لوازم خانگی برقی

مبل شوی، راهنمای خرید دستگاه مبل شوی ارزان و برتر+ قیمت روز

7 نکته مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه مبل شوی باید به آن ها توجه کنید.

یکی از مشکلات اساسی که خانم‌های خانه‌دار با آن مشکل دارند، جلوگیری از کثیف شدن مبل و تمیز کردن مبلمان است. در این مقاله قصد داریم به شما دستگاه مبل شوی را معرفی کنیم. با این دستگاه خیال شما بابت شستشوی مبل راحت می‌شود. تمیز کردن مبل با شامپو فرش کار ساده‌ای نیست و در بیشتر موارد پارچه روی مبل تغییر رنگ می‌دهد یا بدتر دچار لکه می‌شود. بهترین روش برای تمیز کردن مبلمان استفاده از دستگاه مبل شوی است. کار با این دستگاه بسیار ساده می‌باشد و نیاز به تخصص خاصی ندارد، شما با خرید مبل شوی به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

مبل شوی یکی از لوازم خانگی مهم و ضروری است. شما حتی بدون داشتن جارو برقی می‌توانید با جارو دستی منزل خود را تمیز کنید. اما بدون داشتن مبل شوی شما به هیچ عنوان نمی‌توانید، مبلمان خود را شستشو دهید. بدون شک دستگاه مبل شوی یکی از بهترین اختراعات بشر بوده است. زیرا بیشتر قسمت‌های مبلمان شما چوبی هستند و آب می‌تواند به قسمت‌های چوبی مبل آسیب بزند. بنابراین فکر شستشوی معمولی مبل را از سر بیرون کنید و برای خود یک دستگاه مبل شوی خوب و باکیفیت سفارش دهید. اگر شما در منزل خود یک دستگاه مبل شوی داشته باشید، دیگر نگران کثیف شدن مبلمان خود نیستید و با کارو مبل نمای منزل خود را خراب نمی‌کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با شستشو دادن مبلمان خود مشکل دارید و قصد خرید مبل شوی دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع دستگاه مبل شوی آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید مبل شوی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از دستگاه مبل‌شوی چیست؟

دستگاه شستشوی مبل یا همان مبل شوی در واقع یک دستگاه نظافتی تخصصی در ابعاد یک جارو برقی است که مواد شوینده را روی مبل می‌باشد و به وسیله یک برس چرخان کثیفی‌های روی مبل را به خوبی تمیز می‌کند. سپس به وسیله یک پمپ مکش قوی مواد شویند و کثیفی‌های مبل را به خوبی جمع می‌کند. از این دستگاه برای شستشو دادن رویه انواع مبل و راحتی استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید گوشت کوب برقی

اجزای تشکیل دهنده دستگاه مبل‌شوی:

  1. پمپ پاشش: یک پمپ پر قدرت که مواد شوینده مبل را با فشار روی پارچه مبل پخش می‌کند و سطح مبل را تا عمق مورد نظر به مواد شوینده آغشته می‌کند.
  2. برس چرخان: مهم‌ترین قسمت این دستگاه به حساب می‌آید. زیرا مواد شوینده به تنهایی توان تمیز کردن مبلمان شما را نخواهند داشت و شما برای تمیز کردن مبل نیاز به یک فرچه دارید، این دستگاه دارای برس چرخان است و به خوبی مبل را تمیز می‌کند.
  3. پمپ مکش: بعد از شستشو دادن مبل نیاز است، مواد شوینده مبل و کثیفی‌های روی آن خارج شود. بعد از شستشو این دستگاه یک پمپ تخلیه خیلی قوی دارد که قادر است. کثیفی‌های روی مبلمان شما را تا آخرین قطره خارج کند.

مزایای استفاده از مبل‌شوی:

  • در مقایسه با کاری که برای شما انجام می‌هند، ارزش خرید بالایی دارند. بنابراین شما می‌توانید این وسیله با ارزش را با کمترین قیمت خریداری کنید.
  • جنس بدنه این دستگاه از پلی اورتان یا همان پلاستیک فشرده است که باعث می‌شود در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم شوند.
  • یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که بعد از شستشو دادن مبل با آن برخورد می‌کنید، خشک شدن آن است. زیرا مدت زیادی طول می‌کشد. به لطف این دستگاه مبل به سرعت خشک می‌شود.
  • اگر شما مبلمان خود را با دست شستشو دهید، مقدار زیادی آب مصرف می‌کنید. دستگاه شستشوی مبل مصرف آب را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
  • شستشوی مبل با آن بسیار ساده است. شما فقط کافیست دستگاه را یک بار روی مبل بکشید تا تمام قسمت‌های آن به خوبی خشک شود.

انواع دستگاه مبل شوی:

  1. دستگاه مبل‌شوی خانگی: کوچکترین دستگاه شستشوی مبل موجود در بازار است که به راحتی با آن می‌توان مبلمان منزل را شستشو داد. شما با توجه به حجم شستشو و تعداد مبلمان منزل خود می‌توانید توان مصرفی دستگاه خود را خریداری نمایید.
  2. دستگاه مبل‌شوی صنعتی: در هتل‌ها، مساجد و شرکت‌ها که تردد در آن‌ها زیادتر از منزل است. مبلمان شما سریع‌تر کثیف می‌شوند بنابراین باید آن‌ها را بیشتر شستشو دهید. پس در اینجا یک مبل شوی خانگی توان این کار را نخواهد داشت. پس شما نیاز به یک دستگاه شستشوی مبل صنعتی دارید. توان این دستگاه چند برابر نمونه خانگی است.

مبل شوی خانگی ارزان:

قبل از خریداری کردن یک دستگاه مبل شویی ارزان حتما به این نکته توجه داشته باشید که از این دستگاه چه انتظاراتی دارید. در واقع ممکن است یک دستگاه ارزان قیمت توان برآورده کردن نیازهای شما را نداشته باشد و پول خود را با خرید یک دستگاه مبل شویی ارزان هدر بدهید.

قیمت دستگاه مبل شوی:

قیمت دستگاه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، یکی از این فاکتورها نوع استفاده از دستگاه می‌باشد. یک دستگاه صنعتی در اندازه بزرگ از یک دستگاه خانگی گران‌تر است. همچنین قدرت مکش دستگاه نیز روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. دستگاهی با قدرت موتور بالا و خشک کن سریع قیمتی بیشتر از دستگاه‌های ضعیف‌تر از خود دارد. تعداد آپشن‌ها نیز هرچه بیشتر باشد قیمت مبل شو شما گران تر است. در انتهای مطلب نیز لیستی از جدیدترین مدل‌های مبل شو قرار داده‌ایم که با کلیک روی هر محصول می‌توانید از قیمت روز آن محصول اطمینان حاصل نمایید.

بهترین مارک دستگاه مبل شوی:

خیلی کار دشواری است که با قطعیت یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دستگاه مبل شویی معرفی کنیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی در بازار وجود دارند و با این کار ممکن است. حق خیلی از برندهای باکیفیت بازار را ضایع کنیم. بنابراین به دلیل اینکه وب سایت کیمیک یک رسانه آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای دستگاه شستشوی مبل را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • مبل‌شوی ماکسی
  • مبل‌شوی گرین وکیوم
  • مبل‌شوی نور آئین تهران
  • مبل‌شوی آنا
  • مبل‌شوی کرشر
  • مبل‌شوی بیسل
  • مبل‌شوی پارس ایران
  • مبل‌شوی کارچر

روش استفاده از دستگاه مبل شوی:

این دستگاه دارای دو مخزن آب تمیز و کثیف می‌باشد. شما قبل از هر کاری باید به وسیله جارو برقی گرد و خاک روی مبلمان را بردارید، البته خیلی از مبل شوها دارای جاروبرقی هم هستند، سپس مخزن آب تمیز را به وسیله آب و مواد شوینده پیشنهادی شرکت سازنده پر نمایید. مرحله بعد دستگاه را روشن کنید، این مواد با قدرت بالا روی مبلمان پاشیده می‌شود و کثیفی‌های روی مبل را در خود حل کرده و به وسیله یک پمپ مکنده قوی مجدد وارد مخزن آب کثیف می‌کند. تخلیه سریع آب سبب می‌شود که مبل شما بعد از شستشو خیلی زود خشک شده و آماده استفاده شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بستنی ساز خانگی

نکات مهم هنگام خرید دستگاه مبل شوی:

  1. قیمت دستگاه مبل‌شوی: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، قیمت دستگاه است. لطفا به هیچ عنوان دستگاه‌های ارزان قیمت بازار را خریداری نکنید. زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند. در واقع یک دستگاه ارزان قیمت جوابگوی نیازهای شما نخواهد بود.
  2. نوع دستگاه: مشخص کنید که دستگاه را به منظور استفاده در منزل می‌خواهید یا مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد. زیرا قدرت این دستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است و بستگی به تعداد مبل و میزان شستشوی شما دارد که کدام مدل را خریداری نمایید. اگر برای استفاده در منزل می‌خواهید به سراغ مبل‌شوی خانگی بروید و اگر دستگاه را برای شستشو سطح بالا نیاز دارید، حتما به سراغ خرید مدل‌های صنعتی بروید.
  3. جنس بدنه دستگاه: کیفیت بدنه دستگاه هم از اهمیت بالایی برخوردار است. مقاومت بدنه دستگاه بهتر است به گونه‌ای باشد که در صورت سقوط دستگاه از مبل به روی زمین دچار آسیب دیدگی نشود. بهترین جنس برای بدنه این دستگاه پلی اورتان است. زیرا علاوه بر داشتن وزن کم دارای مقاومت خیلی زیادی است و به سادگی شکسته نمی‌شود.
  4. قدرت موتور: مهم‌ترین نکته در انتخاب یک دستگاه برقی قدرت موتور آن است. قدرت موتور در لوازم خانگی برقی بر حسب واحد وات سنجیده می‌شود. هر چه دستگاه شما وات بالاتری داشته باشد موتور آن پر قدرت‌تر است. به سراغ مدل‌های با موتور پر قدرت بروید، زیرا مکش فوق العاده بالایی دارند و خیلی سریع مبل مورد نظر شما بعد از شستشو خشک می‌شود.
  5. حجم مخزن: هر چه اندازه مخزن دستگاه شما بزرگتر باشد شما کمتر نیاز به پر و خالی کردن آن پیدا می‌کنید. در واقع شما باید با توجه به تعداد مبلمان خود اندازه مخزن آن را انتخاب کنید. اگر تعداد مبلمان شما کم است مدل‌های مخزن کوچک را خریداری کنید. زیرا راحت‌تر جا‌به‌جا می‌شوند و اگر تعداد مبلمان شما زیاد است مخزن بزرگتری را انتخاب کنید تا چند بار مجبور به پر و خالی کردن مخزن‌های دستگاه نشوید.
  6. برند دستگاه: به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید. این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردارند زیرا کیفیت خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس شناخته شده وجود دارد، نباید جنس‌های شناخته نشده بازار را خریداری کرد. تست کردن یک برند ناشناخته شانس موفقیت کمی دارد و ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید.
  7. گارانتی: از شرکت‌هایی خرید کنید که محصولات خود را گارانتی می‌کنند. محصولات این شرکت‌ها معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هیچ وقت شرکتی تا از کیفیت محصول خود اطمینان نداشته باشد آن را ضمانت نمی‌کند. زیرا گارانتی کردن جنس بدون کیفیت چیزی جر ضرر را به همراه نخواهد داشت. پس می‌توان نتیجه گرفت که اجناس گارانتی دار باکیفیت هستند.

روش نگهداری از دستگاه مبل شوی:

  • مراقب باشید که مخزن آب کثیف را به اشتباه با مواد شویند و آب پر نکنید، این کار به دستگاه شما آسیب جدی وارد می‌کند.
  • بعد از پر شدن مخزن آب کثیف نسب به خالی کردن آن اقدام کنید. در صورت ادامه کار با مخزن پر شده به موتور دستگاه فشار زیادی وارد می‌شود.
  • به اندازه توان دستگاه از آن کار بکشید. اگر قرار است حجم بالایی از مبلمان را شستشو دهید یک مبل شوی خانگی به کارتان نمی‌آید و باید یک نمونه صنعتی را خریداری کنید.
  • بعد از اتمام کار مخزن‌های دستگاه را خالی کرده و به خوبی شستشو دهید. تا زمانی که مخزن‌ها خشک نشده آن را در جای خود قرار ندهید. این کار باعث افزایش طول عمر موتور دستگاه می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید مبل شوی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های دستگاه مبل شوی جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ فرش شوی و مبل شوی آنا مدل SC53 pro

فرش شوی و مبل شوی آنا مدل SC53 pro

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۹۰x690x830 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۱ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۱۰ متر سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۷۵۰ وات
  • توان مکش
    ۲۲۰ mbar
  • میزان جریان هوا
    ۱۰۸
  • ظرفیت مخزن آب
    ۵۰ لیتر جمع آوری آب کثیف – ۲۰ لیتر شوینده
  • توان پمپ
    ۴۸ وات
  • فشار اسپری
    ۲ بار
  • میزان آب خروجی اسپری
    ۲ bar
  • نوع دستگاه
    سرامیک شوی و فرش شوی
  • سایر توضیحات
    مبل شوی صنعتی مناسب شستشوی مبل و صندلی، فرش و موکت و پردهقابلیت استفاده به عنوان جاروبرقی صنعتی (در صورت تهیه لوازم کامل )سیستم مکش و جمع آوری آب با الکتروموتور AEG ساخت Domel کشور اسلونی با حداکثر قدرت ۳۹۰۰ واتپمپ اسپرسو ULKA جهت مکش و پاشش آب با فشار بالاقابلیت استفاده از پک دریل و برس گردان جهت تمیزکاری سخت (لوازم اختیاری)مخزن ۲۰ لیتری آب و مواد شویندهمخزن ۵۰ لیتری تمام استیل جمع آوری آب و زباله۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ فرش شوی و مبل شوی نورآئین تهران مدل ۶۲ECO

فرش شوی و مبل شوی نورآئین تهران مدل 62ECO

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰۰x520x850 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۴ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۸۰۰ سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۶۰۰
  • توان مکش
    ۰.۲۲
  • میزان جریان هوا
    ۱۰۸
  • ظرفیت مخزن آب
    ۸۰ لیتر جمع آوری آب کثیف – ۲۰ لیتر شوینده
  • توان پمپ
    ۴۸
  • فشار اسپری
    ۲
  • میزان آب خروجی اسپری
    ۰.۳
  • نوع دستگاه
    سرامیک شوی و فرش شوی
  • سایر توضیحات
    – دارای ۲ حالت قدرت- ولتاژ ۲۳۰ ولت- فرکانس ۵۰ هرتز- مخزن آب کثیف ۸۰ لیتری- ۲ موتوره- جهت شستشوی انواع موکت، فرش، مبل و صندلی- طول لوله خرطومی: ۲.۵ متر- مخزن ۲۰ لیتری آب و مواد شوینده مخزن ۸۰ لیتری تمام استیل جمع آوری آب و زباله- قابلیت استفاده از پک دریل و برس گردان جهت تمیزکاری سخت (لوازم اختیاری)- قابلیت استفاده به عنوان جاروبرقی صنعتی (در صورت تهیه لوازم کامل)- سیستم مکش و جمع آوری آب با الکتروموتور حداکثر قدرت ۲۶۰۰ وات- پمپ اسپرسو جهت مکش و پاشش آب با فشار بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ فرش شوی و مبل شوی بیسل مدل ۴۷۲۰E

فرش شوی و مبل شوی بیسل مدل 4720E

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x40x19 میلی‌متر
  • وزن
    ۴.۵ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۵۰۰ سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۳۰ وات
  • نوع دستگاه
    سرامیک شوی و فرش شوی
  • سایر توضیحات
    لکه های سخت را برای همیشه از بین می برد: فرمول BISSELL Spot & Stain + Oxygen Boost لکه های سخت را برای همیشه از بین می برد. به سرعت انواع آشفتگی های داخل و اطراف خانه را پاک می کند.سیستم دو مخزن: BISSELL MultiClean Spot & Stain Carpet Cleaner شامل یک مخزن آب قابل جابجایی برای پر کردن و تخلیه آسان است. سیستم دو مخزن اجازه می دهد تا با آب تمیز، تمیز شود در حالی که کثیفی و در مخزن دیگری ذخیره می شود.فناوری موج گرما: به حفظ دمای ثابت آب در حین تمیز کردن کمک می کند. این بهترین سیستم تمیز کننده ما برای سخت ترین لکه ها و بوها است – حتی بوی بد را از بین می برد. پس از اتمام تمیز کردن، مخزن آب کثیف به راحتی تخلیه می شود. چندین سطح را تمیز می کند: پاک کننده لکه های BISSELL دارای ۴ ابزار تخصصی است و به سرعت آلودگی های روی فرش، موکت، اثاثه یا لوازم داخلی، پله ها و فضای داخلی خودرو را پاک می کند. همچنین می توان از آن بر روی سطوح نرم مانند کاناپه، مبل، تشک و غیره استفاده کرد. استفاده آسان: طراحی جمع و جور آن نگهداری آن را در مکان های مناسب مانند کمد یا حتی زیر سینک آسان می کند. قابل حمل و سبک است. دارای شیلنگی به طول ۲.۲ متر برای تمیز کردن بیشتر مناطق مختلف خانه و ماشین شما. دارای دو مخزن : حجم مخزن آب ۱/۱ لیتر، حجم مخزن بازیابی ۱/۴ لیتر ، طول شیلنگ ۲/۲ متر ،سطح صدا ۷۴ دسی بل .فرمول BISSELL Spot & Stain + Oxygen Boost این دستگاه لکه ها و انواع لکه های سخت را برای همیشه از بین می برد. به سرعت انواع آلودگی های داخل و اطراف خانه را پاک می کند. BISSELL MultiClean Spot & Stain Carpet Cleaner شامل مخزن آب قابل جابجایی برای پر کردن و تخلیه آسان است. سیستم دو مخزن اجازه می دهد تا با آب تمیز تمیز شود در حالی که کثیفی و کثیفی در مخزن دیگری ذخیره می شود. به حفظ دمای ثابت آب در حین تمیز کردن کمک می کند. این بهترین سیستم تمیز کننده ما برای سخت ترین لکه ها و بوها است – حتی بوی بد را از بین می برد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سرامیک شوی و فرش شوی حرفه ای کرشر مدل SE 4001 به همراه کیت مبل شوی

سرامیک شوی و فرش شوی حرفه ای کرشر مدل SE 4001 به همراه کیت مبل شوی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴۱ × ۳۸۶ × ۴۸۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۷.۸ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۷.۵ سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۴۰۰
  • توان مکش
    ۲۱
  • میزان جریان هوا
    ۷۰
  • ظرفیت مخزن آب
    ۴
  • توان پمپ
    ۴۰
  • فشار اسپری
    ۱
  • میزان آب خروجی اسپری
    ۱
  • نوع دستگاه
    سرامیک شوی و فرش شوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ فرش شوی و مبل شوی صنعتی نورآئین تهران مدل ۶۳ECO

فرش شوی و مبل شوی صنعتی نورآئین تهران مدل 63ECO

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰۰x520x850 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۴ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۸۰۰ سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۹۰۰
  • توان مکش
    ۰.۳۲
  • میزان جریان هوا
    ۱۰۸
  • ظرفیت مخزن آب
    ۸۰ لیتر جمع آوری آب کثیف – ۲۰ لیتر شوینده
  • توان پمپ
    ۴۸
  • فشار اسپری
    ۲
  • میزان آب خروجی اسپری
    ۰.۳
  • نوع دستگاه
    سرامیک شوی و فرش شوی
  • سایر توضیحات
    – دارای سه حالت قدرت- ولتاژ ۲۳۰ ولت- فرکانس ۵۰ هرتز- مخزن آب کثیف ۸۰ لیتری- سه موتوره- جهت شستشوی انواع موکت، فرش، مبل و صندلی- طول لوله خرطومی: ۲.۵ متر- مخزن ۲۰ لیتری آب و مواد شوینده مخزن ۸۰ لیتری تمام استیل جمع آوری آب و زباله- قابلیت استفاده از پک دریل و برس گردان جهت تمیزکاری سخت (لوازم اختیاری)- قابلیت استفاده به عنوان جاروبرقی صنعتی (در صورت تهیه لوازم کامل)- سیستم مکش و جمع آوری آب با الکتروموتور حداکثر قدرت ۳۹۰۰ وات- پمپ اسپرسو جهت مکش و پاشش آب با فشار بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ فرش شوی و مبل شوی بیسل مدل ۴۷۲۰۲

فرش شوی و مبل شوی بیسل مدل 47202

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲x25x35 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۷۰۰ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۵۰۰ سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۳۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب
    ۱.۴ لیتر
  • سایر توضیحات
    فرش و مبل شوی و لکه بر بیسل مدل BISSELL SPOT STAIN 47202 دارای ویژگی های زیر میباشد : ظرفیت مخزن آب تمیز:۱.۴ لیتر ، ظرفیت مخزن آب کثیف:۱.۴ لیتر ، مکان های مورد استفاده:فرش، موکت، مبلمان ، تشک ، منسوجات و صندلی خودرو ،قابلیت اسپری کردن آب:دارد ، محفظه برای جمع کردن سیم برق ، ۲ محفظه جداگانه برای آب تمیز و آب کثیفبدنه محکم ، دارای دو مخزن آب ، این دستگاه مخزن خاک مخزن تمیز با لکه های سخت مقابله می کنید، ابزار پله ۳ در ۱ ابزار شکاف پاشش ۲ در ۱ ابزار لکه گیری ۵ اینچی ابزار لکه گیری ۳ اینچی لکه های سخت را برای همیشه از بین می برد: فرش و مبل شو و لکه بر BISSELL این دستگاه لکه ها و لکه های سخت را برای همیشه از بین می برد. به سرعت انواع آشفتگی های داخل و اطراف خانه را پاک می کند سیستم دو مخزن: BISSELL MultiClean Spot & Stain Carpet Cleaner شامل یک مخزن آب قابل جابجایی برای پر کردن و تخلیه آسان است. سیستم دو مخزن اجازه می دهد تا با آب تمیز تمیز شود در حالی که کثیفی و کثیفی در مخزن دیگری ذخیره می شود. فناوری موج گرما: به حفظ دمای ثابت آب در حین تمیز کردن کمک می کند. این بهترین سیستم تمیز کننده ما برای سخت ترین لکه ها و بوها است – حتی بوی بد را از بین می برد. پس از اتمام تمیز کردن، مخزن آب کثیف به راحتی تخلیه می شود چندین سطح را تمیز می کند: BISSELL MultiClean Spot & Stain Cleaner یک ابزار تخصصی دارد که به سرعت آلودگی های روی فرش، فرش، اثاثه یا لوازم داخلی، پله ها و فضای داخلی خودرو را پاک می کند. همچنین می توان از آن بر روی سطوح نرم مانند کاناپه، مبل، تشک و غیره استفاده کرد استفاده آسان: طراحی جمع و جور آن نگهداری آن را در مکان های مناسب مانند کمد یا حتی زیر سینک آسان می کند. قابل حمل و سبک است. دارای شیلنگی به طول ۲.۲ متر برای تمیز کردن بیشتر مناطق مختلف خانه و ماشین شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ مبل شوی گرین وکیوم مدل ۴۰۲C

مبل شوی گرین وکیوم مدل 402C

مشخصات

  • وزن
    ۲۲۰۰۰ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۸۰۰ سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۴۰۰
  • ظرفیت مخزن آب
    ۲۰ لیتر
  • سایر توضیحات
    قطعات همراه با دستگاه – پارویی مبل شویی به همراه پاشنده – لوله خرطومی ۲.۵ متر – شلنگ مواد شوینده ۳ متر – لوله استیل – پارویی مکش خاک روی فرش و موکت – پارویی مکش آب روی سنگ و سرامیک – مویی قابل اتصال به پارویی – مبل پاک کن – گوشه گیر صنعتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ مبل شوی نورآئین تهران مدل ۰۳K

مبل شوی نورآئین تهران مدل 03K

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x200x630 میلی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۱.۸ سانتی متر
  • ظرفیت مخزن آب
    ۲۰
  • توان پمپ
    ۵۰۰
  • نوع دستگاه
    سرامیک شوی و فرش شوی
  • سایر توضیحات
    قطر برس: ۱۱سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ فرش شوی و مبل شوی وکس مدل ‎CDCW-CSXS

فرش شوی و مبل شوی وکس مدل  ‎CDCW-CSXS

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x24x38 میلی‌متر
  • وزن
    ۳.۹ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۴۵۰ سانتی متر
  • نوع دستگاه
    سرامیک شوی و فرش شوی
  • سایر توضیحات
    ظرفیت مخزن آب تمیز ۱.۵ لیترظرفیت مخزن آب کثیف ۱ لیتردرای عملکرد خود تمیز کردن (Self Clean)فناوری مخزن دوگانه، شلنگ بلند، تمیز کردن چند سطحی، طراحی باریکهمراه محلول شستشوی نقطه ای ۲۵۰ میلی لیتری با تکنلوژی مخصوص وکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ فرش شوی و مبل شوی صنعتی آنا مدل sc83 pro

فرش شوی و مبل شوی صنعتی آنا مدل sc83 pro

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۹x52x93 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۱ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۱۰ متر سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۷۵۰ وات
  • توان مکش
    ۲۲۰ mbar
  • میزان جریان هوا
    ۱۰۸
  • ظرفیت مخزن آب
    ۸۰ لیتر جمع آوری آب کثیف – ۲۰ لیتر مواد شوینده
  • توان پمپ
    ۴۸وات
  • فشار اسپری
    ۲بار
  • نوع دستگاه
    سرامیک شوی و فرش شوی
  • سایر توضیحات
    مبل شوی صنعتی مناسب شستشوی مبل و صندلی، فرش و موکت و پردهقابلیت استفاده به عنوان جاروبرقی صنعتی (در صورت تهیه لوازم کامل )سیستم مکش و جمع آوری آب با موتور AEG ساخت شرکت Domel اسلوونی حداکثر قدرت ۳۹۰۰ واتقابلیت استفاده از پک دریل و برس گردان جهت تمیزکاری سخت (لوازم اختیاری)مخزن ۲۰ لیتری آب و مواد شویندهمخزن ۸۰ لیتری تمام استیل جمع آوری آب و زباله۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ فرش شوی و مبل شوی بیسل مدل ۱۵۵۸E

فرش شوی و مبل شوی بیسل مدل 1558E

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶۰۰۰x25000x36000 میلی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۶۷۰ سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۷۵۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب
    ۲.۸ لیتر
  • سایر توضیحات
    فرش شور PRO-BISSELL SpotClean Pro لکه ها را از بین می برد، مکش قدرتمند جاروبرقی ، عمل مسواک زدن و محلول تمیز کننده را برای از بین بردن کثیفی و لکه ها ترکیب می کند. این لکه پاک کن حرفه ای از آب، فرمول BISSELL و مکش قدرتمند برای تمیز کردن و محافظت از سطوح استفاده می کند. هر جا و هر زمان را تمیز می کند : از فرش و موکت گرفته تا اثاثه یا لوازم داخلی خودرو و موارد دیگر، شما پاک کننده ایده آلی را در BISSELL SpotClean Pro دارید. دارای یک دسته حمل و شیلنگ داخلی آن ۱.۵ متر طول دارد تا به شما امکان تمیز کردن هر مکانی را در هر زمان می دهد. توانایی و قدرت در پاکردن کثیفی ها : با راحتی BISSELL SpotClean Pro برای کثیفی های غیرمنتظره آماده باشید. با مکش عالی و مخازن بزرگ آب قابل جابجایی به سرعت لکه ها، لکه ها و لکه ها را از بین می برد. عملکرد قدرتمند با توان ۷۵۰ وات. استفاده آسان و خالی کردن آن : BISSELL SpotClean Pro دارای یک دستگیره آسان و یک مخزن با ظرفیت ۲.۸ لیتری تخت است که امکان پر کردن سریع و تخلیه آسان را فراهم می کند. طراحی سبک، قابل حمل و جمع و جور آن برای نگهداری در فضاهای کوچک ایده آل است. یک خرید واقعی : این فرش شور شامل یک ابزار لکه‌گیر ۸ سانتی‌متری، یک برس لکه‌گیر بزرگ ۱۵ سانتی‌متری و یک بطری نمونه از فرمول BISSELL است. سر برس گسترده تر و شلنگ بزرگتر و طولانی تر با قدرت کمی بیشتر، عملکرد را فراتر از بقیه محدوده افزایش می دهد.شعاع محیط تحت پوشش: ۸.۲ متر،مناسب برای : – فرش – موکت – رویه مبلمان – صندلی‌های خودرو – و …ظرفیت مخزن آب تمیز: ۲.۸ لیتر ، ظرفیت مخزن آب کثیف :۳.۵ لیتر، ولتاژ : ۲۴۰ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ فرش شوی و مبل شوی یوانت مدل B100-E

فرش شوی و مبل شوی یوانت مدل B100-E

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x24x31 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۷۰۰ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۵۰۰ سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۵۰۰ وات
  • توان مکش
    ۹۰۰۰Pa (کم)/۱۲۰۰۰Pa (بالا)
  • ظرفیت مخزن آب
    ۱۶۰۰ میلی لیتر (کثیف) / ۱۸۰۰ میلی لیتر (تمیز)
  • نوع دستگاه
    سرامیک شوی و فرش شوی
  • سایر توضیحات
    یک پاک کننده نقطه پیشرفت : از بین بردن لکه های سرسخت دردناک است و مبارزه با لکه ها با دست حتی سخت تر است. بردن فرش و پتو به نظافتچی یا شستن آن‌ها در بیرون سفری است که هیچ‌کس مایل به انجام آن نیست. UWANT B100، یک پاک‌کننده نقطه پیشرفت که با لکه‌ها به گونه‌ای مبارزه می‌کند که سایر پاک‌کننده‌ها نمی‌توانند.تمیز کردن قابل مشاهده ۴ در ۱ : اسپری فشار بالا + شستشو + اسکراب + مکش همه از یک سر تمیز کننده با استفاده آسان. فشار آب قدرتمند با مواد تمیزکننده دقیق اندازه‌گیری شده روی سطح اعمال می‌شود که مولکول‌های کثیفی را تجزیه می‌کند، در حالی که برس قبل از استخراج مجدد در UWANT B100-E لکه‌ها را پاک می‌کند و از هم جدا می‌کند تا یک تمیزی موثر و عمیق داشته باشد.از بین بردن سخت ترین لکه ها نیاز به یک رویکرد قدرتمند دارد ، فشار قوی آب ۱۲Kpa امکان تمیز کردن عمیق ۶ متری را فراهم می کند. UWANT B100-E با حالت‌های تمیز کردن منظم و قوی، حداکثر قدرت تمیز کنندگی را برای جابجایی لکه‌ها و کثیفی‌های عمیق به شما می‌دهد. مکش قوی باعث می شود زمان خشک شدن سریعتر باشد. در شرایط آب و هوایی لکه، گرد و غبار، مایع یا حتی میکروب، لکه های مبل، پرده و تشک را با طراحی جمع و جور از بین می برد، بنابراین مجبور نیستید هر بار که مبلمان را تمیز می کنید مرتب کنید. همچنین B100 برای مقابله با فضای داخلی خودرو مانند صندلی ماشین، کف و تشک عالی است. Thar این است که فرآیند ۴ در ۱ چقدر قدرتمند است.B100 با عمق دادن به لکه ها حمله می کند. این دستگاه از فشار آب بالاتری نسبت به سایر پاک کننده های نقطه ای استفاده می کند و آب را تا ۶ سانتی متر به داخل لکه می اندازد تا خاک را در عمیق ترین سطح حل کند. تنها چیزی که لازم است فشار دادن یک دکمه است – بدون تعویض سر، بدون فیلتر – و جریان قدرتمندی از آب به قلب نقطه شلیک می‌شود، لکه‌ها را از داخل می‌شکند و از پارچه شما جدا می‌کند.زندگی را از لکه ها پاک کنید:برس‌های B100 بر خلاف سایر پاک‌کننده‌ها، دارای یک ماده ضد باکتری هستند که با بو مبارزه می‌کند و از گسترش باکتری‌ها در هر بار عبور جلوگیری می‌کند. و برس‌های محکم اما ملایم آن روی لکه‌ها سخت است و خاک را در عمیق‌ترین سطح می‌کوبد در حالی که به اندازه کافی برای نخ‌های مورد علاقه شما ظریف است.مکش قدرتمند برای پاکسازی ناحیه:اکثر پاک کننده های نقطه ای فقط ۸ کیلو پاسکال مکش دارند، اما B100 با ۱۲ کیلو پاسکال مکش چشمگیر دارد، لکه های شما را سریعتر خشک می کند و خاک و آب بیشتری را از ناحیه پاک می کند. این واقعا چرخه فوق العاده ای است که کف و پارچه های شما را بدون لک می گذارد.آخرین چیزی که بعد از از بین بردن لکه ها می خواهید، درهم تنیدگی است. با یک کلیک، B100 تمام سیم خود را جمع می کند. زمان تمیز کردن را کوتاه می کند و در عین حال به شما کمک می کند از گره خوردن سیم برق و خطرات زمین خوردن جلوگیری کنید و از سیم شما برای استفاده طولانی مدت محافظت می کند.چرخ هایی برای آسان کردن فرمان:UWANT B100 دارای یک چرخ جهانی است که کاملاً ۳۶۰ درجه قابل چرخش است و به B100 اجازه می دهد یک سکه بچرخد یا به راحتی بدون بلند کردن و چرخاندن شما بچرخد. سپس دو چرخ نگهدارنده صاف به آن کمک می کنند تا به آرامی روی فرش، چوب سخت یا کاشی بچرخد. این یک ویژگی ذخیره پس انداز است که منطقی است.برخلاف اکثر پاک کننده های نقطه ای، ۳ نوع محلول تمیز کننده برای تمیز کردن عمیق، منسوجات یا کنترل کنه وجود دارد. همچنین می توانید از هر شوینده دلخواه خود استفاده کنید. این به صرفه جویی در زمان و صابون شما کمک می کند، در حالی که مواد شوینده باقیمانده را برای دفعه بعدی که به آن نیاز داشتید، نگه می دارد.مخازن بزرگ آب تمیز ۱۸۰۰ میلی لیتری و تانکرهای فاضلاب ۱۶۰۰ میلی لیتری نیاز به اضافه کردن و تعویض مکرر آب را در حین تمیز کردن کاهش می دهد. برای جلوگیری از آلودگی ثانویه، ذخیره آب تمیز و فاضلاب را کاملاً جدا کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ فرش شوی و مبل شوی صنعتی آنا مدل sc83 eco

فرش شوی و مبل شوی صنعتی  آنا مدل sc83 eco

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۹x52x93 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۱ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۱۰ متر سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۷۵۰ وات
  • توان مکش
    ۲۲۰ mbar
  • میزان جریان هوا
    ۱۰۸
  • ظرفیت مخزن آب
    ۸۰ لیتر جمع آوری آب کثیف – ۲۰ لیتر شوینده
  • توان پمپ
    ۴۸ وات
  • فشار اسپری
    ۲ بار
  • میزان آب خروجی اسپری
    ۲ bar
  • نوع دستگاه
    سرامیک شوی و فرش شوی
  • سایر توضیحات
    مبل شوی صنعتی مناسب شستشوی مبل و صندلی، فرش و موکت و پردهقابلیت استفاده به عنوان جاروبرقی صنعتی (در صورت تهیه لوازم کامل )سیستم مکش و جمع آوری آب با الکتروموتور طرح Domel چین با حداکثر قدرت ۲۶۰۰ واتپمپ اسپرسو ULKA جهت مکش و پاشش آب با فشار بالاقابلیت استفاده از پک دریل و برس گردان جهت تمیزکاری سخت (لوازم اختیاری)مخزن ۲۰ لیتری آب و مواد شویندهمخزن ۸۰ لیتری تمام استیل جمع آوری آب و زباله۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سرامیک شوی و فرش شوی کرشر مدل SE 4001 به همراه کیت مبل شوی

سرامیک شوی و فرش شوی کرشر مدل SE 4001 به همراه کیت مبل شوی

مشخصات

  • وزن
    ۷.۸ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۷.۵ سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۴۰۰
  • توان مکش
    ۲۱
  • میزان جریان هوا
    ۷۰
  • ظرفیت مخزن آب
    ۴
  • توان پمپ
    ۴۰
  • فشار اسپری
    ۱
  • میزان آب خروجی اسپری
    ۱
  • نوع دستگاه
    سرامیک شوی و فرش شوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ موکت شوی و مبل شوی درما مدل BY200

موکت شوی و مبل شوی درما مدل BY200

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۲۰x350x360 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۸۵۰ وات
  • توان مکش
    ۴۰۰ وات
  • سایر توضیحات
    دستگاه شستشوی پارچه Deerma BY200 شیائومی یک وسیله مناسب برای شستشو تشک، فرش، مبل و یا هر سطح پارچه‌ای دیگری است که نمی‌توان آن را جدا کرده و در ماشین لباسشویی شست. این دستگاه از چندین عملکرد اسپری، برس، شستشو، مکش و خشک کردن پشتیبانی می‌کند.با استفاده از این دیوایس می‌توانید پارچه‌ها را بدون باز کردن و جدا کردن، شسته و تمیز کنید. این دستگاه تمیزکننده‌ با هدف رفع مشکلات شستشو پارچه‌های خانگی با لکه‌های سرسخت، تولید شده است و جت فشار، برس زدن قوی، گرم کردن آب، مکش و خشک‌کردن سریع را یکپارچه می‌کند. دستگاه شستشوی پارچه Deerma BY200 شیائومی با شستشوی ناکارآمد و پر زحمت با دمای معمولی آب خداحافظی کرده و با استفاده از فناوری شستشوی دمای بالا برای تمیز کردن پارچه، لکه‌های سرسخت را با یک اسپری و یک برس شستشو می‌دهد. سیستم انرژی حرارتی با دمای بالا که خود توسعه یافته است فورا دمای آب معمولی را تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد گرم کرده و آن را اسپری می‌کند؛ سپس پارچه را شستشو داده و تمیز می‌کند. این روند حل شدن لکه‌های سخت را تسریع می‌کند و راندمان تمیز کردن را بهبود می‌بخشد.نازل‌های دستگاه شستشوی پارچه Deerma BY200 شیائومی نه تنها به جت آب فشار وارد می‌کنند، بلکه کثیفی‌های سنگین‌تر یا لکه‌هایی را که عمیق‌تر نفوذ کرده‌اند را نیز تمیز می‌کنند. این دستگاه با یک برس با چگالی بالا برای تمیز کردن کثیفی در شکاف‌های پارچه ارائه می‌شود. موتور مرطوب و خشک تعبیه شده، مکش طوفانی را ایجاد می‌کند، ذرات گرد و غبار را حذف کرده و در عین حال رطوبت باقی مانده در پارچه را پس از پاشش آب، برای خشک شدن سریع، بیرون می‌کشد.دستگاه شستشوی پارچه Deerma BY200 شیائومی مجهز به دو مخزن آب تمیز و کثیف با ظرفیت بالاست. مخزن آب تمیز به طور خودکار آب تازه را برای تمیز کردن اسپری می‌کند. مخزن فاضلاب برای جمع‌آوری آب کثیف تعبیه شده است. طراحی با ظرفیت زیاد، نیازهای تمیزی آپارتمان‌های بزرگ را برآورده می‌کند.برای ساخت این دستگاه از مواد با کیفیت و ساختار جدید استفاده شده است و به استاندارد ضد آب IPX4 مجهز است. بدون ترس از پاشیدن آب می‌توان با خیال راحت از دستگاه استفاده کرده و همه جا را تمیز کرد. سر برس از خود تمیز شوندگی پشتیبانی می‌کند و هنگام شستشو با آب زیاد لکه‌ای بر جای نمی‌گذارد.غلتک همه کاره ۳۶۰ درجه انتقال دستگاه را در کل خانه، از اتاق نشیمن به اتاق خواب آسان می‌کند. مواد و ساختار بهینه شده چرخ، صدای اندکی تولید می‌کند. دستگاه شستشوی پارچه Deerma BY200 شیائومی دارای توان ورودی ۸۵۰ وات و قدرت مکش ۴۰۰ وات است. حجم مخزن فاضلاب این دستگاه ۱۴۰۰ میلی‌لیتر و حجم مخزن آب تمیز آن ۱۶۰۰ میلی‌لیتر است. این دیوایس از درجه خلاء ۱۱.۵ کیلو پاسکال برخوردار است.شستشوی داغ در دمای ۵۰ درجه سانتیگراد ، حالت دوتایی دمای اتاق/آب گرم ، ۱ برس اسپری تحت فشار سر برس تمیز کننده بزرگ ۲ در ۱ ، مخزن آب دوتایی تمیز ، ۳۶۰ درجه جابجایی آسان ، سطح IPX4 ضد آب ، سیستم انرژی حرارتی با دمای بالای پیشرفته جارو برقی و شست وشو دهنده مبل شیائومی مدل Deerma Suction Vacuum Cleaner BY200 فوراً آب با دمای معمولی را تا حدود ۵۰ درجه سانتیگراد گرم و آن را اسپری می‌کند و بدین شکل لکه‌های سرسخت کاملا تمیز می‌شود و کوچک‌ترین اثری از بقایای آن نیز نمی‌ماند. همچنین یک برس با چگالی بالا برای پاک کردن کثیفی‌های موجود در شکاف سطوح پارچه‌ای وجود دارد که منجر می‌شود هیچ ناحیه‌ای بدون تمیزشدن باقی نماند.ویژگی های اصلی : ۱. برس اسپری تحت فشار دوتایی۲. سرعت مکش قدرتمند با خشک کردن سریع۳. تمیز کردن بسته یکپارچه۴. برس حیوان خانگی نوع شانه اضافه شده است۵. دو لایه جدید [ارتقا]۶. مجهز به قفسه ذخیره سازی قابل جدا شدن۷. اسلاید غلتکی جهانی ۳۶۰۸. آلودگی پاک مخزن آب دو ظرفیتی بزرگ۹. قابلیت تنظیم مکش دنده ۲۱۰. کل دستگاه IPX4 ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ فرش شوی و مبل شوی تسور مدل R5

فرش شوی و مبل شوی تسور مدل R5

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۳x33x33 میلی‌متر
  • وزن
    ۴ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۶۰
  • ظرفیت مخزن آب
    ۹ لیتر
  • سایر توضیحات
    جارو برقی و شستشو به طور همزمانبدون نیاز به جاروبرقی و سپس تمیز کردن. جارو برقی و شستشوی کف به طور همزمان، برداشتن هر دو حالت خیس و خشک.خود تمیز کردن دست آزادیک لمس تمام چیزی است که برای فعال کردن عملکرد خود تمیز شوندگی لازم است. چرخه خود تمیز شوندگی به طور خودکار کثیفی، مو و زباله را از رول و لوله برس پاک می کند و دستان شما را عاری از آلودگی نگه می دارد.بی سیم &سبکبی سیم &سبک، طراحی بسیار قابل مانور و به اندازه کافی سبک برای حمل بین طبقات است.طراحی ارگونومیک برای مانور آسان و حداکثر راحتی.تمیز کردن چند سطحیایمن و موثر برای استفاده در کاشی، کف چوبی مهر و موم شده، ورقه ورقه، مشمع کف اتاق، کفپوش لاستیکی، کفپوش چوبی فشرده، فرش های سطحی و موارد دیگر.حالت مکش برای خلاء آشفتگی بدون تمیز کردن.فناوری دو مخزنفناوری دو مخزن محلول تمیز کننده را از آب کثیف جدا نگه می دارد و همیشه با آب شیرین تمیز می شود.مخازن بزرگتر زمان و مساحت تمیز کردن را به حداکثر می رساند.صافی ذراتپس از تمیز کردن، می‌توانید موهای حیوان خانگی و سایر زباله‌های بزرگ را از مایع جدا کنید تا موها و زباله‌ها را در داخل زباله‌ها و نه در سینک ظرفشویی شما ریخته شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ فرش شوی و مبل شوی صنعتی آنا مدل SC53 eco

فرش شوی و مبل شوی صنعتی آنا مدل SC53 eco

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۳۰x590x690 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۱ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۱۰ متر سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۴۰۰۰
  • توان مکش
    ۰.۲۲
  • میزان جریان هوا
    ۱۰۸
  • ظرفیت مخزن آب
    ۲۰
  • توان پمپ
    ۴۸
  • فشار اسپری
    ۲
  • میزان آب خروجی اسپری
    ۰.۳
  • نوع دستگاه
    سرامیک شوی و فرش شوی
  • سایر توضیحات
    مبل شوی صنعتی مناسب شستشوی مبل و صندلی، فرش و موکت و پردهقابلیت استفاده به عنوان جاروبرقی صنعتی (در صورت تهیه لوازم کامل )سیستم مکش و جمع آوری آب با الکتروموتور طرح Domel چین با حداکثر قدرت ۳۹۰۰ واتپمپ اسپرسو ULKA جهت مکش و پاشش آب با فشار بالاقابلیت استفاده از پک دریل و برس گردان جهت تمیزکاری سخت (لوازم اختیاری)مخزن ۲۰ لیتری آب و مواد شویندهمخزن ۵۰ لیتری تمام استیل جمع آوری آب و زباله۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ فرش شوی و مبل شوی بیسل مدل ۱۸۵۸E

فرش شوی و مبل شوی بیسل مدل 1858E

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x32x110 میلی‌متر
  • وزن
    ۸ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۶۷۰ سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۸۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب
    ۳.۷ لیتر
  • سایر توضیحات
    فرش شوی BISSELL ProHeat 2X Revolution یک قالیشویی قدرتمند، سبک و با قابلیت مانور آسان است که بدون نیاز به اجاره پاک کن به نتایج حرفه ای می رسد.با دوازده ردیف PowerBrushes Dual Dirtlifter®، دمای آب ثابت و ظرفیت مخزن ۳.۷ لیتر، شستشوی فرش و اثاثه یا لوازم داخلی BISSELL® ProHeat TM 2X Revolution TM تمیز کردن فرش خانگی را به سطوح حرفه ای و فراتر می برد. به لطف مجموعه ای از ابزارها که تمیز کردن پله ها، اثاثه یا لوازم داخلی و تمام آن قسمت های صعب العبور را آسان می کند، کثیفی ها و لکه های فرو رفته را از روی فرش ها پاک کنید.حالت Express Clean تمیز کردن سریع و آسان را ارائه می دهد که در حدود یک ساعت خشک می شود xx بنابراین شما و حیوانات خانگی خود می توانید به طبقه خود بازگردید. طراحی سبک وزن و پایی کم حاشیه، مانور دادن در اطراف و زیر مبلمان را آسان می کند.به طور خاص برای شستشو و تمیز کردن عمیق فرش ها طراحی شده است و لکه ها و لکه ها را به آرامی از بین می برد. دستگاه قالیشویی قدرتمند با ۱۲ ردیف پاور براش DirtLifter چرخان برای از بین بردن کثیفی های عمیق ، ظرفیت مخزن ۳.۷ لیتر، برای تمیز کردن حدود ۴۰ متر مربع، بنابراین نیازی به پر کردن و خالی کردن مکرر مخازن ندارید. شیلنگ و ابزارهای تخصصی را برای تمیز کردن نقطه روی پله ها، اثاثه یا لوازم داخلی و غیره وصل کنید ،سیستم دو مخزن آب تمیز و کثیف را جدا نگه می دارد ، Heated Cleaning عملکرد بهینه تمیز کردن را در هر زمان ارائه می دهد ، مکش فراگیر قدرتمند که زمان خشک شدن ۱ ساعت را فراهم می کند ، تمیز کردن سفارشی به شما امکان می دهد حالت صحیح را برای کارهای تمیز کردن انتخاب کنید .جدا کردن مخازن آسان برای پر کردن/تخلیه آسان ، نازل جلویی قابل جابجایی و پایه پایین ، برس لکه ۸ سانتی متری و نمونه فرمول قالیشویی حرفه ای ۸ اونس گنجانده شده است ، دارای ۲ محفظه جداگانه برای آب تمیز و آب کثیف ، قابلیت اسپری آب و محلول تمیز کننده میباشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ فرش شوی و مبل شوی هنریچ مدل HTR8848

فرش شوی و مبل شوی هنریچ مدل  HTR8848

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x89 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ کیلوگرم
  • طول سیم
    ۱۸۰ سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۸۰۰
  • ظرفیت مخزن آب
    ظرفیت آب: ۲.۵ لیتر
  • سایر توضیحات
    طراحی شیک و البته مدرن با ظرافت و ظاهری زیبا، فرش شور دوکاره هنریچ ۸۸۴۸ به لطف همه ی این ویژگی ها، خبر از یک فرش شور با کارایی منحصر به فرد را به ما می دهد که با اولین نگاه به آن حس رضایت درونی ما را از ایده آل بودن یک دستگاه مخصوص نظافت و شستشو بر می انگیزاند. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این فرش شور و مبل شور حرفه این هنریچ در دو رنگ قرمز و سبز به بازار معرفی شده است و می توان با کلیلک بر روی رنگ مورد نظر تصاویر مربوط به آن رنگ را مشاهده نمایید.بدنه و قطعات این فرش شور هنریچ ۸۸۴۸ از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم می باشند. این پلاستیک علاوه بر زیبایی خاصی که به فرش شور داده است وزن آن را نیز بسیار کمتر کرده است جالب است بدانید که وزن این فرش شور حرفه ای هنریچ معادل ۴ کیلو گرم است و به لطف همین وزن کم به راحتی قابل جابجایی است و شستن و تمیز کردن لوازم منزل را لذت بخش تر کرده است.همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید فرش شور و مبل شور دو منظوره هنریچ ۸۸۴۸ دارای یک برس مخصوص نیز می باشد که طول آن تقریبا ۲.۵ متر می باشد و لوله خرطومی آن از جنس پلاستیک فشرده و منعطف می باشد. این برس برای تمیز کردن مبل، سطوح مختلف و گوشه کنار منزل ایده آل است. به لطف عملکرد کلیک آسان ( easy click ) به کار رفته در این فرش شور هنریچ، برس به راحتی به دستگاه متصل می شود و تا اتمام کار قفل می ماند. در بالا به این موضوع نیز اشاره کردیم که کاربرد فرش شور ها در منزل چیست و آیا وجود آن ها ضروری می باشند؟ علاوه بر نکاتی که در بالا اشاره شده است باید به عرضتان برسانیم که فرش شرو هنریچ به لطف وزن کم، کارایی ایده آل خود و همچنین کیفیت بالایی که دارد برای تمیز کردن منزل افرادی که وقت زیادی در طول روز ندارند و یا از آرتروز دست و یا دیسک کمر رنج می برند ایده آل است و می تواند به صورت بهینه نقش اساسی در تمیز کردن منزل داشته باشد. سرامیک های خانه به خاطر مهمانی دیشب تان لک گرفته و توانایی و وقت تمیز کردن آن را با دستمال و تی ندارید؟ از فرش شور ۸۸۴۸ استفاده کنید و بیشتر از چند دقیقه وقت خود را تلف نکنید. کودکان بازی گوشتان لیوان چای را بر روی فرش ریخته اند؟ مبل شور هنریچ در کمتر از ۵ دقیقه مشکل را رفع می کندیکی از دلایل محبویت زیاد Heinrich's HTR 8848 ابعاد مناسب آن می باشد که به لطف آن فضای زیادی از خانه گرفته نمی شود و منزل را نیز به نامرتب نمی کند. ارتفاع این فرشور ایستاده هنریچ ۱ متر و ۱۶ سانتی متر است و عرض آن نیز معادل ۳۴ سانتی متر است. این ابعاد برای استفاده فرش شور بهینه شده اند و از کمردرد هنگام نظافت جلوگیری می کنند.طول کابل این فرش شور نیز معادل ۷ متر می باشد که به ما این امکان را می دهد شعاع عملیاتی حدود ۱۴ متر مربع را هر بار و بدون نیاز به تعویض پریز تمیز کنیم. به لطف طراحی دسته به صورت ارگونومیک، افرادی که از آرتروز مچ دست رنج می برند نیز می توانند از این فرش شور استفاده کنند و نظافت خانه را به آن بسپارند. همانطور که مشاهد می کنید زیر دسته یک دکمه قرمز یا سبز دیده می شود که با آن می توان فرش شور را خاموش و روشن کرد. کشور سازنده: آلمانجنس بدنه: پلاستیک فشرده توان مصرفی: ۸۰۰ وات قدرت مکش: ۱۴ کیلو پاسکال ظرفیت مخزن آب تمیز : ۲.۵ لیتر ظرفیت مخزن آب کثیف: ۱.۶ لیتر ظرفیت مخزن شامپو: ۰.۵ لیتر قابلیت تنظیم قدرت جریان آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه مبل شوی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید آنتن گیرنده دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا