لوازم جانبی خودرو

گرمکن صندلی خودرو، راهنمای خرید اینترنتی گرمکن صندلی خودرو ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید گرمکن صندلی خودرو باید در نظر بگیرید.

خودرو یک وسیله نقلیه لوکس است و هر صاحب خودرویی می‌خواهد فضای داخلی آن تا حد امکان راحت باشد. اما وقتی زمستان از راه می‌رسد و صندلی شما سردتر می‌شود، نشستن، رانندگی و لذت بردن از سفر واقعاً ناراحت کننده است. به همین دلیل است که گرمکن صندلی خودرو یکی از لوازم جانبی بسیار مفید برای هر ماشینی است که می‌توانید برای راحتی داخلی آن را خریداری کنید.

اگر در فصول سرد به طور منظم با ماشین خود رانندگی می‌کنید، گرمکن صندلی خودرو یک محصول ضروری است. بدون گرمکن صندلی ماشین، وقتی هوای بیرون سرد است، صندلی هرگز راحت نخواهد بود. شما می‌توانید فضای داخلی را برای همه سرنشینان گرم‌تر کنید، بنابراین گرم‌ کننده صندلی خودرو یک تغییر دهنده بازی است. هنگام خرید گرمکن صندلی خودرو، باید پارامترهای مهمی را بررسی کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید گرمکن صندلی خودرو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع گرمکن صندلی خودرو موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید گرمکن صندلی خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

گرمکن صندلی خودرو چیست؟

اگرچه در سال‌های گذشته گرمکن‌های صندلی‌ ماشین عمدتاً به وسایل نقلیه لوکس محدود می‌شدند و به عنوان گزینه‌ای در نظر گرفته می‌شد که فقط ثروتمندان می‌توانستند خریداری کنند، خودروهای امروزی بیشتر به خریداران این امکان را می‌دهند که گرم کن‌های صندلی‌ را به خودرو خود اضافه کنند. در حالی که ممکن است فکر کنید صندلی‌های گرم شونده محصول برخی از شگفتی‌های فنی انقلابی در صنعت خودرو هستند، واقعیت این است که فناوری مورد استفاده برای تبدیل صندلی معمولی به صندلی گرم کن‌‌دار در خودروها بسیار ساده است. باور کنید یا نه، فناوری استفاده شده برای این صندلی‌ها همان فناوری است که برای سشوار، پتوی برقی و حتی آبگرمکن استفاده می‌شود. صندلی‌های گرم شونده از یک عنصر الکتریکی برای گرم کردن صندلی داخل وسیله نقلیه استفاده می‌کنند تا گرما و راحتی بیشتری را فراهم کنند. این روش برای گرم کردن داخل خودرو بسیار سریعتر از اتکا به گردش هوای گرم است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کروز کنترل

گرمکن صندلی خودرو چگونه کار می‌کند؟

  • در حالی که ما قبلاً برخی از اصول اولیه را در مورد اینکه چه چیزی باعث می‌شود صندلی‌های گرم‌کن‌دار در آن روزها یا شب‌های سرد زنده شوند را لمس کرده‌ایم، باید متوجه شوید که این موضوع کمی پیچیده‌تر از آنچه تاکنون خوانده‌اید است. درست مانند چراغ‌های وسیله نقلیه شما، صندلی‌های گرم شونده شما توسط یک سوئیچ رله کنترل می‌شوند، که اجازه می‌دهد یک جریان الکتریکی کوچک بر جریان بزرگتر کنترل شود. هنگامی که سوئیچ را برای فعال کردن صندلی گرم شده خود فشار می‌دهید، جریان الکتریکی کوچکی از سیم پیچی که در داخل سوئیچ رله قرار دارد عبور می‌کند.
  • با ادامه جریان از طریق سیم پیچ، نتیجه ایجاد یک میدان مغناطیسی است که کلید باز نزدیک را بسته می‌کند. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، یک مدار کامل می‌شود و سپس برق از باتری ماشین شما به المنت گرمایشی واقع در صندلی وسیله نقلیه شما ارسال می‌شود. در برخی از خودروها، ممکن است هنگامی که گرمکن صندلی خود را روشن می‌کنید، صدای کلیک بشنوید. اگر این کلیک را می‌شنوید، به سادگی رله بسته می‌شود و جای نگرانی نیست. اگر مانند برخی از رانندگان هستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه صندلی‌های ماشین در حالی که پشت فرمان هستید از داغ شدن بیش از حد و سوختن شما جلوگیری می‌کنند. برای ایمن نگه داشتن شما، صندلی‌های گرم شونده شما مجهز به ترموستات و سنسور هستند.
  • ترموستات به طور مداوم دمای صندلی‌های خودروی شما را اندازه گیری می‌کند و پس از رسیدن به دمای مورد نظر، به طور خودکار سیگنالی را به سوئیچ رله ارسال می‌کند. هنگامی که صندلی ماشین شما شروع به خنک شدن کرد، ترموستات کلید رله را روشن می‌کند تا در صورت نیاز آماده شود. در بسیاری از وسایل نقلیه، تنظیمات “بالا” و “پایین” را خواهید یافت که به شما این امکان را می‌دهد تا کنترل بیشتری بر دمای بالشتک‌های صندلی خود داشته باشید.

مزایای استفاده از گرمکن صندلی خودرو:

در حالی که برای برخی از افراد ممکن است صندلی‌های گرم شونده گزینه‌ای به نظر برسد که چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، برخی دیگر برعکس این احساس را دارند و هرگز به رانندگی با خودرویی که گرم کن صندلی‌ نداشت باز نمی‌گردند. در واقع، صندلی‌های گرم شونده مزایای بسیاری را برای رانندگان و مسافران به ارمغان می‌آورند.

  1. یکی از مهم ترین مزایای صندلی‌های گرم شونده این است که گرما می‌تواند درمانی باشد، به ویژه برای رانندگانی که مسن تر هستند یا مشکلات جسمی دارند که نشستن را ناراحت می‌کند، مانند کمر درد.
  2. با داشتن یک صندلی گرم شده، گرما فقط به قسمت پایین بدن شما محدود نمی‌شود، بلکه می‌تواند در واقع در سراسر بدن شما تابیده شود و به کاهش درد کمک کند.
  3. البته، داشتن صندلی‌های گرمکن‌دار می‌تواند رفت و آمد شما به محل کار، مدرسه، خواربار فروشی یا جاهای دیگر را در یک روز سرد زمستانی بسیار راحت تر کند. با این حال می‌توان از صندلی‌های گرم کن‌دار در فصول دیگر نیز استفاده کرد.
  4. از یک روز بهاری یا پاییزی که ممکن است سردتر از حد معمول باشد تا حتی یک روز تابستانی که بعد از خوردن بستنی سرد شده‌اید، روشن کردن صندلی گرم شده برای چند دقیقه می‌تواند در کوتاه ترین زمان احساس خوبی به شما بدهد.
  5. حتی اگر وسیله نقلیه شما بخاری عالی داشته باشد، باز هم می‌توانید بیشتر از آنچه ترجیح می دهید سرد بمانید.
  6. اما با گرم‌کن‌های صندلی، این اتفاق نمی‌افتد. در اکثر خودروهایی که صندلی‌های گرمکن‌دار دارند، صندلی‌ها خیلی سریع‌تر از بقیه خودرو گرم می‌شوند، به این معنی که می‌توانید پشت فرمان بنشینید و به محض اینکه از مسیر خود خارج شوید، راحت باشید.

راهنمای خرید گرمکن صندلی خودرو:

  • دلایل زیادی برای خرید روکش صندلی ماشین شما وجود دارد. آن‌ها می‌توانند ظاهر تازه‌ای ببخشند، پارگی‌ها و خراش‌ها را بپوشانند و از لکه‌ها و پاره شدن صندلی‌های شما جلوگیری کنند. روکش‌های ما همچنین به شما این امکان را می‌دهند که صندلی خود را در روزهای سرد گرم کنید و به سرعت راحتی بیشتری به شما می‌دهد. دیگر برای همیشه منتظر گرم شدن ماشین خود نباشید، داشتن روکش صندلی گرم شونده با کیفیت بالا به شما کمک می‌کند در کمترین زمان گرم شوید. راهنمای خرید روکش صندلی گرم کن ما را بررسی کنید که به شما کمک می‌کند انتخاب مناسبی را مطابق با نیازهای خود داشته باشید.
  • ابتدا در نظر بگیرید که کدام قسمت نشیمن را می‌خواهید گرم کنید. گزینه‌های مختلفی برای صندلی‌های جلو و عقب و همچنین صندلی‌های معمولی در مقابل صندلی‌های کامل وجود دارد. گزینه‌هایی که مناطق کوچکتر را پوشش می‌دهند عموماً استفاده آسان تر و همچنین هزینه کمتری دارند و آن‌ها را به گزینه‌ای کارآمد برای گرمایش سریع و مؤثر تبدیل می‌کند. بسیاری از روکش‌های صندلی دارای بند هستند و به راحتی در هر وسیله نقلیه‌ای نصب می‌شوند و در عرض چند ثانیه به راحتی در صندلی شما قرار می‌گیرند. آن‌ها را می‌توان به برق وصل کرد و فوراً کار خواهند کرد و بسیاری از گزینه‌ها می‌توانند به طور کامل از طریق یک کنترل از راه دور داخلی کنترل شوند.
  • به دنبال ویژگی‌های اضافی بگردید تا به شما کمک کند تا مطابقت کامل خود را از بقیه متمایز کنید. بسیاری از روکش‌های صندلی‌های گرم شونده دارای گزینه‌های اضافی هستند که به شما کمک می‌کنند هر روز تجربه‌ای زیبا داشته باشید. به دنبال گزینه‌های صندلی ماساژور باشید که به تسکین دردهای کمر و ساق پا کمک می‌کند و باعث می‌شود در کمترین زمان احساس آرامش و شگفت انگیزی کنید. همچنین مدل‌هایی وجود دارند که دارای قابلیت تهویه مطبوع هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد در فصول گرم‌تر به عنوان واحد خنک‌کننده دو برابر شوند. هر چیزی که به دنبال آن هستید، مطمئناً روکش صندلی پیدا خواهید کرد که نیازهای شما را برطرف کند و به رفت و آمد شما راحت تر و شادتر کمک کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیت مکش خودرو

نکات مهمی که هنگام خرید گرمکن صندلی خودرو آن‌ها را باید در نظر بگیرید:

وقتی گرمکن صندلی ماشین را بررسی می‌کنید، متوجه می‌شوید که گرمکن‌های مختلف مشخصات و ویژگی‌های متفاوتی دارند. تصمیم گیری برای خرید بدون دانش پیش زمینه می‌تواند دشوار باشد. پارامترهای زیادی وجود دارد که باید بررسی کنید تا بتوانید بهترین گرمکن صندلی خودرو را برای فضای داخلی خودرو خود خریداری کنید.

  • نوع گرمکن صندلی: دو نوع گرمکن صندلی ماشین موجود است و شما باید تصمیم بگیرید که به کدام یک نیاز دارید. نوع اول یک گرم کن استاندارد صندلی خودرو است که صندلی را گرم می‌کند و گرما را در سراسر منطقه پخش می‌کند. سطوح مختلفی از تنظیمات حرارتی موجود است، شما می‌توانید بر اساس نیاز خود آن را تنظیم کنید. به طور کلی، شما یک کنترل از راه دور سیمی برای کنترل گرمایش دریافت می‌کنید. تقریباً کل صندلی را برای فرآیند گرمایش مناسب صندلی می‌پوشاند. نوع دوم ماساژور صندلی ماشین است که از گرمکن استاندارد صندلی ماشین مفیدتر است. این به این دلیل است که ماشین را گرم می‌کند و همچنین بدن شما را ماساژ می‌دهد که آرامش و راحتی بیشتری دارد. ماساژ صندلی ماشین همراه با غلتک‌های ماساژور و همچنین موتورهای ارتعاشی است و گردن، شانه، پشت و چنین نقاط فشاری شما را ماساژ می‌دهد. بنابراین، عضلات شما را به خوبی گرم و شل می‌کند و خستگی یک سفر طولانی را احساس نمی‌کنید.
  • مواد سازنده: دو نوع ماده در گرمکن صندلی ماشین استفاده می‌شود. مواد پوشش و همچنین مواد بالشتک مهم است که به آن‌ها توجه داشته باشید. به طور کلی، پوشش بیرونی چرم و مواد داخلی آن فوم است. با این حال، تغییرات زیادی در چرم و فوم وجود دارد. به طور کلی، پوشش بیرونی برای تنظیم دمای مناسب قابل تنفس است. مواد پوشش باید بادوام باشد زیرا در معرض استفاده سنگین قرار می‌گیرد. مواد داخلی باید برای دفع گرما و همچنین تحمل وزن بدن مناسب باشد. مموری فوم بهترین انتخاب برای مواد کوسن است. برخی نیز از فوم ژل برای دفع بهتر و سریعتر گرما استفاده می‌کنند.
  • تنظیمات گرمکن: هنگام خرید کرمکن صندلی استاندارد خودرو، باید تنظیمات دما و سطوح موجود را بررسی کنید. حداقل باید دو سطح گرما وجود داشته باشد، یعنی حرارت زیاد و کم. این به این دلیل است که شما به طور منظم به آن‌ها نیاز خواهید داشت. با این حال، هرچه تنظیمات بیشتری در دسترس باشد، راحتی بیشتری خواهید داشت. هنگام خرید ماساژور صندلی ماشین، باید تنظیمات و سطوحی برای شدت ماساژ در دسترس باشد. در واقع، اگر یک ماساژور صندلی ماشین با کیفیت بالا با بخاری خریداری کنید، حالت‌های قابل برنامه ریزی مختلفی برای راحتی نهایی در ماشین خود خواهید داشت. به طور خلاصه، شما باید یک گرم کننده صندلی را انتخاب کنید که در آن تنظیمات و گزینه‌های بیشتری برای راحتی سفارشی وجود دارد.
  • ایمنی گرمکن: هنگام خرید گرمکن صندلی خودرو، ایمنی باید در اولویت باشد. جدا از مواد، این اقدامات ایمنی است که گرمکن صندلی ماشین ارزان و باکیفیت را متمایز می‌کند. در میان فاکتورهای ایمنی، ویژگی خاموش شدن خودکار ضروری است. این کار از داغ شدن بیش از حد گرم کننده و آسیب رساندن به پوست انسان جلوگیری می‌کند. مواد و بالشتک به کار رفته در گرمکن صندلی خودرو باید ضد شعله باشد تا حتی اگر سیستم خاموش کننده خودکار هم کار نکند، آتش سوزی و شرایط غیرقابل پیش بینی ایجاد نشود.
  • کنترل دما: از آنجایی که تقریباً تمام گرمکن‌های صندلی ماشین با کنترل از راه دور ارائه می‌شوند، باید تنظیمات کنترل دما وجود داشته باشد. این بدان معنی است که شما باید بتوانید دمای پوشش را مطابق با نیاز خود کنترل کنید. هنگامی که صندلی خیلی سرد است، باید دمای بالا را تنظیم کنید تا به سرعت گرم شود. وقتی هوا گرم است باید به همان نسبت دما را کاهش دهید. در حین خرید، باید موردی را انتخاب کنید که گزینه‌های کنترل دما بهتری را ارائه می‌دهد.
  • قیمت گرمکن صندلی خودرو: آخرین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید گرم کن صندلی باید در نظر بگیرید قیمت آن است. پیشنهاد می‌کنم بی‌خیال گرمکن‌های خیلی ارزان قیمت شوید، زیرا کیفیت لازم را ندارند و ممکن است حتی باعث آتش سوزی در خودرو یا آسیب جدی به خود شما شوند. البته این بدین معنا نیست که اجناس گران قیمت با کیفیت هستند، اما سر حرف ما به شما این است که اجناس خیلی ارزان را خریداری نکنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید گرمکن صندلی خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه گرمکن صندلی خودرو ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ گرمکن صندلی خودرو مدل Heat05 مناسب برای پژو پارس

 گرمکن صندلی خودرو مدل Heat05 مناسب برای پژو پارس

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو پژو پارسبسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی ، فیوز و پایه فیوز بین راهی ، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ گرم کن صندلی خودرو نانو هیت مدل NH12CS3

گرم کن صندلی خودرو نانو هیت مدل NH12CS3

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۸x48x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    طول عمر بالا، حرارت یکنواخت و مناسب، مصرف کم و توان مناسب، قابل اتصال به فندکی انواع خودرو (۱۲ ولت) همراه با سری فندکی بهینه سازی شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ گرم کن صندلی خودرو مدل چراغدار مناسب برای سیتروئن C3

گرم کن صندلی خودرو مدل چراغدار مناسب برای سیتروئن C3

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ گرمکن صندلی خودرو مدل Heat05 مناسب برای شاهین

گرمکن صندلی خودرو مدل Heat05 مناسب برای شاهین

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگراددارای چسب دوطرفه قوی برای ثابت شدن زیر روکش صندلینصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو سایپا شاهین SHAHINبسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی، فیوز و پایه فیوز بین راهی، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ گرمکن صندلی خودرو مدل Heat06 مناسب برای تندر ال۹۰

گرمکن صندلی خودرو مدل Heat06 مناسب برای تندر ال90

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو تندر ال ۹۰بسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی ، فیوز و پایه فیوز بین راهی ، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پد گرم کن صندلی خودرو نادیاهوم مدل carheater بسته دو عددی

پد گرم کن صندلی خودرو نادیاهوم مدل carheater بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    تولید ایران، کیفیت درجه یک، بسته دو عددی، بدون آسیب به برق خودرو، کیفیت عالی، حرارت مطبوع، دکمه سه حالته کم، زیاد و خاموش، قابل استفاده برای همه صندلی های خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ گرمکن صندلی خودرو مدل kia1 مناسب برای کیا سراتو

گرمکن صندلی خودرو مدل kia1 مناسب برای کیا سراتو

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو سراتوبسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی ، فیوز و پایه فیوز بین راهی ، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ گرم کن صندلی خودرو مدل چراغدار مناسب برای پژو پارس

گرم کن صندلی خودرو مدل چراغدار مناسب برای پژو پارس

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو پژو پارسبسته بندی شامل کلید چاپی چراغ دار با علامت گرمکن صندلی ، فیوز و پایه فیوز بین راهی ، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ گرم کن صندلی خودرو مدل SH201

گرم کن صندلی خودرو مدل SH201

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۵ درجه سانتیگراددارای چسب دوطرفه قوی برای ثابت شدن زیر روکش صندلینصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودروبسته بندی شامل کلید چراغ دار با علامت گرمکن صندلی، فیوز و پایه فیوز بین راهی، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.این محصول دارای دو عدد پد می باشد (یک عدد برای کف صندلی و یک عدد برای تکیه گاه صندلی)این محصول فقط برای نصب بر روی یک صندلی است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ گرمکن صندلی خودرو مدل chan مناسب برای چانگان

گرمکن صندلی خودرو مدل chan مناسب برای چانگان

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگراددارای چسب دوطرفه قوی برای ثابت شدن زیر روکش صندلینصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو چانگان CS35 و ایدوبسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی، فیوز و پایه فیوز بین راهی، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ گرمکن صندلی خودرو کد ۳۳ مناسب برای پراید

گرمکن صندلی خودرو کد 33 مناسب برای پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان: ۱۲ – ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرتوان مصرفی: ۶۰ واتدارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادبه همراه اقلام ضروری شامل سوکت ، فیوز و پایه فیوز وکلید چاپی نصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ گرم کن صندلی خودرو مدل RQ313

گرم کن صندلی خودرو مدل RQ313

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x30x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر
  • سایر توضیحات
    پد گرمکن صندلی اتومبیلقابل نصب فقط به ولتاژ ۱۲ ولتقابل استفاده زیر روکش صندلی فابریک یا ثانویهابعاد پد تکیه گاه کمر : ۰.۲×۴۵×۳۰ابعاد پد نشیمنگاه : ۰.۲×۳۰×۳۰دارای دو حرارت ملایم و زیاد هم برای تکیه گاه هم برای نشیمن گاهدرجه حرارت ملایم ۳۷ درجه سانتی گراددرجه حرارت زیاد ۴۵ درجه سانتی گرادتوان مصرفی در حرارت ملایم ۲۰ وات برای یک صندلیتوان مصرفی در حرارت زیاد ۴۰ وات در حرارت زیاد برای یک صندلیمحصول بطور صنعتی تولید شده و دقیقا مطابق تصویر استمحتویات بسته بندی برای یک صندلی می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ گرم کن صندلی خودرو مدل RQ323

گرم کن صندلی خودرو مدل RQ323

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    الیاف پنبه
  • سایر توضیحات
    پد گرمکن صندلی اتومبیلقابل نصب فقط به ولتاژ ۱۲ ولتقابل استفاده در زیر روکش صندلی فابریک یا ثانویهابعاد پد تکیه گاه کمر: ۰.۲×۴۵×۳۰ابعاد پد نشیمنگاه : ۰.۲×۳۰×۳۰دارای دو حرارت ملایم و زیاددمای حرارت ملایم ۳۷ درجه سانتیگراددمای حرارت زیاد ۴۵ درجه سانتیگرادتوان مصرفی در دمای ملایم ۲۰ واتتوان مصرفی در دمای زیاد ۴۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ گرمکن صندلی خودرو مدل hnd3 مناسب برای هیوندای توسان

گرمکن صندلی خودرو مدل hnd3 مناسب برای هیوندای توسان

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو هیوندای توسانبسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی ، فیوز و پایه فیوز بین راهی ، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ گرم کن صندلی خودرو نادیاهوم مدل carheater

گرم کن صندلی خودرو نادیاهوم مدل carheater

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    تولید ایران، گرمای مطبوع، بهینه سازی شده، عدم فشار و یا آسیب به سیستم برقی خودرو، اتوماتیک، دارای دکمه خاموش و روشن، دارای همه اتصالات لازم برای وصل کردن به خودرو،

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ گرمکن صندلی خودرو مدل Heat04 مناسب برای کوییک

 گرمکن صندلی خودرو مدل Heat04 مناسب برای کوییک

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان: ۱۲ – ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرتوان مصرفی: ۶۰ واتدارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو کوییکبسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی ، فیوز و پایه فیوز بین راهی ، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ گرمکن صندلی خودرو مدل kia2 مناسب برای کیا اسپورتیج

گرمکن صندلی خودرو مدل kia2 مناسب برای کیا اسپورتیج

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو کیا اسپورتیجبسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی ، فیوز و پایه فیوز بین راهی ، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ گرم کن صندلی خودرو نادیاهوم مدل چرمی

گرم کن صندلی خودرو نادیاهوم مدل چرمی

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۵x30x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • سایر توضیحات
    تولید ایران، کیفیت عالی، نصب آسان، عدم آسیب به سیستم برقی خودرو، جنس چرمی با انعطاف بالا و نرمی و راحتی بیشتر، گرمای مطبوع، قابل استفاده برای همه انواع خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ گرمکن صندلی خودرو مدل Heat03 مناسب برای برلیانس

گرمکن صندلی خودرو مدل Heat03 مناسب برای برلیانس

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان: ۱۲ – ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرتوان مصرفی: ۶۰ واتدارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو ۲۰۶بسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی ، فیوز و پایه فیوز بین راهی ، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ گرمکن صندلی خودرو مدل hnd1 مناسب برای هیوندای سوناتا

 گرمکن صندلی خودرو مدل hnd1 مناسب برای هیوندای سوناتا

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو هیوندای سوناتابسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی ، فیوز و پایه فیوز بین راهی ، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ گرمکن صندلی خودرو مدل Heat02 مناسب برای سمند و سورن

گرمکن صندلی خودرو مدل Heat02 مناسب برای سمند و سورن

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو سمندبسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی ، فیوز و پایه فیوز بین راهی ، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ گرمکن صندلی خودرو مدل ۲۰۶ مناسب برای پژو ۲۰۶

گرمکن صندلی خودرو مدل 206 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان: ۱۲ – ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرتوان مصرفی: ۶۰ واتدارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو ۲۰۶بسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی ، فیوز و پایه فیوز بین راهی ، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ گرم کن صندلی خودرو نادیاهوم مدل NA50

گرم کن صندلی خودرو نادیاهوم مدل NA50

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x45x95 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۲۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    تولید ایرانکیفیت بسیار عالیقابل اتصال به فندکی همه انواع خودرودارای سری فندکی بهینه سازی شدهطول عمر بالاحرارت مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ گرم کن صندلی خودرو نادیاهوم مدل چرمی بسته ۲ عددی

گرم کن صندلی خودرو نادیاهوم مدل چرمی بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • سایر توضیحات
    تولید ایران، کیفیت درجه یک، گرمای مطبوع و دلنشین، کلید سه حالته، نصب آسان، ۶ ماه گارانتی، جنس نرم و منعطف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ گرمکن صندلی خودرو مدل run مناسب برای رانا

گرمکن صندلی خودرو مدل run مناسب برای رانا

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو رانا و رانا پلاسبسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی، فیوز و پایه فیوز بین راهی، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ گرمکن صندلی خودرو مدل megan مناسب برای مگان

گرمکن صندلی خودرو مدل megan مناسب برای مگان

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو رنو مگان MEGANEبسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی ، فیوز و پایه فیوز بین راهی ، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ گرمکن صندلی خودرو مدل den مناسب برای دنا

گرمکن صندلی خودرو مدل den مناسب برای دنا

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو دنا و دنا پلاسبسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی، فیوز و پایه فیوز بین راهی، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ گرمکن صندلی خودرو مدل tiba مناسب برای تیبا

گرمکن صندلی خودرو مدل tiba مناسب برای تیبا

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان: ۱۲ – ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرتوان مصرفی: ۶۰ واتدارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی خودرو بسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی ، فیوز و پایه فیوز بین راهی ، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ گرمکن صندلی خودرو مدل maxi مناسب برای ماکسیما

گرمکن صندلی خودرو مدل maxi مناسب برای ماکسیما

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x0.7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ولتاژ جریان در حالت خاموش خودرو: ۱۲ ولتولتاژ جریان در حالت روشن خودرو: ۱۴ ولتجریان مصرفی: ۴.۵ آمپرحداکثر توان مصرفی: ۶۵ واتطول سیم های متصل به کلید: ۱۲۰ سانتیمترمقاومت الکتریکی کلید: ۵۰ میلی اُهمطول سیم های خروجی پدها: ۴۰ سانتیمتردارای سنسور تنظیم دما با قابلیت حداکثر دمای گرمکن صندلی ۵۸ درجه سانتیگرادنصب فقط در زیر روکش ثانویه و روی روکش فابریکی صندلی نیسان ماکسیمابسته بندی شامل کلید چاپی با علامت گرمکن صندلی ، فیوز و پایه فیوز بین راهی ، سوکتهای آماده و برگه راهنمای نصب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ گرم کن صندلی خودرو آبیدکار مدل P01

گرم کن صندلی خودرو آبیدکار مدل P01

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x30x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    الیاف پنبه
  • سایر توضیحات
    – جلوگیری از درد عضلانی و رفع کامل خستگی در هنگام رانندگی های طولانی مدت- گرمای یکسان و یکنواخت در تمام سطح گرمکن- قابل نصب بر روی انواع خودروهای سواری و باربری با خروجی ولتاژ ۱۲ ولت از طریق پورت فندکی- دارای سیستم کنترل اتوماتیک دما تا حداکثر ۵۰ درجه سانتی گراد- ولتاژ ورودی : ۱۲ ولت DC- جریان ورودی : ۲.۵ آمپر- توان مصرفی : ۳۰ وات- حداکثر دمای گرم کن : ۵۰ درجه سانتی گراد- اقلام همراه : فیش و کانکتور فندکی به همراه فیوز محافظ ، کیف گرم کن صندلی ، دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید گرمکن صندلی خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پلیور یقه اسکی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا