لوازم جانبی خودرو

کیت مکش، راهنمای خرید انواع کیت مکش هوای خودرو حرفه‌ای و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیت مکش هوای خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل ارزان قیمتی که به وسیله آن به راحتی می‌توان موتور خودرو را تقویت کرد کیت مکش هوای موتور خودرو است. این قطعه معمولا به جای هواکش فابریک خودرو نصب می‌شود و کار آن ورود هوای بیشتر به درون محفظه احتراق در نتیجه بالا رفتن راندمان و تقویت موتور خودرو می‌باشد. اگر نگاهی به داخل کاپوت تمامی ماشین‌های مسابقه‌ای بیاندازید، متوجه می‌شوید که روی تک تک آن‌ها کیت مکش نصب کرده‌اند. یکی از فاکتورهای مهم برای انجام احتراق و سوختن وجود هوا است، حال هر چه شما هوای بیشتری وارد محفظه احتراق کنید، سوختن بهتر صورت می‌گیرد در نتیجه علاوه بر کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از احتراق ناقص راندمان موتور خودرو هم افزایش می‌یابد. البته به شرط اینکه خودرو شما همین اندازه که هوا را وارد موتور می‌کند، قدرت خارج کردن گازهای ناشی از سوختن را هم داشته باشد.

درست است که شما به نصب کیت مکش روی خودرو خود هوای بیشتری وارد موتور می‌کنید، اما کار اصولی و درست را زمانی انجام می‌دهید که خودرو شما به همین اندازه گازهای ناشی از سوختن را از اگزوز خارج کند. به همین علت شما باید همراه با کیت مکش یک هدرز باکیفیت هم جایگزین منیفولد فابریک خود کنید، تا راحت‌تر گازهای خروجی ناشی از سوختن از اگزوز خودرو شما خارج شود. یعنی اگر با نصب کیت مکش ۱۰ اسب بخار به قدرت موتور خور اضافه می‌کنید با نصب هدرز هم ۱۰ اسب بخار دیگر به قدرت موتور خود اضافه می‌کنید. در واقع این دو قطعه هدرز و کیت مکش مکمل یکدیگر هستند و بهتر است برای نتیجه گیری بهتر هر دو را روی وسیله نقلیه خود داشته باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید خودرو خود را از حالت فابریک خارج کنید و روی آن کیت مکش نصب کنید، شاید هم تصمیم خود را برای خرید کیت مکش گرفته باشید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این قطعه ارزشمند به مشکل برخورده باشید، اما اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کیت مکش خودرو آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کیت مکش باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کیت‌مکش خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

این کیت در واقع از یک لوله مستقیم ساخته می‌شود که فاقد هر گونه فیلتر و تجهیزات اضافی است به همین علت حجم هوای بیشتری را وارد موتور خودرو می‌کند. معمولا برای افزایش کارایی این قطعه روی آن یک توربو شارژ یا فن قرار می‌گیرد که میزان هوای بیشتری را وارد موتور کند. همان طور که می‌دانید هر چه هوای بیشتری وارد محفظه احتراق شود، سوختن آسان‌تر صورت می‌گیرد در نتیجه راندمان خودرو شما بالا می‌رود به همین علت است که از این قطعه برای تقویت کردن موتور خودرو استفاده می‌کنند. فراموش نکنید که با انجام دادن هر تغییر کوچک در موتور خودرو باید کامپیوتر آن را با شرایط جدید برنامه ریزی یا ریمپ کنید تا بیشترین نتیجه را داشته باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فرچه نظافت خودرو

انواع کیت‌مکش هوای موتور خودرو:

  1. کیت‌مکش هوای موتور ساده: ساده‌ترین کیت تقویت موتور که به جای هواکش اورجینال روی خودرو شما نصب می‌شود. این قطعه تنها یک لوله فلزی یا پلاستیکی بدون پیچ و خم بوده که نسبت به هواکش قبلی هوای بیشتری را وارد محفظه احتراق می‌کند.
  2. کیت‌مکش هوای موتور توبو فن: این مدل در واقع از نظر طراحی همان نمونه معمولی است با این تفاوت که روی آن یک توربو شارژر نصب می‌شود. توربو یا همان فن پره‌هایی دارد که با چرخش آن‌ها هوای بیشتری وارد موتور خودرو شما می‌شود. این توربو فن‌ها در دو نمونه برقی و مکانیکی موجود می‌باشند.
  3. کیت‌مکش هوای سرد: این کیت علاوه بر وارد کردن هوای بیشتر به درون محفظه احتراق و بالا بردن راندمان موتور سبب خنک شدن بیشتر موتور هم می‌شود. زیرا هوای سرد را مستقیم وارد موتور خودرو می‌کند. از نظر ساخت و طراحی همان نمونه معمولی هستند، تنها محل قرار گیری آن‌ها متفاوت است به طوری که سر کیت در مجاورت هوای آزاد قرار می‌گیرد و هوا را مستقیم وارد موتور می‌کند.
  4. کیت‌مکش فیلتر اسپورت: با توجه به اینکه این لوله مستقیم ضررهایی هم برای موتور خودرو دارد، مانند وارد کردن گرد و غبار و دوده به درون محفظه احتراق بهتر از یک فیلتر هوای اسپورت در قسمتی که کمترین میزان را روی ورودی هوا داشته باشد نصب شود. این کیت‌ها استانداردتر هستند و فشار کمتری به موتور خودرو وارد می‌کنند و نسبت به کیت‌های معمولی مصرف سوخت را هم بالا نمی‌برند.
  5. کیت‌مکش هوای سرد کوتاه: این مدل قیمت کمتری دارد، دسترسی به فیلتر هوای موتور آسان‌تر است در نتیجه نصب و راه اندازی آسان‌تری دارد. اگر می‌خواهید خودرو شما بیش از حد از حالت فابریک خارج نشود حتما این نمونه را خریداری کنید. زیرا انتهای لوله درون کاپوت قرار می‌گیرد و در مجاورت هوای آزاد قرار ندارد.
  6. کیت‌مکش هوای سرد واقعی: به دلیل افزایش اندازه این کیت نسبت به مدل‌های معمولی قیمت آن هم مقداری از نمونه قبلی گران‌تر است‌. نصب و راه اندازی آن‌ها نیاز به یک متخصص دارد چون خروجی این کیت باید در مجاورت هوای آزاد قرار بگیرد و نه هوای داخل کاپوت خودرو، در این مدل فیلتر هوا در خارجی‌ترین قسمت کیت قرار می‌گیرد.

دلیل عدم نصب کیت مکش توسط خودرو ساز روی خودرو چیست؟

  • اولین دلیلی که باعث می‌شود خودرو ساز این قطعه را روی خودرو نصب نمی‌کند، قیمت بالای این کیت نسبت به هواکش معمولی است. که این امر می‌تواند روی قیمت نهایی خودرو تاثیر زیادی داشته باشد.
  • دومین دلیل نصب نکردن این قطعه زمان بر بودن مراحل ساخت آن است به همین علت شرکت‌های سازنده خودرو برای صرفه جویی در زمان مدل فابریکی را به این کیت ترجیح می‌دهند.
  • همان طور که می‌دانید با نصب این قطعه صدای موتور خودرو بیشتر می‌شود که با یک سری از استاندارد‌های داخلی هم خوانی ندارد به همین علت نمونه فابریک را نصب می‌کنند.
  • طبق آزمایش‌های صورت گرفته به وسیله این شرکت‌ها ورود هوای بیشتر به داخل موتور باعث بالا رفتن مصرف سوخت می‌شود به هین علت به شما توصیه می‌کنیم، حتما بعد از نصب این قطعه خودرو خود را ریمپ کنید.

مزایای نصب کیت مکش هوای موتور روی خودرو:

  • نصب این قطعه روی خودرو باعث افزایش پنج تا ده درصدی قدرت موتور شما می‌شود، همان طور که می‌دانید این قطعه محدودیت‌های ورود هوا به داخل موتور را حذف می‌کند.
  • نصب و راه اندازی آن‌ها بسیار ساده است، یعنی شما به راحتی می‌توانید در عرض چند ساعت آن را روی خودرو خود نصب کنید، البته مدل‌هایی هم وجود دارند که نصب آن‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد.
  • شما در صورت عدم رضایت از کاری که انجام داده‌اید به راحتی می‌توانید فیلتر هوای قبلی خود را جایگزین فیلتر اسپورت کنید، این کار معمولا زمان فروش خودرو صورت می‌گیرد.
  • اگر چه نصب این کیت روی موتور خودرو میزان گازهای خروجی را افزایش می‌دهد و هوا را بیشتر آلوده می‌کنید، اما در کاهش مصرف سوخت شما اثر چشمگیری دارد.
  • شاید داشتن صدای اسپورت برای خودرو شما یک مزیت مهم باشد، اما با نصب این قطعه روی موتور خودرو صدای زیبا و هیجان انگیزتری پیدا می‌کند‌.

بهترین مارک کیت مکش خودرو:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کیت‌مکش به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم، از طرفی معرفی یک محصول خاص به عنوان بهترین مارک هم بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص پس از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای کیت‌مکش هوای موتور خودرو را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کیت‌مکش هوای موتور کی اند ان
  • کیت‌مکش هوای موتور ای کی
  • کیت‌مکش هوای موتور وست گیت
  • کیت‌مکش هوای موتور جنت اینتر سامکو
  • کیت‌مکش هوای موتور اچ زد پاور
  • کیت‌مکش هوای موتور پی وای اس

راهنمای خرید کیت مکش هوای موتور خودرو:

اگر به دنبال یک راه آسان و سریع با پرداخت کم‌ترین هزینه برای تقویت موتور خودرو خود هستید، بهترین روش را انتخاب کرده‌اید. زیرا نسبت به روش‌های مشابه بیشترین تاثیر گذاری را روی خودرو شما دارد. مانند هر وسیله دیگر که برای تیونینگ موتور خودرو خود انتخاب می‌کنید، برای اینکه بیشترین نتیجه و کارایی را داشته باشید باید به یک سری نکات هنگام خرید کیت‌مکش خودرو توجه داشته باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید هدلایت خودرو

نکات مهم برای خرید کیت مکش هوای موتور خودرو:

  1. تناسب با مدل خودرو: بیشتر شرکت‌های سازنده این قطعه را طوری طراحی می‌کنند که هر خودرو با توجه به نوع، سال تولید و مدل خود یک کیت مخصوص به خود را دارد. بهتر است قبل از اینکه سفارش خود را نهایی کنید و به مرحله پرداخت بروید، مطمئن شوید که کیت خریداری شده بیشترین میزان سازگاری را با خودرو مورد نظر شما دارد‌.
  2. جنس ماده سازنده: دومین نکته مهمی که هنگام خرید این وسیله باید به آن توجه داشته باشید، جنس ماده‌ای است که کیت مورد نظر شما از آن ساخته شده است. هدف این قطعه بعد از ورود هوای بیشتر وارد کردن هوای سرد به داخل موتور و خنک سازی این قسمت می‌باشد. به همین علت باید اطمینان حاصل کنید که جنس ماده‌ای که از آن ساخته شده مقاومت لازم در برابر اختلاف دما را داشته باشد.
  3. نوع سیستم هوای سرد: در حالت کلی دو نوع از این وسیله وجود دارد که شما باید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. سیستم مکش هوای کوتاه و سیستم مکش‌ هوای سرد واقعی، در نمونه اول دسترسی به فیلتر هوا آسان است و نصب و طراحی ساده‌تری دارند اما در نمونه دوم یعنی هوای سرد واقعی، فیلتر هوا در بیرونی‌ترین قسمت قرار دارد که همین امر سبب ورود هوای سرد بیشتر به درون موتور می‌شود.
  4. جریان ورودی لوله: شاید بهترین روش برای ارتقا پیدا کردن از یک نقطه به نقطه بالاتر مستقیم بودن مسیر باشد. به همین دلیل هنگام خرید این قطعه باید جریان لوله را هم در نظر بگیرید. در مورد سیستم هوای سرد واقعی این موضوع تفاوت بیشتری را نشان می‌دهد. زمانی که شما از یک لوله مستقیم استفاده می‌کنید، نسبت به حالتی که لوله انحنای زیادی دارد، جریان هوای بیشتری را ایجاد می‌کند.
  5. محافظت از ورود آب: در این کار فقط ورود هوای سرد اهمیت ندارد، بلکه مهم این است که آب یا رطوبت هوا وارد موتور خودرو نشود زیرا عواقب خطرناکی را به همراه خواهد داشت. اگر قصد خرید یک نمونه هوای سرد واقعی را دارید، حتما از یک متخصص تقویت موتور در این زمینه کمک بخواهید. به دنبال کسانی باشید که در مورد مدل خودرو شما بیشترین تخصص را دارند، این افراد به شما کمک زیادی در این مورد خواهند کرد.
  6. برند محصول: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید، این محصولات معمولا باکیفیت هستند و از قبل امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای نا شناخته بازار بروید زیرا این محصولات از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید آن‌ها وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کیت مکش خودرو مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیت مکش خودرو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کیت مکش هوا خودرو کی اند ان مدل xu7 مناسب برای ۴۰۵

کیت مکش هوا خودرو کی اند ان مدل xu7 مناسب برای 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x15x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای انواع خودرو با متور ( xu7 )
  • سایر توضیحات
    کالا بصورت باز ارسال میشود بست ها باید توسط بکس یا پیچ گوشتی سالم محکم شود تا جایی که راه داشت نصب توسط مکانیک انجام شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیت مکش هوای‌ خودرو مدل XU7 پایه بلند مناسب برای پژو

کیت مکش هوای‌ خودرو مدل XU7 پایه بلند مناسب برای پژو

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x6x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    کیت مکش استیل مناسب برای خودرو های موتور XU7پژو۴۰۵پژوپارسسمند
  • اقلام همراه
    دو عدد بستزانوییفیلتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیت مکش هوا خودرو مدل TT80

کیت مکش هوا خودرو مدل TT80

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x9x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای انوع خودرو
  • اقلام همراه
    ۱عدد لوله کیت مکش
  • سایر توضیحات
    این کالا از جنس پلاستیک پلی اتین میباشد که در دما های بالا هیچگونه اسیبی نمیبیند و با قطر ۸/۵ سانتی متر لوله مکش هوای بالایی دارد. به همراه محل نصب شلنگ بخار روغندر صورت باز شدن بسته بندی کالا شامل هیچگونه گارانتی نمیشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیت مکش هوا خودرو طرح استیل مدل XU7

کیت مکش هوا خودرو طرح استیل مدل XU7

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x19x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    این کالا مناسب برای تمام خودروها با موتور XU7 است
  • سایر توضیحات
    کیت مکش آلیاژ آلومینیوم مناسب برای موتور xu7 است. جنس آلومینیوم که برخلاف مشابه استیل، هوای گرم وارد موتور نمی‌کند و به موتور خودرو آسیبی وارد نمی‌کند. به همین جهت انتخاب بسیار مناسبی برای تقویت موتور است. این کیت مکش برای خودروی پژو پارس سال، پژو ۴۰۵ glx و سمند موتور پژویی مناسب می‌باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیت مکش هوا خودرو مدل رمیر مناسب برای پژو ۲۰۶ مجموعه ۴ عددی

کیت مکش هوا خودرو مدل رمیر مناسب برای پژو 206 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x25x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیت مکش هوا خودرو مدل XU7_oil

کیت مکش هوا خودرو مدل XU7_oil

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x8x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای خودرو ها با متور xu7 پارس ۴۰۵
  • اقلام همراه
    بست فلزی دو عددجنت
  • سایر توضیحات
    جنس زانویی از پلاستیک پلی کربنات میباشد و در برابر هر گونه حرارت داخل کاپوت مقاوم بوده و کوچک ترین تغییر شکل و اسیبی نخواهد دید ..نکته مهم (قسمت بخار روغن روی زانویی بسته میباشد در صورتی که خودرو شما شلنگ بخار روغن دارد و قصد نصب ان را دارید سر قسمت پلاستیکی را با استفاده از یک کاتر برش زده و شلنگ را نصب نمایید در غیر این صورت اگر شلنگ بخار روغن ندارید نیازی به برش نیست در صورت نداشن مهارت لازم به مکانیک جهت نصب مراجعه بفرمایید ).(تمام بست های فلزی با اچر بکس جمع شود با پیچ گوشتی این کار ممکن نیست).(در صورت نداشتن اطلاعات کافی اموزش نصب روی کالا میباشد).(رنگبندی فیلتر کالا چند رنگ و متنوع میباشد)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیت مکش هوا مدل pr111 مناسب برای پراید

کیت مکش هوا  مدل pr111 مناسب برای پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۷x12x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای تمام مدل های پراید
  • اقلام همراه
    فیلتر ۱ عددزانو ۱ عددبست فلزی ۴ عددلوله استیل ۲ عددجنت ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیت مکش هوا خودرو مدل XU7

کیت مکش هوا خودرو مدل XU7

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x6x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای خودرو های با موتور ایکس یو سونپژو ۴۰۵سمندپژو پارس
  • اقلام همراه
    زانو بست فلزی دو عددفیلتر
  • سایر توضیحات
    ( هر بسته شامل یک عدد کیت کامل میباشد )در صورت باز شدن بسته بندی کالا از گارانتی خارج میشود.رنگبندی کالا بصورت رندم ارسال میگردد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیت مکش هوا موتور کارپلاس مدل simota مناسب برای پارس TU5 مجموعه ۶ عددی

کیت مکش هوا موتور کارپلاس مدل simota مناسب برای پارس TU5 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۹x33x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    پژو پارس موتور TU5 – پژو ۴۰۵ موتور TU5 – رانا- رانا پلاس – انواع تیپ های پژو ۲۰۶ (هم موتور TU5 و هم موتور TU3)
  • اقلام همراه
    محفظه هوا – لوله‌‌های آلومنیوم -تمامی اتصالات و بست‌ها – فیلتر هوا – پیچ و مهره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیت مکش هوای خودرو مدل XU7P مناسب برای پژو پارس

کیت مکش هوای خودرو مدل XU7P مناسب برای پژو پارس

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x7x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    XUM-XU7P
  • اقلام همراه
    فیلتر دو عدد بست زانویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیت مکش هوای خودرو مدل XU10 مناسب برای PARS ELX

کیت مکش هوای خودرو مدل XU10 مناسب برای PARS ELX

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x6x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    ELX1800
  • اقلام همراه
    دو بست فلزی فیلتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیت مکش هوا خودرو مدل E3002 مناسب برای ساینا

کیت مکش هوا خودرو مدل E3002 مناسب برای ساینا

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x7x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    ساینا-کوییک
  • اقلام همراه
    فیلتر بست زانویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیت مکش هوا خودرو مدل XU7 پایه کوتاه

کیت مکش هوا خودرو مدل XU7 پایه کوتاه

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x7x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    پژوپارس-پژو ۴۰۵-سمند
  • اقلام همراه
    یک عدد فیلتر یک عدد زانویی دو عدد بست فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیت مکش مدل ۰۱

کیت مکش مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • اقلام همراه
    بست کمربندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیت مکش هوا خودرو طرح استیل مدل STI مناسب برای تیبا

کیت مکش هوا خودرو طرح استیل مدل STI مناسب برای تیبا

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیت مکش هوا خودرو طرح استیل مدل XU7 مناسب برای پژو پارس

کیت مکش هوا خودرو طرح استیل مدل XU7 مناسب برای پژو پارس

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x20x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    این مدل کیت مکش مناسب برای سمند, پارس سال, ۴۰۵ ۱۸۰۰CC و تمام خودرو ها با موتور XU7

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیت مکش هوا موتور خودرو مدل sAm-12 مجموعه ۵ عددی

کیت مکش هوا موتور خودرو مدل sAm-12 مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای ۲۰۶ و ۲۰۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیت مکش هوا خودرو طرح استیل مدل TU3 مناسب برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲

کیت مکش هوا خودرو طرح استیل مدل TU3 مناسب برای پژو 206 تیپ 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹x20x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    کیت مکش هوا قابل نصب بر روی تمام خودروهای دارای موتور TU3 است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیت مکش خودرو کمکو مدل پایه کوتاه مناسب برای ۴۰۵

 کیت مکش خودرو کمکو مدل پایه کوتاه مناسب برای 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x14x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۴۰ گرم
  • سایر توضیحات
    جنس : استیل جوش آرگون این محصول شرکت کمکو میباشد و تمامی خم و برش ها با دستگاه cnc صورت گرفته و مورد تایید مهندسان و کارشناسان میباشد استیل این محصول از نوع ضد زنگ و وزن سنگین ساخته شده تا در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته باشد برند کمکو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیت مکش هوا موتور خودرو مدل sam-13 مجموعه ۵عددی

کیت مکش هوا موتور خودرو مدل sam-13 مجموعه 5عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای اواع خودرو به غیر از خودرو ال ۹۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیت مکش خودرو کمکو مدل pr مناسب برای پراید

کیت مکش خودرو کمکو مدل pr مناسب برای پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۲x20x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    پراید
  • سایر توضیحات
    قابل نصب بر روی پرایدجنس : استیل جوش آرگون این محصول شرکت کمکو میباشد و تمامی خم و برش ها با دستگاه cnc صورت گرفته و مورد تایید مهندسان و کارشناسان میباشداستیل این محصول از نوع ضد زنگ و وزن سنگین ساخته شده تا در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته باشدبرند کمکو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کیت مکش هوا موتور خودرو مدل samu-14 مجموعه ۵عددی

کیت مکش هوا موتور خودرو مدل samu-14 مجموعه 5عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x5x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای ۲۰۶و ۲۰۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیت مکش هوا خودرو مدل TUU5مناسب برای ۲۰۶

کیت مکش هوا خودرو مدل TUU5مناسب برای 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x7x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای انواع خودرو با متور tu5پارس۲۰۶رانا
  • اقلام همراه
    یک عدد جنت لوله اصلی یک عدد بست فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیت مکش هوای موتور خودرو مدل p104 مناسب برای پراید

کیت مکش هوای موتور خودرو مدل p104 مناسب برای پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    پراید یورو ۲
  • سایر توضیحات
    این کیت مکش پشت منیفیلد هوا بسته میشود. دقیقا به جای واشر منیفلد هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیت مکش هوا مدل XU7 کد sil01 مناسب برای پژو ۴۰۵ glx

کیت مکش هوا مدل XU7 کد sil01 مناسب برای پژو 405 glx

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x14x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای خودروهای دارای موتور xu7 از جمله ۴۰۵ glx، پارس سال و سمند موتور پژو
  • اقلام همراه
    اتصالات و بست فلزی – شلنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کیت مکش هوا موتور خودرو مدل samur مجموعه ۵عددی

کیت مکش هوا موتور خودرو مدل samur مجموعه 5عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای تمامی خودرو
  • سایر توضیحات
    لوله المینیوم فیلتر سیمی فیلتر بخار روغن لوله خرطومی بست فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیت مکش هوا خودرو مدل XU7-ABI

کیت مکش هوا خودرو مدل XU7-ABI

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x19x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    این کالا مناسب برای تمام خودروها با موتور XU7 است
  • سایر توضیحات
    کیت مکش آلیاژ آلومینیوم مناسب برای موتور xu7 است. جنس آلومینیوم که برخلاف مشابه استیل، هوای گرم وارد موتور نمی‌کند و به موتور خودرو آسیبی وارد نمی‌کند. به همین جهت انتخاب بسیار مناسبی برای تقویت موتور است. این کیت مکش برای خودروی پژو پارس سال، پژو ۴۰۵ glx و سمند موتور پژویی مناسب می‌باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کیت مکش خودرو مدل xan مناسب برای زانتیا

کیت مکش خودرو مدل xan مناسب برای زانتیا

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x17x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۶۰ گرم
  • سایر توضیحات
    جنس : استیل جوش آرگون این محصول شرکت کمکو میباشد و تمامی خم و برش ها با دستگاه cnc صورت گرفته و مورد تایید مهندسان و کارشناسان میباشد استیل این محصول از نوع ضد زنگ و وزن سنگین ساخته شده تا در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته باشد برند کمکو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کیت مکش هوا خودرو کی اند ان مدل SS500

کیت مکش هوا خودرو کی اند ان  مدل SS500

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x7x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای انواع خودرو با انجینTu5Xu7Ef7.در خودرو های دیگر نیز بسته به محارت مکانیک (نصاب) با اعمال تغییرات قابل نصب میباشد
  • اقلام همراه
    یک عدد بست فلزییک عدد فیلتر
  • سایر توضیحات
    این کالا از جنس پلاستیک پلی کربنات میباشد و در برابر هر گونه حرارت و سرما مقاوم بوده و از کیفیتی بالا برخودار است .فیلتر از جنس سیم و پارچه میباشد که کیفیت بسیار بالایی دارد و از نفوذ هر گونه خاک و کثیفی به داخل متور جلو گیری میکند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کیت مکش هوا خودرو مدل ریس

کیت مکش هوا خودرو مدل ریس

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x17x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای انواع خودرو با موتور تیوفایو۲۰۷۲۰۶راناپارس۴۰۵
  • اقلام همراه
    دو عدد بست فلزیفیلترلوله اصلیجنت مشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیت مکش هوای موتور خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید حسگر ضربان قلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا