ابزار سلامت

فشارسنج دیجیتالی، راهنمای خرید انواع فشارسنج دیجیتالی ارزان و پرفروش

همه نکاتی که در مورد خرید دستگاه فشار خون دیجیتالی باید بدانید.

بی شک همه ی ما در مورد فشارسنج های ساده و یا پیشرفته ای که در بازار موجود است، تا حدودی آشنایی داریم. همانطور که می دانید، اگر فشار بیش از اندازه بالا رود و یا تا حد زیادی افت کند، می تواند عوارض بسیار خطرناکی در پی داشته باشد. اگر دستگاه فشارسنج دیجیتال در خانه موجود باشد می توانید هرثانیه ای از شبانه روز فشار خود یا دیگری را چک کنید و دیگر نیازی به مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشید.

در گذشته مردم برای بررسی میزان فشار خود مجبور بودند که به مراکز درمانی مراجعه کنند تا مبادا فشار آن ها بالا رود و یک عمر پشیمان شوند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، افراد به راحتی و بدون نیاز به مهارت خاصی می توانند از فشار خود اطلاع یابند.

ما در این مطلب قصد داریم نکاتی را در مورد خرید فشارسنج دیجیتالی به شما آموزش دهیم. تا با خیال آسوده به خرید این وسیله ی کارآمد بپردازید. پس با ما همراه باشید.

فشارسنج چیست؟

فشارسنج خون دستگاهی است که میزان عبور خون از رگ ها را نشان می دهد. در علم پزشکی برای اندازه گیری فشار خون از فشار سنج استفاده می شود. هرچه خون با فشار بیشتری از رگ ها عبور کند فشار خون بالا می رود، هرچه میزان این فشار کمتر باشد فشار خون پایین خواهد بود. در نتیجه هر دو حالت خطرناک است. انجمن قلب آمریکا (AHA) و سایر سازمان ها توصیه می کنند که هر فردی که فشار خون بالا دارد فشار خون خود را در خانه کنترل کند. پایش خانگی می تواند به شما کمک کند فشار خون خود را در یک محیط آشنا کنترل کنید و مطمئن شوید که داروی شما موثر است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پالس اکسیمتر

انواع فشارسنج:

  • فشارسنج جیوه ای: این مورد استاندارد ترین نوع فشارسنج است. این دستگاه مانند دماسنج عمل می کند و یک ستون جیوه دارد که میزان فشار را نشان می دهد. این دستگاه معمولا به درستی کار می کند و احتمال درست کار نکردن آن خیلی کم خواهد بود‌. در دوطرف ستون جیوه اعدادی نشان داده می شود که برای بررسی فشار باید آن اعداد را مشاهده کنید تا از میزان فشار مطلع شوید. اما امروزه کمتر از این دستگاه استفاده می شود، چون جیوه باعث آلودگی محیط خواهد شد.
  • فشارسنج عقربه ای با پمپی: نوع دیگر فشارسنج، عقربه ای یا پمپی است. این نوع دستگاه فنردار است و از طریق فشارهوا عقربه را بر روی صفحه ی مدرّجی حرکت می دهد. هرکدام از این عقربه ها بیانگر یک میلی متر جیوه است. قیمت این نوع فشارسنج خیلی بالا نیست و حمل آن هم نسبت به نوع جیوه ای راحت تر خواهد بود. تنها ایرادی که این مدل دارد، این است که فرد به تنهایی نمی تواند فشار خود را اندازه گیری کند.
  • فشارسنج دیجیتالی: این نوع فشارسنج دو نوع بازویی و مچی دارد. اگر بخواهیم در مورد میزان دقت صحبت کنیم؛ فشارسنج های بازویی دقیق تر هستند.از آنجا که گاهی اوقات و در موارد نادر فشارسنج های دیجیتالی یا خودکار فشار را اشتباه نمایش می دهند، بهتر است از نوع اول یعنی جیوه ای استفاده کنید. در نتیجه، استفاده از فشارسنج دیجیتالی برای افرادی مناسب است که نمی توانند از نوع استاندار دستگاه استفاده کنند. مزیت این دستگاه این است که فرد به تنهایی می تواند فشار خود را بررسی نمایید و به شخص دیگری نیاز نیست.

چند دلیل برای خرید دستگاه فشار خون برای منزل:

  1. کمک به تشخیص زودهنگام بیماری فشار خون: خود نظارتی می تواند به پزشک شما کمک کند تا فشار خون بالا را زودتر از زمانی که فقط گاهی اوقات در مطب فشار خون اندازه گیری می کنید، تشخیص دهد. اگر فشار خون بالا یا شرایط دیگری که می تواند منجر به فشار خون بالا شود را بتوانید زودتر تشخیص دهید می‌توانید جلوی خیلی از بیماری‌های قلبی و عروقی را بگیرید به همین علت خود نظارتی در منزل بسیار مهم است.
  2. به پیگیری درمان خود کمک می‌کنید: تنها راه برای دانستن اینکه آیا تغییرات سبک زندگی یا داروها موثر هستند یا خیر این است که به طور منظم فشار خون خود را چک کنید. نظارت بر تغییرات فشار خون در خانه می تواند به شما و پزشکتان کمک کند تا درباره درمان خود تصمیم بگیرید، مانند تنظیم دوز یا تغییر داروها.
  3. تشویق به کنترل بهتر: خود نظارتی می تواند به شما احساس مسئولیت قوی تری نسبت به سلامتیتان بدهد. ممکن است شما بتوانید  با یک رژیم غذایی بهبود یافته، فعالیت بدنی و استفاده مناسب از دارو انگیزه بیشتری برای کنترل فشار خون خود داشته باشید.
  4. هزینه های مراقبت های بهداشتی خود را کاهش دهید: خود نظارتی ممکن است تعداد مراجعه شما به پزشک یا کلینیک را کاهش دهد به همین دلیل تا حد زیادی می‌توانید در هزینه‌های خود صرف جویی کنید.
  5. بررسی کنید که فشار خون شما در خارج از مطب پزشک متفاوت است یا خیر: برخی افراد به دلیل اضطراب ناشی از مراجعه به پزشک افزایش فشار خون را تجربه می کنند. سایر افراد در کلینیک فشار خون غیر طبیعی دارند اما در جاهای دیگر فشار خون آن‌ها کاملا تنظیم است. پایش فشار خون در منزل می تواند به تشخیص اینکه آیا فشار خون واقعی دارید یا خیر کمک زیادی کرده باشد.

نکاتی برای استفاده دقیق‌تر از دستگاه تست فشار خون:

مهم نیست که چه نوع فشارسنج خانگی را انتخاب می کنید، استفاده صحیح نیاز به آموزش و تمرین دارد. دستگاه را نزد پزشک یا پرستار خود ببرید تا مطمئن شوید که دستگاهی که انتخاب کرده اید مناسب شماست و نحوه استفاده صحیح از فشارسنج را یاد بگیرید. برای اطمینان از پایش دقیق فشار خون در منزل این نکات را رعایت کنید.

  • دقت دستگاه خود را بررسی کنید: قبل از استفاده از فشارسنج برای اولین بار، از پزشک خود بخواهید دقت آن را در مدل مطب بررسی کند. همچنین از پزشک خود بخواهید که استفاده از دستگاه را توسط شما را بررسی کند تا ببیند آیا آن را به درستی انجام می دهید یا خیر. اگر دستگاه را مدتی رها کردید یا به آن آسیب زده‌اید، قبل از استفاده مجدد آن را بررسی کنید.
  • فشار خون خود را دو بار در روز اندازه بگیرید: اولین اندازه گیری باید صبح قبل از خوردن غذا یا مصرف هر دارویی و دومی در عصر باشد. هر بار که اندازه گیری می کنید، دو یا سه بار اعداد روی دستگاه را مطالعه کنید تا مطمئن شوید نتایج شما دقیق هستند. پزشک ممکن است توصیه کند فشار خون خود را در ساعات مشخصی از  روز اندازه‌گیری کنید.
  • فشار خون خود را بلافاصله پس از بیدار شدن اندازه نگیرید: می توانید برای شروع یک روز جدید آماده شوید، اما قبل از اندازه گیری فشار خون نباید صبحانه بخورید یا داروی خاصی  مصرف کنید. اگر بعد از بیدار شدن از خواب ورزش می کنید، فشار خون خود را قبل از ورزش اندازه بگیرید.
  • قبل از سنجش ۳۰ دقیقه استراحت کنید: به مدت ۳۰ دقیقه قبل از انجام اندازه گیری از خوردن غذا، کافئین، تنباکو و الکل خودداری کنید. بهتر است قبل از اندازه گیری فشار خون اول به توالت بروید. مثانه پر می تواند فشار خون را اندکی بالاتر نمایش دهد.
  • هنگام اندازه گیری فشار خون صحبت نکنید: هنگامی که برای اندازه گیری فشار خون آماده شدید، به مدت پنج دقیقه در یک وضعیت راحت بنشینید و پاها و مچ پاها را روی هم نگذارید و پشت خود را به صندلی تکیه دهید. سعی کنید آرام باشید و به چیزهای استرس زا فکر نکنید.
  • مطمئن شوید بازوی شما درست قرار گرفته است: هنگام اندازه گیری فشار خون همیشه از یک بازو استفاده کنید. بازوی خود را تا سطح قلب خود روی میز بالا ببرید و به بازوی خود روی صندلی استراحت دهید. ممکن است لازم باشد یک بالش یا کوسن زیر بازوی خود قرار دهید تا آن را به اندازه کافی بالا بیاورید.
  • کاف را روی پوست  قرار دهید نه روی لباس: بالا زدن آستین تا زمانی که دور بازوی شما سفت شود می تواند منجر به خواندن نادرست شود، بنابراین ممکن است لازم باشد دست خود را از آستین بیرون بیاورید.
  • خواندن را تکرار کنید: پس از اولین خواندن یک تا سه دقیقه صبر کنید و سپس برای بررسی صحت، یک تا سه دقیقه دیگر صبر کنید. اگر دستگاه شما به طور خودکار فشار خون یا ضربان قلب را ثبت نمی کند، آنها را یادداشت کنید.

فشار خون در طول روز متفاوت است و معمولاً در صبح مقداری بالاتر است. همچنین، فشار خون شما ممکن است در منزل کمی کمتر از مطب پزشک باشد، در صورت مشاهده هرگونه افزایش غیرعادی یا مداوم فشار خون با پزشک خود تماس بگیرید. از پزشک خود بپرسید که با خواندن چه عددی باید  فوری به مطب مراجعه کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی

نکات قابل توجه در خرید فشارسنج های دیجیتالی:

  • میزان بودجه: قبل از خرید هر محصولی، به میزان هزینه ای که برای خرید آن کنار گذاشته اید، دقت کنید. فشارسنج دیجیتالی تفاوت قیمت خیلی بالایی با انواع دیگر فشارسنج ندارد. سعی کنید قبل از خرید ویژگی هایی که از فشارسنج مدنظر دارید را مشخص نمایید و بعد نسبت به خرید آن اقدام کنید.
  • میزان حافظه: توجه با میزان حافظه در دستگاه فشارسنج از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر می خواهید فشار خود را طی زمان های مشخصی ارزیابی کنید. بهتر است دستگاهی که این خصوصیت را دارد خریداری نمایید. فشارسنجی را خریداری نمایید که میزان فشار شما را تا حداقل یک ماه ذخیره کند. برخی از فشارسنج ها هم میانگینی از نتایج گرفته شده ی فشار شما را در تاریخ و زمان معینی نمایان می کند.
  • اندازه کاف دستگاه: کاف دستگاه فشارسنج قسمتی است که به دور بازو یا مچ می پیچد و اندازه گیری فشار را برعهده دارد. اگر اندازه آن درست نباشد، نمی تواند بیانگر فشار درست باشد. برخی از کاف ها ۳۶۰ درجه هستند، یعنی دور تا دور آن حسگر اندازه گیری فشار وجود دارد و فشار را با دقت بالایی اندازه می گیرد. اگر کاف قابلیت ۳۶۰ درجه را داشته باشد، فرقی نمی کند دستگاه را از کدام جهت ببندید.
  • باتری دستگاه: هنگام خرید دستگاه حتما به باتری آن دقت کنید که قابل شارژ باشد. اگر باتری نداشته باشد باعث می شود که برای اندازه گیری فشار خود به پریز برق نیاز داشته باشید. عدم وجود باتری در دستگاه؛ به مراتب حمل آن را هم سخت تر می کند.
  • قابلیت تشخیص آریتمی: امروزه دستگاه های سنجش فشار قابلیت آریتمی بودن را دارا می باشند. به این معنا که، می تواند ضربان نامنظم قلب را نمایش دهد. در این مدل از دستگاه ها در صورتی که تپش قلب آریتمی و نامنظم باشد، دستگاه شروع به چشمک زدن می کند. در نتیجه اگر بخواهید فشار دقیق را چک نمایید چند لحظه به خود استراحت دهید و مجدد فشار خون را بررسی کنید. اگر دیدید برای مدت طولانی تپش قلبتان نامنظم است، باید به نزد پزشک بروید.

باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید فشارسنج دیجیتالی مورد نیارتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۱۴  مدل فشارسنج دیجیتالی ارزان، پرفروش و با کیفیت موجود در بازار ایران را جمع آوری کرده ایم. فراموش نکنید، با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ فشارسنج دیجیتال رزمکس مدل CH155F

فشارسنج دیجیتال رزمکس مدل CH155F

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • ابعاد
    ۱۲.۴×۸.۵×۶.۸.۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۴۵ گرم
  • قابلیت‌ها
    نمایش میانگین نتایج
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۲۴-۴۰ سانتی متر
  • اقلام همراه
    کاف، دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    مجهز به نمایشگر بالا یا پایین بودن فشارخون WHOسخنگو به زبان فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ فشارسنج دیجیتالی بیورر مدل BM40

فشارسنج دیجیتالی بیورر مدل BM40

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • قابلیت‌ها
    نمایش میانگین نتایج
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۳۵ تا ۲۲
  • اقلام همراه
    ۴ عدد باتری قلمی
  • سایر توضیحات
    – دارای رده بندی WHO- قابلیت اتصال به کامپیوتربزرگ و بسیار خوانا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستگاه فشار سنج مچی بی ول مدل PRO-39

دستگاه فشار سنج مچی بی ول مدل PRO-39

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • ابعاد
    ۷.۳×۶.۲×۲۸.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    ۲ عدد باتری قلمی۱ کتابچه راهنما۱ عدد جعبه نگهدارنده
  • سایر توضیحات
    باتری نیمقلمینشاندهنده‌ی:فشار خون سیستولیک و دیاستولیکضربان نبضنماد وضعیت باترینماد تشخیص آریتمی ضربان نبضنماد ضربان قلب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ فشار سنج دیجیتال بیورر مدل BM 85

فشار سنج دیجیتال بیورر مدل BM 85

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • ابعاد
    ۴.۸ × ۱۰ × ۱۷.۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • قابلیت‌ها
    نمایش میانگین نتایج
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۲۲ تا ۳۶
  • اقلام همراه
    – کیف نگهداری- باتری
  • سایر توضیحات
    – دارای ۱۲۰ جایگاه حافظه برای ۲ نفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ فشارسنج دیجیتال پیک سلوشن مدل easyRAPID

فشارسنج دیجیتال پیک سلوشن مدل easyRAPID

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • ابعاد
    ۱۱×۴×۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • قابلیت‌ها
    نمایش میانگین نتایج
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۲۲-۴۲ cm
  • اقلام همراه
    – کیف- ۴ عدد باتری نیم قلمی- دفترچه راهنمای فارسی- کتابچه ۴ گام تا کنترل فشار خون بالا- راهنمای سریع و آسان- CD آموزش کار با دستگاه
  • سایر توضیحات
    دارای حافظه ۶۰ عددی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ فشارسنج دیجیتال بیورر مدل BM55

فشارسنج دیجیتال بیورر مدل BM55

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • ابعاد
    ۵.۶ × ۹.۵ × ۱۸.۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۶۷ گرم
  • قابلیت‌ها
    نمایش میانگین نتایج
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۳۶ تا ۲۲
  • اقلام همراه
    – کیف نگهداری- کابل USB
  • سایر توضیحات
    – دارای سنسور وضعیت پیشرفتبزرگ و بسیار خوانا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ فشار سنج بیورر مدل BM49

فشار سنج بیورر مدل BM49

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری
  • قابلیت‌ها
    نمایش میانگین نتایج
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۲۲ تا ۳۶
  • اقلام همراه
    – کیف نگه‌داری ساده- ۴ عدد باتری قلمی
  • سایر توضیحات
    – اعلان صوتی فشار به چهار زبان- قابلیت تنظیم میزان صدا تا خاموشی کامل- قابلیت اندازه‌گیری میانگین کل فشارها- قابلیت اندازه‌گیری میانگین فشارهای صبح و شب ۷ روز اخیر- نمایش محدوده‌ی فشار توسط رنگ‌های روی بدنه- ۴ عدد باتری قلمی- بزرگ و خوانا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ فشارسنج دیجیتال بازویی زنیتمد مدل LD-578

فشارسنج دیجیتال بازویی زنیتمد مدل LD-578

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری
  • نوع نمایشگر
    دیجیتال
  • ابعاد
    ۱۰x9x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۲۲تا۳۲ سانتیمتر
  • اقلام همراه
    کافکیفباطریکابل شارژر
  • سایر توضیحات
    همراه با کابل شارژر یو اس بی قابل اتصال به تمامی شارژرهای موبایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دستگاه فشارسنج امسیگ مدل SF12

دستگاه فشارسنج امسیگ مدل SF12

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری
  • ابعاد
    ۴×۱۶×۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۲ گرم
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۲۳ تا ۴۰
  • سایر توضیحات
    سخنگو بودن به ۴ زبان از جمله فارسی, آذری, آلمانی و انگلیسی ( اعلام حداقل و حداکثر فشار , میزان نرمال بودن فشار , اعلام ضربان قلب و اعلام نتیجه کلی تست )قابلیت خاموشی خودکارپس از یک دقیقه بلا استفاده ماندناندازه گیری اتومات و هوشمند به صورت کاملا ساده ( تنها با فشردن یک دکمه)کارکرد به دو صورت: باتری و آداپتوردارای نور پس زمینه به سه رنگ سبز و نارنجی و قرمز جهت نشان دادن میزان فشار۴ عدد باتری قلمی ۱.۵ ولت (AA)- نمایش تاریخ و ساعت- نمایش ماکسیمم و مینیمم فشارخون- نمایش نبض در دقیقه- نمایش حافظه- نشانگر باتری ضعیف- بادشدن و تخلیه بازوبند- نشانگر قطع و وصل صدا- صفحه نمایش با اعداد بزرگ و بسیار خوانا- دارای نور پس زمینه سه رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ فشارسنج دیجیتال ایزی لایف مدل BP313A

فشارسنج دیجیتال ایزی لایف مدل BP313A

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • ابعاد
    ۱۳.۷×۱۲.۱×۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۲۲-۴۲
  • نوع باتری
    قلمی
  • اقلام همراه
    ۴ عدد باتری قلمیکابل یو اس بیکیفدفترچه راهنما و گارنتی
  • سایر توضیحات
    برای دور بازوهایی با قطر ۲۲ الی ۴۲ سانتی‌مترقابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ فشارسنج دیجیتال جامپر مدل JPD-HA100

فشارسنج دیجیتال جامپر مدل JPD-HA100

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • ابعاد
    ۱۳.۸x12x5.9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • قابلیت‌ها
    نمایش میانگین نتایج
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۲۲-۴۲
  • اقلام همراه
    کیف ، کاف با قابلیت استفاده برای افراد با وزن و سایز بالا، ۴ عدد باطری قلمی، دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ فشارسنج دیجیتال بازویی گلامور مدل HL858NA

فشارسنج دیجیتال بازویی گلامور مدل HL858NA

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • ابعاد
    ۱۳x11x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • قابلیت‌ها
    نمایش میانگین نتایج
  • سایز مناسب بازو/مچ
    مناسب برای دور بازوی ۴۳-۲۳ سانتی‌متر
  • نوع باتری
    ۴ عدد نیم قلمی آلکالین
  • اقلام همراه
    – کیف- آداپتور- دارای ۱ عدد کاف بازوبند- دفترچه فارسی
  • سایر توضیحات
    دارای ۲ حافظه ۱۲۰ عددی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ فشارسنج پیک سلوشن مدل clearRAPID

فشارسنج پیک سلوشن مدل clearRAPID

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • قابلیت‌ها
    نمایش میانگین نتایج
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۲۲-۴۲ cm
  • اقلام همراه
    کیف۴ عدد باتری نیم قلمیدفترچه راهنمای فارسیکتابچه ۴ گام تا کنترل فشار خون بالاراهنمای سریع و آسانCD آموزش کار با دستگاه
  • سایر توضیحات
    برای اطفال و بزرگسالبدنه از روکش کروممحدوده اندازه گیری:۳۰۰-۰میلی متر جیوهدارای صفحه با پس زمینه مشکی و اعداد سفیدداری قابلیت بازتاب نور در صفحه در شرایطی که نور محیط کم می باشد.کاف دو شلنگهدارای شیر پووار بزرگ فیلتر داردارای کاف مشکی رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ فشارسنج دیجیتالی سیتی زن مدل CH 456

فشارسنج دیجیتالی سیتی زن مدل CH 456

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • ابعاد
    ۱۳ × ۱۷ × ۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • قابلیت‌ها
    نمایش میانگین نتایج
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۲۲-۳۲
  • اقلام همراه
    – آداپتور- دفترچه گارانتی – کیف- ۴ عدد باطری قلمی آلکالاین
  • سایر توضیحات
    ترکیب دو دستگاه فشارسنج بازویی با زمان سنج آلارم حرکتینمایش فشار سیستولیک، دیاستولیک، نبض، تاریخ و زمان اندیکاتور بی نظمی قابلیت تنظیم دو آلارم همزمان دارای دو حالت تنظیم منطقه زمانینمایش تاریخ و زمان و حالت snooze استفاده جهت ساعت رومیزی به همراه Alarmدارای ورودی برق و باتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ فشار سنج بیورر مدل BM47

فشار سنج بیورر مدل BM47

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • ابعاد
    ۱۳.۴ × ۱۰.۲ × ۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۲۲ تا ۳۵
  • اقلام همراه
    – محفظه‌ی نگه‌داری- ۴ عدد باتری قلمی
  • سایر توضیحات
    – ۴ عدد باتری قلمی- صفحه‌نمایش بزرگ (XL)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ فشارسنج دیجیتال بیورر مدل BM27

فشارسنج دیجیتال بیورر مدل BM27

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری
  • نوع نمایشگر
    LED
  • ابعاد
    ۱۱.۲ × ۱۱ × ۵.۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۹ گرم
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تشخیص آریتمی
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۲۲ تا ۴۲
  • اقلام همراه
    – محفظه‌ی نگهداری- ۴ عدد باتری نیم‌قلمی- دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    – قابلیت اندازه‌گیری فشارخون در محدوده : ۴۰ – ۲۵۰- قابلیت اندازه‌گیری تعداد ضربان قلب در محدوده ۴۰ – ۱۹۹- دارای استانداردهای CE0336، ISO و BHS انگلستان با گرید A/A- دارای نشانگر ریسک بیماری فشار خون- قابلیت اندازه‌گیری میانگین ۳ فشار آخر- ۴ عدد باتری قلمی- ابعاد: ۵۷ × ۷۳ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ فشارسنج بازویی امرن مدل M1 Basic

فشارسنج بازویی امرن مدل M1 Basic

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قلمی
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • ابعاد
    ۱۰.۷ × ۱۳.۵ × ۸.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۵ گرم
  • سایز مناسب بازو/مچ
    ۲۲ تا ۳۲ سانتی‌متر
  • نوع باتری
    ۴ عدد باتری قلمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دستگاه فشار سنج آلپیکادو مدل ۰۲

دستگاه فشار سنج آلپیکادو مدل 02

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری
  • ابعاد
    ۱۵x4x4 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    کیف گوشی پزشکیمحافظ
  • سایر توضیحات
    دارای صفحه نمایش نسبتا بزرگ و خوانادارای کیف مخصوص نگهداری و حملبه همراه کاف مخصوص بازو سایز استاندارد ۳۲ سانتبه همراه گوشی پزشکیدارای محدوده فشار از ۲۰ تا ۳۰۰ میلیمتر جیوهدقت فشارسنج ۳ میلیمتر جیوهبه همراه گوشی پزشکیمحصول ژاپن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ فشارسنج دیجیتال سیتی زن مدل CHUD517

فشارسنج دیجیتال سیتی زن مدل CHUD517

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • نوع نمایشگر
    صفحه بزرگ LCD
  • ابعاد
    ۱۳.۵x12x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تشخیص آریتمی
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • سایز مناسب بازو/مچ
    دور بازو ۲۲ تا ۴۲ سانتی متر
  • نوع باتری
    آلکالین
  • اقلام همراه
    ۴ عدد باطری ، آداپتور برق ، کیف ، کاف بازوبند ، دفترچه و گارانتی
  • سایر توضیحات
    برای اندازه گیری از این نوع محصول ترجیحا قبل از اندازه گیری ۵ دقیقه استراحت کنید و در حالت نشسته اندازه گیری را شروع کنید. در حین آن دست را تکان ندهید و صحبت نکنید. توجه کنید حتما از یک دست استفاده کنید تا در حین نوسان فشارخون معیار دقیقی داشته باشید. کاف را روی بازو و همچنین روی نبض نصب کنید. حتما دفترچه راهنما مطالعه شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه فشارسنج دیجیتالی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه تست قند خون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا