دکوراتیولوازم تزئینی

صندلی طرح تاب، راهنمای خرید انواع صندلی طرح تاب زیبا و ارزان (تاب ریلکسی)

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید صندلی طرح تاب باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در منزل که علاوه بر دور کردن استرس از شما تاثیر زیادی بر دکوراسیون داخلی منزل شما دارد صندلی طرح تاب می‌باشد. تاب بازی کردن یکی از ورزش‌های مورد علاقه کودکان می‌باشد، این حس همچنان در سنین بالاتر هم در انسان وجود دارد، تنها مسئله‌ای که باعث می‌شود انسان به سراغ این بازی لذت بخش نرود، بالا رفتن سن می‌باشد. اگر شما هم با گذشت زمان باز هم علاقه به تاب بازی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنم، حتما برای منزل خود یک صندلی طرح تاب خریداری کنید. تا ساعات استراحت خود روی این صندلی نشسته و تاب بخورید. تاب خوردن روی این صندلی آرامش خاصی دارد که آن را در کمتر جایی می‌توان پیدا کرد. از این رو صندلی طرح تاب می‌تواند استرس و افسردگی را ازشما دور کرده و آرامش و آسایش را به شما هدیه کند. این صندلی معمولا در طرح و شکل‌های زیبا تولید می‌شود که علاوه بر مواردی که گفته شد یک وسیله تزئینی منزل محسوب می‌سود و به دکوراسیون شما زیبایی خاصی می‌دهد.

صندلی طرح تاب را علاوه بر فضای داخلی منزل می‌توان درون حیاط و محوطه منزل قرار داد و با تاب خوردن بر روی آن در فضای آزاد نهایت لذت را برد. آرامش اتفاقی به دست نمی‌آید و شما برای رسیدن به آرامش باید راه‌های مختلف را آزمایش کنید، یکی از این روش‌ها که معمولا خوب هم نتیجه می‌دهد، تاب خوردن روی صندلی طرح تاب در یک محیط آرام و بی سرو صدا است. فقط کافیست تا یک بار این وسیله را امتحان کنید، تا برای همیشه شیفته آن شوید. بعد از صندلی راک بهترین وسیله که می‌توان روی آن استرس را از خود دور کرد و به آرامش رسید، همین صندلی طرح تاب است. قیمت این صندلی تکی بسیار مناسب بوده و شما نگرانی در مورد خرید آن نخواهید داشت. نیاز به نصب و راه اندازی خاصی ندارد، فقط کافی است آن را در گوشه‌ای از منزل قرار داده و با نشستن روی آن و تاب خوردن نهایت لذت را ببرید. صندلی طرح تاب نسبت به تاب‌های داخل حیاط اندازه کوچکتری دارد به همین دلیل در منازل کوچک و آپارتمانی هم بدون نگرانی از کمبود جا می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید صندلی طرح تاب را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل بر خورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع صندلی طرح تاب آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید صندلی طرح تاب باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

صندلی‌ طرح‌تاب چیست و چه کاربردی دارد؟

تاب آویز یا تاب ریلکسی در واقع نوعی صندلی است که به یک پایه آویز می‌باشد و به دلیل شباهتی که به تاب دارد به آن تاب ریلکسی گفته می‌شود. تاب خوردن روی این صندلی به شما آرامش می‌دهد و استرس را از شما دور می‌کند. گاهی این صندلی فاقد پایه بوده و با یک زنجیر به سقف متصل می‌شود. جنس بدنه تاب آپارتمانی از فلز ضد زنگ می‌باشد به همین علت آن را می‌توان داخل حیاط منزل هم قرار داد بدون اینکه نگران زنگ ضدگی آن‌ها باشید. تنوع مدل‌های این تاب به حدی زیاد است که شما به راحتی می‌توانید مدل‌های دو نفره، تک نفره و حتی بچگانه آن را خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تخت آویز

انواع صندلی‌ طرح‌تاب موجود در بازار:

  1. تاب صندلی گرد: این مدل مناسب استفاده در فضای باز مانند: باغ، حیاط و ویلا می‌باشد. شکل صندلی آن گرد است به همین علت به آن صندلی گرد گفته می‌شود. شکل خاص این تاب آن را از مدل‌های دیگر متمایز می‌کند. البته برخی از مدل‌های آن از چند طیف رنگی زیبا و جذاب ساخته می‌شود را می‌توان به عنوان یک وسیله تزئینی درون منزل استفاده کرد. پس این مدل را نمی‌توان فقط مختص فضای باز دانست و از آن می‌توان برای داخل منزل هم استفاده کرد.
  2. تاب صندلی چوبی: برخلاف نمونه قبلی که از جنس فلز ساخته می‌شد، این مدل تماما از چوب ساخته می‌شود. این تاب معمولا فاقد پایه است و معمولا درون باغ آن را از یک درخت آویز می‌کنند. پس اگر به دنبال یک نمونه زیبا برای داخل باغ یا حیاط داخل منزل خود هستید به شما پیشنهاد می‌کنم، نمونه چوبی آن را خریداری کنید، زیرا جنس چوبی آن را با تنه درختان فضا ست کرده و جلوه زیباتری به محیط می‌دهد. توجه داشته باشید که این مدل را در هوای بارانی نباید استفاده کرد، زیرا چوب به آب حساس بوده و باد می‌کند.
  3. تاب صندلی دو نفره: این مدل را به زوج‌های جوان پیشنهاد می‌کنم که دوست دارند در کنار یکدیگر تاب بخورند. اگر بخواهید دو عدد تاب تک نفره را خریداری کنید، مسلما فضای زیادی از منزل شما را اشغال می‌کند به همین علت بهتر است یک تاب دو نفره را خریداری نمائید. این تاب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابلیت تحمل وزن دو نفر را دارند. اگر این وسیله را برای استفاده در داخل منزل می‌خواهید، باید به این نکته هم توجه داشته باشید که باید منزل شما فضای بزرگی داشته باشد، چون اندازه این تاب‌ها از نمونه تکی بزرگتر است.
  4. صندلی تابی سقفی: این مدل فقط برای فضای داخلی منزل و جاهایی که سقف وجود دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرا این نمونه فاقد پایه است و باید آن را به وسیله زنجیر و پایه مخصوص آن را به سقف اتاق خود وصل کنید. اگر برای خرید این صندلی با کمبود جا مواجه هستید و در یک آپارتمان زندگی می‌کنید، بهتر است نمونه سقفی را انتخاب کنید، زیرا فاقد یک پایه بزرگ بوده و روی سقف آویز می‌شوند. یکی از ویژگی‌های جالب توجه این مدل این می‌باشد که در صورت نیاز به فضا می‌توانید آن را جمع کنید و به اتاق دیگر منتقل کنید.
  5. صندلی تابی کودک: محبوبیت این وسیله به حدی زیاد است که علاوه بر بزرگترها توجه بچه‌ها را نیز به خود جلب کرده و شما می‌توانید برای اتاق کودک خود هم این صندلی را خریداری نمائید. اگر به دنبال یک وسیله جدید برای اتاق کودک خود هستید که اتاق او را مدرن‌تر نشان دهد بدون شک، همین صندلی تابی کودک است. این مدل هم دارای یک نمونه پایه‌دار برای اتاق‌های بزرگ و دارای یک نمونه بدون پایه یا سقفی برای اتاق‌هایی است که فضای کوچکتری دارند. این شما هستید که با توجه به اندازه اتاق کودک خود باید نوع آن را مشخص کنید.
  6. صندلی تابی شیشه‌ای: نسل جدیدی از این صندلی‌ها می‌باشند که صندلی نشیمنگاه آن‌ها از شیشه‌های رنگی ساخته می‌شود. اگر به دنبال یک نمونه لوکس و لاکچری برای طراحی داخلی منزل خود هستید به شما نمونه شیشه‌ای را پیشنهاد می‌کنم. این نمونه به هیچ عنوان مناسب استفاده در فضای باز نیست، زیرا شیشه به تغییرات دمایی حساس است و اگر هر گونه وسیله‌ای به آن برخورد کند، شکسته می‌شود. از طرفی در صورت بارندگی مقدار زیادی آب درون صندلی آن جمع شده و در صورت استفاده لباس‌های شما خیس می‌شود.

مزایای استفاده از صندلی طرح‌تاب:

  • تاب ریلکسی یک وسیله سرگرمی برای تفریح و سرگرمی در زمان استراحت شما می‌باشد. شما می‌توانید با نشستن روی این صندلی و تاب خوردن زمان زیادی از وقت فراقت خود را پر کنید.
  • همان طور که از نام این وسیله پیداست، برای ریلکس کردن شما و دور کردن استرس‌های روزانه از بدن شما مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این وسیله تاب خوردن در فضای داخلی منزل شما است و برای کسانی که در آپارتمان زندگی می‌کنند و منزل آن‌ها فاقد حیاط است، گزینه مناسبی می‌باشد.
  • همچنین کسانی که دارای حیاط بزرگ و باغ هستند، می‌توانند با خرید این وسیله از طبیعت منزل خود بیشتر استفاده کنید و مدت زمان زیادی را روی این صندلی درون باغ سپری کنید.

نحوه استفاده از صندلی طرح تاب:

فراموش نکنید که این وسیله یک تاب معمولی نیست و نمی‌توان همانند یک تاب معمولی روی آن تاب خورد، زیرا حرکات این تاب به صورت آرام و به شکل دایره‌ای انجام می‌شود. اگر شما بخواهید از این وسیله به عنوان یک تاب معمولی استفاده کنید، مطمئن باشید که میله نگهدارنده آن کج شده و تاب شما آسیب جدی خواهد دید. پس بهتر است، قبل از خرید این وسیله تفاوت آن را با یک تاب معمولی بدانید.

آیا تاب صندلی فقط مختص استفاده در منزل است؟

این یک وسیله برای تفریح و استراحت شما است. پس انسان تنها در فضای داخلی منزل نمی‌تواند به استراحت و تفریح بپردازد، پس نمی‌توان گفت که این وسیله تنها محدود به فضای داخل منزل می‌شود و شما به راحتی می‌توانید آن را درون حیاط منزل یا درون باغ نگهداری کنید. شاید برای شما خیلی جالب باشد، اما خیلی از افراد این وسیله را برای فضای باز استفاده می‌کنند و برخی دیگر آن را یک وسیله تزئینی منزل می‌دانند. در هر صورت انتخاب با خود شما است.

بهترین مارک تاب ریلکسی یا صندلی طرح تاب:

شما هرگز نمی‌توانید یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک تاب ریکسی معرفی کنید، زیرا برندهای با کیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این وسیله فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص، از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای تاب صندلی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • تاب ریلکسی فانوس
  • تاب ریلکسی لاله
  • تاب ریلکسی اشکی
  • تاب ریلکسی چیدانه
  • تاب ریلکسی بهار
  • تاب ریلکسی رنگین
  • تاب ریلکسی پرکار
  • تاب ریلکسی خورشید
  • تاب ریلکسی پرنس
  • تاب ریلکسی سویینگ

صندلی طرح تاب از کجا بخریم؟

معمولا روش‌های زیادی برای خرید این وسیله وجود دارد، شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. در واقع می‌توان گفت که هیچ قاعده و قانونی برای انتخاب روش خرید وجود ندارد. از آنجایی که معرفی کردن تمام روش‌ها یک پروسه زمان بر است و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد، در ادامه دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی را به شما توضیح می‌دهیم.

  • خرید تاب از فروشگاه لوازم تزئینی منزل: در این روش شما باید حتما از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم تزئینی منزل مراجعه کنید و از میان چند نمونه موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  • خرید اینترنتی تاب ریلکسی: در این روش مانند روش قبل شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید و فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها تاب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید جنس مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید صندلی راک

نکات مهم برای خرید صندلی طرح تاب:

  1. قیمت صندلی: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید این صندلی را مشخص کنید. هر چه بودجه بیشتری را به این کار اختصاص دهید، بدون شک مدل‌های بهتری را خریداری خواهید کرد. پس هرگز به سراغ خرید مدل‌های خیلی ارزان نروید.
  2. نوع تاب صندلی: این وسیله هم مانند سایر وسایل تزئینی مربوط به منزل دارای مدل‌های مختلفی است. در واقع این شما هستید که باید با توجه به نوع نیاز و سلیقه خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. بر اساس نوع نصب به دو نمونه دارای پایه و آویز یا همان سقفی تقسیم می‌شوند. مدل‌های پایه دار بیشتر برای فضای باز و مدل‌های آویز یا سقفی بیشتر برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  3. جنس تاب صندلی: مهم‌ترین نکته در مورد خرید این وسیله توجه به جنس آن می‌باشد که نقش مهمی در طول عمر این وسیله دارد. پایه اغلب این صندلی‌ها از جنس فلز آهن یا فولاد ضد زنگ می‌باشد و صندلی آن‌ها هم یا فلزی است و یا چوبی، البته مدل‌های جدیدتری هم ساخته شده که از جنس شیشه هستند. مدل‌های شیشه‌ای و چوبی بیشتر برای داخل منزل و مدل‌های فلز ضد زنگ برای بیرون منزل استفاده می‌شوند.
  4. اندازه تاب صندلی: شما باید با توجه به مساحت محیط منزل یا حیاط خود اندازه این تاب را در نظر بگیرید. تاب‌های بزرگ یا همان دو نفره برای مکان‌های بزرگ مانند حیاط منزل یا باغ مورد استفاده قرار می‌گیرند و مدل‌های تک نفره برای فضاهای کوچکتر مثل داخل منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند. حتما قبل از خرید این محصول ابعاد آن را با ابعاد محلی که قرار است در آن قرار بگیرد، با هم مقایسه کنید.
  5. حداکثر میزان تحمل وزن: شما باید با توجه به وزن خود نوع تاب صندلی را مشخص کنید. اگر وزن شما خیلی سنگین است، باید مدل‌های دو نفره را خریداری کنید تا تحمل وزن شما را داشته باشند. پیشنهاد می‌کنم اگر وزن شما چندان بالا هم نیست، باز هم یک نمونه با میزان تحمل وزن بالا را خریداری کنید، زیرا ایمنی آن‌ها بیشتر می‌شود‌. تنها یک بار سقوط از روی این صندلی کافی است تا ضربه مغزی شوید و شما را به کام مرگ بکشاند.
  6. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم احساس می‌‌کنید در مورد خرید این وسیله مشکل دارید، می‌توانید یک برند معروف و شناخته شده را خریداری کنید. این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید، زیرا با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از صندلی طرح تاب:

  • فراموش نکنید که این صندلی تنها به یک تاب شباهت ظاهری دارد و یک تاب واقعی نیست و مناسب حرکات آرام و گرد است. در صورت تاب خوردن بیش از حد میله نگهدارنده آن‌ها آسیب جدی می‌بیند.
  • مدل‌های سقفی و آویز را با رول بولتز به سقف متصل نکنید، تا حد امکان برای آن‌ها یک حلقه جوشکاری کنید. در صورت افتادن آسیب جدی خواهند دید.
  • شما تنها مجاز به استفاده از مدل‌های فلزی ضد زنگ در فضای باز هستید، زیرا مدل‌های چوبی به آب و رطوبت حساس بوده و مدل‌های شیشه‌ای هم به تغییر دما حساس هستند.
  • همیشه با توجه به حداکثر وزن قابل تحمل به وسیله دستگاه از آن استفاده کنید. در صورت داشتن وزن بیشتر هم سلامت خود و هم تاب صندلی را به خطر می‌اندازید.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید صندلی طرح تاب مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند مدل تاب صندلی ارزان، زیبا و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تاب ریلکسی طرح ماهواره ای کد MM5

تاب ریلکسی طرح ماهواره ای کد MM5

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۵۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۱۰۰x120x15 سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پایه
  • جنس پایه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • جنس فریم کفی
    فلز
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • جنس دسته
    فلز
  • سایر توضیحات
    xدارای پیج تنظیم پایه و ضد لغزشxدارای حلقه ها اویز فلزی سبد به پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ صندلی طرح تاب کد N202

صندلی طرح تاب کد N202

مشخصات

  • حداکثر ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۷۰*۷۰*۱۰ سانتی‌متر
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس پایه
    فلز
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • سایر توضیحات
    – دارای سبد توپی یا گرد با بافت لوزی- جنس سبد از سرمه – قابلیت تنظیم ارتفاع با تغییر تعداد زنجیرهای آویز- مقاوم در برابر نور خورشید- رنگ پایه از جنس کوره ای الکترواستاتیک- قابلیت تحمل وزن تا ۱۴۰ کیلوگرم- پایه به قطر ۱۱۰ سانتی متررنگ پایه: سفید ، رنگ سبد: سرمه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تاب راحتی مدل ریز بافت

تاب راحتی مدل ریز بافت

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۹۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۱۲۰×۱۲۰ سانتی‌متر
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • جنس پایه
    فلز
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جنس فریم کفی
    فلز
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • جنس دسته
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ صندلی راحتی طرح تاب کد N201

صندلی راحتی طرح تاب کد N201

مشخصات

  • حداکثر ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۷۰*۷۰*۱۰ سانتی‌متر
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • جنس پایه
    فلز
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • جنس دسته
    فلز
  • سایر توضیحات
    – دارای سبد توپی یا گرد با بافت لوزی- جنس سبد از سرمه – قابلیت تنظیم ارتفاع با تغییر تعداد زنجیرهای آویز- رنگ پایه از جنس کوره ای الکترواستاتیک- قابلیت تحمل وزن تا ۱۴۰ کیلوگرم- پایه به قطر ۱۱۰ سانتی متر- رنگ سرمه (سبد): سرمه ای و پایه مشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تاب راحتی مدل باغی سه نفره گلبرگ

تاب راحتی مدل باغی سه نفره گلبرگ

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۲۱۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۹۵ سانتی‌متر
  • ابعاد پشتی صندلی
    ۵۰×۱۵۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۵۰×۱۵۰ سانتی‌متر
  • جنس پایه
    آهن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جنس فریم کفی
    آهن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تاب ریلکسی کد MM3

تاب ریلکسی کد MM3

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۵۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۱۰۰x100x90 سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پایه
  • جنس پایه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جنس فریم کفی
    فلز
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • جنس دسته
    فلز
  • سایر توضیحات
    xدارای پیج تنظیم پایه و ضد لغزشxدارای حلقه ها اویز فلزی سبد به پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تاب راحتی مدل ریلکسی اشکی کد Z01

تاب راحتی مدل ریلکسی اشکی کد Z01

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۷۵ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۸۵ سانتی‌متر
  • ابعاد پشتی صندلی
    ۶۵×۷۸ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۸۷×۹۰ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلو گرم رنگ سبد و میله ثابت مطابق تصویر مشکی ارسال میگردد و رنگ تشک برحسب تنوع رنگی قابل انتخاب می‌باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تاب راحتی مدل rilaxi کد ۸۱

تاب راحتی مدل rilaxi کد 81

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد پشتی صندلی
    ۱۱۲×۱۱۴ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۱۱۴×۱۱۲ سانتی‌متر
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم ارتفاع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تاب ریلکسی مدل اشکی کد ۹۸۷

تاب ریلکسی مدل اشکی کد 987

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۵۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۱۰۰x120x15 سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پایه
  • جنس پایه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • جنس فریم کفی
    فلز
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • جنس دسته
    فلز
  • سایر توضیحات
    xدارای پیج تنظیم پایه و ضد لغزشxدارای حلقه ها اویز فلزی سبد به پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع سب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تاب راحتی مدل AR2190 ریلکسی

تاب راحتی مدل AR2190 ریلکسی

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۸۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۸۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۹۰×۹۰ سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • جنس پایه
    فلز
  • جنس فریم کفی
    فلز
  • جنس کفی
    فلز – پارچه
  • جنس پشتی
    فلز – پارچه
  • جنس دسته
    فلز – پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تاب راحتی مدل کلاسیک مدرن

تاب راحتی مدل کلاسیک مدرن

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۲۲۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۲۴۰ سانتی‌متر
  • ابعاد پشتی صندلی
    ۴۵ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۷۰ سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • جنس پایه
    فلز
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جنس فریم کفی
    آهن
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ صندلی طرح تاب مدل rilaxi کد ۳۲

صندلی طرح تاب مدل rilaxi کد 32

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • ابعاد پشتی صندلی
    ۸۰* سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۸۰*۸۰ سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • جنس پایه
    فلز
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جنس فریم کفی
    فلز
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • سایر توضیحات
    تاب ریلکسی یا صندلی استراحتی به شکل تاب تولید ایران قابل استفاده در تمام فضاها ارتفاع از زمین تا ستون نگهدارنده ۱۹۰ ابعاد پایه ها ۹۰*۹۰*۹۰ میباشد قابلیت تحمل وزن تا ۷۰ کیلوگرم را دارا است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تاب راحتی مدل ماتریکس کد LM-158

تاب راحتی مدل ماتریکس کد LM-158

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۲۰۵ سانتی‌متر
  • ابعاد پشتی صندلی
    ۱۳۰x95x75 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۱۰۵x105x2.5 سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس پایه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جنس فریم کفی
    فلز
  • جنس کفی
    فلز – پارچه
  • جنس پشتی
    فلز – پارچه
  • جنس دسته
    فلز
  • سایر توضیحات
    نوع تشک مبلی دسته دار به همراه پایه سفارشی دارای رگلاژ برای تنظیم نمودن در سطوح مختلف، حداکثر وزن قابل تحمل ۲۰۰ کیلوگرم، قطر علمک ۵۰ در ضخامت ۳ میلی‌متر قطر کفی ۵۰ در ضخامت ۲.۵ میلی‌متر با تقویتی جانبی و کامل جوش، نوع رنگ الکترو استاتیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تاب راحتی مدل ریلکسی اشکی

تاب راحتی مدل ریلکسی اشکی

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۹۹ سانتی‌متر
  • ابعاد پشتی صندلی
    ۱۰۰x90x90 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۱۰۰x90x90 سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • سایر توضیحات
    تاب ریلکسی اشکی یکی از پر فروشترین و ارزانترین تاب های بازار میباشد.این محصول در کنار قیمت پایین کیفیت بسیار بالایی نیز دارد. نخهای این محصول uvبوده و در برابر پوسیدگی مقاوم هستند.اسکلت این تاب با رنگ کوره ایی پوشیده شده و بسیار مقاوم هستند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تاب ریلکسی طرح ماهواره ای کد MM5

تاب ریلکسی طرح ماهواره ای کد MM5

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۵۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۱۰۰x120x15 سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پایه
  • جنس پایه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • جنس فریم کفی
    فلز
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • جنس دسته
    فلز
  • سایر توضیحات
    xدارای پیج تنظیم پایه و ضد لغزشxدارای حلقه ها اویز فلزی سبد به پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ صندلی طرح تاب ریلکسی کد IS003

صندلی طرح تاب ریلکسی کد IS003

مشخصات

  • ابعاد کفی صندلی
    ۱۱۰×۷۰×۱۵ سانتی‌متر
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • جنس کفی
    فلز – پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تاب راحتی مدل مکرومه تخته ای

تاب راحتی مدل مکرومه تخته ای

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد پشتی صندلی
    ۱ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۷۰×۳۰ سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جنس فریم کفی
    چوب
  • جنس کفی
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تاب ریلکسی مدل ماهور کد ۹۹۳

تاب ریلکسی مدل ماهور کد 993

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۵۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۱۰۰x120x15 سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پایه
  • جنس پایه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • جنس فریم کفی
    فلز
  • جنس کفی
    پلاستیک
  • جنس پشتی
    پلاستیک
  • جنس دسته
    فلز
  • سایر توضیحات
    xدارای پیج تنظیم پایه و ضد لغزشxدارای حلقه ها اویز فلزی سبد به پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ صندلی طرح تاب مدل rilaxi کد ۳۲

صندلی طرح تاب مدل rilaxi کد 32

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • ابعاد پشتی صندلی
    ۸۰* سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۸۰*۸۰ سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • جنس پایه
    فلز
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جنس فریم کفی
    فلز
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • سایر توضیحات
    تاب ریلکسی یا صندلی استراحتی به شکل تاب تولید ایران قابل استفاده در تمام فضاها ارتفاع از زمین تا ستون نگهدارنده ۱۹۰ ابعاد پایه ها ۹۰*۹۰*۹۰ میباشد قابلیت تحمل وزن تا ۷۰ کیلوگرم را دارا است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ صندلی طرح تاب ریلکسی کد IS003

صندلی طرح تاب ریلکسی کد IS003

مشخصات

  • ابعاد کفی صندلی
    ۱۱۰×۷۰×۱۵ سانتی‌متر
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • جنس کفی
    فلز – پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تاب راحتی مدل ویلایی ۰۱

تاب راحتی مدل ویلایی 01

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۷۵ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۸۰x70x60 سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • جنس پایه
    فلز
  • جنس فریم کفی
    آهن
  • جنس پشتی
    پارچه
  • جنس دسته
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تاب ریلکسی مدل ریزبافت کد MM5

تاب ریلکسی مدل ریزبافت کد MM5

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۵۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۱۰۰x100x90 سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پایه
  • جنس پایه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • جنس فریم کفی
    فلز
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • جنس دسته
    فلز
  • سایر توضیحات
    xدارای پیج تنظیم پایه و ضد لغزشxدارای حلقه ها اویز فلزی سبد به پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تاب ریلکسی کد SM8

تاب ریلکسی کد SM8

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۵۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۱۰۰x100x90 سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پایه
  • جنس پایه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جنس فریم کفی
    فلز
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • جنس دسته
    فلز
  • سایر توضیحات
    xدارای پیج تنظیم پایه و ضد لغزشxدارای حلقه ها اویز فلزی سبد به پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ صندلی راحتی طرح تاب کد N201

صندلی راحتی طرح تاب کد N201

مشخصات

  • حداکثر ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۷۰*۷۰*۱۰ سانتی‌متر
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • جنس پایه
    فلز
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • جنس دسته
    فلز
  • سایر توضیحات
    – دارای سبد توپی یا گرد با بافت لوزی- جنس سبد از سرمه – قابلیت تنظیم ارتفاع با تغییر تعداد زنجیرهای آویز- رنگ پایه از جنس کوره ای الکترواستاتیک- قابلیت تحمل وزن تا ۱۴۰ کیلوگرم- پایه به قطر ۱۱۰ سانتی متر- رنگ سرمه (سبد): سرمه ای و پایه مشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ تاب ریلکسی مدل نگار کد Q68

تاب ریلکسی مدل نگار کد Q68

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۵۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی صندلی
    ۱۰۰x120x15 سانتی‌متر
  • جنس فریم پشتی
    فلز
  • قابلیت چرخش
    ۳۶۰ درجه
  • نحوه ایستایی
    پایه
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پایه
  • جنس پایه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • جنس فریم کفی
    فلز
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • جنس دسته
    فلز
  • سایر توضیحات
    xدارای پیج تنظیم پایه و ضد لغزشxدارای حلقه ها اویز فلزی سبد به پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع سب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید صندلی طرح تاب در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پالتو مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا