آشپزخانهلوازم خانگی برقی

راهنمای خرید انواع اجاق برقی ارزان و پرقدرت+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی در مورد خرید اجاق برقی باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از لوازم خانگی برقی پر کاربرد که در هر خانه‌ای به آن احتیاج دارید، اجاق برقی است. اختراع الکتریسته تحول بزرگی را در لوازم خانگی ایجاد کرد. قطع شدن گاز هیچ‌گاه خبر نمی‌کند، شاید آمار قطع شدن گاز خیلی کمتر از آب و برق باشد، اما زمانی که گاز شما قطع می‌شود معمولا تا چند ساعت یا چند روز وصل نمی‌شود. بنابراین شما برای پختن غذا با مشکل جدی مواجه می‌شوید. کمتر خانه‌ای پیدا می‌شود که نفت سفید و چراغ خوراک پزی در آن وجود داشته باشد. زیرا با اختراع شدن گاز شهری مردم رو به خرید وسایل گاز سوز آورده‌اند. این‌جاست که اهمیت اجاق برقی در آشپزخانه شما احساس می‌شود.

خیلی از افراد دیگر اجاق گازسوز خریداری نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند از همان روز اول برای منزل خود اجاق برقی خریداری کنند. برق آلودگی و دوده ندارد و امکان خفه شدن با اجاق برقی صفر است در صورتی که سالیانه تعداد زیادی از هموطنان جان خود را بر اثر خفگی با گاز از دست می‌دهند. خوشبختانه اجاق‌های برقی تا حدی پیشرفت کرده‌اند که گرما‌دهی آن‌ها در برخی مدل‌ها از گاز هم بیشتر است. قیمت اجاق برقی هم از اجاق گاز خیلی ارزان‌تر بوده به همین علت خیلی از افراد رو به خرید این مدل می‌آورند. همچنین دوده ناشی از سوختن سوخت‌های فسیلی دیوار و فضای داخلی آشپزخانه شما را کثیف و سیاه می‌کند. اما اجاق برقی فاقد هرگونه آلودگی محیطی و زیستی است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به هر جهت قصد خریداری کردن اجاق برقی را دارید، اما به علت تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله مهم به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در سایت کیمیک در قالب یک مقاله شما را با انواع اجاق برقی آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم و ضروری را که هنگام خرید اجاق برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

منظور از اجاق‌برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع نوعی از اجاق است که جریان الکتریکی را به وسیله المنت به انرژی گرمایی تبدیل می‌کند. از گرمای ایجاد شده به وسیله برق می‌توان به جای اجاق گاز استفاده کرد. این وسیله در آشپزخانه جهت پخت غذا استفاده می‌شود. اجاق برقی انواع مختلفی دارد که در ادامه تک تک مدل‌های آن را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم. جالب است که دما در این نوع اجاق هم مانند اجاق گازی قابل تنظیم است و شما می‌توانید دما را در محدوده مورد نظر خود تنظیم کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مایکروویو

تاریخچه استفاده از اجاق‌برقی:

سیمپسون نخستین کسی بود که در کشور آمریکا با اختراع الکتروهیتر به وسیله باتری و سیم پیچ پلاتین انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل کرد. در ابتدا از سیم پیچ پلاتین برای گرم کردن فضای اتاق استفاده می‌کردند و با قرار دادن مواد غذایی از این وسیله برای گرم کردن و پختن مواد غذایی استفاده می‌شد. چند سال بعد از اختراع این دستگاه اجاق‌های الکتریکی روی کار آمدند.

انواع اجاق برقی:

  • اجاق برقی‌‌مسافرتی: نوعی اجاق از نوع برقی که در اندازه‌های کوچک برای مسافرت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اجاق‌ها دارای المنت‌های الکتریکی هستند که دمای آن‌ها ظرف مدت کوتاهی بالا می‌رود. از مهم‌ترین ویژگی این اجاق‌ها می‌توان به قیمت مناسب و جا‌به‌جایی آسان آن‌ها اشاره کرد.
  • اجاق برقی‌مسافرتی شارژی: معمولا پیدا کردن برق شهری یکی از مشکلاتی است که همیشه افراد برای استفاده از اجاق برقی در مسافرت با آن مواجه هستند. برای تامین برق مورد نیاز برای گرم نگهداشتن اجاق برقی شما نیاز به یک مبدل برق خودرو دارید تا برق ۱۲ ولت خودرو شما را به ۲۲۰ ولت تبدیل کند. متاسفانه قیمت این دستگاه خیلی زیاد است پس بهترین کار خرید اجاق شارژی می‌باشد.
  • اجاق برقی‌رومیزی: اگر اجاق آشپزخانه شما گاز سوز است و اجاق برقی را فقط به برای مواقعی که گاز قطع می‌شود می‌خواهید، بهتر است. به سراغ مدل‌های رومیزی بروید زیرا آن را روی کابینت قرار می‌دهید و بعد از استفاده آن را جمع می‌کنید. اجاق‌های رومیزی بسیار پرطرفدار هستند زیرا در گذشته هم از اجاق‌های گازی رومیزی بسیار استقبال می‌شد.
  • اجاق برقی صفحه‌ای: در واقع نوعی اجاق صفحه‌ای دقیقا شبیه نمونه گازی است که روی کابینت آشپزخانه شما نصب می‌شود. یکی از مزیت‌های این اجاق قیمت مناسب آن است، زیرا شما با نصف قیمت یک اجاق گازی می‌توانید، یک اجاق برقی خریداری نمایید. برخلاف تصور خیلی‌ها در برخی مدل‌ها دمای این نوع اجاق چند برابر بیشتر از نمونه گازی است.
  • اجاق برقی‌تو کار: در زمان‌های گذشته که اجاق‌های صفحه‌ای روی کار نیامده بودند، اجاق‌ها به صورت توکار بود و داخل کابینت قرار می‌گرفت. امروزه هم با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خیلی افراد این نوع اجاق را به اجاق صفحه‌ای ترجیح می‌دهند. تنها تفاوت این اجاق با نمونه گازی نوع سوخت آن است که به جای گاز از برق استفاده می‌شود.
  • اجاق برقی‌تک شعله: این مدل اجاق تنها دارای یک عدد شعله هستند که دمای آن نیز قابل تنظیم می‌باشد به همین دلیل به آن‌ها اجاق تک شعله گفته می‌شود. آیا تا به حال گازهای تشک شعله را دیده‌اید. اجاق برقی‌های تک شعله از قیمت مناسبی برخوردارند به همین علت شما می‌توانید در آشپزخانه خود حتما یک اجاق برقی رومیزی داشته باشید.
  • اجاق القایی: این نوع اجاق برای گرم شدن از امواج الکترومغناطیسی بهره می‌برد. یعنی به جای گرم شدن خود اجاق ظرف روی اجاق گرم می‌شود. البته این نوع از اجاق معمولا دارای قابله هم هستند که باید برای پخت‌و‌پز حتما از قابلمه مخصوص آن‌ها استفاده نمود. سرعت داغ شدن آن‌ها خیلی زیاد است به طوری که دمای ظرف غذا را طی مدت کوتاهی داغ می‌کند.
  • اجاق مادون قرمز: نوعی اجاق الکتریکی هستند که به وسیله امواج مادون قرمز داغ می‌شوند. این اجاق‌ها مانند گازهای قدیمی به تدریج داغ شده و زمان زیادی طول می‌کشد که دمای آن افت کند. به همان رسم اجاق‌های گازی روی این اجاق‌ها تعدادی دایره وجود دارند که داغ می‌شوند و غدا روی آن‌ها قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از اجاق برقی:

  1. شما یک اجاق برقی را می‌توانید با قیمتی نصف اجاق گازی خریداری نمایید. قیمت مناسب و کارایی بالا یک مزیت مهم در مورد خرید یک وسیله محسوب می‌شود.
  2. در کشورهایی که گاز گران قیمت است خرید یک اجاق برقی می‌تواند تا حد زیادی در مصرف گاز شما صرفه جویی کند. البته در این کشورها به دلیل اینکه مردم به جای گاز از برق بیشتر استفاده نکنند، مشترکین پرمصرف جریمه می‌شوند.
  3. برق شهری یک امتیاز فراوان و همیشه در دسترس است که شما می‌توانید حتی در دور افتاده‌ترین نقاط کشور به برق شهری دسترسی داشته باشید. بنابراین شما در هر نقطه‌ای می‌توانید به راحتی از اجاق برقی استفاده کنید.
  4. در مواقعی که گاز شهری قطع می‌شود شما بدون داشتن هیچ مشکلی می‌توانید، از اجاق برقی استفاده نمایید و با خیالی آسوده و بدون نگرانی به آشپزی بپردازید.
  5. شما با خرید اجاق برقی می‌توانید در مصرف گاز تا حد زیادی صرفه‌جویی کنید و باعث افت فشار گاز در مناطق سردسیر و کوهستانی نشوید.
  6. خطر گاز گرفتگی و آتش سوزی در اجاق‌های برقی وجود ندارد. زیرا گاهی اوقات به علت عدم استفاده از تهویه مطبوع اشخاص به وسیله گاز co2 دچار مسمومیت گازی می‌شوند.

اجاق برقی را از کجا خریداری کنیم:

برای خرید اجاق برقی دو راه بیشتر وجود ندارد، یا اینکه به صورت حضوری به فروشگاه‌های لوازم خانگی مراجعه کرده و جنس مورد نظر خود را سفارش دهید. طبیعی است که به علت کمبود فضا این فروشگاه‌ها تنوع محصول بالایی نداشته باشند و فروشنده برای تامین اجاره سنگین مغازه مبلغ بیشتری روی جنس مورد نظر بکشد‌. راه دوم خرید اینترنتی است، به دلیل حذف اجاره مغازه قیمت ارزان‌تری نسبت به بازار دارند. کمبود فضا برای مشاهده کالا وجود ندارد و شما می‌توانید حجم بالایی از مدل‌ها را مشاهده نمایید. اگر از فروشگاه معتبر خرید کنید، امکان مرجوعی جنس مورد نظر تا هفت روز بعد از تحویل وجود دارد و وجه شما عودت می‌شود. در انتهای مطلب لیستی از بهترین برندهای اجاق برقی از معتبرترین فروشگاه اینترنتی کشور را قرار داده‌ایم تا با خیالی آسوده به خرید بپردازید.

بهترین مارک اجاق برقی:

اگر بخواهیم به شما تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک اجاق برقی معرفی کنیم، یک کار تبلیغاتی راه انداخته‌ایم و شما هم این موضوع را قبول نخواهید کرد. به دلیل اینکه سایت ما یک سایت معرفی و راهنمای محصول است در ادامه به شما عزیزان لیستی از بهترین برندهای اجاق برقی را معرفی می‌کنیم.

  • اجاق‌برقی وایز
  • اجاق‌برقی فرامکو
  • اجاق‌برقی رینوزیت
  • اجاق‌برقی سانی
  • اجاق‌برقی جی‌پاس
  • اجاق‌برقی لوکس
  • اجاق‌برقی حامد
  • اجاق‌برقی گلوبال‌کیتچن
  • اجاق‌برقی دی اس ام الکتریک
  • اجاق‌برقی ونوس
  • اجاق‌برقی هات پلیت

حتما بخوانید: راهنمای خرید سرخ کن

نکات مهم هنگام خرید اجاق برقی:

  • قیمت اجاق: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد به طوری که قیمت محصول است که به انتخاب شما جهت می‌دهد. قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید اجاق‌برقی را مشخص کنید. با این کار خود‌به‌خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  • نوع اجاق: همان طور که گفته شد اجاق‌برقی انواع مختلفی دارد، این بسته به نوع استفاده شماست که چه نوعی را انتخاب کنید. اگر برای آشپزخونه منزل خود می‌خواهید، باید به سراغ مدل‌های صفحه‌ای و توکار بروید. اگر اجاق را تنها برای مواقع قطع شدن گاز شهری می‌خواهید نمونه رومیزی و برای مسافرت هم نمونه‌های سفری و پرتابل را استفاده نمایید.
  • جنس صفحه: به علت اینکه چربی و مواد غذایی روی اجاق ریخته می‌شود باید به گونه‌ای باشد که به راحتی بتوانید آن را شستشو دهید. همچنین به علت اینکه امکان زنگ زدگی در صفحه اجاق بیشتر از سایر قسمت‌هاست باید جنس آن استیل ضد زنگ و یا با رنگ سرامیکی به خوبی عایق شده باشد.
  • نوع المنت: مهم‌ترین قطعه‌ای که در اجاق برقی وجود دارد المنت آن است. زیرا گرمای تولید شده در اجاق برقی به وسیله المنت تامین می‌شود. المنت‌های سیمی معمولی معمولا خیلی زود پاره شده و کارایی خود را از دست می‌دهند بنابراین برای اجاق سفری مناسب هستند و برای اجاق آشپزخانه بهتر است از المنت‌های سرامیکی استفاده نمایید. زیرا علاوه بر طول عمر بیشتر گرمای زیادی هم تولید می‌کنند.
  • قابلیت تنظیم دما: یکی از بهترین آپشن‌هایی که اجاق‌برقی می‌تواند داشته باشد، دکمه تنظیم دما است که در دو نمونه آنالوگ و دیجیتال موجود است. در نمونه آنالوگ یک ولوم چرخان این کار را انجام می‌دهد. اما در مورد نمونه دیجیتالی با لمس کردن دو دکمه – و + دما قابل تنظیم است و روی صفحه نمایش داده می‌شود.
  • توان حرارتی دستگاه: توان تمام لوازم خانگی برقی با واحد وات سنجیده می‌شود. هرچه میزان عددی وات دستگاه شما بیشتر باشد گرمای بیشتری تولید می‌کند و به طبع آن مصرف برق شما هم افزایش پیدا می‌کند. اگر به دنبال یک دستگاه بهینه هستید که میزان برق کمتری هم مصرف کند، نمونه‌های وات پایین یا اینورتر‌دار را انتخاب کنید.
  • تعداد شعله: شما با توجه به نوع استفاده و تعداد اعضای خانواده خود باید تعداد شعله اجاق را مشخص نمایید. هر چه تعداد شعله اجاق بیشتر باشد شما می‌توانید تعداد بیشتر قابلمه و ظرف غذا را روی آن قرار دهید. مسلما برای اجاق سفری تعداد شعله‌های کمتر بهتر است زیرا تعداد بیشتر شعله جا‌به‌جایی آن را آسان می‌کند.
  • گارانتی محصول: همیشه به سراغ برندهایی بروید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند، زیرا هیچ شرکتی جنس بدون کیفیت خود را گارانتی نمی‌کند. زیرا برای آن شرکت هزینه‌های سنگینی را به همراه خواهد داشت. پس می‌توان نتیجه گرفت جنس گارانتی دار با کیفیت هم هست.

روش نگهداری از اجاق برقی:

  1. همیشه بعد از استفاده از اجاق تا سرد نشده به وسیله یک پارچه تمیز روغن و مواد غذایی ریخته شده روی اجاق را تمیز کنید‌. در صورتی که کهنه شوند، چربی‌های روی آن به سختی پاک میشود.
  2. از قرار دادن قابلمه بزرگ و سنگین روی شعله اجاق خودداری کنید. زیرا این کار به المنت و صفحه دستگاه شما آسیب جدی وارد می‌کند.
  3. هرگز تحت هیچ عنوانی اجاق برقی خود را برای نظافت شستشو ندهید. فراموش نکنید که یک وسیله برقی است و با شستن امکان برق گرفتگی افزایش می‌یابد.
  4. بعد از تمام شدن کار حتما به منظور ایمنی بالاتر دوشاخه دستگاه را از برق خارج کنید. فراموش نکنید تمام دلایل خراب شدن وسایل برقی نوسان و قطع ناگهانی برق است.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانید اجاق برقی مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای اجاق برقی ارزان، پرقدرت و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ اجاق گاز برقی جی پاس مدل GIC33013

اجاق گاز برقی جی پاس مدل GIC33013

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶۰x280x65 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۲ گرم
  • ارتفاع
    ۶.۵ سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای دکمه قفلدارای دکمه کم و زیاددارای دکمه خاموش و روشندارای حالت سرخ و باربیکیو و بخاردارای حالت های گرم-حرارت و داغدارای تایمرقابلیت استفاده هم به صورت رومیزی و روکار و هم به صورت توکار۲۲۰-۲۴۰V50/60Hz2000W
  • عمق
    ۳۶ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۲۸
  • تعداد شعله
    ۱
  • جنس شبکه
    شیشه نشکن
  • جنس
    شیشه
  • تنظیمات دستگاه
    زمان سنج (Timer)
  • محدوده گنجایش فر
    ۰-۵۰ لیتر
  • محل قرارگیری شعله پلوپز
    وسط
  • تعداد شعله اجاق
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اجاق برقی مونوگرام مدل MGBH302GB83GE

اجاق برقی مونوگرام مدل MGBH302GB83GE

مشخصات

  • ارتفاع
    ۵۱ سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    ابعاد ۵۵x510x295توان ۳۲۰۰ واتدارای ۳ منطقه پختیک شعله با توان ۲۲۰۰ وات(۱۱۰۰+۱۱۰۰)یک شعله با توان ۱۲۰۰ وات تنظیمات تمام لمسیتنظیم دما به صورت اسلایدریقابلیت تنظیم زمان پخت تا ۹۹ دقیقه
  • عمق
    ۵.۵ سانتی‌متر
  • جنس
    شیشه
  • تعداد شعله اجاق
    دو عدد
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۵۶۱۶۱۰۰۴۸۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اجاق برقی صفحه ای لوترا مدل LF-T4-01

اجاق برقی صفحه ای لوترا مدل LF-T4-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۹x52x6 سانتی‌متر
  • طول گاز
    ۵۹ سانتی‌متر
  • نوع ولوم
    لمسی
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۸۲۶۲۸۰۰۰۵۶
  • محل شعله پلوپز
    وسط
  • تعداد شعله
    چهار عدد
  • محدوده سایز
    کمتر از ۶۰ و ۶۰
  • کابل
    کابل برق
  • منبع انرژی
    برق شهری
  • جنس صفحه
    شیشه
  • سایر توضیحات
    قفل کودکشیشه سرامیکیقابل نصب توکار و رومیزی صفحه لمسیشعله پلوپزتایمر
  • نوع شیشه
    سرامیکی
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • توان حرارتی پلوپز
    پایین ۲۲۰۰ وات و ۱۲۰۰ وات و بالا ۲۰۰۰ وات و ۱۸۰۰ وات
  • توضیحات جنس صفحه
    شیشه سرامیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اجاق برقی صفحه ای داتیس مدل DSE-251

اجاق برقی صفحه ای داتیس مدل DSE-251

مشخصات

  • نوع ولوم
    ولوم برنجی و باکالیت
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۴۴۹۰۰۱۶۰۴
  • تعداد شعله
    دو عدد
  • منبع انرژی
    برق شهری
  • سایر توضیحات
    صفحه لعابی Easy to cleanدارای سنسور ایمنی عملکرددارای ولوم برنجی و باکالیت طرح کلاسیکقابلیت نصب به صورت توکار و روکار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اجاق سفری کلاسی تاچ مدل برقی ۱۵۰۰

اجاق سفری کلاسی تاچ مدل برقی 1500

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۲۰ سانتی‌متر
  • ابعاد اجاق
    ۱۵ سانتی‌متر
  • توضیحات سوخت
    برقی المنتی
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    اجاق برقی Classy touch مدل CT1830 یکی از محصولات با کیفیت و طراحی خاص با قابلیت تمییز کردن راحت و آسان می باشد.در زیر این اجاق برقی پایه کائوچویی برای جلوگیری از سر خوردن تعبیه شده است.بر روی این اجاق برقی می توان انواع ظروف با جنس های مختلف را قرار داد بدون آن که محدودیتی در انتخاب ظروف وجود داشته باشد .اجاق برقی Classy touch مدل CT1830 از این اجاق تک شعله می توان برای جوشاندن آب جهت دم کردن چای ، پختن غذا ، سرخ کردن ، یخ زدایی و سرخ کردن مواد غذایی استفاده نمود.این اجاق برقی دارای یک شعله می باشد که با استفاده از دکمه ی ترموستات می توان میزان حرارت آن را تنظیم کرد.همچنین بر روی بدنه یک چراغ نشان گر تعبیه شده است که وضعیت روشن بودن شعله را نمایش می دهد.این اجاق با توجه به ابعاد آن به عنوان سایز متوسط محسوب می شود لازم بذکر است در اولین بار استفاده از این اجاق ممکن است مقداری دود از صفحه المنت مشاهده شود که امری کاملا طبیعی است و دلیل آن نو بودن صفحه المنت، لعاب روی صفحه المنت و حرارت اجاق است که پس چند دقیقه کاملا برطرف می شوداجاق گاز کلاسی تاچ ۱۵۰۰ واتتک شعله تنظیم دما داردگرم نگهدارنده داردچراغ وضعیت داردمناسب پخت و پزابعاد ۲۰×۲۰سانتیمترقطر صفحه ۱۵ سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کتری سفری مدل تاشو برقی کد ۴۴۸۰

کتری سفری مدل تاشو برقی کد 4480

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x12x18 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اجاق برقی حامد مدل ۴۴۴

اجاق برقی حامد مدل 444

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x18x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • امکان استفاده توسط
    چهار نفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اجاق برقی مدل T1-07 S

اجاق برقی مدل T1-07 S

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹×۳۶ سانتی‌متر
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • تعداد شعله اجاق
    یک عدد
  • محل قرارگیری شعله پلوپز
    وسط
  • امکانات اجاق گاز
    گرم‌کن
  • امکانات آماده سازی غذا
    برنامه پخت
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • ابزار روشنایی
    روشنایی
  • پوشش محافظتی
    درپوش شیشه نشکن
  • جنس
    شیشه
  • جنس ولوم ها
    لمسی
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • رنگ بدنه
    مشکی
  • جنس شبکه
    شیشه سرامیکی
  • تعداد شعله
    ۱
  • پهنا
    ۲۹۱میلی متر
  • عمق
    ۳۵.۴ سانتی‌متر
  • طول سیم
    ۹۰ سانتی متر
  • سایر ویژگی‌ها
    شیشه سرامیکی صیقلی دارای برد لمسی با کیفیت دارای فن خنک کننده المنت جنس کفی زیر استیل ضدزنگ دارای دو عدد دسته فلزی مصرف انرژی استاندارد دارای تاییدیه استاندارد کشور المان
  • ارتفاع
    ۶ سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۸۲۶۲۸۰۰۰۷۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اجاق برقی مونوگرام مدل MGBH905GB88GE

اجاق برقی مونوگرام مدل MGBH905GB88GE

مشخصات

  • ارتفاع
    ۵۲ سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    ابعاد ۵۵x520x900توان ۸۶۰۰ واتدارای ۸ منطقه پختشعله مرکزی با توان ۲۰۰۰ وات (۹۰۰+۱۱۰۰)یک شعله با توان ۲۴۰۰ وات (۸۰۰+۸۰۰+۸۰۰)دو شعله با توان ۱۲۰۰ واتیک شعله با توان ۱۸۰۰ وات تنظیمات تمام لمسیتنظیم دما به صورت اسلایدریقابلیت تنظیم زمان پخت تا ۹۹ دقیقه
  • عمق
    ۵.۵ سانتی‌متر
  • جنس
    شیشه
  • محل قرارگیری شعله پلوپز
    وسط
  • تعداد شعله اجاق
    پنج عدد
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۵۶۱۶۱۰۰۴۹۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اجاق برقی حامد مدل چدن کد ۰۱

اجاق برقی حامد مدل چدن کد 01

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    دارای صفحه چدنمجهز به ترموستات
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۷۵۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اجاق برقی مدل T1-07 S

اجاق برقی مدل T1-07 S

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸-۳۶ سانتی‌متر
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • تعداد شعله اجاق
    یک عدد
  • محل قرارگیری شعله پلوپز
    وسط
  • امکانات اجاق گاز
    چراغ داخل فر
  • امکانات آماده سازی غذا
    برنامه پخت
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • ابزار روشنایی
    روشنایی
  • پوشش محافظتی
    شیشه ۳ یا ۴ جداره
  • جنس
    شیشه
  • جنس ولوم ها
    لمسی
  • وزن
    ۳۹۰۰ گرم
  • رنگ بدنه
    مشکی
  • جنس شبکه
    شیشه سرامیکی
  • تعداد شعله
    ۱
  • پهنا
    ۲۸
  • عمق
    ۳۶ سانتی‌متر
  • طول سیم
    ۹۰ سانتی متر
  • سایر ویژگی‌ها
    شیشه سرامیکی ضدخش المنت قدرتمنددکمه تمام لمسی قفل کودک شیشه سفارشی ایتالیا
  • ارتفاع
    ۴ سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    شیشه
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۸۲۶۲۸۰۰۰۷۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اجاق برقی کلاسی تاچ مدل CT-1832

اجاق برقی کلاسی تاچ مدل CT-1832

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x24x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    مناسب برای: مناسب برای مصارف خانگی و شرکتی و حتی برای خانه های دانشجوییسایر توضیحات: قابلیت تنظیم دمای هر دو صفحه به صورت جداگانه ، مناسب برای جوشاندن آب جهت دم کردن چای، پختن غذا، سرخ کردن، یخ زدایی و سرخ کردن مواد غذاییابعاد: ۳۸x24x5
  • طول سیم
    ۱ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۲۰ لیتر
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اجاق برقی سوایی مدل SA-8033

اجاق برقی سوایی مدل SA-8033

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵۶x87x340 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۸۰۰ گرم
  • توضیحات سوخت
    برقی
  • جنس
    فلز
  • امکانات همراه
    صفحه نمایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اجاق برقی رو میزی مدل LF-T2V-01

اجاق برقی رو میزی مدل LF-T2V-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۱×۲۹ سانتی‌متر
  • طول گاز
    ۵۱ سانتی‌متر
  • نوع ولوم
    لمسی
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۸۲۶۲۸۰۰۰۴۹
  • محل شعله پلوپز
    وسط
  • تعداد شعله
    دو عدد
  • محدوده سایز
    کمتر از ۶۰ و ۶۰
  • مدل طراحی
    فندک اتوماتیک
  • کابل
    کابل برق
  • ابزار روشنایی
    روشنایی
  • رده مصرف انرژی
    A++
  • منبع انرژی
    برق شهری
  • جنس صفحه
    شیشه
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده به صورت روکار و توکار دارای تایمر جداگانه برای هر المنت دارای قفل کودک بردلمسی محفظه ایزوله شیشه
  • نوع شیشه
    ایتالیایی
  • سیستم ایمنی
    دارد
  • توان حرارتی پلوپز
    ۱۲۰۰ وات بالا ۸۰۰ وات پایین
  • توضیحات جنس صفحه
    شیشه وارداتی ایتالیا
  • جنس شبکه
    برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اجاق سفری مدل برقی

اجاق سفری مدل برقی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷×۱۷×۱۰ سانتی‌متر
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    به همراه کابل برق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اجاق برقی مونوگرام مدل MGBH604GB86GE

اجاق برقی مونوگرام مدل MGBH604GB86GE

مشخصات

  • ارتفاع
    ۵۲ سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    ابعاد ۵۵x520x590توان ۷۰۰۰ واتدارای ۶ منطقه پختیک شعله با توان ۲۲۰۰ وات (۱۱۰۰+۱۱۰۰)یک شعله با توان ۲۰۰۰ وات (۹۰۰+۱۱۰۰)یک شعله با توان ۱۸۰۰ واتیک شعله با توان ۱۲۰۰ واتتنظیمات تمام لمسیتنظیم دما به صورت اسلایدریقابلیت تنظیم زمان پخت تا ۹۹ دقیقه
  • عمق
    ۵.۵ سانتی‌متر
  • جنس
    شیشه
  • محل قرارگیری شعله پلوپز
    کنار
  • تعداد شعله اجاق
    چهار عدد
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۵۶۱۶۱۰۰۴۶۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اجاق برقی جی پاس مدل GHP32014

اجاق برقی جی پاس مدل GHP32014

مشخصات

  • ابعاد
    ۶.۵×۲۶.۵×۴۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    ترموستات جهت قطع و وصل جریان برق برای تنظیم دمای صفحه گرم کننده
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • ظرفیت
    شامل نمی شود لیتر
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اجاق گاز برقی زرتوس مدل ZE005

اجاق گاز برقی  زرتوس مدل  ZE005

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x29x51 سانتی‌متر
  • طول گاز
    ۲۹ سانتی‌متر
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۳۱۵۱۳۰۰۹۳۸
  • تعداد شعله
    دو عدد
  • محدوده سایز
    کمتر از ۶۰ و ۶۰
  • کابل
    کابل برق
  • رده مصرف انرژی
    B
  • منبع انرژی
    برق شهری
  • جنس صفحه
    شیشه
  • نوع سرشعله
    المنتی حرارتی
  • نوع شیشه
    سرامیکی
  • سیستم ایمنی
    دارای ترموستات
  • توان حرارتی پلوپز
    ۱۸۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اجاق برقی حامد مدل سرامیکی

اجاق برقی حامد مدل سرامیکی

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    ولتاژ ۲۲۰ ولتتوان ۷۵۰ وات
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۷۵۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اجاق برقی جی پاس مدل GHP32013

اجاق برقی جی پاس مدل GHP32013

مشخصات

  • ابعاد
    ۶.۵×۲۲×۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۳۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    توان ۱۰۰۰ واتدارای ترموستات جهت قطع و وصل اتوماتیکدارای چراغ نشانگر روشن بودن دستگاهتغذیه دستگاه با سه شاخه برق مجهز به فیوز داخلی ۱۳ آمپر جهت حفاظت از دستگاه و لوازم منزل در اثر اتصال کوتاه و موارد دیگر
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۱۰۰۰ وات
  • ظرفیت
    شامل نمی شود لیتر
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اجاق برقی رینوزیت استار مدل EL2

اجاق برقی رینوزیت استار مدل EL2

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x25x15 سانتی‌متر
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۳۱۳۷۴۰۰۶۴۵
  • تعداد شعله
    دو عدد
  • محدوده سایز
    کمتر از ۶۰ و ۶۰
  • کابل
    کابل برق
  • جنس صفحه
    شیشه
  • سایر توضیحات
    دارای ۲ شعله چدنی با قدرت ۱۵۰۰ واتدارای ترموستات خارجی اعلادارای شیشه نشکندارای ولوم کنترل دما
  • سیستم ایمنی
    دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اجاق برقی دیروک مدل NS163

اجاق برقی دیروک مدل NS163

مشخصات

  • ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    امکان تمیزی آسان، عدم نشت گاز، قرارگیری در هر نقطه از فضای آشپزخانه بدون نیاز به لوله‌کشی
  • عمق
    ۱۰ سانتی‌متر
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۵۸۳۰۲۰۰۰۵۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اجاق برقی جی پاس مدل GHP32024

اجاق برقی جی پاس مدل GHP32024

مشخصات

  • وزن
    ۳۷۵۰ گرم
  • ارتفاع
    ۸.۸ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۴۹.۲
  • عمق
    ۳۲ سانتی‌متر
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای دوصفحه حرارتی استیل ضد زنگچراغ نشانگرقابلیت تنظیم دماقدرت ۲۵۰۰ وات
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۶۹۶۸۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اجاق برقی سفری گرین لاین مدل GNPTDLESTOV

اجاق برقی سفری گرین لاین مدل GNPTDLESTOV

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۱x27x15 سانتی‌متر
  • ابعاد اجاق
    ۱۸.۵-۱۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • توضیحات سوخت
    برق شهری
  • جنس
    استیل
  • امکان استفاده توسط
    دو نفر
  • سایر توضیحات
    با ابعادی جمع و جور و وزنی متناسب طراحی شده که به برق شهری نیز متصل می‌شود . برقی بودن آن به شما این امکان را می‌دهد که آن را با خود به سفر ، باغ و مکان‌هایی که به برق شهری دسترسی دارید نیز ببرید .این اجاق گاز همچنین برای زوج‌های جوان ، دانشجویان و کسانی که در خوابگاه زندگی می‌کنند نیز مناسب است .دارای ۲ عدد صفحه‌ی ۱۸۵ میلی متری و ۱۵۵ میلی متری است که دمای آن‌ها با استفاده از ترموستات کنترل می‌شود .متریال عناصر حرارتی آن چدن است و توان آن ۲۵۰۰ وات می‌باشد .بدنه‌ی آن آهنی است که به راحتی می‌توانید آن را تمیز کنید .در زیر آن پایه‌ی های لاستیکی ضد لغزش قرار دارد تا بدون نگرانی بتوانید آن را بر روی هر سطحی قرار دهید .هر کدام از صفحه ها دارای دستگیره‌ی تنظیم دما نیز می‌باشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اجاق برقی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید خردکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا