آشپزخانهلوازم خانگی برقی

تخم مرغ پز، راهنمای خرید انواع تخم مرغ پز خانگی ارزان و پرفروش

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تخم مرغ پز باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از لوازم خانگی برقی پر کاربرد در آشپزخانه دستگاه تخم مرغ پز می‌باشد. بدن انسان روزانه به پروتئین زیادی نیاز دارد و یکی از منابع دریافت پروتئین تخم مرغ می‌باشد. اگر تخم مرغ را به صورت آب پز استفاده کنید، خاصیت بیشتری دارد، پس شما برای این کار نیاز به یک تخم مرغ پز خانگی دارید. پختن تخم مرغ شاید در نگاه اول کار ساده‌ای باشد، اما اگر کمی عمقی‌تر به ماجرا نگاه کنید، متوجه خواهید شد که خطرات زیادی را به همراه دارد، یکی از این خطرات سوختن با آب جوش می‌باشد، اما اگر شما از یک دستگاه تخم‌ مرغ پز استفاده کنید، تا حد زیادی جلوی این خطرات را خواهید گرفت. خوشبختانه قیمت این دستگاه در حدی گران نیست که بخواهید به خاطر پرداخت پول سلامت خود و اطرافیان خود را به خطر بیاندازید. از همه مهم‌تر شما دیگران نگران خام بودن زرده تخم مرغ نخواهید بود، زیرا این دستگاه به شما این اطمینان را می‌دهد که تخم مرغ‌ها به خوبی پخته شوند.

تخم مرغ در رژیم غذایی خیلی از افراد وجود دارد، از ورزشکاران گرفته تا خانم‌های باردار و شیرده این افراد که باید روزانه تخم مرغ دریافت نمایند، آن هم به صورت پخته و نه سرخ کرده بهتر است برای راحتی کار خود یک دستگاه تخم مرغ پز خانگی را خریداری کنند. کار با این دستگاه بسیار ساده است و نیاز به تخصص خاصی ندارد به طوری که سالمندان و کودکان هم به راحتی با فشردن یک یا چند دکمه می‌توانند از آن استفاده کنند. بد نیست نگاهی هم به عمل کرد این دستگاه داشته باشیم. زمانی که شما دکمه استارت دستگاه را فشار می‌دهید، یک المنت الکتریکی شروع به داغ شدن می‌کند. قدرت این المنت به حدی زیاد است که ظرف مدت زمان یک تا دو دقیقه یک لیوان آب را به جوش می‌آورد. برخلاف تصور خیلی از افراد که فکر می‌کنند به دلیل اینکه تخم مرغ پز با برق کار می‌کند، پس خطرناک بوده و امکان ایجاد سرطان در بدن را افزایش می‌دهد در صورتی که چنین چیزی صحت ندارد. زیرا ماده غذایی به صورت مستقیم با المنت در تماس نیست و فقط گرما را دریافت می‌کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تخم مرغ جزو در دسته مواد غذایی اصلی شما قرار دارد و قصد خرید دستگاه تخم مرغ پز را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل بر خورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع تخم مرغ پز خانگی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستگاه تخم مرغ پز باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دستگاه تخم‌مرغ پز چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از لوازم خانگی برقی به حساب می‌آید و همان طور که از نام آن پیداست، برای آب پز کردن تخم مرغ مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای پختن تخم مرغ با این دستگاه همانند روش سنتی نیاز به منتظر ماندن برای جوش آمدن آب را ندارد و در همان لحظه اول شروع به پختن تخم مرغ‌ها می‌کند. در روش معمولی به دلیل رسیدن آب به نقطه جوش تخم مرغ‌ها ترک برداشته یا شکسته می‌شوند، اما این دستگاه در دمایی این کار را انجام می‌دهد که تخم مرغ‌ها سالم پخته شوند. سرعت پخت تخم مرغ در این دستگاه بسته به مدل آن زیر ۱۰ دقیقه است. اما در روش سنتی یعنی پختن درون شیر جوش چیزی در حدود ۱۵_۲۰ دقیقه زمان لازم است.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه تخم‌مرغ پز خانگی:

  • دستگیره و درپوش
  • صفحه مربوط به قرارگیری تخم مرغ
  • محفظه تفکیک تخم مرغ
  • سوزن مخصوص سوراخ کردن تخم مرغ
  • سوراخ خروج بخار
  • بدنه دستگاه به همراه تایمر و کلید های خاموش روشن
  • فنجان اندازه‌گیری
  • سیم برق دستگاه

حتما بخوانید: راهنمای خرید زودپز برقی

انواع دستگاه تخم‌مرغ پز :

  1. دستگاه تخم مرغ‌پز پلاستیکی: یکی از ارزان‌ترین نمونه‌های این دستگاه می‌باشد. جنس بدنه آن از پلاستیک محکم و مقاوم ساخته شده و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجود است. از نظر زمان پخت و کیفیت ساخت تفاوتی با مدل‌های دیگر ندارند، تنها تفاوت اصلی آن‌ها در جنس بدنه و قیمت آن‌ها می‌باشد. اگر از روی کابینت روی زمین بیافتند، ممکن است آسیب جدی به آن‌ها وارد شود.
  2. دستگاه تخم مرغ‌پز فلزی: جنس بدنه اکثر آن‌ها از فلز استیل ضد زنگ می‌باشد که از نظر مقاومت از نمونه پلاستیکی مقاوم‌تر است و قیمت آن از مدل‌های پلاستیکی اندکی بالاتر است. اگر به دنبال مدلی هستید که رنگ بدنه آن به مرور زمان تغییر نکند، حتما نمونه فلزی را خریداری کنید. زیرا هر چند هم که از دستگاه خوب نگهداری نمائید، باز هم بعد از مدتی تغییر رنگ می‌دهد. جنس بدنه آن‌ها به گونه‌ای است که اگر از روی کابینت به زمین بیافتند، آسیب چندانی نخواهند دید.
  3. دستگاه تخم‌ مرغ‌پز چند کاره: این مدل را هم می‌توانید از جنس پلاستیک و هم جنس استیل خریداری کنید. این دستگاه فقط محدود به پختن تخم مرغ نیست، بلکه به عنوان یک تابه رژیمی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با این دستگاه به وسیله برق و بدون دسترسی به گاز انواع ماهی، مرغ و سوسیس را درون آن سرخ کنید و با قرار دادن درب محفظه آن را به یک دستگاه تخم مرغ‌پز و بخار پز تبدیل کنید و انواع سبزیجات را درون آن بخار پز کنید.

دستگاه تخم مرغ پز چگونه کار می‌کند؟

مکانیسم اصلی این دستگاه پختن تخم مرغ به وسیله بخار آب می‌باشد. وقتی شما مخزن آب دستگاه را پر می‌کنید و تخم مرغ‌ها را درون دستگاه قرار می‌دهید، آب شروع به بخار شدن می‌کند و باعث می‌شود، تخم مرغ‌ها به خوبی بخار پز شوند. روی درب این محصول یک سوراخ وجود دارد که محل خروج بخار می‌باشد، هرگز نباید دست خود را جلوی این سوراخ بگیرید، زیرا دست شما با بخار آب دچار سوختگی می‌شود. بسته به اینکه سلیقه شما برای پختن تخم مرغ چگونه است، این دستگاه شروع به پختن تخم مرغ‌ها می‌کند. اگر تخم مرغ عسلی می‌پسندید باید چیزی در حدود ۸ دقیقه به دستگاه مهلت دهید و برای پخته شدن کامل هم شما باید ۱۰ تا ۱۲ دقیقه به دستگاه مهلت دهید.

مزایای استفاده از دستگاه تخم مرغ پز:

  • در این دستگاه شما مانند روش سنتی نیاز به جوشاندن آب ندارید فقط کافیست با پیمانه مخصوص با توجه به تعداد تخم مرغ ها را درون مخزن دستگاه آب بریزید.
  • این دستگاه نسبت به روش سنتی سرعت پخت بالاتری دارد. با این دستگاه تخم مرغ‌ها خیلی شل و خیلی سفت نمی‌شوند بلکه دقیقاً به اندازه پخته می‌شوند.
  • این دستگاه میزان انرژی بسیار پایینی دارد زیرا به جای به جوش آوردن یک کاسه آب با یک فنجان آب تعدادی تخم مرغ را آب پز می‌کند.
  • بسته به مدل دستگاه زمان پخت تخم مرغ چیزی در حدود ۱۰ دقیقه می باشد، در صورتی که به روش سنتی چیزی در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان لازم است.

بهترین مارک دستگاه تخم مرغ پز:

شاید کار چندان ساده‌ای نباشد که بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دستگاه تخم مرغ‌پز به شما معرفی کنیم، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای تخم‌مرغ‌پز موجود در بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دستگاه تخم‌مرغ پز خانگی دی اچ
  • دستگاه تخم‌مرغ پز خانگی گرند
  • دستگاه تخم‌مرغ پز خانگی دبلیو ام اف
  • دستگاه تخم‌مرغ پز خانگی فوما
  • دستگاه تخم‌مرغ پز خانگی ناسا الکتریک
  • دستگاه تخم‌مرغ پز خانگی گیلدا
  • دستگاه تخم‌مرغ پز خانگی اوریکس
  • دستگاه تخم‌مرغ پز خانگی زیلان
  • دستگاه تخم‌مرغ پز خانگی جی پاس
  • دستگاه تخم‌مرغ پز خانگی پروفی کوک
  • دستگاه تخم‌مرغ پز خانگی فکر
  • دستگاه تخم‌مرغ پز خانگی هانوور

دستگاه تخم مرغ پز از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید این وسیله وجود دارد و شما از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید. از آنجایی که معرفی تمام روش‌ها زمان زیادی می‌خواهد و شاید نیاز به مقاله‌ای جداگانه داشته باشد، در ادامه دو روش را که بیشتر از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید تخم‌مرغ پز از فروشگاه لوازم خانگی: این روش یک روش قدیمی محسوب می‌شود و در این روش حتما باید از محل زندگی خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید و از میان تعداد اندکی از محصولات جنس مورد نظر خود را خریداری کنید. در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی دستگاه تخم مرغ‌پز: در این روش شما نیازی به خروج از منزل یا محل کار خود ندارید، فقط کافی است به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را از میان انبوهی از مدل‌ها انتخاب و خریداری نمایید. در این روش جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا شما ۷ روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می توانید جنس مورد نظر خود را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید.

حتماً بخوانید: راهنمای خرید تابه گریل

نکات مهم هنگام خرید دستگاه تخم مرغ پز:

  1. قیمت محصول: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید تخم مرغ‌پز توجه به قیمت آن می باشد، قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد به طوری که با مشخص کردن میزان بودجه مدل هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برایتان راحت می شود.
  2. نوع محصول: این وسیله هم مانند سایر لوازم خانگی برقی و انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به جمعیت خانواده و نوع نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. قبل از هر چیز باید به این نکته توجه داشته باشید که سرعت پخت تمام مدل ها با هم برابر است و تنها تفاوت عمده این مدل ها در ظرفیت پخت آنها می باشد، البته مدل هایی هم وجود دارند که چند کاره هستند.
  3. جنس دستگاه: به طور کلی بدنه دستگاه‌های تخم مرغ پز یا از جنس فلز هستند یا از جنس پلاستیک. اگر به دنبال یک نمونه ارزان قیمت هستید پیشنهاد می کنم به سراغ جنس پلاستیکی بروید، زیرا قیمت پایین تری دارند البته این موضوع را هم مد نظر داشته باشید که مقاومت خیلی بالایی نخواهند داشت. جنس های فلزی معمولاً از استیل ضد زنگ ساخته می شوند. استیل یک فلز زیبا و ارزان قیمت است البته به این نکته توجه داشته باشید که قیمت آن مقداری از نمونه پلاستیکی گران‌تر است.
  4. ظرفیت دستگاه: شاید مهمترین نکته‌ای که در مورد خرید تخم مرغ‌پز باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت دستگاه باشد. مشخص کنید که این دستگاه قرار است برای چند نفر تخم‌مرغ بپزد. اگر خانواده شما خانواده دو یا سه نفره است لزومی به خریدن یک دستگاه با ظرفیت بالا نخواهید داشت، زیرا هرچه ظرفیت دستگاه شما بزرگ تر باشد، انرژی بیشتری مصرف خواهد کرد. تفاوت مدل های این دستگاه در زمان پخت نیست و هر چه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد قیمت آن هم گرانتر می‌شود.
  5. خاموشی اتوماتیک: معمولاً خانم های خانه دار به علت مشغله های فکری ممکن است فراموش کنند دستگاه مورد نظر خود را خاموش کنند به همین دلیل یک ویژگی خوب می‌تواند جلوی سوختن تخم مرغها و خرابی دستگاه را بگیرد. این دستگاه معمولاً دارای دکمه تنظیم میزان پخت تخم مرغ است و از میان عسلی، نیم پز و پخت کامل می توانید یکی را انتخاب کنید و دستگاه در زمان مربوطه به صورت خودکار خاموش می‌شود.
  6. امکان استفاده از تخم سایر پرندگان: امروزه با مطالعاتی که روی تخم سایر پرندگان مانند بلدرچین صورت گرفته دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که دارای خاصیتی چند برابر تخم‌مرغ دارند به همین دلیل تولید کنندگان این دستگاه قابلیتی به دستگاه خود اضافه کرده‌اند که امکان پخت تخم سایر پرندگان را برای شما فراهم می‌کنند. اگر علاوه بر تخم مرغ تخم سایر پرندگان را استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که دستگاه شما این ویژگی را داشته باشد.
  7. قابلیت شستشوی آسان: امروز هم با روی کار آمدن ماشین های ظرفشویی خیلی از افراد تمایل به شستشوی ظروف خود با دست را ندارند به همین دلیل اگر شما هم از ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید پیشنهاد می کنم حتما مدل‌هایی را خریداری کنید که قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارند. البته به اندازه ماشین ظرفشویی خاتم توجه کنید قطعات دستگاه باید در اندازه های باشند که به راحتی درون ماشین شما قرار بگیرند.

روش نگهداری از دستگاه تخم مرغ پز:

  • همیشه برای آب پز کردن تخم مرغ مخزن آب آن را طبق دستورالعمل شرکت سازنده و با پیمانه مخصوص پر کنید. زیرا در صورت کم بودن یا زیاد بودن آب دستگاه آسیب جدی می‌بیند.
  • این وسیله در زمان پخت تخم مرغ ها ممکن است دارای لرزش و مقداری حرکت باشد بنابراین آن را در قسمتی قرار دهید که در اثر حرکت از روی کابینت سقوط نکند.
  • حتماً برای پخت تخم مرغ درپوش دستگاه باید بسته باشد. درپوش دستگاه را هنگام پخت به هیچ عنوان نباید باز کنید.
  • اگر دستگاه شما دارای ویژگی خاموش شدن خودکار نیست بهتر است تا پایان کار در آشپزخانه حاضر باشید، زیرا ممکن است فراموش کرده و به تخم مرغ‌ها یا دستگاه خود آسیب وارد کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید دستگاه تخم مرغ پز مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های تخم مرغ پز ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ تخم مرغ پز سایا مدل Egg morning 7 plus

تخم مرغ پز سایا مدل Egg morning 7 plus

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x15 میلی‌متر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۶۰ وات
  • امکانات
    دارای سینی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • جنس ظرف
    پلاستیک
  • توضیحات تایمر
    زنگ هشدار اتمام پخت
  • سایر توضیحات
    سینی اضافه برای پخت ۷ تخم مرغ بیشتر
  • ظرفیت
    ۱۴ تخم مرغ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • اقلام همراه محصول
    لیوان آب مدرج به همراه سوزن جهت سوراخ کردن تخم مرغ‌ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تخم مرغ پز دبلیو ام اف مدل KN

تخم مرغ پز دبلیو ام اف مدل KN

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x120 میلی‌متر
  • وزن
    ۰.۳۵ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۵۶ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۱ الی ۲ نفر
  • امکانات
    تایمر
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تخم مرغ پز لکسی کال مدل LEB-1301

تخم مرغ پز لکسی کال مدل LEB-1301

مشخصات

  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۵۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۷
  • امکانات
    بخارپز
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • جنس ظرف
    استیل ضد زنگ
  • ظرفیت
    ۷ لیتر
  • طول سیم
    ۷۰ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • اقلام همراه محصول
    یک پیمانه مدرج

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تخم مرغ پز بلک اند دکر مدل Eg200

تخم مرغ پز بلک اند دکر مدل Eg200

مشخصات

  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۸۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۶
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • سایر توضیحات
    دارای ۶ فضای پخت تخم مرغ، همراه دو تابه تخم مرغ، قطع خودکار در زمان اتمام آب، دارای یک سوراخ تخلیه بخار است و صفحه گرم نگهدار دارد
  • ظرفیت
    ۶ عدد تخم مرغ لیتر
  • طول سیم
    ۱ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تخم مرغ پز دی اس پی مدل ۵۰۰۱

تخم مرغ پز دی اس پی مدل 5001

مشخصات

  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۵۰ وات
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر روی پنل
  • ظرفیت
    لیتر
  • طول سیم
    ۶۰ متر
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تخم مرغ پز کیوی مدل KEB-4308

تخم مرغ پز کیوی مدل KEB-4308

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰×۱۶۰×۱۶۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۵۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۷
  • امکانات
    دارای سینی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر LED
  • جنس ظرف
    استیل ضدزنگ
  • ظرفیت
    – لیتر
  • طول سیم
    ۰.۸۵ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک مقاوم و استیل ضدزنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تخم مرغ پز ادمیلسون مدل EM210

تخم مرغ پز ادمیلسون مدل EM210

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x18x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۰۰ وات وات
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • جنس ظرف
    استیل
  • توضیحات تایمر
    ۱۰ دقیقه
  • ظرفیت
    ۷ نفره لیتر
  • طول سیم
    ۱۰ متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • اقلام همراه محصول
    پیمانه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تخم مرغ پز سونیفر کد SF-1501

تخم مرغ پز سونیفر کد SF-1501

مشخصات

  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۵۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۷
  • امکانات
    بخارپز
  • دستگاه نمایش وضعیت
    معمولی
  • سایر توضیحات
    درپوش شفاف دکمه روشن و خاموش پخت همزمان ۷ عدد تخم مرغ در مدت ۱۰ دقیقه خاموش شدن خودکار تخم مرغ پز پس از آماده شدن و هشدار اتمام پخت امکان پخت تخم مرغ به صورت نیم پز ، سفت و عسلی
  • ظرفیت
    .۷ لیتر
  • طول سیم
    ۶۰ متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • اقلام همراه محصول
    لیوان پیمانه آب با سوزن سوراخ کن تخم مرغ – کاسه آب پزکننده تخم مرغ شکسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تخم مرغ پز مدل HARCO H2

تخم مرغ پز مدل HARCO H2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x110x170 میلی‌متر
  • وزن
    ۰.۴ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۵۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۴
  • سایر توضیحات
    برند: HARCO مدل: ۴ in 1 جنس بدنه: پلاستیک جنس قوری: شیشه مقاوم در برابر حرارت رنگبندی: سفید ابعاد: ۱۷ در ۱۱ در ۱۱ سانتی متر حجم قوری: ۲۵۰ میلی لیتر حجم مخزن دستگاه: ۲۰۰ میلی لیتر (یک لیوان آب) مناسب برای آب پز کردن ۴ عدد تخم مرغ مناسب برای دم کردن زعفران و انواع دمنوش در حجم کم قابلیت استفاده به عنوان بخور گرم قابلیت گرم نگه داشتن دمنوش آماده شده با قرار دادن درب رویی محصول بر روی قوری دارای قوری زعفران مدرج دارای دفترچه راهنمای فارسی ساخت ایران
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تخم مرغ پز سینبو مدل SEB-5803

تخم مرغ پز سینبو مدل SEB-5803

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قدرت: ۳۵۰ وات – پوشش: پلاستیک شفاف – خاموش شدن خودکار: بله – هشدار صوتی: بله – حالت پخت: نرم جوش – متوسط ​​پخته – جامد
  • ابعاد
    ۱۶x16x16 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۴۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • طول سیم
    ۸۵ متر
  • ظرفیت
    لیتر
  • جنس ظرف
    پلاستیک
  • دستگاه آماده‌سازی غذا
    بخارپز
  • ظرفیت به نفر
    ۷ نفره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تخم مرغ پز مدل فندکی کد CFXZBOB-Q1

تخم مرغ پز مدل فندکی کد CFXZBOB-Q1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹۰x200x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۰.۶ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۱ الی ۲ نفر
  • جنس ظرف
    تفلون
  • سایر توضیحات
    ولتاژ: ۱۲ ولتقدرت: ۱۰۰ واتقطر تابه ۱۳ سانتیمتردارای ۵ جای تخم مرغکنترل اتوماتیک دما و قطع کردنکاملاً جدید و با کیفیتساخته شده با مواد آلیاژ آلومینیوم با دوامساخته شده برای پخت و پز حتی در داخل وسیله نقلیهخصوصیات:قابلیت درست کردن نیمرو ، آب پز و املتدرجه یک با کیفیت بسیار عالی و دارای ۵ جای تخم مرغامکان پخت سه حالت عسلی ، متوسط و کاملا پختهکارکرد با برق فندکی خودرو و سیستم قطع اتوماتیکسینی حمل تخم مرغ ، دارای درپوش شفاف محفظه بخاردر پوش جدا شدنی پلاستیکیپایه داغ نشدنیطراحی کاربردی چند منظورهایمنی بالا و بی خطرکارآیی راحت و آسانتخم مرغ پز که به عنوان ماهیتابه نیز کاربرد داردمواد مقاوم در برابر درجه حرارت بالامواد فولاد با کربن بالا در لوله های گرمایشیفولاد ضد زنگ با یک لایه پوشش نانو و یک لایه روکش نچسب برای تمیز کردن آسانبرای پنکیک، استیک سرخ شده، تخم مرغ بخارپز، و …دارای طول عمر بالا
  • ظرفیت
    ۲ لیتر
  • طول سیم
    ۱ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • اقلام همراه محصول
    ماهیتابه اصلی ۱ عدددرپوش ۱ عددجای تخم مرغ ۱ عددسوپاپ پلاستیکی ۳ عددپیمانه ۱ عددکفگیر چوبی ۱ عددفیوز ۱ عددکاتالوگ زبان انگلیسی ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تخم مرغ پز هارکو مدل ۸۰۹

تخم مرغ پز هارکو مدل 809

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۵x120x120 میلی‌متر
  • وزن
    ۰.۳۷ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۴
  • سایر توضیحات
    تخم مرغ پزدم کن برقیدستگاه بخورگرم نگه دار
  • جنس بدنه
    پلاستیک و شیشه
  • اقلام همراه محصول
    قوری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تخم مرغ پز حارکو مدل کد HK-163

تخم مرغ پز حارکو مدل کد HK-163

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x110x170 میلی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۵۰ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۵۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۴
  • ظرفیت
    ۴ لیتر
  • طول سیم
    ۰.۵۸ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • اقلام همراه محصول
    کابل برقمحفظه پوشاننده روی دستگاهدفترچه راهنماقوری پیرکس همراه با دربدستگاه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تخم مرغ پز تفال مدل ۲۷۰۱۱۰

تخم مرغ پز تفال مدل 270110

مشخصات

  • ظرفیت
    ۷ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تخم مرغ پز حارکو مدل ۴in1

تخم مرغ پز حارکو مدل 4in1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰ × ۱۱۰× ۱۱۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۳۶ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۵۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۴
  • طول سیم
    ۰.۵۸ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیکی
  • اقلام همراه محصول
    ظرف آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تخم مرغ پز دسینی مدل DS-1122

تخم مرغ پز دسینی مدل DS-1122

مشخصات

  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۵۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۷
  • سایر توضیحات
    دارای ویژگی سرخ کردن ظرفیت ۷ عدد تخم مرغ آب پز کردن
  • ظرفیت
    ۷ لیتر
  • طول سیم
    ۶۰ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تخم مرغ پز سینبو مدل SEB-5803

تخم مرغ پز سینبو مدل SEB-5803

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰×۱۶۰×۱۶۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۵۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۷
  • امکانات
    دارای سینی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر LED
  • ظرفیت
    – لیتر
  • طول سیم
    ۰.۸۵ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک مقاوم و استیل ضدزنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تخم مرغ پز کومتل مدل HEB-01

تخم مرغ پز کومتل مدل HEB-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x160x160 میلی‌متر
  • وزن
    ۰.۴۵ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۵۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۷
  • امکانات
    دارای سینی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر LED
  • جنس ظرف
    استیل ضدزنگ
  • ظرفیت
    ۷ عدد تخم مرغ لیتر
  • طول سیم
    ۰.۷ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک مقاوم ABS و استیل ضدزنگ
  • اقلام همراه محصول
    – پیمانه مخصوص اندازه گیری میزان آب – ظرف مخصوص جهت پخت بصورت نیمرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تخم مرغ پز جی پاس مدل GEB63020UK

تخم مرغ پز جی پاس مدل GEB63020UK

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۵x160x185 میلی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۰۵ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۶۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۶
  • جنس ظرف
    استیل
  • سایر توضیحات
    قابلیت پختن تخم مرغ با بخار مصرف توان بسیار کممصرف آب بسیار کم ( یک پیمانه کوچک )ظرفیت : ۷ تنم مرغ بطور همزمانمحافظت شده در برابر حرارت بالا و بدون آب بودن دستگاه
  • طول سیم
    ۰.۸ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS و پلی کربنات
  • اقلام همراه محصول
    پیمانه کاسه پلاستیکی شانه قرار دادن ۷ عدد تخم مرغ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تخم مرغ پز مدل dream egg

تخم مرغ پز مدل dream egg

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x160x160 میلی‌متر
  • ظرفیت
    ۱.۵ لیتر
  • طول سیم
    ۳۰ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تخم مرغ پز ویداس مدل VIR_5013

تخم مرغ پز ویداس مدل VIR_5013

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x130x160 میلی‌متر
  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۷
  • سایر توضیحات
    – قابلیت پخت ۷ عدد تخم مرغ به صورت همزمان- قابلیت قطع خودکار پس از اتمام پخت- لامپ نشانگر روشن بودن محصول- امکان بخار پز کردن در قالب پلاستیکی
  • جنس بدنه
    پلاستیک و فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تخم مرغ پز دبلیو ام اف مدل Stelio

تخم مرغ پز دبلیو ام اف مدل Stelio

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x170x170 میلی‌متر
  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • طول سیم
    ۱ متر
  • ظرفیت
    لیتر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۵۰ وات
  • تنظیمات دستگاه
    تایمر
  • دستگاه آماده‌سازی غذا
    یخ خردکن
  • ظرفیت به نفر
    ۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تخم مرغ پز مودکس مدل EB120

تخم مرغ پز مودکس مدل EB120

مشخصات

  • حداکثر توان مصرفی
    ۴۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۶
  • امکانات
    قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    معمولی
  • مشخصات صفحه نمایش
    دارای چراغ نشانگر و ولوم چرخشی برای تنظیم برنامه و زمان پخت
  • توضیحات تایمر
    قابلیت تنظیم زمان پخت تا ۳۰ دقیقه
  • سایر توضیحات
    مناسب برای بخار پز کردن تخم مرغ، املت، نیمرو و ذرت/ خاموشی خودکار به همراه آلارم پایان پخت/ دارای چراغ نشانگر/ دارای سه برنامه بخارپز قابل تنظیم با ولوم چرخشی/ صفحه گرم شونده از جنس استیل ضدزنگ / سهولت در استفاده/قابلیت شست و شوی لوازم جانبی( درب و سینی ها) در ماشین ظرفشویی
  • ظرفیت
    ۲ لیتر
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ و پلاستیک ABS
  • اقلام همراه محصول
    سینی تخم مرغ، سینی بخار یا املت، پیمانه مدرج، درپوش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ تخم مرغ پز دی اس پی مدل KA-5001

تخم مرغ پز دی اس پی مدل KA-5001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷.۱۸.۱۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ کیلوگرم
  • ظرفیت
    لیتر
  • طول سیم
    ۱۵۰ متر
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ تخم مرغ پز مدل برقی کد ۱۱۲۴۷۱

تخم مرغ پز مدل برقی کد 112471

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x16x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۳ گرم
  • اقلام همراه محصول
    پیمانه
  • جنس بدنه
    پلاستیکی
  • طول سیم
    ۶۰ سانتی متر
  • ظرفیت
    ۰.۱ لیتر
  • توضیحات تایمر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ تخم مرغ پز دی اس پی مدل KA5016

تخم مرغ پز دی اس پی مدل KA5016

مشخصات

  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۵۰ وات
  • امکانات
    تفکیک قطعات
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر روی پنل
  • جنس ظرف
    فولاد ضد زنگ
  • سایر توضیحات
    عملکرد خاموش شدن خودکار و خاموش شدن ایمنی ظرفیت ۷ عدد تخم مرغ زنگ هشدار هنگامی که تخم مرغ آماده است دارای فنجان اندازه گیری دارای سبد بخار پز دارای جدا کننده سفیده تخم مرغ
  • ظرفیت
    ۰.۱۰۰ لیتر
  • طول سیم
    ۱ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک فشرده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ تخم مرغ پز سیلور کرست مدل H7

تخم مرغ پز سیلور کرست مدل H7

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x17x15 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۴۰۰ وات
  • امکانات
    تایمر
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • توضیحات تایمر
    دارد
  • ظرفیت
    ۷ لیتر
  • طول سیم
    ۱۰۰ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک فشرده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ تخم مرغ پز مدل DX3106

تخم مرغ پز مدل DX3106

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰g کیلوگرم
  • اقلام همراه محصول
    یک عدد پیمانه اب کوچک.یک عدد کاسه گرم کن
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • طول سیم
    ۱ متر
  • ظرفیت
    ۷ عدد تخم مرغ لیتر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۵۰ وات
  • توضیحات تایمر
    دارای دکمه پاور
  • جنس ظرف
    لاکی
  • توضیحات صفحه نمایشگر
    —-
  • دستگاه نمایش وضعیت
    معمولی
  • ظرفیت به نفر
    ۷ نفره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ تخم مرغ پز سونیفر مدل SF-1506

تخم مرغ پز سونیفر مدل SF-1506

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x19x25 میلی‌متر
  • وزن
    ۱.۲۰۰ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۶۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۶
  • امکانات
    دستگیره
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر روی پنل
  • جنس ظرف
    فولاد ضد زنگ
  • سایر توضیحات
    ظرفیت تخم مرغ ۶ عدد قابلیت بخارپز کردن . پخت سوپ . فرنی .خورشت و سرخ کردن
  • ظرفیت
    ۱.۲ لیتر
  • طول سیم
    .۰.۸۰ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک فشرده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ تخم مرغ پز ویداس مدل VIR-5013

تخم مرغ پز ویداس مدل VIR-5013

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قدرت ۳۰۰ واتزمان پخت ۱۰ دقیقهظرفیت۷ عدد تخم مرغ به صورت یکجا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه تخم مرغ پز در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه ماست ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا