باغبانی

شلنگ توالت، راهنمای خرید شلنگ توالت فرنگی و ایرانی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شلنگ توالت باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از اجزای مهم و ضروری در توالت هر خانه‌ای شلنگ توالت است. در زمان‌های گذشته مردم در توالت منزل خود از آفتابه استفاده می‌کردند که کار با آن بسیار دشوار بود. با روی کار آمدن شیرآلات مدرن آفتابه سنتی جای خود را به شلنگ توالت داد. استفاده از شلنگ به مراتب ساده تر از آفتابه بود به همین علت توانست جایگاه خود را در بازار حفظ کند. آفتابه معمولا از شیر آب پر می‌شد و دمای آب قابل تنظیم نبود. امروزه شلنگ توالت به شما کمک می‌کند تا خودتان را با آب با دمای دلخواه شستشو دهید.

شاید در نگاه اول خرید شلنگ توالت کار ساده‌ای به نظر برسد، اما زمانی که به قصد خرید این محصول به یک فروشگاه شیرآلات ساختمانی مراجعه می‌کنید با سیل عظیمی از مدل‌ها مواجه می‌شوید که می‌تواند شما را گمراه کند. ما در این راهنمای خرید کامل به شما کمک می‌کنیم تا خیلی سریع و بدون هیچ گونه نگرانی شلنگ توالت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید شلنگ توالت را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع شلنگ توالت موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شلنگ توالت باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

شلنگ توالت چیست و چه کاربردی دارد؟

شلنگ دستشویی یه همان شلنگ توالت وسیله‌ای است که در سرویس بهداشتی بر روی شیر توالت بسته می‌شود و به منظور انتقال آب برای شستشوی اندام جنسی و مقعد مورد استفاده قرار می‌گیرد. در برخی مدل‌ها روی نوک شلنگ یک فشار شکن نصب می‌شود که از پرتاب ناگهانی آب بر روی لباس و خیس شدن فرد جلوگیری می‌کند. این وسیله در دو نوع فلزی و پلاستیکی تولید می‌شود که در ادامه همین مقاله به توضیح تک تک آن‌ها می‌پردازیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید توالت فرنگی

اجزای تشکیل دهنده شلنگ توالت:

هر شلنگ سرویس بهداشتی از قطعات زیر تشکیل شده که در ادامه هر قسمت را به شما معرفی می‌کنیم:

  1. مهره اتصال به تنه: این مهره می‌تواند از موادی مانند زاماک، پلاستیک و برنج ساخته شود. برنج از همه باکیفیت‌تر و بی‌کیفیت‌تر از همه زاماک می‌باشد.
  2. تیوب شلنگ: این قسمت از جنس لاستیک و پلاستیک نرم ساخته می‌شود. هر چه جنس تیوب بهتر باشد شلنگ از طول عمر بیشتری برخوردار است. طول شلنگ نقش مهمی در کارکرد شلنگ دارد. هرچه طول شلنگ بیشتر باشد، احتمال سوراخ شدن آن افزایش پیدا می‌کند.
  3. روکش محافظ تیوب: یک لایه فلزی که از جنس استیل ضد زنگ است به حالت فنری دور تا دور تیوب را پوشانده که هر چه وزن این ورقه سنگین‌تر باشد نشان از ضخامت بالاتر فلز و در نتیجه طول عمر بیشتر آن را دارد.
  4. مهره فنجانی: در بیشتر شیرآلات امروزی مهره اتصالبه تنه مستقیم روی شیر بسته نمی‌شود و شما به یک مهره رابط شلنگ یا همان مهره فنجانی نیاز دارید. جنس این مهره هم از برنج، زاماک و پلاستیک است که بی‌کیفیت‌ترین جنس آن زاماک و باکیفیت‌ترین جنس آن برنج می‌باشد.
  5. پرلاتر یا فشار شکن: یک طوری فلزی یا پلاستیکی که مسئول مخلوط کردن آب با هوا است. در نمونه‌های باکیفیت این قطعه از جنس فلز ساخته می‌شود و قابل تمیز شدن می‌باشد. اما در نمونه ارزان قیمت جنس توری از پلاستیک بوده و قابلیت تمیز کردن را ندارد.
  6. قلاب اتصال به دیوار: برای اینکه شلنگ روی زمین نیوفتد و بهداشتی بماند، با نصب این قلاب شلنگ به راحتی روی دیوار قرار می‌گیرد و از آلودگی به دور می‌ماند.

انواع شلنگ توالت موجود در بازار:

این وسیله هم مانند سایر لوازم ساختمانی انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها بهترین مدل‌ را برای خود خریداری کنید. برای سهولت در خرید ما در ادامه شما را با انواع شلنگ سرویس بهداشتی موجود در بازار آشنا می‌کنیم.

  • شلنگ توالت پلاستیکی: ارزان‌ترین و قدیمی‌ترین شلنگی که همه با آن آشنایی دارید نمونه پلاستیکی است. این شلنگ‌ها معمولا در رنگ سفید تولید می‌شوند و فاقد فشار شکن هستند. در برخی مدل‌ها از یک توری فلزی در انتهای شلنگ برای صاف کردن آب خارج شده از شلنگ استفاده می‌کنند. قیمت شلنگ پلاستیکی از نمونه فلزی ارزان‌تر است.
  • شلنگ توالت فنری: این مدل در واقع همان شلنگ پلاستیکی است که به منظور زیبایی و مقاومت بیشتر دور تا دور آن یک فلز استیل ضد زنگ فنری پیچیده شده است. با توجه به سلیقه کاربر در دو نوع براق و مات تولید می‌شود. توجه داشته باشید که قیمت این مدل مقداری از نمونه پلاستیکی گران‌تر است، البته فراموش نکنید که نمونه فلزی چند برابر یک شلنگ پلاستیکی عمر می‌کند و بیشتر مدل‌های فلزی دارای ضمانت ده ساله هستند.
  • شلنگ توالت استیل براق: اگر به زیبایی و درخشندگی سرویس بهداشتی خود اهمیت می‌دهید، بد نیست به فکر خرید یک شلنگ فنری براق باشید. ترکیب یک شیر توالت براق با سک شلنگ براق سرویس بهداشتی شما را به یک مکان زیبا تبدیل می‌کند. درست است که براق بودن زیبایی شیرآلات شما را چند برابر می‌کند، اما اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که سختی آب زیاد است، خیلی سریع لکه آب بر روی آن باقی می‌ماند و شستشوی آن کار ساده‌ای نخواهد بود.
  • شلنگ توالت استیل مات: شاید بتوان یک شیلنگ استیل مات را بهترین شلنگ سرویس بهداشتی دانست. چون علاوه بر زیبایی و طول عمر بیشتر ظاهری مدرن و قابل توجه به سرویس بهداشتی شما می‌دهد. اگر از شیرآلات استیل مات استفاده می‌کنید، بهتر است شلنگ خود را هم از جنس استیل مات خریداری نمائید. استیل مات لکه آب را به خود کمتر می‌گیرد و برای مناطقی که سختی آب در آن‌ها زیاد است بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شلنگ توالت فلزی یا پلاستیکی:

پاسخ دادن به‌این سوال کار ساده‌ای نیست، چون بستگی به خود شما دارد. شلنگ‌های فلزی جذب مواد بیشتری دارند اما شلنگ‌های پلاستیکی جذب مواد روی سطح را ندارند. در عوض طول عمر مدل‌های فلزی بیشتر از نمونه‌ای پلاستیکی است. از طرفی شلنگ پلاستیکی نسبت به شلنگ فلزی قیمت کمتری دارد. شلنگ‌های سرویس بهداشتی پلاستیکی آنتی باکتریال هستند یعنی باکتری را به خود نمی‌گیرند.

نحوه نصب شلنگ توالت:

نصب این قطعه بر روی شیر توالت کار چندان پیچیده‌ای نیست به شرط اینکه سایز دقیق شلنگ را انتخاب و خریداری کنید. برای نصب به هیچ عنوان از نوار تلفون یا چسب مزدا استفاده نکنید. این کار نه تنها به آب بندی کردن شلنگ کمک نمی‌کند، بلکه یکی از اصلی ترین علت‌های نشتی آب از شلنگ است. برای نصب واشر مخصوص را درون مهره اتصال قرار دهید و شلنگ را به آرامی روی شیر توالت نصب کنید. بهتر است به کمک یک آچار فرانسه مهره را تا جایی سفت کنید که نشتی آبی نداشته باشید. در پایان نیز پایه نگهدارنده شلنگ را روی دیوار با پیچ و رول پلاک به خوبی محکم کنید و شلنگ را روی پایه قرار دهید.

بهترین مارک شلنگ توالت:

اینکه بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین برند این محصول به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت موجود در بازار کم لطفی کرده باشیم. زیرا برند‌های باکیفیت زیادی در بازار هستند که در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای شلنگ سرویس بهداشتی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • شلینگ دستشویی نهرین
  • شلنگ دستشویی هامین
  • شلنگ دستشویی چارسو
  • شلنگ دستشویی شیهاب نوین
  • شلنگ دستشویی هانیس

شلنگ توالت از کجا بخریم؟

به طور کلی دو روش معروف برای خرید این محصول وجود دارد: خرید حضوری و خرید اینترنتی. این شما هستید که باید انتخاب کنید که خرید خود را از چه طریقی انجام دهید. هر روش مزایا و معایب خاص خود را دارد که در ادامه شما را با این روش‌ها بیشتر آشنا می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: یکی از شناخته‌ترین روش‌های خرید در جهان می‌باشد. در این روش باید از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه ابزار آلات ساختمانی مراجعه کنید. توجه داشته باشید که در این روش تنوع محصول چندان زیاد نیست و جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود. از مزایای این روش می‌توان به مشاهده محصول از نزدیک و خرید آنی همان لحظه اشاره کرد.
  2. خرید اینترنتی شلنگ توالت: شاید یک روش خرید جدید در ایران باشد که چند سالی می‌شود که رواج پیدا کرده است. برای خرید از این روش نیاز له خروج از منزل یا محل کار خود را ندارید. شما می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را خریداری کنید. در این روش تا هفت روز امکان مرجوعی کالا وجود دارد. تنها ایرادی که به این روش وارد می‌شود این است که برای برخی شهرستان‌ها دو تا سه روز کاری زمان می‌برد که جنس به دست شما برسد.

راهنمای خرید شلنگ توالت:

قبل از نهایی کردن خرید خود بهتر است چند نکته در مورد خرید این محصول را بیاموزید. همان طور که گفته شد شلنگ‌های توالت در دو نوع فلزی و پلاستیکی تولید و روانه بازار می‌شوند. شلنگ پلاستیکی لکه و رسوب به خود نمی‌گیرد و آنتی باکتریال است، اما طول عمر زیادی ندارد. شلنگ‌های فلزی دارای یک لایه محافظ از جنس استیل ضد زنگ هستند که سالیان سال دوام می‌آورد. متاسفانه آنتی باکتریال نیست و جرم و رسوب را به خود جذب می‌کند. خوشبختانه به راحتی می‌توان با مواد شوینده ان را شستشو داد. مهره و اتصالات آن‌ها از جنس برنج، پلاستیک و زاماک هستند که برنج باکیفیت‌ترین و زاماک بی‌کیفیت‌ترین آن‌ها می‌باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فلاش تانک توالت

نکات مهمی که هنگام خرید شلنگ توالت باید در نظر بگیرید:

  1. قیمت محصول: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید شلنگ دستشویی باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، هر چه بیشتر هزینه کنید، جنس باکیفیت‌تری خریداری می‌کنید. البته این به این معنی نیست، که اجناس گران قیمت همه باکیفیت هستند. بلکه اجناس ارزان قیمت معمولا از کیفیت لازم برخوردار نیستند.
  2. نوع محصول: همان طور که در ابتدای این مقاله به آن پرداختیم، این محصول در دو نوع پلاستیکی و فلزی تولید می‌شود. نمونه فلزی محکم بوده و طول عمر بیشتری دارد ولی متاسفانه جرم و رسوب به راحتی جذب آن می‌شود. اما نمونه پلاستیکی قیمت کمتری دارد، جرم و رسوب به خود نمی‌گیرد و آنتی باکتریال است. البته شلنگ پلاستیکی نسبت به فلزی طول عمر کمتری دارد.
  3. نوع تیوب: در داخل شلنگ‌های فلزی یک تیوب استفاده می‌شود، که مسئولت هدایت آب می‌باشد، جنس تیوب نقش مهمی در طول عمر و کارکرد شلنگ دارد. معمولا در ساخت شلنگ‌های ارزان قیمت تیوب باکیفیتی به کار نمی‌رود، پس اگر یک شلنگ قیمت خیلی ارزانی داشت، شک نداشته باشید که تیوب به کار رفته در آن از نوع بی کیفیت است. توجه داشته باشید که یک تیوب باکیفیت سالیان سال برای شما کار خواهد کرد.
  4. جنس روکش تیوب: همان طور که گفته شد روی تیوب شلنگ‌های فلزی یک لایه محافظ از جنس استیل وجود دارد. استیل‌های آبکاری شده معمولا براق‌تر هستند و طول عمر بالاتری دارند. برای درک اینکه یک شیلنگ از روکش باکیفیت برخوردار است یا نه به وزن آن توجه کنید. معمولا شلنگ‌های سنگین از روکش استیل ضخیم‌تر و باکیفیت‌تری ساخته شده‌اند.
  5. طول شلنگ: این بسته به فاصله سنگ توالت و توالت فرنگی با شیر توالت دارد. هر چه این فاصله بیشتر باشد، شما به شلنگی با طول بیشتر نیاز دارید. توجه داشته باشید که هر چه طول شلنگ شما بلند‌تر باشد، استفاده از آن آسان‌تر می‌باشد. البته شلنگ با طول خیلی زیاد هم خوب نیست چون امکان پیچ خوردن و پاره شدن تیوب داخل آن به دور از انتظار نیست.
  6. جنس مهره اتصال: همان طور که گفته شد شلنگ دستشویی به وسیله یک مهره از جنس پلاستیک، برنج و زاماک به شیر توالت متصل می‌شود. اگر به دنبال یک جنس باکیفیت هستید به شما مهره برنجی را پیشنهاد می‌کنیم. به هیچ عنوان شلنگ‌هایی که مهره آن‌ها ‌از زاماک ساخته شده را خریداری نکنید، زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند. و در برخی مواقع هنگام بستن شلنگ شکسته می‌شود و شلنگ را باید دور بیاندازید.

روش نگهداری از شلنگ توالت:

  • به هیچ عنوان از این شلنگ برای شستشوی سرویس بهداشتی استفاده نکنید، چون طول آن برای این کار کافی نیست و کشش بیش از اندازه به شلنگ باعث پاره شدن آن می‌شود.
  • هرگز برای تمیز کردن شلنگ فلزی از محلول‌های شوینده اسیدی استفاده نکنید، زیرا سبب سیاه شدن و بدفرم شدن شلنگ شما می‌شود. برای این کار از محلول شستشوی شیرآلات استفاده کنید.
  • از وارد کردن هر گونه ضربه به شلنگ برای تمیز کردن فیلتر نوک آن خودداری کنید. رسوب آب با ضربه تمیز نمی‌شود و فقط به شلنگ خود آسیب وارد می‌کنید.
  • برای بلند شدن از روی دستشویی از شلنگ کمک نگیرید، زیرا تحمل وزن شما را ندارد و امکان پاره شدن تیوب چند برابر می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید شلنگ توالت مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از چند مدل شلنگ توالت ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شلنگ توالت اوج مدل A01

شلنگ توالت اوج مدل A01

مشخصات

  • سایر توضیحات
    رنگ کرومشلنگ ریز بافت کشیدارای نشان استانداردمحصول همراه با پایه نگهدارنده شلنگ و سر پیچ وصل به شیر
  • قطر
    ۱.۴ سانتی‌متر
  • نوع اتصال سر شلنگ
    پیچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شلنگ توالت مدل en85

شلنگ توالت مدل en85

مشخصات

  • جنس کالا
    ریزبافت برنجی
  • قطر
    ۲ سانت سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شلنگ توالت مدل ۰۱

شلنگ توالت مدل 01

مشخصات

  • سایر توضیحات
    شلنگ توالت
  • قطر
    ۱۲.۵ میلیمتر سانتی‌متر
  • نوع اتصال سر شلنگ
    پیچ ومهره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شلنگ توالت شیهاب نوین مدل SH01

شلنگ توالت شیهاب نوین مدل SH01

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای پایه نگهدارنده دیواری شلنگ
  • جنس کالا
    بافت استیل دوبل ، مهره اتصال برنجی
  • قطر
    ۱.۴ سانتی متر سانتی‌متر
  • نوع اتصال سر شلنگ
    پیچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شلنگ توالت مدل ۵۰۵۰

شلنگ توالت مدل 5050

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ریز بافت- دوسر برنجی- قابلیت کشتسانی بالا- دارای سری حباب ساز و پرفشار
  • قطر
    ۱.۵ سانتی متر سانتی‌متر
  • نوع اتصال سر شلنگ
    مهره برنجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شلنگ توالت چارسو مدل ریزبافت برنجی GLD

شلنگ توالت چارسو مدل ریزبافت برنجی GLD

مشخصات

  • جنس کالا
    استیل
  • حداکثر فشار
  • قطر
    ۱.۴ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شلنگ توالت چارسو مدل ریز بافت برنجی CRMT

شلنگ توالت چارسو مدل ریز بافت برنجی CRMT

مشخصات

  • سایر توضیحات
    شلنگ توالت کروم مات چارسو
  • جنس کالا
    استیل
  • حداکثر فشار
  • قطر
    ۱.۴ سانتی‌متر
  • نوع اتصال سر شلنگ
    پیچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شلنگ توالت برنجی ریز بافت شیهاب نوین مدل SA113

شلنگ توالت برنجی ریز بافت شیهاب نوین مدل SA113

مشخصات

  • سایر توضیحات
    محصول همراه با پایه نگهدارنده شلنگ و سر پیچ وصل به شیرشلنگ ریز بافت با اتصالات برنجی
  • قطر
    ۱.۴ سانتی متر سانتی‌متر
  • نوع اتصال سر شلنگ
    پیچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شلنگ توالت هامون مدل H01

شلنگ توالت هامون مدل H01

مشخصات

  • سایر توضیحات
    اتصالات برنجیرنگ نقره ایمقاومت بالا در مقابل خمش و سایشدارای درخشندگی
  • جنس کالا
    فلز آبکاری شده
  • قطر
    ۱۴ میلیمتر سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شلنگ توالت ایران خرطوم مدل هانیس

شلنگ توالت ایران خرطوم مدل هانیس

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دارای مهر استاندارد- دارای بافتی مناسب- دوسر برنجی- قابلیت کشتسانی بالا- دارای سری حباب ساز و پرفشار
  • جنس کالا
    کروم
  • قطر
    ۱.۵ سانتی‌متر
  • نوع اتصال سر شلنگ
    دوسر برنجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شلنگ توالت مدل ۰۰۱

شلنگ توالت مدل 001

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای اتصالات، رنگ نقره ای، مقاومت بالا در مقابل خمش و سایش، دارای درخشندگی
  • جنس کالا
    استیل
  • قطر
    ۱.۴ سانتی متر سانتی‌متر
  • نوع اتصال سر شلنگ
    پیچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شلنگ توالت هانیس مدل S1

شلنگ توالت هانیس مدل S1

مشخصات

  • جنس کالا
    کرم ریزبافت
  • قطر
    ۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شلنگ توالت نهرین مدل ۳۲۰

شلنگ توالت نهرین مدل 320

مشخصات

  • جنس کالا
    پلاستیک
  • حداکثر فشار
    ۲
  • قطر
    ۱ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شلنگ توالت نهرین مدل M-220

شلنگ توالت نهرین مدل M-220

مشخصات

  • سایر توضیحات
    اتصالات سری و انتهایی از آلیاژ برنجآلیاژ استیل استاندارد و بدون تغییر رنگاقلام همراه شامل پایه نگهدارنده شلنگ،واشر آب بندی و تبدیل سری شلنگ
  • قطر
    ۱.۴ سانتی متر سانتی‌متر
  • نوع اتصال سر شلنگ
    فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شلنگ توالت مدل ۰۰۳

شلنگ توالت مدل 003

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای اتصالات، رنگ نقره ای، مقاومت بالا در مقابل خمش و سایش، دارای درخشندگی
  • جنس کالا
    استیل
  • قطر
    ۱.۴ سانتی متر سانتی‌متر
  • نوع اتصال سر شلنگ
    پیچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شلنگ توالت چارسو مدل ریز بافت برنجی WH

شلنگ توالت چارسو مدل ریز بافت برنجی WH

مشخصات

  • جنس کالا
    استیل
  • حداکثر فشار
  • قطر
    ۱.۴ سانتی متر سانتی‌متر سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شلنگ توالت شیهاب نوین مدل ریز بافت ۱۲۵

شلنگ توالت شیهاب نوین مدل ریز بافت 125

مشخصات

  • سایر توضیحات
    محصول همراه با پایه نگهدارنده شلنگ و سر پیچ وصل به شیر
  • جنس کالا
    برنج استیل
  • حداکثر فشار
    ۲
  • قطر
    ۱.۳ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شلنگ توالت استیل نهرین مدل ۲۱۲

شلنگ توالت استیل نهرین مدل 212

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای سری حباب ساز و پر فشاردارای کیفیت عالی مواد اولیهدارای نشان استاندارد ملی
  • قطر
    ۲ سانتی متر سانتی‌متر
  • نوع اتصال سر شلنگ
    فلزی – کروم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شلنگ توالت مدل ۰۰۳

شلنگ توالت مدل 003

مشخصات

  • جنس کالا
    پلاستیک
  • قطر
    ۴ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شلنگ توالت چارسو مدل ریزبافت برنجی CH

شلنگ توالت چارسو مدل ریزبافت برنجی CH

مشخصات

  • جنس کالا
    استیل
  • حداکثر فشار
  • قطر
    ۱.۴ سانتی‌متر
  • نوع اتصال سر شلنگ
    پیچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شلنگ توالت طلایی هامین

شلنگ توالت طلایی هامین

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ساخته شده از فلز برنج و لوله استیل مرغوب با کیفیت بالادارای آبکاری دوبلدارای لوازم جانبی کاملیکسال گارانتیکیفیت ساخت بالابسته بندی مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شلنگ توالت ایران خرطومHanis

شلنگ توالت ایران خرطومHanis

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ساخت ایران مهره برنجی با کله فلزی
  • قطر
    ۲ سانت سانتی‌متر
  • نوع اتصال سر شلنگ
    برنجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شلنگ توالت مهرسام مدل A-220

شلنگ توالت مهرسام مدل A-220

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – درشت بافت – مقاوم در برابر زنگ زدگی- با کیفیت و با دوام- محصول همراه با پایه نگهدارنده شلنگ و سر پیچ وصل به شیر
  • جنس کالا
    استیل
  • قطر
    ۱.۶۵ سانتیمتر سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شلنگ توالت البرز اتصال سبز مدل اکونومی

شلنگ توالت البرز اتصال سبز مدل اکونومی

مشخصات

  • جنس کالا
    استیل
  • قطر
    ۱.۴ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شلنگ توالت مدل ۰۰۴

شلنگ توالت مدل 004

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای اتصالات، رنگ نقره ای، مقاومت بالا در مقابل خمش و سایش، دارای درخشندگی
  • جنس کالا
    استیل
  • قطر
    ۱.۴ سانتی متر سانتی‌متر
  • نوع اتصال سر شلنگ
    پیچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شلنگ توالت در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اتو ریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا