آشپزخانهدکوراتیولوازم تزئینی

سوفله خوری، راهنمای خرید انواع سوفله خوری پیرکس و استیل زیبا، مجلسی و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سوفله خوری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از ظروف آشپزخانه ضروری و پر کاربرد سوفله خوری می‌باشد. از این ظرف برای قرار دادن سوپ و انواع غذاهای مایع روی میز نهار خوری استفاده می‌شود. عموما در قسمت پایه سوفله خوری یک یا چند شمع وارمر قرار داده می‌شود که به گرم نگه‌ داشتن غذای درون ظرف کمک می‌کند. این ظرف معمولا برای گرم نگه داشتن مواد غذایی در سر سفره مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به اندازه مهمان‌ها اندازه آن ممکن است، متفاوت باشد. سوفله خوری معمولا از جنس چینی یا شیشه ساخته می‌شود که درون یک پایه فلزی زیبا و شکیل که معمولا آبکاری شده است و دارای نگین‌های تزئینی می‌باشد، قرار داده می‌شود. این ظرف بیشتر برای مهمانی‌های رسمی در هتل‌ها و رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، با این حال شما در منزل خود هم می‌توانید برای تزئین سفره و میز از سوفله خوری استفاده کنید.

سوفله خوری علاوه بر کاربرد یک ظرف برای گرم نگه داشتن مواد غذایی جنبه تزئینی هم دارد، یعنی شما می‌توانید به عنوان یک ظرف تزئینی آن را در بوفه آشپزخانه خود قرار دهید و هر زمان که به آن نیاز داشتید به منظور کاربرد اصلی از آن استفاده کنید. اگر شما قرار است برای دیدنی منزل یکی از بستگان خود بروید سوفله خوری یک هدیه ارزان و چشم‌گیر خواهد بود. شخص مقابل از این ظرف می‌تواند نهایت استفاده را ببرد. برخی غذا‌ها باید همیشه به صورت گرم سرو شوند و با سرد شدن کیفیت آن‌ها کاهش پیدا می‌کند، بنابراین شما برای حفظ کیفیت مواد غذایتان هم که شده برای برای خود یک ظرف سوفله خوری مناسب خریداری کنید. سوفله یک ماده غذایی مخصوص است که باید حتما به صورت داغ سرو شود، با سرد شدن پف آن خوابیده می‌شود، بنابراین شما برای سرو سوفله همیشه باید از ظرف مخصوص نگهداری آن استفاده کنید.

سوفله‌خوری چیست و چه کاربردی دارد؟

سوفله نوعی کیک مخصوص است که با تنور یا فرپخته می‌شود. برای پختن این کیک سفیده و زرده تخم مرغ را به صورت جداگانه هم زده و با هم ترکیب می‌کنند. سوفله با توجه به اینکه یک دسر می‌باشد، اما به عنوان یک غذا هم سرو می‌شود. مهم‌ترین نکته در مورد پختن این دسر خوشمزه توجه به پف کردن آن می‌باشد، اگر سوفله تازه پخته باشید، ده تا پانزده دقیقه فرصت دارید تا آن را با پف زیاد میل کنید، برای اینکه پف خود را از دست ندهد نیاز به ظرفی دارد که سوفله را گرم نگهداری کند به این ظرف سوفله خوری می‌گویند. این ظرف علاوه بر گرم نگه داشتن سوفله برای گرم کردن انواع سوپ، خورش، مرغ و ماهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شیر جوش

انواع ظرف سوفله‌خوری موجود در بازار:

  1. ظرف سوفله‌خوری پیرکس: این ظرف از جنس شیشه مقاوم در برابر گرما و ضربه ساخته می‌شود. یکی از مزایایی که این مدل دارد، مشخص بودن مواد غذایی درون آن‌ها می‌باشد. یعنی مهمان شما بدون باز کردن درب این ظرف متوجه می‌شود که چه ماده غذایی درون ظرف وجود دارد. با این کار مهمان شما دیگر مجبور نیست که با باز کردن درب ظرف حتما مواد درون آن را سرو کند. از نظر وزنی هم از مدل‌های دیگر سبک وزن‌تر است.
  2. ظرف سوفله‌خوری چینی: جنس بدنه این ظرف از چینی نشکن می‌باشد. چینی تحمل دمایی بالایی دارد و در صورت گرم شدن دما را مدت زیادی حفظ می‌کند. این دقیقا یکی از ویژگی‌هایی است که این ظرف به آن احتیاج دارد. متاسفانه مواد غذایی درون ظرف در حالت عادی قابل دیدن نیست و برای اینکه از نوع مواد غذایی درون ظرف آگاه شوید، حتما باید درب ظرف را باز کنید. این مورد ممکن است برای مهمان شما چندان خوش آیند نباشد.
  3. ظرف سوفله‌خوری استیل: این مدل شامل هر دو نمونه بالا می‌باشد، اما هر دو مدل روی یک پایه از جنس استیل قرار می‌گیرند. مدل‌هایی که بدنه آن‌ها از جنس استیل است، طرفداران زیادی دارند و به ان‌ها مدل سیلور یا همان نقره‌ای گفته می‌شود. علاوه بر پایه استیل نمونه‌هایی وجود دارند که جنس پایه آن‌ها از برنز می‌باشد. در واقع پایه این ظرف است که باعث زیبا شدن آن می‌شود، بنابراین شما بسته به سلیقه خود باید یا نمونه استیل و یا نمونه برنزی را انتخاب و خریداری کنید.

مزایای استفاده از ظرف سوفله خوری:

  • قیمت آن در مقایسه با سایر ظروف مربوط به آشپزخانه ارزان‌تر است، بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.
  • شما به راحتی می‌توانید مواد غذایی مورد نظر خود را درون این ظرف ریخته و با روشن کردن شمع وارمر زیر آن‌ها ساعت‌ها غذاهای خود را گرم و تازه نگهداری کنید.
  • علاوه بر یک ظرف برای گرم نگهداشتن مواد غذایی از آن به منظور یک وسیله تزئینی برای زیبا کردن فضای داخلی آشپزخانه هم استفاده می‌شود.
  • استفاده از یک طرح زیبا می‌تواند زیبایی سفره شما را چند برابر کند، بنابراین نقش مهمی در سفره آرایی و چیدمان میز نهار خوری شما دارد.

بهترین مارک ظرف سوفله خوری موجود در بازار:

هیچ گاه یک شخص نمی‌تواند با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک سوفله‌خوری به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و معرفی یک برند خاص از آن‌ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای ظرف سوفله‌خوری موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ظرف سوفله‌خوری دالتون
  • ظرف سوفله‌خوری راکلند
  • ظرف سوفله‌خوری وون
  • ظرف سوفله‌خوری دیانا
  • ظرف سوفله‌خوری سافینوکس
  • ظرف سوفله‌خوری هوم
  • ظرف سوفله‌خوری فونیکس
  • ظرف سوفله‌خوری پرنس هوم
  • ظرف سوفله‌خوری رز لند
  • ظرف سوفله‌خوری دیاموند

کاربردهای ظرف سوفله خوری:

این وسیله در اصل برای گرم نگه داشتن کیک سوفله و جلوگیری از خوابیدن پف کیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما گاهی از این ظرف به منظور گرم نگهداری کردن انواع: سوپ، خورش، ماهی، مرغ و انواع کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین علاوه بر کاربرد‌هایی که به آن‌ها اشاره شد از این ظرف به عنوان یک وسیله تزئینی برای زیبا کردن فضای داخلی آشپزخانه شما هم استفاده می‌شود.

ظرف سوفله خوری از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید این وسیله وجود دارد که معرفی تمام این روش‌ها یک موضوع زمان بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. اما از آنجایی که دو روش یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی از سایر روش‌ها کاربرد بیشتری دارند، در ادامه شما را با این دو روش بیشتر آشنا می‌کنیم.

  1. خرید سوفله‌خوری از فروشگاه لوازم خانگی: در این روش شما باید به صورت حضوری به یک فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید و از میان مدل‌هایی که موجود هستند، جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی ظرف سوفله‌خوری: در این روش دیگر شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید، فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیاد مدل‌ها جنس مورد نظر را خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست کتری و قوری

نکات مهم برای خرید ظرف سوفله خوری:

  1. قیمت ظرف سوفله‌خوری: اولین نکته‌ای که هنگام خرید ظرف سوفله‌خوری باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. قبل از هر کاری میزان بودجه را مشخص کنید، با این کار تمام مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع ظرف سوفله‌خوری: این وسیله هم مانند سایر لوازم خانگی مربوط به خانه و آشپزخانه انواع مختلفی دارد. این شما هستید که باید با توجه به سلیقه و نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. به طور کلی این ظرف دارای دو نمونه پیرکس و چینی می‌باشد که قیمت نمونه چینی از پیرکس گران‌تر است. اما از نظر کارایی نمونه پیرکس کارایی بیشتری دارد و کمتر جنبه تزئینی دارد.
  3. جنس سوفله‌خوری: شاید مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید ظرف‌ سوفله‌خوری باید به آن توجه داشته باشید، جنس آن باشد که ارتباط مستقیمی با طول عمر و کارکرد این محصول دارد. یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این ظرف جنس استیل ساده و استیل با نگین است، البته مدل‌هایی هم وجود دارند که جنس آن‌ها از برنز می‌باشد. نمونه‌های برنز مجلسی‌تر هستند و بیشتر جنبه تزئینی دارند. اما مدل‌های استیل علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم دارند.
  4. اندازه ظرف سوفله‌خوری: شما باید با توجه به تعداد اعضای خانواده خود و میزان موارد غذایی که قرار است درون این وسیله بریزید، باید سایز آن را مشخص کنید. اگر خانواده‌ای کم جمعیت هستید، به شما توصیه می‌کنم مدل‌های کوچکتر را انتخاب کنید، زیرا هم ساده‌تر پر می‌شوند و هم بعد از پایان نهار و شام مقداری کمتری از مواد غذایی شما باقی می‌ماند. اما اگر جمعیت خانواده یا مهمان‌های شما زیاد است، پیشنهاد می‌کنم مدل‌های بزرگتر را انتخاب کنید.
  5. طراحی و رنگ سوفله‌خوری: خوشبختانه در بازار ایران انواع رنگ‌ها و طرح‌های این ظرف وجود دارد، شما می‌توانید با دست باز زیباترین مدل سوفله‌خوری را انتخاب کنید. بهترین کار این است که شما ظرفی را انتخاب نمائید که طرح و رنگ آن با سایر ظروف شما کاملا هماهنگ باشد. چون خیلی از مهمان ها به طرح و رنگ ظروف شما و هماهنگی آن‌ها با یکدیگر توجه خاصی دارند. هر چه این هماهنگی بیشتر باشد، زیبایی کار شما بیشتر مشخص می‌شود.
  6. توجه به برند محصول: از با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم احساس می‌کنید در مورد خرید این وسیله مشکل دارید، می‌توانید به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بروید، زیرا این محصولات معمولا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک جنس معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید. زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از ظرف سوفله‌ خوری:

  • برای گرم کردن مواد غذایی درون آن‌ها هرگز نباید از خود ظرف استفاده کنید و همان شعله شمع برای گرم نگهداشتن آن‌ها کافی است.
  • هرگز نباید غذاهای خیلی داغ را درون آن‌ها بریزید، به خصوص اگر ظرف شما از جنس چینی یا همان سرامیک باشد.
  • از قرار دادن این وسیله در مکان‌هایی که احتمال سقوط آن وجود داشته باشد، خودداری کنید، زیرا امکان شکستن آن‌ها به دور از انتظار نیست.
  • بعد از هر بار استفاده آن را با آب و مایع ظرفشویی شستشو دهید، بهتر است آن را درون ماشین ظرفشویی قرار ندهید و ترجیحا با دست شستشو شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ظرف سوفله خوری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای سوفله خوری پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سوفله خوری دوقلو کد FG500

 سوفله خوری دوقلو کد FG500

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۳x30x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • تعداد
    ۳ قلم
  • جنس
    استیل ضدزنگ
  • ویژگی‌های ظروف
    دستگیره
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    تخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سوفله خوری مدل ۹۳۵۸

سوفله خوری مدل 9358

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x25x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰۰ گرم
  • تعداد
    ۳ قلم
  • جنس
    استیل
  • ویژگی‌های ظروف
    قابلیت استفاده در اجاق مایکروویو
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    گود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سوفله خوری مدل KM206

سوفله خوری مدل KM206

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۹x22x17 سانتی متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    استیل
  • تعداد طبقات
    عدد یک
  • سطح
    تخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سوفله خوری کروپ ست مدل rectangle کد ۱۳۱۷۰_T

سوفله خوری کروپ ست مدل rectangle کد 13170_T

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x32x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • تعداد
    دو قلم
  • جنس
    استیل ضدزنگ
  • ویژگی‌های ظروف
    در
  • نحوه شست‌وشو
    شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی
  • تعداد طبقات
    عدد یک
  • سطح
    گود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سوفله خوری دالتون مدل ۴۱۰M1

سوفله خوری دالتون مدل 410M1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸*۱۵*۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    گود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سوفله خوری سافینوکس کد ۷۱۰

سوفله خوری سافینوکس کد 710

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱x31x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    استیل ضدزنگ
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سوفله خوری مدل نگین دار بیضی

سوفله خوری مدل نگین دار بیضی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵×۲۴.۵×۱۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۴۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    استیل ضدزنگ
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    گود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ظرف سوفله خوری کد ۱۴۷۰

ظرف سوفله خوری کد 1470

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x22x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۳ قلم
  • جنس
    فلز
  • ویژگی‌های ظروف
    قابلیت استفاده در اجاق مایکروویو
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دارای ظرف دو تکه-جنس ظرف داخلی پیرکس دارای پایهدارای محل قرارگیری وارمردارای طرح برجسته کیفیت بالاآنتیک کاری کاملا مصرفی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سوفله خوری مدل A349

سوفله خوری مدل A349

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱*۲۱*۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • جنس
    پیوتر
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    تخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سوفله خوری یونیک مدل مستطیل وارمر دار Mm کد ۳۸۴۸

سوفله خوری یونیک مدل مستطیل وارمر دار Mm کد 3848

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x49x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۹۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    استیل
  • ویژگی‌های ظروف
    در
  • نحوه شست‌وشو
    شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی
  • تعداد طبقات
    عدد یک
  • سطح
    گود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سوفله خوری مدل NGL577

سوفله خوری مدل NGL577

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x26x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    فلز
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو با دست
  • سطح
    گود
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سرو انواع سوپ و آش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سوفله خوری مدل دوقلو کد FS500

سوفله خوری مدل دوقلو کد FS500

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۳x30x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    استیل ضدزنگ
  • ویژگی‌های ظروف
    در
  • تعداد طبقات
    عدد یک
  • سطح
    تخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سوفله خوری دیانا مدل A1610SSS مجموعه ۳ عددی

سوفله خوری دیانا مدل A1610SSS مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۹x27x44 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۹ قلم
  • جنس
    فلز
  • سطح
    گود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سوفله خوری کروپ ست کد ۱۳۲۷۰T

سوفله خوری کروپ ست کد 13270T

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x32x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • تعداد
    دو قلم
  • جنس
    استیل ضدزنگ
  • ویژگی‌های ظروف
    در
  • نحوه شست‌وشو
    شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی
  • تعداد طبقات
    عدد یک
  • سطح
    گود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سوفله سالاد خوری رزلند کد ۰۴

سوفله سالاد خوری رزلند کد 04

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سوفله خوری دوقلو کد ۵۰۰GS

سوفله خوری دوقلو کد 500GS

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۳x30x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    استیل
  • ویژگی‌های ظروف
    در
  • تعداد طبقات
    عدد یک
  • سایر توضیحات
    منظور از رنگ طلایی، طلایی بودن دسته ها و پایه ها است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سوفله خوری طرح آنتیک مدل RST-600

سوفله خوری طرح آنتیک مدل RST-600

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲*۲۶*۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پیوتر
  • ویژگی‌های ظروف
    قابلیت استفاده در اجاق مایکروویو
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    گود
  • سایر توضیحات
    دارای انبر مخصوص سالاد از جنس فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سوفله خوری سافینوکس کد ۵۰۵

سوفله خوری سافینوکس کد 505

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x23x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    استیل ضدزنگ
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سوفله خوری مدل دوقلو کد ۵۰۰S

سوفله خوری مدل دوقلو کد 500S

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۳x30x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    استیل
  • ویژگی‌های ظروف
    در
  • تعداد طبقات
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سوفله خوری ریور مدل RS302

سوفله خوری ریور مدل RS302

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x17x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۷۳ گرم
  • تعداد
    ۳ قلم
  • جنس
    استیل
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    گود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سوفله سوپ خوری مدل حلقه نگین

سوفله سوپ خوری مدل حلقه نگین

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    استیل ضدزنگ
  • ویژگی‌های ظروف
    در
  • نحوه شست‌وشو
    شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی
  • تعداد طبقات
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سوفله خوری ام جی اس مدل ۳۱۰۳

  سوفله خوری ام جی اس مدل 3103

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۱x22x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰۰ گرم
  • تعداد
    ۳ قلم
  • جنس
    استیل ضدزنگ
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از استیل ضدزنگ ۱۸/۱۰دارای ظرف پیرکسدارای جای وارمرظرفیت ۱.۵ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سوفله خوری استیل مدل FS300

سوفله خوری استیل مدل FS300

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۲x25x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲ قلم
  • جنس
    استیل ضدزنگ
  • ویژگی‌های ظروف
    در
  • سطح
    تخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سوفله خوری لورنزو مدل ۰۰۲۱

سوفله خوری لورنزو مدل 0021

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x19x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    سرامیک
  • سطح
    گود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سوفله خوری مدل مستطیل

سوفله خوری مدل مستطیل

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۶x35x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    استیل ضدزنگ
  • ویژگی‌های ظروف
    در
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو با دست
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    گود
  • سایر توضیحات
    جنس پایه و درب ظرف شفینگ کاملا از استیل ضد زنگ stainless steel می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سوفله خوری مدل A352

سوفله خوری مدل A352

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۲۰*۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پیوتر
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    تخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سوفله خوری راکلند مدل ova3 مجموعه ۳ عددی

 سوفله خوری راکلند مدل ova3 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x26x51 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۷۰۰ گرم
  • تعداد
    ۹ قلم
  • جنس
    استیل ضدزنگ
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو با دست
  • سطح
    گود
  • سایر توضیحات
    شامل -سوفله بیضی ۳ لیتر-سوفله بیضی ۲ لیتر-سوفله بیضی ۱.۵ لیتر-دارای پایه ی وارمر برای گرم نگه داشتن غذا-دارای ظرف پیرکس -بدنه از استیل ضد رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سوفله خوری مدل پروانه کد ۰۱

سوفله خوری مدل پروانه کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x32x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۸۱ گرم
  • تعداد
    یک قلم قلم
  • جنس
    استیل
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو با دست
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    گود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سوفله خوری یونیک مدل مستطیل B کد ۳۸۵۰ به همراه وارمر

سوفله خوری یونیک مدل مستطیل B کد 3850 به همراه وارمر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x30x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    استیل
  • ویژگی‌های ظروف
    در
  • نحوه شست‌وشو
    شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی
  • تعداد طبقات
    عدد یک
  • سطح
    گود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ظرف سوفله خوری کد ۵۴۸۹

ظرف سوفله خوری کد 5489

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x21x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲ قلم
  • جنس
    فلز
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دارای ظرف دو تکه-جنس ظرف داخلی پیرکس دارای پایهدارای محل قرارگیری وارمردارای طرح برجسته کیفیت بالاآنتیک کاری کاملا مصرفی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ظرف سوفله خوری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شال گردن مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا