آشپزخانهلوازم غیر برقی

فیلتر ماشین ظرفشویی، راهنمای خرید فیلتر رسوب گیر ماشین ظرفشویی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید فیلتر ماشین ظرفشویی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری که بعد از خرید ماشین ظرفشویی باید حتما آن را خریداری کنید، فیلتر ماشین ظرفشویی است. یکی از مواردی که به مرور زمان ماشین ظرفشویی شما را با مشکل جدی مواجه می‌کند، رسوب یا همان سختی آب می‌باشد. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که آب لوله کشی شما دارای مقادیر زیادی رسوب است، حتما باید در مسیر آب ورودی ماشین خود یک فیلتر رسوب گیر ماشین ظرفشویی نصب کنید. این قطعه قیمت چندانی ندارد، اما در عوض می‌تواند جلوی هزینه‌های سنگین تعمیر ماشین ظرفشویی را بگیرد.

حتی اگر بی‌خیال هزینه‌های سنگین تعمیر دستگاه خود هم شوید، باز هم ظرف‌های شما دچار لکه‌های رسوب آب می‌شوند و آنچنان هم که می‌خواهید تمیز نمی‌شوند. پس برای جلوگیری از لکه آب روی ظرف‌های خود هم شده باید از فیلتر ماشین ظرفشویی استفاده کنید. این فیلترها معمولا یک بار مصرف هستند و بعد از گرفته شدن منافذ باید آن‌ها را تعویض کنید. تعویض این فیلترها معمولا هر شش ماه تا یک سال بسته به میزان رسوب موجود در آب مصرفی شما می‌تواند متفاوت باشد. پس نگران تعویض آن نباشید، چون مدت زمان زیادی نیاز به تعویض ندارد، از این گذشته قیمت آن هم چندان زیاد نیست.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید فیلتر ماشین ظرفشویی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع فیلتر ماشین ظرفشویی آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید فیلتر رسوب‌گیر ماشین ظرفشویی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

فیلتر رسوب‌گیر ماشین ظرفشویی چیست؟

این محصول در واقع کار کنندگی تصفیه آب را انجام نمی‌دهد، بلکه رسوبات و ذرات معلق موجود در آب که می‌تواند به ماشین ظرفشویی شما آسیب جدی وارد کند را فیلتر می‌کند و اجازه وجود آن‌ها به درون دستگاه را نمی‌‌دهد. از طرفی این ذرات می‌تواند علاوه بر آسیب به دستگاه شما روی ظرف‌های شسته شده شما لکه‌های سفید ایجاد کند. بنابراین شما حتما باید در مسیر ورودی آب ماشین ظرفشویی خود یک عدد فیلتر نصب کنید تا از بروز این دسته اتفاقات جلوگیری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

انواع فیلتر رسوب گیر ماشین ظرفشویی:

  1. فیلتر ضد رسوب پلی فسفات: این فیلتر که در دسته فیلترهای شیمیایی قرار می‌گیرد، درون کارتریج خود مقداری ماده شیمیایی پلی فسفات قرار دارد که به مرور درون آب حل شده و یون‌های کلسیم و منیزیم که همان مواد سختی آب هستند را محاصره می‌کنند. در نتیجه این یون‌‌ها مجبور به ته‌نشین شدن درون فیلتر می‌شوند و از ورود آن‌ها به درون دستگاه جلوگیری می‌شود.
  2. فیلتر ضد رسوب مغناطیسی: این فیلترها برای به دام انداختن یون‌های کلسیم و منیزیم از مواد شیمیایی استفاده نمی‌کنند، بلکه با ایجاد یک میدان مغناطیسی قوی باید جذب شدن این ذرات به درون فیلتر شده و مانع از ورود آن‌ها به ماشین ظرفشویی می‌شود. در نمونه قبلی بعد از تمام شدن پلی فسفات این فیلتر کارایی خود را از دست می‌دهد و دیگر قادر به جذب این ذرات نیست. اما نمونه مغناطیسی تا زمان مسدود شدن کامل کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

فواید استفاده از فیلتر رسوب گیر ماشین ظرفشویی:

آیت فیلتر یکی از قطعاتی است که هم برای ماشین ظرفشویی و هم برای ماشین لباسشویی از آن استفاده نمود. همان طور که می‌دانید این قطعه در بیرون دستگاه و در مسیر آب ورودی قرار می‌گیرد. از مزایای این فیلترها به موارد زیر می‌توان اشاره کرد.

  • با حذف ذرات معلق و رسوبات درون دستگاه باعث عمل کرد بهتر ماشین ظرفشویی شما می‌شود.
  • عمر مفید ماشین شما را افزایش داده به همین علت از هزینه‌های اضافی تعمیر دستگاه شما جلوگیری می‌کند.
  • نصب این فیلتر‌های نیاز به نصاب یا تکنسین خاص ندارد و شما به راحتی می‌توانید خودتان آن را در مسیر ورودی آب ماشین خود نصب کنید.
  • شما با تمیز شدن بهتر ظرف‌های خود و عدم ایجاد لکه روی سطح آن‌ها دیگر مجبور به شستشوی مجدد آن‌ها نخواهید بود، در نتیجه در مصرف انرژی نیز صرف جویی می‌شود.

آیا می‌توان از فیلتر ماشین ظرفشویی برای ماشین لباسشویی استفاده کرد؟

در پاسخ باید گفت بله، ماشین لباسشویی هم یکی از لوازم خانگی است که روزانه در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل کارایی مشابه این دو وسیله به هم شرکت‌های سازنده فیلتر یک فیلتر را تولید کرده و آن را برای هر دو دستگاه می‌توان استفاده کرد. ورود رسوبات به ماشین لباسشویی هم می‌تواند به دستگاه شما آسیب وارد کند، بنابراین برای این وسیله هم می‌توانید از فیلتر ماشین ظرفشویی استفاده کنید و جلوی خسارت‌های سنگین به دستگاه و ایجاد لکه روی لباس‌های خود را بگیرید.

بهترین موقع برای تعویض فیلتر ماشین ظرفشویی:

شاید پاسخ این سوال بستگی به میزان سختی آب منطقه سکونت شما داشته باشد، اما معمولا چیزی بین ۶ ماه تا ۱۲ ماه می‌باشد و نباید آن را دیرتر از ۱۲ ماه تعویض کرد. در بهترین شرایط بسته به میزان بودجه شما چیزی حدود ۶ ماه تا یک سال است. تعویض نکردن فیلتر در این زمان نه تنها مفید نیست بلکه به دستگاه شما آسیب بیشتری نیز وارد می‌کند.

زمان و نحوه تعویض فیلتر ماشین ظرفشویی:

اگر شما هم به تازگی متوجه شده‌اید که ظرف‌هایتان بعد از شستشو در ماشین ظرفشویی همچنان کثیف هستند، این یعنی فیلتر ماشین شما کثیف و گرفته شده و باید به فکر تعویض این قطعه باشید. برای نصب این قطعه باید به یک سری نکات دقت داشته باشید تا بعد از نصب دچار مشکل نشوید.

  • بهتر است برای تعویض این قطعه از یک نفر که در این زمینه تخصص دارد کمک بگیرید. با این حال اگر خودتان مصمم به تعویض این قطعه هستید، اول باید فیلتر متناسب با مدل دستگاه خود را خریداری کنید.
  • بعد از خرید باید چک کنید که فیلتر داخل دستگاه نصب می‌شود، یا بیرون از دستگاه که معمولا در بیشتر مدل‌ها برای سهولت نصب بیرون از دستگاه و در مسیر ورودی آب نصب می‌گردد.
  • اگر فیلتر درون دستگاه قرار می‌گیرد باید اطمینان حاصل کنید که به خوبی در محل خود قرار گرفته است، در غیر این صورت سختی آب از کناره‌‌ها عبور کرده و وارد دستگاه می‌شود.
  • اگر فیلتر شما خارج از دستگاه نصب می‌شود به ورودی و خروجی فیلتر توجه کنید، ورودی به شیر آب و خروجب را باید به ماشین ظرفشویی متصل نمائید.

عواقب عدم تعویض به موقع فیلتر ماشین ظرفشویی:

عدم تعویض به موقع این فیلترها نه تنها برای دستگاه شما خطرناک است، بلکه می‌تواند به سلامت شما و خانواده‌تان هم آسیب برساند. تعویض نکردن فیلتر علاوه بر ایجاد قارچ و کپک بر روی ظرف‌ها می‌تواند حجم زیادی رسوب را نیز وارد ماشین ظرفشویی شما کند و حتی بیشتر از زمانی که روی دستگاه شما فیلتر نصب نیست، بنابراین حتما باید فیلتر دستگاه خود را در زمان مشخص شده تعویض کنید.

بهترین فیلتر رسوبگیر ماشین ظرفشویی:

به دلیل اینکه برندهای معتبر زیادی در بازار وجود دارند که از نظر کیفیت شاید یکی بر دیگری ارجعیت داشته باشد در ادامه لیستی از بهترین برندهای فیلتر ماشین ظرفشویی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • فیلتر ضد رسوب ماشین ظرفشویی آکواپیورست
  • فیلتر ضد رسوب ماشین ظرفشویی گیلتز
  • فیلتر ضد رسوب ماشین ظرفشویی ایتانو
  • فیلتر ضد رسوب ماشین ظرفشویی اکوزون
  • فیلتر ضد رسوب ماشین ظرفشویی کارینو
  • فیلتر ضد رسوب ماشین ظرفشویی فیلبرتو

قیمت فیلتر ماشین ظرفشویی:

پارامترهای زیادی مثل برند دستگاه و نوع فیلتری که خریداری می‌کنید، می‌تواند روی قیمت فیلتر شما تاثیر داشته باشد. هر چه دستگاه شما برند شناخته شده‌تری باشد، ممکن است فیلتر آن از قیمت بالاتری برخوردار باشد. به عنوان مثال برندهای شناخته‌ای مثل سامسونگ، ال جی و بوش اگر از فیلترهای با برند خود این ماشین‌ها استفاده کنید، باید چند برابر خرید یک فیلتر با برند دیگر هزینه کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فیلتر یخچال و فریزر

راهنمای خرید فیلتر ماشین ظرفشویی:

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی پرکاربرد است که تقریبا شما روزانه با آن سر و کار دارید و از آن استفاده می‌کنید. در صورت خرابی این وسیله کارهای روزانه شما با مشکل روبه‌رو خواهند شد، از این رو شما برای محافظت از چنین دستگاه مهمی نیاز به خرید یک فیلتر خوب و استاندارد دارید تا از دستگاه شما به خوبی محافظت کند. از این رو خرید هر فیلتری به صلاح و مصلحت‌ شما نیست و نیاز به یک فیلتر دارید که واقعا رسوبات و املاح آب را فیلتر کند و وارد ماشین ظرفشویی شما نشوند. به همین دلیل ما برای شما یک سری نکات مهم را آماده کرده‌ایم که بعد از مطالعه این نکات قادر به خرید بهترین فیلتر ماشین ظرفشویی خواهید بود.

نکات مهم هنگام خرید فیلتر رسوب‌گیر ظرفشویی:

  1. تناسب با مدل دستگاه: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید فیلتر رسوب‌گیر ماشین باید به آن توجه داشته باشید، تناسب فیلتر با برند و مدل دستگاه شما است. بررسی کنید که دستگاه شما از چه نوع فیلتری پشتیبانی می‌کند. بهتر است، برند فیلتر شما هم برند ماشین ظرفشویی شما باشد، زیرا شرکت سازنده تلاش می‌کند که فیلتر بیشترین سازگاری را با دستگاه شما داشته باشد.
  2. قیمت فیلتر: مشخص کنید که برای خرید این محصول چه میزان قرار است بپردازید. با این کار محدوده جستجوی شما محدود شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود. پیشنهاد می‌شود از خرید برندهای خیلی ارزان صرف نظر کنید، زیرا این محصولات فاقد کیفیت لازم هستند و نباید آن‌ها را خریداری کرد. البته این نکته به معنای خرید جنس گران نیست و فقط به معنای بد بودن اجناس خیلی ارزان می‌باشد و دلیل بر خوب بودن اجناس گران قیمت نیست.
  3. نوع فیلتر: همان طور که در ابتدای این مقاله هم به آن پرداختیم، فیلترهای ماشین‌های ظرفشویی با یکدیگر متفاوت هستند، برخی یون‌های منیزیم و کلسیم را که سختی ایجاد می‌کنند را با مواد شیمیایی ته نشین می‌کنند و برخی دیگر با ایجاد میدان مغناطیسی بدون دخالت ماده شیمیایی املاح را ته نشین می‌کنند. فیلترهای شیمیایی ارزان‌تر هستند اما طول عمر کوتاهی دارند، اما فیلترهای مغناطیسی گران‌تر و طول عمر بیشتری دارند.
  4. طول عمر فیلتر: با اینکه طول عمر یک فیلتر بستگی به میزان سختی آب منطقه سکونت شما دارد. اما برای یک میزان سختی نرمال شرکت‌های سازنده برای فیلتر یک زمان ۶ تا ۱۲ ماهه در نظر می‌گیرند. فیلترهای ۶ ماه را باید بعد از گذشت ۶ ماه استفاده تعویض کرد. پس اگر این فیلترها برای شما اقتصادی و به صرفه نیستند، می‌توانید فیلترهای ۱۲ ماه یا حتی بیشتر را خریداری کنید.
  5. مکانیسم نصب: شاید نکته‌ای که خیلی از سما آن را نادیده می‌گیرند، نحوه نصب فیلتر باشد. برخی فیلترها مکانیسم نصب پیچیده‌ای دارند و برای نصب آن‌ها حتما باید از یک متخصص کمک بگیرید. اما برخی مدل‌ها هستند که خیلی ساده نصب می‌شوند و خود شما هم با مطالعه دفترچه راهنمای نصب می‌توانید آن‌ها را نصب نمائید.
  6. از فروشگاه‌ معتبر خرید کنید: متاسفانه روزانه حجم بالایی جنس تقلبی تولید و روانه بازار می‌شوند، تشخیص اجناس اصل از تقلبی نیاز به تجربه و تخصص بالا در این زمینه دارد. پس اگر می‌خواهید یک جنس تقلبی را خریداری نکنید و به دستگاه چند میلیونی خود آسیب وارد نکنید، می‌توانید از یک فروشگاه معتبر خرید کنید، تا در صورت بروز مشکل از فروشنده خسارت دریافت کنید.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانید فیلتر ماشین ظرفشویی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از چند مدل فیلتر ماشین ظرفشویی ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مدل ۱۳۵۳۳

فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مدل 13533

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    نرخ جریان ۱.۵ GPM دمای کارکرد ۱-۷۰ درجه فارنهایت فشار ۳۰-۱۲۵ PSI
  • نوع فیلتر
    فیلتر اولیه (پیش فیلتر)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • میزان فیلتراسیون آلاینده‌ها و میکروب‌ها
    ۹۵
  • میزان فیلتراسیون مواد و رسوب
    ۹۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ فیلتر رسوب گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی اسکالکس پلاس مدل FRESHENER

فیلتر رسوب گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی اسکالکس پلاس مدل FRESHENER

مشخصات

  • وزن
    ۰.۳ گرم
  • سایر توضیحات
    نصب سریع و آسان بدون نیاز هر گونه اتصالات اضافی سبکی قابل ملاحظه و حجم کم کاهش هزینه هاو خسارتهای ناشی از رسوب گچ هزینه پایینجلوگیری رسوب گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی و ظرفشویی پایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوبات گرفتن تمامی ذرات شن و ماسه جلوگیری از هزینه سرویس وخرابی و افزایش عمر دستگاه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مایکرو فیلتر مدل LMicro

فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مایکرو فیلتر مدل LMicro

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – قطره شلنگ ۳/۴- فیلتر پلی فسفات- ساخت ایران- نصب سریع و آسان- سبکی قابل ملاحظه و حجم کم- عملکرد بهتر شستشو با فیلتر لباسشویی- از بین برنده تمامی، جرم و رسوبات داخل لباسشویی- جلوگیری از هزینه‌های خرابی و افزایش عمر دستگاه- تنها مدل فیلتر که قابلیت نصب به شیلنگ ماشین لباسشویی شیر آب گرم را نیز دارد.- نرم‌تر شدن لباس‌ها و شفاف‌تر شدن لباس‌ها پس از شستشو- جلوگیری از زنگ زدگی، پوسیدگی و رسوب‌گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی- پایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوبات باعث افزایش کیفیت شستشو برای پودرهای شوینده می‌شود.- صرفه جویی در مصرف انرژی به‌علت نبودن جرم و رسوبات در قطعات لباس شویی ال جی و درنتیجه رسیدن سریع‌تر به دمای مورد نظر برای دستگاه- گرفتن تمامی ذرات شن و ماسه به علت وجود فیلتر مخصوص اضافی در فیلتر که در هیچ یک از مدل‌های دیگر و مشابه موجود نمی‌باشد.
  • نوع فیلتر
    کربن بلاک (Carbon Block)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • عمر مفید فیلتر
    ۶ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مدل میکرو ۰۳

فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مدل میکرو 03

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده برای تمامی مدل های لباسشویی و ظرفشویی موجود در بازار – قطره شلنگ ۳/۴ – فیلتر پلی فسفات – ساخت ایران – نصب سریع و آسان – سبکی قابل ملاحظه و حجم کم – عملکرد بهتر شستشو با فیلتر لباسشویی – از بین برنده تمامی، جرم و رسوبات داخل لباسشویی – جلوگیری از هزینه‌های خرابی و افزایش عمر دستگاه – تنها مدل فیلتر که قابلیت نصب به شیلنگ ماشین لباسشویی شیر آب گرم را نیز دارد. – نرم‌تر شدن لباس‌ها و شفاف‌تر شدن لباس‌ها پس از شستشو – جلوگیری از زنگ زدگی، پوسیدگی و رسوب‌گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی – پایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوبات باعث افزایش کیفیت شستشو برای پودرهای شوینده می‌شود. – صرفه جویی در مصرف انرژی به‌علت نبودن جرم و رسوبات در قطعات لباس شویی ال جی و درنتیجه رسیدن سریع‌تر به دمای مورد نظر برای دستگاه – گرفتن تمامی ذرات شن و ماسه به علت وجود فیلتر مخصوص اضافی در فیلتر که در هیچ یک از مدل‌های دیگر و مشابه موجود نمی‌باشد.
  • اقلام همراه
    واشر پلاستیکی
  • نوع فیلتر
    کربن بلاک (Carbon Block)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • مواد فیلتر شونده
    رسوبات و سایر آلاینده ها
  • میزان فیلتراسیون آلاینده‌ها و میکروب‌ها
    ۳۰درصد
  • میزان فیلتراسیون مواد و رسوب
    ۹۹ درصد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مدل a1

فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مدل a1

مشخصات

  • نوع فیلتر
    کربن پودری (Carbon Active)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • عمر مفید فیلتر
    ۱۲ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی لابستر مدل ۴/New-L100 مجموعه ۴ عددی

فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی لابستر مدل 4/New-L100 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    نصب سریع و آسان بدون نیاز هر گونه اتصالات اضافیسبکی قابل ملاحظه و حجم کمکاهش هزینه هاو خسارتهای ناشی از رسوب گچهزینه پایینجلوگیری رسوب گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی و ظرفشوییپایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوباتگرفتن تمامی ذرات شن و ماسهجلوگیری از هزینه سرویس وخرابی و افزایش عمر دستگاه
  • نوع فیلتر
    آنتی باکتریال (Anti Bacterial)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • عمر مفید فیلتر
    ۱۲ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی اسمارت واتر مدل SW

فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی اسمارت واتر مدل SW

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – قطره شلنگ ۳/۴ – فیلتر پلی فسفات – ساخت ایران – نصب سریع و آسان – سبکی قابل ملاحظه و حجم کم – عملکرد بهتر شستشو با فیلتر لباسشویی – از بین برنده تمامی، جرم و رسوبات داخل لباسشویی – جلوگیری از هزینه‌های خرابی و افزایش عمر دستگاه – تنها مدل فیلتر که قابلیت نصب به شیلنگ ماشین لباسشویی شیر آب گرم را نیز دارد. – نرم‌تر شدن لباس‌ها و شفاف‌تر شدن لباس‌ها پس از شستشو – جلوگیری از زنگ زدگی، پوسیدگی و رسوب‌گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی – پایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوبات باعث افزایش کیفیت شستشو برای پودرهای شوینده می‌شود. – صرفه جویی در مصرف انرژی به‌علت نبودن جرم و رسوبات در قطعات لباس شویی و درنتیجه رسیدن سریع‌تر به دمای مورد نظر برای دستگاه – گرفتن تمامی ذرات شن و ماسه به علت وجود فیلتر مخصوص اضافی در فیلتر که در هیچ یک از مدل‌های دیگر و مشابه موجود نمی‌باشد.
  • نوع فیلتر
    کربن بلاک (Carbon Block)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • عمر مفید فیلتر
    ۶ ماه
  • میزان فیلتراسیون آلاینده‌ها و میکروب‌ها
    ۹۹%
  • میزان فیلتراسیون مواد و رسوب
    ۹۹%

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ فیلتر پلی فسفات ظرفشویی و لباسشویی سوفیلتر مدل Sf34

فیلتر پلی فسفات ظرفشویی و لباسشویی سوفیلتر مدل Sf34

مشخصات

  • اقلام همراه
    فیلتر به همراه پک کامل تقدیم می گردد.
  • نوع فیلتر
    الیافی (PP)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • عمر مفید فیلتر
    ۱۲ ماه
  • میزان فیلتراسیون آلاینده‌ها و میکروب‌ها
    ۹۹.۹
  • میزان فیلتراسیون مواد و رسوب
    ۹۹.۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ فیلتر رسوب گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی گلیتز مدل DESCALER

فیلتر رسوب گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی گلیتز مدل DESCALER

مشخصات

  • وزن
    ۰.۳ گرم
  • سایر توضیحات
    نصب سریع و آسان بدون نیاز هر گونه اتصالات اضافی سبکی قابل ملاحظه و حجم کم کاهش هزینه هاو خسارتهای ناشی از رسوب گچ هزینه پایینجلوگیری رسوب گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی و ظرفشویی پایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوبات گرفتن تمامی ذرات شن و ماسه جلوگیری از هزینه سرویس وخرابی و افزایش عمر دستگاه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی لابستر مدل New-L100

فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی لابستر مدل New-L100

مشخصات

  • سایر توضیحات
    نصب سریع و آسان بدون نیاز هر گونه اتصالات اضافیسبکی قابل ملاحظه و حجم کمکاهش هزینه هاو خسارتهای ناشی از رسوب گچهزینه پایینجلوگیری رسوب گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی و ظرفشوییپایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوباتگرفتن تمامی ذرات شن و ماسهجلوگیری از هزینه سرویس وخرابی و افزایش عمر دستگاه
  • نوع فیلتر
    آنتی باکتریال (Anti Bacterial)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • عمر مفید فیلتر
    ۱۲ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی سافت واتر مدل JK-22412

فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی سافت واتر مدل JK-22412

مشخصات

  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • سایر توضیحات
    فیلتر پلی فسفات مناسب برای انواع کاهش و از بین بردن رسوب آب ورودی انواع ماشین لباسشویی و ظرفشوییبا قابلیت شارژ مجدد فیلتر ( دیگر نیازی به تعویض فیلتر نیست)بدنه ی شفاف و با کیفیت ساخت کشور تایوان
  • نوع فیلتر
    الیافی (PP)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • مواد فیلتر شونده
    تمامی رسوبات داخل آب
  • عمر مفید فیلتر
    ۱۲ ماه
  • میزان فیلتراسیون آلاینده‌ها و میکروب‌ها
    ۷۰%
  • میزان فیلتراسیون مواد و رسوب
    ۹۰%

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مایکرو فیلتر مدل BMicro

فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مایکرو فیلتر مدل BMicro

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – قطره شلنگ ۳/۴- فیلتر پلی فسفات- ساخت ایران- نصب سریع و آسان- سبکی قابل ملاحظه و حجم کم- عملکرد بهتر شستشو با فیلتر لباسشویی- از بین برنده تمامی، جرم و رسوبات داخل لباسشویی- جلوگیری از هزینه‌های خرابی و افزایش عمر دستگاه- تنها مدل فیلتر که قابلیت نصب به شیلنگ ماشین لباسشویی شیر آب گرم را نیز دارد.- نرم‌تر شدن لباس‌ها و شفاف‌تر شدن لباس‌ها پس از شستشو- جلوگیری از زنگ زدگی، پوسیدگی و رسوب‌گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی- پایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوبات باعث افزایش کیفیت شستشو برای پودرهای شوینده می‌شود.- صرفه جویی در مصرف انرژی به‌علت نبودن جرم و رسوبات در قطعات لباس شویی ال جی و درنتیجه رسیدن سریع‌تر به دمای مورد نظر برای دستگاه- گرفتن تمامی ذرات شن و ماسه به علت وجود فیلتر مخصوص اضافی در فیلتر که در هیچ یک از مدل‌های دیگر و مشابه موجود نمی‌باشد.
  • نوع فیلتر
    کربن بلاک (Carbon Block)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • عمر مفید فیلتر
    ۶ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مایکرو فیلتر مدل SMicro

فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مایکرو فیلتر مدل SMicro

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – قطره شلنگ ۳/۴- فیلتر پلی فسفات- ساخت ایران- نصب سریع و آسان- سبکی قابل ملاحظه و حجم کم- عملکرد بهتر شستشو با فیلتر لباسشویی- از بین برنده تمامی، جرم و رسوبات داخل لباسشویی- جلوگیری از هزینه‌های خرابی و افزایش عمر دستگاه- تنها مدل فیلتر که قابلیت نصب به شیلنگ ماشین لباسشویی شیر آب گرم را نیز دارد.- نرم‌تر شدن لباس‌ها و شفاف‌تر شدن لباس‌ها پس از شستشو- جلوگیری از زنگ زدگی، پوسیدگی و رسوب‌گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی- پایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوبات باعث افزایش کیفیت شستشو برای پودرهای شوینده می‌شود.- صرفه جویی در مصرف انرژی به‌علت نبودن جرم و رسوبات در قطعات لباس شویی ال جی و درنتیجه رسیدن سریع‌تر به دمای مورد نظر برای دستگاه- گرفتن تمامی ذرات شن و ماسه به علت وجود فیلتر مخصوص اضافی در فیلتر که در هیچ یک از مدل‌های دیگر و مشابه موجود نمی‌باشد.
  • نوع فیلتر
    کربن بلاک (Carbon Block)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • عمر مفید فیلتر
    ۶ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی لابستر مدل ۲/New-L100 مجموعه ۲ عددی

فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی لابستر مدل 2/New-L100 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    نصب سریع و آسان بدون نیاز هر گونه اتصالات اضافیسبکی قابل ملاحظه و حجم کمکاهش هزینه هاو خسارتهای ناشی از رسوب گچهزینه پایینجلوگیری رسوب گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی و ظرفشوییپایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوباتگرفتن تمامی ذرات شن و ماسهجلوگیری از هزینه سرویس وخرابی و افزایش عمر دستگاه
  • نوع فیلتر
    آنتی باکتریال (Anti Bacterial)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • عمر مفید فیلتر
    ۱۲ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ فیلتر رسوب گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی مدل in-line

فیلتر رسوب گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی مدل in-line

مشخصات

  • نوع
    فیلتر ماشین ظرفشویی و لباسشویی سامسونگ
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • طول
    ۷ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳ سانتی‌متر
  • قابلیت‌های ابزار
    عبور آب در حین قطع برق
  • ظرفیت
    ۲۲۰ لیتر در شبانه روز لیتر
  • تعداد فیلتر
    ۱
  • عمر متوسط فیلترها
    ۱۸ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مدل میکرو ۰۲

فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مدل میکرو 02

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده برای تمامی مدل های لباسشویی و ظرفشویی موجود در بازار – قطره شلنگ ۳/۴ – فیلتر پلی فسفات – ساخت ایران – نصب سریع و آسان – سبکی قابل ملاحظه و حجم کم – عملکرد بهتر شستشو با فیلتر لباسشویی – از بین برنده تمامی، جرم و رسوبات داخل لباسشویی – جلوگیری از هزینه‌های خرابی و افزایش عمر دستگاه – تنها مدل فیلتر که قابلیت نصب به شیلنگ ماشین لباسشویی شیر آب گرم را نیز دارد. – نرم‌تر شدن لباس‌ها و شفاف‌تر شدن لباس‌ها پس از شستشو – جلوگیری از زنگ زدگی، پوسیدگی و رسوب‌گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی – پایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوبات باعث افزایش کیفیت شستشو برای پودرهای شوینده می‌شود. – صرفه جویی در مصرف انرژی به‌علت نبودن جرم و رسوبات در قطعات لباس شویی ال جی و درنتیجه رسیدن سریع‌تر به دمای مورد نظر برای دستگاه – گرفتن تمامی ذرات شن و ماسه به علت وجود فیلتر مخصوص اضافی در فیلتر که در هیچ یک از مدل‌های دیگر و مشابه موجود نمی‌باشد.
  • اقلام همراه
    واشر پلاستیکی
  • نوع فیلتر
    کربن بلاک (Carbon Block)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • مواد فیلتر شونده
    رسوبات آب و سایر آلاینده ها
  • عمر مفید فیلتر
    ۱۲ ماه
  • میزان فیلتراسیون آلاینده‌ها و میکروب‌ها
    ۳۰ درصد
  • میزان فیلتراسیون مواد و رسوب
    ۹۹ درصد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی اطلس مدل ۰۰۱

فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی اطلس مدل 001

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – قطره شلنگ ۳/۴- فیلتر پلی فسفات- ساخت ایران- نصب سریع و آسان- سبکی قابل ملاحظه و حجم کم- عملکرد بهتر شستشو با فیلتر لباسشویی- از بین برنده تمامی، جرم و رسوبات داخل لباسشویی- جلوگیری از هزینه‌های خرابی و افزایش عمر دستگاه- تنها مدل فیلتر که قابلیت نصب به شیلنگ ماشین لباسشویی شیر آب گرم را نیز دارد.- نرم‌تر شدن لباس‌ها و شفاف‌تر شدن لباس‌ها پس از شستشو- جلوگیری از زنگ زدگی، پوسیدگی و رسوب‌گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی- پایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوبات باعث افزایش کیفیت شستشو برای پودرهای شوینده می‌شود.- صرفه جویی در مصرف انرژی به‌علت نبودن جرم و رسوبات در قطعات لباس شویی و درنتیجه رسیدن سریع‌تر به دمای مورد نظر برای دستگاه- گرفتن تمامی ذرات شن و ماسه به علت وجود فیلتر مخصوص اضافی در فیلتر که در هیچ یک از مدل‌های دیگر و مشابه موجود نمی‌باشد.
  • نوع فیلتر
    کربن بلاک (Carbon Block)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • عمر مفید فیلتر
    ۶ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی آکوا سان ری مدل k-1000

فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی آکوا سان ری مدل k-1000

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    نصب سریع و آسان بدون نیاز هر گونه اتصالات اضافیسبکی قابل ملاحظه و حجم کمکاهش هزینه هاو خسارتهای ناشی از رسوب گچهزینه پایینجلوگیری رسوب گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی و ظرفشوییپایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوباتگرفتن تمامی ذرات شن و ماسهجلوگیری از هزینه سرویس وخرابی و افزایش عمر دستگاه
  • نوع فیلتر
    آنتی باکتریال (Anti Bacterial)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • مواد فیلتر شونده
    حذف آلاینده هایی مانند کلر، سرب، جیوه، آهن و سولفید هیدروژن از آب حذف کلیه ذرات شن و ماسه از آبکاهش سختی آب و حذف رسوبات
  • عمر مفید فیلتر
    ۱۲ ماه
  • میزان فیلتراسیون آلاینده‌ها و میکروب‌ها
    ۹۹%
  • میزان فیلتراسیون مواد و رسوب
    ۹۹%

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی لابستر مدل ۳/New-L100 مجموعه ۳ عددی

فیلتر رسوب‌گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی لابستر مدل 3/New-L100 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    نصب سریع و آسان بدون نیاز هر گونه اتصالات اضافیسبکی قابل ملاحظه و حجم کمکاهش هزینه هاو خسارتهای ناشی از رسوب گچهزینه پایینجلوگیری رسوب گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی و ظرفشوییپایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوباتگرفتن تمامی ذرات شن و ماسهجلوگیری از هزینه سرویس وخرابی و افزایش عمر دستگاه
  • نوع فیلتر
    آنتی باکتریال (Anti Bacterial)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • عمر مفید فیلتر
    ۱۲ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی اسمارت واتر مدل SW

فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی اسمارت واتر مدل SW

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – قطره شلنگ ۳/۴- فیلتر پلی فسفات- ساخت ایران- نصب سریع و آسان- سبکی قابل ملاحظه و حجم کم- عملکرد بهتر شستشو با فیلتر لباسشویی- از بین برنده تمامی، جرم و رسوبات داخل لباسشویی- جلوگیری از هزینه‌های خرابی و افزایش عمر دستگاه- تنها مدل فیلتر که قابلیت نصب به شیلنگ ماشین لباسشویی شیر آب گرم را نیز دارد.- نرم‌تر شدن لباس‌ها و شفاف‌تر شدن لباس‌ها پس از شستشو- جلوگیری از زنگ زدگی، پوسیدگی و رسوب‌گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی- پایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوبات باعث افزایش کیفیت شستشو برای پودرهای شوینده می‌شود.- صرفه جویی در مصرف انرژی به‌علت نبودن جرم و رسوبات در قطعات لباس شویی و درنتیجه رسیدن سریع‌تر به دمای مورد نظر برای دستگاه- گرفتن تمامی ذرات شن و ماسه به علت وجود فیلتر مخصوص اضافی در فیلتر که در هیچ یک از مدل‌های دیگر و مشابه موجود نمی‌باشد.
  • نوع فیلتر
    کربن بلاک (Carbon Block)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • عمر مفید فیلتر
    ۶ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مدل Multi

فیلتر رسوب گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی مدل Multi

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – قطره شلنگ ۳/۴- فیلتر پلی فسفات- ساخت ایران- نصب سریع و آسان- سبکی قابل ملاحظه و حجم کم- عملکرد بهتر شستشو با فیلتر لباسشویی- از بین برنده تمامی، جرم و رسوبات داخل لباسشویی- جلوگیری از هزینه‌های خرابی و افزایش عمر دستگاه- تنها مدل فیلتر که قابلیت نصب به شیلنگ ماشین لباسشویی شیر آب گرم را نیز دارد.- نرم‌تر شدن لباس‌ها و شفاف‌تر شدن لباس‌ها پس از شستشو- جلوگیری از زنگ زدگی، پوسیدگی و رسوب‌گذاری بر روی المنت و قطعات لباسشویی- پایین بردن سختی آب و نبود جرم و رسوبات باعث افزایش کیفیت شستشو برای پودرهای شوینده می‌شود.- صرفه جویی در مصرف انرژی به‌علت نبودن جرم و رسوبات در قطعات لباس شویی و درنتیجه رسیدن سریع‌تر به دمای مورد نظر برای دستگاه- گرفتن تمامی ذرات شن و ماسه به علت وجود فیلتر مخصوص اضافی در فیلتر که در هیچ یک از مدل‌های دیگر و مشابه موجود نمی‌باشد.
  • نوع فیلتر
    کربن بلاک (Carbon Block)
  • مورد استفاده در
    ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • عمر مفید فیلتر
    ۶ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید فیلتر ماشین ظرفشویی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: علت سوختن سریع لامپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا