دکوراتیو

آینه‌ی دکوراتیو، راهنمای خرید آینه‌ی دکوراتیو زیبا و ارزان به همراه قیمت روز

چند نکته مهم که هنگام خرید آینه دکوراتیو باید به آن ها توجه کنید.

خانه‌ی هر فردی جایگاه امن اوست و تنها مکانی که در آنجا آسایش دارد، منزل خودش می‌باشد. برای این‌که آرامش گفته شده، هرچه بهتر و بیشتر تامین شود، نیاز به داشتن منزلی زیبا و شیک دارید. استفاده از دکوراسیون مدرن و جذاب، آسایش شما را بیشتر فراهم می‌کند. انواع تابلوهای زینتی، مبلمان، آشپزخانه مدرن، آینه‌ دکوراتیو دیواری زیبا و… همگی جزو مواردی هستند که زیبایی خانه‌ی شما را دوچندان خواهند کرد. از طرفی وقتی که شما برای دکوراسیون منزلتان اصول دکوراتیو را رعایت کنید، توجه مهمانی که به خانه‌ی شما می‌آید، بیشتر جلب خواهد شد و از زیبایی منزل شما لذت می‌برد. از میان مواردی که گفته شد، آینه‌ های دکوراتیو دیواری بسیار پرطرفدار هستند. حتی عروس‌ خانم‌ها هم برای زیبایی منزلشان از این نوع آینه‌های بهره می‌برند. به طور کلی در دکوراسیون سبک مدرن، آینه دکوراتیو نقش بسزایی را ایفا می‌کند و خیلی از طراحان داخلی، خرید این وسیله‌ی زینتی را پیشنهاد می‌کنند. با توجه به اهمیتی که در انتخاب این آینه‌ها وجود دارد، خرید یک آینه‌ی زیبا و در عین حال کاربردی، کار ساده‌ای نیست. در نتیجه عزیزان با کیمیک همراه باشید، تا شما را از اصول خرید آینه‌های دکوراتیو آگاه کند. پس ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

آینه دکوراتیو چیست و چه کاربردی دارد؟

سطح آینه به دلیل صافی زیادی که دارد، باعث می‌شود که تصویر اجسام در آن نمایش دیده شود. چون آینه نور را برمی‌گرداند، در نتیجه افراد به راحتی می‌توانند خود را درون آن ببینند. آینه‌ها علاوه بر نشان دادن افراد و اشیا، به عنوان وسیله‌ی زینتی هم به کار می‌روند. به گونه‌ای که گاهی اوقات قرار گرفتن چند آینه کوچک و بزرگ در کنار یکدیگر می‌تواند نمای فوق‌العاده‌ای به خانه‌ی شما ببخشد. امروزه آینه‌های متنوعی به لحاظ شکلی وارد بازار شده‌اند. از اشکال هندسی گرفته تا شکل پروانه و… . انتخاب و خرید هر کدام از این آینه‌ها به سلیقه و نیاز شما بستگی خواهد داشت. به طور کلی می‌توان گفت، آینه‌هایی که در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند و دیواری هستند، بیشتر جنبه‌ی زینتی دارند تا نشان دادن افراد و اشیاء.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پرده حمام

انواع آینه‌ی دکوراتیو:

آینه‌های دکوراتیو به صورت دیواری و آویزان طراحی شده‌اند و در اشکال و اندازه های زیادی برای هر اتاق و هر هدفی مناسب هستند.

  1. آینه‌های دکوراتیو تمام قد: آینه‌های آرایش بلند و باریکی هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انعکاس تمام قد را به شما ارائه می‌دهند. این‌ها ممکن است به دیوار آویزان شوند یا می‌توانند مستقل باشند.
  2. آینه‌های دکوراتیو ایستاده: نیازی به نصب روی دیوار ندارند و معمولا تمام قد هستند. شما این آینه‌ها را در هر گوشه‌ای از منزل که بخواهید می‌توانید آن‌ها را قرار دهید و هر زمان که مایل بودید، آن‌ها را جابه‌جا کنید.
  3. آینه‌های دکوراتیو راهرو: علاوه بر اینکه یک راهرو کوچک یا باریک را بزرگ‌تر نشان می‌دهد، یک آینه در کنار درب ورودی شما برای بررسی ظاهر در آخرین لحظه قبل از خروج عالی است. یک آینه مستطیل شکل تصویر کامل‌تری به شما می دهد و در عین حال بر بهترین تناسبات اتاق شما تاکید می‌کند.
  4. آینه‌های دکوراتیو اتاق نشیمن: آینه‌های اتاق نشیمن تا حد زیادی تزئینی هستند و برای تأثیرگذاری به فضای اتاق شما طراحی شده‌اند. آینه‌های دیواری به خوبی کار می‌کنند و فضایی را برای اثاثیه کاربردی در اختیار شما می گذارند. شکلی را انتخاب کنید که خطوط مبلمانی را که در بالا قرار داده‌اید بازتاب دهد. به عنوان مثال: آینه‌های بزرگ و مستطیلی بالای شومینه‌ها بیانیه‌ای جسورانه دارند، در حالی که آینه‌های کوچکتر می‌توانند به عنوان بخشی از دیوار گالری استفاده شوند.
  5. آینه‌های دکوراتیو اتاق خواب: ساعات بیداری ما در اتاق خواب بیشتر به لباس پوشیدن یا در آوردن لباس می‌گذرد. بنابراین گزینه‌هایی که در اختیار شما قرار دارند شامل: آینه لباس، آینه تمام قد یا یک آینه لاغرتر می‌شوند. از آنجایی که اتاق‌ها را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهند، انتخاب شما می‌تواند ظاهر اتاق و همچنین خود شما را بهبود دهد.
  6. آینه‌های دکوراتیو حمام: قرار دادن یک آینه در حمام از فرم موجود در حمام ارزشمندتر است. یک آینه با محل ذخیره سازی یک راه عالی برای پنهان کردن لوازم آرایشی و تمیز نگه داشتن حمام شما می‌باشد. در حالی که یک آینه با چراغ آماده شدن حمام شما را به یک حمام رویایی تبدیل می‌کند به خصوص در حمام هایی که نور طبیعی ندارند.

علت استفاده از آینه‌ی دکوراتیو:

آینه‌های دکوراتیو به دلیل جذابیت ظاهری که دارند، به منزل شما رنگ و بویی مدرن می‌بخشد. می‌توان گفت که اگر به دنبال تغییر دکوراسیون خانه‌ی خود هستید، از خرید آینه‌ی دکوراتیو غافل نشوید. تجسم کنید دیواری که در اتاق یا پذیرایی شما با آینه‌های دکوراتیو مزین شده است، علاوه بر زیبایی، شکلی خاص و مدرن به خود گرفته است که آن را از سایر بخش‌های خانه جدا می‌نماید.

چون این آینه‌ها نور را منعکس می‌کنند، فضای منزل شما بزرگتر از آنچه که هست، نشان داده می‌شود. سعی کنید هنگام نصب این آینه‌ها، آنها را به صورت نامتقارن بر روی دیوار قرار دهید، تا جلوه‌ی زیباتری به خانه‌ی شما ببخشند.

مواد و سبک به کار رفته در قاب آینه دکوراتیو:

بیشتر آینه‌های دکوراتیو دارای قاب هستند. این رنگ نهایی است که سبک دکوراسیونی را که در آن قرار می گیرند مشخص می‌کند. سبک قاب و متریالی که انتخاب می‌کنید بر سایر موارد مانند: هزینه و وزن نیز تأثیر می‌گذارد. متداول‌ترین مواد فریم چوب، شیشه و فلز هستند که هر کدام در رنگ‌ها و روکش های مختلف براق، مات و غیره وجود دارند.

آینه‌های دکوراتیو قاب چوبی با بسیاری از سبک‌های طراحی به خوبی ست می‌شوند. برای دستیابی به ظاهری اسکاندیناویایی می‌توانید از چوب رنگ روشن از نظر رنگ و وزن استفاده کنید. بلوط جامد، به خصوص با لکه‌های تیره، در فضای داخلی سنتی‌تر بهترین عملکرد را دارد.

آینه‌های دکوراتیو قاب شیشه‌ای مدرن‌تر هستند، به‌خصوص زمانی که از شیشه‌های رنگی با سایه‌های دودی یا شکلاتی ساخته شده باشند.

آینه‌های دکوراتیو قاب فلزی به طراحی مدرن جذابیت بیشتری می‌بخشند و به دلیل پرداخت چشم نواز خود گزینه خوبی به عنوان یک قطعه تزئینی هستند. جنس بدنه این قاب‌ها عموما شامل برنج و مس می‌باشد.

نحوه نصب آینه‌های دکوراتیو:

آینه‌های دکوراتیو آویزان کمی برنامه‌ریزی و صبر می‌طلبد، اما ارزش آن را دارد. اگر یک لحظه آینه را رها کنید، ممکن است آینه رویایی خود را برای همیشه از دست بدهید، بنابراین قبل از رها کردن آینه، بررسی کنید که پیچ‌ها و اتصالات دیواری مناسب را برای وزن آینه با توجه به نوع دیوار خود انتخاب کرده‌اید.

  • قلاب عکس دوتایی: حداکثر بار = ۵ کیلوگرم
  • قلاب دیوار چوبی، گچ و تخته: حداکثر بار = ۱۵ کیلوگرم
  • قلاب برای تخته گچ یا کناف: حداکثر بار = ۲۰ کیلوگرم
  • قلاب برای آجر: حداکثر بار = ۴۰ کیلوگرم

گچ یا دیوار خشک به اندازه کافی محکم نیست که بتواند آینه دیواری سنگین را پشتیبانی کند، بنابراین مطمئن شوید که هر پیچ یا قلاب روی سازه‌های نگهدارنده پشت گچ کناف نصب شده باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پرده

 

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید آینه‌های دکوراتیو باید به آنها توجه نمایید:

  • حتما هنگام خرید آینه‌ی دکوراتیو به شکل آن توجه نمایید. شکل ظاهری آینه‌ی دکوراتیو باید با محیطی که قرار است در آن نصب شود، هماهنگی داشته باشد. عزیزان موقع انتخاب آینه‌ی دکوراتیو، کوچکی یا بزرگی دیوار را در نظر بگیرید.
  • عزیزان به نصب صحیح آینه توجه داشته باشید. نحوه‌ی قرارگیری آینه‌های دکوراتیو جزو اصلی‌ترین مراحل خرید این وسیله است. چراکه سلیقه و مهارت قرار دادن قطعات مختلف آینه در کنار هم، زیبایی این آینه‌ها را چند برابر می‌کند.
  • حتما اندازه‌ی آینه‌های دکوراتیو را مدنظر قرار دهید. بلندی آینه‌ دکوراتیو به لحاظ افقی یا عمودی نباید خیلی زیاد باشد. چون در این صورت، کل دیوار اتاق را آینه در بر می‌گیرد و خیلی نمای خوبی نخواهد داشت.
  • معمولا قیمت آینه‌های زینتی خیلی بالا نیست، شما عزیزان می‌توانید با توجه به بودجه، سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید آینه‌ی دکوراتیو زیبا نمایید.
  • حتما هنگام خرید آینه‌ی دکوراتیو همه‌ی قسمت‌های آن را به خوبی بررسی نمایید تا مبادا دچار شکستگی شده باشد.
  • برخی از مدل‌های آینه‌ی دکوراتیو به دلیل شکلی که دارند از قبیل پروانه‌ای و… ظریف هستند و ممکن است که دچار شکستگی شده باشد. پس موقع خرید به همه‌ی زوایای آن دقت نمایید تا صدمه‌ای به آن وارد نشود.

چگونه آینه دکوراتیو خود را تمیز کنیم؟

یک آینه کثیف می‌تواند زیبایی اتاق شما و همچنین سلفی‌های اینستاگرام شما را خراب کند. این مراحل را دنبال کنید تا آن‌ها را همیشه جدید و خوب نگهداری کنید.

  1. یک پارچه مرطوب بردارید. اگر آینه شما دارای قاب شیشه ای است، شیشه پاک کن نیز ایده خوبی است، اما برای انواع دیگر آینه‌ها مناسب نیست.
  2. پارچه را به چهار قسمت تا کنید و از یک طرف آن استفاده کنید. دستمال مرطوب را روی آینه با حرکات زیگزاگی، از بالا به پایین حرکت دهید تا هر اینچ را بپوشانید.
  3. عقب بایستید، با زاویه ۴۵ درجه نسبت به آینه، برای بررسی رگه‌ها و لکه‌های کثیفی با قسمت خشک پارچه‌تان به سراغ آن‌ها بروید.
  4. آب همچنین می‌تواند به پشت آینه‌ها آسیب برساند، توصیه می‌کنیم از رطوبت نداشتن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. اگر قرار است از آینه‌ها در محیط مرطوب مثل حمام استفاده کنید، می توانید دور تا دور آینه خود را با استفاده از درزگیر که می‌توانید آن را از فروشگاه‌های ابزار فروشی خریداری کنید، کاملا آب بندی نمائید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید آینه دکوراتیو مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۰ نمونه آینه دکوراتیو ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ آینه رومیزی دینیال مدل Dinial DN1109

آینه رومیزی دینیال مدل Dinial DN1109

مشخصات

  • جنس قاب
    چوب
  • نوع قرارگیری آینه
    رومیزی
  • ابعاد
    ۲۳x17x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    مات
  • نوع اندود آینه
    سوپرکلیر
  • نحوه نصب
    دارای پایه چوبی رومیزی
  • شکل آینه
    طرح‌دار
  • سایر توضیحات
    محصولی از برند دینیال انگلیسطراحی منحصر به فرددارای پایه مینیمال جوب راش با رنگ فندقی آلمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ آینه مدل ۱۵۰۱

آینه مدل 1501

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    ۱۲۰x2x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نحوه نصب
    با چسب ۲ طرفه
  • شکل آینه
    مستطیل
  • تعدادتکه
    ۱۰ تکه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ آینه رومیزی مدل نایس

آینه رومیزی مدل نایس

مشخصات

  • جنس قاب
    چوب
  • نوع قرارگیری آینه
    رومیزی
  • ابعاد
    ۲۵x25x0.4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    لول
  • نوع اندود آینه
    دولایه جیوه درجه یک
  • نحوه نصب
    پایه چوبی دارد
  • شکل آینه
    دایره
  • تعدادتکه
    دو تکه
  • سایر توضیحات
    یک عدد آینه با قطر ۲۵ سانتی متر با صخامت اینه ۴ میلی متر میباشد، به همراه یک عدد پایه چوبی.در قسمت انتخاب رنگ منظور رنگ پایه چوبی میباشد.به دلیل طبیعی بودن چوب ها امکان متفاوت بودن رگه های چوب با عکس داخل تصویر وجود دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ آینه مدل AK1903

آینه مدل AK1903

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    ۱۰x8x0.12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • نحوه نصب
    چسب دو طرفه
  • شکل آینه
    چند تکه
  • تعدادتکه
    تکه۲۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اینه دکوراتیو مدل گرد طلایی کد ۰۲ مجموعه ۵ عددی

اینه دکوراتیو مدل گرد طلایی کد 02 مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • جنس قاب
    ام دی اف
  • ابعاد
    ۴۳x43x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰۰۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    چوب
  • نوع اندود آینه
    رنگ
  • نحوه نصب
    به وسیله یگ عدد میخ
  • شکل آینه
    دایره
  • تعدادتکه
    پنج تکه
  • سایر توضیحات
    آینه‌ی دکوری در واقع یک ست ۵ عددی آینه دایره‌ای با قطرهای ۴۳ و ۳۶ و ۲۵ و ۲۰ و ۱۵ سانتی‌متر می‌باشد. قاب هر آینه از جنس ام‌دی‌اف (MDF) با ضخامت۱ بوده که با روکشی به رنگ‌های ( قهوه‌ای تیره )، طلایی و سفید تولید می‌شود. این محصول با توجه به تنوع چیدمان آینه‌ها، برای همه سلیقه ها مناسب است. همچنین نصب آنها بسیار ساده می‌باشد به طوریکه فقط کافی است تا جانمایی درستی داشته باشید و سپس با استفاده از میخ‌های کوچک و ظریف، آینه‌ها را به شکل دلخواه روی دیوار بچینید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ آینه رومیزی مدل ۰۰۸۵

آینه رومیزی مدل 0085

مشخصات

  • جنس قاب
    چوب
  • نوع قرارگیری آینه
    ایستاده
  • ابعاد
    ۱۹x19x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    مات
  • نوع اندود آینه
    سوپرکلیر شفاف
  • نحوه نصب
    روی پایه چوبی
  • شکل آینه
    دایره
  • تعدادتکه
    یک تکه
  • سایر توضیحات
    طراحی منحصر به فرد دارای پایه مینیمال جوب راش با رنگ فندقی آلمانیزیر پایه دارای کفی مخمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ آینه الف مدل قدی طرح تاج کد ۲

آینه الف مدل   قدی طرح تاج کد 2

مشخصات

  • جنس قاب
    چوب
  • ابعاد
    ۱۱۸x44x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۳۰۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    ساده
  • نوع اندود آینه
    نقره
  • نحوه نصب
    میخ
  • تعدادتکه
    یک تکه
  • سایر توضیحات
    کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (۴۴×۱۱۸) سانتی مترآینه نقره اندود درجه Aنصب به کمک تنها ۱ میخدر هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ آیینه دکوراتیو کد ۰۲ مجموعه ۵ عددی

آیینه دکوراتیو کد 02 مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • جنس قاب
    پی وی سی
  • ابعاد
    ۴۲x42x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    ام دی اف
  • نوع اندود آینه
    جیوه
  • نحوه نصب
    هر عدد به وسیله یک میخ
  • شکل آینه
    دایره
  • تعدادتکه
    پنج تکه
  • سایر توضیحات
    آینه های سفید از جنس pvc است که در برابر آب مقاوم میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ آینه آتریکس مدل MD01

آینه آتریکس مدل MD01

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    ۱۳۷x31x0.12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    ندارد
  • نوع اندود آینه
    ندارد
  • نحوه نصب
    چسب دو طرفه
  • شکل آینه
    نامتقارن
  • تعدادتکه
    هفت تکه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ آینه آتریکس طرح ستاره st00113

آینه آتریکس طرح ستاره st00113

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    ۱۲۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    cnc
  • نحوه نصب
    چسب دوطرفه
  • شکل آینه
    طرح‌دار
  • تعدادتکه
    تکه۴۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ آینه پلکسی گلس مدل نواری بسته ده عددی

آینه پلکسی گلس مدل نواری بسته ده عددی

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    ۶۰x2x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    لیزری
  • نوع اندود آینه
    پلکسی
  • نحوه نصب
    چسب
  • شکل آینه
    چند تکه
  • تعدادتکه
    ۱۰ تکه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ آینه آتریکس مدل گل برگ MD04

آینه آتریکس مدل گل برگ MD04

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    ۹۰x65x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    ندارد
  • نوع اندود آینه
    ندارد
  • نحوه نصب
    چسب دو طرفه
  • شکل آینه
    نامتقارن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ آینه مدل Rooz کد ۰۶۳ مجموعه ۵ عددی

آینه مدل Rooz کد 063 مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰*۵۰*۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰۰ گرم
  • نوع اندود آینه
    جیوه
  • نحوه نصب
    نصب آسان بایک میخ
  • شکل آینه
    چند تکه
  • سایر توضیحات
    شکل کلی:دایرهمجموعه شامل ۵تکهقطر قاب آینه ها:۱۰-۲۰-۳۰-۴۰-۵۰ سانتی مترنصب بوسیله یک عدد میخ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ آینه مدل دکوراتیو قدی گنبدی کد ۵۵

آینه مدل دکوراتیو قدی گنبدی کد 55

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x4x160 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    لول ساده
  • نوع اندود آینه
    شفاف
  • نحوه نصب
    با میخ بزرگ یا تکیه به دیوار
  • شکل آینه
    مستطیل
  • تعدادتکه
    یک تکه
  • سایر توضیحات
    هیچ قابی در این مدل به کار گرفته نشده استبرای نصب حتما از میخ فولادی بزرگ یا پیچ بصورت رول پلاک استفاده شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ آینه پلکسی گلس مدل نواری مجموعه ده عددی

آینه پلکسی گلس مدل نواری مجموعه ده عددی

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    ۱۲۰۰x20x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    لیزری
  • نوع اندود آینه
    پلکسی
  • نحوه نصب
    چسب
  • شکل آینه
    چند تکه
  • تعدادتکه
    ۱۰ تکه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ آینه آتریکس مدل پروانه st02

 آینه آتریکس مدل پروانه st02

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    ۵۰x70x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    برش cnc
  • نوع اندود آینه
    آبکاری
  • نحوه نصب
    چسب دو طرفه
  • شکل آینه
    نامتقارن
  • سایر توضیحات
    سایز بزرگترین پروانه ۱۵ سانتی مترسایز کوچکترین پروانه ۳ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ آینه آتریکس مدل گل برگ ۱۴۰/MD04

 آینه آتریکس مدل گل برگ 140/MD04

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    ۱۴۰x105x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    برش cnc
  • نوع اندود آینه
    آبکاری
  • نحوه نصب
    چسب دو طرفه
  • شکل آینه
    نامتقارن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ آینه مدل قدی S1

آینه مدل قدی S1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۵x44x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    ساده
  • نوع اندود آینه
    شفاف
  • نحوه نصب
    دیواری – ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ آینه طرح قلب بسته ۵۰ عددی

آینه طرح قلب بسته 50 عددی

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    ۱۰۰x100x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • نحوه نصب
    چسب دوطرفه (همراه محصول)
  • شکل آینه
    طرح‌دار
  • تعدادتکه
    تکه۵۰
  • سایر توضیحات
    شامل ۵۰ عدد قلب ۳ سانتیامکان نصب با الگوی دلخواهقابل نصب روی کلیه سطوح صاف مانند کابینت، کمد دیواری، یخچال و . . .امکان جابجایی بدون صدمه به دیوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ آینه دکوراتیو مدل پر

آینه دکوراتیو مدل پر

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    ۱۰۵x25x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نحوه نصب
    با چسب دوطرفه
  • شکل آینه
    نامتقارن
  • تعدادتکه
    شش تکه
  • سایر توضیحات
    طرح آیینه ای جنس مولتی استایل آیینه ایپشت چسبدار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید آینه دکوراتیو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید آباژور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا