزیون ال ای دی هوشمند نکسار مدل NTV-U50E616N سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند نکسار مدل NTV-U50E616N سایز 50 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پنل باکیفیت A+ /تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید ۱۱ /۱۶ گیگابایت حافظه داخلی /قابلیت Quick Mirror گوشی های هوشمند بر روی تلویزیون /امکان پخش عکس، ویدیو و موزیک از گوشی بر روی تلویزیون /Optical و HDMI ARC خروجی صوتی دیجیتال
  • سایر توضیحات تصویر
    پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Billion Rich Color /HDR10 جهت تولید تصاویر با وضوح و جزییات بیشتر
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۲۳۷۴
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • مشخصات کیفی تصویر
    پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1750I سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1750I سایز 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – نوع دیکودر آنلاین: HEVC main 10 H.265- پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K: دارد- تلتکست: دارد- HBBTV: دارد- راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها: دارد- قابلیت ضبط برنامه: دارد- ماشین زمان: دارد- قفل کودک: دارد- خاموش شدن خودکار: دارد- قابلیت اتصال به دیوار: دارد
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – نسخه سیستم عامل: Android 11- قابلیت ارتقاء سیستم عامل: ندارد- ریموت کنترل هوشمند: دارد- نوع ریموت کنترل هوشمند: BT- دستیار صوتی: دارد- قابلیت موس: دارد- شبکه‌های اجتماعی: دارد- مرورگر اینترنت: دارد- حسگر نور محیطی: ندارد- ظرفیت حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت- ظرفیت حافظه رم: ۲ گیگابایت- بازی: دارد- DLNA: دارد- ارتباط بدون سیم (Screen Mirroring): دارد- اشتراک گذاری موزیک با بلوتوث: دارد- ارتباط بدون سیم (AirPlay): دارد- اپلیکیشن: دارد
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۱۲۲۸x711x25.9 میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۱۲۲۸x751x259 میلی‌متر
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۱۶.۲ کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۱۶.۴ کیلوگرم
  • توان خروجی کلی صدا
    ۲۰ وات
  • سایر توضیحات تصویر
    – کیفیت پنل: +A- ساختار پنل: IPS- زاویه دید (درجه): ۱۷۸- کیفیت تصویر: Ultra HD (4K)- رزولوشن (میلیون پیکسل): ۸.۳- عمق بیتی: ۱۰ بیت- تکنولوژی HDR: دارد- نوع تکنولوژی HDR: HDR10- HLG: دارد- انطباق تصویر: ۶۰ هرتز MEMC- نسبت تصویر: ۱۶:۹- قابلیت ارتقاء کیفیت تصاویر: دارد- دالبی ویژن: دارد- (Local Dimming) تکنولوژی پردازش نور بکلایت: دارد- زمان پاسخ دهی (میلی ثانیه): ۵- رتبه انرژی: B
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۹۴۲۰۳۹۷۳
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • استانداردهای صوتی
    Dolby Digital
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند هایسنس مدل ۵۵E7K سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند هایسنس مدل 55E7K سایز 55 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • توان هر بلندگو
    ۸ وات
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    VIDAA
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • عمق بیتی
    ۸
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۱۲۳۲×۷۴×۷۱۱ میلی‌متر
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۱۲۳۲×۲۷۴×۷۶۸ میلی‌متر
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۱۱.۳ کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۱۱.۵ کیلوگرم
  • توان خروجی کلی صدا
    ۱۶ وات
  • سایر توضیحات تصویر
    نرخ پاسخ دهی تصویر ۱۰ میلی ثانیه /فناوری Quantum Dot /زاویه دید ۱۷۸ درجه /سیستم کاهش نویز
  • شناسه
    ۲۹۰۰۰۶۳۴۰۰۳۱۲
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    QLED
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • مشخصات کیفی تصویر
    پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1700 سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1700 سایز 50 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    مجهز به ماشین زمان (Time shift)8 گیگا بایت حافظه داخلیقابلیت اتصال بی سیم (Screen Mirroring)راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG)قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی (PVR)پنل A+ با روشنایی و وضوح بالادارای صدای دالبی دیجیتالمجهز به سیستم اندروید ۹گیرنده دیجیتال قوی داخلی (DVBT2)تکنولوژی HDRدارای ریموت کنترل هوشمندگیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت HEVC-H265پشتیبانی از TV HBBاتصال بی‌سیم (Wi-Fi)ورودی آنتنپ
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما
  • توضیحات درگاه‌های USB
    USB 2.0
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۷۲x228x1214 میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۱۱۱۲x700x1112 میلی‌متر
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۹.۸ کیلوگرم کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۶.۷ کیلوگرم کیلوگرم
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۹۴۲۰۲۶۳۱
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XCU755 سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XCU755 سایز 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – پرداشگر ARM Cortex-A53/1.5GHz/Quad core- Android 11- G52MP2/Dual core- حافظه رم ۱.۵GB- حافظه داخلی ۸GB
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • توان هر بلندگو
    ۸ وات
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    دو عدد
  • منبع انرژی
    ۱۰۰-۲۴۰VAc
  • مصرف برق در حالت آماده به کار
    ۰.۵ وات
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – قابلیت‌های ضبط برنامه ها PVR و ماشین زمان – تکنولوژی HDR
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۱۱۱۲x75x642 میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۱۱۱۲x286x695 میلی‌متر
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۹.۸ کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۱۰.۲ کیلوگرم
  • توان خروجی کلی صدا
    ۱۶ وات
  • سایر توضیحات تصویر
    – نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز- زاویه دید ۱۷۸ درجه- تعداد نمایش رنگ ۱۶ میلیون- مدت پاسخ‌دهی ۸ میلی‌ثانیه
  • مصرف برق در حالت عادی
    ۱۳۰ وات
  • شناسه
    ۲۹۰۴۲۰۳۴۰۲۱۵۰
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • استانداردهای صوتی
    Dolby
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1700 سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1700 سایز 55 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پنل IPSگرید انرژی Aدارای حافظه داخلی ۸ گیگا بایتیدارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVBT2)قابلیت ضبط تصاویر روی حافظه جانبی (PVR)راهنمای اکترونیکی برنامه ها(EPG)پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)دارای قابلیت Screen Mirroringمجهز به سیستم اندروید ۹مجهز به صدای دالبی دیجیتالدارای ریموت هوشمندتکنولوژی HDRساختار پنل IPSگیرنده ی دیجیتال نسل سومپشتیبانی از TV HBBقابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم و اینترنتمجهز به رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت دستور صوتی فارسی
  • توضیحات درگاه‌های USB
    USB 2.0
  • شناسه
    ۲۹۰۳۷۶۰۲۰۱۴۰۴
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG سایز 55 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • سایز صفحه
    ۵۵ اینچ
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • توان هر بلندگو
    ۱۵ وات
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • عمق بیتی
    ۱۰
  • امکانات تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • اپلیکیشن
    قابل نصب
  • بازی
    قابل نصب
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • تعداد درگاه های HDMI
    سه عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تعداد رابط کامپوننت (Component)
    یک عدد
  • نسخه Hbbtv
    ۲.۰۱
  • تیونر
    DVB-T2
  • امکانات و قابلیت‌ها
    نسخه سیستم عامل: Android 9 /قابلیت موس /شبکه‌های اجتماعی /مرورگر اینترنت /ظرفیت حافظه داخلی: ۸ گیگابایت / ظرفیت حافظه رم: ۱.۵ گیگابایت /DLNA /ارتباط بدون سیم (Screen Mirroring) / اشتراک گذاری موزیک با بلوتوث /ارتباط بدون سیم (AirPlay) /تلتکست، HBBTV، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها، قابلیت ضبط برنامه، ماشین زمان /خاموش شدن خودکار /
  • مصرف برق در حالت آماده به کار
    ۰.۳ وات
  • توضیحات درگاه‌های USB
    ۲ عدد USB 2.0
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۱۲۳.۴×۷۱.۳×۷.۳ سانتی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۱۲۳.۴×۷۷.۱×۲۲.۸ سانتی‌متر میلی‌متر
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۱۲ کیلوگرم کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۱۲.۲ کیلوگرم کیلوگرم
  • توان خروجی کلی صدا
    ۳۰ وات
  • سایر توضیحات تصویر
    HDR10
  • سایر توضیحات درگاه‌های ارتباطی
    پشتیبانی از خروجی صدا (ARC) /HDMI 2 و HDMI 1.4 /ورودی آنتن (RF) /خروجی هدفون /اچ دی موبایل MHL
  • مصرف برق در حالت عادی
    ۱۲۰ وات
  • شناسه
    ۲۹۰۳۷۶۰۲۰۱۱۹۰
  • مشخصات کیفی
    پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • استانداردهای صوتی
    Dolby Digital
  • تکنولوژی صفحه
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع دیکودر آنلاین
    HEVC
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • نوع صفحه
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ752S سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ752S سایز 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – گرید انرژی B- پنل VA- خروجی صدای دیجیتال- قابلیت اتصال به اینترنت دارد- ضبط برنامه ها (PVR)- تکنولوژی HDR10
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – سیستم عامل: Android 11.0-مقدار حافظه رم: ۲GB- مقدارحافظه داخلی: ۱۶GB- مرورگر وب: دارد- کانال‌های شخصی:دارد- حالت صرفه جویی انرژی : دارد- فناوری‌های ارتباطی :بلوتوث، Wi-Fi، پورت LAN- نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون(Mirroring): دارد
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    QLED
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۹×۱۱۱.۱×۶۴.۲ سانتی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۲۱.۱×۱۱۱.۱×۶۹.۹ سانتی‌متر میلی‌متر
  • سایر توضیحات تصویر
    – کاهش دهنده نویز تصویر، دارای نور پس زمینه Direct-LED
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۹۲۶
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK600US سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK600US سایز 50 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • توان هر بلندگو
    ۱۵ وات
  • توان کلی ساب ووفر
    صفر
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تعداد رابط کامپوننت (Component)
    یک عدد
  • تعداد ساب ووفر
    صفر
  • نسخه HbbTV (تلویزیون هیبرید و دریافت اطلاعات از اینترنت)
    ۲.۰۱
  • توضیحات درگاه‌های USB
    USB2.0
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۹.۸ کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۹.۹ کیلوگرم
  • توان خروجی کلی صدا
    ۳۰
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۹۴۲۰۲۷۱۶
  • اقلام همراه
    باتری
  • استانداردهای صوتی
    Dolby Digital
  • عمق بیتی
    ۸
  • نوع دیکودر آنلاین
    HEVC
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۵۵XCU765 سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XCU765 سایز 55 اینچ

مشخصات

  • امکانات و قابلیت‌ها
    – مجهز به ماشین زمان (Time shift)- 8 گیگابایت حافظه داخلی- فرمتهای پخش عکس: JPEG/PNG/BMP- USB جهت اتصال موس و کیبورد- ظرفیت حافظه رم: ۱.۵GB- H.264 پشتیبانی- فرمت ویدیویی FLV/MP4- زیر نویس H.264 پشتیبانی H.265- استانداردهای قابل پشتیبانی DLNA- صدای استریو دالبی- H.265 پشتیبانی- محدوده فرکانسی (Equalizer)- ضبط برنامه ها ( PVR)- دارای جدول برنامه ها (EPG)- حافظه فلش ۸GB- شبکه DLNA- قابلیت ویرایش کانال‌ها
  • توان هر بلندگو
    ۸ وات
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    دو عدد
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۱۲۲۸x711x73 میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۱۲۲۸x763x299 میلی‌متر
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۱۲.۵ کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۱۲.۹ کیلوگرم
  • توان خروجی کلی صدا
    ۱۶ وات
  • سایر توضیحات تصویر
    گرید انرژی A، پنل VA
  • شناسه
    ۲۹۰۴۲۰۳۴۰۱۱۷۷
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1730 سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1730 سایز 55 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – گرید انرژی A- پنل IPS- قابلیت اتصال به اینترنت دارد- ظرفیت حافظه داخلی : ۸گیگابایت- ظرفیت حافظه رم : ۱.۵ گیگابایت- نوع رم : DDRIII(3)- مرورگر اینترنت 🙁 گوگل کروم GOOGLE CHROME) دارد- گیرنده دیجیتال داخلی: دارد- ماشین زمان :TIME SHIFT دارد- قابلیت ضبط تصاویر بروی حافظه جانبی: ( USB خارجی ) :دارد- پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K :دارد
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • سایز صفحه
    ۵۵ اینچ
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – سیستم عامل: اندروید ۹-زاویه دید ۱۷۸ درجه-رزولویشن ۳/۸ میلیون پیکسل-تکنولوژی وضوح تصویر HDR 10
  • شناسه
    ۲۹۰۳۷۶۰۲۰۱۰۹۱
  • نوع صفحه
    تخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RU762S سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RU762S سایز 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ظرفیت حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایتظرفیت حافظه رم: ۴ گیگابایتAndroid 11
  • امکانات تلویزیون
    رابط هوشمند
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • سایز صفحه
    ۵۰ اینچ
  • نوع رابط هوشمند
    Android
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه های HDMI
    سه عدد
  • منبع انرژی
    AC 100~240V
  • امکانات و قابلیت‌ها
    Live Play Back- بر روی حافظه خارجی, حالت صرفه‌جویی انرژی, زاویه دید گسترده, قابلیت نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring, مرورگر وب, پخش کننده موسیقی, پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC), کانال‌های شخصی, کاهش دهنده نویز تصاویر, کنترل تطبیقی صدا, گیرنده دیجیتال تلویزیون
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۹.۱×۱۱۱.۱×۶۴.۲ سانتی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۲۴.۶×۱۱۱.۱×۶۹.۹ سانتی‌متر
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۹۳۳
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • تیونر
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۴۳XC725 سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XC725 سایز 43 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    گرید انرژی A+
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • توان هر بلندگو
    ۸ وات
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • رزولوشن
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • اندازه صفحه نمایش
    ۴۳ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    دو عدد
  • منبع انرژی
    AC 110V-240V 50/60Hz
  • مصرف برق در حالت آماده به کار
    کمتر از ۰.۵ وات
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – ماشین زمان (Time Shift)- ضبط برنامه ها ( PVR)- جدول برنامه ها (EPG)- تکنولوژی HDR- اتصال بی سیم WIFI Screen Mirror- استانداردهای قابل پشتیبانی DLNA
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۹۵۸x72x558 میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۹۵۸x223x610 میلی‌متر
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۶.۶ کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۶.۷ کیلوگرم
  • توان خروجی کلی صدا
    ۱۶ وات
  • سایر توضیحات صدا
    خروجی صدای دیجیتال Optic SPDIF
  • سایر توضیحات تصویر
    – نوع پنل: IPS – روشنایی: Min:330cd/m2;Typ:380cd/m2- نسبت کنتراست داینامیک Typ(H:178°,V:178°)- نسبت کنتراست: ۱۰۰۰:۱(tpy)- نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز- تعداد رنگ قابل نمایش ۱۶.۷ میلیون- مدت پاسخ‌دهی ۸ میلی‌ثانیه
  • مصرف برق در حالت عادی
    ۷۵ وات
  • شناسه
    ۲۹۰۴۲۰۳۴۰۲۰۱۳
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل ۴۳S65A سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S65A سایز 43 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    گرید انرژی A+- پنل VA- قابلیت اتصال به اینترنت دارد- ویرایش کانال‌ها- جدول برنامه- زیر نویس- H.264 پشتیبانی- H.265 پشتیبانی
  • توان هر بلندگو
    ۹ وات
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • رزولوشن
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • سایز صفحه
    ۴۳ اینچ
  • تعداد درگاه های HDMI
    دو عدد
  • منبع انرژی
    AC 100V-240V 50/60Hz
  • شناسه
    ۲۹۰۴۲۰۳۴۰۰۹۹۶
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم عامل: اندروید ۱۱- پرداشگر گرافیکی: G31MP2- حافظه رم: یک گیگابایت- حافظه داخلی: ۸ گیگابایت- گیرنده دیجیتال: DVB-T/DVB-T2- ماشین زمان (Time Shift)- ضبط برنامه ها ( PVR)- جدول برنامه ها (EPG)- تکنولوژی HDR10
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۹۶۷x86x568 میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۹۶۷x187x620 میلی‌متر
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۶.۶۵ کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۶.۷۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات صدا
    فرمتهای پشتیبانی صدا: MP3,WAV,AC3,MKV etc.
  • سایر توضیحات تصویر
    سیستم رنگ تصویر: NTSC、PAL- روشنایی: ۳۰۰ نیت- نرخ تازه‌سازی: ۶۰ هرتز- مدت پاسخ‌دهی: ۹.۵ میلی ثانیه- تاخیر صوتی- صدای استریو دالبی- فرمتهای پشتیبانی ویدئو: H.265/H.264,MPEG1/2/4,VP6,VP8,VP9, MJPEG- فرمتهای پشتیبانی عکس: JPEG/PNG/BMP/GIF
  • مصرف برق در حالت عادی
    ۷۵W
  • مصرف برق در حالت آماده به کار
    ﹤۰.۵W
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • تکنولوژی صفحه
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع پایه
    رومیزی
  • نوع صفحه
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۵۵XYU765 سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU765 سایز 55 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    گرید انرژی B- پنل IPS- قابلیت اتصال به اینترنت دارد- روشنایی: ۳۳۰- نسبت کنتراست: ۱۳۰۰- زاویه دید: Typ(H:178°,V:178°)- نرخ تازه‌سازی: ۵۰ – ۶۰ هرتز- مدت پاسخ‌دهی: ۹ میلی ثانیه – ماشین زمان (Time Shift)- ضبط برنامه ها ( PVR)- جدول برنامه ها (EPG)- HDR10- ویرایش کانال‌ها- جدول برنامه- زیر نویس- H.264 پشتیبانی- H.265 پشتیبانی
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • منبع انرژی
    ۱۰۰~۲۴۰V
  • شناسه
    ۲۹۰۴۲۰۳۴۰۰۷۰۵
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – سیستم عامل: اندروید ۱۱- پرداشگر: ARM CA53x4- پرداشگر گرافیکی: Mali-G52- حافظه رم: ۱.۵ گیگابایت- حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت- حافظه فلش: ۱۶ گیگابایت- بلوتوث- برنامه های کاربردی بلوتوث- اتصال بی سیم WIFI Screen Mirror- اتصال WIFI Direct- محدوده فرکانسی (Equalizer): 120HZ/500HZ/1.5KHZ/5KHZ/10KHZ
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۱۲۲۷x75x706 میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۱۲۲۷x233x774 میلی‌متر
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۱۰.۵ کیلوگرم کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۱۰.۷ کیلوگرم کیلوگرم
  • توان خروجی کلی صدا
    ۲۰
  • سایر توضیحات صدا
    فرمتهای پشتیبانی صدا: "MP3 (.mp3) AVI (.avi) ASF (.asf) DivX (.divx) MKV (.mkv, .mka) 3GPP (.3gpp, .3gp) MP4 (.mp4, .mov, m4a) MPEG transport stream (.ts, .trp, .tp) MPEG program stream (.DAT, .VOB, .MPG, .MPEG) FLV (.flv) WAV (.wav)AC3 (.ac3) AVI (.avi) MKV (.mkv, .mka) WebM (.webm) DivX (.divx)3GPP (.3gpp, .3gp)MP4 (.mp4, .mov, m4a)MPEG transport stream(.ts, .trp, .tp)MPEG program stream (.DAT, .VOB, .MPG, .MPEG)EAC3 (.ec3)3GPP (.3gpp, .3gp) MP4 (.mp4, .mov, m4a) MPEG transport stream (.ts, .trp, .tp) MPEG program stream (.DAT, .VOB, .MPG, .MPEG)"
  • سایر توضیحات تصویر
    فرمتهای پشتیبانی ویدئو: "MPEG1/2MPEG4H.263H.264H.265VP8VP9Xvid"- فرمتهای پشتیبانی عکس: JPEG / PNG / BMP
  • نوع پایه
    رومیزی
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH622N سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH622N سایز 43 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • اندازه صفحه نمایش
    ۴۳ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • رزولوشن
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    نوع پنل: IPS /نور پس زمینه: LED / سیستم عامل: Android 11 /مرورگر وب /حافظه داخلی: ۸ گیگابایت /Mobile Connection /نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون Mirroring /گیرنده دیجیتال تلویزیون /Digital Recording / قابلیت Simplink- HDMI CEC /حالت صرفه‌جویی انرژی / پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC)
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۵۶۱x81x963 میلی متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۶۱۱x227x963 میلی متر میلی‌متر
  • سایر توضیحات تصویر
    قابلیت کاهش دهنده نویز تصاویر
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۹۱۹
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • مشخصات کیفی تصویر
    پشتیبانی از شبکه های HD صداوسیما
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-H43E414N سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-H43E414N سایز 43 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – امکان ضبط بر روی حافظه خارجی Digital Recording- امکان پخش شبکه های دیجیتال DVB2 HEVC- قابلیت کنترل تطبیقی صدا Adaptive Sound Control- خروجی Headphone- خروجی صوتی دیجیتال Optical و HDMI ARC
  • اندازه صفحه نمایش
    ۴۳ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • رزولوشن
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – پنل IPS با کیفیت +A
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۵۶۱x81x963 میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۶۱۱x227x963 میلی‌متر
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۱۸.۷ کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۲۰ کیلوگرم
  • شناسه
    ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۲۳۵۰
  • فناوری‌های ارتباطی
    پورت HDMI
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK650UDI سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK650UDI سایز 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – نسخه سیستم عامل Android 11- قابلیت موس- دستیار صوتی- مرورگر اینترنت- ظرفیت حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت- ظرفیت حافظه رم ۲ گیگابایت- DLNA- ارتباط بدون سیم (Screen Mirroring)- ارتباط بدون سیم (AirPlay)- اشتراک گذاری موزیک با بلوتوث
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – قابلیت ضبط برنامه- ماشین زمان- رتبه انرژی A
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۹۴۲۰۲۸۳۹
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۱۱۱۳x653x80 میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۱۱۱۳x687x259 میلی‌متر
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۱۳.۹ کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۱۴.۱ کیلوگرم
  • توان خروجی کلی صدا
    ۲۰ وات
  • سایر توضیحات تصویر
    – کیفیت پنل +A- نوع پنل VA- زاویه دید ۱۷۰ درجه- HDR10- نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز- زمان پاسخ دهی ۵ میلی‌ثانیه
  • مصرف برق در حالت عادی
    ۷۱ وات
  • مصرف برق در حالت آماده به کار
    ۰.۴ وات
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • استانداردهای صوتی
    Dolby Digital
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610US سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610US سایز 55 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • نسخه HbbTV (تلویزیون هیبرید و دریافت اطلاعات از اینترنت)
    ۲.۰۱
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • توان هر بلندگو
    ۱۵ وات
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تعداد رابط کامپوننت (Component)
    یک عدد
  • عمق بیتی
    ۱۰
  • مشخصات کیفی تصویر
    پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K
  • امکانات و قابلیت‌ها
    نسخه سیستم عامل: Android 9 /قابلیت موس /شبکه‌های اجتماعی /مرورگر اینترنت /ظرفیت حافظه داخلی: ۸ گیگابایت / ظرفیت حافظه رم: ۱.۵ گیگابایت /DLNA /ارتباط بدون سیم (Screen Mirroring) / اشتراک گذاری موزیک با بلوتوث /ارتباط بدون سیم (AirPlay) /تلتکست، HBBTV، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها، قابلیت ضبط برنامه، ماشین زمان /خاموش شدن خودکار
  • مصرف برق در حالت آماده به کار
    ۰.۳ وات
  • توضیحات درگاه‌های USB
    ۲ عدد USB 2.0
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۱۲۳.۴×۷۱.۳×۷.۳ سانتی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۱۲۳.۴×۷۷.۱×۲۲.۸ سانتی‌متر میلی‌متر
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۱۲ کیلوگرم کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۱۲.۲ کیلوگرم کیلوگرم
  • توان خروجی کلی صدا
    ۳۰ وات
  • سایر توضیحات تصویر
    HDR10
  • سایر توضیحات درگاه‌های ارتباطی
    پشتیبانی از خروجی صدا (ARC) /HDMI 2 و HDMI 1.4 /ورودی آنتن (RF) /خروجی هدفون /اچ دی موبایل MHL
  • مصرف برق در حالت عادی
    ۱۲۰ وات
  • شناسه
    ۲۹۰۳۷۶۰۲۰۱۲۵۱
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • استانداردهای صوتی
    Dolby Digital
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع دیکودر آنلاین
    HEVC
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تلویزیون ال ای دی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید میز تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا