ابزار سلامت

اسپری تاخیری، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع اسپری تاخیری

راهنمای خرید اسپری تاخیری به همراه نکات مهم هنگام خرید

یکی از مهمترین دلایلی که سبب کاهش لذت در روابط زناشویی می‌شود، مشکل زود انزالی در آقایان می‌باشد. شما به کمک یک اسپری تاخیری به راحتی می‌توانید، مدت زمان رابطه خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. همان طور که می‌دانید استفاده از دارو برای افزایش زمان رابطه می‌تواند برای شما خطرناک باشد و بدن شما به این داروها مقاوم شده و در آینده هیچ تاثیری بر روی بدن شما نداشته باشند. راحت‌ترین و بی‌دردسرترین راه حل برای درمان زود انزالی استفاده از اسپری تاخیری است. فقط کافی است، روی دستگاه تناسلی خود آن را اسپری کنید و بعد از چند دقیقه رابطه خود را با کیفیت بالاتری آغاز کنید.

اگر سری به دادگاه‌های خانواده زده باشید، موضوع کیفیت روابط زناشویی یکی از اصلی‌ترین دلایل طلاق در زوج‌های جوان است که مهمترین علت آن زود انزالی و عدم رضایت زن از مرد می‌باشد. اگر شما هم به دلیل این بیماری قرار است زندگی مشترک خود را از دست دهید، بهتر است، اسپری تاخیری را امتحان کنید تا از نتیجه کار شگفت زده شوید و از بهبود روابط زناشویی خود لذت ببرید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی محصولات زناشویی پیشرفت زیادی کرده‌اند، پس این نوع از جدایی اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد و شما باید به جای طلاق به فکر درمان و ادامه زندگی با همسر خود باشید. اگر همسر شما از درمان خودداری می‌کند، بهتر است شما دست به کار شوید و یک بار اسپری تاخیری را امتحان کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از بیماری زود انزالی رنج می‌برید و به دنبال یک روش بی‌خطر برای درمان آن هستید و قصد خرید اسپری تاخیری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع اسپری تاخیری موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اسپری تاخیری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

اسپری تاخیری چیست و چه کاربردی دارد؟

یک اسپری که شامل مواد بی‌حس کننده نظیر لیدوکائین یا بنزوکائین است و با بی حس کردن موضعی اندام تناسلی در آقایان به افزایش مدت زمان رابطه کمک می‌کند. به دلیل اینکه در ساخت این اسپری‌ها از مواد مختلفی استفاده می‌شود، شما قبل از مصرف باید بطری محصول را به خوبی تکان دهید تا مواد داخل قوطی به خوبی با هم ترکیب شوند، سپس قسمت خروج مواد را به دستگاه تناسلی خود نزدیک کنید و سری اسپری را فشار دهید. با این کار مواد روی دستگاه تناسلی شما اعمال می‌شود و بعد از چند دقیقه می‌توانید رابطه طولانی‌تری را تجربه کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ژل روان کننده

انواع اسپری تاخیری موجود در بازار:

قبل از اینکه بخواهیم به شما بهترین برند این محصول را معرفی کنیم، بهتر است با انواع مدل‌های این محصول آشنا شوید، شناخت انواع مدل‌های این اسپری به شما کمک می‌کند تا بهترین نوع این اسپری را برای خود خریداری کنید.

  1. اسپری‌های تاخیری بنزیل الکل: بنزیل الکل یک ماده شیمیایی معطر است که در ساخت انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل اینکه این ماده خوشبو هیچ گونه عوارض پوستی و حساسیتی ایجاد نمی‌کند، یک ماده مفید برای ساخت این گونه اسپری‌ها است.
  2. اسپری‌های تاخیری لیدوکائین: لیدوکائین یک ماده بی‌حس کننده موضعی است که در ساخت کاندوم‌های تاخیری هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این اسپری‌ها به منظور جلوگیری از انزال زودرس استفاده می‌شود.
  3. اسپری‌های تاخیری پروپیلن گلیکل: یک ماده شیمیایی که در ساخت بیشتر لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود، پروپیلن گلیکل است. این ماده علاوه بر ایجاد خاصیت بی‌حس کنندگی موضعی یک ماده ضد التهاب و ضدعفونی کننده هم به شما می‌رود.
  4. اسپری‌های تاخیری اتانول: یکی از بی‌خطر ترین موادی که در ساخت اسپری‌های تاخیری مورد استفاده قرار می‌گیرد، اتانول است. این ماده هیچ گونه عوارضی برای شما به همراه ندارد. در واقع می‌توان گفت این اتانول همان ماده‌ای است که در ساخت ادکلن هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  5. اسپری‌های تاخیری بنزوکائین: بنزوکائین یک ماده شیمیایی است که بیشتر اسپری‌های تاخیری از آن ساخته می‌شوند. این ماده با استفاده از تکنیک بی‌حس کنندگی موضعی از وقوع انزال زودرس جلوگیری می‌کند. شما در زمان اعمال این اسپری‌ها بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه می‌توانید از خاصیت بی‌حسی آن‌ها بهره ببرید.

بهترین مارک اسپری تاخیری:

این بستگی به بدن شما دارد که با کدام ماده و برند از این محصول بیشترین میزان رضایت را داشته باشید. بدن برخی از افراد با لیدوکائین به خوبی واکنش نشان می‌دهد و برخی دیگر با بنزوکائین پس به طور قطعی نمی‌توان گفت که کدام ماده بهترین اسپری برای بدن شما است. پس باید این مواد را تک تک امتحان کنید تا متوجه شوید که کدام یک برای شما بهترین ماده می‌باشد. از نظر برند هم شرکت‌های زیادی وجود دارند که از نطر کیفیت حرف اول را می‌زنند و معرفی یک محصول به عنوان بهترین برند یک کار تبلیغاتی است. از طرفی سایت کیمیک یک رسانه آموزشی است و نه تبلیغاتی به همین دلیل در ادامه لیستی از بهترین برندهای این محصول را به شما معرفی می‌کنیم.

  • اسپری‌های تاخیری دلتا
  • اسپری‌های تاخیری ایموشن
  • اسپری‌های تاخیری کدکس
  • اسپری‌های تاخیری سزار
  • اسپری‌های تاخیری لیدوکا

مزایای استفاده از اسپری تاخیری:

  • این محصول به صورت موقتی زود انزالی در آقایان را درمان می‌کند. یکی از دلایل نارضایتی زوج‌های جوان از روابط زناشویی زودانزالی مرد می‌باشد. شما با استفاده از این محصول می‌توانید روی حسگرهایی که سیگنال انزال را به مغز صادر می‌کنند، تاثیر بگذارید و انزال را به تاخیر بیاندازید.
  • این محصول اعتماد به نفس در آقایان را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که این اسپری چه نقشی در افزایش اعتماد به نفس شما دارد. پاسخ ساده است، زودانزالی می‌تواند اعتماد به نفس یک مرد را از بین ببرد، زیرا توان کافی برای ایجاد رضایت در همسر خود را ندارد.
  • شما با استفاده از این اسپری‌ها می‌توانید از رابطه خود لذت بیشتری ببرید. یعنی با بالا بردن زمان رابطه می‌توانید، مدت زمان بیشتری را به این کار اختصاص دهید. معمولا بعد از استفاده از این محصول می‌توانید، بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه رابطه داشته باشید.
  • اگر مشکل انزال زودرس شما مقطعی و گذرا باشد، می‌توانید بدون نیاز به پزشک متخصص و دریافت نسخه این محصول ارزشمند را انتخاب و خریداری کنید. اگر فردی خجالتی هستید، خوشبختانه فروشگاه‌های اینترنتی زیادی وجود دارند که این حصول را به فروش می‌رسانند.
  • یکی دیگر از فواید این محصول این است که شما به راحتی و بدون نیاز به آموزش می‌توانید از این محصول استفاده کنید. فقط کافی است، ۵ دقیقه قبل از برقراری رابطه آن را روی دستگاه تناسلی خود اسپری کنید و از رابطه طولانی خود لذت ببرید.

معایب استفاده از اسپری تاخیری:

هر ماده‌ای در کنار یک سری مزایا که دارد، ممکن است یک سری عوارض هم داشته باشد، این محصول هم از این قاعده مستثنی نیست و یک سری معایب دارد. استفاده از این محصول در طولانی مدت می‌تواند روی تعداد اسپرم‌ها کیفیت ان‌ها تاثیر داشته باشد، پس اگر زود انزالی دارید و در آینده قرار است، بچه‌دار شوید به شما توصیه می‌کنم، حتما به طور مقطعی از این محصول استفاده کنید و اگر در مدت کوتاهی مشکل شما برطرف نشد، به پزشک مراجعه کنید و درمان قطعی را شروع کنید.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری:

قبل از اینکه شروع به آموزش استفاده از این اسپری کنیم، لازم است به شما یادآوری کنیم که نحوه استفاده از تمام اسپری‌ها با هم یکسان نیست و برخی با هم تفاوت دارند، به همین علت قبل از استفاده حتما از دستورالعمل استفاده از هر محصول که بر روی قوطی آن نوشته شده استفاده نمائید. اگر اولین باری است که از یک محصول استفاده می‌کنید، بهتر است آن را یک بار روی نوک آلت تناسلی خود اسپری کنید، این قسمت بیشترین گیرنده عصبی را دارد. در صورتی که نتیجه نگرفتید، این کار را بسته به برند محصول خریداری شده می‌توانید بین ۳ تا ۵ بار امتحان کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. تعداد کمتر بیشترین نتیجه را برای شما به همراه دارد، فقط در صورتی می‌توانید از این محصول بیشتر استفاده کنید که نتیجه مطلوب را دریافت نکنید.

نکاتی که هنگام استفاده از اسپری تاخیری باید آن‌ها را رعایت کنید:

  • حتما قبل از استفاده از محصول دستورالعمل شرکت سازنده را با دقت مطالعه کنید، زیرا هر محصول طریقه استفاده متفاوتی دارد.
  • اگر دارای بیماری‌های زمینه‌ای مثل بیماری کلیوی، قلبی، کبدی یا سرع هستید، حتما با مشورت پزشک از این ماده استفاده کنید.
  • حتما بعد از استفاده دست‌های خود را شستشو دهید، زیرا وجود این ماده بر روی دست می‌تواند سبب بی‌حسی در اندام خانم‌ها شود.
  • به هیچ عنوان نباید این ماده را بر روی بیضه‌ها یا مجاری ادراری اسپری کنید، بهترین کار اسپری کردن در سرآلت تناسلی است.
  • اگر بعد از استفاده دچار خارش یا قرمزی در محل مورد استفاده شدید، بهتر است، سریع مصرف آن را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.

اسپری تاخیری از کجا بخریم؟

این سوالی است که این روزها خیلی پرسیده می‌شود که این اسپری‌ها را از کجا خریداری کنیم، پاسخ خیلی ساده است. شما به راحتی می‌توانید این محصول را از داروخانه‌های سراسر کشور خریداری کنید. البته اگر برای خرید حضوری این محصول موذب هستید، می‌توانید آن را به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های اینترنتی انتخاب و خریداری نمائید. خیلی از این فروشگاه‌ها اصل بودن محصول خود را تضمین می‌کنند و اگر تحت هر شرایطی مشخص شود که جنس خریداری شده اصل نیست، می‌توانید آن را مرجوع کنید و پول خود را پس بگیرید.

آیا اسپری تاخیری در زمان بارداری به جنین آسیب می‌رساند؟

همان طور که می‌دانید زن باردار نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد، یعنی در این دوران هر ماده‌ای را باید با مشورت پزشک مصرف کند. از این رو به دلیل اینکه این دارو با مادر و جنین مستقیم در تماس است به شما پیشنهاد می‌کنم، هرگز در دوران بارداری از این محصول استفاده نکنید، حتی اگر بعد از استفاده دستگاه تناسلی خود را شستشو دهید.

راهنمای خرید اسپری تاخیری:

شاید در نگاه اول تصور کنید که خرید این محصول کار ساده‌ای است، در صورتی که اصلا چنین نیست. اگر سری به بازار زده باشید، متوجه خواهید شد که طیف وسیعی از مدل‌های این محصول وجود دارند که از نظر مواد سازنده و نوع عمل کرد با هم متفاوت هستند. پس شما برای انتخاب یک محصول متناسب با نیاز خود به یک راهنمای خرید جامع نیاز دارید. هر چند که بعد از خرید هم شما نیاز دارید که روش درست استفاده از یک محصول و بایدها و نبایدهای مربوط به آن را بدانید. پس حتی اگر چشم بسته هم اقدام به خرید یک محصول کنید باز هم برای استفاده از آن برای بهترین اثر بخشی و عوارض احتمالی این اسپری‌ها به یک راهنمای خرید نیاز دارید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدن

نکات مهم هنگام خرید اسپری تاخیری:

  1. قیمت اسپری: یک ضرب المثل قدیمی هست که می‌گوید هر ارزانی بی‌علت و هر گرانی بی‌حکمت نیست. به دلیل حساس بودن این نواحی بهتر است از اسپری‌های خیلی ارزان استفاده نکنید، زیرا از مواد خطرناک ساخته می‌شوند. پس به خاطر سلامت خودتان هم که بوده از اسپری‌های خیلی ارزان استفاده نکنید.
  2. نوع اسپری: همان طور که در ابتدای همین مقاله توضیح داده شد، اسپری‌های ‌تاخیری از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که همگی در مجموع یک کار را انجام می‌دهند، اما از نظر موادی که از آن ساخته می‌شوند، با هم تفاوت دارند. این مواد نظیر لیدوکائین ‌و بنزوکائین هستند که همگی وظیفه بی‌حس کردن را دارند. پس این شما هستید که باید بهترین ماده‌ای را که با بدن شما بیشترین سازگاری و کمترین عوارض را دارد را انتخاب کنید.
  3. زمان تاخیر: مدت زمانی که این اسپری‌ها تاخیر ایجاد می‌کنند، چیزی در حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه است که این موضوع هم بستگی به فیزیک بدنی و تعداد دفعات استفاده از این محصول دارد. معمولا در قسمت مشخصات هر محصول میزان یا مدت اثر بخشی آن ذکر می‌شود. با این حال اگر بعد از خرید این محصول به زمان مورد نظر نتوانستید برسید، می‌توانید تعداد استفاده از آن را تمدید کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.
  4. ویژگی‌های اضافی: برخی از این اسپری‌ها حاوی مواد آبرسان هستند که از خشکی و ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری می‌کنند. اگر پوست خشک و حساسی دارید، به شما توصیه می‌کنم، اسپری‌های حاوی مواد نرم کننده را خریداری کنید. برخی اسپری‌ها از مواد حجم دهنده ساخته می‌شوند، که به بهبود رابطه کمک می‌کنند. برخی دارای یک ماده عطری هستند که هنگام رابطه حس خوبی به دو طرف ارائه می‌دهند.
  5. برند محصول: همیشه برندهای معروف و شناخته شده را خریداری کنید، این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخودار هستند‌. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید. زیرا این محصولات معمولا از کیفیت لازم برخودار نیستند و با خرید آن‌ها وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید. از طرفی برندهای شناخته شده معمولا از قبل تست شده و ارزش خرید را دارند.
  6. نظرات مشتریان: شما قبل از اینکه سفارش خود را نهایی کنید،بد نیست نگاهی به نظرات صادقانه مشتریان قبلی نیز بیاندازید،این نظرات می‌توانند به شما در مورد خرید این محصول کمک کنند. اگر محصول مورد نظر شما بیش از ۸۰ درصد نظرات مثبت را به خود اختصاص داده بود احتمالا ارزش خرید را دارد در غیر این صورت بهتر است به فکر خرید یک محصول دیگر باشید. این نظرات معمولا با توجه به تجربه خریدار هستند و شما می‌توانید از تجربیات دیگران در مورد استفاده از آن محصول بهره ببرید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اسپری تاخیری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اسپری تاخیری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ اسپری تاخیری دلتا مدل Rose حجم ۶۵ میلی لیتر

اسپری تاخیری دلتا مدل Rose حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری
  • سایر توضیحات
    دارای لیدوکایین به عنوان ماده بی حس کنندهدارای اسانس گل رز و حس مطلوبافزایش گردش خون و سفت کنندهقابل استفاده به همراه کاندوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اسپری تاخیری دلتا مدل Melon وزن ۶۰ گرم

اسپری تاخیری دلتا مدل Melon وزن 60 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اسپری تاخیری دلتا مدل Banana وزن ۶۰ گرم

اسپری تاخیری دلتا مدل Banana  وزن 60 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اسپری تاخیری ایموشن با رایحه تام فورد حجم ۶۵ میلی لیتر

اسپری تاخیری ایموشن با رایحه تام فورد حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری
  • سایر توضیحات
    شماره پروانه بهداشت : ۱۲۲۸۲۲۱۹۷۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اسپری تاخیری ایموشن مدل تام فورد حجم ۶۵ میلی لیتر

 اسپری تاخیری ایموشن مدل تام فورد حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اسپری تاخیری دلتا مدل Watermelon وزن ۶۵ گرم

 اسپری تاخیری دلتا مدل Watermelon وزن 65  گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اسپری تاخیری گالاردو مدل Jadore حجم ۶۵ میلی لیتر

اسپری تاخیری گالاردو مدل Jadore حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اسپری تاخیری دلتا مدل lemon

اسپری تاخیری دلتا مدل lemon

مشخصات

  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری
  • سایر توضیحات
    لیدوکائین ۱۰%اسانس لیمو۶۰ گرمکد بهداشت : ۶۲۶۰۷۲۱۸۰۰۹۰۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اسپری تاخیری گالاردو مدل Azzaro حجم ۶۵ میلی لیتر

اسپری تاخیری گالاردو مدل Azzaro حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اسپری تاخیری لارگو مدل Mango حجم ۶۵ میلی لیتر

اسپری تاخیری لارگو مدل Mango حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    میوه‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اسپری تاخیری گالاردو مدل ۲۱۲ حجم ۶۵ میلی لیتر

اسپری تاخیری گالاردو مدل 212 حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اسپری تاخیری دلتا مدل Lemon وزن ۶۵ گرم

  اسپری تاخیری دلتا مدل Lemon وزن 65  گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اسپری تاخیری ایموشن مدل تام فورد حجم ۶۵ میلی لیتر

اسپری تاخیری ایموشن مدل تام فورد حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اسپری تاخیری دلتا مدل Taffy حجم ۶۰ میلی لیتر

اسپری تاخیری دلتا مدل Taffy حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اسپری تاخیری ایموشن مدل ۱Million حجم ۶۵ میلی لیتر

اسپری تاخیری ایموشن مدل 1Million حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اسپری تاخیری گالاردو مدل Davidoff Cool Water حجم ۶۵ میلی لیتر

 اسپری تاخیری گالاردو مدل Davidoff Cool Water حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اسپری تاخیری دلتا مدل Coconut حجم ۶۵ میلی لیتر

 اسپری تاخیری دلتا مدل Coconut حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اسپری تاخیری دلتا مدل Benana

اسپری تاخیری دلتا مدل Benana

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری
  • سایر توضیحات
    کد بهداشت : ۶۲۶۰۷۲۱۸۰۰۹۰۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اسپری تاخیری گالاردو مدل Bvlgari وزن ۶۵ گرم

اسپری تاخیری گالاردو مدل Bvlgari وزن 65 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اسپری تاخیری گالاردو مدل Davidoff حجم ۶۵ میلی لیتر

اسپری تاخیری گالاردو مدل Davidoff حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اسپری تاخیری گالاردو مدل Lalique حجم ۶۵ میلی لیتر

اسپری تاخیری گالاردو مدل Lalique حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اسپری تاخیری دلتا مدل Watermelon

اسپری تاخیری دلتا مدل Watermelon

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری
  • سایر توضیحات
    کد بهداشت : ۶۲۶۰۷۲۱۸۰۰۹۰۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اسپری تاخیری دلتا دارو مدل melon حجم ۶۵ میلی لیتر

اسپری تاخیری دلتا دارو مدل melon حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری
  • سایر توضیحات
    افزایش جریان خون تاخیر در انزالقابل استفاده با کاندوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اسپری تاخیری لارگو مدل Watermelon حجم ۶۵ میلی لیتر

اسپری تاخیری لارگو مدل Watermelon حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    میوه‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اسپری تاخیری گالاردو مدل Mont Blanc حجم ۶۵ میلی لیتر

اسپری تاخیری گالاردو مدل Mont Blanc حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ اسپری تاخیری ایموشن مدل ۲۱۲VIP حجم ۶۵ میلی لیتر

 اسپری تاخیری ایموشن مدل 212VIP حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اسپری تاخیری گالاردو مدل Issey Miyake حجم ۶۵ میلی لیتر

 اسپری تاخیری گالاردو مدل Issey Miyake حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    تاخیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اسپری تاخیری لارگو مدل Mandarin حجم ۶۵ میلی لیتر

اسپری تاخیری لارگو مدل Mandarin حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
    میوه‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اسپری تاخیری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دوربین مداربسته خورشیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا