آشپزخانهلوازم خانگی برقی

زودپز برقی، راهنمای خرید بهترین مارک زودپز برقی ایرانی و خارجی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید زودپز برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در آشپزخانه زودپز برقی است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای پختن غذا عجله داشته باشید و بخواهید هر چه زودتر وعده غذایی خود را آماده کنید. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود که قصد طبخ مرغ یا گوشت را داشته باشید. پختن گوشت با قابلمه ممکن است از صبح علی‌الطلوع تا ظهر طول بکشد اما شما به وسیله زودپز برقی می‌توانید آن را در مدت ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به خوبی بپزید. طبق قانون گازها دما و فشار با هم رابطه مستقیم دارند یعنی اگر فشار را بالا ببریم دما هم افزایش پیدا می‌کند. زودپز برقی هم این کار را انجام می‌دهد، یعنی با بالا بردن فشار درون زودپز دما را بالاتر برده در نتیجه غذا درون آن زودتر پخته می‌شود.

تفاوت اصلی زودپز برقی با زودپزهای معمولی در برنامه پخت آن می‌باشد، یعنی شما برای پخت گوشت زودپز را روی برنامه پخت گوشت و برای پخت مرغ روی برنامه پخت مرغ قرار می‌دهید. این ویژگی در زودپزهای معمولی وجود ندارد و شما نمی‌توانید نوع و زمان پخت را مشخص کنید. زودپز برقی بعد از پایان برنامه پخت خاموش می‌شود، یعنی شما نیازی به حضور در منزل ندارید و می‌توانید قبل از خروج از منزل مواد غذایی خود را درون آن قرار داده و از منزل با خیال راحت خارج شوید، بعد از پخت غذا و پایان برنامه زودپز برقی خود به خود خاموش می‌شود. این ویژگی مناسب زنان شاغل است که برای طبخ غذا در منزل حضور ندارند و از خوردن غذای آماده خسته شده‌اند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که سرعت و زمان بندی پخت غذا برای شما از اهمیت برخوردار است و قصد خرید زودپز برقی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ضروری به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید، ما در این مطلب شما را با انواع زودپز برقی آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید زودپز برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

زودپز برقی‌چیست و چه کاربردی دارد؟

وسیله‌ای است در بسته از جنس فولاد ضد زنگ که مواد غذایی شما را با فشار بالا در مدت زمان کمتری می‌پزد‌. خاصیت مواد غذایی با این وسیله بهتر حفظ می‌شود و طعم بهتری پیدا می‌کند. روی درب این وسیله یک یا چند سوپاپ اطمینان وجود دارد، هنگامی که ظرف تحمل فشار بیشتر را ندارد برای جلوگیری از منفجر شدن سوپاپ آزاد شده و بخار آب از آن خارج می‌شود. ما بین ظرف و درب آن یک واشر یا لاستیک قرار می‌گیرد که از خروج هوا و مواد داخل آن از اطراف درب جلوگیری می‌کند. به دلیل اینکه این ظرف به وسیله برق کار می‌کند و یک وسیله برقی خانگی محسوب می‌شود به آن زودپز برقی می‌گویند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید زودپز

تاریخچه استفاده از زودپز:

یک فیزیکدان فرانسوی به نام دنیس پاپن در سال ۱۶۷۹ موفق به ساخت این وسیله شد. اولین زودپزهای ساخته شده از جنس آلومینیوم بودند که در سال ۱۹۱۵ میلادی وارد بازار شدند. شخص دیگری به نام آلفرد ویشلر در سال ۱۹۳۷ اولین زودپز کوچک برای استفاده خانگی در اشپزخانه روانه بازار کرد. به دلیل بالا بردن سرعت آشپزی خیلی سریع مورد توجه عموم قرار گرفتند اما به دلیل ضعف در طراحی باعث وقوع حادثه بر اثر انفجار دیگ در برخی خانه‌ها می‌شد. امروزه به دلیل رعایت استاندارد در طراحی دوباره مورد توجه مردم قرار گرفته و از آن‌ها استفاده می‌کنند.

انواع زودپز برقی‌موجود در بازار:

  1. دیگ زودپز آنالوگ: اولین نمونه زودپزهای الکترونیکی می‌باشد، روی بدنه این زودپز یک درجه آنالوگ یا چرخان وجود دارد که شما می‌توانید با چرخاندن درجه روی برنامه دلخواه ماده غذایی مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طبخ کنید. برای افراد بی سواد در اطراف این درجه شکل مواد غذایی مختلف مانند: گوشت، مرغ، سبزیجات و … کشیده شده تا حتی افراد بی سواد هم بتوانند از این وسیله استفاده کنند. در واقع می‌توان گفت استفاده از آن به حدی ساده است که بچه‌ها هم به راحتی از آن می‌توانند استفاده کنند.
  2. دیگ زودپز دیجیتال: برخلاف نمونه قبلی که دارای درجه تنظیم مکانیکی بود، این مدل دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی می‌باشد که تمامی برنامه‌های پخت را در خود جای داده است. در دو نمونه دکمه فشاری و صفحه لمسی تولید می‌شود. در نمونه دکمه فشاری شما با فشار دادن چند دکمه کنار صفحه نمایش می‌توانید زودپز را روی برنامه پخت دلخواه خود تنظیم کنید. اما کار با صفحه لمسی اندکی آسان‌تر است، یعنی شما به راحتی می‌توانید با لمس صفحه نمایش آن را روی برنامه پخت مورد نظر خود تنظیم کنید.
  3. زودپز و پلوپز برقی: امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت لوازم خانگی برقی خیلی از افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید وسیله‌ها به صورت تکی وسایل چند کاره را خریداری کنند. در واقع شما می‌توانید به جای خرید زودپز و پلوپز به صورت تکی یک زودپز دو کاره را خریداری نمائید. یعنی هم می‌توان آن را به عنوان زودپز و هم به عنوان پلوپز استفاده کرد. پلوپز یک وسیله خیلی ساده برای دم کردن برنج یا همان پلو است. شما با خرید این وسیله با یک تیر دو نشان می‌زنید هم غذای خود را با سرعت طبخ می‌کنید و هم سریع پلو حاضر کنید.
  4. زودپز‌ برقی چهار کاره: این دستگاه در واقع ترکیبی از زودپز، پلو‌پز، آرام‌پز و سرخ‌کن می‌باشد و قادر به انجام کارهای هر چهار دستگاه بدون هیچ مشکلی است. زودپز آن که در اصل برای این منظور ساخته شده دارای سیستم قطع کن هوشمند می‌باشد. یعنی در صورتی که سوپاپ آن به وسیله ماده غذایی کیپ شود، سیستم قطع کن وارد مدار شده و قبل از وقوع انفجار جلوی وقوع حادثه را می‌گیرد. همان طور که می‌دانید مهم‌ترین نکته هنگام خرید زودپز ایمنی دستگاه می‌باشد.

بهترین مارک زودپز برقی موجود در بازار:

هیچ وقت شما کسی را پیدا نخواهید کرد که با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین نمونه زودپز موجود در بازار به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی در این زمینه وجود دارند که محصولات خود را با کیفیت بالا تحویل مشتری می‌دهند. در صورتی که شخصی این کار را انجام دهد تبلیغ یک برند خاص را می‌کند و در قبال آن پول دریافت می‌کند و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای زودپز را به شما معرفی می‌کنیم.

  • زودپز فلر
  • زودپز جی پاس
  • زودپز نوتریکوک
  • زودپز دسینی
  • زودپز ویداس
  • زودپز گوسونیک
  • زودپز گاستروبک
  • زودپز گریمن
  • زودپز رزنبرگ
  • زودپز مایدیا
  • زودپز بوش
  • زودپز دویتون

زودپز برقی از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید این وسیله وجود دارد و شما از طریق هر روش می‌توانید این کار را انجام دهید، زیرا هیچ قانون و قاعده‌ای در این زمینه وجود ندارد و شما به دلخواه خود می‌توانید یکی از روش‌ها را انتخاب کنید. توضیح تک تک روش‌ها به یک مقاله جداگانه نیاز دارد به همین علت در ادامه به شما عزیزان دو روش پر کاربرد را معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های خرید در ایران می‌باشد، تقریبا چیزی در حدود ۷۰ درصد مردم ایران به این شیوه خرید می‌کنند، شما در این روش باید حتما از محل کار یا زندگی خود خارج شوید و به نزدیکترین فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید. تنوع محصول در این فروشگاه‌ها زیاد نیست و باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: یکی از جدیدترین روش‌های خرید در کشور ایران است که به تازگی هم تقریبا جا افتاده در این روش شما نیاز به خروج از محل کار و زندگی خود نیستید و بدون مراجعه حضوری می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و از میان انبوهی از مدل‌ها و قیمت‌ها جنس مورد نظر خود را خریداری کنید. لازم به ذکر است در این روش هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از کالا می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پلوپز

نکات مهم هنگام خرید زودپز برقی:

  1. قیمت زودپز: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید زودپز توجه به قیمت آن است. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید زودپز را مشخص کنید با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و خرید برای شما ساده‌تر می‌شود.
  2. نوع زودپز: زودپزهای برقی نمونه‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. برخی افراد مایل به داشتن برنامه‌های پخت پیچیده نیستند که شرکت برای این افراد نمونه آنالوگ را طراحی کرده که کار با آن بسیار ساده است. برخی دیگر ترجیح می‌دهند از تکنولوژی روز دنیا بهره ببرند پس شرکت برای این دسته نمونه دیجیتال با صفحه نمایش لمسی را طراحی کرده است تا نیاز کاربر را با توجه به استاندارد‌های روز دنیا برطرف کند.
  3. حجم زودپز: شما باید با توجه به جمعیت و تعداد اعضای خانواده خود حجم زودپز خود را مشخص نمائید. حجم داخلی زودپز بر اساس واحد لیتر سنجیده می‌شود. اگر یک خانواده ۲ نفره هستید یک زودپز ۳ تا ۴ لیتری کار شما را انجام می‌دهد. البته شما باید حجم آن را طوری در نظر بگیرید که زمانی مهمان دعوت می‌کنید، جوابگوی نیاز شما باشد. زودپزهای حجم بالا مثل ۷ تا ۱۰ لیتری هم در بازار وجود دارند اما معمولا کسی از ۷ لیتر به بالا را خریداری نمی‌کند و مشتری خاص خود را دارند.
  4. جنس زودپز: بهترین نمونه زودپز از جنس بدنه فولاد ضد زنگ با روکش استیل می‌باشد. زیرا از نظر سطح ایمنی فلز فولاد مقاومت لازم را در برابر تحمل فشار دارد. از طرفی ظرفی که مواد غذایی درون آن با فشار بالا پخته می‌شود نباید دچار زنگ زدگی شود، زیرا از نظر بهداشتی مشکل ایجاد کرده و سلامتی شما را به خطر می‌اندازد. جنس دسته زودپز هم بهتر است از ماده نسوز ساخته شده باشد، زیرا در بیشتر مواقع به علت گرمای زیاد سوخته می‌شوند.
  5. ایمنی زودپز: در زمان‌های گذشته که زودپز تازه اختراع شده بود بر اثر گرفتگی سوپاپ و دلایل طراحی نادرست چندین نمونه از آن‌ها منفجر شد و سلامت مردم را تهدید کرد. حتی خیلی از افراد دیگر تمایلی به خرید یک بمب نداشتند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی زودپزها و دستخوش تغییراتی شده‌اند که ایمنی آن‌ها را تضمین می‌کند. این مدل‌ها دارای قطع کن الکترونیکی هستند یعنی با کیپ شدن سوپاپ با مواد غذایی قطع کن عمل کرده و از منفجر شدن آن جلوگیری می‌کند.
  6. چند کاره بودن: برخی افراد به هر دلیل تمایلی به خرید چند وسیله به صورت جداگانه ندارند، زیرا هم قیمت آن‌ها خیلی گران تمام می‌شود و هم از نظر حجمی فضای زیادی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کنند. از این رو بهتر است زودپزهای چند کاره را خریداری کنید، در نمونه‌های ۴ کاره علاوه بر زودپز دارای پلوپز، آرام‌پز و سرخ‌کن نیز هستند که خرید ان‌ها می‌تواند شما را از خرید سه وسیله دیگر بی‌نیاز کند.

روش نگهداری از زودپز برقی:

  • همیشه به نقطه ماکسیمم و مینیمم مواد غذایی درون زودپز توجه کنید، حجم غذای داخل آن نباید کمتر از خط min و نباید بیشتر از حجم max پر شود، زیرا خطر انفجار را افزایش می‌دهد.
  • همیشه بعد از پایان کار یعنی زمان شستشو با دقت سوپاپ‌های اطمینان زودپز را بررسی کنید که با مواد غذایی پر نشده باشند، در صورت مسدود بودن با آب جوش و یک سیم نازک گرفتگی آن را برطرف کنید.
  • واشر دور درب زودپز را هر چند وقت یکبار بیرون آورده و قبل از استفاده از زودپز مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که متوجه هر گونه پارگی یا له شدگی شدید، آن را تعویض کنید.
  • بعد از شستشو بهتر است آن را با یک دستمال تمیز به خوبی خشک کنید، زیرا اگر لکه آب روی آن قدیمی شود، پاک کردن آن کار ساده‌ای نخواهد بود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید زودپز برقی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای زودپز برقی پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L

زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳۰x330x370 میلی‌متر
  • وزن
    ۵ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۸
  • امکانات
    تایمر
  • جنس ظرف
    روکش نچسب و بادوام
  • توضیحات تایمر
    ۹۰
  • سایر توضیحات
    کشور مبداء برند :ترکیهجنس داخلی: دارای روکش نچسب و بادوامجنس درپوش: ترکیبی از استیل و پلاستیکتیکه های دستگاه: پیمانه – کف گیر- ملاقهقابلیت های پخت: پخت تحت فشارقابلیت های استفاده: زودپز ، پلوپز ، سوپ پز ، فرنی پزسیستم ایمنی: داردقابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی: داردکلید قفل ایمنی: داردتایمر: داردچراغ نمایشگر: دارد
  • ظرفیت
    ۶ لیتر
  • طول سیم
    ۱ متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • اقلام همراه محصول
    ۲ عدد قاشق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ زودپز برقی تکنو مدل Te-621

زودپز برقی تکنو مدل Te-621

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲۰ × ۳۱۰ × ۳۴۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۴.۹ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۴
  • امکانات
    تایمر
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • مشخصات صفحه نمایش
    نمایشگر LED
  • جنس ظرف
    تفلون
  • توضیحات تایمر
    ۱۴۴۰ (۲۴ ساعته)
  • سایر توضیحات
    – دارای ۹ حفاظ ایمنی – دارای ۱۵ منوی پخت – قابلمه نچسب با دو لایه تفلون مرغوب به ضخامت ۲ میلیمتر – تحمل فشار بخار تا ۷۰ کیلو پاسکال
  • ظرفیت
    ۶ لیتر
  • طول سیم
    ۱ متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • اقلام همراه محصول
    دو قاشق پلاستیکیلیوان اندازه‌گیریدفترچه‌ی راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ زودپز برقی مایدیا مدل MY-13CS602W

زودپز برقی مایدیا مدل MY-13CS602W

مشخصات

  • امکانات
    تایمر
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • مشخصات صفحه نمایش
    نمایشگر LED
  • توضیحات تایمر
    ۱۴۴۰ (۲۴ساعته )
  • سایر توضیحات
    ۱۵ برنامه پخت اتوماتیک۹ مکانیزم ایمنیامکان پخت برنج و قابلیت ته‌دیگ ایرانیقابلیت جداسازی محفظه داخلی و در
  • ظرفیت
    ۶ لیتر
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ زودپز برقی فوما مدل FU _ 1200

زودپز برقی فوما مدل FU _ 1200

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷۰x270x350 میلی‌متر
  • وزن
    ۵ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۸
  • امکانات
    تایمر
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • مشخصات صفحه نمایش
    صفحه نمایشگر دیجیتال
  • جنس ظرف
    تفلون
  • سایر توضیحات
    دارای ۸ برنامه پخت و پز متنوع با عملکرد دیجیتالدارای حجم ۶ لیتردارای توری بخارپزظرف داخلی با روکش نچسبقابلیت جداسازی دیگ داخلی و شستشوی آساندارای توان ۱۰۰۰ واتدارای صفحه الکترونیکی دیجیتالقابلیت تنظیم زمان پخت به دلخواهبدنه استیل ضد زنگ و عایق حرارتدارای سوپاپ اطمینانطراحی منحصر به فرد, زیبا و کاربردی عملکرد اتوماتیک هنگام کارکرد دارای قفل اتوماتیک هنگام گرم شدنشیوه پخت: استفاده از حرارت و فشار بخاردارای برنامه های اتوماتیک پخت و پز از جمله پخت برنج , کیک , سوپ , سبزیجات , حبوبات , گوسفند , مرغ , ماهی , گاودارای کابل با سه شاخه اروپایی
  • ظرفیت
    ۶ لیتر
  • طول سیم
    ۰.۸ متر
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ زودپز برقی فلر مدل PC166

زودپز برقی فلر مدل PC166

مشخصات

  • ابعاد
    ارتفاع ۳۴۰- قطر ۳۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۶.۵ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۴
  • امکانات
    تایمر
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • مشخصات صفحه نمایش
    دیجیتال
  • جنس ظرف
    آلومینیوم با روکش نچسب تفلون
  • توضیحات تایمر
    ۱۴۴۰ (۲۴ساعته )
  • سایر توضیحات
    فشار بخار ۷۰ کیلوپاسکالدارای ۱۲ منوی پخت: برنج/ته‌دیگ, کیک, ماست‌بندی, تفت‌دهی, آرام‌پز, بخارپز, آبگوشت, حبوبات/ خورشت, کله‌پاچه, مرغ/ اردک, گوشت/ ماهیچه, سوپدیگ داخلی به ضخامت ۷/۱ میلی‌متر از جنس آلومینیوم, با روکش دوطرفهدستگیره‌ی بزرگ مقاوم طرح پلدارای درب جداشونده
  • ظرفیت
    ۶ لیتر
  • طول سیم
    ۱.۱ متر
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ
  • اقلام همراه محصول
    کف‌گیرملاقهپیمانه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ زودپز برقی فلر مدل PC165

زودپز برقی فلر مدل PC165

مشخصات

  • ابعاد
    قطر خارجی ۹۰۰- ارتفاع ۳۲۰ – قطر دیگ داخلی ۲۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۳ گرم
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ
  • ظرفیت
    ۶ لیتر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۰۰۰
  • جنس ظرف
    روکش نچسب
  • توضیحات صفحه نمایشگر
    LCD
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • تنظیمات دستگاه
    تایمر
  • دستگاه آماده سازی غذا
    یخ خردکن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ زودپز برقی نوتریکوک مدل GT806-M09

زودپز برقی نوتریکوک مدل GT806-M09

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷۰x330x360 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶.۸ گرم
  • اقلام همراه محصول
    قفسه بخار فولاد ضد زنگ ، درب شیشه پیرکس ، حلقه آب بندی (واشر اضافه) ، دستکش سیلیکونی ، قاشق برنج ، قاشق سوپ ، لیوان اندازه گیری ، ظرف چکه گیر ، کابل برق
  • جنس بدنه
    استیل
  • طول سیم
    ۱.۳ سانتی متر
  • ظرفیت
    ۸ لیتر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۲۰۰
  • جنس ظرف
    استیل
  • توضیحات صفحه نمایشگر
    صفحه نمایشگر ال سی دی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • تنظیمات دستگاه
    تایمر
  • دستگاه آماده سازی غذا
    یخ خردکن
  • ظرفیت به نفر
    ۱۶ نفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L

زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x320x320 میلی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۸
  • امکانات
    تایمر
  • جنس ظرف
    تفلون
  • توضیحات تایمر
    ۹۰
  • ظرفیت
    ۶ لیتر
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ زودپز برقی ۴ کاره جی پاس مدل GPC307-6L

زودپز برقی ۴ کاره جی پاس مدل GPC307-6L

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰*۳۲۰*۳۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    ۶ لیتر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • جنس ظرف
    استیل
  • دستگاه آماده‌سازی غذا
    یخ خردکن
  • ظرفیت به نفر
    ۸ نفره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ زودپز برقی فلر مدل PC 609

زودپز برقی فلر مدل PC 609

مشخصات

  • حداکثر توان مصرفی
    ۹۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۱۰
  • امکانات
    تایمر
  • توضیحات تایمر
    ۴۵
  • سایر توضیحات
    – مجهز به دیگ داخلی از جنس آلومینیوم
  • ظرفیت
    ۱۰ لیتر
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ زودپز برقی مایدیا مدل MY-12LS605A

زودپز برقی مایدیا مدل MY-12LS605A

مشخصات

  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۴
  • امکانات
    تایمر
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • مشخصات صفحه نمایش
    نمایشگر LED
  • جنس ظرف
    فلزی
  • توضیحات تایمر
    ۱۴۴۰ (۲۴ساعته )
  • سایر توضیحات
    ۱۱ برنامه پخت اتومایتک۸ مکانیزم ایمنیامکان پخت برنج و قابلیت ته‌دیگ ایرانیقابلیت جداسازی محفظه داخلی و در
  • ظرفیت
    ۶ لیتر
  • طول سیم
    ۱ متر
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید زودپز برقی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ابزار شعبده بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا