باغبانی

داس موتوری، راهنمای خرید انواع علف زن برقی و موتوری ارزان و پرقدرت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید داس موتوری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از ادوات مهم و ضروری در کشاورزی و باغبانی داس موتوری است. اگر مدتی باغبانی کرده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که در فضای خالی بین درختان درون باغ مقداری گیاه خودرو رشد می‌کنند، این گیاهان به علف هرز معروف هستند، زیرا علاوه بر اینکه هیچ خاصیتی ندارند، جلوی رشد درختان را گرفته و باعث می‌شوند، درختان شما میوه کمتری بدهند. بنابراین شما باید این گیاهان را از بین ببرید. بهترین وسیله برای از بین بردن گیاهان هرز داس موتوری است. این وسیله امکان کوتاه کردن علف‌های کنار درختان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند. در گذشته این کار به وسیله داس دستی انجام می‌شد مستلزم اتلاف زمان و انرژی زیاد بود. اما امروزه به لطف داس موتوری شما بدون هیچ زحمتی می‌توانید ظرف مدت کوتاهی عف‌های کنار درختان باغ خود را از بین ببرید.

همان طور که می‌دانید علف‌های هرز برای کشاورزان هم مشکلات زیادی به وجود می‌آورند. زمانی که شما محصول خود را در زمین می‌کارید به مرور در کنار محصول اصلی یک سری علف هرز شروع به رشد می‌کند که تنها راه از بین بردن آن‌ها داس موتوری است. شما فقط باید این دستگاه را خریداری کنید و شروع به قدم زدن میان زمین کشاورزی خود کنید. هر کجا پوشش گیاهی زیادی را نزدیک به محل محصول کاشته شده خود دیدید، با این دستگاه به راحتی می‌توانید، آن‌ها را از بین ببرید. داس موتوری یکی از جدیدترین وسایلی است که وارد صنعت کشاورزی و باغبانی شده و توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این محصول انواع مختلفی دارد که شما با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. شما داس موتوری را می‌توانید به راحتی از فروشگاه‌های لوازم کشاورزی و باغبانی تهیه و خریداری نمائید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از بین بردن علف‌های هرز به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی زندگی شما تبدیل شده و قصد خرید داس موتوری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این ابزار مهم به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع داس برقی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید داس موتوری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

داس‌موتوری چیست و چه کاربردی دارد؟

یک وسیله برقی یا موتوری دستی است که به منظور کوتاه کردن علف‌های هرز داخل باغ و زمین کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر خلاف دستگاه چمن زن که امکان کوتاه نمودن علف روی زمین غیر مسطح و کناره‌ها را به شما نمی‌داد. دستگاه علف زن یا همان داس موتوری امکان کوتاه کردن علف در زمین غیر هم سطح، کنار دیوار و درختان را برای شما فراهم می‌کند. اندازه و وزن این دستگاه خیلی سبک‌تر از ماشین چمن زن است و شما برای استفاده از این وسیله نیاز به فیزیک بدنی خاصی نخواهید داشت.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سمپاش

اجزای تشکیل دهنده داس موتوری:

  1. موتور دستگاه: شاید این قطعه مهم‌ترین قسمت داس شما به حساب بیاید. این دستگاه دارای دو نمونه موتور است، یکی موتور دو زمانه و دیگری موتور چهار زمانه که از نظر دور موتور قدرت دو زمانه از چهار زمانه بالاتر است.
  2. لوله واسط یا همان میله: وظیفه اصلی این لوله ایجاد ارتباط میان موتور و گیربکس می‌باشد. اگر نگاهی به مدل‌های این دستگاه انداخته باشید یا دارای میله ثابت هستند که به دوشی هم معروف است و یا دارای میله شلنگی هستند که به نام پشتی معروف بوده و از یکدیگر تفکیک می‌شوند.
  3. نگهدارنده یا همان دسته: این قطعه کار فرمان در خودرو را انجام می‌دهد و وظیفه اصلی آن فرمان دادن به وسیله است. شکل دسته در مدل‌های مختلف متفاوت می‌باشد. یا تک دسته هستند و یا دسته دو چرخ البته دو نمونه دیگر یعنی دسته دایره‌ای و دسته حلقه‌ای هم وجود دارد.
  4. توپی نخ یا تیغه: از جمله لوازم جانبی این دستگاه می‌توان به توپی نخ و تیغه اشاره کرد که بر اثر چرخش با سرعت بالا به گیاهان برخورد کرده و موجب کوتاه شدن آن‌ها می‌شود. این قطعه مصرفی بوده و به راحتی می‌توان آن را تعویض نمود.
  5. تیغه دستگاه: این وسیله دارای دو نمونه تیغه ساده و الماسه‌دار می‌باشد که بسته به نوع نیاز شما یا ۳۶ دندانه و یا ۱۰۰ دندانه هستند. این تیغه‌ها دارای دو تا هشت پره می‌باشند که هر یک به منظور کوتاه کردن علف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمونه دو، سه و چهار پره برای کوتاه کردن یونجه، نعنا و علوفه می‌توان استفاده کرد.
  6. توپی نخ علف زن: توپی نخ علف زن در هر دستگاه با دستگاه دیگر متفاوت می‌باشد. انواع توپی نخ علف زن را این طور می‌توان معرفی کرد. توپی نخ ساده یا گرد، دندانه‌دار یا همان اره‌ای، مربعی یا چهار گوش، مغز‌دار یا تیتانیوم.

تفاوت داس موتوری با دستگاه علف زن؟

خیلی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که هر یک از آن‌ها وسیله‌ای جداگانه هستند در صورتی که این طور نیت تفاوت اصلی داس موتوری با دستگاه علف زن تنها در اسم آن‌ها است. شاید دلیل اینکه به دستگاه علف زن داس‌موتوری گفته می‌شود، این باشد که دستگاه علف زن همان نمونه سنتی داس است و با اضافه کردن یک موتور و تغییر در شکل ظاهری به این وسیله تبدیل شده است.

انواع داس‌موتوری موجود در بازار:

  1. علف زن برقی: اگر درون باغ یا زمین کشاورزی خود مشکلی با تامین برق ندارید، پیشنهاد می‌کنم از این مدل استفاده کنید. زیرا علاوه بر اینکه آلودگی ایجاد نمی‌کند، سر و صدای کمتری هم تولید می‌کند. به علت داشتن وزن کم دست شما را کمتر خسته کرده و استفاده از آن راحت‌تر می‌باشد. از طرفی طول عمر کمتری نسبت به نمونه‌های بنزینی دارند. قیمت آن‌ها از نمونه بنزینی ارزان‌تر است و ارزش خرید بالایی دارند.
  2. علف زن شارژی: این مدل در واقع در همان دسته علف زن برقی قرار می‌گیرد با این تفاوت که وزن آن‌ها مقداری بیشتر از نمونه برقی است. اگر با تامین برق برای کار با دستگاه مشکل دارید و توان خرید علف زن بنزینی را ندارید پیشنهاد می‌کنم نمونه شارژی را خریداری کنید. زیرا هم سبک بوده و هم قیمت ارزان‌تری دارند. قدرت آن‌ها نسبت به نمونه بنزینی کمتر است و بعد از مدتی باتری ان‌ها خراب شده و باید آن را تعویض کنید. البته اگر از این وسیله درست استفاده نمائید، باتری آن دو تا چند سال برای شما کار خواهد کرد.
  3. علف زن بنزینی: این وسیله قدرت بالاتری از دو نمونه قبلی دارد پس طبیعی است که وزن آن مقداری سنگین‌تر باشد. این مدل در دو نمونه دوشی و کوله پشتی تولید می‌شود پس اگر هر مدل از آن‌ها را خریداری کنید، به علت تقسیم وزن دستگاه روی کل نقاط بدن کمتر احساس خستگی می‌کنید. قیمت بالاتری از دو نمونه قبلی دارند و هنگام کار سرو صدای بیشتری تولید می‌کنند. در عوض برای مکان‌هایی که دسترسی به برق وجود ندارد مناسب هستند. برای کار کردن با آن‌ها نیاز به خریداری کردن سوخت دارید و باعث آلودگی هوا نیز می‌شوند.

بهترین مارک داس موتور یا علف زن:

شما هیچ وقت کسی را پیدا نمی‌کنید که با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دستگاه علف زن به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این دستگاه فعالیت می‌کنند و معرفی یک برند خاص ظلم بزرگی در حق تولید کننده‌های دیگر است و یک کار تبلیغاتی به حساب می‌آید. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای دستگاه علف زن را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دستگاه علف زن کستل موتورز
  • دستگاه علف زن هیوندای
  • دستگاه علف زن افکو
  • دستگاه علف زن بوش
  • دستگاه علف زن پایونیر
  • دستگاه علف زن الیومک
  • دستگاه علف زن روستر
  • دستگاه علف زن ام تی دی
  • دستگاه علف زن ماکیتا

داس موتوری یا دستگاه علف زن از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید این وسیله وجود دارد که شما به راحتی می‌توانید از هر یک از این راه‌ها جنس مورد نطر خود را خریداری کنید. در واقع هیچ قانونی وجود ندارد که شما از طریق آن یک روش را برای خرید مشخص کنید. اما دو روش که بیشتر از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد را به شما معرفی می‌کنیم.

  • روش اول خرید حضوری است که شما به راحتی به یک فروشگاه لوازم کشاورزی و باغبانی مراجعه می‌کنید و از میان چند مدل محدود یکی را انتخاب و خریداری می‌کنید. در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  • روش دوم خرید اینترنتی است. شما برای این منظور باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوه زیادی از مدل‌ها یکی را انتخاب و خریداری نمائید. نگران نباشید، در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه چمن زن

نکات مهم هنگام خرید داس موتوری یا علف زن:

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید علف زن قیمت آن می‌باشد. شما قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید علف زن را مشخص کنید. تا محصولاتی که در رنج قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج شده و انتخاب برای شما اسان‌تر شود.
  2. نوع دستگاه: همان طور که در ابتدای مطلب توضیح داده شد، این وسیله انواع مختلفی دارد که شما باید با توجه به سلیقه و نوع استفاده خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. مدل‌های برقی و شارژی ارزان بوده سر و صدای کمتری تولید می‌کنند و باعث آلودگی هوا نمی‌شوند. نمونه بنزینی علاوه بر نیاز به سوخت قیمت بالاتری دارند در عوض قدرت بالایی داشته و بدون برق کار می‌کنند.
  3. حجم صدای تولیدی: یکی از نکاتی که هنگام خرید علف زن باید حتما به آن توجه داشته باشید، میزان صدایی است که دستگاه تولید می‌کند. همان طور که در قسمت بالا تا حدودی به آن اشاره کردیم نمونه برقی و شارژی صدای کنتری تولید می‌کنند. پس اگر صدا برای شما مهم است حتما یکی از این دو مدل را خریداری نمائید. اما اگر قدرت بیشتر اهمیت دارد تا صدایی که دستگاه تولید می‌کند، می‌توانید نمونه بنزینی را خریداری کنید.
  4. استفاده آسان: یکی از ویزگی‌های جالب توجه این دستگاه که حتما باید به آن توجه داشته باشید، سهولت در کاربری است. اگر این وسیله راحت باشد، شما برای کار کردن با آن نیاز به آموزش خاصی نخواهید داشت. از همه مهم‌تر حین کار کردن با این وسیله کمتر احساس خستگی می‌کنید. نوع دسته یعنی تک دسته و یا دو دسته تاثیر زیادی روی احساس راحتی زمان کار با دستگاه دارد.
  5. اندازه و وزن دستگاه: علاوه بر کاربری آسان شما باید به اندازه و وزن دستگاه هم توجه داشته باشید. هر چه اندازه و وزن دستگاه سبک‌تر باشد، شما حین کار با آن کمتر احساس خستگی می‌کنید. پس اگر به دنبال خرید یک نمونه سبک و ارزان هستید یا مدل برقی و یا نمونه شارژی را خریداری کنید. با این حال برخی قدرت بیشتر دستگاه را به اندازه و وزن ان ترجیح می‌دهند که به این افراد توصیه می‌کنم حتما مدل‌های بنزینی را خریداری کنند.
  6. ویژگی‌های تیغه: شما به وسیله این دستگاه قادر به انجام دادن کارهای متفاوتی خواهید بود. شما با این دستگاه می‌توانید: شمشاد کوتاه کرده یا علف هرز بزنید، همچنین با این دستگاه می‌توان چمن کوتاه کرد. مهم‌ترین کاربرد این وسیله درو کردن گندم، جو و برنج می‌باشد. شما برای هر یک از کارهایی که توضیح داده شد باید تیغ مخصوص آن کار را استفاده کنید. به جنس و کیفیت تیغه هم هنگام خرید توجه داشته باشید. با توجه به نیاز خود تیغه مخصوص آن کار را خریداری کنید.
  7. نوع منبع تغذیه: اگر نمونه بنزینی را خریداری می‌کنید، حتما به ظرفیت باک دستگاه و مصرف سوخت آن توجه کنید. در نمونه برقی به اندازه سیم و مصرف برق دستگاه توجه داشته باشید و اگر از نمونه شارژی استفاده می‌کنید، حتما به جنس و ظرفیت باتری و مدت زمان نگهداری شارژ جهت استفاده باید توجه کنید. البته مدت زمان شارژ هم اهمیت زیادی دارد، برای این منظور مدل‌های شارژ سریع یا فست شارژ بهترین گزینه هستند.

روش نگهداری از داس موتوری:

  • همیشه بعد از مدتی کار کردن با دستگاه مدت زمانی را برای استراحت موتور دستگاه در نظر بگیرید، این کار سبب افزایش طول عمر موتور آن می‌شود.
  • اگر از نمونه بنزینی استفاده می‌کنید، همیشه باید برای آن بنزین باکیفیت خریداری کنید. به هیچ عنوان نباید از سایر سوخت‌ها به جای بنزین استفاده کنید.
  • همیشه بعد از پایان کار به وسیله پمپ باد تیغه ‌های دستگاه را با باد تمیز کرده و شستشو دهید، نباید شیره گیاهان و گل روی تیغه خشک شود.
  • قبل از استفاده از دستگاه اطمینان حاصل کنید که تیغه روی دستگاه متناسب با کار شما است. در صورت استفاده از تیغه اشتباه دستگاه شما به شدت آسیب می‌بیند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید داس موتوری مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های داس برقی جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ علف زن پشتی موتوری کا ان سی مدل kbc-40eu

 علف زن پشتی موتوری کا ان سی مدل kbc-40eu

مشخصات

  • اقلام همراه
    ظرف ترکیب روغن و بنزین ،فلاپ محافظ مواد یم ،عینک ایمنی،اچار های مورد نیاز دستگاه شمال دو عدد آلن و اچار شمع ،توپی نخ مواد یک، تیغه چهار پر
  • ابعاد
    ۳۰x26x60 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۲۰۰۱-۲۵۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۶۵۰۰
  • طول میله
    ۱۵۵ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۹۰۰ سی‌سی
  • قدرت موتور
    ۲/۵ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • ویژگی های داس موتوری
    کلاچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ علفزن کنزاکس مدل KMC-152

علفزن کنزاکس مدل KMC-152

مشخصات

  • اقلام همراه
    اره زنجیری ۲۵ سانت OREGON
  • سایر توضیحات
    دستگاه علفزن چند کاره کنزاکس دارای اتصالات مختلفی جهت تغییر کاربری این کالا میباشد .با استفاده از آنها میتواند به دستگاهی جهت شاخه زنی ، مرتب سازی ، حرص و حاشیه زنی طیف وسیعی از کارهای باغبانی را با آنها انجام داد .
  • ابعاد
    ۱۱۰×۲۹×۳۳ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۱.۲ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۵۲ سانتی‌متر مکعب
  • قدرت موتور
    ۱۴۵۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    کلاچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ علفزن کنزاکس مدل KBP-252

علفزن کنزاکس مدل KBP-252

مشخصات

  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما- مخزن ترکیب سوخت- قرقره برش ۲ لبه نایلونی- تیغه برش ۳ پر ۲۵۵ میلیمتر – آچار آلن- آچار پیچگوشتی مخصوص داس موتوری
  • سایر توضیحات
    – دارای سیستم استارت سریع جهت روشن شدن سریع و آسان دستگاه- بدنه خوشدست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل
  • ابعاد
    ۷۰×۵۰×۱۷۰ سانتی‌متر
  • طول میله
    ۱۶۵ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۱.۲ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۵۲ سانتی‌متر مکعب
  • قدرت موتور
    ۱۵۰۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    کلاچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ داس موتوری رونیکس مدل ۴۵۵۴

داس موتوری رونیکس مدل 4554

مشخصات

  • اقلام همراه
    تیغه فلزی سه پر، تیغه نخ نایلونی، محافظ، بند رودوشی، بطری سوخت، آچار آلن
  • ابعاد
    ۳۴x26x33 سانتی‌متر
  • طول میله
    ۱۷۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۰.۹ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۵۱.۷ سانتی‌متر مکعب
  • قدرت موتور
    ۱۳۵۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • وزن
    ۹.۵ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ علف زن شارژی مدل Na05

علف زن شارژی مدل Na05

مشخصات

  • اقلام همراه
    دو عدد باطری ۲۱ ولتی لیتیومی۵ عدد تیغه پلاستیکی۲ عدد تیغه فلزیآچار آلن مناسب برای دستگاهاداپتور جهت شارژ دستگاه
  • ابعاد
    ۸۰x10x10 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۲۰۰۱-۲۵۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۱۲۰۰۰
  • طول میله
    ۱۳۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۱ سی‌سی
  • قدرت موتور
    ۱ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    باتری
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    دسته میله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ داس موتوری هیوندای مدل ۱۵۵۲-BP

داس موتوری هیوندای مدل 1552-BP

مشخصات

  • اقلام همراه
    – دفترچه راهنما- مخزن سوخت- تیغه ۳ لبه- آچار آلن- آچار پیچگوشتی مخصوص داس موتوری- قرقره
  • سایر توضیحات
    دارای سیستم استارت سریع جهت روشن شدن سریع و آسان دستگاه- بدنه خوشدست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل
  • ابعاد
    ۳۳*۲۳*۶۰ سانتی‌متر
  • طول میله
    ۱۶۵ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۱.۲ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۵۱.۷ سانتی‌متر مکعب
  • قدرت موتور
    ۱۵۰۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • وزن
    ۱۰.۲ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    کلاچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ داس موتوری اکتیو تولز مدل AC-2646N

داس موتوری اکتیو تولز مدل  AC-2646N

مشخصات

  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمامخزن سوخت تیغه ۳ لبهآچار آلن آچار پیچگوشتی مخصوص داس موتوریقرقره
  • سایر توضیحات
    – قابلیت آویزان کردن روی دوش- دارای موتور دوزمانه – دارای سیستم استارت سریع جهت روشن شدن سریع و آسان دستگاه- بدنه خوشدست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل
  • ابعاد
    ۱۰۸x27x30 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۲۰۰۱-۲۵۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۰
  • ظرفیت مخزن
    ۱.۲ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۵۱.۷ سانتی‌متر مکعب
  • وزن
    ۹ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ داس موتوری رونیکس مدل ۴۵۵۳

داس موتوری رونیکس مدل 4553

مشخصات

  • اقلام همراه
    تیغه فلزی سه پر، تیغه نخ نایلونی، محافظ، بند رودوشی، بطری سوخت، آچار آلن
  • ابعاد
    ۳۴x26x33 سانتی‌متر
  • طول میله
    ۱۷۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۰.۹ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۵۱.۷ سانتی‌متر مکعب
  • قدرت موتور
    ۱۳۵۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • وزن
    ۹.۵ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ علف زن موتوری هیوندای مدل HP-2654-BM به همراه شمشاد زن و شاخه زن

علف زن موتوری هیوندای مدل HP-2654-BM به همراه شمشاد زن و شاخه زن

مشخصات

  • اقلام همراه
    به همراه تیغه فلزی سه پره ۲۵ سانتی‌متر، توپی و نخ نایلون ۶ متری
  • سایر توضیحات
    همراه با بند آویز دوشیدارای مخزن ۱۰۰۰ میلی‌لیتریکارکرد با سرعت ۳۲۰۰ دور در دقیقهبرخورداری از بدنه ارگونومیک و چند کارهدارای گارانتی ۶ ماهه شرکت هیوندایدارای دسته دوچرخه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاعبهره‌مندی از چندین تیغه جهت مصارف مختلفدارای استاندارد CE اروپا و گواهینامه EURO 1,2مجهز به شمشاد زن ۴۰ سانتی متر و اره زنجیری ۲۵ سانتی متردارای موتور پرقدرت دو زمانه ۳۲.۶ سی سی با توان ۱.۵ اسب بخاربه همراه تیغه فلزی سه پره ۲۵ سانتی‌متر، توپی و نخ نایلون ۶ متریدارای سیستم استارت سریع جهت روشن شد‌ن سریع و آسان دستگاه
  • ابعاد
    ۸۰x30x20 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۲۰۰
  • ظرفیت مخزن
    ۱۰۰۰ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۳۲.۶ سانتی‌متر مکعب
  • قدرت موتور
    ۱.۵ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • وزن
    ۱۵۰۰۰ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    دسته میله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ داس موتوری تاپ گاردن مدل GBC-1430

داس موتوری تاپ گاردن مدل GBC-1430

مشخصات

  • اقلام همراه
    – تیغه‌ی ۳ پر ۳T- دفترچه راهنما فارسی
  • سایر توضیحات
    – عرض برش تیغه‌ی چاقویی: ۲۵.۵ سانتی‌متر- نسبت مخلوط شدن بنزین با روغن: ۲۵:۱- حداکثر دور موتور: ۸۵۰۰ دور بر دقیقه- سرعت گردش آزاد: ۲۸۰۰ دور بر دقیقه- سرعت درگیر شدن کلاچ: ۴۰۰۰ دور بر دقیقه- ابعاد بسته بندی: ۱۴۰ × ۳۰ × ۳۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    طول: ۱۸۲، عرض: ۲۷، ضخامت: ۳۲ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۱.۲ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۴۳ سانتی‌متر مکعب
  • قدرت موتور
    ۱۴۰۰ اسب بخار
  • وزن
    ۱۰.۵ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    کلاچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ علف زن کالسکه ای کنزاکس مدل KHM-152

علف زن کالسکه ای کنزاکس مدل KHM-152

مشخصات

  • اقلام همراه
    توپی نخی
  • سایر توضیحات
    مجهز به رینگ آلومینیومی و لاستیک ۳۲ سانتی مترموتور پر قدرت ۲ اسب ، انقال قدرت توسط میل لنگ ایده آل جهت کارکردن در مزارع و زمین های پهناور سیستم خنک شونده هوا ، تک سیلندر دو زمانه ، مجهز به گارد محافظ جهت هدایت ذرات برش خورده ، دارای سیستم چاشنی گرم جهت شروع بکار راحت و سریع موتور ، طراحی کالسکه ای این محصول با دو عدد چرخ بزرگ باعث میگردد مرکز ثقل و وزن دستگاه کمترین فشار به کاربر وارد نماید و دیر تر خسته گردد
  • ابعاد
    ۵۰×۵۰×۳۳ سانتی‌متر
  • طول میله
    ۷۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۱.۲ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۵۲ سانتی‌متر مکعب
  • قدرت موتور
    ۱۵۰۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • وزن
    ۲۵ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    کلاچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ داس موتوری بنزینی کرون مدل CT20050

داس موتوری بنزینی کرون مدل CT20050

مشخصات

  • اقلام همراه
    دفتزپه راهنما
  • سایر توضیحات
    دارای وزن بسیار مناسبقطر تیغه نایلونی: ۴۳ سانتی متردارای شفت (میله) آلومینیومی با قطر ۲۶ میلی مترقابلیت استارت آسان
  • طول میله
    ۱۵۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۱.۱ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۴۲.۷ سانتی‌متر مکعب
  • قدرت موتور
    ۱۲۵۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ علفزن کنزاکس مدل KBC-152

علفزن کنزاکس مدل KBC-152

مشخصات

  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمامخزن سوخت تیغه ۳ لبهآچار آلن آچار پیچگوشتی مخصوص داس موتوریقرقره کمربندتیغه فلزی
  • سایر توضیحات
    – قابلیت آویزان کردن روی دوش- دارای موتور دوزمانه – دارای سیستم استارت سریع جهت روشن شدن سریع و آسان دستگاه- بدنه خوش‌دست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل- حاوی تیغه ۳ دندانه فلزی به ابعاد: ۱.۴ × ۲۵.۴ × ۲۵۵ میلی‌متر- سرعت در حالت آزاد: ۳۲۰۰ دور در دقیقه- دارای مخزن سوخت ترکیبی روغن و بنزین- ضخامت برش تیغه: ۲۳۰ میلی‌متر
  • ابعاد
    هر تیغه: ۰.۱۴ × ۲.۵۴ × ۲۵.۵ سانتی‌متر
  • طول میله
    ۶۳ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۱.۲ سی‌سی
  • قدرت موتور
    ۱۴۵۰ اسب بخار
  • وزن
    ۷.۱ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    کلاچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ علف زن برقی بوش مدل ۴۰۰

علف زن برقی بوش مدل 400

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوشدستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان مونتاژ مجارستان – چینبرترین علف زن دنیا به انتخاب شرکت آمازونقدرت موتور ۴۰۰ وات واقعیسیستم خط برش نیمه خود کارقطر برش ۲۴ سانتی مترتنظیم ارتفاع ۸۰ – ۱۱۵ سانتی مترسرعت برش ۱۲۰۰۰ دور در دقیقهسیم قرقره ۱.۶ میلی متر وزن ۲.۶ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۲x25x115 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۵۰۰۱-۱۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۱۲۰۰۰ دور در دقیقه
  • طول میله
    ۱۱۵-۸۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    – سی‌سی
  • قدرت موتور
    ۰.۵ اسب بخار
  • وزن
    ۲.۶ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    دو دسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ علف زن برقی بوش مدل ۲۳-۳۷

علف زن برقی بوش مدل 23-37

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک سبز مخصوص طبیعت بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس / تیغه برش/ قرقره برش
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان مونتاژ چین و مجارستان / برترین علف زن دنیا به انتخاب شرکت آمازون / قدرت موتور۹۵۰ وات واقعی / سیستم خط برش خود کار / قطر برش تیغه: ۲۳ سانتی متر – قطر برش قرقره: ۳۷ سانتی متر / سرعت برش ۶۰۰۰ دور در دقیقه / وزن ۵.۷ کیلوگرم / نیروی ارگونومی که کار با دستگاه را بسیار راحت می کند / ارگونومی بالا برای استفاده راحت / مناسب برش همه ی علف ها و بوته های خشک و تر
  • ابعاد
    ۱۷۰x17x34 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۵۰۰۱-۱۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۶۰۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت مخزن
    – سی‌سی
  • قدرت موتور
    ۱.۳ اسب بخار
  • وزن
    ۵.۷ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    دو دسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ علف زن برقی بوش مدل AFS 23-37 Advanced

علف زن برقی بوش مدل AFS 23-37 Advanced

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس / تیغه برش/ قرقره برش
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان مونتاژ چین و مجارستان / برترین علف زن دنیا به انتخاب شرکت آمازون / قدرت موتور۹۵۰ وات واقعی / سیستم خط برش خود کار / قطر برش تیغه: ۲۳ سانتی متر – قطر برش قرقره: ۳۷ سانتی متر / سرعت برش ۶۰۰۰ دور در دقیقه / وزن ۵.۷ کیلوگرم / نیروی ارگونومی که کار با دستگاه را بسیار راحت می کند / ارگونومی بالا برای استفاده راحت / مناسب برش همه ی علف ها و بوته های خشک و تر
  • ابعاد
    ۱۷۰x17x34 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۵۰۰۱-۱۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۶۰۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت مخزن
    – سی‌سی
  • قدرت موتور
    ۱.۳ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۵.۷ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    دو دسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ علف زن برقی بوش مدل ART 35

علف زن برقی بوش مدل ART 35

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قدرت ۶۰۰ وات واقعی دور موتور ۸۰۰۰ دور در دقیقهقطر برش ۳۵ سانتی متر
  • ابعاد
    ۱۲۰x25x12 سانتی‌متر
  • قدرت موتور
    ۶۰۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۴.۶ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ داس موتوری رونیکس مدل ۴۵۵۲

داس موتوری رونیکس مدل 4552

مشخصات

  • اقلام همراه
    – کمربند حمل- تیغ برش نخ نایلونی- تیغ برش دلتا- حفاظ جهت هدایت ذرات برش خورده
  • سایر توضیحات
    – سرعت در حالت آزاد:۳۲۰۰ دور در دقیقه- ضخامت برش ( تیغه فلزی):۲۵۵ میلیمتر- مجهز به موتور بنزینی قدرتمند جهت کاربری مداوم و پرفشار- مجهز به کلید قطع و وصل دستی ایمن و کلید گازی دو مرحله ای آسان- دارای دسته جانبی تمام آلومینیومی با روکش لاستیکی ارگونومیک- محور لوله ای تمام استیل مستحکم- مجهز به سیستم جرقه زن CHAMPION جهت عمر طولانی تر و استهلاک کمتر- مجهز به سیستم کلاچ هوشمند منطبق بر سرعت- سیستم استارت سریع جهت سهولت در روشن کردن دستگاه- مجهز به حفاظ جهت هدایت ذرات برش خورده- دارای تیغ برش نخ نایلونی و تیغ برش دلتا با حداکثر ضخامت برش (۲۵۵ میلیمتر)- دارای کمربند حمل حین کاربری
  • ابعاد
    ارتفاع: ۱۸۰، عرض: ۲۵، طول: ۲۵ سانتی‌متر
  • طول میله
    ۱۷۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۱ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۵۱.۷ سانتی‌متر مکعب
  • قدرت موتور
    ۱۵۰۰ اسب بخار
  • وزن
    ۷.۱ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    کلاچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ علف زن  هیوندای مدل HP-4151

علف زن  هیوندای مدل HP-4151

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۵x11x10 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۵۰۰۱-۱۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۵
  • طول میله
    ۱۵۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۸۰۰ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۴۶ سانتی‌متر مکعب
  • قدرت موتور
    ۲ اسب بخار
  • وزن
    ۷.۸ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    دو دسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ علفزن کنزاکس مدل KMC-152

علفزن کنزاکس مدل KMC-152

مشخصات

  • اقلام همراه
    اره زنجیری ۲۵ سانت OREGON
  • سایر توضیحات
    دستگاه علفزن چند کاره کنزاکس دارای اتصالات مختلفی جهت تغییر کاربری این کالا میباشد .با استفاده از آنها میتواند به دستگاهی جهت شاخه زنی ، مرتب سازی ، حرص و حاشیه زنی طیف وسیعی از کارهای باغبانی را با آنها انجام داد .
  • ابعاد
    ۱۱۰x29x33 سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۱.۲ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۵۲ سانتی‌متر مکعب
  • قدرت موتور
    ۱۴۵۰ اسب بخار
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    کلاچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ داس برقی بوش مدل AFS 23-37 Advanced

داس برقی بوش مدل AFS 23-37 Advanced

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس / تیغه برش/ قرقره برش
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان مونتاژ چین و مجارستان / برترین علف زن دنیا به انتخاب شرکت آمازون / قدرت موتور۹۵۰ وات واقعی / سیستم خط برش خود کار / قطر برش تیغه: ۲۳ سانتی متر – قطر برش قرقره: ۳۷ سانتی متر / سرعت برش ۶۰۰۰ دور در دقیقه / وزن ۵.۷ کیلوگرم / نیروی ارگونومی که کار با دستگاه را بسیار راحت می کند / ارگونومی بالا برای استفاده راحت / مناسب برش همه ی علف ها و بوته های خشک و تر
  • ابعاد
    ۱۷۰x17x34 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۵۰۰۱-۱۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۶۰۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت مخزن
    – سی‌سی
  • قدرت موتور
    ۱.۳ اسب بخار
  • وزن
    ۵.۷ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    دو دسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ علفتراش مدل Fox-G430B

علفتراش مدل Fox-G430B

مشخصات

  • سایر توضیحات
    علفتراش پشتی ۲ زمانه ۴۳۰
  • ابعاد
    ۲۰۰x30x30 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۲۰۰۱-۲۵۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۶۵۰۰-۷۰۰۰
  • ظرفیت مخزن
    ۱۰۰۰ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۴۳ سانتی‌متر مکعب
  • قدرت موتور
    ۲ اسب بخار
  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    دسته میله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ داس برقی بوش مدل ART 35 – 600 W

داس برقی بوش مدل ART  35 - 600 W

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان مونتاژ چین و مجارستان / برترین علف زن دنیا به انتخاب شرکت آمازون / قدرت موتور ۶۰۰ وات واقعی / سیستم خط برش خود کار / قطر برش ۳۵ سانتی متر / سرعت برش ۸۰۰۰ دور در دقیقه / وزن ۴.۶ کیلوگرم با نیروی ارگونومی که کار با دستگاه را بسیار راحت می کند / طول کابل ۷ متر
  • ابعاد
    ۱۲۰x35x60 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۵۰۰۱-۱۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۸۰۰۰
  • ظرفیت مخزن
    – سی‌سی
  • قدرت موتور
    ۰.۹ اسب بخار
  • وزن
    ۴.۶ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    تک دسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ علف زن برقی بوش مدل ART30

علف زن برقی بوش مدل ART30

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x25x115 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۵۰۱-۱۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۱۲۰۰۰
  • ظرفیت مخزن
    – سی‌سی
  • قدرت موتور
    ۰.۷۵ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۲.۶ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    دو دسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ داس موتوری ماک مدل GX 50B

داس موتوری ماک مدل GX 50B

مشخصات

  • اقلام همراه
    تیغه ۴۰ پر الماسه، تیغه ۳ پر، توپی نخ، کیف ابزار، بگ حمل لوازم
  • سایر توضیحات
    کارتر جداگانه روغنموتور ۵۲ سی سیکوله پشتی چهار بندسیستم استارت سریعکیف ابزار با تمامی بزار مورد نیاز دستگاه
  • ابعاد
    ۱۸۲x30x55 سانتی‌متر
  • طول میله
    ۱۶۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۱.۲ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۵۲ سانتی‌متر مکعب
  • وزن
    ۱۱ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ علف زن بنزینی استرانگ مدل STG9240

علف زن بنزینی استرانگ مدل STG9240

مشخصات

  • اقلام همراه
    پک موتور جداگانه ارایه می شود به ابعاد ۶۱×۲۷×۲۳ سانتی متر مکعب و وزن ۷.۷۰۰ کیلوگرم که شامل موارد زیر میشود:سپر روی تیغهمخزن سوخت مدرجتیغهآویز دوشی علفزنمهره ماسوره اتصالآچار ابزار اتصال و انفصالدسته
  • سایر توضیحات
    قدرت موتور: ۱۲۵۰ واتحجم موتور: ۷.۴۲ سی سیحجم مخزن: ۰.۷ لیترابعاد: ۱۸۵x31x32 سانتی متروزن: ۷.۵ کیلو‌گرمنوع دسته: دسته میله‌ایمنبع تغذیه: بنزینبازه سرعت حرکت تیغه: ۲۰۰۰-۲۵۰۰۰ دور در دقیقهسرعت حرکت تیغه: ۱۰۰۰۰ دور در دقیقهطول میله: ۱۵۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۱۸۵x32x31 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۲۰۰۱-۲۵۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه
  • طول میله
    ۱۵۰ سانتی متر سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۷.۴۲ سی‌سی
  • ظرفیت موتور
    ۰.۷ سانتی‌متر مکعب
  • قدرت موتور
    ۱۷ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • وزن
    ۷.۵ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    دسته میله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ داس موتوری سون مدل CG-520

داس موتوری سون مدل CG-520

مشخصات

  • اقلام همراه
    توپی نختیغه ۴۰ پر الماسهمخزن جهت مخلوط بنزین و روغنآچار
  • ابعاد
    ۱۸۰x30x30 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۵۰۰۱-۱۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۶۰۰۰
  • طول میله
    ۱۶۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۱۵۰۰ سی‌سی
  • قدرت موتور
    ۲.۵ اسب بخار
  • وزن
    ۸ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    کلاچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ علف زن هیوسان مدل S-1532

 علف زن هیوسان مدل S-1532

مشخصات

  • اقلام همراه
    شمشاد زن اره زنجیری تیغه سه پر ریسمان علف زن میله و شفت اضافه تا ارتفاع ۳ متر
  • سایر توضیحات
    این دستگاه مجهز بهمیله کمکی جهت نقاط مرتفع تا ۳ متر شده است . علف زن دوشی بنزینی هیوندای دارای ظرفیت استفاده ۴ کاره تبدیل نازل علف زن به شمشاد زن , شاخه زن و چمن زن می‌باشد .از دیگر مشخصه آن می‌توان به موتور بنزینی دو زمانه , تیغه ۳ پر ریسمان علف زن راحتی حمل و استفاده حین کار با دستگاه اشاره کرد . به همراه این ابزار شمشادزن ,اره زنجیر , تیغه سه پر ریسما …
  • ابعاد
    ۸۰x30x30 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۵۰۰۱-۱۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت حرکت تیغه
    ۷۵۰۰
  • طول میله
    ۳۰۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت مخزن
    ۵۰.۸ سی‌سی
  • قدرت موتور
    ۱۵۰۰ اسب بخار
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • ویژگی های داس موتوری
    کلاچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید داس موتوری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا