باغبانی

دستگاه سمپاش، راهنمای خرید دستگاه سمپاش برتر و باکیفیت بازار+قیمت روز

راهنمای نگهداری و خرید انواع مدل های دستگاه سمپاش.

امروزه کشاورزی مدرن جای خود را به کشاورزی ارگانیک و سنتی داده است. در زمان های گذشته بسیاری از محصولات کشاورزی به وسیله حشرات و آفات از بین می رفت و تولید محصول به اندازه امروز نبود. امروزه با تولید سموم و افت کش ها، صنعت کشاورزی رونق بیشتری پیدا کرد و تولید محصولات کشاورزی چند برابر افزایش یافت‌. البته هر ماده در کنار ویژگی های مطلوب می تواند تاثیرات منفی هم داشته باشد، این سموم به محیط زیست آسیب وارد می کنند ولی استفاده صحیح و کنترل شده از این مواد می تواند اثرات مثبتی بر صنعت کشاورزی بگذارد. برای استفاده درست و اساسی از این سموم و آفت کش ها نیاز به یک سری وسایل دارید که به محیط زیست آسیب کمتری وارد شود. یکی از این دستگاه ها سمپاش می باشد. سمپاش ها انواع مختلفی دارند و با توجه به نیاز شما برای سمپاشی هر قسمتی نوع خاصی از سمپاش تولید شده است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد خرید یک سمپاش دارید اما نمی دانید که از میان این همه مدل کدام سمپاش مناسب کار شما است. با ما همراه باشید، در ادامه به شما انواع سمپاش را معرفی می کنیم و نکات مهمی که هنگام خرید دستگاه سمپاش باید به آن ها توجه کنید را توضیح خواهیم داد.

سمپاش چیست؟

سم ها از یک سری مواد گیاهی و شیمیایی ساخته می شوند، دستگاهی که به وسیله آن این مواد بر روی سطح مورد نظر پاشیده می شود را سمپاش می گویند. استفاده از این دستگاه باعث صرفه جویی در مصرف سم و پخش شدن بهتر در محل مورد نظر می شود. به عبارت بهتر سمپاش وسیله ای است که برای پاشش مایع استفاده می شود. در کشاورزی، سمپاش قطعه ای از تجهیزات است که نازل ها را برای اعمال علف کش ها، آفت کش ها و کودها به محصولات کشاورزی می‌پاشند. اندازه سمپاش ها از واحدهای قابل حمل انسان گرفته تا سمپاش های دنباله دار که به تراکتور متصل هستند تا واحدهای خودکششی مشابه تراکتورها با پایه های بوم ۶۰ تا ۱۵۱ فوت طول دارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اره زنجیری

چند مورد از ویژگی های سمپاش خوب:

  • قدرت و ظرفیت مناسب: یک سمپاش خوب می بایست از قدرت پاشش مناسبی برخودار باشد تا بتواند سم را در محیط به خوبی اسپری نماید، همچنین دارای ظرفیت مناسبی باشد، اگر ظرفیت مخزن سمپاش کم باشد شما مجبورید مدام آن را پر کنید که ممکن است مقداری از سم موقع پر کردن بر روی زمین ریخته شود همچنین مدت زمان زیادی را صرف پر کردن مخزن آن ها کنید.
  • قیمت و کیفیت: توجه داشته باشید دستگاه هایی که از قیمت پایینی برخوردارند کیفیت کمتری نسبت به مدل هایی با قیمت های بالاتر دارند. اگر می خواهید دستگاه شما از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد می بایست سر کیسه را شل کنید و مقداری هزینه کنید. البته با افزایش تولید محصولات کشاورزی این هزینه جبران خواهد شد.
  • نوع پاشش دستگاه: یک دستگاه سمپاش خوب باید به گونه ای سم را بپاشد که فشار پاشش در تمام مراحل سمپاشی یکسان باشد. پاشش یکسان باعث می شود سم به تمامی محصولات به یک مقدار پاشیده شود و راندمان بالا برود.
  • عملکرد مناسب: سمپاش های دستی دارای تلمبه هستند که در این مدل تلمبه می بایست عملکرد مناسبی داشته باشد، همچنین در مدل هایی که موتور دار هستند موتور آن ها می بایست از قدرت بالایی برخوردار باشد، به گونه ای که بهترین عملکرد را داشته باشند.

انواع مدل های دستگاه سمپاش:

  • سمپاش دستی: قدیمی ترین مدل این دستگاه سمپاش دستی است. این مدل دارای تلمبه می باشد که به وسیله تلمبه زدن به صورت دستی مخزن سم پر از هوا شده و هنگام فشردن دکمه سم به صورت اسپری پاشیده می شود.
  • سمپاش موتوری: در این مدل برخلاف مدل دستی از یک پمپ الکترونیکی استفاده شده است که به وسیله جریان برق هوا تولید می کند، هوای تولید شده به سطح مایع فشار زیادی وارد می کند و باعث می شود سم به صورت اسپری پاشیده شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه بالا رفتن سرعت کار و راحتی کاربر می باشد.
  • سمپاش زنبه ای: این نوع سمپاش برخلاف مدل های قبلی دارای مخزن نمی باشد، فقط دارای یک موتور الکتریکی است که یک شیلنگ برای ورود سم دارد و یک شیلنگ برای خروج. قدرت پاشش فوق العاده بالایی دارند برای زمین های کشاورزی بزرگ به کار می روند و می توانند یک تانکر سم را به مدت چند ساعت بر روی محصولات کشاورزی بپاشند. دقیقا شبیه کارواش عمل می کنند.
  • سمپاش پشت تراکتوری: این مدل علاوه بر انجام فرآیند سمپاشی قادر است عملیات ضد عفونی و کود پاشی را برای باغ ها و مزارع انجام دهند. یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع سمپاش قدرت پاشش سم به میزان یکسان، کاهش میزان مصرف کود یا سم مصرفی به میزان ۵۰ در صد، افزایش عملیات سمپاشی تا ۷ برابر موارد مشابه و حفظ نیروی کار با ان اشاره کرد.
  • سمپاش فرغونی: یکی از متداول ترین نوع سمپاش می باشد. این مدل سمپاش درون یک فرغون قرار دارد که می بایست به وسیله نیروی کار حمل و پاشیده شود. در سه نوع دستی، برقی و بنزینی تولید می شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه چمن زنی

نکات مهم هنگام خرید دستگاه سمپاش:

  1. فشار: اگر فقط برای گیاه تخصصی باشد، فشار بیشتر بهتر است. از آنجایی که بیشتر سمپاش ها دارای نازل قابل تنظیم هستند، می توانید با تطبیق دست خود به راحتی فشار را کاهش دهید. در مقابل، یک سمپاش کم فشار به احتمال زیاد برای انجام کاربردهای مختلف منحصر به فرد مانند سمپاشی علف کش، قارچ کش، آفت کش یا کود علاوه بر سمپاشی صرفا آب، بسیار ناشیانه خواهد بود. علاوه بر این، یک پمپ سمپاش کم فشار، غبار ریز که شرط اصلی در استفاده از سموم دفع آفات تماسی است به عنوان مخالف تولید نمی‌کند. یک سمپاش فشار بالا معمولاً با پمپ پیستونی همراه است در حالی که دیگری از پمپ دیافراگمی استفاده می کند. یک سمپاش باغچه دستی که مجهز به پمپ پیستونی است می تواند از طریق محفظه سیلندر خود در هنگام پمپاژ تا ۹۰ psi فشار داشته باشد.
  2. کیفیت مواد: پمپ سمپاش باغی ساخته شده از پلاستیک یک انتخاب عالی است، زیرا سبک و بادوام هستند. با این حال، محصول ساخته شده از فولاد ضد زنگ را هم می‌توانید خریداری کنید.
  3. اجزاء داخلی: در اعماق پمپ سمپاش برخی از عناصر شکننده به خصوص مهر و موم و واشر قرار دارد. درزگیرها و واشرها اطمینان حاصل می کنند که هنگام پمپاژ فشار هوای خروجی وجود نداشته باشد و مایعی نشتی نداشته باشد. این عناصر نیاز به تعویض معمولی دارند زیرا معمولاً در استفاده های بسیار مکرر به ویژه در سمپاش های دستی خیلی زود فرسوده می شوند. متأسفانه، این بخش مهم عمداً از یک برند به برند دیگر منحصر به فرد است. بنابراین، آنها به جای هم نیستند. چیزهایی که باید مطمئن شوید، قبل از خرید پمپ سمپاش باغی، در هر کجا که هستید توضیح دقیقی در مورد این قطعات یدکی به دست آورید.
  4. زنجیر یا کوله پشتی: واحدی با حجم مخزن کمتر از ۱۰ لیتر معمولاً در مدل اسلینگ عرضه می شود. هر واحد حجیم همیشه با کوله پشتی برای کارکرد آسان تر طراحی شده است. اگر قصد دارید از سمپاش به طور منظم در باغ استفاده کنید، پس داشتن واحد کوچکتر و بزرگتر بسیار مفید است.
  5. نوع سمپاش: انواع مختلفی از اسپری را می توان از طریق یک نازل تولید کرد. واحدهایی را انتخاب کنید که طیف گسترده‌ای از نازل‌ها را ارائه می‌دهند، از خالدار تا مه‌آلود گسترده یا واحدی که دارای نوک نازل قابل تنظیم است.
  6. حالت و هزینه عملیات: سمپاش دستی برای کار کردن به ماهیچه نیاز دارد اما نگهداری آن ساده تر و ارزان تر است. کارکرد سمپاش برقی بسیار آسان‌تر می‌باشد، اما هزینه برق و تعمیر و نگهداری آن گران‌تر است یا نیاز به کشف باتری فرسوده، آسیب پمپ و برخی خرابی‌های الکتریکی است که بیشتر افراد نمی‌توانند آن را برطرف کنند.
  7. لنس تلسکوپی: اکثر پمپ‌های سمپاش موجود در بازار با لنس ثابت عرضه می شوند. برای دسترسی بیشتر و تجربه بهتر هنگام اسپری باید یک اکستنشن یا جایگزینی خریداری کنید که عملکرد تلسکوپی داشته باشد.
  8. راهنمای سطح حجم: مخزن سمپاش ساخته شده از پلاستیک معمولاً دارای یک ناحیه نیمه شفاف است که با راهنمای سطح حجم مدرج ارائه می شود. این ویژگی به مخلوط کردن آفت کش ها، علف کش ها، قارچ کش ها و سایر مواد شیمیایی باغ با آب کمک می کند. اگرچه، ما هنوز هم می‌توانیم از یک پارچ اندازه‌گیری برای مخلوط کردن آسان‌تر آن مواد شیمیایی استفاده کنیم.
  9. باتری: باتری علاوه بر پمپ الکتریکی، هسته هر سمپاش برقی است. ظرفیت باتری بر حسب آمپر ساعت تعریف شده و Ah بیشتر آن یعنی بهتر بودن دستگاه. فقط به این دلیل که یک سمپاش برقی برای کار کردن فقط به باتری متکی است، باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، به خصوص در زمان شارژ شدن. تعمیر و نگهداری منظم باتری لازم نیست، زیرا با گذشت زمان و استفاده، خود به خود فرسوده می شود. هنگامی که باتری خراب است یعنی پمپ کم توان و شارژ نمی‌شود نیاز به تعویض یک باتری جدید است.

راهنمای سرویس و نگهداری از سمپاش:

  • یکی از مواردی که باعث آسیب رسیدن به دستگاه سمپاش می باشد نور خورشید است حتما این دستگاه را دور از نور خورشید نگهداری کنید تا پوسیده شدن مخزن و شیلنگ های آن را در پی نداشته باشد.
  • همیشه بعد از پایان مرحله سمپاشی دستگاه را به وسیله آب و مایع ظرفشویی چند با شستشو دهید. توجه کنید که آب حاوی سم بعد از شستشو را وارد محیط زیست نکنید.
  • این دستگاه در محلی قرار بگیرد که حیوانات جونده مانند موش سمور و … در آن جا نباشد زیرا به قسمت های برقی و پلاستیکی دستگاه آسیب می زنند.
  • بعد از پایان مرحله شستشو قسمت های فلزی ان را با دقت خشک نمایید و در محل های مرطوب نگهداری نکنید تا دچار زنگ زدگی نشود.
  • باک سمپاش باید بعد از انجام کار کاملا تخلیه و خشک شود و در جای تاریک نگهداری شود.
  • همیشه سمی را که آماده کرده اید باید به مدت چند ساعت مصرف کنید در واقع نباید سمی که ساخته شده را روز بعد استفاده کرد چون به گیاه شما آسیب می زند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه‌سمپاش مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۶ نمونه دستگاه سمپاش باکیفیت، ارزان و پرفروش موجود در بازار زا برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سمپاش دستی ای اس اچ کمپانی مدل power max ظرفیت ۲۲ لیتر

سمپاش دستی ای اس اچ کمپانی مدل power max ظرفیت 22 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x15x49 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت مخزن
    ۲۲۰۰۰ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    ۲۰.۱ تا ۵۰ لیتر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سمپاش شارژی آنکو مدل ۲۰SG گنجایش ۲۰ لیتر

سمپاش شارژی آنکو مدل 20SG گنجایش ۲۰ لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x20x55 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • طول شلنگ
    ۱/۵
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    ۱۰.۱ تا ۲۰ لیتر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سمپاش رونیک مدل N2 ظرفیت ۲ لیتر

سمپاش رونیک مدل N2 ظرفیت 2 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x13x36 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰۰۰ سی‌سی
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    بدون لنس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سمپاش دستی ام آر تی مدل KL2000 گنجایش ۲ لیتر

سمپاش دستی ام آر تی مدل KL2000 گنجایش 2 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x18x13 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰۰۰ سی‌سی
  • وزن
    ۰.۲ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سمپاش ردلاین مدل RS-1 ظرفیت ۲۰ لیتر

سمپاش ردلاین مدل RS-1 ظرفیت 20 لیتر

مشخصات

  • اقلام همراه
    لاستیک مکنده پمپنازل یدک
  • ابعاد
    ۳۴x23x54 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • ظرفیت مخزن
    ۲۲۰۰۰ سی‌سی
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سمپاش اس بی سی مدل ۱۰۲ گنجایش ۲۰ لیتر

سمپاش اس بی سی مدل 102 گنجایش 20 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x20x60 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • طول شلنگ
    ۱.۵
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    ۱۰.۱ تا ۲۰ لیتر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سمپاش سیلور مدل GT-PS-5L گنجایش ۵ لیتر

سمپاش سیلور مدل GT-PS-5L گنجایش 5 لیتر

مشخصات

  • اقلام همراه
    دارای لوله و نازل تمام برنجی ضد زنگ
  • سایر توضیحات
    دارای لوله و نازل تمام برنج ضد زنگ قابلیت استفاده از مواد ضد عفونی کننده دارای خورندگی همانند وایتکس
  • ابعاد
    ۱۸x18x43 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • طول شلنگ
    ۱.۳
  • ظرفیت مخزن
    ۵ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    تا ۵ لیتر
  • وزن
    ۱۱۷۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سمپاش ای اس اچ کمپانی مدل COBRA گنجایش ۸ لیتر

سمپاش ای اس اچ کمپانی مدل COBRA گنجایش 8 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x50 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت مخزن
    ۸۰۰۰ سی‌سی
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سمپاش کنزاکس مدل KPS-102 حجم ۲ لیتر

سمپاش کنزاکس مدل KPS-102 حجم 2 لیتر

مشخصات

  • اقلام همراه
    – نازل
  • سایر توضیحات
    – دارای مخزن مدرج برای نشان دادن حجم محلول
  • ابعاد
    ۱۲x24x33.5 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰۰۰ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    تا ۵ لیتر
  • وزن
    ۳۷۵ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سمپاش مدل ECO1L ظرفیت ۱ لیتر

سمپاش مدل ECO1L ظرفیت 1 لیتر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مخزن شفاف در دو رنگدارای نازل برنجی قابل تنظیم در زوایای مختلف پاششضد زنگ زدگیطراحی منحصر به فرد جهت سهولت حمل و نقل اهرم پمپ فلزیکاملا سبک برای مصارف ضدعفونی کردن و مصارف خانگی و گلخانه ای
  • ابعاد
    ۲۴x15x30 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • ظرفیت مخزن
    ۱ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    تا ۵ لیتر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سمپاش شارژی رولکس مدل ۲۰۰ گنجایش ۲۰ لیتر

سمپاش شارژی رولکس مدل 200 گنجایش 20 لیتر

مشخصات

  • اقلام همراه
    لانس استیل تلسکوپی باکیفیت،دارای چند مدل نازل اضافی،دارای بند کوله ای،دارای واشرهای یدکی،باطری با تاریخ جدید،شلنگ و دسته لانس باکیفیت،دارای دو عدد صافی در مخزن سمپاش،شارژر باطری،میله اهرم پمپ دستی،اهرم پمپ دستی،نگه دارنده اهرم دستی،دفترچه راهنما،
  • سایر توضیحات
    سمپاش شارژی دوکاره رولکس مدل ۲۰۰ محصول برند RULEX است این سمپاش قابلیت استفاده دستی و هم شارژی را داراست،این سمپاش دارای دیمر برای کنترل دور موتور پمپ میباشد و میتوان مقدار پاشش مایع داخل مخزن سمپاش را تنظیم کرد،باطری باکیفیت این سمپاش میتواند با یکبار شارژ ۱۲۰ لیتر الی ۱۸۰ لیتر مایع را اسپری کند (با توجه به تنظیم دور موتور)طول لانس استیل و تلسوپی سمپاش رولکس را میتوان به اندازه دلخواه تنظیم کرد،شلنگ لاستیکی و دسته لانس مرغوب از دیگر مزیتهای سمپاش رولکس میباشد،سمپاش رولکس دارای پمپ دستی قوی با مقدار پاشش بالا میباشد که میتوان از آن در مواقع نیاز استفاده کرد،نازلها و واشرهای یدکی و اضافی سمپاش شمارا از خریدهای بعدی بی نیاز میکند،سمپاش دارای شارژر باطری میباشد،سمپاش رولکس دارای مخزن محکم و مقاوم از جنس پلی اتیلن میباشد.
  • ابعاد
    ۵۴x39x22 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • طول شلنگ
    ۱.۳۰
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰۰۰۰ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    ۱۰.۱ تا ۲۰ لیتر
  • وزن
    ۶۳۰۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    لنس تلسکوپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سمپاش مدل SBC گنجایش ۲۰ لیتر

سمپاش مدل SBC گنجایش 20 لیتر

مشخصات

  • اقلام همراه
    واشر و دفترچه راهنما
  • ابعاد
    ۵۰x20x60 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰۰۰۰ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    ۱۰.۱ تا ۲۰ لیتر
  • ویژگی‌های سمپاش
    لنس استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سمپاش آیدی تولز مدل AYT-1002

سمپاش آیدی تولز مدل AYT-1002

مشخصات

  • اقلام همراه
    نازل اضافی بر روی تلمبه
  • ابعاد
    ۲۴x12x33 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰۰۰ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    تا ۵ لیتر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سمپاش مدل M03 3 گنجایش ۳ لیتر

سمپاش مدل M03 3 گنجایش 3 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x35 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت مخزن
    ۳ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    تا ۵ لیتر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سمپاش رویال مدل KPS-4.5 حجم ۲ لیتر

سمپاش رویال مدل KPS-4.5 حجم 2 لیتر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دارای مخزن مدرج برای نشان دادن حجم محلول
  • ابعاد
    ۳۲x13x13 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰۰۰ سی‌سی
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سمپاش توتال مدل THSPP20202

سمپاش توتال مدل THSPP20202

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x13x31 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰۰۰ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    تا ۵ لیتر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سمپاش فارم استار مدل SUP گنجایش ۲ لیتر

سمپاش فارم استار مدل SUP گنجایش 2 لیتر

مشخصات

  • اقلام همراه
    یک جفت واشر و سوپاپ اضافه
  • سایر توضیحات
    دارای سوپاپ تخلیه
  • ابعاد
    ۱۵x15x30 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰۰۰ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    تا ۵ لیتر
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سمپاش شارژی آنکو مدل SG PLUS گنجایش ۲۰ لیتر

سمپاش شارژی آنکو مدل SG PLUS گنجایش 20 لیتر

مشخصات

  • اقلام همراه
    موتورپمپ ، باطری ، شارژر ، لنس استیل قابل تنظیم ، نازل اصلی ، پنج عدد نازل اضافی ، واشر اضافی و یدکی پمپ ، واشر یدکی نازلها ، خارهای اتصال دسته پمپ ، واشرهای مخصوص دسته پمپ ، صافی ، دسته لنس ، شلنگ ، دستگیره پمپ ، بند کوله ای ، دفترچه راهنما.
  • ابعاد
    ۵۲x40x22 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • طول شلنگ
    ۱.۳
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    ۱۰.۱ تا ۲۰ لیتر
  • وزن
    ۵۵۰۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سمپاش جاب مدل Miracel گنجایش ۲۰ لیتر

سمپاش جاب مدل Miracel گنجایش 20 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x50x20 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰۰۰۰ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    ۱۰.۱ تا ۲۰ لیتر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    دارای مکانیزم سوییچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سمپاش شارژی میتسوبیشی مدل XF_20M گنجایش ۲۰ لیتر

سمپاش شارژی میتسوبیشی مدل XF_20M گنجایش 20 لیتر

مشخصات

  • اقلام همراه
    شارژر ، لانس تلسکوپی استیل ، نازل برنجی ، پنج عدد نازل اضافی با مدلهای پاشش مختلف ، واشرهای یدکی و اضافی ، شلنگ ، دسته سوییچ ، فیوز یدکی ، دسته تلمبه ، میله رابط تلمبه ،
  • سایر توضیحات
    سمپاش دو کاره شارژی و دستی میتسوبیشی داری گنجایش بیست لیتر با کیفیت عالی و فوق العاده ، بدون هیچ گونه نشتی با پمپ و موتور قوی و مخزن محکم از جنس پلی اتیلن، لنس قابل تنظیم استیل ، طول پاشیدن مایع تا ارتفاع نه متر و همچنین پاشیدن مایع بصورت کاملا پودر جهت ضدعفونی و سمپاشی این محصول را به یک گزینه مطمئن و قابل اعتماد تبدیل کرده است ، این سمپاش دارای پنج مدل مختلف نازل اضافی برای سمپاشی متفاوت در تمامی محلهای مورد نیاز از جمله باغات ، زمینها و مزارع کشاورزی ، سالنهای دامداری و گلخانه ها همچنین در ساختمانهای مسکونی ، اداری و سالنهای ورزشی قابل استفاده میباشد ، کلیه قطعات سمپاش از جمله موتور ، باطری ، نازلها ، لنس ، دسته سوییچ ، شلنگ و کلیه ملزومات داخلی محصول ساخت شرکت میتسوبیشی می باشد.
  • ابعاد
    ۵۳x44x23 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • طول شلنگ
    ۱۲۵ سانتیمتر
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰۰۰۰ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    ۱۰.۱ تا ۲۰ لیتر
  • وزن
    ۶۸۰۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    دارای مکانیزم سوییچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سمپاش ای اس اچ کمپانی مدل COBRA گنجایش ۵ لیتر

 سمپاش ای اس اچ کمپانی مدل COBRA گنجایش 5 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x40 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت مخزن
    ۵۰۰۰ سی‌سی
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سمپاش سیلور مدل GT-PS-8L گنجایش ۸ لیتر

سمپاش سیلور مدل GT-PS-8L گنجایش 8 لیتر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    طول شیلنگ بالوله سری محاصبه شده است
  • ابعاد
    ۱۸x18x55 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • طول شلنگ
    ۱.۷۵
  • ظرفیت مخزن
    ۸ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    ۵.۱ تا ۱۰ لیتر
  • وزن
    ۱۳۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سمپاش دلتا مدل k-81 گنجایش ۵ لیتر

سمپاش دلتا مدل k-81 گنجایش 5 لیتر

مشخصات

  • اقلام همراه
    دسته، نازل استیل، شلنگ، دو عدد واشر اضافی
  • سایر توضیحات
    مخزن محکم با ضخامت بالا و کیفیت عالی، پمپ قوی و روان با نازل استیل قابل تنظیم بدون هیچگونه نشتی طول پاشیدن مایع تا ارتفاع۶ متر و همچنین پاشیدن مایع بصورت کاملا پودر جهت ضدعفونی کردن محیط دارای سوپاپ اطمینان،قفل اهرم شارژ به همراه دو عدد واشر اضافه و یدکی دارای بند پشتی ساخت کشور ترکیه
  • ابعاد
    ۱۹x19x41 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • طول شلنگ
    ۱.۲
  • ظرفیت مخزن
    ۵ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    تا ۵ لیتر
  • وزن
    ۱۲۸۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سمپاش دستی سامکو مدل YP-GH-1.5L گنجایش ۱.۵ لیتر

سمپاش دستی سامکو مدل YP-GH-1.5L گنجایش 1.5 لیتر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – سمپاش سامکو با ظرفیت مخزن ۱.۵ لیتر – دارای بدنه از جنس پلاستیک فشرده- مستحکم و شفاف – با تلمبه کردن اهرم روی سمپاش به راحتی شروع به پاشش میکند
  • ابعاد
    ۳۰x22x12 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت مخزن
    ۱۵۰۰ سی‌سی
  • وزن
    ۲۴۵ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سمپاش شارژی هیوندای مدل HP1681 گنجایش ۱۶ لیتر

سمپاش شارژی هیوندای مدل HP1681 گنجایش 16 لیتر

مشخصات

  • اقلام همراه
    شارژر ۴عدد سری نازل
  • ابعاد
    ۳۸x15x55 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلی‌اتیلن
  • طول شلنگ
    ۱.۵ متر
  • ظرفیت مخزن
    ۱۶۰۰۰ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    ۱۰.۱ تا ۲۰ لیتر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    لنس تلسکوپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سمپاش کنزاکس مدل KPS-109 حجم ۹ لیتر

سمپاش کنزاکس مدل KPS-109 حجم 9 لیتر

مشخصات

  • اقلام همراه
    لنس
  • سایر توضیحات
    – فشار عملیاتی: ۰.۲ الی ۰.۴ مگاپاسکال – دارای سوپاپ تنظیم فشار – مخزن برای نشان دادن حجم محلول درون – سمپاش دوشی ۹ لیتری کنزاکس با سطح مقطع و تکیه گاه مناسب جهت حفظ تعادل
  • ابعاد
    ۵۸×۱۸×۱۸ سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • طول شلنگ
    ۱.۲ متر
  • ظرفیت مخزن
    ۹ سی‌سی
  • محدوه ظرفیت
    ۵.۱ تا ۱۰ لیتر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های سمپاش
    سمپاش دوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه سمپاش در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پمپ آب

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام…این مطالب عالی بود..ما برای ضد عفونی برای کرونا می خواهیم یک سمپاش برای مسجد بخریم…به نظر شما چه مارکی و چه لیتراژی بخریم..اگر ایرادی ندارد پیشنهادتان به ایمیلم ارسال کنید….تشکر.

  2. برای باغ با مساحت ۷۰۰متر به نظر شما مدل ای اس اچ دستی و هیوندایی دستی مقایسه شود بلحاظ قدرت و ارتفاع پاشش و یکنواختی چقدر قابل مقایسه است؟ ایا قیمت دو برابر هیوندایی کیفیت دو برابری هم دارد یا پول مارک میدیم؟

    1. هیچ وقت کیفیت را فدای خرید جنس ارزان‌تر نکنید…البته ای اس اچ هم محصول با کیفیتی اما تفاوتش با مدل هیوندایی شب و روزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا