دکوراتیولوازم تزئینیلوازم ورزشی

میز و صندلی شطرنج، راهنمای خرید میز و صندلی شطرنج و تخته نرد چوبی زیبا

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید میز و صندلی شطرنج باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

ورزش شطرنج یک بازی فکری است که روی میز انجام می‌شود، برای اینکه به راحتی روی بازی تمرکز داشته باشید، نیاز به میز و صندلی شطرنج دارید. تمامی مسابقات رسمی و بین المللی شطرنج بر روی این وسیله انجام می‌گیرند. برای انجام هر رشته ورزشی شما نیاز به یک سری لوازم ورزشی دارید، برای انجام دادن بازی شطرنج به صورت حرفه‌ای هم شما نیاز به میز و صندلی شطرنج بازی دارید. این وسیله علاوه بر اینکه یک وسیله ورزشی است، یکی از لوازم تزئینی منزل هم به حساب می‌آید. یعنی شما از میز و صندلی شطرنج می‌توانید به عنوان وسیله تزئینی منزل در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید.

شما حتما برای خرید میز و صندلی شطرنج باید به ابعاد و اندازه محصول توجه ویژه‌ای داشته باشید، زیرا شما باید فضای لازم برای قرار دادن این وسیله در منزل خود را داشته باشید. همچنین شما می‌توانید طرح و رنگ میز و صندلی شطرنج خود را با سایر مبلمان خود هماهنگ کنید، همین موضوع باعث می‌شود، منزل شما ظاهر زیباتر و مدرن‌تری پیدا کند. اگر منزل قصد ساخت منزل با نقشه دلخواه را دارید، بهتر است یک قسمت را در نقشه منزل برای قرار دادن میز و صندلی شطرنج در نظر بگیرید، با این کار هم دکوراسیون منزل شما زیباتر می‌شود و هم در آینده برای خرید این وسیله به مشکل بر نمی‌خورید و دست شما کاملا باز است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید میز و صندلی شطرنج را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع میز و صندلی شطرنج آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید میز و صندلی شطرنج باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

میزوصندلی شطرنج چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی از میز و صندلی که به صورت استاندارد به منظور انجام بازی فکری شطرنج مورد استفاده قرار می‌گیرد. این میز و صندلی معمولا از چوب درخت گردو یا راش تهیه می‌شوند، بنابراین از کیفیت خیلی زیادی برخوردار هستند. اکثر مدل‌های این میز و صندلی‌ها به صورت چند عملکردی ساخته می‌شوند به همین دلیل علاوه بر بازی شطرنج سایر بازی‌های فکری مانند تخته نرد را نیز روی آن‌ها می‌توان انجام داد. به دلیل اینکه قیمت این میز و صندلی‌ها معمولا خیلی ارزان نیست به همین علت آن‌ها را به صورت چند کاره می‌سازند تا شما با خرید یک میز و صندلی بتوانید اکثر بازی‌های فکری را روی آن‌ها انجام دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید میز پینگ پنگ

تاریخچه پیدایش شطرنج و میز و صندلی آن:

باستان شناسان اولین تخته بازی شطرنج را در منطقه بین النهرین منطقه اور در کشور عراق کشف کردند. با اینکه قوانین این شی با قدمتی پنج هزار ساله مشخص نبود، مورخین توانستند، قوانین این بازی را در مصر باستان کشف کنند. پس می‌توان نتیجه گرفت که قدمت این بازی به ۱۴۰۰ سال قبل از میلاد برمی‌گردد. در سال ۱۱۰۰ میلادی یک شخص فرانسوی نسخه جدیدی از این بازی را ارائه کرد. یک بازی زنانه که بر روی یک قطعه چوب پیاده شده بود. اولین کتاب در مورد بازی شطرنج هم در سال ۱۵۰۰ میلادی نوشته شد و سرانجام در سال ۱۸۴۷ اولین مسابقه جهانی شطرنج برگذار شد.

انواع میزوصندلی شطرنج موجود در بازار:

  1. میز شطرنج سلطنتی: این میز بیشتر برای منازل که دکوراسیون آن‌ها به سبک سلطنتی است، طراحی شده‌اند. یعنی اگر در منزل خود از مبلمان سلطنتی، پرده‌های سلطنتی استفاده می‌کنید، این مدل برای شما گزینه مناسبی است. هرگز از این مدل برای منازل مدرن نباید استفاده کرد چون هیچ گونه تناسبی با دکوراسیون داخلی منزل شما ندارند.
  2. میز شطرنج گرد: یکی از مزایای میزهای گرد این است که فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و دسترسی افرادی که روی این میز هستند به مهره‌های شطرنج به یک اندازه است. یعنی هیچ یک از نظر مدیریت بازی به دیگری برتری ندارد. اگر منزل شما آپارتمانی است و فضای زیادی برای قرار دادن این وسیله ندارید میز گرد بهترین گزینه برای شما می‌باشد.
  3. میز شطرنج چهار گوش: این میز به دلیل داشتن چهار گوشه به این اسم معروف شده که شامل دو نوع مربعی و مستطیلی است. مدل‌های مربعی به فضای بیشتری نیاز دارند در عوض مدل‌های مستطیلی به فضای کمتری برای نصب احتیاج دارند، به عنوان مثال: نمونه مستطیل را درون یک راهرو باریک هم می‌توان نصب کرد. در صورتی که برای نصب نمونه مربع شاید به یک اتاق جداگانه نیاز داشته باشید.
  4. میز شطرنج کلاسیک: در واقع این مدل را می‌توان استاندارد ترین نمونه میز و صندلی بازی شطرنج دانست به طوری که در مسابقات جهانی از این مدل استفاده می‌شود. جنس این میز و صندلی از چوب گردو و راش است که از نظر زیبایی و مقاومت نسبت به سایر میزها برتری دارند. اگر شطرنج را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنید و در آینده قصد شرکت در مسابقات را دارید، به شما این نمونه را پیشنهاد می‌کنم.
  5. میز شطرنج چوبی: جنس میزهای شطرنج می‌تواند از مواد مختلفی باشد. از پلاستیک گرفته تا انواع چوب و نئوپان که در اینجا قصد داریم نمونه چوبی را به شما معرفی کنیم. میزهای چوبی زیبایی بیشتری دارند و قیمت آن‌ها در مقایسه با مدل‌های دیگر مقداری گران‌تر است. اگر به دنبال یک میز محکم و مقاوم هستید که سالیان سال برای شما کار کند به شما نمونه چوب گردو و راش را پیشنهاد می‌کنم.
  6. میز شطرنج لاکچری: اگر میز خود را برای استفاده در ویلا و منازل لوکس می‌خواهید به شما میز شطرنج لاکچری را معرفی می‌کنم. زیرا در طرحی این مدل‌ها از بهترین متریال چوب و مواد استفاده شده که از نظر شکل ظاهری نسبت به نمونه‌های دیگر فاخر‌تر هستند. البته قیمت‌ آن‌ها بسیار گران قیمت است به همین دلیل در دسته میز‌های لاکچری قرار گرفته‌اند، زیرا برای طبقات بالای جامعه ساخته می‌شوند و نه افراد عادی جامعه.
  7. میز شطرنج فضای باز:‌ خیلی از افراد ترجیح می‌دهند به جای اینکه دریک گوشه از منزل یا محل کار نشسته و به بازی شطرنج بپردازند، به محیط باز رفته و در آنجا به رقابت مشغول شوند. طبیعی است، میزی که برای فضای باز طراحی می‌شود، ضد آب باشد و در مقابل نور مستقیم خورشید، رطوبت، باران و برف مقاوم باشد. پس حتما قبل از خرید این وسیله به محل استفاده از آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

مزایای میز وصندلی شطرنج چند منظوره:

  • میزهای شطرنج چند منظوره می توانند در یک چشم به هم زدن به میز پذیرایی تبدیل شوند.
  • در هنگام سرگرمی شما می‎‌توانید آن‌ها را به میز پیک نیک تبدیل کنید و از ورزش تنیس روی میز لذت ببرید.
  • همچنین شما هنگام تهیه کباب در منزل می‌توانید آن‌ها را به میز باربیکیو در حیاط منزل تبدیل کنید.
  • همچنین برای نگهداری لیوان، سینی‌های سرو، بشقاب‌ها و انواع افزودنی مفید هستند.
  • شما از این وسیله می‌توانید به عنوان یک میز برای کارهای مختلف که به میز نیاز دارند استفاده کنید.

ابعاد و اندازه استاندارد میز شطرنج:

اگر از بین مدل‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، قصد خرید نمونه کلاسیک را دارید، باید فکری به حال فضای لازم برای چیدمان آن را هم کرده باشید. زیرا اکثر میزهای شطرنج کلاسیک به همراه صندلی عرضه می‌شوند، پس در محاسبات خود اندازه صندلی‌ها را هم در نطر بگیرید و این یعنی شما برای قرار دادن ان‌ها به یک فضای بزرگ نیاز دارید. ابعاد و اندازه یک میز شطرنج کلاسیک چیزی در حدود ۷۸*۷۸*۸۰ سانتی‌متر می‌باشد و وزن این محصول حدود پنج تا ده کیلوگرم است. بسته به مدل میز و صندلی که انتخاب می‌کنید این ابعاد ممکن است، کم و زیاد شوند.

راهنمای خرید میز و صندلی شطرنج:

هنگام خرید این محصول به اولین نکته‌ای که باید توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد، در واقع میزان بودجه شما مشخص می‌کند که کدام میز و صندلی را خریداری کنید. دومین نکته توجه به ابعاد و اندازه میز و صندلی می‌باشد که باید با توجه به اندازه منزل خود اندازه آن را مشخص کنید، اگر حرفه‌ای بازی می‌کنید و در مسابقات شرکت می‌کنید، بهتر است، اندازه استاندارد را خریداری کنید. اگر برای زیبایی منزل و سرگرمی قرار است این میز و صندلی را خریداری نمائید، بهتر است به دکوراسیون داخلی منزل خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

میز و صندلی شطرنج از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید میز شطرنج وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید، خرید خود را انجام دهید. در واقع هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد که مشخص کند، دقیقا از چه راهی باید میز خود را خریداری کنید. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم، کاری زمان‌بر بوده و ممکن است نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد به همین علت دو روش که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، یعنی خرید اینترنتی و خرید حضوری را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری میز شطرنج: در این روش شما باید حتما از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه مبلمان فروشی مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی میز شطرنج: یکی از آسان‌ترین روش‌های خرید در جهان است، زیرا نیاز به خروج از منزل و محل کار ندارید. تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و جنس مورد نظر خود را سفارش دهید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن‌ را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس

نکات مهم برای خرید میز و صندلی شطرنج:

  1. میز با تخته شطرنج یا بدون تخته: یکی از مزای میزهای شطرنج این است که نیاز به تخته شطرنج ندارند، در واقع نقاط شطرنجی روی خود میز چاپ شده‌اند. این مدل‌ها معمولا به همراه مهره‌های شطرنج ارائه می‌شوند با این حال اگر خودتان تخته بهتری سراغ دارید یا به هر علت تمایلی به استفاده از تخته روی این میزها ندارید، بهتر است مدل‌هایی را خریداری کنید که دارای شکاف مخصوص قرار گیری تخته قابل تعویض هستند. بهتر است اندازه شکاف آن‌ها ۲۴*۲۴ باشد زیرا با اندازه تخته اکثر شطرنج‌ها هم خوانی دارد.
  2. اندازه میز و صندلی خود را در نظر بگیرید: شاید شما با دیدن مدل‌های زیبا و لاکچری وسوسه شوید که خرید خود را سریعا انجام دهید، اما این نکته را به خاطر داشته باشید که هر چه میز شطرنج بزرگتر باشد، صفحه شطرنج و منطقه تعیین شده آن بزرگتر خواهد بود. اندازه محلی که در آینده قرار است میز شطرنج خود را در آن قرار دهید را مد نظر داشته باشید تا بدانید برای بازی دقیقاً به چه اندازه‌ای از میز نیاز دارید. اگر فضای کافی ندارید می‌توانید چهار پایه‌های بدون پشتی را انتخاب کنید تا در صورت عدم استفاده آنها را زیر میز قرار داده و فضای کمتری را اشغال کنید.
  3. میزهای شطرنج چند منظوره: ممکن است برای قرار دادن یک میز در نقطه دیگر مشکلی نداشته باشید، اما اگر با خرید و قرار دادن یک میز دیگر در منزل خود مشکل دارید یک راه حل ساده وجود دارد. برخی از میزهای شطرنج به عنوان یک مدل چند منظوره موجود هستند که هر زمان که از آن برای بازی استفاده نمی کنید، می توانند آن‌ها را  به یک میز معمولی تبدیل کنید. به عنوان مثال: می توانید از آنها به عنوان میز پذیرایی برای پذیرایی از مهمانان خود یا سطحی برای انجام سایر بازی های رومیزی استفاده کنید.
  4. شکل ظاهری میز شطرنج: به عناصر دیگر در اتاق خود نگاه کنید، می توانید میز خود را با انتخاب یک شکل متقارن و نزدیک به وسایل دیگر خود تکمیل کنید. اگر فضای لازم برای قرار دادن میز در اتاق خود را دارید می‌توانید میزهای مستطیل و مربع را انتخاب نمائید زیرا نیاز به فضای بیشتری دارند. اگر اتاق شما فضای کمتری دارد می‌توانید مدل‌‍های گرد را انتخاب کنید زیرا فضای کمتری را اشغال می‌کنند. میزهای مربع و مستطیل دارای لبه‌های تیز و برنده هستند به همین علت ممکن است برای کسانی که کودک کوچک در حال دویدن دارند گزینه مناسبی نباشند.
  5. جنس موادی که از آن ساخته می‌شود: چوب یک نمونه محبوب بادوام و همه کاره است. بسته به طراحی میز شما می توانید آن را با بسیاری از مدل‌های دکوراسیون داخلی منزل خود هماهنگ کنید. اگر با قیمت گران چوب مشکل دارید می‌توانید نمونه‌های ژلاستیکی با روکش طرح چوب را انتخاب کنید. درست است که زیبایی چوب را ندارند اما خیلی ارزان‌تر می‌باشند. شما همچنین می توانید از یک پایه فلزی یا چوبی به عنوان پایه مرکزی و یک صفحه شیشه ای زیبا استفاده کنید با این کار اتاق کمتر به هم ریخته به نظر می‌رسد. اگر به فکر قرار دادن میز شطرنج جدید خود در باغ یا پاسیو خود هستید، توصیه می کنیم به دنبال مواد بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا مانند: گرانیت، سنگ مرمر یا تراورتن باشید.
  6. نوع صندلی: اگر می‌خواهید ظاهری ثابت داشته باشید، سعی کنید همان موادی را که قبلاً در اتاق و میز شطرنج جدید خود دارید را نگهداری کنید. به عنوان مثال، می توانید چهارپایه های چوبی با میز چوبی یا صندلی های روکش سنتی تر با پایه چوبی داشته باشید. اگر قبلاً مبلمانی در همان اتاق دارید، می توانید به دنبال صندلی هایی به همان رنگ باشید. صندلی‌ها و چهارپایه‌های روکش دار نیز راحت ترین گزینه برای شما هستند. بسته به اینکه قبلاً از چه مواد روکشی برای تزئین اتاق استفاده کرده اید، می توانید از بین پارچه های سنتی یا چرم یکی را انتخاب کنید.
  7. چه سبکی از میز شطرنج را ترجیح می دهید: اگر اتاق شما فضای کوچکی دارد یا می‌خواهید سبکی معاصر داشته باشد، می‌توانید از چوب های سبک تر یا رویه های شیشه ای و پایه های ساده استفاده کنید. چوب‌های تیره‌تر در اتاق‌های بزرگ‌تر یا فضای داخلی سنتی‌ و قدیمی‌ بهتر عمل می‌کنند. اگر اتاق شما فضای کوچکی دارد، می‌توانید مدل‌هایی با رنگ روشن را انتخاب کنید زیرا فضای منزل شما را بزگتر و مدرن‌تر نشان می‌دهند.
  8. داشتن کشو برای نگهداری مهره‌ها: برخی از میزهای شطرنج دارای کشوهایی برای نگهداری مهره‌های شطرنج شما هستند. اگر می خواهید تمام وسایل شطرنج خود را درون این کشو نگهداری کنید به دنبال مدل‌هایی با این ویژگی باشید. از طرف دیگر، اگر از قبل یک مکان مشخص برای نگهداری مهره‌های خود دارید دلیلی برای نگرانی در این مورد وجود ندارد و می‌توانید میزهایی را که فاقد کشو هستند را انتخاب کنید.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید میز و صندلی شطرنج مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه میز و صندلی شطرنج زیبا، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شطرنج مدل سنگی لوکس

شطرنج مدل سنگی لوکس

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۴۱×۴۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • جنس صفحه
    سنگ
  • سطح زیر مهره
    ۳.۲ سانتی متری
  • جنس مهره
    سنگ
  • وزن مهره
    ۷۵ گرم
  • سایر توضیحات
    جنس صفحه: سنگ طبیعی گرانیت با بکارگیری تکنولوژی چاپ uv_ جنس مهره: نوعی سنگ مصنوعی فشرده _ جنس باکس: چوب معطر روسی دارای پایه های فلزی آنتیک _ کلاسه اپرنس: اشرافی _ کلاسه کاربری: بازی، دکور نما _ رده انبارش: سنگین _ بسته بندی: فوم ضربه گیر و نایلون حباب دار ویژه دیجی کالا _ کلاسه تم: سلسله هخامنشیان و کورش کبیر_ کیف: ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شطرنج مدل چوب گردو کد ۵۰MQ

شطرنج مدل چوب گردو کد 50MQ

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۵۰x50x5.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۸۰ گرم
  • جنس صفحه
    چوب
  • جنس مهره
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ مهره شطرنج مدل سنگ هخامنش لوکس

مهره شطرنج مدل سنگ هخامنش لوکس

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۰.۰.۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰۰ گرم
  • سطح زیر مهره
    ۳ سانتی متری
  • جنس مهره
    سنگ
  • وزن مهره
    ۸۸ گرم
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    جنس: سنگصفحه: ندارداپرنس: اشرافیکاربری: بازی، دکور نماوزن: سنگینبسته بندی: کارتن، فوم ضربه گیرتم: باستانیکیف: ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ مهره شطرنج مدل هخامنشی کد HH11

مهره شطرنج مدل هخامنشی کد HH11

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۵۰x50x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • سطح زیر مهره
    ۳.۳ سانتی متری
  • جنس مهره
    پلی استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ مهره شطرنج رخ مدل B5 مجموعه ۳۲ عددی

 مهره شطرنج رخ مدل B5 مجموعه 32 عددی

مشخصات

  • سطح زیر مهره
    ۲ سانتی متری
  • جنس مهره
    پلی استر
  • وزن مهره
    ۸۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۹*۱۷*۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شطرنج مدل فدراسیونی شهریار کد A

شطرنج مدل فدراسیونی شهریار کد A

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۴۵x45x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۲ گرم
  • جنس صفحه
    فوم
  • سطح زیر مهره
    مخملی سانتی متری
  • جنس مهره
    پلاستیک فشرده
  • اقلام همراه
    کیف
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۹x49x3 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    دارای کیف محافظ صفحه و مهره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شطرنج مدل تاشو چوبی کد ۲۱

شطرنج مدل تاشو چوبی کد 21

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۲۸×۲۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس صفحه
    ام دی اف
  • سطح زیر مهره
    ۳ سانتی متری
  • جنس مهره
    چوب
  • وزن مهره
    ۲ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۸x15x3 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از چوببه همراه مهره های منچ و شطرنچحاوی ۲ عدد تاس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شطرنج مدل D695

شطرنج مدل D695

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۵۰×۵۰×۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس صفحه
    چوب
  • سطح زیر مهره
    ۱ سانتی متری
  • جنس مهره
    چوب
  • وزن مهره
    ۲۰ گرم
  • اقلام همراه
    کیف
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۵×۵۵×۴ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    دارای مهره شطرنج

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تخته شطرنج کد B12

تخته شطرنج کد B12

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۴۸×۴۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • جنس صفحه
    چوب
  • سطح زیر مهره
    ۲ سانتی متری
  • جنس مهره
    چوب
  • وزن مهره
    ۱۵۰ گرم
  • اقلام همراه
    کیف
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۹x25x7 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۷۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    متعلقات داخلی تخته شطرنج از نوع با کیفیت بهمراه محصول ارسال میگردد(فاقد مهره شطرنج)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ست مهره شطرنج چوبی سین گالری مدل چوبین

ست مهره شطرنج چوبی سین گالری مدل چوبین

مشخصات

  • سطح زیر مهره
    ۲.۵ سانتی متری
  • جنس مهره
    چوب
  • وزن مهره
    هر مهره حدود ۱۵ گرم گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شطرنج مدل GY810

شطرنج مدل GY810

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۲۵ در ۲۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس صفحه
    پلاستیک
  • سطح زیر مهره
    پلاستیک سانتی متری
  • جنس مهره
    کریستال
  • وزن مهره
    ۵ گرم
  • اقلام همراه
    کیف
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۷×۲۷ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۷۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شطرنج مدل R765

شطرنج مدل R765

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۵۰×۵۰×۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس صفحه
    چوب
  • سطح زیر مهره
    ۱ سانتی متری
  • جنس مهره
    چوب
  • وزن مهره
    ۲۰ گرم
  • اقلام همراه
    کیف
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۱×۵۱×۴ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    دارای مهره شطرنج

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شطرنج مدل m-11850

شطرنج مدل m-11850

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۵۰x25x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس صفحه
    چوب
  • سطح زیر مهره
    موکت سانتی متری
  • جنس مهره
    چوب
  • وزن مهره
    ۴۰ گرم
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شطرنج مدل بردیا آماندا

شطرنج مدل بردیا آماندا

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۱.۵×۲۵×۳۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس صفحه
    پلاستیک
  • سطح زیر مهره
    ۱.۵×۲۴×۲۹ سانتی متری
  • جنس مهره
    پلاستیک
  • وزن مهره
    ۲ گرم
  • سایر توضیحات
    دارای مهره های شطرنج و تخته نرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شطرنج مدل مدرن

شطرنج مدل مدرن

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۴۸×۴۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۸۰ گرم
  • جنس صفحه
    چوب
  • سطح زیر مهره
    پارچه سانتی متری
  • جنس مهره
    چوب
  • وزن مهره
    ۱۹۵ گرم
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۶۸۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ صفحه و مهره شطرنج مدل لوکس

صفحه و مهره شطرنج مدل لوکس

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۵۰x50x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰۰ گرم
  • جنس صفحه
    چوب
  • سطح زیر مهره
    مخملی سانتی متری
  • جنس مهره
    چوبی
  • وزن مهره
    ۵۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۲x52x16 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تخته شطرنج مدل رامسر مدل C-005

تخته شطرنج مدل رامسر مدل C-005

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۳x46x46 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۸۵ گرم
  • جنس صفحه
    چوب
  • سطح زیر مهره
    ۰۰ سانتی متری
  • جنس مهره
    ۰۰
  • وزن مهره
    ۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    کیف
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶x28x23 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۴۸۵ گرم
  • سایر توضیحات
    تخته شطرنج بدون مهره می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شطرنج رجال مدل فدراسیونی سنگین ۵۲۰۸ به همراه کیف

شطرنج رجال مدل فدراسیونی سنگین 5208 به همراه کیف

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۴۴×۴۴×۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس مهره
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ صفحه شطرنج مدل رومینا کد ۱۱۵

صفحه شطرنج مدل رومینا کد 115

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۴۷x24x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • جنس صفحه
    چوب
  • سطح زیر مهره
    – سانتی متری
  • جنس مهره
  • وزن مهره
    – گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۷x24x8 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۸۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شطرنج و منچ مدل ۶in1 کد G2 مجموعه ۶ عددی

شطرنج و منچ مدل 6in1 کد G2 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۳۰x30x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس صفحه
    چوب
  • سطح زیر مهره
    ۲.۵ سانتی متری
  • جنس مهره
    چوب
  • وزن مهره
    ۱۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    کیف
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x30x3 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ مهره شطرنج مدل رومی کد AA11

مهره شطرنج مدل رومی کد AA11

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۳×۳×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • جنس صفحه
    پارچه
  • سطح زیر مهره
    ۳ سانتی متری
  • جنس مهره
    پلی استر
  • وزن مهره
    ۴۵ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۷×۲۳×۷ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ صفحه شطرنج طرح ققنوس مدل مینیاتوری

 صفحه شطرنج طرح ققنوس مدل مینیاتوری

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۴۹x49x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۶۰ گرم
  • جنس صفحه
    چوب
  • سطح زیر مهره
    ۳ سانتی متری
  • جنس مهره
    چوبی
  • وزن مهره
    ۵ گرم
  • اقلام همراه
    کیف
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۹x49x6 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۶۶۰ گرم
  • سایر توضیحات
    تخته شطرنج طرح ققنوس طراحی شده از جنس چوب با کیفیت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شطرنج آماندا مدل شوالیه

شطرنج آماندا مدل شوالیه

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۲ × ۲۵ × ۲۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۱۵ گرم
  • جنس صفحه
    پلاستیک
  • سطح زیر مهره
    ۱.۵ سانتی متری
  • جنس مهره
    پلاستیک
  • وزن مهره
    ۳ گرم
  • اقلام همراه
    کیف
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴ × ۱۴ × ۲۶ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شطرنج مدل چوبی کد ۰۲

شطرنج مدل چوبی کد 02

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۳۰×۳۰×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس صفحه
    چوب
  • جنس مهره
    چوبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شطرنج بردیا مدل فدراسیونی کیفی کد DTA-9905

شطرنج بردیا مدل فدراسیونی کیفی کد DTA-9905

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۲۷x25x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس مهره
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ست مهره شطرنج مدل E06

ست مهره شطرنج مدل E06

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ندارد سانتی‌متر
  • وزن
    – گرم
  • جنس صفحه
    پلاستیک
  • سطح زیر مهره
    ۳ سانتی متری
  • جنس مهره
    پلی استر
  • وزن مهره
    ۲۰۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    کیف
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۸×۲۷×۷ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    ست کامل مهره شطرنج

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ مهره شطرنج مدل CH01 مجموعه ۳۲ عددی

مهره شطرنج مدل CH01 مجموعه 32 عددی

مشخصات

  • سطح زیر مهره
    ۳ سانتی متری
  • جنس مهره
    پلی استر
  • وزن مهره
    ۱۹۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۰*۲۸*۸ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شطرنج مدل m-2650

شطرنج مدل m-2650

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۵۰x25x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس صفحه
    چوب
  • سطح زیر مهره
    موکت سانتی متری
  • جنس مهره
    چوب
  • وزن مهره
    ۴۰ گرم
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شطرنج کد A01

شطرنج کد A01

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۳۵×۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس صفحه
    فوم
  • سطح زیر مهره
    ۲.۸ سانتی متری
  • جنس مهره
    پلاستیک
  • وزن مهره
    ۵ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x15x5 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شطرنج آرتان مدل Art-01

شطرنج آرتان مدل Art-01

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۴۲×۴۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس صفحه
    فوم
  • سطح زیر مهره
    ۴ سانتی متری
  • جنس مهره
    پلاستیک فشرده
  • وزن مهره
    ۱۵ گرم
  • اقلام همراه
    کیف
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۵x6x14 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۷۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    دارای کیف حملاستاندارد فدراسیونیمناسب برای مسابقاتمهره دارای کفی پارچه ای جهت جلوگیری از لغزش روی صفحهصفحه از چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید میز و صندلی شطرنج در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید طناب ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا