ابزار سلامتلوازم آرایشی

ژل شستشوی صورت، راهنمای خرید انواع ژل پاک کننده آرایش صورت ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ژل شستشوی صورت باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از لوازم آرایشی و بهداشتی مورد علاقه خانم‌ها و آقایان ژل شستشوی صورت است. شستشو دادن صورت باعث باز شدن منافذ پوست شده و سبب شادابی و طراوت پوست شما می‌شود. در طول روز گرد و خاک و آلودگی هوا روی پوست شما نشسته و باعث مسدود شدن منافذ پوست شما می‌شود. پوست هم یک عضو زنده است و به تنفس نیاز دارد، اگر روزنه‌های روی پوست بسته شود، تعداد زیادی از سلول‌های زنده روی پوست کشته شده و از بین می‌روند به همین منظور باید از پوست خود مراقبت کنید. بهترین کار برای مراقبت از پوست شستشوی آن به وسیله ژل شستشوی صورت است. این ژل حاوی موادی است که به راحتی چربی، سلول‌های مرده و آلودگی را از روی پوست در خود حل کرده و باعث تمیز شدن هر چه بیشتر پوست شما می‌شود.

امروزه با پیشرفت لوازم آرایشی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانم‌های جوان پاک کردن مواد آرایشی از روی پوست صورت است. این مواد با شوینده‌ای مثل صابون به راحتی تمیز نمی‌شوند، بنابراین شما باید از ژل شستشوی صورت استفاده کنید. اکثر لوازم آرایشی از مواد با پایه شیمیایی ساخته می‌شوند، که برای پوست مناسب نبوده و در طولانی مدت سرطان پوست ایجاد می‌کنند. بنابراین شما باید بلافاصله بعد از استفاده در اولین فرصت آن‌ها را شستشو داده و سلامت پوست خود را به خطر نیاندازید. توصیه می‌شود هر شب پوست صورت خود را با ژل شستشوی صورت شستشو دهید و شادابی و لطافت را به پوست خود هدیه دهید. پوست هم مانند سایر قسمت‌های بدن نیاز به مراقبت و نگهداری دارد و در صورتی که به آن اهمیت ندهید، ضرر آن را در آینده در زیبایی خود خواهید دید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می‌دهید و قصد خرید ژل شستشوی صورت را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول بهداشتی به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ژل شستشوی صورت آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ژل شستشوی صورت باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

ژل شست‌شوی صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه به دلیل آلودگی هوا و گرد و غبار شستشوی صورت با آب تنها کار ساز نیست و شما نیاز به یک سری مکمل به نام ژل شستشوی صورت دارید. این محصول در بازار به فیس واش یا همان شستشو دهنده صورت معروف است. این مکمل‌ها جایگزین مناسبی برای انواع صابون هستند و ترکیبات آن‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده که بیشترین سازگاری را با پوست صورت داشته باشند. این مواد به راحتی سلول‌های مرده و باکتری‌هایی را که آکنه پوستی را ایجاد می‌کنند را از روی پوست شستشو داده و منافذ پوست شما را به خوبی باز کرده که باعث جوانی و لطافت پوست شما می‌شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کرم ضد چروک

انواع ژل شست‌شوی صورت (فیس واش):

  1. ژل‌های شستشوی فاقد اس ال اس: یکی از مرغوب‌ترین مدل‌های ژل شستشو هستند که به آن‌ها اس ال ای اس هم گفته می‌شود. دارای ویژگی کف بیشتر هستند، اما متاسفانه در دراز مدت باعث خشک شدن پوست صورت می‌شوند. پس همیشه هنگام خرید ژل شستشو دقت داشته باشید که علاوه بر کف زیاد و قدرت پاک کنندگی بالا پوست صورت شما را خشک نکنند و باعث نرمی و لطافت پوست شما شوند.
  2. ژل شستشوی مناسب پوست چرب: به طور کلی از ژل‌های شستشوی برای پوست‌های چرب که مستعد آکنه نیز هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر پوست صورت شما هم بیش از اندازه چرب است به شما پیشنهاد می‌کنم به سراغ مدل‌هایی بروید که قدرت پاک کنندگی چربی بالایی داشته باشند و به خوبی منافذ پوست شما را باز کنند. ژل‌های با فرمولاسیون ملایم و سبک بیشتر مناسب فصل بهار و تابستان هستند زیرا آلودگی هوا در این فصل کمتر است.
  3. ژل‌های صورت چند منظوره: اگر به دنبال یک ژل شستشوی همه کاره هستید که علاوه بر شستشو باعث جوان سازی و افزایش شادابی پوست شما شوند، بدون شک همین ژل‌های چند منظوره هستند. زیرا دارای خاصیت لایه برداری، ضد عفونی کننده، آرامبخش و مرطوب کنندگی پوست هستند که این ویژگی باعث می‌شود، علاوه بر شستشوی پوست ترکیبی از چند کرم زیبایی را هم در کنار هم داشته باشید.

روش استفاده از ژل‌شستشوی صورت:

در واقع بهتر است قبل از هر کاری پوست صورت خود را با آب ترجیحا ولرم خیس کرده و مقداری از ژل شستشو را روی صورت خود بمالید. مالش پوست را تا زمانی ادامه دهید که مطمئن شوید، چربی و آلودگی‌های روی پوست شما به خوبی درون ژل حل شده‌اند. بعد از گذشت چند دقیقه می‌توانید با آب ولرم پوست صورت خود را شستشو دهید. توصیه می‌شود از ژل‌هایی استفاده کنید که با پوست صورت شما سازگاری کامل را داشته باشند. هیچ گاه بعد از شستشوی صورت با کشیدن و فشار دادن حوله پوست خود را خشک نکنید، بلکه با یک حوله نرم و لطیف با ضربه زدن روی پوست آن را خشک کنید.

مزایای استفاده از ژل‌شستشوی صورت:

  • همان طور که می‌دانید آلودگی و چربی روی پوست صورت به راحتی با آب و بدون مواد شوینده از بین نمی‌رود و استفاده از صابون هم آلرژی ایجاد می‌کند، بنابراین باید از ژل شستشو استفاده کرد.
  • ژل شستشو برای پوست‌های چرب که مستعد ایجاد آکنه هستند، بسیار مناسب است و می‌تواند منافذ پوست شما را به طور کامل باز کند و پوست شما به خوبی تنفس کند.
  • قیمت آن نسبت به محصولات آرایشی و بهداشتی مشابه ارزان‌تر است، پس می‌توان نتیجه گرفت که از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.
  • نسبت به شوینده‌های صابونی مواد شیمیایی و خطرناک کمتری در آن‌ها به کار رفته و ایجاد آلرژی پوستی نمی‌کنند، پس اگر دارای پوست حساس هستید، حتما از این شوینده استفاده کنید.

بهترین مارک ژل شستشوی صورت:

کار چندان ساده‌ای نیست که بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک ژل شستشو به شما معرفی کنیم، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی محصول و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای ژل‌های شستشوی صورت را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ژل شستشوی رندل
  • ژل شستشوی دیپ سنس
  • ژل شستشوی ویتالیر
  • ژل شستشوی کامان
  • ژل شستشوی نئودرم
  • ژل شستشوی مورینگا امو
  • ژل شستشوی فیس دوکس
  • ژل شستشوی هالیوود
  • ژل شستشوی هیدرودرم
  • ژل شستشوی نوتروژینا
  • ژل شستشوی سوپکس

ژل شستشوی صورت از کجا بخریم؟

در کل روش‌های زیادی برای خریداری کردن این محصول وجود دارند که از طریق تک تک آن‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید، به طور کلی هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد که مشخص کند، این محصول را از چه راهی خریداری کنید و یک موضوع کاملا شخصی و دلخواه است. اما از آنجایی که دو روش یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی بیشتر از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد این روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

  • خرید حضوری: قدیمی‌ترین روش خرید در جهان که در کشور ایران طرفداران خاص خود را دارد. در این روش شما باید به نزدیک‌ترین فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی نزدیک محل سکونت خود مراجعه کرده و از میان مدل‌های موجود یکی را خریداری کنید. در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید چون جنس خریداری شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  • خرید اینترنتی: یکی از جدیدترین روش‌های خرید در ایران و جهان است که طرفداران زیادی دارد. در این روش نیاز به خروج از منزل یا محل کار خود را ندارید، شما باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. نگران نباشید، زیرا در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول می‌توانید جنس مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کرم ضد آفتاب

نکات مهم هنگام خرید ژل شستشوی صورت:

  1. قیمت محصول: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. بهتر است قبل از شروع هر کاری مقدار بودجه برای خرید ژل پاک کننده آرایش صورت را مشخص کنید. با مشخص کردن میزان بودجه تمام مدل‌هایی که در محدوده انتخاب شما قرار ندارند، از انتخاب شما خارج شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع پوست: به نوع پوست صورت خود توجه کنید، اگر پوست صورت شما چربی زیادی دارد باید به سراغ مدل‌هایی بروید که به خوبی کف می‌کنند و قدرت پاک کنندگی بالایی دارند. البته توجه داشته باشید که این ژل نباید باعث خشک شدن بیش از اندازه پوست صورت شما شود. اگر پوست حساسی دارید و سریع با هر ماده شیمیایی واکنش نشان داده و آلرژی می‌زند، حتما از ژل‌های با مواد گیاهی استفاده کنید.
  3. فصل استفاده: به فصلی که ژل را در آن قرار است استفاده کنید، توجه داشته باشید. معمولا در فصل بهار و تابستان آلودگی هوا کمتر است و پوست شما کمتر با مواد شیمیایی آلوده می‌شود. شما در این فصل می‌توانید از ژل‌های ضعیف و ملایم استفاده کنید. اما اگر در فصل پاییز یا زمستان هستید میزان آلاینده‌های هوا بیشتر است بنابراین باید از ژل شستشویی استفاده کنید که قدرت پاک کنندگی بالاتری دارد.
  4. حجم محلول: اگر شما همیشه از این ماده استفاده نمی‌کنید و تنها زمانی که احساس می‌کنید پوست صورت شما خیلی کثیف شده، پیشنهاد می‌کنم، تیوب‌های کوچک‌تر را خریداری کنید. زیرا دارای تاریخ انقضا هستند و در صورتی که از آن‌ها در طولانی مدت استفاده نکنید فاسد شده و باید آن را دور بریزید. اما اگر مرتب به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنید، تیوب‌های بزرگتر را انتخاب کنید، زیرا اقتصادی‌تر بوده و دیرتر تمام می‌شوند.
  5. اصل بودن ژل: استفاده از یک ژل شستشوی تقلبی نه تنها مفید نیست بلکه به پوست شما هم آسیب جدی وارد می‌کند. حال ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که کدام ژل اصلی است. پاسخ بسیار ساده می‌باشد، شما فقط کافی است به پلمپ محصول و نوع بسته بندی آن توجه داشته باشید. همیشه یک برند اصلی و باکیفیت به وسیله لیبل شرکت سازنده پلمپ شده و با باز کردن درب جعبه پلمپ پاره می‌شود.
  6. زنانه یا مردانه: به دلیل اینکه پوست خانم‌ها همیشه لطیف و نازک‌تر است، می‌توان نتیجه گرفت که خانم‌ها پوست حساس‌تری دارند و ژل شستشوی صورت آن‌ها نسبت به آقایان ضیف‌تر است. از طرفی به علت اینکه پوست صورت آقایان نسبت به خانم‌ها حساسیت کمتری دارد بنابراین باید از ژل شستشوی قوی‌تری استفاده کرد تا توان پاک سازی را داشته باشد. پس همیشه به نوع ژل که مردانه است یا زنانه حتما توجه کنید تا حداکثر تاثیر را داشته باشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ژل شستشوی صورت مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای ژل شستشوی صورت پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ژل شستشوی صورت دیلمون مدل Macadamia حجم ۲۵۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت دیلمون مدل Macadamia حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون سولفات
  • ویژگی‌ها
    مغذی
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع پاک‌کننده
    محلول
  • سایر مشخصات
    ژل شستشو صورت یک محصول مراقبت پوست ضروری و مهم برای پوست است. ژل صورت می‌تواند بدون تغییر PH پوست باعث ایجاد پاکیزگی عمیق در لایه‌های عمیق پوست شود و از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری کند. ژل شستشوی صورت ماکادمیا یک محصول مناسب برای انواع پوست است که توسط برند ایرانی دیلمون تولید و به بازار عرضه شده. این شوینده صورت بافت کرمی و بسیار نرمی دارد که در زمان استفاده باعث رفع خستگی پوست می‌شود و پوست را شاداب، نرم و لطیف می‌کند. همچنین این محصول به دلیل دارا بودن روغن ماکادمیا پوست را به طور عمیق آبرسانی و مرطوب می‌کند.مناسب برای انواع پوست قابل استفاده به صورت روزانه مناسب استفاده آقایان و بانوان رفع آلودگی عمیق پوست از بین برنده سلول‌های مرده مرطوب کننده عمیق دارای بافت سبک حجم ۲۵۰ میل
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۳۵۸۷۹
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    حاوی روغن ماکادمیارفع آلودگی عمیق پوستاز بین برنده سلول‌های مردهدارای خاصیت آنتی اکسیدانیبدون ایجاد خشکی و کشیدگی روی صورتایجاد حس نرمی و لطافت در پوستمناسب برای انواع پوست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ژل شستشوی صورت هیدرودرم مدل ۰۱ حجم ۱۵۰ میلی لیتر مجموعه دو عددی

ژل شستشوی صورت هیدرودرم مدل 01 حجم 150 میلی لیتر مجموعه دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۵۵ گرم
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • ویژگی‌ها
    کوچک کننده منافذ باز پوست
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • نوع پاک‌کننده
    صابونی
  • سایر مشخصات
    تمیز کننده منافذ باز پوست مناسب پوست های چرب و مختلط
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۷۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    به مقدار کافی از ژل صورت هیدرودرم به کمک دست ها بر روی پوست صورت خیس و مرطوب مالیده و به آرامی ماساژ دهید سپس با آب ولرم به طور کامل شستشو نمایید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ژل شستشوی صورت گارنیه مدل Vitamin C حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت گارنیه مدل Vitamin C حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع پاک‌کننده
    صابونی
  • شماره مجوز
    ۳۶۰۰۵۴۲۴۶۸۴۶۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ژل شستشوی صورت لاروش پوزای مدل افکلار حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت لاروش پوزای مدل افکلار حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • ویژگی‌ها
    پاک کننده
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • سایر مشخصات
    – از بین بردنده ناخالصی ها و سبوم اضافه پوست- پاک کننده و تمیز کننده پوست- مناسب برای پوست های چرب و حساس- دارا بودن آب درمانی- معدنی چشمه La Roche-Posay و همچنین PH 5.5 دارای تاثیر التیام بخشی بالا و جلوگیری از ایجاد هر گونه حساسیت
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۹۳۳۳۷۰۹۳۷۳۲۹۴۲۴۲
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ژل شستشوی صورت فورمس مدل ۰۱ حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت فورمس مدل 01 حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • سایر مشخصات
    مناسب برای پوست های چرب
  • راهنمای استفاده
    مقدار کافی از ژل را به کمک دست ها بر روی پوست صورت خیس و مرطوب مالیده و به آرامی ماساژ دهید سپس با آب ولرم بشویید .
  • سایر توضیحات
    حاوی عصاره ساگا -متعادل کننده چربی پوست-پاک کننده چربی اضافه پوست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ژل شستشوی صورت موزیلا مدل پودر زغال و قهوه حجم ۴۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت موزیلا مدل پودر زغال و قهوه حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون سولفات
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • نوع پاک‌کننده
    صابونی
  • شماره مجوز
    ۱۲۴۹۴.ظ.۵۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب نمائید.سپس مقداری از ژل شستشو را با حرکات دورانی دست روی صورت ماساز دهید.توجه شود که از تماس ژل با چشم ها خودداری گردد.سپس صورت را با آب به طور کامل بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ژل شستشوی صورت ویتالیر مدل ویتامین سی حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت ویتالیر مدل ویتامین سی حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع پاک‌کننده
    محلول
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۳۶۵۵۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    با چرخش سر تیوپ قفل آن را باز کنید . مقدار مناسبی از ژل را توسط براش روی پوست مرطوب با حرکات دورانی ماساژ دهید ،سپس آبکشی نمایید . بعد از استفاده تیوپ را قفل کنید .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ژل شستشوی صورت سروینا مخصوص پوست های خشک و معمولی مدل Normal and Dry skin حجم ۱۵۰میلی لیتر

ژل شستشوی صورت سروینا مخصوص پوست های خشک و معمولی مدل Normal and Dry skin حجم 150میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۲۸۲۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ژل شستشوی صورت نئودرم مدل Allantoin حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت نئودرم مدل Allantoin حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • نوع پاک‌کننده
    صابونی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۰۴۸۲۵۲۴۴۰۹
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    مقدار کافی از ژل شستشوی صورت جنتل پیوریفایر را پس از تمیز کردن صورت با میسلار واتر، روی پوست مرطوب ماساژ دهید و سپس آبکشی نمایید. از ژل جنتل پیوریفایر ویژه پوست نرمال تا خشک می‌توانید روزانه دوبار برای شستشوی صورت استفاده کنید.
  • سایر توضیحات
    ایجاد نرمی و لطافت در پوستمناسب پوست‌های نرمال و خشکرطوبت رسانی به پوستپاک کننده آلودگی‌های پوستیترمیم کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ژل شستشوی صورت بیتروی مدل sami2321 حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت بیتروی مدل sami2321 حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون سولفات
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • سایر مشخصات
    لایه بردار ملایم پوست، جلوگیری از ایجاد آکنه، ایجاد نرمی لطافت و شفافیت، حفظ رطوبت و آبرسانی پوست، تنظیم ترشح چربی پوست
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۷۷۳۸
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    مقدار کمی از ژل را روی صورت مرطوب ماساژ داده و سپس با آب ولرم شستشو دهید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ژل شستشوی صورت سیمپل مدل Hazel Zinc حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت سیمپل مدل Hazel Zinc حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • سازگار با پوست‌های
    چرب و مختلط
  • نوع پاک‌کننده
    محلول
  • شماره مجوز
    ۸۷۱۰۴۴۷۴۷۴۴۱۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ژل شستشوی صورت ویتولا مدل Refreshingly حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت ویتولا مدل Refreshingly حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع پاک‌کننده
    صابونی
  • شماره مجوز
    ۴۰۵۹۷۲۹۳۴۸۵۷۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ژل شستشوی صورت موزیلا مدل هیالورونیک اسید و عسل حجم ۴۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت موزیلا مدل هیالورونیک اسید و عسل  حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون سولفات
  • ویژگی‌ها
    ضد حساسیت
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • نوع پاک‌کننده
    صابونی
  • شماره مجوز
    ۱۲۴۹۶.ظ.۵۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب نمائید.سپس مقداری از ژل شستشو را با حرکات دورانی دست روی صورت ماساز دهید.توجه شود که از تماس ژل با چشم ها خودداری گردد.سپس صورت را با آب به طور کامل بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ژل شستشوی صورت دیپ سنس کد ۰۳ حجم ۲۵۰ میلی لیتر مجموعه ۳ عددی

ژل شستشوی صورت دیپ سنس کد 03 حجم 250 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌ها
    مرطوب کننده
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    مقداری از ژل را روی پوست ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید.
  • سایر توضیحات
    Tropical:• هیالورونیک اسید• روغن آملا • عصاره دانه کتان• عصاره میوه های استواییBamboo & Tea Tree:• هیالورونیک اسید• سالیسیلیک اسید• روغن آملا• عصاره های درخت چای و بامبوRose Water:• گلاب ارگانیک• گلبرگ گل محمدی ارگانیک رز• عصاره رز فرانسوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ژل شستشوی صورت رومینا مدل Extreme Hydration حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت رومینا مدل Extreme Hydration حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • ویژگی‌ها
    تنظیم کننده چربی
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۷۸۴۸
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    مقدار کافی از ژل را روی پوست صورت خیس و مرطوب مالیده و ماساژ دهید. سپس با آب ولرم به طور کامل شستشو نمایید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ژل شستشوی صورت دیپ سنس مدل لوندر حجم ۲۵۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت دیپ سنس مدل لوندر حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • ویژگی‌ها
    مرطوب کننده
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع پاک‌کننده
    محلول
  • سایر مشخصات
    مناسب برای صورت و دور چشم بدون ایجاد خشکی و سوزش چشم التیام بخش و روشن کننده
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۸۱۴۴۲
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    جهت استفاده از ژل شستشوی لوندر دیپ سنس پیشنهاد می‌شود مقدار مورد نیاز از ژل را روی پوست مرطوب ماساژ داده و سپس با آب بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ژل شستشوی صورت نوتروژینا مدل Refreshingly Clear حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت نوتروژینا مدل Refreshingly Clear حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • ویژگی‌ها
    لطافت‌بخش
  • سازگار با پوست‌های
    آکنه‌ای
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • راهنمای استفاده
    صبح و شب روی صورت مرطوب به صورت دایره ای بمالید و سپس به طور کامل صورت خود را بشویید.به دور از ناحیه ی چشم استعمال شود.در صورت تماس با چشم سریعا و به طور کامل بشویید.
  • سایر توضیحات
    اصل فرانسه، تولید شده در یونان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ژل شستشوی صورت ویتالیر مدل اکتیویت حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت ویتالیر مدل اکتیویت حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • سازگار با پوست‌های
    چرب و مختلط
  • نوع پاک‌کننده
    محلول
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۵۹۴۸
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    با چرخش سر تیوپ قفل آن را باز کنید . مقدار مناسبی ژل را توسط براش روی پوست مرطوب با حرکات دورانی ماساژ دهید تا کاملاٌ تمیز شود ، سپس آبکشی نمایید . بعد از استفاده تیوپ را قفل نمایید .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ژل شستشوی صورت هیدرودرم مدل Deep Cleansing Gel حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت هیدرودرم مدل Deep Cleansing Gel حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • ویژگی‌ها
    ضد آلودگی
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • سایر مشخصات
    – فاقد چربی- فاقد مواد صابونی- کنترل کننده ترشح چربی- جلوگیری از براقیت پوست- مناسب جهت زدودن کامل آلودگی های محیطی و چربی های اضافی پوست- افزایش نرمی و لطافت پوست- مرطوب کننده و شاداب کننده پوست صورت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    مقدار کافی از فرآورده را به کمک دست ها بر روی پوست مرطوب و خیس صورت مالیده و به آرامی ماساژ دهید سپس با آب ولرم به طور کامل شستشو دهید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ژل شستشوی صورت سیسپرسا مدل ضد لک حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت سیسپرسا مدل ضد لک حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع پاک‌کننده
    محلول
  • شماره مجوز
    ۱۰۰۴۷۰۰۱
  • راهنمای استفاده
    مقداری از ژل را روی پوست مرطوب صورت و بدن ریخته و به صورت دایره‌ای ماساژ دهید، سپس آن را شسته و با یک حوله تمیز خشک نمایید
  • سایر توضیحات
    ژل شستشوی صورت ضد لک سیسپرسا ترکیباتی قدرتمند و بدون سولفات داشته که برای درمان و مراقبت‌های پوستی یک محصول ایده آل است؛ پوست‌هایی که دارای لک هستند و تحت درمان قرار دارند، بهتر است هر روز شستشو شوند تا روند درمانی سریعتر پیش رود؛ به همین منظور استفاده و خرید ضد لک قوی برای صورت، امری مهم در تسریع روند درمان است. برای این نوع پوست‌ها، بهتر است از شوینده‌های ملایم ضد لک و التهاب استفاده کرد. به عنوان مثال ژل شستشوی ضد لک سیسپرسا یک محصول ایده آل برای شستشوی روزانه پوست‌های دارای لک است.دارای پانتنول، ویتامین B5، نیاسینامید، آربوتین، آلفا بیزابولولاز بین برنده لک و التهاب پوستیرطوب رسان و آنتی اکسیدانتعدیل چربی پوستروشن کنندهبدون سولفات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ژل شستشوی صورت ویتالیر مدل سنسی ویت حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت ویتالیر مدل سنسی ویت حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • سازگار با پوست‌های
    حساس
  • نوع پاک‌کننده
    محلول
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۷۹۹۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    با چرخش سر تیوب قفل آن را باز کنید . مقدار مناسبی ژل را توسط براش روی پوست مرطوب با حرکات دورانی ماساژ دهید تا کاملاٌ تمیز شود ،سپس آبکشی نمایید .بعد از استفاده از تیوب را قفل نمایید .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ژل شستشوی صورت سوپکس مدل n7623 حجم ۱۷۵ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت سوپکس مدل n7623 حجم 175 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۷۵ میلی‌لیتر
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع پاک‌کننده
    محلول
  • شماره مجوز
    ۸۳۷۳۵۲۸۲۸۲
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ژل شستشوی صورت بیتروی مدل ویتامین C حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت بیتروی مدل ویتامین C حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • ویژگی‌ها
    محافظت کننده
  • سازگار با پوست‌های
    چرب و مختلط
  • نوع پاک‌کننده
    محلول
  • سایر مشخصات
    گیاهی ، حاوی ویتامین C، آرنیکا ، سنجد دریایی ،ریحان ،جینسینگ،مخصوص پوست های نرمال تا چرب
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۸۲۸۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    مقدار کمی از ژل را روی صورت مرطوب ماساژ داده و سپس با آب ولرم شستشو دهید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ژل شستشوی صورت آردن اکسپرت ایج حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت آردن اکسپرت ایج حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌ها
    شاداب کننده
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع پاک‌کننده
    محلول
  • سایر مشخصات
    – ژل شستشوی صورت مناسب انواع پوست
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۴۲۷۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ژل شستشوی صورت لایف استایل مدل چای سبز حجم ۳۵۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت لایف استایل مدل چای سبز حجم 350 میلی لیتر

مشخصات

  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۳۵۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • ویژگی‌ها
    مغذی
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • نوع پاک‌کننده
    صابونی
  • شماره مجوز
    ۳۲/۱۳۲۱۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب نمائید.مقدار مناسبی از ژل را برداشته و با حرکات دورانی بر روی پوست ماساژ دهید و سپس توسط آب کاملاً بشویید از این ژل شستشوی صورت لایف استایل ( Life Style) پوست چرب می توان هم برای پوست صورت هم اطراف چشم و هم پوست لب استفاده کرد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ژل شستشوی صورت اوک شاین مدل روغن بادام حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت اوک شاین مدل روغن بادام حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • ویژگی‌ها
    مرطوب کننده
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع پاک‌کننده
    محلول
  • سایر مشخصات
    مناسب پوست خشک و نرمال، ترکیبات: هیالورونیک اسید، روغن بادام،، دکسپانتنول
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۷۷۵۶۴۷۳۵۵۹۹۷۰۱۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    مقدار مناسب از ژل شستشوی صورت اوک شاین را روی پوست خیس به آرامی ماساژ دهید، سپس با آب سرد آبکشی نمایید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ژل شستشوی صورت موزیلا مدل چای سبز و لیموترش حجم ۴۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت موزیلا مدل چای سبز و لیموترش  حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون سولفات
  • ویژگی‌ها
    لطافت‌بخش
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع پاک‌کننده
    صابونی
  • شماره مجوز
    ۱۲۴۹۳.ظ.۵۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب نمائید.سپس مقداری از ژل شستشو را با حرکات دورانی دست روی صورت ماساز دهید.توجه شود که از تماس ژل با چشم ها خودداری گردد.سپس صورت را با آب به طور کامل بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ژل شستشوی صورت لایف استایل مدل گل سرخ حجم ۳۵۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت لایف استایل مدل گل سرخ حجم 350 میلی لیتر

مشخصات

  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۳۵۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • سازگار با پوست‌های
    مختلط
  • نوع پاک‌کننده
    صابونی
  • شماره مجوز
    ۳۲/۱۳۲۱۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب نمائید.مقدار مناسبی از ژل را برداشته و با حرکات دورانی بر روی پوست ماساژ دهید و سپس توسط آب کاملاً بشوییداز این ژل شستشوی صورت لایف استایل پوست نرمال و مختلط می توان هم برای پوست صورت هم اطراف چشم و هم پوست لب استفاده کرد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ژل شستشوی صورت نوتروژینا مدل گریپ فروت حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت نوتروژینا مدل گریپ فروت حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    یونان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ژل شستشوی صورت سیلکر کد ۰۰۲ حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت سیلکر کد 002 حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • سازگار با پوست‌های
    آکنه‌ای
  • نوع پاک‌کننده
    صابونی
  • شماره مجوز
    ۷۳۶۵/ظ/۵۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ژل شستشوی صورت در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ماشین اسباب بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا