لوازم خانگی برقی

تلویزیون هوشمند دوو، راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو

نکات مهم هنگام خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو Daewoo

یکی از مهمترین تصمیم‌هایی که نیاز به دقت و آگاهی بالا دارد، خرید تلویزیون هوشمند دوو است. داشتن ویژگی‌هایی مثل کیفیت تصویر فوق العاده بالا، اتصال به اینترنت و مهم‌تر از همه داشتن سیستم‌ عامل‌ است که یک تلویزیون هوشمند را از سایر ال ای دی‌ها مجزا می‌کند. شما به وسیله یک تلویزیون پیشرفته می‌توانید به دستگاه‌های مختلف به راحتی متصل شوید و از دریافت تصویر آن‌ها روی صفحه نمایش باکیفیت لذت ببرید.

خوشبختانه دوو یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید تلویزیون هوشمند می‌باشد که محصولات خود را باکیفیت تصویر فوق‌العاده بالا و طراحی بدنه زیبا و مدرن تولید می‌کند. در این مقاله به بررسی یک سری نکات می‌پردازیم که خرید تلویزیون هوشمند دوو را برای شما آسان می‌کند.

تلویزیون هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

تلویزیون هوشمند در واقع نوعی مانیتور است که با استفاده از تکنولوژی بدون سیم یا بی‌سیم در بستر اینترنت امکانات فوق‌العاده زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این امکانات شامل استفاده از نرم افزارهای متنوع، جستجو در اینترنت و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون‌ها می‌توان به اتصال بدون سیم به لپ‌تاپ کامپیوتر و تلفن همراه هوشمند شما اشاره کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس

مزایای خرید تلویزیون هوشمند دوو:

  • دسترسی راحت به اطلاعات اینترنت: در واقع شما بدون نیاز به دستگاه جداگانه می‌توانید به محتوی سایت‌های نت فلیکس و فیلیمو دسترسی داشته باشید. همچنین امکان مشاهده ویدئو از سایت یوتیوب، تیک تاک و آپارات هم به راحتی میسر است. همچنین با ورود به مرورگر می‌توانید از وب گردی هم نهایت لذت را ببرید.
  • امکان استفاده از برنامه‌های متنوع: با توجه به سیستم عامل تلویزیون هوشمند خود می‌توانید برنامه‌های کاربردی مورد نظر خود را روی این سیستم‌ها نصب و به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین امکان نصب و استفاده از بازی‌های آنلاین هم روی این تلویزیون‌ها وجود دارد.
  • ارتباط آسان با سایر وسایل: تلویزیون‌های هوشمند امکان اتصال بی‌سیم به سایر دستگاه‌‌های هوشمند مثل تلفن همراه لپ‌تاپ و رایانه شخصی شما را فراهم می‌کنند.
  • تجربه استفاده بهتر: یکی از مزایای مهم خرید یک تلویزیون هوشمند امکان پخش موزیک و ویدئو بدون دستگاه جداگانه و کنترل صوتی دستگاه با استفاده از نیاز شخصی شما می‌باشد.

در کل با خرید این تلویزیون‌ها می‌توانید تجربه استفاده از تلویزیون را بهبود ببخشید و امکان استفاده از امکانات جدید را برای خود فراهم کنید.

تلویزیون هوشمند دوو ساخت کدام کشور است؟

تلویزیون‌های هوشمند دوو عمدتا در کشور چین ساخته می‌شوند، این شرکت در سال ۱۹۸۷ فعالیت خود را در کشور چین شروع کرد. این شرکت به سرعت توسعه پیدا کرد و در کشورهای مختلف دنیا مثل هند و ویتنام نیز شعبه دارد، بنابراین تلویزیون شما ممکن است ساخت کشورهای دیگری نیز باشد، اما در کل تکنولوژی ساخت آن متعلق به کشور چین است.

انواع تلویزیون هوشمند دوو:

این برند مدل‌های مختلفی دارد که در ادامه به توضیح و معرفی معروف‌ترین مدل‌های این برند می‌پردازیم:

  1. تلویزیون‌های ال ای دی LED دوو: اگر به دنبال یک تلویزیون پیشرفته با امکان استفاده از اینترنت و برنامه‌های کاربردی متنوع هستید، بدون شک این تلویزیون‌ها بهترین گزینه می‌باشند. نور پشت زمینه این تلویزیون‌ها با لامپ‌های ال ای دی تامین می‌شود که کیفیت تصویر بالا و مصرف برق پایینی دارند.
    تلویزیون‌های ال ای دی LED دوو
    تلویزیون‌های ال ای دی LED دوو
  2. تلویزیون‌های هوشمند QLED دوو: اگر به دنبال وضوح تصویر بیشتر و واقعی‌تر بودن رنگ‌ها هستید، بهتر است مدل‌های QLED را خریداری کنید. البته قیمت این مدل‌ها از نمونه LED مقداری بالاتر است.
    تلویزیون‌های هوشمند QLED دوو
    تلویزیون‌های هوشمند QLED دوو
  3. تلویزیون‌های هوشمند OLED دوو: این تلویزیون‌ها برای تامین نور پس زمینه خود از تکنولوژی OLED بهره می‌برند که سبب افزایش کیفیت تصویر بیشتر و طبیعی بودن بیشتر رنگ‌ها می‌شود. در واقع کنتراست تصویر این مدل بالاتر از نمونه‌های قبلی است.
    تلویزیون‌های هوشمند OLED دوو
    تلویزیون‌های هوشمند OLED دوو
  4. تلویزیون‌های هوشمند دوو ۴K و ۸K: اگر به دنبال وضوح تصویر بیشتر با جزئیات دقیق‌تر هستید، یکی از این مدل‌ها را انتخاب و خریداری کنید. طبیعی است که کیفیت تصویر ۸K چند برابر بیشتر از نمونه ۴K می‌باشد و البته از قیمت بالاتری هم برخوردار است.
    تلویزیون‌های هوشمند دوو 4K و 8K
    تلویزیون‌های هوشمند دوو ۴K و ۸K
  5. تلویزیون‌های با اندازه‌های مختلف: این برند محصولات خود را از کوچک‌ترین سایز یعنی ۳۲ اینچ شروع کرده و تا بزرگترین سایز با توجه به نیاز کاربران ارائه می‌دهد. این بستگی به ترجیحات شخصی و اندازه اتاق شما دارد که کدام سایز را انتخاب و خریداری کنید.
    تلویزیون‌های با اندازه‌های مختلف
    تلویزیون‌های با اندازه‌های مختلف

تلویزیون‌های هوشمند دوو می‌توانند دارای مدل‌هایی با امکانات دیگر هم باشند، که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید‌.

بهترین مدل‌ تلویزیون هوشمند دوو:

انتخاب بهترین مدل‌ تلویزیون دوو بستگی به تاریخ خرید و مدل‌های موجود در بازار دارد، اما بهترین مدل‌های موجود در بازار در این تاریخ عبارتند از:

  • تلویزیون دوو مدل‌ D40U5300: این مدل از اندازه صفحه نمایش ۴۰ اینچ برخودار است که دارای امکاناتی نظیر نصب برنامه‌های متنوع و امکان اتصال به اینترنت و دسترسی به محتوی آنلاین را دارد.
  • تلویزیون دوو مدل‌ D65U5400: یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این تلویزیون با صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۶۵ اینچی می‌باشد. این مدل علاوه بر قابلیت‌های هوشمند امکان اتصال به اینترنت و استریمینگ ویدئوها را نیز دارد.
  • تلویزیون دوو مدل‌ D75U5400: اگر به دنبال یک تلویزیون پیشرفته با اندازه صفحه نمایش بزرگتر هستید، این مدل با اندازه صفحه ۷۵ اینچ گزینه مناسبی است. همچنین می‌توانید از امکان دسترسی به اینترنت و نصب برنامه‌های مختلف از تلویزیون خود نهایت لذت را ببرید.

قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید، بهتر است این راهنمای خرید را به خوبی مطالعه نمائید و قیمت هر مدل را با محصولات مشابه مورد مقایسه قرار دهید تا بهترین تلویزیون هوشمند دوو را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی

نکات مهم هنگام خرید تلویزیون هوشمند دوو:

  1. قیمت تلویزیون: یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید تلویزیون هوشمند باید به آن توجه داشته باشید قیمت آن است. در واقع شما باید با توجه به میزان بودجه تلویزیون مورد نظر در رنج قیمتی خود را انتخاب و خریداری کنید.
  2. میزان صدا: شاید کمتر کسی به این نکته مهم توجه کند، اما میزان صدای خروجی و قدرت اسپیکرها نقش مهمی در انتخاب شما دارد به خصوص اگر نیاز به یک صدا در حد سینمای خانگی دارید.
  3. ویژگی‌های هوشمند: شما با خرید یک دستگاه هوشمند باید از برخی ویژگی‌ها مثل پخش فیلم‌های آنلاین، پشتیبانی از بیشتر برنامه‌ها و کنترل صوتی تلویزیون بهره ببرید. یکی از مهمترین این قابلیت‌ها امکان اتصال بدون سیم به دستگاه‌های مختلف است.
  4. تعداد و نوع اتصالات: مطمئن شوید که تلویزیون شما دارای ورودهای یو اس بی، اچ دی ام آی به تعداد نیاز است. هر چند که این تلویزیون‌ها دارای ارتباط بی‌سیم برای دستگاه‌های مختلف هستند، اما بهتر است که تلویزیون ورودی دستگاه‌های مورد نیاز شما را داشته باشد.
  5. سیستم عامل: همان طور که می‌دانید تلویزیون‌های هوشمند معمولا با دو سیستم عامل آندروید تی وی و وب او اس عرضه می‌شوند، پس شما باید با توجه به نیاز خود یکی از این سیستم عامل‌ها را انتخاب و خریداری کنید. به طور کلی سیستم عامل آندروید از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
  6. کیفیت تصویر: شاید مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید این تلویزیون‌ها باید به آن توجه داشته باشید، توجه به کیفیت تصویر یا رزولیشن است. همچنین می‌توانید با نرخ تازه سازی تصویر یعنی ۶۰Hz یا ۱۲۰Hz تجربه تماشای تلویزیون خود را بهبود ببخشید.
  7. اندازه صفحه نمایش: برای انتخاب اندازه صفحه نمایش باید به اندازه اتاق و فاصله تماشاگران از تلویزیون توجه داشته باشید. هر چه اندازه اتاق شما بزرگتر و فاصله تماشاگران از تلویزیون بیشتر باشد، باید تلویزیونی با اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تر استفاده کنید.

روش نگهداری از تلویزیون هوشمند دوو:

برای اینکه از تلویزیون خود به خوبی نگهداری کنید و از آن بیشترین میزان استفاده را ببرید، نکات زیر را انجام دهید:

  • برای تمیز کردن تلویزیون خود از یک دستمال نرم و خشک استفاده کنید، هرگز نباید از مواد شیمیایی خورنده مثل شیشه پاک کن و الکل استفاده نمائید.
  • تلویزیون خود را در محلی قرار دهید که دمای هوا نه خیلی گرم و نه خیلی سرد باشد، همچنین نباید تلویزیون خود را در مجاورت نور مستقیم خورشید قرار دهید.
  • از محکم بودن دو شاخه برق به پریز و دیگر اتصالات به تلویزیون مطمئن شوید، هیچ یک از این سیم‌ها نباید تحت فشار زیاد یا خم شدگی قرار بگیرند.
  • برای جلوگیری از هک شدن تلویزیون و رفع باگ‌های احتمالی برنامه تلویزیون خود را همیشه به روز نگهداری کنید. برای این محصول از سایت رسمی خود تلویزیون استفاده نمائید.
  • بهتر است از محافظ ولتاژ مطمئن و استاندارد استفاده کنید. استفاده نکردن از محافظ شاید بهتر از استفاده از یک محافظ ولتاژ غیر استاندارد باشد.
  • تلویزیون خود را همیشه با ریموت کنترل خاموش کنید، از خاموش کردن دستگاه با دکمه روی تلویزیون یل قطع جریان برق به طور ناگهانی خودداری کنید.
  • در صورت بروز هر گونه مشکل در تلویزیون هوشمند خود بهتر است با خدمات پس از فروش آن تماس بگیرید و از سپردن دستگاه به متخصص غیر مجاز خودداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تلویزیون هوشمند دوو مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های تلویزیون هوشمند دوو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1500 سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1500 سایز 50 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تعداد رابط کامپوننت (Component)
    یک عدد
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    ۸ گیگابایت حافظه داخلیدارای قابلیت Screen Mirroringمجهز به بلوتوثمجهز به گیرنده دیجیتالمجهز به سیستم اندروید ۹دارای ریموت هوشمندمجهز به ریموت کنترل هوشمند بلوتوثیقابلیت اتصال بی سیم موبایلمجهز به پردازنده چهار هسته ایپنل با کیفیت A+گیرنده ی دیجیتال نسل سومپشتیبانی از TV HBBقابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم و اینترنت
  • توضیحات درگاه‌های USB
    دارد
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۱۱۱.۲x7x64.2 میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۱۱۱.۲×۲۲.۸×۷۰ میلی‌متر
  • سایر توضیحات ریموت کنترل
    ریموت کنترل هوشمند بلوتوثی
  • توان خروجی کلی صدا
    ۳۰ وات
  • سایر توضیحات صدا
    Dolby Digital , Dolby Digital Plus , DolbySurrond
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۹۴۲۰۲۷۷۸
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • درگاه‌های ارتباطی
    خروجی HDMI

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1730 سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1730 سایز 55 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – گرید انرژی A- پنل IPS- قابلیت اتصال به اینترنت دارد- ظرفیت حافظه داخلی : ۸گیگابایت- ظرفیت حافظه رم : ۱.۵ گیگابایت- نوع رم : DDRIII(3)- مرورگر اینترنت 🙁 گوگل کروم GOOGLE CHROME) دارد- گیرنده دیجیتال داخلی: دارد- ماشین زمان :TIME SHIFT دارد- قابلیت ضبط تصاویر بروی حافظه جانبی: ( USB خارجی ) :دارد- پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K :دارد
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – سیستم عامل: اندروید ۹-زاویه دید ۱۷۸ درجه-رزولویشن ۳/۸ میلیون پیکسل-تکنولوژی وضوح تصویر HDR 10
  • شناسه
    ۲۹۰۳۷۶۰۲۰۱۰۹۱
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع صفحه نمایش
    تخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1720 سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1720 سایز 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    گرید انرژی B- پنل VA- قابلیت اتصال به اینترنت دارد- قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی PVR- 8 گیگابایت حافظه داخلی- پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)- قابلیت اتصال بی سیم (Screen Mirroring)- راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها- دارای ریموت هوشمند- تکنولوژی HDR- مجهز به پردازنده چهار هسته ای- گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H265-HEVC- قابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم و اینترنت- پشتیبانی از HBB TV- مجهز به رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت اجرای فرمان صوتی فارسی
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • توان هر بلندگو
    ۱۵ وات
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – HDR- گیرنده دیجیتال
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۷۰۰x228x1112 میلی‌متر
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۹۴۲۰۲۹۷۶
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • استانداردهای صوتی
    Dolby Digital
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1730 سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1730 سایز 55 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری ۲۲۰ ولت
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • توان کلی ساب ووفر
    ۲۰ وات
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – دارای سیستم عامل اندروید
  • توضیحات درگاه‌های USB
    – ۲ عدد درگاه ورودی USB
  • توان خروجی کلی صدا
    ۲۰ وات
  • شناسه
    ۲۹۰۳۷۶۰۲۰۱۰۹۱
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • استانداردهای صوتی
    Dolby Digital Plus
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع پایه
    رومیزی
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • درگاه‌های ارتباطی
    پورت HDMI
  • مشخصات کیفی تصویر
    پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • عمق بیتی
    ۱۰
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1700 سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1700 سایز 55 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پنل IPSگرید انرژی Aدارای حافظه داخلی ۸ گیگا بایتیدارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVBT2)قابلیت ضبط تصاویر روی حافظه جانبی (PVR)راهنمای اکترونیکی برنامه ها(EPG)پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)دارای قابلیت Screen Mirroringمجهز به سیستم اندروید ۹مجهز به صدای دالبی دیجیتالدارای ریموت هوشمندتکنولوژی HDRساختار پنل IPSگیرنده ی دیجیتال نسل سومپشتیبانی از TV HBBقابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم و اینترنتمجهز به رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت دستور صوتی فارسی
  • توضیحات درگاه‌های USB
    USB 2.0
  • شناسه
    ۲۹۰۳۷۶۰۲۰۱۴۰۴
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1700 سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1700 سایز 50 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    مجهز به ماشین زمان (Time shift)8 گیگا بایت حافظه داخلیقابلیت اتصال بی سیم (Screen Mirroring)راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG)قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی (PVR)پنل A+ با روشنایی و وضوح بالادارای صدای دالبی دیجیتالمجهز به سیستم اندروید ۹گیرنده دیجیتال قوی داخلی (DVBT2)تکنولوژی HDRدارای ریموت کنترل هوشمندگیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت HEVC-H265پشتیبانی از TV HBBاتصال بی‌سیم (Wi-Fi)ورودی آنتنپ
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما
  • توضیحات درگاه‌های USB
    USB 2.0
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۷۲x228x1214 میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۱۱۱۲x700x1112 میلی‌متر
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۹.۸ کیلوگرم کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۶.۷ کیلوگرم کیلوگرم
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۹۴۲۰۲۶۳۱
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تلویزیون هوشمند ال ای دی دوو مدل DSL-55SU1710 سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون هوشمند ال ای دی دوو مدل DSL-55SU1710 سایز 55 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۵ اینچ
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تعداد رابط کامپوننت (Component)
    یک عدد
  • توان هر بلندگو
    ۱۵ وات
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    گرید انرژی A / نوع پنل: IPS
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • توضیحات درگاه‌های USB
    USB 2.0
  • توان خروجی کلی صدا
    ۳۰ وات
  • شناسه
    ۲۹۰۳۷۶۰۲۰۱۲۹۹
  • استانداردهای صوتی
    Dolby Digital Plus
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • نوع دیکودر آنلاین
    HEVC
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • مشخصات کیفی تصویر
    پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • عمق بیتی
    ۱۰
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43SF1750I سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43SF1750I سایز 43 اینچ

مشخصات

  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۹۴۲۰۳۰۴۱
  • اندازه صفحه نمایش
    ۴۳ اینچ
  • رزولوشن
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    DLED
  • نوع صفحه نمایش
    تخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50K5600U سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50K5600U سایز 50 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تعداد رابط کامپوننت (Component)
    یک عدد
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    ۸ گیگابایت حافظه داخلیدارای قابلیت Screen Mirroringمجهز به بلوتوثمجهز به گیرنده دیجیتالمجهز به سیستم اندروید ۹دارای ریموت هوشمندمجهز به ریموت کنترل هوشمند بلوتوثیقابلیت اتصال بی سیم موبایلمجهز به پردازنده چهار هسته ایپنل با کیفیت A+گیرنده ی دیجیتال نسل سومپشتیبانی از TV HBBقابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم و اینترنت
  • توضیحات درگاه‌های USB
    دارد
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۱۱۱.۲x7x64.2 میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۱۱۱.۲×۲۲.۸×۷۰ میلی‌متر
  • سایر توضیحات ریموت کنترل
    ریموت کنترل هوشمند بلوتوثی
  • توان خروجی کلی صدا
    ۳۰ وات
  • سایر توضیحات صدا
    Dolby Digital , Dolby Digital Plus , DolbySurrond
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۹۴۲۰۲۱۱۲
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • درگاه‌های ارتباطی
    خروجی HDMI

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-75SU1800 سایز ۷۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-75SU1800 سایز 75 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – قفل کودک- راهنمای الکترونیک برنامه ها- دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVBT2)- قابلیت ضبط برنامه‌ها- دارای پردازنده ۴ هسته ای- ماشین زمان (Time Shift)- مجهز به سیستم اندروید ۹- قابلیت اتصال به شبکه بی سیم و اینترنت- تکنولوژی HDR- گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H265-HEVC- مجهز به رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت دستور صوتی فارسی
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۷۵ اینچ
  • توان هر بلندگو
    ۱۵ وات
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – گیرنده دیجیتال- گرید انرژی A- پنل IPS- مرورگر اینترنت- HDR- قابلیت اتصال به اینترنت دارد
  • شناسه
    ۲۹۰۳۷۶۰۲۰۱۲۶۸
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما
  • تکنولوژی صفحه نمایش
    LED
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1750I سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1750I سایز 50 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – نوع دیکودر آنلاین: HEVC main 10 H.265- پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K: دارد- تلتکست: دارد- HBBTV: دارد- راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها: دارد- قابلیت ضبط برنامه: دارد- ماشین زمان: دارد- قفل کودک: دارد- خاموش شدن خودکار: دارد- قابلیت اتصال به دیوار: دارد
  • توان هر بلندگو
    ۱۰ وات
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر
    ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش
    ۵۰ اینچ
  • امکانات ویژه تلویزیون
    رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند (سیستم عامل)
    Android
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه‌های HDMI
    سه عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – نسخه سیستم عامل: Android 11- قابلیت ارتقاء سیستم عامل: ندارد- ریموت کنترل هوشمند: دارد- نوع ریموت کنترل هوشمند: BT- دستیار صوتی: دارد- قابلیت موس: دارد- شبکه‌های اجتماعی: دارد- مرورگر اینترنت: دارد- حسگر نور محیطی: ندارد- ظرفیت حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت- ظرفیت حافظه رم: ۲ گیگابایت- بازی: دارد- DLNA: دارد- ارتباط بدون سیم (Screen Mirroring): دارد- اشتراک گذاری موزیک با بلوتوث: دارد- ارتباط بدون سیم (AirPlay): دارد- اپلیکیشن: دارد
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    ۱۲۲۸x711x25.9 میلی‌متر میلی‌متر
  • ابعاد تلویزیون با پایه
    ۱۲۲۸x751x259 میلی‌متر میلی‌متر
  • وزن تلویزیون بدون پایه
    ۱۶.۲ کیلوگرم
  • وزن تلویزیون با پایه
    ۱۶.۴ کیلوگرم
  • توان خروجی کلی صدا
    ۲۰ وات
  • سایر توضیحات تصویر
    – کیفیت پنل: +A- ساختار پنل: IPS- زاویه دید (درجه): ۱۷۸- کیفیت تصویر: Ultra HD (4K)- رزولوشن (میلیون پیکسل): ۸.۳- عمق بیتی: ۱۰ بیت- تکنولوژی HDR: دارد- نوع تکنولوژی HDR: HDR10- HLG: دارد- انطباق تصویر: ۶۰ هرتز MEMC- نسبت تصویر: ۱۶:۹- قابلیت ارتقاء کیفیت تصاویر: دارد- دالبی ویژن: دارد- (Local Dimming) تکنولوژی پردازش نور بکلایت: دارد- زمان پاسخ دهی (میلی ثانیه): ۵- رتبه انرژی: B
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۹۴۲۰۳۹۷۳
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • استانداردهای صوتی
    Dolby Digital
  • تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)
    DVB-T2
  • نوع خروجی صدای دیجیتال
    اپتیکال
  • نوع صفحه نمایش
    تخت
  • تعداد درگاه‌های USB
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تلویزیون هوشمند دوو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بشتر بخوانید: راهنمای خرید پایه دیواری تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا