لوازم آرایشی

راهنمای خرید و معرفی ۳۰ نمونه ست براش آرایشی زیبا و باکیفیت+ قیمت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ست براش آرایشی باید به آن ها توجه داشته باشید.

آرایش کردن صورت یکی از لذت بخش‌ترین کارها برای یک خانم محسوب می‌شود. چراکه زیبایی ظاهر برای آنها نقش بسیار مهمی در جذابیت استایلشان خواهد داشت. اما فراموش نکنید که لازمه‌ی یک آرایش خوب و بی عیب و نقص، استفاده از وسایل کاربردی و باکیفیت خواهد بود. وسایلی از قبیل: پلت سایه کاربردی، مدادهای مختلف آرایشی، ست براش آرایشی و… جزو این دسته از لوازم مخصوص آرایش محسوب می‌شوند. به طور ذاتی خانم‌ها علاقه‌ی زیادی به آراستن چهره‌ی خود دارند، به همین دلیل همواره به دنبال خرید لوازم آرایشی درجه یک و مرغوب هستند.

اکر تاکنون به فکر خرید یک ست کامل از براش آرایشی نبوده‌اید، پیشنهاد کبمیک به شما عزیزان این است که حتما خرید این وسیله‌ی کاربردی را در اولویت قرار دهید. چراکه هرچقدر از لوازم آرایشی مرغوب و باکیفیت هم استفاده کنید، اما‌ نحوه‌ی آرایش صورت و استفاده از براش‌های آرایشی را ندانید، عملا هیچ سودی نکرده‌اید و هزینه‌ی اضافی هم پرداخت نموده‌اید. پس بانوان عزیز اگر می‌خواهید که چهره‌ی خود و یا دیگران را مانند یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای آرایش کنید، حتما به دنبال خرید یک ست کامل از براش‌های آرایشی باشید‌.

ما در این مطلب قصد داریم که به شما دوستان در انتخاب و خرید این ست کمک نماییم. تا با آگاهی کامل نسبت به خرید وسایلی که به آرایش صورت مربوط می‌شوند، اقدام نمایید. چون نکاتی را در ادامه‌ی این متن به شما آموزش خواهیم داد که بسیار کاربردی و مهم هستند. علت جمع آوری این مطلب، در واقع آگاهی بخشی به خانم‌هایی است که اطلاعات کافی در اختیار ندارند و به تازگی قصد دارند وارد این حوزه شوند. پس با ما همراه باشید.

منظور از براش آرایشی چیست؟

همانطور که در بالا هم گفته شد، لازمه‌ی یک آرایش کامل و بدون عیب و نقص استفاده از لوازم مختص به هر کدام از اجزای صورت است. احتمالا در لوازم شخصی هر خانمی یک ست کامل از براش یافت شود، اما بدون شک اکثر قریب به اتفاق خانم‌ها، کاربرد هر کدام از براش‌ها را نمی‌دانند. قبل از آشنایی با کاربرد و نوع استفاده از براش‌های آرایشی، بهتر است با تعریف این وسیله‌ی کاربردی آشنا شوید.

در تعریف براش آرایشی می‌توان گفت که مجموعه‌ای کامل از انواع قلم‌موهای مخصوص آرایش چهره است که در زبان انگلیسی به آن براش گفته می‌شود. بدون استفاده از براش، نمی‌توان آرایش حرفه‌ای و تمیزی انجام داد. همانطور که در نقاشی حرف اول را قلم‌مو می‌زند، در آرایش چهره هم حرف اول را براش می‌زند. اما عزیزان فراموش نکنید که هرکدام از این براش‌ها، برای یک قسمت خاص از چهره کاربرد دارند و به هیچ عنوان نمی‌توان یکی را به جای دیگری استفاده نمود.

خرید براش آرایشی، تکی یا ست کامل:

احتمالا این سوال برای شما خانم‌های عزیز هم پیش آمده که قلم آرایشی را حتما باید به صورت یک ست کامل خریداری کنیم یا می‌توانیم بنابر نیازمان یک یا دو نمونه از آنها را انتخاب نماییم. در پاسخ باید بگوییم که اگر یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای هستید بهتر است به سراغ خرید ست کامل از براش‌های آرایشی بروید، چراکه تمام قلم‌هایی که مورد نیاز شما عزیزان می‌باشد را دارا هستند، از براش مخصوص خط چشم گرفته تا براش کرم پودر، رژگونه، سایه چشم و ابرو و… .

در غیر این صورت اگر فرد مبتدی هستید و فقط برای چند مورد خاص قصد دارید که براش مناسبی را خریداری نمایید، پیشنهاد ما به شما خرید براش متناسب برای آن قسمت خواهد بود. برای مثال نمی‌توانید کرم پودر را به خوبی روی صورتتان پخش کنید، بدیهی است در این صورت به خرید براش مخصوص کرم پودر نیاز پیدا خواهید کرد.

قبل از خرید براش، موهای آن را تست کنید:

خانم‌های خوشگل توجه داشته باشید که قبل از خرید یک ست کامل از قلم‌های آرایشی، حتما موهای آن را با دستتان تست کنید. به این صورت که براش را بر روی دست خود فشار دهید، اگر متوجه شدید که موها کنده می‌شود و اثرشان بر روی دست شما باقی می‌ماند، از خرید آن مدل اجتناب کنید، چراکه بی کیفیت است و خیلی زود خراب می‌شود.

اما اگر با چند بار فشار دادن قلم بر روی دستتان اثری از موها را مشاهده نکردید و یا اینکه آنها کنده نشدند، نسبت به خرید آن اقدام کنید، چون طول عمر بالاتری نسبت به مورد اول خواهند داشت و یک آرایش بی عیب و نقص را به شما تحویل می‌دهند!

براش با موی طبیعی بهتر است یا موی مصنوعی؟

اگر سری به فروشگاه‌های لوازم آرایشی زده باشید، احتمالا با گفتن این اصطلاح توسط فروشنده مواجه شده‌اید که براش با موی طبیعی می‌خواهید یا مصنوعی؟ مطمئنا اصلی‌ترین قسمت براش، موی براش می‌باشد، چون قرار است شما با این بخش یو میکاپ زیبا را انجام دهید. منظور از موی طبیعی، موی سمور، سنجاب، بز و… می‌باشد. موی مصنوعی هم سنتتیک نام دارد. بدیهی است که براش با موی طبیعی قیمت بالایی خواهد داشت و با اذیت و آزار حیوانات هم در ارتباط است.

پس به موی مصنوعی می‌رسیم که هم قیمت مناسبی دارد و هم اینکه ساخته‌ی دست انسان می‌باشد. جنس این موها از پلی‌استر و نایلون است و طول عمر بیشتری هم دارند. نظر میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای این است که برای کرم‌پودر، رژگونه، سایه، پنکک و… بهتر است از براش با موی طبیعی استفاده کنید. اما برای محصولات آرایشی کرمی، خرید قلم‌ با موی مصنوعی را به شما پیشنهاد می‌کنند.

آشنایی بیشتر با انواع مدل ست براش آرایشی:

  • براش کرم پودر: اندازه‌ی بزرگ، سطح صاف و پهن از ویژگی‌های بارز این مدل براش می‌باشد که کرم پودر را خیلی خوب بر روی صورت پهن می‌کند.
  • براش کانتورینگ: کانتور به معنای زاویه‌دهی به اجزای صورت می‌باشد. براش مسطح و باریک کار کانتور صورت را خیلی راحت‌تر می‌کند و به کمک این مدل از قلم می‌توانید اجزای صورت را به خوبی زاویه دهید.
  • براش پودر: شکل ظاهری این براش گرد، بزرگ و پهن می‌باشد که می‌تواند کاملا پنکک و پودر فیکس را بر روی صورت پخش کند. کاربرد این براش نسبت به سایر براش‌ها بسیار بیشتر است.
  • براش رژگونه: سطح این براش نرم و صاف است، تا بتوانید خیلی راحت گونه‌ها را برجسته نشان دهید. عزیزان هرچه سطح براش رژگونه متراکم‌تر باشد؛ رنگ بیشتری بر روی صورتتان نقش می‌بندد.
  • براش سایه چشم: سطح و اندازه ی این براش خیلی ظریف و کوچک است تا بتوانید با ظرافت و دقت بیشتری پشت پلکتان را سایه بزنید.
  • براش رژلب: این براش متناسب با سایز و اندازه‌ی لب طراحی شده است، که به کمک آن می‌توانید به راحتی رژ را بر روی لب پخش کنید.
  • براش ابرو: سری این براش حالت کج دارد که باعث زاویه‌دار شدن ابرو می‌شود و می‌توانید به کمک آن سایه‌ی ابرو را کاملا پخش و یکنواخت کنید.
  • فن براش یا براش بادبزنی: کاربرد این مدل از براش پاک کردن پودرهای اضافی از سطح پوست است و می‌توانید برای هایلایتر زدن قسمت استخوان گونه‌ هم از آن بهره ببرید.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ست براش آرایشی باید به آنها توجه نمود:

  • اولین نکته توجه به قیمت محصول است. عوامل مختلفی چون جنس، مدل، کیفیت و… بر روی قیمت ست براش اثرگذار هستند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود نسبت به خرید مدل خاصی اقدام کنید.
  • مورد بعدی توجه به رنگ ست براش آرایشی می‌باشد. سعی کنید رنگ محصول مورد نظرتان شبیه به سایر وسایل آرایشی‌تان باشد. تا زیبایی خاصی به میز آرایش شما ببخشد.
  • عزیزان هر کدام از براش‌‌ها که مخصوص قسمت خاصی از چهره است را به جای دیگری به کار نبرید. چون استفاده‌ی هرکدام به جای دیگری باعث به هم ریختن آرایش صورت شما خواهد شد.
  • به دنبال خرید ست براش آرایشی باشید که دارای جعبه‌ی مخصوص به خود باشد. چون در غیر این صورت آلوده می‌شود و هنگام استفاده از آنها، صورتتان جوش می‌زند.
  • از محکم بودن دسته‌ی براش آسوده خاطر باشید. چون عزیزان مهم ترین قسمت یک ست کامل از قلم آرایشی، دسته‌های آن می‌باشد. اگر دسته‌ براش محکم نبود و لق بود، از خرید آن اجتناب کنید.
  • می‌توانید با خرید محصولی با عنوان تمیز کننده ی براش آرایشی که سطحی ناصاف دارد، هر هفته براش آرایشی‌تان را بشویید و از پاکیزه بودن آنها آسوده خاطر باشید.
  • هرچه موی براش؛ متراکم‌تر و پر تر باشد، کرم پودر و یا سایر لوازم آرایشی بهتر روی پوستتان پخش می‌شود و آرایش برایتان راحت‌تر خواهد بود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ست براش آرایشی مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۳۰ نمونه ست قلم آرایشی زیبا، ارزان و پرفروش موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ براش آرایشی نوپو کد ۰۰۴

براش آرایشی نوپو کد 004

مشخصات

  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ براش اپلیکاتور اسفنجی سایه زاو شماره ۶۷۰۷

براش اپلیکاتور اسفنجی سایه زاو شماره 6707

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ آینه جیبی خندالو مدل من براش PS5 بودم ولی اون آتاری دوست داشت کد ۸۱۷۴

آینه جیبی خندالو مدل من براش PS5 بودم ولی اون آتاری دوست داشت کد 8174

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۵×۵ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    ● چاپ دیجیتال شش رنگ ● بسته بندی اختصاصی و مناسب هدیه ● آینه بسیار با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ آینه جیبی خندالو مدل من براش دوبل برگر بودم ولی اون رژیم بود کد ۸۱۷۵

آینه جیبی خندالو مدل من براش دوبل برگر بودم ولی اون رژیم بود کد 8175

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۵×۵ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    ● چاپ دیجیتال شش رنگ ● بسته بندی اختصاصی و مناسب هدیه ● آینه بسیار با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ براش و برس آرایشی کایلی کد ۰۰۶

براش و برس آرایشی کایلی کد 006

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶*۳*۳ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    سایز کوچکمناسب برای کرم پودر و کانسیلر
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ آینه جیبی خندالو مدل من براش پپسی بودم ولی اون زمزم دوست داشت کد ۸۱۷۶

آینه جیبی خندالو مدل من براش پپسی بودم ولی اون زمزم دوست داشت کد 8176

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۵×۵ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    ● چاپ دیجیتال شش رنگ ● بسته بندی اختصاصی و مناسب هدیه ● آینه بسیار با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ براش کابوکی زاو شماره ۶۷۰۱

براش کابوکی زاو شماره 6701

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ براش سایه چشم رویال مدل Long بسته ۸ عددی

براش سایه چشم رویال مدل Long بسته 8 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    نرم و با دوامطول دسته بلند جهت آرایش آسان و دقیقسری دو طرفه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ست ۱۰ عددی براش یونیکورن کد unicorn_01 براش مویی و بسیار نرم

ست 10 عددی براش یونیکورن  کد unicorn_01 براش مویی و بسیار نرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳*۱۰*۱۰ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    – ست ۱۰ تایی برس آرایشی- جنس براش:مو (از پلاستیک نمی باشد)- بسیار نرم و راحت- قابل شست و شو
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ست براش مدل ۷۰۵۲۵ مجموعه ۳۲ عددی

ست براش مدل 70525 مجموعه 32 عددی

مشخصات

  • سایر مشخصات
    کیفیت بالای ساختدارای تمامی قلم های و براش آرایشیشامل ۳۲ عدد براش
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ براش پودر صورت زاو شماره ۶۷۰۲

براش پودر صورت زاو شماره 6702

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ براش زد وان مدل ۸۲۴ مجموعه ۶ عددی

براش زد وان مدل 824 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰*۷ میلی‌متر
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ براش آرایشی کد۰۰۲

براش آرایشی کد002

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵*۲ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    نشکن بودنسایز سر براش ۲*۳ارتفاع دسته ۱۲قابلیت حمل در کیف لوازم آرایشیوزن کمانعطاف پذیری بالاعدم ریزش موهای براش
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ براش تتو ابرو مدل TT-50 مجموعه ۵۰ عددی

براش تتو ابرو مدل TT-50 مجموعه 50 عددی

مشخصات

  • سایر مشخصات
    براش ماساژ رنگ تتو , براش تثبیت رنگ ابرو , ترکیب رنگ های تتو داخل تشتک رنگ , کشیدن ریموور روی ابرو و یا خط چشم , کشیدن مواد لیفت و لمینت روی مژه , پاک کردن تاتوهای ظریف و جزئی قسمت های مختلف بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ست براش بی اچ کاسمتیک مدل Q14

ست براش بی اچ کاسمتیک مدل Q14

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    کیفیت ساخت بالا
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ آینه جیبی خندالو طرح من براش پپسی بودم ولی اون زمزم دوست داشت مدل تاشو کد ۸۱۷۶

آینه جیبی خندالو طرح من براش پپسی بودم ولی اون زمزم دوست داشت مدل تاشو کد 8176

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۵×۱۰ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    ● چاپ دیجیتال شش رنگ ● بسته بندی اختصاصی و مناسب هدیه ● آینه بسیار با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ آینه جیبی خندالو مدل من براش تیکه آخر پیتزا بودم ولی اون رژیم بود کد ۸۱۷۷

آینه جیبی خندالو مدل من براش تیکه آخر پیتزا بودم ولی اون رژیم بود کد 8177

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۵×۵ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    ● چاپ دیجیتال شش رنگ ● بسته بندی اختصاصی و مناسب هدیه ● آینه بسیار با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ آینه جیبی خندالو طرح من براش آدامس خرسی بودم ولی اون شیک دوست داشت مدل تاشو کد ۶۷۲۳

آینه جیبی خندالو طرح من براش آدامس خرسی بودم ولی اون شیک دوست داشت مدل تاشو کد 6723

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۵×۱۰ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    ● چاپ دیجیتال شش رنگ ● بسته بندی اختصاصی و مناسب هدیه ● آینه بسیار با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ براش ابرو و سایه زاو شماره ۶۷۰۶

براش ابرو و سایه زاو شماره 6706

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ براش آرایشی دلیکس مدل ۰۳ کد ۲

براش آرایشی دلیکس مدل 03 کد 2

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    براش
  • سایر مشخصات
    نشکن قابل شست و شومناسب برای کانتور و کرم پودرکیفیت عالی نرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ آینه جیبی خندالو طرح من براش PS5 بودم ولی اون آتاری دوست داشت مدل تاشو کد ۸۱۷۴

آینه جیبی خندالو طرح من براش PS5 بودم ولی اون آتاری دوست داشت مدل تاشو کد 8174

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۵×۱۰ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    ● چاپ دیجیتال شش رنگ ● بسته بندی اختصاصی و مناسب هدیه ● آینه بسیار با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ آینه جیبی خندالو مدل من براش کوکا بودم ولی اون زمزم دوست داشت کد ۸۱۷۸

آینه جیبی خندالو مدل من براش کوکا بودم ولی اون زمزم دوست داشت کد 8178

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۵×۵ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    ● چاپ دیجیتال شش رنگ ● بسته بندی اختصاصی و مناسب هدیه ● آینه بسیار با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ براش آرایشی زد وان مدل Zz-39

براش آرایشی زد وان مدل Zz-39

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    براش آرایشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ آینه جیبی خندالو طرح من براش دوبل برگر بودم ولی اون رژیم بود مدل تاشو کد ۸۱۷۵

آینه جیبی خندالو طرح من براش دوبل برگر بودم ولی اون رژیم بود مدل تاشو کد 8175

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۵×۱۰ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    ● چاپ دیجیتال شش رنگ ● بسته بندی اختصاصی و مناسب هدیه ● آینه بسیار با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ آینه جیبی خندالو طرح من براش کوکا بودم ولی اون زمزم دوست داشت مدل تاشو کد ۸۱۷۸

آینه جیبی خندالو طرح من براش کوکا بودم ولی اون زمزم دوست داشت مدل تاشو کد 8178

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۵×۱۰ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    ● چاپ دیجیتال شش رنگ ● بسته بندی اختصاصی و مناسب هدیه ● آینه بسیار با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ آینه جیبی خندالو طرح من براش تیکه آخر پیتزا بودم ولی اون رژیم بود مدل تاشو کد ۸۱۷۷

آینه جیبی خندالو طرح من براش تیکه آخر پیتزا بودم ولی اون رژیم بود مدل تاشو کد 8177

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۵×۱۰ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    ● چاپ دیجیتال شش رنگ ● بسته بندی اختصاصی و مناسب هدیه ● آینه بسیار با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ست براش آرایشی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سایه چشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا