سرگرمی و آموزشی

گربه اسباب بازی، راهنمای خرید گربه اسباب بازی پشمالو موزیکال ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید گربه اسباب بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از اسباب بازی‌های مورد علاقه کودکان که شاید برای بزرگسالان هم یک نمونه جذاب و دوست داشتنی باشد، گربه اسباب بازی است. کمتر کسی پیدا می‌شود که به داشتن یک گربه ملوس پشمالو علاقه نداشته باشد به همین دلیل تولید کنندگان اسباب بازی در جهان اقدام به تولید گربه‌های اسباب بازی کرده‌اند. تفاوتی نمی‌کند که شما یک بچه باشید یا یک بزرگسال هر کسی در هر سن و سالی عاشق گربه اسباب بازی می‌شود. گربه یک حیوان محبوب و دوست داشتنی است و به دلیل اینکه بیشتر از سایر حیوانات با انسان در تماس است، مورد توجه عموم مردم قرار گرفته و همه به آن علاقه دارند.

گربه اسباب بازی انواع مختلفی دارد به همین علت شما باید قبل از هر کاری علاقه و نیاز کودک خود را شناسایی کنید و با توجه به روحیات فرزند خود گریه محبوب او را خریداری کنید. برخی گربه‌ها فقط از نظر ظاهری شبیه یک گربه واقعی هستند، زیرا فقط یک ماکت پشمی هستند و کار خاصی برای کودک شما انجام نمی‌دهند. با این حال برخی گربه‌ها باتری خور می‌باشند و صدای یک گربه واقعی را تولید می‌کنند. گربه اسباب بازی موزیکال علاوه بر تولید صدای گربه موسیقی هم پخش کرده و در برخی مدل‌ها چشم‌های گربه مورد نظر شما روشن می‌شود. برخی گربه‌ها به شکل زیبایی حرکت می‌کنند که همین موضوع باعث می‌شود، طبیعی‌تر به نظر برسند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید گربه اسباب بازی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این اسباب بازی محبوب به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع گربه اسباب بازی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید گربه اسباب بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

گربه اسباب‌بازی چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که گفته شد، از زمان‌های گذشته تا به امروز گربه‌ها با انسان‌ها زندگی کرده‌اند به طوری که برای انسان به یک حیوان خانگی دوست داشتنی تبدیل شده‌اند. امروزه شرایطی به وجود آمده که انسان شرایط لازم برای زندگی با این حیوان دوست داشتنی را ندارد به همین علت اسباب بازی گربه ساخته شد تا انسان به جای نگهداری یک گربه واقعی نمونه اسباب بازی آن را در منزل نگهداری کند. در واقع این اسباب بازی یک ماکت زیبا از یک گربه واقعی است که نگهداری آن در منزل نیاز به شرایط خاصی ندارد و بیشتر برای کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قطار اسباب بازی

انواع گربه اسباب‌بازی موجود در بازار:

  1. گربه پشمالو اسباب بازی: این مدل‌ها از جنس پشم ساخته می‌شوند و شباهت زیادی به یک گربه واقعی دارند. در واقع این محصول را می‌توان ماکت یک گربه واقعی دانست. توجه داشته باشید که این مدل ارزان‌ترین نمونه گربه در بازار است، زیرا حرکت نمی‌کند و موزیکال هم نیست، بنابراین فقط یک ماکت ساده از گربه می‌باشد.
  2. اسباب بازی گربه موزیکال: این مدل را می‌توان نمونه توسعه یافته گربه پشمالو دانست. زیرا علاوه بر زیبایی و واقعی بودن موزیکال هم می‌باشد. یعنی با فشار دادن صدای گربه واقعی را تولید می‌کند. همچنین در مواردی این گربه آوازه خوان است یعنی شعرهای کودکانه هم می‌خواند و با روشن شدن چشمان درخشان نظر هر بچه‌ای را به خود جلب می‌کند. قیمت آن‌ها مقداری از نمونه قبلی گران‌تر است.
  3. ربات اسباب بازی گربه: نمونه‌ای از این اسباب بازی که تمام حرکات یک گربه واقعی را شبیه سازی می‌کند. این گربه‌ها راه می‌روند، آواز می‌خوانند و به یک گربه واقعی بیشترین شباهت را دارند. در واقع این مدل را می‌توان نمونه توسعه یافته مدل‌های قبلی دانست، زیرا تمام ویژگی‌های گربه‌های قبلی را در خود جای داده‌اند. طبیعی است که قیمت آن‌ هم نسبت به مدل‌های قبلی بیشتر باشد، زیرا به طبع امکانات آن هم افزایش می‌یابد.

مزایای خرید گربه اسباب بازی:

  • قیمت آن نسبت به اسباب بازی‌های دیگر ارزان‌تر است، بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار می‌باشد.
  • از نظر ظاهری شباهت زیادی به یک گربه واقعی دارند، پس اگر کودک شما به آوردن یک گربه واقعی به منزل پیله کرده خرید این محصول می‌تواند رضایت او را جلب کند.
  • مناسب هر رده سنی است و شما به راحتی می‌توانید آن را برای یک بچه چند ماهه و حتی نوجوان خریداری کنید. امروزه بزرگسالان هم به این اسباب بازی زیبا علاقه نشان می‌دهند.
  • اکثر نمونه‌های این گربه قابلیت شستشو دارند، یعنی شما می‌توانید آن‌ها را درون ماشین لباسشویی انداخته و به خوبی شستشو دهید. زیرا بچه‌ها معمولا اسباب بازی‌های خود را کثیف می‌کنند و بعد از مدتی نیاز به شستشو دارند.

گربه اسباب بازی از کجا بخرم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد که شما از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید. در واقع می‌توان گفت که هیچ محدودیتی برای انتخاب روش خرید وجود ندارد و از هر روشی می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم، یک پروسه زمان بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد به همین علت در ادامه دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می گیرد یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه اسباب بازی فروشی مراجعه کنید و از میان تعداد مدل‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در این روش در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی گربه اسباب بازی: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید. تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها گربه اسباب‌بازی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

بهترین مارک گربه اسباب بازی:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک گربه به شما معرفی کنیم، تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده‌ایم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید عروسک گربه فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای عروسک طرح گربه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • عروسک طرح گربه نینو
  • عروسک طرح گربه اشرافی
  • عروسک طرح گربه مودی
  • عروسک طرح گربه جیمی
  • عروسک طرح گربه دینگو

حتما بخوانید: راهنمای خرید ربات اسباب بازی

نکات مهم برای خرید گربه اسباب بازی:

  1. قیمت گربه اسباب‌بازی: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید عروسک طرح گربه توجه به قیمت آن است. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید گربه را مشخص کنید با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع گربه: همان طور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد، این اسباب بازی انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به نیاز و سلیقه کودک خود یکی را انتخاب و خریداری کنید. اگر کودک شما سن کمی دارد، نمونه‌های موزیکالی که راه می‌روند برای آن‌ها جذاب است در غیر این صورت یک گربه پشمالو برای آن‌ها بهترین گزینه است.
  3. جنس گربه: شاید مهمترین نکته‌ای که در مورد خرید عروسک طرح گربه باید به آن توجه داشته باشید، جنس آن باشد. با اینکه نمونه‌های پلاستیکی آن وجود دارد، اما بیشتر مدل‌های گربه از خز ساخته می‌شوند. خزهای تولید داخل معمولا ارزان قیمت هستند، اما در مقابل خزهای خارجی وجود دارند که قیمت آن‌ها در مقابل گران‌تر است. ناگفته نماند که نمونه‌های خارجی کیفیت بیشتری دارند.
  4. اندازه عروسک: همیشه با توجه به سن و فیزیک بدنی کودک خود برای او عروسک گربه را خریداری کنید. همیشه خرید یک گربه خیلی بزرگ برتری محسوب نمی‌شود. گاهی اوقات یک گربه خیلی کوچک که با فیزیک بدنی کودک شما هم خوانی دارد، نسبت به یک گربه بزرگ که کودک توان بازی کردن با آن را ندارد برتری دارد. به همین علت پیشنهاد می‌کنم، همیشه عروسکی را خریداری کنید که کودک به راحتی بتواند با آن بازی کند.
  5. ساده یا موزیکال: شما بسته به سن کودک خود می‌توانید این ویژگی را در نظر بگیرید، اگر کودک شما زیر یک سال سن دارد و بازی کردن با اسباب بازی را به خوبی بلد نیست، شاید یک عروسک اسباب بازی موزیکال که دارای چشمان درخشان است، جذاب باشد. اما برای کودکی که بازی کردن را درک می‌کند، واقعی بودن گربه در اولویت قرار دارد به همین علت شما باید نمونه‌هایی پشمالو را انتخاب کنید که به یک گربه واقعی شباهت بیشتری را دارند.
  6. برند اسباب بازی: اگر با توجه به نکاتی که گفته شد باز هم احساس می‌کنید در مورد خرید این اسباب بازی مشکل دارید، بهتر است به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بروید. این محصولات معمولا از قبل تست شده و کیفیت بالایی دارند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای نا شناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از گربه اسباب بازی:

  • اگر قرار است برای مدت زیادی از گربه خود استفاده نکنید، بهتر است باتری‌های آن را خارج کنید، زیرا بعد از مدتی ترکیده می‌شوند و گربه شما آسیب می‌بیند.
  • از شستشو دادن مدل‌های موزیکال خودداری کنید، زیرا این مدل‌ها با شستشو آسیب جدی می‌بینند.
  • هرگز برای شستشو عروسک طرح گربه خود از ماشین لباسشویی استفاده نکنید، زیرا سبب تغییر رنگ گربه شده و به مرور کارایی خود را از دست می‌دهد.
  • گربه را در قسمتی از اتاق نگهداری کنید که در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار نداشته باشد، زیرا بعد از مدتی سبب تغییر رنگ عروسک و پوسیده شدن آن می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید گربه اسباب بازی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه گربه اسباب بازی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ عروسک طرح جعبه حیوانات بالشتی مدل گربه بازیگوش مجموعه ۷ عددی

عروسک طرح جعبه حیوانات بالشتی مدل گربه بازیگوش مجموعه 7 عددی

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۴۰۰x150x420 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    ۶عدد عروسک داخل کوسن بالشتی
  • سایر توضیحات
    کشور مبدا: چینجنس نانو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ عروسک اس ان بی مدل گربه کد ۲۰۲۱۵۹۷ ارتفاع ۵۰ سانتی متر

عروسک اس ان بی مدل گربه کد 2021597 ارتفاع 50 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۵۰۰×۳۲۰×۳۵۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۶۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • رده سنی
    خردسال
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای کودکان بالای سه سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ عروسک طرح گربه فانتزی مدل تپل کد JIMI110 ارتفاع ۶۰ سانتی‌متر

عروسک طرح گربه فانتزی مدل تپل کد JIMI110 ارتفاع 60 سانتی‌متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۵۰x250x600 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    کشور مبدا: چینجنس پولیش درجه یک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ عروسک طرح گربه مدل Lucky کد SZT2/163 طول ۳۲ سانتی‌متر

عروسک طرح گربه مدل Lucky کد SZT2/163 طول 32 سانتی‌متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۲۰x170x310 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ عروسک طرح گربه بالشتی مدل RainBow Kitty Pillow کد SZ11/886 ارتفاع ۴۵ سانتی‌متر

عروسک طرح گربه بالشتی مدل RainBow Kitty Pillow کد SZ11/886 ارتفاع 45 سانتی‌متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۷۰x180x450 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ عروسک طرح گربه مدل قلب ارتفاع ۵۵ سانتی‌ متر

عروسک طرح گربه مدل قلب ارتفاع 55 سانتی‌ متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۰۰x250x550 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    کشور مبدا: چینعروسک نانو درجه یک وارداتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ عروسک طرح گربه و کدو مدل JIMI110 ارتفاع ۳۵ سانتی‌متر

عروسک طرح گربه و کدو مدل JIMI110 ارتفاع 35 سانتی‌متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۸۰x200x350 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    کشور مبدا: چینجنس کدو نانو درجه یکجنس گربه پولیش درجه یک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ عروسک اوپس طرح گربه کد ۱۳۰۰۲۲۱

عروسک اوپس طرح گربه کد 1300221

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۶۰*۱۵۰*۲۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • جنسیت
    مونث
  • رده سنی
    خردسال
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰*۱۵۰*۲۵۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۱۰
  • سایر توضیحات
    جغجغه ایی دندانگیر دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ عروسک یانیک مدل گربه ارتفاع ۲۸ سانتی متر

عروسک یانیک مدل گربه ارتفاع 28 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۶۰x70x280 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۶۵ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • رده سنی
    ۳ سال به بالا
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ عروسک طرح گربه مدل ۰۶ ارتفاع ۴۵ سانتی‌ متر مجموعه ۷ عددی

عروسک طرح گربه مدل 06 ارتفاع 45 سانتی‌ متر مجموعه 7 عددی

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۵۰x200x450 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • رده سنی
    بزرگسال
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
  • اقلام همراه
    ۱ عدد بالشت زیپدار۶ عدد عروسک داخل بالشت
  • سایر توضیحات
    جنس نانو ضدحساسیتوارداتیزیپدارقابل شستشو در لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ عروسک اوپس مدل گربه کد ۱۸۰۰۱۲۱ ارتفاع ۲۴ سانتی متر

عروسک اوپس مدل گربه کد 1800121 ارتفاع 24 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۴۰*۲۰۰*۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • رده سنی
    خردسال
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۸۰*۱۶۰*۲۰۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰
  • سایر توضیحات
    مناسب برای نوزدان از بدو تولد تا سنین بالاترعروسک پولیشی کلاغ مناسب برای روشنایی اتاق کودک و تزیین اتاق و تخت نوزاد باتری مورد نیاز ۳ عددرنگ های عروسک شاد و کودکانهمناسب برای بالا بردن مهارت بینایی ،لامسه و حرکتی کودکبرند سوئیسچراغی روی شکم عروسک قرارد دارد که به‌عنوان چراغ خواب استفاده میشود و طیف رنگها متغییر میباشد(سبز – آبی – قرمز – زرد).

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ عروسک طرح گربه مدل Ginger Kitty کد SZ11/878 ارتفاع ۴۰ سانتی‌ متر

عروسک طرح گربه مدل Ginger Kitty کد SZ11/878 ارتفاع 40 سانتی‌ متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۵۰x220x400 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ عروسک مدل شخصیت گربه لوسیفر ارتفاع ۸۰ سانتی متر

عروسک مدل شخصیت گربه لوسیفر ارتفاع 80 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۵۵۰x350x800 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • سایر توضیحات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ عروسک طرح گربه قلبی مدل ۸۷ ارتفاع ۳۸ سانتی‌متر

عروسک طرح گربه قلبی مدل 87 ارتفاع 38 سانتی‌متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۰۰x250x380 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • رده سنی
    بزرگسال
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
  • سایر توضیحات
    جنس نانو ضدحساسیتوارداتیبالشتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ عروسک طرح گربه وحشی مدل شاهگوش کد SZT4/276 ارتفاع ۲۶ سانتی‌متر

عروسک طرح گربه وحشی مدل شاهگوش کد SZT4/276 ارتفاع 26 سانتی‌متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۵۰x150x260 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ عروسک مدل گربه طرح بالشتی طول ۸۵ سانتی‌متر

عروسک مدل گربه طرح بالشتی طول 85 سانتی‌متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۸۵۰x280x250 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    کشور مبدا:چینجنس پارچه نانو درجه یکعروسک وارداتی می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ عروسک طرح گربه لوسیفر مدل JIMI110 ارتفاع ۶۵ سانتی‌متر

عروسک طرح گربه لوسیفر مدل JIMI110 ارتفاع 65 سانتی‌متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۴۰۰x350x650 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    جنس پولیش درجه یک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ عروسک طرح گربه خوابالو طول ۲۲ سانتی متر

عروسک طرح گربه خوابالو طول 22 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۲۰x150x140 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    پارچه قابل شست‌وشو
  • توضیحات صدا
    دارای صدای سگ
  • اقلام همراه
    ۱ عدد سگ به همراه کیسه خواب
  • سایر توضیحات
    قسمت سر بصورت متحرک می باشددارای صدای سگدارای تشک از جنس پولیشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ عروسک طرح شخصیت گربه لوسیفر ارتفاع ۵۵ سانتی‌ متر

 عروسک طرح شخصیت گربه لوسیفر ارتفاع 55 سانتی‌ متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۴۵۰x250x550 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • رده سنی
    ۶ ماه به بالا
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
  • سایر توضیحات
    کشور مبدا: چین جنس پولیش درجه یک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ عروسک طرح شخصیت گربه لوسیفر مدل JIMI110 ارتفاع ۴۲ سانتی‌ متر

عروسک طرح شخصیت گربه لوسیفر مدل JIMI110 ارتفاع 42 سانتی‌ متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۸۰x200x420 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    کشور مبدا: چینجنس پولیش درجه یک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ عروسک هاسبرو مدل گربه Walkalots ارتفاع ۲۳ سانتی متر

عروسک هاسبرو مدل گربه Walkalots ارتفاع 23 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۸۰x130x230 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع سختی جنس
    سخت
  • رده سنی
    کودک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ عروسک طرح گربه لوسیفر مدل ۶۵ طول ۴۰ سانتی‌متر

عروسک طرح گربه لوسیفر مدل 65 طول 40 سانتی‌متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۴۰۰x300x300 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • رده سنی
    بزرگسال
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
  • سایر توضیحات
    قابل شستشو در لباسشوییضدحساسیتقابل استفاده بعنوان بالشتضد پرز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ عروسک مدل گربه Cartoon Cat ارتفاع ۳۰ سانتی متر

عروسک مدل گربه Cartoon Cat ارتفاع 30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۰۰x80x300 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • رده سنی
    بزرگسال
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ عروسک هاسبرو مدل گربه رباتیک Newborns ارتفاع ۱۹ سانتی متر

عروسک هاسبرو مدل گربه رباتیک Newborns ارتفاع 19 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۸۰x80x190 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع سختی جنس
    سخت
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت باز و بسته کردن چشم‌ها
  • رده سنی
    کودک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ عروسک مدل گربه طبیعی ارتفاع ۲۳ سانتی متر

عروسک مدل گربه طبیعی ارتفاع 23 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۸۰x100x230 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • رده سنی
    ۶ ماه به بالا
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۳x10x18
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰
  • سایر توضیحات
    – ساخته شده از پولیش با پرز کوتاه – قابل شستشو با دست توسط اسفنج و محلول آب و شوینده‌های ملایم با دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد – ساخته شده از الیاف فیبر پلی‌استر بدون ایجاد حساسیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ عروسک یانیک مدل گربه اوگی کد ۱۰۰۲۰۲ ارتفاع ۲۹.۵ سانتی متر

عروسک یانیک مدل گربه اوگی کد 100202 ارتفاع 29.5 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۳۰x170x29.5 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • رده سنی
    ۶ ماه تا ۳ سال
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ عروسک مدل تام سخنگو طرح گربه کد N23J ارتفاع ۲۳ سانتیمتر

عروسک مدل تام سخنگو طرح گربه کد N23J ارتفاع 23 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۲۰x90x220 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • رده سنی
    خردسال
  • توضیحات صدا
    – پخش صداهای ضبط شده اطراف- پخش آواهای کوتاه از پیش تعریف شده در هنگام لمس نقاط حساس بدن
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۱۵x95x225
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰۰
  • سایر توضیحات
    – قابلیت تکرار صدای محیط- پخش آوای های صوتی گوناگون در صورت لمس نقط حساس بدن- دارای چشمهای چراغ دار – نیاز به ۳ عدد باتری قلمی (در بسته‌بندی موجود نیست)- لمسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ عروسک مدل گربه ارتفاع ۲۵ سانتی متر

عروسک مدل گربه ارتفاع 25 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۵۰x150x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • رده سنی
    کودک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ عروسک طرح گربه ارتفاع ۹۰ سانتی متر

عروسک طرح گربه ارتفاع 90 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۰۰x150x900 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • رده سنی
    کودک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ عروسک مدل گربه پولیشی ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر

عروسک مدل گربه پولیشی ارتفاع 100 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۰۰x300x1000 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    پولیشی
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • جنسیت
    نامشخص
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید گربه اسباب بازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستکش کوهنوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا