آشپزخانه

آسیاب دستی، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع آسیاب دستی

راهنمای خرید آسیاب دستی به همراه نکات مهم هنگام خرید آسیاب دستی

یکی از سخت‌ترین کارهای آشپزخانه آسیاب کردن یک ماده جامد است، شاید با خود بگوئید که به راحتی می‌توان با یک آسیاب برقی یا آسیاب یک دستگاه چند کاره این کار را انجام داد. اما بعد از پایان کار تازه متوجه می‌شوید که شستشو و برداشتن دستگاه سخت‌تر از آسیاب کردن است. اینجا اهمیت استفاده از آسیاب دستی مشخص می‌شود. این دستگاه کوچک روی کابینت آشپزخانه قرار می‌گیرد و بدون نیاز به برق کار می‌کند. شما با چرخاندن یک اهرم یا هندل به راحتی می‌توانید مواد داخل دستگاه را آسیاب کنید. آسیاب دستی نیاز به برق ندارد و شما در طبیعت و سفر هم به راحتی می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید.

قیمت آسیاب دستی چند برابر ارزان‌تر از یک آسیاب برقی است. به همین علت از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. پیشنهاد می‌کنم در کنار آسیاب برقی خود یک دستگاه آسیاب دستی هم خریداری کنید. بسته به حجم موادی که قرار است آن‌ها را آسیاب کنید، این وسیله در اندازه‌های مختلفی موجود است که شما می‌توانید آن را با توجه به نیاز خود انتخاب و خریداری کنید. اگر همیشه موادی را که آسیاب می‌کنید، حجم کمی دارند، باید اندازه کوچک این وسیله را خریداری کنید، تا به وسیله آن بتوانید ماده مورد نطر خود را به راحتی آسیاب کنید. باید آسیاب دستی بزرگ نمی‌توان مواد کم حجم را آسیاب کرد، اما به وسیله یک آسیاب کوچک می‌توان مواد در حجم بیشتر را چند مرحله آسیاب کرد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید آسیاب دستی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع آسیاب دستی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم که هنگام خرید آسیاب دستی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش خواهیم داد.

آسیاب دستی چیست و چه کاربردی دارد؟

یک دستگاه کوچک که به وسیله آن بدون نیاز به برق با قدرت بازوی خود و چرخاندن یک هندل قادر به آسیاب کردن انواع حبوبات و دانه خواهید بود. درون این دستگاه یک تیغه فلزی وجود دارد که با چرخاندن هندل به حرکت در می‌آید، هر چه سرعت چرخاندن اهرم را بالا ببریم، دستگاه با سرعت بیشتری مواد درون خود را آسیاب می‌کند. در واقع نمونه دستی را می‌توان کم دردسرتربن دستگاه برای آسیاب کردن مواد مختلف درون آشپزخانه در نظر گرفت.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آسیاب قهوه

چرا به یک دستگاه آسیاب دستی نیاز داریم؟

از آنجایی که نمونه‌های برقی فضای بیشتری از محیط آشپزخانه شما را اشغال می‌کنند، بهتر است که از نمونه دستی آن استفاده کنید. از طرفی نیاز به برق هم ندارد و در هر قسمتی از آشپرخانه حتی در مسافرت هم از این وسیله به راحتی می‌توانید استفاده نمائید. قیمت مدل‌های دستی چند برابر از مدل‌های برقی ارزان‌تر است، بنابراین شما می‌توانید با کمترین میزان بودجه این محصول ارزشمند را خریداری کنید.

انواع آسیاب دستی موجود در بازار:

این دستگاه هم مانند سایر وسایل موجود در آشپزخانه انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به نوع نیاز و حجم موادی که قرار است آن را آسیاب کنید نوع دستگاه خود را مشخص نمائید. در ادامه این مقاله شما را با انواع آسیاب موجود در بازار آشنا می‌کنیم.

  • آسیاب دستی چرخ دنده‌ای: همان گونه که از نام آن مشخص است، این دستگاه دارای چندین چرخ دنده می‌باشد، با حرکت دادن اهرم دستگاه چرخ دنده‌ها همانند یک گیربکس قدرت بیشتری برای آسیاب کردن به دستگاه وارد می‌کنند. در نتیجه شما با مصرف کمترین انرژی بیشترین کارایی را شاهد خواهید بود. این یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های آسیاب کردن مکانیکی در سراسر جهان است. یکی از معایب این مدل گیر کردن و شکستن چرخ دنده‌ها می‌باشد، اما اگر به درستی از دستگاه استفاده کنید، سالیان سال برای شما کار خواهد کرد.
  • آسیاب دستی تیغه‌‌ای: این مدل از آسیاب همانند نمونه‌های برقی دارای تیغه‌های چرخان است، شما با چرخاندن هندل روی دستگاه تیغه‌ها را به حرکت در می‌آورید. برخورد مواد درون دستگاه با لبه تیز تیغه‌ها سبب آسیاب شدن مواد داخل دستگاه می‌شود. نسبت به نمونه چرخ دنده‌دار شما باید انرژی بیشتری را برای به حرکت در آوردن تیغه‌ها مصرف کنید. البته قیمت آن‌ها از نمونه چرخ دنده‌دار ارزان‌تر است و در صورت خراب شدن به راحتی می‌توانید تیغه‌های دستگاه را با یک نمونه جدید جایگزین نمائید.
  • آسیاب دستی سنگی: از دو قطعه سنگ دایره‌ای ساخته شده که روی هم قرار دارند، روی سطح سنگ اول یک سری دندانه وجود دارد که موادی که قرار است آسیاب شوند درون آن شیارها وارد شده و شکسته می‌شوند. از یک سوراخ در بالای سنگ اول دانه قابل آسیاب وارد شده و با چرخش سنگ اول روی دوم موادی که وارد شیار روی سنگ اول شده‌اند، آسیاب می‌شوند. این مدل برای آسیاب کردن دانه در حجم بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. آسیاب‌های سنگی جزو اولین اختراعات دست بشر به حساب می‌آیند و همچنان هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بهترین آسیاب دستی:

با اینکه تمام مدل‌های این آسیاب یک کار مشخص را انجام می‌دهند، در نهایت این شما هستید که باید با توجه به حجم کاری خود و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. ارزان تربن نوع آسیاب نمونه سنگی است و گران‌ترین نمونه آن مدل چرخ دنده دار که کار کردن با نمونه چرخ دنده‌دار از همه اسان‌تر است و به صرف انرژی کمتری احتیاج دارید.

مزایای استفاده از آسیاب دستی:

  • قیمت این دستگاه نسبت به نمونه‌های برقی ارزان‌تر است به همین علت از ارزش خرید بالایی برخوردار می‌باشد.
  • اندازه آسیاب‌های دستی چند برابر کوچک‌تر از یک آسیاب برقی است، بنابراین آن را به راحتی می‌توان جابه‌جا کرد.
  • در صورت نیاز به شستشو به علت اینکه فاقد قسمت‌های الکترونیکی است، با خیالی آسوده می‌توانید، آن را شستشو دهید.
  • نیاز به برق شهری ندارند و با نیروی محرک بازو کار می‌کنند به همین علت به راحتی در هر کجا حتی در سفر می‌توانید از این وسیله استفاده کنید.

آسیاب دستی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد، شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های لوازم خانگی سراسر کشور این محصول ارزشمند را انتخاب و خریداری کنید. اگر با خرید حضوری این محصول مشکل دارید، می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها آسیاب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. خوشبختانه در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید با توجه به قوانین مرجوعی فروشگاه مربوطه آن را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید.

بهترین مارک آسیاب دستی:

اینکه بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک آسیاب در نظر بگیریم، شاید کار منصفانه‌ای نباشد. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که از نظر کیفیت حرف اول را می‌زنند و معرفی یک برند خاص کار چندان جالبی نخواهد بود و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای آسیاب دستی موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • آسیاب‌های دستی ریور
  • آسیاب‌های دستی گتر
  • آسیاب‌های دستی جنوا
  • آسیاب‌های دستی بارال
  • آسیاب‌های دستی اسلیم
  • آسیاب‌های دستی ترینگولار
  • آسیاب‌های دستی یونیک لایف

تفاوت بین آسیاب دستی و آسیاب برقی:

همان طور که از نام آن‌ها مشخص است، نمونه دستی با حرکت دست و نیروی بازو کار می‌کند، اما آسیاب برقی دارای یک موتور الکتریکی است و با انرژی برق کار می‌کند. داشتن موتور الکتریکی سبب می‌شود که اندازه آسیاب برقی از نمونه دستی بزرگتر باشد. قیمت آسیاب برقی چند برابر نمونه دستی است، بنابراین نمونه دستی ارزان‌تر است و از ارزش خرید بالاتری برخوردار است.

راهنمای خرید آسیاب دستی:

برای اینکه در خرید هر محصولی یک خرید موفق داشته باشید، باید یک سری نکات مهم هنگام خرید آن محصول را دانسته باشید. این محصول هم از این قاعده مستثنی نیست و نیاز به یک راهنمای خرید کامل دارد. شما علاوه بر نوع آسیاب باید به اندازه دستگاه مکانیسم قدرت که شامل چرخ دنده و تیغه است، توجه داشته باشید. همچنین شما باید به برند محصول و نظرات سایر مشتریان هم توجه داشته باشید. در ادامه ما با مطالعه چندین مقاله در رابطه با خرید دستگاه آسیاب یک سری نکات مهم را که هنگام خرید این محصول باید در نظر بگیرید را به شما آموزش می‌دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فلفل و نمک ساب

نکات مهم هنگام خرید آسیاب دستی:

  1. قیمت آسیاب: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید آسیاب باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید آسیاب را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع آسیاب: آسیاب‌های دستی هم مانند آسیاب برقی مدل‌های مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها آسیاب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. به طور کلی سه نوع آسیاب وجود دارد، آسیاب چرخ دنده‌دار، آسیاب تیغه‌دار و آسیاب سنگی که هر یک از این مدل‌‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای اینکه با جزئیات هر یک از این مدل‌ها بیشتر آشنا شوید به قسمت ابتدای مقاله مراجعه کنید.
  3. جنس بدنه: این محصول از جنس‌های مختلف ساخته می‌شود، مرسوم‌ترین مدل‌های این محصول جنس استیل ضد زنگ، پلاستیک و سنگ می‌باشد. ارزان‌ترین نمونه آسیاب جنس پلاستیکی آن است، اما نباید انتظار داشته باشید که دانه‌های خیلی سفت را با آن آسیاب کنید چون امکان شکستن بدنه آن وجود دارد. اگر کمی بیشتر هزینه کنید، مدل‌های فلزی بهترین گزینه هستند و با آن‌ها قادر به آسیاب کردن دانه‌های خیلی سفت و سخت هم خواهید بود.
  4. حجم دستگاه: هر آسیاب دارای یک مخزن است که فقط با توجه به حجم این مخزن می‌توانید دانه یا حبوبات مورد نظر خود را درون آن بریزید. اگر روزانه حجم زیادی از حبوبات خود را آسیاب می‌کنید، نیاز به دستگاهی با حجم بالا دارید. اما اگر هر از چند گاهی از آسیاب خود استفاده می‌کنید، بهتر است از دستگاهی با حجم کوچک استفاده کنید، با این کار دستگاه حجم کمتری از کابینت آشپزخانه شما را اشغال می‌کند. از طرفی برای مسافرت هم به راحتی می‌توان آن‌ها را حمل کرد.
  5. جنس تیغه‌ها: در حالی که تیغه‌ها در تماس مستقیم با دانه‌ها و حبوبات درون دستگاه هستند، جنس تیغه‌های آن باید از استیل ضد زنگ مقاوم باشد. زیرا در صورت برخورد با دانه‌های خیلی سفت مقاومت لازم را داشته باشد. بهترین مدل‌های آسیاب دارای تیغه‌های بیشتری هستند که توان دستگاه را افزایش می‌دهد و سرعت آسیاب کردن را افزایش می‌دهد.
  6. برند محصول: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید، این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند، تجربه ثابت کرده خرید یک جنس تست شده بهتر از امتحان کردن یک برند ناشناخته است. برندهای شناخته شده معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. یک برند معروف هرگز جنس بی‌کیفیت تحویل مشتری نمی‌دهد، زیرا اکثر این برندها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید آسیاب دستی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای آسیاب دستی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ آسیاب دستی قهوه مدل triangle

آسیاب دستی قهوه مدل triangle

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۱ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    این آسیاب دستی به صورت مثلث بوده.و هر ضلع مخزن این آسیاب ۵ سانتی متر می باشد.
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    در این آسیاب دستی برای تغییر سایز آسیاب دانه های قهوه ، محور اصلی تیغه را با دست نگه داشته و مهره مشکی رنگ زیر بخش فوقانی را تا رسیدن به اندازه مورد نظرتان بچرخانید سپس آن را قفل کرده و کار آسیاب قهوه را انجام بدهید.در آلبوم تصاویر به این کار اشاره شده.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ آسیاب دستی قهوه کد ۲۰۱۰۲

آسیاب دستی قهوه کد 20102

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰ × ۹ × ۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۱۲ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    چوب
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    – آسیاب دستی قهوه- بدنه سرامیکی و چوبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ آسیاب دستی مدل coffee grinder

آسیاب دستی مدل coffee grinder

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    اندازه مخزن قهوه ۳ کاپ در ۵ سانت هست اندازه مخزن قهوه اسیاب شده ۶ سانت هست اندازه دسته ۱۰ سانت
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل ضد خش
  • کشور مبدا برند
    چین
  • اقلام همراه
    دسته از جنس استیل و فرچه برای تمیز کردن تیغه
  • سایر توضیحات
    دسته جدا شونده هست و قسمت چرخان دسته که در دست قرار میگیره از جنس چوب هست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ آسیاب دستی مدل sn-02

آسیاب دستی مدل sn-02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس دسته
    سرامیک
  • جنس بدنه
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ آسیاب دستی قهوه مدل Barista

آسیاب دستی قهوه مدل Barista

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    شیشه
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ آسیاب دستی مدل خردکن تک کاره

آسیاب دستی مدل خردکن تک کاره

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x4x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    بدنه پلاستیکی متوسطدسته دوتیکه جدیدتیغه جدیدبادهانه پلاستیکی
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلی‌پروپیلن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • اقلام همراه
    جعبه رنگیتیغه ریز
  • سایر توضیحات
    بادسته دوتیکه جدیدتیغه جدیدبادهانه پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ آسیاب دستی مدل دوکاره

آسیاب دستی مدل دوکاره

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x6x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    تیغه ریزتیغه درشت
  • جنس دسته
    ABS
  • جنس بدنه
    پلی‌پروپیلن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • اقلام همراه
    رنده ریز با لبه پلاستیکی رنده درشت با لبه پلاستیکی
  • سایر توضیحات
    رنده ریزبرای خردکردن خشکبار بدون روغن دهیرنده درشت برای خردکردن هویج وسیب زمینی ونارگیل وکدو وگردو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ آسیاب دستی کافی گریندر مدل mh.007

آسیاب دستی کافی گریندر مدل mh.007

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    شیشه
  • اقلام همراه
    ۵۰ گرم قهوه و ظرف نگهدار قهوه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ آسیاب دستی قهوه مدل CBG

آسیاب دستی قهوه مدل CBG

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x19 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۷۰ گرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس بدنه
    شیشه
  • کشور مبدا برند
    چین
  • اقلام همراه
    درب اضافه محفظه شیشه ای
  • سایر توضیحات
    برای تغییر سایز آسیاب دانه های قهوه ، محور اصلی تیغه را با دست نگه داشته و مهره ستاره ای را تا رسیدن به اندازه مورد نظرتان بچرخانید سپس آن را قفل کرده و کار آسیاب قهوه را انجام بدهید.در آلبوم تصاویر به این کار اشاره شده.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ آسیاب دستی مدل چهارکاره چیپس

آسیاب دستی مدل چهارکاره چیپس

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x4x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    دسته دوتیکه جدیدتیغه ها بالبه پلاستیک جدید
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلی‌پروپیلن
  • اقلام همراه
    تیغه ریزتیغه متوسطتیغه درشتتیغه چیپس
  • سایر توضیحات
    دسته دوتیکه جدیدتیغه ها بالبه پلاستیک جدیدتیغه ریز برای انواع خشکبارتیغه متوسط برای سیروپیاز ونارگیل وپنیرپیتزاتیغه درشت برای هویچ وسیب زمینی وپیاز وسیر تیغه چیپس برای خیاروهویچ وسیب زمینی و…

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ آسیاب دستی کد ۰۰۶۵ بسته ۲ عددی

آسیاب دستی کد 0065 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ آسیاب دستی قهوه مدل G22

آسیاب دستی  قهوه مدل G22

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ آسیاب دستی قهوه کافه رایم مدل Pentagon

آسیاب دستی قهوه کافه رایم مدل Pentagon

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • مقاومت دمایی
    بالای ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    فلز
  • اقلام همراه
    یک عدد برس تمیز کننده دستگاه
  • سایر توضیحات
    ۱. جنس آلیاژ: آلومینیوم، محفظه آسیاب فولاد ضد زنگ، دستگیره آسیاب فلز و چوب بلوط / ۲. ظرفیت: ظرف دانه قهوه ۲۵ گرم، ظرف پودر قهوه ۲۰ گرم / ۳. قابل استفاده از پودر قهوه در سایر قهوه سازها / ۴. تیغه‌ی آسیاب و دیسک آسیاب با دقت و سرعت بالا آسیاب میکند، پودر قهوه را با توجه به تنظیم درجه آسیاب می کند / ۵. ۲۰ گرم پودر قهوه در محفظه، می توانید ۳ فنجان قهوه را در یک زمان آماده کنید. / ۶. بدنه ضد لغزش و به راحتی با دست آسیاب می شود / ۸. ابعاد: ۱۵×۵ سانتی متر / ۹. وزن: ۵۸۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ آسیاب دستی قهوه مدل مخزن کشویی

آسیاب دستی قهوه مدل مخزن کشویی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۴۷ گرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس بدنه
    چوب
  • سایر توضیحات
    آسیاب دستی قهوه مدل چوبی علاوه بر کارایی ساده و ظاهری خاص و جذاب، قابل شستشو بوده و هر بار پس از استفاده می توانید آن را تمیز نمایید. همچنین این محصول در زمان قرار گیری بر روی میز و… نیز جای زیادی را اشغال نخواهد کرد. جهت استفاده از این آسیاب، ابتدا دانه های قهوه را در مخزن ۷۵ میلی لیتری بریزید و سپس دسته ی چرخشی محصول را بچرخانید تا تیغه های تیز سرامیکی دانه ها را پودر کرده و به کشوی چوبی منتقل نمایند حالا قهوه ی پودر شده را دم کرده و از نوشیدن آن با عطر و طعمی خاص لذت ببرید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ آسیاب دستی قهوه مدل Triangular

آسیاب دستی قهوه مدل Triangular

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x8x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ آسیاب دستی گتر مدل CG

آسیاب دستی گتر مدل CG

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ آسیاب دستی مدل Camp

آسیاب دستی مدل Camp

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل ضد خش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ آسیاب قهوه دستی مدل NeW Coffe

آسیاب قهوه دستی مدل NeW Coffe

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x9x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس دسته
    چوب
  • جنس بدنه
    چوب
  • سایر توضیحات
    رنگ دسته کشو و دسته همزن به نسبت رنگ بدنه تغییر میکند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ آسیاب دستی قهوه مدل هوم

آسیاب دستی قهوه مدل هوم

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ آسیاب دستی مدل ZM17

آسیاب دستی مدل ZM17

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x21x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۲۰ گرم
  • مقاومت دمایی
    بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ
  • اقلام همراه
    برس تنظیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ آسیاب دستی یونیک لایف مدل PRO-25 کد ۰۱

آسیاب دستی یونیک لایف مدل PRO-25 کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x8x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ آسیاب دستی یونیک لایف مدل fx25 کد ۰۷

آسیاب دستی یونیک لایف مدل fx25 کد 07

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x8x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ آسیاب دستی قهوه مدل ۱۱۶۶۱۲-۳۶

آسیاب دستی  قهوه مدل 116612-36

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x19 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۵ گرم
  • مقاومت دمایی
    بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ آسیاب دستی قهوه کافه رایم مدل Conical Burr Grinder

آسیاب دستی قهوه کافه رایم مدل Conical Burr Grinder

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • مقاومت دمایی
    بالای ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    فلز
  • اقلام همراه
    بدنه اصلی / محفظه‌ی شیشه‌ای / دسته‌ی آسیاب / برس تمیز کننده / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ آسیاب دستی قهوه مدل Round-X

آسیاب دستی قهوه مدل Round-X

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ آسیاب دستی مدل اسلیم

آسیاب دستی مدل اسلیم

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ آسیاب دستی گتر مدل BM155

آسیاب دستی گتر مدل BM155

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x10x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۸۰ گرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ آسیاب دستی مهرالدین مدل F4

آسیاب دستی مهرالدین مدل F4

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x10x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • جنس دسته
    پلی پروپیلن
  • جنس بدنه
    پلی‌پروپیلن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • اقلام همراه
    خردکن.دسته.چهار تیغه ریز.معمولی.درشت.چیپس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ آسیاب دستی قهوه مدل GRINDER-STEEL

آسیاب دستی قهوه مدل GRINDER-STEEL

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ آسیاب دستی قهوه مدل LY23

آسیاب دستی قهوه مدل LY23

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x21x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • مقاومت دمایی
    بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد
  • جنس دسته
    چوب
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ
  • اقلام همراه
    برس تنظیفپمپ باد فانل مخصوص آسیاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید آسیاب دستی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید رنگ ابرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا