سرگرمی و آموزشی

سبد اسباب بازی، راهنمای خرید انواع جعبه و سبد اسباب بازی زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سبد اسباب بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در اتاق کودک سبد اسباب بازی است. امروزه یکی از مشکلات اصلی والدین داشتن یک فضای مناسب برای نگهداری اسباب بازی‌های اتاق کودک می‌باشد. معمولا شما برای این کار نیاز به وسیله‌ای دارید که کودک دلبند‌تان بدون نیاز به کمک شما اسباب بازی‌های خود را از روی زمین جمع کرده و در آن نگهداری کند. سبد اسباب بازی یک وسیله ساده و در عین حال کاربردی است که به شما کمک می‌کند، اتاق کودک خود را خیلی سریع و به راحتی مرتب کنید. جمع کردن اسباب بازی‌ها از روی زمین و چیدن آن‌ها درون قفسه کار سخت و زمان‌بری است، اما شما می‌توانید خیلی سریع آن‌ها را از روی زمین جمع کرده و درون جعبه یا سبد اسباب بازی بریزید. این کار حتی برای کودک شما هم آسان‌تر از قرار دادن تک تک اسباب بازی‌ها درون قفسه می‌باشد. توجه داشته باشید که همیشه هم لازم نیست به کودک خود زیادی سخت بگیرید، گاهی مقداری ملایمت هم لازم است.

کودک شما حتی با ریختن وسایل خود درون سبد اسباب بازی هم می‌تواند، مسئولیت پذیری را یاد بگیرد، یعنی بعد از استفاده از هر وسیله نباید آن را روی زمین رها کرد، بلکه باید آن را مجدد در جای خود نگهداری کرد. یکی از مشکلات اصلی پدر و مادرهای امروزی که با کودک خود با آن مواجه هستند، آموزش مسئولیت پذیری است. جعبه اسباب بازی یک وسیله راحت و در عین حال کاربردی برای افزایش اعتماد به نفس در کودک شما می‌باشد. زیرا کار با این وسیله خیلی ساده است و کودک شما بدون هیچ گونه آموزش قبلی می‌تواند، وسایل خود را درون آن ریخته و هر زمان که به آن‌ها احتیاج دارد به راحتی دسترسی داشته باشد. یکی از اصلی‌ترین مزایای این وسیله قیمت آن است، یعنی شما با پرداخت کمترین هزینه ممکن می‌توانید یک وسیله پرکاربرد برای اتاق کودک خود تهیه کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سبد اسباب بازی برای اتاق کودک خود را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع سبد اسباب بازی اتاق کودک آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید جعبه اسباب بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

سبد اسباب‌بازی چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی سبد از جنس پارچه، پلاستیک و یا جعبه چوبی می‌باشد که به منظوری دسترسی راحت کودک به اسباب بازی و نگهداری از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله برای تقویت مهارت مسئولیت پذیری در کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد. یعنی کودک شما از همان دوران کودک یاد می‌گیرد که هر چیزی را از هر جایی می‌آورد باید دوباره آن را در آن مکان قرار دهد. یکی از ویژگی‌های این وسیله مرتب شدن اتاق کودک بدون نیاز به کمک والدین می‌باشد. زیرا کار با این وسیله بسیار ساده است و کودک وسایل بازی مورد نیاز خود را از درون سبد پیدا کرده و هر لازم که لازم ندارد آن‌ را در جای خود قرار می‌دهد و مانند کمد و قفسه دشوار نیست.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست تجهیزات پزشکی اسباب بازی

مزایای استفاده از سبد اسباب بازی کودک:

  • قیمت آن در مقایسه با سایر لوازم اتاق کودک مانند تخت و کمد ارزان‌تر بوده بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.
  • این وسیله کودک شما را مسئولیت پذیر می‌کند و به او آموزش می‌دهد که هر چیزی را باید بعد از پایان کار در جای خود قرار دهد.
  • اسباب بازی‌های کودک شما را در یک نقطه جمع کرده و سبب می‌شود، اتاق کودک شما جای بیشتری برای نگهداری وسایل کودک شما داشته باشد.
  • کودک شما بدون کمک شما می‌تواند به هر یک از اسباب بازی‌های خود دسترسی داشته باشد و هر زمان که می‌خواهد می‌تواند آن‌ها را جمع و جور کند.

انواع سبد اسباب‌بازی اتاق کودک:

  1. سبد اسباب‌بازی پارچه‌ای: متداول‌ترین و ارزان‌ترین نمونه سبد کودک می‌باشد. چارچوب اصلی این وسیله فنری است. در صورت عدم استفاده می‌توان آن را جمع کرده و به حجم خیلی کمی تبدیل کنید. این سبد در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود که شما با توجه به اندازه و حجم اسباب بازی‌های کودک خود می‌توانید سایز مورد نظر خود را خریداری کنید.
  2. سبد اسباب‌بازی پلاستیکی: پلاستیک یکی از مواد قابل بازیافت می‌باشد که شما به راحتی می‌توانید، با ارزان‌ترین قیمت ممکن آن را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف خریداری کنید. پلاستیک از پارچه مقاوم‌تر است، اما قابلیت جمع شدن در اندازه‌های کوچکتر را ندارد، بنابراین اگر مدتی قصد استفاده از آن را نداشته باشید، باید آن را در همان اندازه بدون وسیله در قسمتی خاص نگهداری کنید. زیرا حجم آن قابل تغییر نیست.
  3. سبد اسباب‌بازی چوبی: به این وسیله جعبه اسباب بازی هم گفته می‌شود. چون از یک جعبه چوبی ساخته می‌شود، که از مقاومت خیلی بالایی برخوردار است و به منظور نگهداری کردن اسباب بازی‌های کودک شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. چوب در صورتی که در معرض رطوبت قرار نداشته باشد و به خوبی از آن استفاده شود، سالیان طولانی عمر خواهد کرد. بنابراین می‌توان نمونه چوبی را ماندگارترین نوع این وسیله دانست.
  4. جعبه اسباب‌بازی فلزی: امروزه فلزات به دلیل مقاومت خیلی زیاد و فرم پذیری خیلی بالا مورد علاقه عموم مردم قرار گرفته‌اند به طوری که در ساخت لوازم منزل هم از آن‌ها استفاده می‌شود. جعبه‌هی فلزی هم زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند زیرا با آبکاری به شکل طلایی، نقره‌ای و مسی در می‌آیند و روی بدنه آن‌ها را هم با نگین تزئین می کنند. قیمت آن‌ها در مقایسه با مدل‌های قبلی خیلی گران‌تر است به همین دلیل کمتر کسی از آن استفاده می‌کند.
  5. سبد اسباب‌بازی بافتنی: اگر شما با فن بافندگی آشنایی داشته باشید به راحتی می‌توانید این سبدها را به سادگی تهیه کنید. خوشبختانه دست شما برای انتخاب طرح و رنگ برای بافت این سبدها کاملا باز است، فقط کمی نیاز به حوصله دارید، تا آن‌ها را به راحتی بسازید. البته سبدهای بافت آماده هم در بازار وجود دارند و شما می‌توانید آن‌ها را به صورت آماده انتخاب و خریداری کنید. خوبی طرح‌های آماده این است که شما شکل نهایی کار را می‌بینید و در صورت رضایت آن‌ را خریداری می‌کنید.
  6. سبد اسباب‌بازی عروسکی: جنس این سبدها می‌تواند از جنس پارچه، پلاستیک یا حصیر باشد، نکته جالب توجه در مورد این سبدها طرح آن‌ها می‌باشد که به شکل شخصیت‌های کارتونی و عروسکی ساخته می‌شوند. این مدل‌ها معمولا درب‌دار بوده و شما می‌توانید با خیالی آسوده اسباب بازی‌های کودک خود را درون آن قرار دهید. این سبدها علاوه بر اینکه فضای مناسب برای نگهداری اسباب بازی را فراهم می‌کنند، یک وسیله تزئینی هم محسوب می‌شوند و از آن‌ها برای زیبا سازی اتاق کودک استفاده می‌شود.
  7. سبد اسباب‌بازی آویز: اگر اتاق کودک شما خیلی کوچک است و فضای لازم برای نگهداری سبدهای معمولی را ندارید، پیشنهاد می‌کنم، حتما مدل‌های آویز آن را خریداری کنید، زیرا روی سقف و دیوار آویز می‌شوند و فضای کمتری از اتاق را اشغال می‌کنند. این مدل معمولا در اندازه‌های بزرگ تهیه می‌شود و مناسب نگهداری حجم زیادی اسباب بازی می‌باشد. اگر نمونه‌های آماده آن را می‌خواهید تهیه کنید، حتما از فروشنده بخواهید که همراه این وسیله قلاب مناسب جهت آویز کردن آن را ارائه دهد.

بهترین مارک سبد اسباب بازی:

به هیچ عنوان شما شخصی را پیدا نخواهید کرد که بتواند با قاطعیت کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک جعبه اسباب بازی به شما معرفی کند. زیرا برند‌های با کیفیت زیادی وجود دارند و این کار غیر ممکن است. از طرفی معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای جعبه اسباب بازی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • سبد اسباب‌بازی نینا بی بی
  • سبد اسباب‌بازی تک سبد
  • سبد اسباب‌بازی وانیا
  • سبد اسباب‌بازی دورایمون
  • سبد اسباب‌بازی اسلیپی
  • سبد اسباب‌بازی کابوک
  • سبد اسباب‌بازی پرنسس
  • سبد اسباب‌بازی شمسه نگار

سبد اسباب بازی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این وسیله وجود دارد، شما به راحتی از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید سبد یا جعبه اسباب‌بازی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در واقع هیچ محدودیتی برای انتخاب روش خرید وجود ندارد. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم مستلزم صبر و حوصله زیادی است و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. به همین دلیل دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی را به شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید جعبه اسباب‌بازی از فروشگاه لوازم کودک: در این روش شما باید حتما از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم کودک مراجعه کنید و از میان تعداد مدل‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در این روش در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی جعبه اسباب‌بازی: در این روش مانند روش قبل نیازی به خروج از منزل و محل کار وجود ندارد، شما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیادی از محصولات سبد اسباب‌بازی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید، آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ربات اسباب بازی

نکات مهم برای خرید سبد اسباب بازی:

  1. قیمت سبد: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید جعبه اسباب‌بازی توجه به قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. شما باید قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید این وسیله را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع سبد: این وسیله هم مانند سایر وسایل مربوط به اتاق کودک انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به جنس و فضای اتاق کودک خود بهترین نوع آن را خریداری کنید. زیرا تفاوت اصلی مدل‌های آن در جنس محصول می‌باشد. نمونه‌های پارچه‌ای معمولا تاشو بوده و قیمت کمتری دارند. مدل‌های چوبی و پلاستیکی هم میان رده هستند و شما می‌توانید به انتخاب خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. مدل‌های عروسکی علاوه بر اینکه وسیله‌ای برای بازی هستند، جنبه تزئینی هم دارند.
  3. توجه به فضای اتاق: همیشه به اندازه اتاق خود دقت کنید، اگر اتاق شما برای قرار دادن سبد فضای کافی را دارد که شما هیچ مشکلی در انتخاب نخواهید داشت و می‌توانید با خیال راحت هر یک از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اما اگر اتاق کودک شما کوچک است و فضای لازم برای قرار دادن هر مدل را ندارد، می‌توانید، نمونه مکعبی و آویز را انتخاب کنید. نمونه مکعبی را به راحتی می‌توان درون قفسه قرار داد و حجم کمی را اشغال می‌کنند و نمونه اویز را به راحتی می‌توان روی سقف یا دیوار اویز کرد.
  4. کیفیت ساخت سبد: هنگام خرید هر وسیله‌ای باید توجه ویژه‌ای به جنس آن داشته باشید، زیرا جنس محصول است که در طول عمر سبد شما نقش مهم و اساسی را ایفا می‌کند. هر چه جنس ماده‌ای که سبد از آن ساخته می‌شود از مواد باکیفیت‌تری ساخته شده باشد، سبد شما مدت زمان بیشتری برای شما کار خواهد کرد. جنس چوبی و پلاستیکی نسبت به مدل پارچه‌ای طول‌ عمر بالاتری دارند. البته به این موضوع هم باید توجه داشته باشید که قیمت آن‌ها هم مقداری بیشتر است.
  5. توجه به سلیقه کودک: همیشه برای کودک خود ارزش قائل شوید، اگر کودک شما در سنی قرار دارد که قدرت انتخاب و تصمیم گیری دارد به نظر کودک خود اهمیت دهید. حتما از کودک خود بخواهید که چه طرح و رنگی را دوست دارد، چون کودک شما قرار است مدت زیادی را در اتاق خود در کنار این وسیله سپری کند. در واقع باید کودک شما چنان نسبت به این وسیله جذب شود که علاقه به این وسیله باعث شود که وسایل خود را همیشه بعد از بازی درون سبد قرار دهد. این کار از کودکی مسئولیت پذیری را به کودک آموزش می‌دهد.
  6. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم احساس می‌کنید در مورد خرید این وسیله ارزشمند مشکل دارید، به شما توصیه می‌کنم به سراغ خرید مدل‌هایی بروید که معروف و شناخته شده هستند. زیرا این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید. زیرا معمولا کیفیت لازم را ندارند و با خرید آن‌ها وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از سبد اسباب بازی کودک:

  • از از مدل‌های پارچه‌ای و پلاستیکی استفاده می‌کنید، باید آن را در مقابل نور مستقیم خورشید نگهداری نکنید، زیرا باعث پوسیده شدن و تغییر در رنگ محصول می‌شود.
  • هرگز مدل‌های حصیری و چوبی را شستشو ندهید، شستن مدل‌های چوبی و حصیری باعث باد کردن چوب و خرابی آن‌ها می‌شود.
  • همیشه به اندازه حجم سبد وسایل خود را درون آن قرار دهید، هیچ وقت نباید با فشار تلاش کنید که اسباب بازی‌های بیشتری را درون آن قرار دهید.
  • مدل‌های پارچه‌ای و پلاستیکی را به دور از وسایل گرمایشی مانند بخاری قرار دهید، زیرا باعث تغییر رنگ و تغییر شکل و در مواردی باعث سوختن آن‌ها می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سبد اسباب بازی اتاق کودک مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه جعبه اسباب بازی، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ سبد اسباب بازی مدل SAB 362

سبد اسباب بازی مدل SAB 362

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x36x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۲۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰ تا ۳۶ ماهگی
  • جنس
    پلاستیک و پارچه
  • محفظه نگهداری
    کیف اسباب بازی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سبد اسباب بازی مدل BH1004 فیل

سبد اسباب بازی مدل BH1004 فیل

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x25x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱ کیلوگرم
  • رده سنی
    زیر ۹ سال
  • جنس
    نمدی
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل باب اسفنجی و پاتریک کد ۵۰

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل باب اسفنجی و پاتریک کد 50

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۳۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    تا ۱۲ سال
  • جنس
    پارچه
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    – دارای دو دسته جهت جابجایی – طول و عرض ۴۰×۴۰ سانتی متر – ارتفاع در حالت باز شده ۴۰ سانتی مترمناسب برای نگهداری لباس و اسباب بازی .دارای پارچه مرغوب .دوخت با کیفیت و ظاهری جذاب و انیمیشنی . مورد استفاده در مکان های مختلف قابل شستشو دارای وزن کم و حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سبد اسباب بازی مدل فیل درب جمع شو

سبد اسباب بازی مدل فیل درب جمع شو

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x40 سانتی‌متر
  • وزن
    .۳۷۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • جنس
    چرم
  • محفظه نگهداری
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سبد اسباب بازی مدل خرگوش مجموعه ۲ عددی

سبد اسباب بازی مدل خرگوش مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • رده سنی
    تا ۱۲ سال
  • جنس
    فوم
  • محفظه نگهداری
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سبد اسباب بازی مدل MOR252

سبد اسباب بازی مدل MOR252

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x49 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    کودک
  • جنس
    پلی‌استر
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    – دارای دو دسته جهت جابجایی- طول و عرض ۳۰×۳۰ سانتی متر- ارتفاع در حالت باز شده ۴۹ سانتی متر- طول و عرض و ارتفاع بسته بندی کالا ۳۴x34x0.5 سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل بچه رئیس کد ۲۰

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل بچه رئیس کد 20

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۳۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    تا ۱۲ سال
  • جنس
    پارچه
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    – دارای دو دسته جهت جابجایی – طول و عرض ۴۰×۴۰ سانتی متر – ارتفاع در حالت باز شده ۴۰ سانتی مترمناسب برای نگهداری لباس و اسباب بازی .دارای پارچه مرغوب .دوخت با کیفیت و ظاهری جذاب و انیمیشنی . مورد استفاده در مکان های مختلف قابل شستشو دارای وزن کم و حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل باب اسفنجی و پاتریک

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل باب اسفنجی و پاتریک

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x48 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۳۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • جنس
    فوم
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    ابعاد سبد در حالت باز :طول ۲۸cm عرض ۲۸cm ارتفاع ۴۸cmمناسب برای جمع و نگهداری اسباب بازی، لباس و وسایل کودکدارای پارچه، فوم و چاپ مرغوب و باکیفیت دوخت با کیفیت و ظاهری جذاب مورد استفاده در مکان های مختلف دارای وزن کم و حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل سگهای نگهبان کد ۴

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل سگهای نگهبان کد 4

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x48 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۲۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • جنس
    فوم
  • محفظه نگهداری
    کیف اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    ابعاد سبد طول ۲۸ عرض ۲۸ ارتفاع ۴۸ سانتی متر است.. -مناسب برای جمع و نگهداری اسباب بازی، لباس و سایر وسایل کودک.- دارای پارچه و فوم مرغوب . -دوخت با کیفیت و ظاهری جذاب .- -مورد استفاده در مکان های مختلف –دارای وزن کم و تاشو–حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل اسا و آنا کد ۲۲

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل اسا و آنا کد 22

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x48 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۲۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • جنس
    فوم
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    ابعاد سبد در حالت باز طول ۲۸ عرض ۲۸ ارتفاع ۴۸ سانتی متر است.. -مناسب برای جمع و نگهداری اسباب بازی، لباس و سایر وسایل کودک. – دارای پارچه و فوم مرغوب . -دوخت با کیفیت و ظاهری جذاب . – -مورد استفاده در مکان های مختلف –دارای وزن کم و تاشو –حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل کارتونی سگهای نگهبان ۴

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل کارتونی سگهای نگهبان 4

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x32x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۶۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    تا ۱۲ سال
  • جنس
    پارچه
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای نگهداری لباس و اسباب بازی دارای پارچه و توری مرغوب دوخت با کیفیت و ظاهری جذاب مورد استفاده در مکان های مختلف قابل شستشو دارای وزن کم و حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سبد اسباب بازی مدل ستاره کد ۱۸۱۶

سبد اسباب بازی مدل ستاره کد 1816

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x48 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۳۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۱ تا ۱۲ سال
  • جنس
    پارچه
  • محفظه نگهداری
    معمولی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای نگهداری لباس و اسباب بازی دارای پارچه و فوم مرغوب دوخت با کیفیت و ظاهری جذاب مورد استفاده در مکان های مختلف قابل شستشو دارای وزن کم وحمل اسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل سونیک

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل سونیک

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x32x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۳۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • جنس
    فوم
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    ابعاد سبد در حالت باز :طول ۲۸cm عرض ۲۸cm ارتفاع ۴۸cmمناسب برای جمع و نگهداری اسباب بازی، لباس و وسایل کودکدارای پارچه، فوم و چاپ مرغوب و باکیفیت دوخت با کیفیت و ظاهری جذاب مورد استفاده در مکان های مختلف دارای وزن کم و حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل سگهای نگهبان ۴ بسته ۳ عددی

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل سگهای نگهبان 4 بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x32x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۶۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    تا ۱۲ سال
  • جنس
    پارچه
  • محفظه نگهداری
    کیف اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای نگهداری لباس و اسباب بازی دارای پارچه و توری مرغوب دوخت با کیفیت و ظاهری جذاب مورد استفاده در مکان های مختلف قابل شستشو دارای وزن کم و حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل LOVE کد ۲۰

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل LOVE کد 20

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x48 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۲۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • جنس
    فوم
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    ابعاد سبد طول ۲۸ عرض ۲۸ ارتفاع ۴۸ سانتی متر است..مناسب برای جمع و نگهداری اسباب بازی،لباس و سایر وسایل کودک .دارای پارچه و فوم مرغوب .دوخت با کیفیت و ظاهری جذاب .مورد استفاده در مکان های مختلف قابل شستشو دارای وزن کم و حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سبد اسباب بازی مدل B100

سبد اسباب بازی مدل B100

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۸x33x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰ تا ۶ ماهگی
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    تاشوقابل شستشوحمل اسان. سبکمناسب سباب بازی و لباس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سبد اسباب بازی مدل MOR268

سبد اسباب بازی مدل MOR268

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x49 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۰۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    کودک
  • جنس
    پلی‌استر
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    – دارای دو دسته جهت جابجایی- طول و عرض ۳۰×۳۰ سانتی متر- ارتفاع در حالت باز شده ۴۹ سانتی متر- طول و عرض و ارتفاع بسته بندی کالا ۳۴x34x0.5 سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سبد اسباب بازی مدل خرس تاج دار

سبد اسباب بازی مدل خرس تاج دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x40 سانتی‌متر
  • وزن
    .۳۰۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    تا ۱۲ سال
  • جنس
    فوم
  • محفظه نگهداری
    معمولی
  • سایر توضیحات
    جهت خرید آسان توضیحات کامل همراه عکس های مناسب گذاشته شده است. جهت شناخت پارچه اسپان باند،لازم به ذکر است :پارچه ای که در باکس های لباس،استر کیف ها و ساک های هدیه و خرید استفاده میشود.قابل شستشو ولی غیرقابل اتو کردن است.لطفا باتوجه به توضیحات واضح و صادقانه همچنین وجود عکسهای واقعی از محصول اقدام به خرید نماییدچرا که این محصول ساخته دستان توانمند و هنرور زنان خانه دار ایران است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سبد اسباب بازی کودک مدل MOR250

سبد اسباب بازی کودک مدل MOR250

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x49 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    کودک
  • جنس
    پلی‌استر
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    – دارای دو دسته جهت جابجایی- طول و عرض ۳۰×۳۰ سانتی متر- ارتفاع در حالت باز شده ۴۹ سانتی متر- طول و عرض و ارتفاع بسته بندی کالا ۳۴x34x0.5 سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سبد اسباب بازی مدل فنری طرح ساده

سبد اسباب بازی مدل فنری طرح ساده

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x32x51 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳۵۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    یک سال به بالا
  • جنس
    پارچه
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    سبد فنری دَر دار رساباکس تاشو، با جنس پارچه شمعی ضد آب و مقاوم با ایستایی بالا، مناسب برای مرتب سازی لباس و اسباب بازی کودک در رنگ های متنوع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل Lady Boy کد ۸۰

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل Lady Boy کد 80

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x48 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۲۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • جنس
    فوم
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    ابعاد سبد طول ۲۸ عرض ۲۸ ارتفاع ۴۸ سانتی متر است..مناسب برای جمع و نگهداری اسباب بازی،لباس و سایر وسایل کودک .دارای پارچه و فوم مرغوب .دوخت با کیفیت و ظاهری جذاب .مورد استفاده در مکان های مختلف قابل شستشو دارای وزن کم و حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل دختر قهرمان کد ۲۰

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل دختر قهرمان کد 20

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x32x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۷۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۱ تا ۱۲ سال
  • جنس
    پارچه
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای نگهداری و جمع کردن لباس و اسباب بازی کودکان -از جنس پارچه و توری مرغوب و چاپ با کیفیت و جذاب برای کودکان -مورد استفاده در مکان های مختلف،وزن کم دارای دو دسته جهت حمل آسان ، -ابعاد سبد طول ۳۲ عرض ۳۲ ارتفاع ۵۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل دختر مو فرفری

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل دختر مو فرفری

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x48 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۲۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • جنس
    فوم
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    ابعاد سبد طول ۲۸ عرض ۲۸ ارتفاع ۴۸ سانتی متر است.. مناسب برای جمع و نگهداری اسباب بازی،لباس و سایر وسایل کودک . دارای پارچه و فوم مرغوب . دوخت با کیفیت و ظاهری جذاب . مورد استفاده در مکان های مختلف قابل شستشو دارای وزن کم و حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل یونیکورن کد ۱۰

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل یونیکورن کد 10

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x32x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۷۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۱ تا ۱۲ سال
  • جنس
    پارچه
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای نگهداری و جمع کردن لباس و اسباب بازی کودکان -از جنس پارچه و توری مرغوب و چاپ با کیفیت و جذاب برای کودکان -مورد استفاده در مکان های مختلف،دارای وزن کم و حمل آسان ،قابل شستشو -ابعاد سبد طول ۳۲ عرض ۳۲ ارتفاع ۵۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سبد اسباب بازی نینا بی بی طرح حیوانات مدل ۵۴۱۳

سبد اسباب بازی نینا بی بی طرح حیوانات مدل 5413

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۸*۳۳*۳۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰ تا ۶ ماهگی
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    مناسب برای نگهداری لباس و اسباب بازیدارای پارچه مرغوبدوخت با کیفیت و ظاهری جذابمورد استفاده در مکان های مختلفقابل شستشودارای وزن کمحمل نقل اسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سبد اسباب بازی مدل MOR266

سبد اسباب بازی مدل MOR266

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x49 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۰۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    کودک
  • جنس
    پلی‌استر
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    – دارای دو دسته جهت جابجایی- طول و عرض ۳۰×۳۰ سانتی متر- ارتفاع در حالت باز شده ۴۹ سانتی متر- طول و عرض و ارتفاع بسته بندی کالا ۳۴x34x0.5 سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل بچه رئیس کد ۶۰

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل بچه رئیس کد 60

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x48 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۲۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • جنس
    فوم
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    ابعاد سبد طول ۲۸ عرض ۲۸ ارتفاع ۴۸ سانتی متر است..مناسب برای جمع و نگهداری اسباب بازی،لباس و سایر وسایل کودک .دارای پارچه و فوم مرغوب .دوخت با کیفیت و ظاهری جذاب .مورد استفاده در مکان های مختلف قابل شستشو دارای وزن کم و حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل خرس و ستاره کد ۱۰

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل خرس و ستاره کد 10

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x48 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۲۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • جنس
    فوم
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    ابعاد سبد طول ۲۸ عرض ۲۸ ارتفاع ۴۸ سانتی متر است..مناسب برای جمع و نگهداری اسباب بازی،لباس و سایر وسایل کودک .دارای پارچه و فوم مرغوب .دوخت با کیفیت و ظاهری جذاب .مورد استفاده در مکان های مختلف قابل شستشو دارای وزن کم و حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سبد اسباب بازی نینا بی بی طرح پو مدل ۵۴۱۳

سبد اسباب بازی نینا بی بی طرح پو مدل 5413

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۸*۳۳*۳۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱ کیلوگرم
  • رده سنی
    ۰ تا ۶ ماهگی
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    مناسب برای نگهداری لباس و اسباب بازیدارای پارچه مرغوبدوخت با کیفیت و ظاهری جذابمورد استفاده در مکان های مختلفقابل شستشودارای وزن کمحمل نقل اسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل یونیکورن کد ۷۰

سبد اسباب بازی نینا بی بی مدل یونیکورن کد 70

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۳۰ کیلوگرم
  • رده سنی
    از بدو تولد
  • جنس
    پارچه
  • محفظه نگهداری
    جعبه اسباب بازی
  • سایر توضیحات
    این سبد اسباب بازی دارای دو دسته جهت جابجاییو ابعادی به طول و عرض ۴۰×۴۰ سانتی متر – ارتفاع در حالت باز شده ۴۰ سانتی متر مناسب برای نگهداری لباس و اسباب بازی .ساخته شده از پارچه شمعی مرغوب .دوخت با کیفیت. چاپ و ظاهری جذاب و انیمیشنی . مورد استفاده در مکان های مختلف قابل شستشو وزن کم و حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سبد اسباب بازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سوفله خوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا