سرگرمی و آموزشی

هلیکوپتر کنترلی، راهنمای خرید انواع هلی‌کوپتر اسباب بازی کنترلی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید هلیکوپتر کنترلی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از اسباب بازی‌های مورد علاقه کودکان هلیکوپتر کنترلی می‌باشد. این مدل از این جهت برای کودک جذابیت دارد که واقعا قدرت پرواز کردن دارد و جالب‌تر اینکه کودک شما به وسیله کنترل می‌تواند این اسباب بازی را در آسمان کنترل کند. این وسیله معمولا دارای باتری‌های قابل شارژ می‌باشد و نیاز به خرید باتری هم ندارد. شما با شارژ نمودن باتری هلیکوپتر کنترلی می‌توانید ساعت‌ها با آن بازی کرده و از کودکی خود لذت ببرید. در زمان‌های گذشته پرواز کردن در آسمان یکی از آرزوهای انسان بوده‌ است، که امروزه به واقعیت تبدیل شده و انسان‌ها در آسمان پرواز می‌کنند. علم تا جایی پیشرفت کرده که اسباب بازی هلی‌کوپتر هم قابلیت پرواز پیدا کرده است و کودک به وسیله یک کنترل می‌تواند به راحتی این وسیله را در آسمان به پرواز در آورده و کنترل کند.

هلیکوپتر کنترلی بهترین هدیه برای کودک شما به حساب می‌آید. شما با خرید این وسیله می‌توانید ذهن کودک خود را تقویت کنید، زیرا هنگام استفاده از این اسباب بازی علاوه بر دست ذهن کودک شما را هم درگیر بازی می‌کند. این وسیله علاوه بر یک وسیله بازی یک ابزار خوب برای فیلمبرداری نیز می‌باشد، شما به راحتی می‌توانید با نصب یک دوربین فیلمبرداری روی این اسباب بازی آن را به یک هلی شات تبدیل کنید و با آن فیلمبرداری هوایی انجام دهید‌. هلیکوپتر کنترلی را بسته به برد کنترل می‌توان حتی تا چند کیلومتر هم پرواز داد. قیمت این وسیله نسبت به اسباب بازی‌های دیگر ارزان‌تر است و از ارزش خرید بالایی برخوردار می‌باشد. پس اگر تا به حال برای کودک خود این اسباب بازی را خریداری نکرده‌اید، هر چه سریع‌تر این کار را انجام دهید و برای کودک خود یک هلیکوپتر کنترلی خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم گرفته‌اید برای کودک خود یک هلیکوپتر کنترلی خریداری کنید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این اسباب بازی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع هلیکوپتر کنترلی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید هلیکوپتر کنترلی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

هلیکوپتر اسباب بازی کنترلی چیست؟

نوعی اسباب بازی که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به یک هلی کوپتر واقعی دارد که تقریبا تمام جزئیات نمونه واقعی در آن اجرا شده است. این اسباب بازی قدرت پرواز دارد، یعنی مانند یک هلی کوپتر واقعی می‌تواند از زمین بلند شده و در هوا پرواز کند. یکی از ویژگی‌های جالب توجه این اسباب بازی قابلیت کنترل کردن آن از راه دور و به صورت بی‌سیم به وسیله کنترل می‌باشد. از این وسیله علاوه بر استفاده برای بازی کودک می‌توان به عنوان یک وسیله برای فیلمبرداری هوایی استفاده کرد. برخی از مدل‌های این اسباب بازی دارای دوربین هستند که تصویر این دوربین‌ها را می‌توان به صورت بی سیم روی تلفن همراه هوشمند یا تبلت دریافت کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تفنگ اسباب بازی

انواع هلیکوپتر اسباب بازی:

  1. هلی‌کوپتر اسباب بازی کوکی: قدیمی‌ترین نمونه هلی کوپتر موجود در بازار می‌باشد، جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده می‌باشد. دارای یک سیستم کوک دستی می‌باشد، یعنی با کوک نمودن این اسباب بازی پره روی آن شروع به چرخش کرده و چرخ آن هم روی زمین شروع به حرکت می‌کند. متاسفانه این مدل قابلیت پرواز کردن ندارد و فقط از نظر شکل ظاهری شبیه به یک هلی کوپتر است.
  2. هلی‌کوپتر اسباب بازی گیربکس‌دار: این مدل هم تقریبا در خانواده هلی‌کوپتر‌های کوکی قرار می‌گیرد و فقط نوع کوک کردن آن با نمونه قبلی تفاوت دارد. در این مدل شما باید یک نخ را تا جایی که بیرون می‌آید بیرون کشیده و رها کنید، با این کار هلی کوپتر شما کوک کامل می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل می‌توان به کوک نمودن آسان و طول عمر بیشتر اشاره کرد. این مدل هلی‌کوپتر نسبت به نمونه قبلی طرفداران بیشتری دارد، زیرا روش کوک کردن آن‌ها ساده‌تر از مدل قبلی است.
  3. هلی‌کوپتر اسباب بازی باتری خور: نسل جدید‌تر هلی‌کوپتر اسباب بازی می‌باشد که به جای سیستم کوک دارای موتور الکتریکی می‌باشند. موتور الکتریکی به وسیله باتری شروع به چرخیدن کرده و به وسیله چند عدد چرخ دنده باعث چرخیدن پروانه هلی‌کوپتر می‌شود. این مدل معمولا دارای تعدادی رقص نور زیبا بوده که جذابیت زیادی به کار می‌دهد. برخی از مدل‌های آن هم موزیکال بوده و صدایی شبیه به هلی‌کوپتر تولید می‌کند. به همین جهت برای سن یک تا پنج سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. هلی‌کوپتر اسباب بازی کنترلی: نسل جدیدی از هلی کوپترهای اسباب بازی می‌باشند که به هلی کوپترهای واقعی شباهت زیادی دارند، این مدل‌ها قابلیت پرواز دارند، یعنی به وسیله یک کنترل می‌توانید آن‌ها را از زمین بلند کرده و در آسمان به پرواز در آورید. دارای باتری قابل شارژ می‌باشند، یعنی دیگر نیازی به خرید باتری برای آن‌ها ندارید و هر زمان که باتری آن‌ها تمام شود می‌توانید، آن‌ها را شارژ نمائید. از مهم‌ترین ویژگی این هلی‌کوپترها می‌توان به قابلیت به پرواز در آوردن آن‌ها به صورت بی‌سیم و با برد بالا اشاره کرد.

مزایای استفاده از هلی‌کوپتر کنترلی:

  • در مقایسه با اسباب بازی‌های مشابه قیمت ارزان‌تری دارد و می‌توان گفت از ارزش خرید بالایی برخوردار است.
  • این وسیله دارای باتری‌های لیتیومی قابل شارژ است که این امر باعث می‌شود نیاز به خرید باتری نداشته باشید.
  • نسبت به اسباب بازی‌های مشابه طول عمر بیشتری دارد، یعنی اگر کودک شما درست از آن استفاده کند، هیچ گاه خراب نمی‌شود.
  • استفاده از این اسباب بازی بسیار ساده است و نیاز به مهارت خاصی ندارد، یعنی شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده نمائید.

بهترین مارک هلیکوپتر اسباب بازی کنترلی:

شاید کار چندان ساده‌ای نباشد که شخصی با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک هلی‌کوپر کنترلی به شما معرفی کند. زیرا برند‌های باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت دارند و معرفی یک محصول خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای هلی کوپتر کنترلی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • هلی کوپتر کنترلی سیما
  • هلی کوپتر کنترلی سایما
  • هلی‌ کوپتر کنترلی اسکای کینگ
  • هلی کوپتر کنترلی ناین ایگلز
  • هلی کوپتر کنترلی مای تویز
  • هلی کوپتر کنترلی اسمارت
  • هلی کوپتر کنترلی جیمبو
  • هلی کوپتر کنترلی هیرو
  • هلی کوپترکنترلی کید هانر

هلیکوپتر کنترلی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید هلی کوپتر اسباب بازی کنترلی وجود دارد که شما به دلخواه خود از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید این اسباب بازی را خریداری کنید. در واقع می‌توان گفت هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد که مشخص کند از چه راهی این اسباب بازی را خریداری کنید و یک موضوع کاملا شخصی و دلخواه است. اما از آنجایی که دو روش بیشتر از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد، در ادامه این دو روش را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: یکی از قدیمی‌ترین روش‌های خرید است که همچنان از آن استفاده می‌شود. در این روش شما باید حتما از محل کار و زندگی خود خارج شده و به نزدیک‌ترین فروشگاه اسباب بازی فروشی مراجعه کرده و از میان تعداد محدودی از محصولات هلی کوپتر مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. حتما در انتخاب خود دقت کنید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: یکی از جدیدترین روش‌های خرید در جهان می‌باشد. در این روش شما نیاز به خروج از منزل و محل کار خود ندارید، تنها کافی است به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و از میان تنوع زیاد محصولات یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در این روش نیازی نیست که زیادی وسواس به خرج دهید، زیرا جنس فروخته شده هفت روز مهلت تست دارد و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماشین اسباب بازی

نکات مهم هنگام خرید هلیکوپتر کنترلی:

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید هلی کوپتر قیمت آن می‌باشد، قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید هلی‌کوپتر کنترلی را مشخص کنید. با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع هلی‌کوپتر: این وسیله هم مانند سایر اسباب بازی‌ها انواع مختلفی دارد که شما باید با توجه به میزان بودجه و سلیقه خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. اگر تمایلی به پرداخت هزینه بیشتر ندارید، می‌توانید نمونه‌های باتری خور بدون کنترل را خریداری کنید، این مدل‌ها موزیکال بوده و نورپردازی جلوه ویژه‌ای به آن‌ها می‌دهد. اما قدرت پرواز کردن را ندارند، مدل‌های کنترل‌دار قابلیت پرواز دارند، شارژی هستند و نیاز به خرید باتری هم ندارند.
  3. جنس بدنه: به جنس بدنه این اسباب بازی توجه ویژه‌ای داشته باشید، زیرا ارتباط مستقیمی با طول عمر این وسیله دارد. مدل‌هایی که دارای بدنه پلاستیکی هستند ارزان‌تر بوده و طول عمر کمتری دارند. اما اگر به دنبال نمونه‌ای هستید که سالیان سال از آن استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنم مدل‌های بدنه فلزی را انتخاب و خریداری کنید. البته قیمت آن‌ها مقداری از نمونه پلاستیکی گران‌تر است. اما در عوض بسیار مقاوم بوده و کیفیت بالایی دارند.
  4. نوع باتری: حتما هنگام خرید هلی‌کوپتر به نوع و ظرفیت باتری آن توجه داشته باشید. هر چه ظرفیت باتری آن بالاتر باشد، یعنی شارژ را بیشتر نگهداری کرده و مدت زمان بیشتری می‌توان از آن استفاده کرد. ظرفیت باتری برحسب میلی آمپر نوشته می‌شود و هر چه عدد بیشتری باشد، ظرفیت باتری بالاتر است. البته به مدت شارژ هم توجه کنید و بهتر است مدل‌های فست شارژ را انتخاب کنید، زیرا سریع‌تر شارژ می‌شوند.
  5. برد کنترل دستگاه: برد کنترل به معنی حداکثر فاصله‌ای است که شما در آن می‌توانید با کنترل هلی کوپتر خود را هدایت کنید. هر چه برد کنترل شما بیشتر باشد شما می‌توانید هلی کوپتر خود را در ارتفاع و فاصله بیشتری از خود کنترل کنید. در واقع یکی از مهم‌ترین نکات مهم هنگام خرید هلی کوپتر کنترلی برد کنترل آن می‌باشد. اگر برد کنترل آن چندان زیاد نباشد، شما به راحتی قادر به کنترل کردن آن نخواهید بود و ممکن است هلی کوپتر شما با جایی برخورد کرده و منهدم می‌شود.
  6. برند محصول: اگر با توجه به تمام نکاتی که گفته شد باز هم احساس می‌کنید در مورد خرید این وسیله اطلاعات لازم را کسب نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنم، حتما برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. زیرا این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید آن‌ها وقت و بودجه خود را هدر می دهید.

روش نگهداری از هلیکوپتر کنترلی:

  • همیشه این وسیله را در یک مکان آزاد به پرواز در آورید، زیرا اگر با اطراف برخورد کند، آسیب جدی می‌بیند.
  • هیچ گاه تا زمانی که شارژ باتری شما به پایان نرسیده آن را مجدد شارژ نکنید، زیرا باتری آن سریع‌تر خراب می‌شود.
  • با توجه به اینکه دارای برد الکترونیکی حساس می‌باشد، در هوای بارانی از آن استفاده کنید، زیرا به شدت آسیب می‌بیند.
  • اگر مدت زیادی قرار است که از این اسباب بازی استفاده نکنید، باتری آن را خارج کرده و سپس نگهداری نمائید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید هلیکوپتر کنترلی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای هلیکوپتر کنترلی ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل ۴۵

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل 45

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x4x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    یک
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    هلیکوپتر شارژی بوده و برای کنترل دو عدد باتری نیم قلمی مورد نیاز میباشد که در بسته بندی موجود نیست .
  • توضیحات ریموت
    دو کانال . start : با فشردن این دکمه هلیکوپتر پرواز میکند و با فشردن مجدد فرود میاید. up : با فشردن این دکمه ارتفاع افزایش پیدا میکند .
  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • سایر توضیحات
    هلیکوپتر شارژی سنسوری به طول ۱۹ سانتیمتر که میتوان آنرا با دست یا کنترل هدایت کرد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ هلی کوپتر کنترلی سایما مدل S107G

هلی کوپتر کنترلی سایما مدل S107G

مشخصات

  • ابعاد
    ۹.۸ × ۳.۸ × ۲۲ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    دو
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    دارای یک باتری لیتیوم‌پلیمری ۳.۷ ولت- قابل شارژ توسط کابل USB- مدت زمان لازم برای شارژ کامل ۵۰ تا ۶۰ دقیقه- مدت زمان استفاده پس از هربار شارژ کامل ۶ تا ۸ دقیقه- نیاز به شش عدد باتری قلمی ۱.۵ ولت جهت ریموت کنترل(موجود در بسته‌بندی نیست)
  • توضیحات ریموت
    قابلیت کنترل هلی‌کوپتر تا فاصله‌ی ۱۰ متری- ریموت دو کاناله جهت هدایت دو هلی کوپتر به‌صورت همزمان- آنالوگ سمت راست جهت هدایت به جلو عقب و چپ و راست- آنالوگ سمت چپ جهت هدایت هلی‌کوپتر به بالا و پایین- دارای پیچ تنظیم کننده جهت حرکت (Trimmer)
  • اقلام همراه
    – ریموت کنترل- کابل شارژ USB- دفترچه راهنما- پروانه ی یدک
  • سایر توضیحات
    دارای فناوری (Gyro) جهت پایداری بیشتر به هنگام پرواز- خاموش شدن خودکار در حالت گیرکردن پروانه‌ی هلی‌کوپتر- دارای چراغ جهت تشخیص هلی‌کوپتر در محیط‌های کم‌نور و تاریک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل H160

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل H160

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x4x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    یک
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری قابل شارژ داخل هلیکوپتر موجود است . دو عدد باتری نیم قلمی برای کنترل مورد نیاز است.
  • توضیحات ریموت
    دو کانال : دکمه سمت چپ برای بالا بردن ارتفاع و سمت راست برای خاموش کردن
  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • سایر توضیحات
    هلیکوپتر شارژی کنترلی به طول ۱۸ سانتیمتر با موتور فوق سبک و باتری فست شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل سنسور دار

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل  سنسور دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x10x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • اقلام همراه
    دارای چراغ LEDحرکت از طریق سنسور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ هلیکوپتر کنترلی سایما مدل S5H

هلیکوپتر کنترلی سایما مدل S5H

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x4x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    یک
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات ریموت
    کنترل ۲.۴ گیگاهرتزیآنتن دهی تا مسافت ۳۰ متری
  • اقلام همراه
    کنترلباتریآداپتور
  • سایر توضیحات
    دارای تکنولوژی ژیرو که باعث میشود هلیکوپتر در پرواز پایدار تر بماند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل Hc2316

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل Hc2316

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    سه
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • اقلام همراه
    کیف مخصوصرادیو کنترلهلی‌کوپتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل Induction

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل Induction

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x4x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • توضیحات ریموت
    ریموت تک کاناله می باشد و امکان جهت دهی با کنترل وجود ندارد
  • اقلام همراه
    ریموت کنترلکابل شارژ usb
  • سایر توضیحات
    دارای باتری شارژی داخل هلی کوپتردارای سنسور زیر هلی کوپتر جهت بازی بدون کنترلامکان روشن و خاموش کردن هلی کوپتر با کنترلامکان بالا بردن هلیکوپتر با کنترلامکان بالا بردن هلیکوپتر با دست ( سنسور زیر هلی کوپتر)امکان فرود با کنترلدارای چراغ ال ای دی نمایشیجنس هلی کوپتر نشکن می باشدمناسب بازی کودکان و نوجوانان از ۳ سال به بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ هلیکوپتر بازی کنترلی سیما مدل S39H V3

هلیکوپتر بازی کنترلی سیما مدل S39H V3

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x15x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • اقلام همراه
    هلیکوپتر کنترلکابل شارژدفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل ۲۴۵

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل 245

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x3x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    یک
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری قابل شارژ داخل هلیکوپتر موجود است . دو عدد باتری نیم قلمی برای کنترل مورد نیاز است که در بسته بندی موجود نیست .
  • توضیحات ریموت
    دو کانال : بالا بردن ارتفاع و خاموش کردن
  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • سایر توضیحات
    هلیکوپتر شارژی کنترلی به طول ۱۷ سانتیمتر که میتوان آنرا با دست و یا کنترل هدایت کرد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ مینی کوپتر بازی مدل هلی کوپتر کنترلی و سنسوری

مینی کوپتر بازی مدل هلی کوپتر کنترلی و سنسوری

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x50x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    USB
  • اقلام همراه
    سیم‌ شارژر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل XF866-D2

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل XF866-D2

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x7x19 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک سخت
  • منبع انرژی
    باتری
  • اقلام همراه
    کیف قابل حمل ریموت کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل اسکای کینگ

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل اسکای کینگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱۰x50x100 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    یک
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری شارژی
  • اقلام همراه
    باتری شارژیکابل شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل H260

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل H260

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x4x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    یک
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری قابل شارژ داخل هلیکوپتر موجود است و داخل مچبند کنترل باتری موجود است .
  • توضیحات ریموت
    دو کانال ( بالا بردن ارتفاع و خاموش کردن هلیکوپتر )
  • اقلام همراه
    کابل شارژ USB
  • سایر توضیحات
    هلیکوپتر سنسوری کنترلی دو کانال به طول ۱۹ سانتیمتر . کنترل مچی دارای دو عدد دکمه میباشد که یکی برای بالا بردن ارتفاع بوده و دیگری برای خاموش کردن هلیکوپتر . رنگبندی بر اساس رنگ ملخ میباشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ مینی هلیکوپتر کنترلی مدل وودی کد ۰۰۷

مینی هلیکوپتر کنترلی مدل وودی کد 007

مشخصات

  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    یک
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات ریموت
    دارد
  • اقلام همراه
    مینی هلیکوپتر شارژیریموت کنترلکابل شارژ
  • سایر توضیحات
    مینی هلی کوپتر سنسور دار هوشمند و دارای باتری داخلی قابل شارژ و با قابلیت پرواز که در صورت روشن کردن و گذاشتن روی زمین خودش بالا میاد و با نزدیک شدن به زمین پرواز میکند و با گرفتن دست زیر مینی هلی کوپتر به سمت بالا پرواز میکند. همچنین در این نوع که کنترل دار میباشد میتوان با کنترل آن را از راه دور بالا و پایین و خاموش و روشن کردفقط باید توجه داشت که مینی هلیکوپتر ها را نباید به صورت افقی در دست گرفت چون با این کار پرها به هم ضربه وارد میکنند و باعث خرابی محصول میشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل v_max

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل v_max

مشخصات

  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • توضیحات باتری
    لیتیومی شارژی
  • اقلام همراه
    سیم شارژر_ریموت کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ هلی کوپتر کنترلی مدل S8 کد AL-14030008

هلی کوپتر کنترلی مدل S8 کد AL-14030008

مشخصات

  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    دو
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    ظرفیت باتری : ۱۵۰ میلی آمپر ۳.۷ ولتزمان شارژ باتری : ۴۰ دقیقهکارکرد باتری : حدودا ۵ تا۶ دقیقه
  • توضیحات ریموت
    ۴ عدد باتری سایز AA دارای دکمه Off/On
  • اقلام همراه
    هلیکوپتر,ریموت کنترل,شارژر usb1 عدد پیچ گوشتی , پره کوچک اضافی,دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    ابعاد بسته بندی: ۱۰ * ۵۱ * ۹ سانتی متروزن بسته بندی :۴۶۸ گرم دارای دکمه Off/On

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ هلی کوپتر کنترلی سایما مدل S39 Raptor

هلی کوپتر کنترلی سایما مدل S39 Raptor

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸.۵ × ۵ × ۱۵ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    دو
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    – ۳.۷V 300mAh – از نوع لیتیوم پلیمر
  • توضیحات ریموت
    – GHz 2.4- 3 کاناله- ابعاد ریموت کنترل: ۱۳.۵ × ۳.۵ × ۱۵ سانتی متر- دارای دو آنالوگ برای هدایت هلی کوپتر به بالا و پایین و چپ و راست- دارای دو دکمه برای چرخش به راست و چپ- دارای دکمه خاموش و روشن- دارای یک دکمه در قسمت بدنه برای کنترل سرعت در دو حالت تند و آرام- نیاز به ۴ باتری قلمی- بسته فاقد باتری
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل- کابل شارژر USB- پیچ گوشتی- دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کودکان بالای هشت سال- مناسب برای استفاده در بیرون از منزل- ابعاد بسته بندی: ۵۴.۵ × ۸ × ۲۳.۵ سانتی متر- وزن بسته بندی: ۴۲۰ گرم- دارای دو سرعت آرام و تند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل Exceed کد LH-1802R

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل Exceed کد LH-1802R

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x4x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • اقلام همراه
    -یک عدد هلیکوپتر کنترلی-ریموت کنترل-سیم شارژر
  • سایر توضیحات
    -دسته کنترل دو عدد باتری نیاز دازد.-زمان شارژ: حدود ۱۰-۳۰ دقیقه-زمان پرواز: ۶-۱۰ دقیقهجنس بدنه: پلاستیک ABS-رنگ: قرمز / آبی / زرد-دو کاناله-جنس بدنه نشکن-دارای چراغ روشنایی-پرواز سه بعدی-مناسب برای پرواز در محیط های باز و بسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل Exceed کد LH-1802R

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل Exceed کد LH-1802R

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x4x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • اقلام همراه
    -یک عدد هلیکوپتر کنترلی-ریموت کنترل-سیم شارژر
  • سایر توضیحات
    -دسته کنترل دو عدد باتری نیاز دازد.-زمان شارژ: حدود ۱۰-۳۰ دقیقه-زمان پرواز: ۶-۱۰ دقیقهجنس بدنه: پلاستیک ABS-رنگ: قرمز / آبی / زرد-دو کاناله-جنس بدنه نشکن-دارای چراغ روشنایی-پرواز سه بعدی-مناسب برای پرواز در محیط های باز و بسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل induction

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل induction

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x11x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • توضیحات باتری
    – باتری هلگوپتر شارژی- باتری دسته = نیاز به دو عدد باتری نیم قلمی
  • اقلام همراه
    – یک عدد هلکوپتر به همراه ریموت کنترل
  • سایر توضیحات
    – سنسوری بودن محصول به طوری که وقتی دست زیر هلکوپتر قرار بدین محصول ی سمت بالا حرکت میکند- محصول علاوه بر سنسور ریموت کنترل هم دارد- وجود یک چراغ در جلوی محصول که به گم نشدن مجصول کمک میکند.- وجود دو پره برای محصول که به پرواز بهتر کمک میکند.- شارژی بودن باتری محصول- همراه با بسته بندی مناسب- مناسب برای هدیه- ابعاد بسته بندی محصول = ۵۳x216x218 میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ هلی کوپتر کنترلی سیما مدل S39 کد ۲۰۲۰

هلی کوپتر کنترلی سیما مدل S39 کد 2020

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x6x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۹۰ گرم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    دو
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری ۳۰۰ میلی آمپر
  • توضیحات ریموت
    کنترل ۲.۴ گیگاهرتزیآنتن دهی تا مسافت ۳۰ متری
  • اقلام همراه
    کنترلباتریآداپتور
  • سایر توضیحات
    دارای تکنولوژی ژیرو که باعث میشود هلیکوپتر در پرواز پایدار تر بماند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ هلی کوپتر کنترلی سیما مدل S39 کد ۲۰۲۰

هلی کوپتر کنترلی سیما مدل S39 کد 2020

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x6x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۹۰ گرم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    دو
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری ۳۰۰ میلی آمپر
  • توضیحات ریموت
    کنترل ۲.۴ گیگاهرتزیآنتن دهی تا مسافت ۳۰ متری
  • اقلام همراه
    کنترلباتریآداپتور
  • سایر توضیحات
    دارای تکنولوژی ژیرو که باعث میشود هلیکوپتر در پرواز پایدار تر بماند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ هلیکوپتر بازی کنترلی سیما مدل S39H V3

هلیکوپتر بازی کنترلی سیما مدل S39H V3

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x15x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • اقلام همراه
    هلیکوپتر کنترلکابل شارژدفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل Induction

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل Induction

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x4x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • توضیحات ریموت
    ریموت تک کاناله می باشد و امکان جهت دهی با کنترل وجود ندارد
  • اقلام همراه
    ریموت کنترلکابل شارژ usb
  • سایر توضیحات
    دارای باتری شارژی داخل هلی کوپتردارای سنسور زیر هلی کوپتر جهت بازی بدون کنترلامکان روشن و خاموش کردن هلی کوپتر با کنترلامکان بالا بردن هلیکوپتر با کنترلامکان بالا بردن هلیکوپتر با دست ( سنسور زیر هلی کوپتر)امکان فرود با کنترلدارای چراغ ال ای دی نمایشیجنس هلی کوپتر نشکن می باشدمناسب بازی کودکان و نوجوانان از ۳ سال به بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل v_max

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل v_max

مشخصات

  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • توضیحات باتری
    لیتیومی شارژی
  • اقلام همراه
    سیم شارژر_ریموت کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل f-380

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل f-380

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    یک
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    نیاز به باتری نیم قلمی برای کنترل ۲ عدد
  • توضیحات ریموت
    ریموت کنترل دو کانال برای خاموش کردن و بالا رفتن
  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • سایر توضیحات
    هلی کوپتر سنسوری وقتی دست رو زیر هلی کوپتر تکان دهید سنسور تشخیص میده و بیشتر بالا میره به همراه ریموت کنترل با قابیلت خاموش روشن و بالا رفتن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ هلی کوپتر کنترلی سایما مدل S5

هلی کوپتر کنترلی سایما مدل S5

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳*۱۹*۴ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    دو
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    از نوع لیتیوم‌پلیمر ۳.۷ ولتیدارای ظرفیت ۷۰ میلی‌آمپرساعت قابلیت شارژ توسط کابل ریموت کنترل
  • توضیحات ریموت
    از نوع اینفرارد ۳ کانالهدارای کابل شارژ در قسمت پشت ریموت کنترل(نحوه استفاده در دفترچه راهنما توضیح داده شده است )
  • اقلام همراه
    – ریموت کنترل- دفترچه راهنما- پروانه‌ی یدک موتور دم
  • سایر توضیحات
    خاموش شده خودکار در حال گیر کردن پروانه‌ی هلی‌کوپتر- دارای دو عملکرد سرعت زیاد و سرعت کم- دارای فناوری (Gyro) جهت پایداری بیشتر به هنگام پرواز- دارای چراغ جهت تشخیص هلی‌کوپتر در محیط‌های کم‌نور و تاریک- کنترل هلی‌کوپتر از طریق فناوری Infrared

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل H260

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل H260

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x4x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    یک
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری قابل شارژ داخل هلیکوپتر موجود است و داخل مچبند کنترل باتری موجود است .
  • توضیحات ریموت
    دو کانال ( بالا بردن ارتفاع و خاموش کردن هلیکوپتر )
  • اقلام همراه
    کابل شارژ USB
  • سایر توضیحات
    هلیکوپتر سنسوری کنترلی دو کانال به طول ۱۹ سانتیمتر . کنترل مچی دارای دو عدد دکمه میباشد که یکی برای بالا بردن ارتفاع بوده و دیگری برای خاموش کردن هلیکوپتر . رنگبندی بر اساس رنگ ملخ میباشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل induction

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل induction

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x11x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • توضیحات باتری
    – باتری هلگوپتر شارژی- باتری دسته = نیاز به دو عدد باتری نیم قلمی
  • اقلام همراه
    – یک عدد هلکوپتر به همراه ریموت کنترل
  • سایر توضیحات
    – سنسوری بودن محصول به طوری که وقتی دست زیر هلکوپتر قرار بدین محصول ی سمت بالا حرکت میکند- محصول علاوه بر سنسور ریموت کنترل هم دارد- وجود یک چراغ در جلوی محصول که به گم نشدن مجصول کمک میکند.- وجود دو پره برای محصول که به پرواز بهتر کمک میکند.- شارژی بودن باتری محصول- همراه با بسته بندی مناسب- مناسب برای هدیه- ابعاد بسته بندی محصول = ۵۳x216x218 میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ هلیکوپتر بازی کنترلی مدل ۲۲۰C3

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل 220C3

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۰x40x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    یک
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری قابل شارژ داخل هلیکوپتر موجود است . دو عدد باتری نیم قلمی برای کنترل مورد نیاز است.
  • توضیحات ریموت
    دو کانال : بالا بردن ارتفاع و خاموش کردن
  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • سایر توضیحات
    هلیکوپتر سنسوری به طول ۱۹ سانتیمتر . قابل هدایت با دست و ریموت . کنترل دو کانال برای بالا بردن ارتفاع و خاموش کردن هلیکوپتر .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید هلیکوپتر کنترلی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لوازم تناسب اندام TRX

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا