باغبانی

قیچی شاخه زن، راهنمای خرید قیچی شاخه زن تلسکوپی رونیکس و فیسکارس

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید قیچی شاخه زن باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

به عنوان بخشی از مراقبت از باغ خود، ممکن است مجبور شوید درختچه‌ها را کوتاه کنید. همیشه برای انجام کار به قیچی شاخه زن نیاز ندارید. این به دلیل این است که چندین قیچی بزرگ برای برش بوته‌ها وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید. ما باید به برخی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار نگاهی بیندازیم تا به شما کمک کنیم در مورد کاربرد قیچی شاخه زن بیشتر بدانید و اینکه کدام یک را باید از بین قیچی‌های موجود انتخاب کنید. هرس یک کار ضروری در باغ است که گیاهان را سالم و مرتب نگه می‌دارد. این شامل همه چیز است، از گل‌های کهنه گرفته تا خرد کردن شاخه‌ها. هر گونه رشد مرده یا بیمار را از بین می‌برد، به گیاه شکل می دهد و اندازه آن را محدود می‌کند. هرس همچنین تولید جوانه‌ها را برای تولید گل و میوه تشویق می کند. باغ شما برای حفظ تعادل سالم خود به این هرس منظم متکی است. حتی می‌توانید با برداشتن قلمه از درختان یا بوته‌های مستقر، گیاهان جدید را به وجود آورید.

وقتی لیست کارهایی را که باید انجام دهید را برای کارهای بیرون جمع می‌کنید، درختان و درختچه هایی را که به حیاط شما سایه و علاقه می بخشند را فراموش نکنید. گیاهان چوبی، که شامل برخی از انگورها می‌شود، به اندازه باغ گل یا سبزی به مراقبت نیاز ندارند، اما بیشتر آن‌ها از هرس گاه به گاه سود می‌برند. این وظیفه‌ای است که نیاز به یک قیچی شاخه زن دارد که گاهی به آن دستگاه هرس دسته بلند نیز گفته می‌شود. دستگیره دو دستی به شما اهرمی می‌دهد، بنابراین قیچی شاخه زن شما می‌تواند شاخه‌هایی تا قطر ۲ اینچ را تحمل کند و دسته‌های بلندتر به شما دسترسی بیشتری برای هرس شاخه‌های بالاتر می‌دهد. قیچی‌های شاخه زنی که در زیر فهرست شده‌اند باعث می‌شوند درختچه‌ها و درختان شما مرتب باشند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قیچی شاخه زن را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع قیچی شاخه زن آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قیچی شاخه زن باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

قیچی شاخه زن چیست و چه کاربردی دارد؟

لوپر یا همان قیچی شاخه زن ابزاری برای بریدن شاخه‌هایی است که قطر آن‌ها بیشتر از ۱/۲ اینچ می‌باشد، اما قطر آن‌ها کمتر از دو اینچ است. برای شاخه‌ها و ساقه‌های کوچک‌تر، برای گل‌های خشک‌شده و برای بریدن گیاهان و گل‌های تازه، به برادر کوچک‌تر، یک قیچی هرس نیاز دارید. اگر نیاز به بریدن شاخه‌های بزرگتر از دو اینچ دارید، باید به سمت اره هرس حرکت کنید. لوپرها معمولا دو دسته هستند، با دو نوع تیغه متفاوت و سه نوع مکانیسم برش که نیروی مورد استفاده را چند برابر می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا شاخه‌های ضخیم تر را با تلاش کمتر برش دهید. برخی از آن‌ها دارای دسته تلسکوپی هستند تا بتوانید به درخت یا درختچه بلندتر برسید. مواد مختلفی برای تیغه‌ها، دسته‌ها و دستگیره‌ها استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه سمپاش

انواع قیچی شاخه زن:

از نظر نوع عمل برش، لوپرها به دو نوع هرس دستی تقسیم می‌شوند که در ادامه به توضیح تک تک آن‌ها می‌پردازیم.

  1. قیچی شاخه زن بای پس: اینها پرکاربردترین مدل لوپر هستند که از دو تیغه تشکیل شده‌اند که مانند قیچی از روی هم می‌لغزند. آن‌ها معمولاً تمیزترین برش را روی چوب زنده ایجاد می‌کنند و به گیاه اجازه می‌دهند تا سریعتر بهبود یابد. با این حال، هنگام بریدن شاخه‌های خشک و مرده گیر می‌کنند که می‌تواند تیغه آن‌ها را خم کند.
  2. قیچی شاخه زن سندان: اینها یک تیغه مستقیم دارند که وقتی روی لبه صاف یا سندان بسته می‌شود، آن را برش می‌دهد. در مورد آن مانند یک چاقوی روی تخته خرد کردن فکر کنید. از آنجایی که تیغه اغلب هنگام برش ساقه‌ها را خرد می‌کند، مگر اینکه تیغه بسیار تیز باشد. بهتر است از آن‌ها روی چوب‌های مرده یا برای تراش دادن چوب زنده قبل از برش نهایی و تمیز با برش‌های بای پس استفاده شود. به دلیل طراحی خاص آن‌ها، اغلب می‌توانند شاخه‌های ضخیم تری را نسبت به بای پس لوپرها برش دهند.

نکته: اگر ضخامت بیشتر از ۲ اینچ را برش می‌دهید، بهتر است از اره هرس استفاده کنید.

انواع قیچی شاخه زن بر اساس مکانیسم نیرو:

  • لوپرهای جغجغه‌دار: همان‌طور که ضامن‌گیرهای جغجغه‌دار را فشار می‌دهید، آن‌ها چفت می‌شوند تا بتوانید باز کنید و دوباره فشار دهید و برش را به‌جای یک‌باره در مراحل آسان انجام دهید.
  • لوپرهای اکشن مرکب: با نقاط محوری متعدد و قطعات متحرک، این لوپرها باید بیشتر باز شوند تا تیغه‌ها در اطراف یک شاخه قرار گیرند.
  • لوپرهای چرخ دنده‌دار: این لوپرها دقیقاً همان چیزی هستند که به نظر می رسند، یعنی دارای مکانیزم چرخ دنده‌ای در نقطه تکیه گاه هستند که هنگام برش اهرم بیشتری را به شما می‌دهد.‌‌

آموزش هرس کردن با قیچی شاخه زن:

اگر در یک بوته انبوه دارید، از دستکش کار محکم و احتمالاً عینک ایمنی استفاده کنید. محل دقیق برش و زاویه برش سالم را انتخاب نمائید. همان‌طور که از لوپرها استفاده می‌کنید، توجه به این نکات ممکن است کمک کننده باشد:

  • محل برش عالی برای برش‌های بای پس: برای برش دقیق تر، خود تیغه را با محل برش خود ردیف کنید. به یاد داشته باشید که تیغه از کنار پایه ضخیم خود عبور می‌کند، بنابراین نقطه دقیقی که تیغه از آن عبور می‌کند با چرخاندن ابزار تقریباً ۱/۴ اینچ جابه‌جا می‌شود.
  • چوب را به عمق لوپرها برسانید: لوپر خود را کاملا باز کنید و شاخه را تا انتها به داخل تیغه ببرید. بریدن وسوسه انگیز است، اما این روش ضعیف تر برش به دستان شما فشار می آورد و تیغه را به سرعت کُند می‌کند.
  • برش را انجام دهید: در حالی که چوب به درستی درون قیچی قرار گرفته است، قیچی‌ها را از طریق شاخه با یک حرکت سیال ببندید.

جنس تیغه قیچی شاخه زن:

طیف وسیعی از مواد وجود دارد که می‌توان تیغه های لوپر را از آن‌ها ساخت و فقط برای اینکه فرآیند تصمیم گیری شما پیچیده شود، تیغه‌ها ممکن است یکی از انواع پوشش‌های تخصصی را نیز داشته باشند. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه لوپر مورد نظر شما ارزان‌تر باشد، احتمالاً تیغه‌های آن‌ها دوام کمتری خواهند داشت. این نکته به ویژه در هنگام انتخاب بای پس گیرها که با تیغه‌های برآمده یا تاب‌دار می تواند به گیاهان شما آسیب برساند بسیار مهم است. هنگامی که شروع به بررسی لوپرهای موجود در سبک انتخابی خود کردید، خواهید دید که تیغه‌ها ممکن است از یکی از سه ماده زیر ساخته شده باشند که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند.

مواد به کار رفته در ساخت تیغه قیچی شاخه زن:

  1. فولاد سخت شده: این فولاد که به آن فولاد کربنی یا فولاد کربن بالا نیز گفته می‌شود، فولادی است که برای استحکام بیشتر تحت عملیات حرارتی قرار گرفته است. تیغه‌های ساخته شده از فولاد سخت شده برای مدت طولانی‌تری تیز می‌مانند، کمتر خم می شوند و احتمال خرد شدن کمتری دارند. با این حال، آن‌ها سریعتر خورده می‌شوند و به همین دلیل باید در تمیز کردن و نگهداری از آن‌ها دقت بیشتری داشته باشید تا از طول عمر آن‌ها اطمینان حاصل کنید.
  2. فولاد ضد زنگ: تیغه‌های فولادی ضد زنگ که کمی نرم تر از همتایان سخت خود هستند، سریعتر از تیغه‌های با کربن بالا کُند می‌شوند. آن‌ها همچنین به احتمال زیاد آسیب‌هایی مانند خم شدن و تراشه را تحمل می‌کنند که می‌تواند باعث آسیب به گیاه شما شود. طرف دیگر این است که آن‌ها دارای یک لایه محافظ از اکسید کروم هستند که آن‌ها را در برابر خوردگی مقاوم تر می‌کند.
  3. تیتانیوم: چگالی تیتانیوم نصف فولاد است به این معنی که وزن تیغه تیتانیوم نصف وزن تیغه هم اندازه فولاد است. این قوی بوده، اما بر خلاف تصور رایج، به طور قابل توجهی قوی تر از فولاد نیست. در برخی موارد فولاد می‌تواند قوی تر باشد. به همین دلیل است که در صنعت، زمانی که استحکام مهم‌تر است از فولاد استفاده می‌شود، اما زمانی که وزن مهم‌تر است، تیتانیوم فلز انتخابی است.تیتانیوم همچنین از مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار است که آن را به گزینه‌ای محبوب برای پوشش‌های تیغه تبدیل می‌کند. تیغه های فولادی سخت شده را خواهید دید که با پوشش تیتانیوم بهترین استحکام و مقاومت در برابر زنگ زدگی و لکه را برای شما فراهم می‌کند.
  4. پوشش‌های ضد اصطکاک: اینها را می توان در برخی از بای پس لوپرها یافت. این باعث می شود تیغه‌ها راحت تر از روی یکدیگر عبور کنند و به نوبه خود به تیغه‌ها اجازه می‌دهد تا نزدیک تر تنظیم شوند. دفع شیره لوپرهایی را خواهید دید که دارای برچسب دافع شیره یا پوشش مشابه هستند. این پوشش‌ها هیچ کاری برای استحکام یا ظرفیت برش تیغه‌های شما انجام نمی‌دهند، اما احتمال لکه‌گرفتن یا گیرکردن تیغه‌ها را در نتیجه خرده‌ریزی و شیره‌ها کاهش می‌دهند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اره زنجیری

نکات مهم هنگام خرید لوپر یا قیچی شاخه زن:

  1. جنس دستگیره‌ها: شما می‌توانید یک جفت لوپر در طیف گسترده‌ای از مواد دسته مانند چوب، فولاد، آلومینیوم و فایبرگلاس تهیه کنید. به طور معمول، آلومینیوم و فایبرگلاس سبک ترین هستند. بسیاری از آن‌ها دارای یک پوشش ضد لغزش هستند که چسبندگی را بهبود می‌بخشد و از ایجاد تاول جلوگیری می‌کند، بنابراین ایمنی و راحتی در هنگام استفاده را بهبود می‌بخشد.
  2. دستگیره‌های تلسکوپی: دستگیره‌های تلسکوپی به شما این امکان را می‌دهند که در صورت نیاز به دسترسی بیشتر، طول دسته را افزایش دهید. این به شما این امکان را می‌دهد که در بیشتر مواقع با بلندکننده‌های کوتاه‌تر و راحت‌تر کار کنید، اما همچنان در صورت نیاز شاخه‌های بلندتر یا دورتر را ببرید. این‌ها برای بسیاری از موقعیت‌ها یک سازش خوب هستند. همچنین مکانیسم تلسکوپ را از نزدیک بررسی کنید. برخی از آن‌ها در جای خود قفل نمی‌شوند، به خصوص زمانی که به طور کامل کشیده شوند.
  3. جنس تیغه‌ها: تا آنجا که به تیغه‌ها مربوط می شود، بیشتر آن‌ها از فولاد SK-5 ژاپنی با کربن بالا ساخته شده‌اند. این نوع فولاد در ابزارهای برش بسیار محبوب است. سختی و چقرمگی آن از دلایل اصلی این محبوبیت به شمار می‌رود. علاوه بر این، تیغه‌ای که از فولاد کربن بالا SK-5 ساخته شده باشد، حتی پس از استفاده زیاد، تیز باقی می‌ماند، زیرا این نوع فولاد لبه‌های خوبی را حفظ می‌کند. همانطور که گفته شد، نقاط ضعف اصلی فولاد SK-5 مقاومت کم آن در برابر رطوبت و سختی تیز کردن آن است. به طور معمول، این تیغه‌ها دارای لایه‌ای از پوشش آبگریز هستند که از زنگ زدگی محافظت می‌کند و توانایی برش ابزارهای لوپر را بهبود می‌بخشد. داشتن این نوع پوشش برای ابزار جدید خوب است، اما باید در نظر داشته باشید که لوپرها ابزارهای برشی هستند به این معنی که نیاز به تیز کردن دارند. هنگامی که آن‌ها را تیز کنید، پوشش‌ها از بین می روند.
  4. وزن قیچی: بر خلاف قیچی هرس، وزن قیچی باید یک نگرانی بزرگ برای شما باشد. بزرگترین عیب این هرس‌های دسته بلند وزن آنها است. لوپرهایی با وزن بسیار سبک مثلاً ۱.۵ پوندی پیدا می‌شود، همچنین شما می‌توانید لوپرهایی به وزن ۵ پوند را نیز پیدا کنید. وزن معمولی برای اکثر مدل‌های ابزار باغبانی ۳ پوند بیشتر یا کمتر است. لوپرهایی با دسته بسیار بلند بیش از ۴ پوند وزن دارند. هرچه وزن یک لوپر سبکتر باشد، کمتر خسته کننده می‌شود. همچنین کنترل بیشتری را ارائه می‌دهد، زیرا می‌توانید آزادانه روی لوپر مانور دهید. از طرف دیگر، لوپرهای سبک وزن معمولاً کوچک هستند به این معنی که دسته بلند ندارند.
  5. طول قیچی: طول این هرس‌های بلند باید شما را مشکل ساز کند. طول کل ابزار لوپر می‌تواند از ۱۳ تا بیش از ۴۲ اینچ متفاوت باشد. همان‌طور که قبلا ذکر شد، برای رسیدن به شاخه‌های بلند روی درخت، برخی از هرس کننده‌ها دارای دسته‌های قابل گسترش هستند. از آنجایی که دسته قابل باز شدن است، می توانید طول بند قابل افزایش را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. طول لوپرهای قابل افزایش معمولاً ۱۵-۱۶ افزایش می‌یابد. این بسیار عالی است زیرا هنگام استفاده از لوپرها با دسته‌های قابل افزایش، پسوند اهرم را افزایش می‌دهد.
  6. نوع لوپر: دو نوع اصلی از لوپر وجود دارد، لوپرهای بای پس و لوپر سندان. هر کدام برای انواع مختلف هرس بهترین هستند، بنابراین توصیه می‌کنیم یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای هرس شما مطابقت داشته باشد.
  7. ارگونومیک قیچی: گیره‌ها دارای طول‌ها، شکل ها و مواد مختلفی هستند. به دنبال مواردی باشید که در دست گرفتن آن‌ها برای شما راحت است. لوپرها با طیف وسیعی از اندازه ها، شکل ها و مواد دستگیره عرضه می‌شوند. برخی از آنها “به صورت ارگونومیک” طراحی شده‌اند تا متناسب با دست شما باشند، در حالی که برخی دیگر از مواد نرم تر برای کاهش ضربه ساخته شده‌اند. ما متوجه شدیم که دسته‌های نرم‌تر و فوم راحت‌تر هستند، اما در عین حال مستعد آسیب می‌باشند. دستگیره‌های منحنی ممکن است برای برخی افراد راحت تر باشد، اما قبل از خرید آن را امتحان کنید زیرا همه به یک شکل قیچی را نگه نمی‌دارند. همچنین اندازه دستگیره‌ها را بررسی کنید. برخی از آن‌ها نسبتا کوتاه هستند، که قرار دادن دست روی دسته‌ها را هنگام هرس محدود می‌کند.
  8. سپر: همه لوپرهای بهتر دارای یک ضربه گیر یا مکانیزم بالشتک دیگر معمولاً در نزدیکی تیغه‌ها هستند تا از به هم خوردن دسته‌ها هنگام تکمیل برش جلوگیری کند. اطمینان حاصل کنید که سپر هنگام برش از تماس دست‌های شما جلوگیری می‌کند و سعی کنید دریچه‌ها را با قدرت ببندید تا ببینید سپر چقدر ضربه را جذب می‌کند. در دسترس بودن تیغه‌ها و قطعات جایگزین لوپرهای با کیفیت تمام جزئیات دارای یک ضربه گیر هستند که هنگام برش ضربه را کم می‌کند. همه لوپرها را نمی‌توان برای تمیز کردن یا تیز کردن جدا کرد و بسیاری از آن‌ها به شما اجازه نمی‌دهند قطعاتی را که شکسته، فرسوده یا آسیب می بینند، تعویض کنید.
  9. ظرفیت برش یا نسبت قدرت به وزن: اگرچه برخی از قیچی‌ها می‌توانند شاخه‌ها را تا قطر ۲ اینچ برش دهند، اما اگر قیچی‌ها خیلی سنگین هستند و نمی توانید به راحتی از آنها استفاده کنید، دستگیره‌ها برای شما کوتاه تر از آن هستند که بتوانید اهرم کافی داشته باشید، یا دسته ها آنقدر بلند هستند که نمی توانید لوپرها را دور باز کنید. پس داشتن ظرفیت برش ۲ اینچی برای شما مفید نیست. هنگامی که به “قدرت” لوپرها (ظرفیت برش) نگاه می‌کنید، وزن قیچی‌ها را نسبت به قدرت در نظر بگیرید و آن را در مقابل قدرت و تناسب اندام خود بسنجید. در بسیاری از موارد، بهتر است یک جفت لوپر سبکتر با ظرفیت برش کمتر بخرید و سپس از اره هرس برای بریدن شاخه‌های ضخیم تر استفاده کنید.
  10. تنظیمات تیغه: قابلیت تنظیم طاس یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید هنگام انتخاب یک لوپر به دنبال آن باشید. با گذشت زمان ممکن است لوپرها شل شوند و باعث می شود که تمیزی کمتری بریده شوند و با تکه‌های پوست یا چوب ترکیب شوند. هنگامی که یک نمونه قابل تنظیم راخریداری می‌کنید، می توانید اطمینان حاصل کنید که تیغه‌های لوپر شما محکم به هم می رسند و مشکلی ندارند.

روش نگهداری از قیچی شاخه زن:

  • کارایی آسان: از لوپرها با بازوهای کشیده استفاده نکنید، مگر اینکه مجبور باشید، زیرا این کار به سرعت بازوهای شما را خسته می‌کند و ممکن است باعث برش ضعیف شما شود. برای رسیدن به بریدگی‌هایی که با هرس، در عمق درختچه یا کمی بالای سر به سختی می توان به آنها رسید، از قیچی استفاده کنید.
  • اجازه ندهید در حین برش، لوپرهای بای پس پیچ بخورند: هنگام برش، دسته‌ها را محکم بگیرید و اجازه ندهید ابزار بچرخد. اگر بر روی چوب‌هایی که واقعاً برای آن‌ها خیلی بزرگ یا متراکم هستند استفاده می‌کنید، فشار اضافه‌ای که باید اعمال کنید باعث می‌شود ابزار بپیچد. اگر بپیچد، برش تمیز نخواهد بود. اگر احساس می‌کنید این اتفاق می‌افتد، آن را به اره هرس تغییر دهید.
  • از لوپرهای خود بیش از حد استفاده نکنید: قیچی‌ها می‌توانند هر چیزی را که هرس‌های دستی می‌توانند برش دهند، با دسته‌های بلند خود به شما اجازه دهند نیروی کافی برای بریدن بیشتر، از جمله چیزهایی که باید از اره استفاده کنید، اعمال نمائید. همچنین می‌توانید از راه دور با آن‌ها کار کنید. تکیه بیش از حد به اینها ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما ابزارهای دیگر برای شاخه‌های کوچکتر یا بزرگتر مناسب تر هستند. هرس‌های دستی برای استفاده روی چوب‌های کوچک سبک‌تر و خسته‌کننده‌تر هستند، و اره‌ها تنها راه برای تمیز کردن چوب‌هایی هستند که بیش از حد بزرگ هستند و نمی‌توانند در عمق تیغه‌های خود جای بگیرند.
  • آن‌ها را تیز نگه دارید: لوپرها اولین ابزاری هستند که کسل کننده می‌شوند. آن‌ها چوب‌های ضخیم تر از هرس‌های دستی می‌برند و دندانه اره ندارند. استفاده نادرست از آن‌ها آسان است، که آن‌ها را سریعتر کند می‌کند.
  • لوپرهای خود را قبل از نگهداری تمیز کنید: سطوح تیغه‌ها را تمیز و خشک کنید. اگر برای مدت طولانی بدون استفاده نگهداری می‌شوند، یک پوشش نازک روغن روی آن بمالید، اسپری روغن خوب عمل می‌کند. این امر از زنگ زدگی ناشی از رطوبت هوا نیز جلوگیری می‌کند.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید قیچی شاخه زن مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه قیچی شاخه زن ارزان، زیبا و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ قیچی شاخه زن فیسکارس مدل UPX86

قیچی شاخه زن فیسکارس مدل UPX86

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۴۰x15x5 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فولادی
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قیچی باغبانی شاخه زن مدل Astra-1

قیچی باغبانی شاخه زن مدل Astra-1

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۶۵x21x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۱ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قیچی شاخه زن تیوان مدل LST 15 K 142

قیچی شاخه زن تیوان مدل LST 15 K 142

مشخصات

  • سایر توضیحات
    طول کامل این قیچی شاخه زن ۶۶ میباشد که طول تیغه‌ی این محصول ۱۰ سانتی‌متر و طول دسته‌های آن۵۶ سانتی‌متر در نظر گرفته‌شده است. تیغه کروم وانادیوم استفاده شده که طول عمر قیچی را چندین برابر میکند و بسیار تیز میباشد-قابلیت برش انواع شاخه درختان تا قطر ۲۸ میلی متر دارای تیغه فولادی SK5 ضد زنگ با طول ۱۰ سانتی متر دارای دسته های ارگونومیک با طول۵۶ سانتی متر و روکش پلاستیک TPR ضد تعریق و ضد لغزش تکنولوژی اهرمی جهت افزایش نیروی دسته تا ۲۵ درصد دارای وزن ۹۰۰ گرم با طول ۶۶ سانتی متر ساخت چین تحت لیسانس آمریکا دارای استاندارد CE اروپا- این شاخه زن دارای دسته تلسکوپی میباشد و هنگام باز کردن دسته تلسکوپی ان طول کامل این قیچی به ۹۲ سانتیمتر افزایش میابد
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۶۶x22x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قیچی شاخه زن اینکو مدل HLT-7401

قیچی شاخه زن اینکو مدل HLT-7401

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت برش انواع شاخه درختان تا قطر ۲۸ میلی متردارای تیغه فولادی SK5 ضد زنگ با طول ۱۰ سانتی متردارای دسته های ارگونومیک با طول ۵۷ سانتی متر و روکش پلاستیک TPR ضد تعریق و ضد لغزشتکنولوژی اهرمی جهت افزایش نیروی دسته تا ۲۵ درصددارای وزن ۱۳۲۰ گرم با طول ۷۶ سانتی مترساخت چین تحت لیسانس آمریکا دارای استاندارد CE اروپا
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۷۶x24x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۱۳۲۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قیچی شاخه زن لایت مدل JH-1163PT

قیچی شاخه زن لایت مدل JH-1163PT

مشخصات

  • سایر توضیحات
    نوع دسته پروفیل آلمینیوم آلیاژی .tprطول دسته متغیر از ۶۵۰ تا ۱۰۰۰ میلیمترویژگی ها دسته تلسکوپی .افزایش طول پنج مرحله ایینوع تیغه فولاد سخت کاری شده s.k.5وزن قیچی ۱۹۰۰گرمقطر قابل برش ۴۵ میلیمتر
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۶۷x30x67 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قیچی شاخه زن آلتونا مدل ۶۳-۰۳۴۵

قیچی شاخه زن آلتونا مدل 63-0345

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای دسته تلسکوپی چرخشی با قابلیت تنظیم ارتفاع دستهجنس تیغه : فولاد SK5جنس بدنه : آلومینیومدسته آلومینیومی با روکش پلاستیکی ضد لغزش و ضد تعریقطول دسته با قابلیت تغییر ارتفاع از ۶۳ تا ۹۶ سانتی مترقابلیت برش تا قطر ۴۰ میلی متر کشور سازنده اسپانیا (Spain)
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۶۳x8x5 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فولادی
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قیچی شاخه زن فیسکارس کد LX-94

قیچی شاخه زن فیسکارس کد LX-94

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۶۴x5x25 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قیچی شاخه زن رونیکس مدل RH-3121

قیچی شاخه زن رونیکس مدل RH-3121

مشخصات

  • سایر توضیحات
    تیغه با کیفیت ساخته شده از فولاد با حداکثر تیزی و دوامطراحی مخصوص برای برش های سریع ، دقیق و تمیز به منظور آسیب ندیدن گیاه و درختاندسته های ارگونومیک آلومینیومی برای افزایش راحتی حین برش و به حداقل رساندن خستگی در ساعت های کارتیغه با روکش تفلونیسطح ابزار روکش شده با پلاستیکمجهز به دسته تلسکوپی الومینیومی جهت افزایش طول دسته قیچی از ۶۷ تا ۹۴ سانتی مترلوله آلومینیومی ضد زنگدارای دسته های بلند با قابلیت افزایش طول تا ۹۴ سانتی متر برای اعمال نیروی کمتر دست و افزایش قدرت مانوابزاری ایده آل برای شکل دادن به شمشاد و گیاهان تزیینی
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۴۴x15x10 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فلز
  • وزن
    ۱۱۸۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قیچی شاخه زن تیوان مدل AT-595

قیچی شاخه زن تیوان مدل AT-595

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دارای دسته سبک و تلسکوپی- دارای تیغه تیز و از جنس کرین استیل- جنس دسته از آلومینیوم
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۶۷x25x4 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فولادی
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قیچی شاخه زن فیکس تک مدل FHLP0070

قیچی شاخه زن فیکس تک مدل FHLP0070

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۷x2x72 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قیچی شاخه زن مدل ۶۰۸۰

قیچی شاخه زن مدل 6080

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۸۰x30x6 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    آلومینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قیچی شاخه زن مدل GHI-01

قیچی شاخه زن مدل GHI-01

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۵۶x24x4 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فولادی
  • وزن
    ۱۱۴۹ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قیچی شاخه زن تیوان مدل QEFVL 20 -GB 10

قیچی شاخه زن تیوان مدل QEFVL 20 -GB 10

مشخصات

  • سایر توضیحات
    طول کامل این قیچی شاخه زن ۷۲میباشد که طول تیغه‌ی این محصول ۱۰ سانتی‌متر و طول دسته‌های آن۶۲ سانتی‌متر در نظر گرفته‌شده است. تیغه کروم وانادیوم استفاده شده که طول عمر قیچی را چندین برابر میکند و بسیار تیز میباشد-قابلیت برش انواع شاخه درختان تا قطر ۲۸ میلی متر دارای تیغه فولادی SK5 ضد زنگ با طول ۶۲ سانتی متر دارای دسته های ارگونومیک با طول ۱۰ سانتی متر و روکش پلاستیک TPR ضد تعریق و ضد لغزش تکنولوژی اهرمی جهت افزایش نیروی دسته تا ۲۵ درصد دارای وزن ۹۰۰ گرم با طول ۷۲ سانتی متر ساخت چین تحت لیسانس آمریکا دارای استاندارد CE اروپا
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۷۲x20x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قیچی شاخه زن رونیکس مدل RH-3115

قیچی شاخه زن رونیکس مدل RH-3115

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دارای تیغه‌های مسی با قابلیت تیز کردن به دفعات- دارای دسته‌های ثابت با طول: ۷۰ سانتی‌متر- برش آسان شاخه‌هایی با قطر کمتر از ۳ سانتی‌متر
  • ابزار
    قیچی
  • جنس دسته
    فولادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قیچی شاخه زن رونیکس مدل RH-3120

قیچی شاخه زن رونیکس مدل RH-3120

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – تیغه های بسیار سخت شده و تیز فورج شده- دارای دسته تلسکوپی از جنس الومینیوم- طول دسته درحالت باز شده: ۹۰ سانتی‌متر
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۶۰ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فولادی
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ قیچی شاخه زن اینکو مدل HLTS-7401

قیچی شاخه زن اینکو مدل HLTS-7401

مشخصات

  • سایر توضیحات
    تنظیم دسته : ۵ سایز از محدوده ی ۶۷۰ تا ۸۸۰ میلی متر تکنولوژی اهرمی: افزایش نیروی دسته تا ۲۵ درصد برش شاخه درختان: تا قطر ۲۵ میلی متر نوع تیغه: فولادی ضد زنگ با روکش تفلون جنس دسته ها :ارگونومیک با روکش پلاستیک TPR ضد تعریق و ضد لغزش ساخت چین تحت لیسانس
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۶۷x21x1 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • وزن
    ۱۷۲۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ قیچی شاخه زن مدل فولادی

قیچی شاخه زن مدل فولادی

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۰x5x90 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فلز
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ قیچی شاخه زن آلتونا مدل J445

قیچی شاخه زن آلتونا مدل J445

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ساخت کشور اسپانیا- دسته ای از جنس آلومینیوم- تیغه فولادی سخت کاری شده دارای ۳۵ میلی متر حداکثر ضخامت برش- دسته ضد لغزش و ضد تعریق- دارای روکش تفلون ضدخش
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۷۰x25x4 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ قیچی شاخه زن برگر مدل ۴۲۷۰

قیچی شاخه زن برگر مدل 4270

مشخصات

  • سایر توضیحات
    وزن : ۱۳۰۰ گرمجنس تیغه :فولادیظرفیت برش ۴۰ میلیمتر
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۶۵x23x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    آلومینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ قیچی شاخه زن نووا مدل ۲۳۷۱

قیچی شاخه زن نووا مدل 2371

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۷۵x34x4 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فولادی
  • وزن
    ۱۳۹۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ قیچی شاخه زن بهکو مدل BEH -18 دسته تلسکوپی

قیچی شاخه زن بهکو مدل BEH -18 دسته تلسکوپی

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۶۰x17x4 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ قیچی شاخه زن اینکو مدل HLT7101 کد ۰۱۹

قیچی شاخه زن اینکو مدل HLT7101 کد 019

مشخصات

  • سایر توضیحات
    محصول کشور تایواننوع تیغه فولاد SK-5
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۷۲x27x1 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فولادی
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ قیچی شاخه زن فیسکارس مدل FISKARSUP82

قیچی شاخه زن فیسکارس مدل FISKARSUP82

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت دسترسی تا ارتفاع ۳.۵ متر ، قابلیت برش تا زاویه ۲۳۰ درجه
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۱۵۹x12x5 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • وزن
    ۸۷۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ قیچی شاخه زن رونیکس مدل RH-3122

قیچی شاخه زن رونیکس مدل RH-3122

مشخصات

  • سایر توضیحات
    تیغه با کیفیت ساخته شده از فولاد با حداکثر تیزی و دوامطراحی مخصوص برای برش های سریع ، دقیق و تمیز به منظور آسیب ندیدن گیاه و درختاندسته های ارگونومیک آلومینیومی برای افزایش راحتی حین برش و به حداقل رساندن خستگی در ساعت های کارتیغه با روکش تفلونیسطح ابزار روکش شده با پلاستیکلوله آلومینیومی ضد زنگابزاری ایده آل برای شکل دادن به شمشاد و گیاهان تزیینی
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۷۰x20x20 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فلز
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ قیچی شاخه زن اینکو مدل H-L-T-7401

قیچی شاخه زن اینکو مدل H-L-T-7401

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۷۷x24x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۱۳۴۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ قیچی شاخه زن دینگشی مدل Dingqi

قیچی شاخه زن دینگشی مدل Dingqi

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۶۴x10x5 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ قیچی شاخه زن واستر مدل AB-2754

قیچی شاخه زن واستر مدل AB-2754

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۶۷x30x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ قیچی شاخه زن پانی مدل PGS-110

قیچی شاخه زن پانی مدل PGS-110

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قیچی دارای دسته تلسکوپی می باشد.
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۳x22x69 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ قیچی شاخه زن اینکو مدل HLT-7101

قیچی شاخه زن اینکو مدل HLT-7101

مشخصات

  • سایر توضیحات
    Ingco HLT7101 Lopperقابلیت برش انواع شاخه درختان تا قطر ۲۳ میلی متردارای تیغه فولادی SK5 ضد زنگ با طول ۱۵ سانتی متردارای دسته های ارگونومیک با طول ۵۷ سانتی متر و روکش پلاستیک TPR ضد تعریق و ضد لغزشتکنولوژی اهرمی جهت افزایش نیروی دسته تا ۲۵ درصددارای وزن ۹۷۴ گرم با طول ۷۲.۵ سانتی متر یا ۲۹ اینچ بهترین میزان برش تا قطر ۲۳ میلیمترمیزان باز شدن دهانه :۹۰ میلیمترمحصول کشور چین ، تحت لیسانس کشور آمریکا
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۷۲.۵x28x4 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۹۷۴ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ قیچی شاخه زن آلتونا مدل J444

قیچی شاخه زن آلتونا مدل J444

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ساخت کشور اسپانیا- دسته ای از جنس آلومینیوم- تیغه فولادی سخت کاری شده دارای ۳۵ میلی متر حداکثر ضخامت برش- دارای مکانیزم برش مرکب (این مکانیزم متشکل از چندین نقطه محوری و قطعات متحرک که نیروی برش را تا ۳ برابر افزایش می دهند)
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۷۸x28x4 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قیچی شاخه زن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فلش مموری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا