زنانهمردانه

عینک رانندگی در شب، راهنمای خرید اینترنتی عینک رانندگی در شب زنانه و مردانه

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید عینک رانندگی در شب باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

چراغ اتومبیل‌های روبه‌رو می‌تواند کورکننده باشد، به‌ویژه برای رانندگانی که دچار اختلال بینایی، آب مروارید یا آستیگماتیسم هستند. قبل از تعویض عینک تجویزی به هر دلیلی، همیشه باید ابتدا با اپتومتریست خود مشورت کنید. اگر ارائه دهنده مراقبت شما موافق است که عینک رانندگی در شب می‌تواند به نورهای خیره کننده و نور بالا کمک کند، شما بهترین واحدهای موجود در بازار را می‌خواهید. عینک‌های رنگ زرد می‌توانند دید در شب را با افزایش کنتراست و کاهش تابش خیره کننده بهبود بخشند. برای کمک به کسانی که به خرید یک جفت عینک فکر می‌کنند، ما چندین سبک مختلف را آزمایش کردیم تا مشخص کنیم کدام یک بهتر است.

روشنایی ناگهانی یا تابش خیره کننده در حین رانندگی می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی شود. نورهای ناگهانی و تابش خیره کننده باعث کوری لحظه‌ای می شود که منجر به تصادفات عجیب و غریب خواهد شد. برای رانندگی ایمن می‌توانید از شیشه‌های مخصوص رانندگی بهره برد. عینک رانندگی در شب فقط برای رانندگی در شب نیست، آنها می‌توانند در طول روز نیز به شما کمک کنند. عینک رانندگی می‌تواند با قرار گرفتن در معرض طولانی نور خورشید، اشعه‌های UVA و UVB را که برای چشم شما مضر است، به طور موثر کاهش دهد. در این مقاله همه چیزهایی که باید در مورد عینک رانندگی بدانید آورده شده است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید عینک رانندگی در شب را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این اکسسوری ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع عینک رانندگی در شب آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید عینک رانندگی در شب باید به ان‌ها توجه داشته باشید را آموزش خواهیم داد.

عینک رانندگی در شب چیست و چه کاربردی دارد؟

  • عینک رانندگی عینک‌های بدون نسخه‌ای هستند که به شما کمک می‌کنند هنگام رانندگی در شب بهتر ببینید. عینک رانندگی به فیلتر کردن نور آبی در طول روز کمک می‌کند تا در نور تیز بهتر دیده شود. در نتیجه، راننده بهتر می‌تواند اشیاء و افراد موجود در جاده‌ها را قضاوت کند. در اصل این عینک برای شکارچیان ساخته شده بود. این وسیله به دیدن بهتر پرندگان در یک روز آفتابی روشن کمک می‌کرد.
  • عینک‌های رانندگی در شب، عینک‌های خاصی هستند که به شما کمک می‌کنند در رانندگی‌های شبانه بهتر ببینید. می‌توانید آنها را بدون نسخه خریداری کنید و معمولاً به رنگ زرد هستند. علاوه بر این، برخی از عینک‌های رانندگی در شب پلاریزه هستند و دارای پوشش ضد انعکاس می‌باشند. این شیشه‌ها به کاهش تابش خیره کننده خودروی روبرو کمک می‌کنند. با این حال، استفاده از عینک‌های پلاریزه یا عدسی UV در شب توصیه نمی شود زیرا نور بیش از حد را مسدود می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید گرمکن و سرد کن صندلی خودرو

عینک رانندگی در شب چگونه کار می‌کند؟

  • بیشتر عینک.های رانندگی در شب دارای لنزهای زرد رنگ و پوشش ضد انعکاس هستند. رنگ زرد نور آبی پرانرژی مرئی (HEV) را مسدود می‌کند. این نوع نور به احتمال زیاد باعث ایجاد یک اثر خیره کننده می‌شود که می‌تواند دیدن اشیا را سخت کند. وقتی خودرویی که از روبه‌رو می‌آید چراغ‌های جلو را روشن کرده، عینک‌های رنگی می‌توانند تابش خیره کننده را کاهش دهند.
  • لنزهای زرد رنگ نیز می‌توانند کنتراست دید را افزایش دهند و دید عابران پیاده و ترافیک را آسان تر کنند. با این حال، این اثر در طول روز بارزتر است و باعث بهبود کمی در شب می‌شود.
  • یک پوشش ضد انعکاس، مقدار نور بازتابنده‌ای که از لنزها عبور می‌کند، را کاهش می دهد و به طور موثر تابش خیره کننده را کاهش خواهد داد. اگر خودتان از عینک استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که دارای پوشش ضد انعکاس هستند. استفاده از عینک با این پوشش کاهش تابش نور را نسبت به عینک های بدون پوشش ضد انعکاس بهبود می‌بخشد.

عینک رانندگی در شب را از کجا بخریم؟

هم می‌توانید عینک رانندگی را بدون نسخه تهیه کنید و هم این‌که آن را از فروشگاه خریداری کنید و یا این‌که آن را به صورت آنلاین خریداری نمایید. فروشگاه‌های آنلاین زیادی وجود دارند که عینک رانندگی می‌فروشند. با این حال، با پزشک خود مشورت کنید و مطمئن شوید که هیچ شرایطی ندارید که به دلیل آن ممکن است دید در شب دشوار باشد. اگر مشکل بینایی ندارید می‌توانید شیشه مخصوص رانندگی را خریداری نمایید.

بهترین عینک برای رانندگی در شب:

با برنامه ریزی یک معاینه جامع چشم با چشم پزشک شروع کنید. بسیاری از افرادی که فکر می‌کنند دیدشان خوب است، از اینکه متوجه می‌شوند در شب چقدر واضح تر می‌بینند، شگفت زده خواهند شد. حتی زمانی که مقدار کمی از عیب انکساری اصلاح نشده با عینک جدید اصلاح شود.

اگر چشمان شما سالم است و مشکل بینایی ندارید که باید با عینک طبی اصلاح شود، بهترین عینک برای رانندگی در شب، اصلاً عینک نیست.

از طرف دیگر، اگر به دلیل داشتن نزدیک بینی، دوربینی یا آستیگماتیسم به عینک طبی نیاز دارید، لنزهای اصلاحی شفاف با پوشش ضد انعکاس (AR) را انتخاب کنید.

این لنزها:

  • اجازه دهید تقریباً ۱۰۰٪ نور مرئی وارد چشمان شما شود.
  • بگذارید چشمانتان به درستی روی جاده و دیگر موانع در شب متمرکز شود.
  • انعکاس نورهای خیابان و چراغ‌های جلو را در لنزهای خود کاهش دهید یا از بین ببرید.
  • بهترین دید ممکن را برای چشمان خود ارائه دهید، زیرا آن‌ها بر اساس نسخه شخصی شما هستند.

برخی از افراد ممکن است تعجب کنند که آیا باید لنزهای شفاف با پوشش AR برای رانندگی در شب خریداری کنند، حتی اگر نیازی به اصلاح بینایی نداشته باشند. پاسخ منفی است؛ پوشش AR فقط تابش خیره کننده ناشی از خود لنزهای عینک را کاهش می‌دهد. استفاده از لنزهای بدون نسخه با پوشش AR هیچ مزیت بصری ندارد.

راهنمای خرید عینک رانندگی در شب:

اگر در هنگام رانندگی در شب به دلیل کور شدن چراغ های جلو مشکل دارید، یک جفت عینک رانندگی در شب می‌تواند کمک کننده باشد. با این حال، این موارد راه حل کاملی برای همه نیستند. عموماً فقط افرادی که به لنزهای اصلاحی نیاز دارند از عینک رانندگی در شب بهره مند می‌شوند. اگر در شب مشکل زیادی دارید، برای معاینه چشم برنامه ریزی کنید تا با یک اپتومتریست مشورت کنید – ممکن است به لنزهای اصلاحی نیاز داشته باشید.

  1. کاهش تابش خیره کننده: عملکرد مفید اولیه یک جفت عینک رانندگی در شب، کاهش تابش نور چراغ جلو از ترافیک مقابل است. محصولاتی که نور کور کننده چراغ ماشین را کم می‌کنند در این دسته بهترین امتیاز را کسب می‌نمایند.
  2. راحتی عینک: راحتی ذهنی است و به شکل و اندازه سر پوشنده بستگی دارد. با این حال، ویژگی‌های خاص می‌تواند عینک را برای همه راحت تر کند.
  3. وضوح: مهم است که یک جفت عینک دید واضحی از جاده ایجاد کند. عینک‌هایی که به شدت رنگی هستند، می‌توانند وضوح و دید را در شب در شرایط کم نور کاهش دهند. ما به هر مجموعه از عینک‌های رانندگی در شب، بر اساس میزان وضوحی که می‌توانیم در هنگام استفاده از عینک در شب، اشیاء بدون نور را ببینیم، امتیاز دادیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک آفتابی

نکات مهم هنگام خرید عینک رانندگی در شب:

اگر شما هم تصمیم خود را برای خرید این وسیله ارزشمند گرفته‌اید، بهتر است قبل از خرید این محصول این نکات را مورد بررسی قرار دهید، تا بهترین عینک رانندگی در شب را انتخاب و خریداری کنید:

موادی که عینک از آن ساخته شده را بررسی کنید:

  • اگر به دنبال عینک‌های محکم هستید، می‌خواهید آنها از مواد بادوام ساخته شوند. این شامل فریم ها، پدهای بینی و لنزها می‌شود.
  • قاب‌ها ممکن است از فلز یا پلاستیک ساخته شوند. پلاستیک TR90 گزینه‌ای انعطاف پذیر و سبک وزن است که به شما امکان می‌دهد عینک شما راحت تر روی بینی جا بگیرد. فریم‌های فلزی می‌توانند بادوام باشند، اما ممکن است چندان راحت نباشند. قاب‌های پلاستیکی معمولی ممکن است تا حدودی سنگین تر و با دوام کمتر باشند.
  • لنزها ممکن است از شیشه یا پلاستیک ساخته شوند. انواع پلاستیک شامل پلی کربنات و رزین می‌باشد. لنزهای پلی کربنات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر شکستن، تا ۱۰ برابر بیشتر از لنزهای پلاستیکی مقاوم بوده و همچنین نازک و سبک هستند. لنزهای شیشه ای ممکن است گران تر و معمولاً سنگین تر باشند.

نوع لنزها را بررسی نمائید:

مهمترین قسمت عینک، عدسی آن است. پس از همه، آنها چیزی هستند که دیدگاه شما را مورد توجه قرار می‌دهند. عدسی‌هایی که پلاریزه هستند به کاهش تابش نور چراغ‌های جلو، سطوح بازتاب‌شده و نور آبی تند کمک می‌کنند. لنزهای پلی کربنات در برابر ضربه مقاوم تر هستند و برای افرادی که فعالیت بدنی بیشتری دارند مناسب خواهند بود. همچنین به دنبال لنزهایی با پوشش محافظ روی آنها باشید. این پوشش‌ها می‌توانند ضد انعکاس باشند تا فشار چشم ناشی از تابش خیره کننده، انعکاس یا اثر هاله‌ای اطراف نور را کاهش دهند. آنها همچنین می‌توانند در برابر خراش مقاوم باشند تا از آسیب دیدن لنزها و خراش‌ها جلوگیری کنند و همچنین محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش برای جلوگیری از برخورد اشعه های خورشید به چشم شما کمک می‌کند.

دارای پوشش ضد انعکاس باشد:

پوشش ضد انعکاس یک ویژگی عالی برای عینک رانندگی در شب است. این یک پوشش شیمیایی است که تابش خیره کننده را کاهش می‌دهد و در عین حال اجازه خواهد داد نور زیادی از لنز عبور کند. پوشش AR نیز نامیده می‌شود و می‌تواند تابش نور چراغ‌های جلو یا چراغ‌های خیابانی را کاهش دهد در حالی که هیچ نوری را مسدود نمی‌کند. عینک‌های با پوشش AR می‌توانند بیش از ۹۹ درصد نور موجود را وارد کنند و به شما این امکان را می‌دهند که حتی در نور کم نیز به خوبی ببینید.

شیشه‌های عینک باید پلاریزه شده باشد:

  • شیشه‌های پلاریزه از نظر شیمیایی پوشش داده می‌شوند تا تابش نور خورشید به آب یا سطوح دیگر را کاهش داده یا به طور کامل از شر آن خلاص شوند.
  • درجه بندی UV400 به این معنی است که این عینک ۹۹ تا ۱۰۰ درصد نور فرابنفش را مسدود می‌کند. این پرتوهای نور UVA و UVB با طول موج تا ۴۰۰ نانومتر را پوشش می‌دهد.

خرید عینک شب با لنزهای روکش دار:

لنزهای پیچیده به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی عینک‌های طبی شما قرار می‌گیرند و به شما این امکان را می‌دهند که همزمان از لنزهای اصلاح‌کننده بینایی و عینک‌های دید در شب استفاده کنید. همه عینک‌هایی که در اینجا بررسی کردیم، می‌توانند به‌عنوان عینک بسته‌بندی کار کنند، اگرچه ممکن است بخواهید ابعاد مدل دلخواه خود را در برابر عینک‌های طبی خود بررسی کنید تا مطمئن شوید که مناسب هستند.

بهترین رنگ لنز عینک شب:

بهترین رنگ برای لنز شیشه ای رانندگی در شب زرد است. لنزهای زرد نور آبی و سفید را کاهش می‌دهند که باعث از بین رفتن تابش نور خواهد شد. زرد می‌تواند باعث تغییر رنگ شود، اما این معمولاً فقط در طول روز یک مشکل است.

پدهای بینی عینک:

پیدا کردن یک عینک با پدهای بینی راحت و در عین حال مطمئن امری ضروری است. پدها به گونه‌ای هستند که روی صورت شما نرم و دلپذیر باشند، نه خشن و ناراحت کننده. پدهای پلاستیکی ممکن است به بینی شما فشار وارد کند و منجر به سردرد و کبودی روی پوست شما شود. پدهای لاستیکی یا سیلیکونی روی پوست نرم تر و لطیف تر هستند و همچنین قابلیت تنفس بیشتری دارند.

قیمت عینک رانندگی در شب:

قیمت عینک رانندگی در شب بسیار مناسب است، می‌توانید انواع مختلفی از عینک ها را تهیه کنید که از چشمان شما در برابر نورهای روشن محافظت کنند و همچنین به کاهش تابش خیره کننده کمک می‌نمایند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید عینک رانندگی در شب مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه عینک رانندگی در شب ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ عینک شب مدل Sk 4298

عینک شب مدل Sk 4298

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    گرد
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۱ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ عینک شب مدل RB 3026

عینک شب مدل RB 3026

مشخصات

  • جنس فریم
    استیل
  • فرم فریم
    بیضی
  • رنگ فریم
    طلایی
  • عرض فریم
    ۱۳۸ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ عدسی
    آبی
  • فرم صورت
    قلب
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ عینک شب مدل happy204

عینک شب مدل happy204

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    ویفرر
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۳۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    سبز
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ عینک شب مانگو مدل m3529 c3

عینک شب مانگو مدل m3529 c3

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    ویفرر
  • رنگ فریم
    بی رنگ
  • عرض فریم
    ۱۵۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۷ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ورزش های آبی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ عینک شب مدل DT.2024

عینک شب مدل DT.2024

مشخصات

  • ویژگی‌های لنز
    بدون ویژگی
  • جنس فریم
    پلاستیک
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • رنگ فریم
    بی رنگ
  • عرض فریم
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۹ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • توضیحات جنس
    عینک شب مدل Dt.2024 یکی از مدل های ترند پاییز سال ۲۰۲۲ است. فریم این عینک به علت وزن کم بر روی صورت راحت است. عدسی این عینک از جنس PC Resin نشکن بوده که استاندارد UV را از اتحادیه اروپا CE دریافت کرده است و از چشمان شما در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت میکند. ویژگی های فوق این عینک را مناسب استفاده در دورهمی ها، مهمانی ها، هنگام رانندگی و پیاده روی میکند.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ عینک شب جنتل مانستر مدل X3386

عینک شب جنتل مانستر مدل X3386

مشخصات

  • ویژگی‌های لنز
    بلوک کننده نورآبی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    خلبانی
  • رنگ فریم
    آبی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    بدون محافظت UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ عینک شب میباخ مدل N-2001- ترند

عینک شب میباخ مدل N-2001- ترند

مشخصات

  • ویژگی‌های لنز
    بلوک کننده نور آبی
  • جنس فریم
    استیل ضدزنگ
  • فرم فریم
    مربعی
  • رنگ فریم
    طلایی
  • عرض فریم
    ۱۴۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۸ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • توضیحات جنس
    به همراه کیف و کاور و دستمال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ عینک شب مدل ۰۰۱۱pm

عینک شب مدل 0011pm

مشخصات

  • جنس فریم
    استیل ضدزنگ
  • فرم فریم
    خلبانی
  • رنگ فریم
    نقره‌ای
  • عرض فریم
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ عینک شب مدل ۵۸۱۵۷B

عینک شب  مدل 58157B

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    چند ضلعی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۴۳ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ عینک شب مدل Bi 1267913

عینک شب مدل Bi 1267913

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    مربعی
  • رنگ فریم
    بی رنگ
  • عرض فریم
    ۱۴۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    آبی
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ عینک شب مدل ۰۰۱۶kN

عینک شب مدل 0016kN

مشخصات

  • جنس فریم
    استیل
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • رنگ فریم
    طلایی
  • عرض فریم
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ عینک شب مدل Xs1811

عینک شب مدل Xs1811

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • رنگ فریم
    شفاف
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۴ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ عینک شب مدل Xs1811

عینک شب مدل Xs1811

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۳۸ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۳ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۱ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ عینک شب مدل gh 6436

عینک شب مدل gh 6436

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    چند ضلعی
  • رنگ فریم
    طلایی
  • عرض فریم
    ۱۲۶ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۲ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ عینک شب مدل Night View

عینک شب مدل Night View

مشخصات

  • فرم فریم
    خلبانی
  • رنگ فریم
    طلایی
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    دوچرخه سواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ عینک شب مدل ۸۹۱۸

عینک شب مدل 8918

مشخصات

  • ویژگی‌های لنز
    بلوک کننده نور آبی
  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    گرد
  • رنگ فریم
    طلایی
  • عرض فریم
    ۱۳۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    قرمز
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ عینک شب مدل خلبانی

عینک شب مدل خلبانی

مشخصات

  • جنس فریم
    استیل ضدزنگ
  • فرم فریم
    خلبانی
  • رنگ فریم
    طلایی
  • عرض فریم
    ۸۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۹ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۷۵ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ عینک شب مدل مربعی ترکیبی

عینک شب مدل مربعی ترکیبی

مشخصات

  • جنس فریم
    استیل ضدزنگ
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • رنگ فریم
    طلایی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۳۵ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    چند رنگ
  • فرم صورت
    قلب
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ عینک شب مدل ۷۰۳۴

عینک شب مدل 7034

مشخصات

  • فرم فریم
    مستطیلی
  • رنگ فریم
    طلایی
  • فرم صورت
    مربع
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ عینک شب مدل Ge 3245

عینک شب مدل Ge 3245

مشخصات

  • ویژگی‌های لنز
    سایه روشن
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    مربعی
  • رنگ فریم
    چند رنگ
  • عرض فریم
    ۱۳۹ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۳ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    چند رنگ
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ عینک شب مدل Sk 4298

عینک شب مدل Sk 4298

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    گرد
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۴۹ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۳ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    آبی
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ عینک شب مدل ۳۱۶-۰۳

عینک شب مدل 316-03

مشخصات

  • جنس فریم
    پلاستیک
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • رنگ فریم
    بنفش
  • عرض فریم
    ۱۲۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۱۰۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    بنفش
  • فرم صورت
    مثلث
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    بدون محافظت UV
  • جزئیات
    – عینک پلاستیکی اسپرت مناسب ساحل، تفریح و…- ابعاد کلی عینک طول: ۲۵، عرض ۱ و ارتفاع ۹.۵ سانتی متر می باشد.( این عینک سایز بزرگ می باشد.)- مناسب برای دختران و پسران، زنان و مردانه در همه سنین.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ عینک شب مدل ۱۷۰۹

عینک شب مدل 1709

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    مربعی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۴۱ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۷ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ عینک شب میباخ مدل Jbg

عینک شب میباخ مدل Jbg

مشخصات

  • ویژگی‌های لنز
    سایه روشن
  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • رنگ فریم
    طلایی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • کد کالای محصول
    Gg88
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • کشور تولید کننده
    ایتالیا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ عینک شب مدل ۱۰۳

عینک شب مدل 103

مشخصات

  • ویژگی‌های لنز
    بدون ویژگی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    ویفرر
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۴۴ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۹ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ورزش های فضای باز
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ عینک شب ژاک مری میج مدل im le zephirin 47

عینک شب ژاک مری میج  مدل  im le zephirin 47

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    ویفرر
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۴۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۶ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    نارنجی
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • کشور مبدا برند
    ژاپن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ عینک شب مدل ۷۰۳۲ yg

عینک شب مدل 7032 yg

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۴۶ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۶ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ عدسی
    خاکستری
  • فرم صورت
    مربع
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • کد کالای محصول
    ۷۰۳۲ pol2
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ عینک شب مدل D1747 Transparent Maroon

عینک شب مدل D1747 Transparent Maroon

مشخصات

  • ویژگی‌های لنز
    تیرگی
  • جنس فریم
    پلی کربنات
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • رنگ فریم
    شفاف
  • عرض فریم
    ۱۵۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    آکریلیک
  • رنگ عدسی
    قرمز
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ عینک شب مدل U2022

عینک شب مدل U2022

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    ویفرر
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۴۱ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۳ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۷ میلی‌متر
  • جنس لنز
    آکریلیک
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV
  • توضیحات جنس
    قابل استفاده در شب و روز – ضد حساسیت – بدنه مقاوم – فوق العاده سبک – اقلام همراه : هارد کیس و دستمال NANO

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ عینک شب مدل wayfare

عینک شب مدل wayfare

مشخصات

  • جنس فریم
    پلاستیک
  • فرم فریم
    ویفرر
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۷۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    زرد
  • فرم صورت
    بیضی
  • عینک مناسب
    استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    بدون محافظت UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید عینک رانندگی در شب در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ظرف سس خوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا